Die hele dome stond vol met ridders/soldaten. Ik vind het toch echt heel vreemd dat andere uitgangen (lees: ingangen van de kelders waar de draken zich bevinden) niet worden beveiligd. En ook dragon pit masters zullen vast ergens een kant kiezen (ging zo'n beetje de hele aflevering over). We zullen het nooit weten, het is immers niet in beeld gebracht. Het is wel direct het gevoel wat ik kreeg, toen ze het hoekje om ging.Joosie200 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:34:
[...]
De dragon pit masters gaan een Targ heus niet in de weg staan. Onderonsje in high valyrian en je verwacht een: thou shall not pass move? Naah. Opmerkelijker vond ik hoe de dragon pit kennelijk een armor klaar heeft liggen. Want Rhaenys ontsnapte in jurk en mantel. Maar eenmaal op Maelys zat ze in een full sized armor.
De armor is ook opmerkelijk maar wat mij betreft juist veel makkelijker te verklaren. Het is best aannemelijk dat er dichtbij ieders draak een kast/kist met armor wordt bewaard. Een drakenrijder zou immers snel moeten kunnen handelen en zijn/haar draak met armor beklimmen. Daar heb ik dan aanzienlijk minder moeite mee.