Mooi dit, ik belde Engie even op dat in mijn contract staat dat je op de locatie van een SAP niet mag wonen, maar deze meter in mijn woonhuis zit, naast mijn hoofdmeter.
Een pittige dames stem antwoorde "d
us u geeft aan dat u graag de tegemoetkoming energielasten wilt ontvangen"?? . .... Ik antwoorden van
"ehhhhh, geen idee, ik zie dat wat hier in het contract staat niet klopt, de meter staat in mijn woonhuis".
Als reactie kreeg ik te horen dat een SAP niet gezien kan worden als woonfunctie en als ik dat wel wil hebben ik de SAP beter kan registeren onder de aanbieder van mijn PAP, met de vraag wat voor contract ik op mijn PAP heb.
Hierop antwoorde ik dat ik hier nog een vast contract heb tot 2025, maar voor de SAP (zonnepanelen en auto), Engie had gekozen.
Als reactie nog een keer dat als ik wil dat de SAP als huishouden moet worden gezien ik deze moest registeren onder de aanbieder van mijn PAP, ze konden me verder niet helpen en er was niet iets mogelijk.
.... om iemand anders te spreken heb ik het nog 1x via de chat geprobeerd, maar kreeg nog een veel kortere reactie dan hierboven.
Naja, prima ik blijf er maar bij, Engie heeft een prettig tarief. Maar ik kreeg het idee dat er vaker wordt gebeld door mensen met een PAP contract waarom ze geen energiecompensatie hebben gekregen en ze hier volledig op zijn ingespeeld.
Ik denk dat ik iets wat pech heb met de persoonlijkheid van de dame die ik sprak, maar om maar je terug te sturen naar de leverancies van je PAP vond ik enigszins wel apart.
[
Voor 4% gewijzigd door
Whiskey48 op 08-11-2022 14:06
]