Alt shift x is echt heerlijk om te kijken. Geniet er elke keer weer van en vooral zijn droge opmerkingen.segil schreef op maandag 19 september 2022 @ 21:51:
[...]
Het is wel duidelijk dat de maester samenwerkt met de ex hand.
[...]
Janken? Haar paard valt bovenop haar, daarmee waarschijnlijk de meeste botten in haar lijf gebroken. Wat verwacht jij dat ze doet? Lachen? Imho piept ze vanwege de pijn en moeite met ademhalen. Verder zegt ze helemaal niets over dat hij haar moet sparen.
Ik vond wel raar dat eerst Viserys half dood in z'n studiekamer lag, met die infectie op z'n arm (wat overigens matig was aangebracht door het special effects team, maar dat terzijde). Ik denk: hij gaat daar in de komende uren dood. En vervolgens zit 'ie gewoon bij het feest en weet nog een aardig eindje mee te doen.
Voor wie wat meer achtergrond informatie en verduidelijking wilt bij elke aflevering, kan ik de video's van Alt Shift X aanbevelen. Het duurt meestal wel 5-6 dagen voordat 'ie een review gemaakt heeft, maar het is zeker de moeite waard.
https://www.youtube.com/c/AltShiftX/videos
Vond het best een toffe aflevering. Alleen had niet gedacht dat Sir Criston Cole zo te keer ging. Dat hij zich toch laat opnaaien.