Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:41:
Wow, wow en nog eens wow! Aflevering 4 was me er eentje pff....

spoiler:
wat een gevecht aan het eind, the king eindelijk dood! Daar ben ik heel blij om maar dat Rhaenys zichzelf moest opofferen vond ik echt heeeel kut. Je had me moeten zien zitten balen, voor mij een veel groter verlies dan de koning.

Wat een seizoen tot nu toe!
Veel plezier met aflevering 5 ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Leeghoofd21 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:00:
[...]

Veel plezier met aflevering 5 ;)
Oh no.. thanks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-05 09:41

avotar

P0werd by Black Coffee

G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:41:
Wow, wow en nog eens wow! Aflevering 4 was me er eentje pff....

spoiler:
wat een gevecht aan het eind, the king eindelijk dood! Daar ben ik heel blij om maar dat Rhaenys zichzelf moest opofferen vond ik echt heeeel kut. Je had me moeten zien zitten balen, voor mij een veel groter verlies dan de koning.

Wat een seizoen tot nu toe!
oh my sweet summerchild.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:06

Robtimus

me Robtimus no like you

Je bedoelt
spoiler:
the usurper

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:50

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ik ben inmiddels bij S02E07 maar man man man wat een kwelling is dit seizoen. Seizoen 1 vond ik echt wel tof, vol goede moed aan S2 begonnen maar helaas. Het verhaal gaat nergens naartoe en scenes worden uitgerekt om een aflevering te kunnen vullen. Scenes op de shipyard bijvoorbeeld, oeverloze dialogen zonder inhoud, steeds dezelfde setting. Vind de gore ook tegenvallen, bijvoorbeeld in aflevering 7 als Deamon die Lord ikbenznnaamkwijt moet doden van Oscar Tulling. We zien alleen close up van Deamon maar niets van de moord of het lijk bijvoorbeeld. Vind de serie ietwat te soft en te politiek correct ook.

Puur kijkend naar de karakters: ik heb eigenlijk geen enkele binding met één van de mains. In GOT zaten allerlei personages die je haatte maar tegelijkertijd fantastisch waren, er zaten humorvolle figuren bij, er zaten artistieke personen tussen en allen (de meesten althans) hadden wel meerdere lagen. In HOTD is alles en iedereen zo één dimensionaal.

Onze Queen Rhyneara kan maar één gezichtsuitdrukking laten zien bijvoorbeeld, die kijkt echt non stop moeilijk en loopt vrijwel niets anders te doen dan zeiken en zeuren. Vooral in S2 echt teveel gezeik daarmee

Deamon vind/vond ik eigenlijk top maar die heeft dit seizoen echt niets te doen behalve wat rondhangen in Harrenhal terwijl die wat visioenen beleeft.

Rhaenys vond ik ook wel een aardig karakter en die actie aan het einde van S1 waar ze met haar draak in Kings Landing de kroning van Aemon II verstoorde was echt badass maar zij is helaas dood, net als Meleys RIP dragon.

Otto Hightower wellicht de enige (samen met King Viserys) die zich meten met de cast van GOT alleen zien we hem niet meer.

Aemond Targaryen met z'n ooglapje, tsja.. Ben er niet zo van gecharmeerd eerlijk gezegd. Te oppervlakkig ook, weinig diepgang

Viserys in S1 was de reden dat ik keek; wat acteerde Paddy Considine fantastisch! Ik mis dergelijke karakters enorm in S2!

Alicent Hightower: door de scriptwriters en de productie ook een één dimensioneel figuur zonder enige emotie en diepgang. In Bates Motel speelde ze ook; dat ging haar veel beter af. Alle scenes met haar zijn bij voorbaat te skippen.

Er zaten in seizoen wel wat goede dingen natuurlijk maar de negatieve overheersen helaas ;(

Moet dus nog één aflevering maar dat belooft ook weinig goeds lees ik :') Misschien skip hem wel

Do { Ping } while ( LOL )

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:06

Robtimus

me Robtimus no like you

Shadow_Agent schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:05:
Otto Hightower wellicht de enige (samen met King Viserys) die zich meten met de cast van GOT alleen zien we hem niet meer.
spoiler:
Aan het einde van de laatste aflevering is hij weer even te zien. Hoe hij daar komt is nog niet duidelijk, misschien dat S3 dat uitlegt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic