Het grote Mercedes EQ-topic

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

• genc007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:24
Yalopa schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 08:35:
Vreemde vaststelling deze morgen, de EQE is op enkele 100 euro na, even duur als de nieuwe elektrische C. Nu ga ik niet exact dezelfde auto kopen als wat ik al heb, (hoe tevreden ik er ook van ben). het lijkt alsof de EQE zwaar gedaald is in prijs...

Nummertjes gezien is de nieuwe elektrische C ook veel beter... Binnenkort toch eens naar de dealer, want mijn baas vind dat ik toe ben aan iets nieuws. er valt weinig te kiezen in dit budget. De BMW 5 serie zou ook lukken, maar die lijkt technologisch gewoon al verouderd en ik vind hem niet mooi van binnen.
Eqe is op alle vlakken een betere auto dan de C, behalve range en laadsnelheid.

ik heb nu de CLA250+, maar 24 stappen omlaag van de eqe kwa bouwkwaliteit. C klasse heeft dezelfde plasticy interieur ook.

als je niet vaak lange ritjes doet, of een half uurtje pauze elke 3-4 uur niet erg vindt, neem absoluut de eqe (wel met achterasbesturing anders haat je je leven in krappe bochten)

• genc007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:24
Review van carwow van de GLC.

De rare airconditioning geluiden worden eindelijk benoemd door een bekende reviewer:

YouTube: New Mercedes GLC - You're NOT READY for this...

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Maar dan neem ik exact dezelfde auto als ik nu heb, en dat voelt gewoon raar.

Ikga binnenkort eens proberen. Mijn typische ritten zijn 2h enkel richting kantoor(110km) op een traject waar altijd file staat

You don't need eyes to see, you need vision

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Haha ik had echt lachend mijn vorige 5008 nog een keertje besteld als het had gekund 😅

• juanpabloo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:20
Yalopa schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:25:
Ik wil een Europese full electric wagen, geen SUV, Audi vind ik niks. Dan is het wat beperkt natuurlijk
Dat heeft dus (denk ik) niet zoveel met budget te maken - overigens goed dat je Europees wil!
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste