Dat heb ik gedaan, maar daar was niet eens meer een demo auto, en in de showroom stond uiteraard de AMG uitvoering met een heleboel opties, ging al snel richting de 90k. In een filmpje van autoblog zie je ze in Portugal mooi naast elkaar staan, en dan de niet-amg versie in niet de mooiste blauwe kleur, ik zou die graag ook eens in een andere kleur zien.Z___Z schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:18:
[...]
Je kan het beste zelf gaan kijken bij de dealer. Als je back to back van een GLC in een GLB stapt en het kwaliteitsverschil niet merkt, zou ik gewoon voor de GLB gaan. Persoonlijk zou ik eerder een "kale" GLC nemen boven een GLB met meer opties. Zowieso is de standaard uitrusting van de GLC rijker dan die van de GLB.
Ik ben er nog niet uit, maar bij Alphabet is de GLB en GLC exact even duur als ik mijn wensen configureer, dus weet niet hoe je de GLB kan aankleden met veel meer opties.
- GLC 250
- Memory Seats
- 360 Parkeer
- Trekhaak
- Metalic Lak
- GLB 250+ Business Solution Luxery (verplicht anders kan je geen memory seats nemen)
- Memory Seats
- 360 Parkeer
- Trekhaak
- Metalic Lak
- 3e Zitrij
Ik zou met de GLB dan al starten in de AMG uitvoering van de 250+, dan kan ik mooiere velgen selecteren, en het night pakket. ik ga dan al snel naar de 70k voor de GLB, maar dat is bij VPFS lease nog altijd goedkoper dan een standaard GLC 250.
[ Voor 12% gewijzigd door JustTrying op 07-06-2026 11:38 ]
:strip_exif()/f/image/eyXecpZZqxxRDtO5s1KlIBPm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R1FolzudQjTf8MY5SAF32jdQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h1EhXeryDWPxUTOliwkuACL7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/WcpXrfG5r29F7OqeYSwNp1uC.png?f=fotoalbum_large)