Check met de verzekering van je lease maatschappij wat er gebeurt met de opties die je toevoegt. als je een ongeval hebt ben je ze sowieso al kwijt, wellicht krijg je er ook geen geld voor terug. Daarnaast, ook je contract bekijken wat er gezegd wordt rond het "aanpassen van de lease wagen". zo wel eens kunnen dat dat helemaal niet mag.MaxLaadvermogen schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:19:
Ik ben bezig met het samenstellen van een EQB 250+ voor de lease. Kom nu uit op de Luxury Line, maar mis nog wat voor mij relevante opties: trekhaak, adaptive cruise control (Distronic) en elektrisch verstelbare stoelen. Als ik deze allemaal af fabriek bestel ga ik over mijn lease bedrag heen, dus ik overweeg om een of meer opties na levering toe te laten voegen. De trekhaak zou moeten kunnen, maar lijkt een kostbare keuze. De Distronic zou enkel het aanzetten van een software optie zijn en elektrische stoelen zouden ook achteraf gemonteerd kunnen worden (geen idee of dat veel meer kost dan af fabriek). Heeft iemand er ervaring met het achteraf toevoegen van opties?
Ik zou IIG nooit een fysieke aanpassing doen aan mn leasewagen...
You don't need eyes to see, you need vision