Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:20
Nothing OS 1.1.7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r84RJaawkBq-t80xGi5zlwF7eCI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OceuLQTUXXYYjh53YWFjtRRV.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 13:38

Tornado1.0

Work in progress

In 1.1.7 zijn wifi, data en bluetooth eindelijk weer losse toggles geworden! *O* https://v.redd.it/s3nkgwxe6y1a1

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Nice.
Niet erg. Maar wel vervelend hoe het nu werkte.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-08 08:26
Ze blijven wel luisteren naar de feedback van de community. Dat is toch een serieus pluspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
C11 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:08:
Ze blijven wel luisteren naar de feedback van de community. Dat is toch een serieus pluspunt!
Dat is natuurlijk ook wel een voordeel als je maar 1 telefoon moet ondersteunen. Desalniettemin doen ze het gewoon goed inderdaad.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
Nothing os 1.5.0 word inmiddels getest, carl pei heeft een foto getweet met android 13

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JAX5eZ-HVmjT28avZNmujYLhX9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGtBOqu7sYbSPSaFX6768eOa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
C11 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:08:
Momenteel is er in de Discord ook een forum channel (helaas op het moment enkel voor dot holders) voor suggesties waar ook aangegeven wordt wat gezien is door het team, waar aan gewerkt wordt, wat live staat etc. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
JobRapati schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:20:
[...]

Momenteel is er in de Discord ook een forum channel (helaas op het moment enkel voor dot holders) voor suggesties waar ook aangegeven wordt wat gezien is door het team, waar aan gewerkt wordt, wat live staat etc. :)
Klopt, ik zit op het channel en er lijkt voorlopig een goede opvolging te gebeuren door het team. Er komen ook deftig onderbouwde voorstellen.

Van mij mag het gerust dots only blijven. De vorige pogingen om gebruikers voorstellen te laten doen, waren steeds te chaotisch en onoverzichtelijk. Er lijkt nu meer gefocust te worden op kwaliteitsvolle voorstellen in plaats van 100 gebruikers die komen melden dat er een spatie te veel staat in een bepaald lettertype.

[ Voor 24% gewijzigd door C11 op 28-11-2022 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
C11 schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:04:
[...]

Klopt, ik zit op het channel en er lijkt voorlopig een goede opvolging te gebeuren door het team. Er komen ook deftig onderbouwde voorstellen.

Van mij mag het gerust dots only blijven. De vorige pogingen om gebruikers voorstellen te laten doen, waren steeds te chaotisch en onoverzichtelijk. Er lijkt nu meer gefocust te worden op kwaliteitsvolle voorstellen in plaats van 100 gebruikers die komen melden dat er een spatie te veel staat in een bepaald lettertype.
Oh absoluut, maarja dat is ook wel een beetje mijn verwachting als iets dergelijks beschikbaar is voor iedereen. Momenteel hou ik mijn vingers nog even gekruist voor het insiders programma 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0584/8216/3908/articles/1800.jpg

Nothing OS just got smoother. Update to version 1.1.7 today.

The next OS update is here. Featuring a more fluid user experience and even better integration with third parties. 

If you own Airpods, you can now see the battery status displayed on your Phone (1). 

We’ve also made improvements to Phone (1)’s battery status display so that it’s more accurate. With better consistency so there’s no surprises on how long’s left until you next run out.

Other improvements include:
  • We adjusted the thermal threshold to better balance performance and temperature
  • Audio quality has been optimised for recording videos in live music environments. 
  • We’ve updated to the latest Android security patch.
  • Less lagging and stutters all round
As always, we’ve fixed general bugs. Including unresponsive Whatsapp notifications on the home screen.

EDIT extra info vanuit Discord: Version 1.1.7 is gradually rolling out. To update Phone (1), just head to Settings > System Update. 

The Nothing Team
https://nl.nothing.tech/b...te-to-version-1-1-7-today
Zojuist nogmaals gecheckt, maar krijg 'm hier nog niet binnen. Wat ik heb gemerkt bij voorgaande updates is dat ze deze publicaties plaatsen zodra ze hem overal hebben uitgerold. Zal dus niet lang meer duren d:)b

[ Voor 2% gewijzigd door Steeldunes op 29-11-2022 16:05 . Reden: EDIT extra info vanuit Discord: Version 1.1.7 is gradually rolling out. ]

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
https://android.googleapi...3abddbaefc7eac75c3edc.zip Als het goed is is dit de 1.1.7 EEA link.

Edit: update net zelf succesvol gedraaid

[ Voor 61% gewijzigd door JobRapati op 29-11-2022 20:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skadrow
JobRapati schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:08:
https://android.googleapi...3abddbaefc7eac75c3edc.zip Als het goed is is dit de 1.1.7 EEA link.

Edit: update net zelf succesvol gedraaid
Werkt inderdaad, 1.1.7 staat erop via de simpele manier

1. Mapje ota aanmaken in internal storage
2. Zip erheen verplaatsen
3. phone app openen en *#*#682#*#* typen
4. Ota selecteren en updaten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtAnYYuXBKbCeP0m5poCGc9HXQU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C5L2tKA3YdPGHbXEjBjg2yCE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 100% gewijzigd door Skadrow op 29-11-2022 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:05
Hoe is de batterijduur van dit toestel inmiddels? Bijna alle reviews van dit toestel zijn natuurlijk van net na de release en ik kan me voorstellen dat het na een aantal updates verbeterd kan zijn. Bij de meeste reviews kwam hij er niet bijzonder goed uit namelijk.
Ook iemand die weet hoe hij zich verhoudt tot de Pixel 7 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
cordonbleu schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:15:
Hoe is de batterijduur van dit toestel inmiddels? Bijna alle reviews van dit toestel zijn natuurlijk van net na de release en ik kan me voorstellen dat het na een aantal updates verbeterd kan zijn. Bij de meeste reviews kwam hij er niet bijzonder goed uit namelijk.
Ook iemand die weet hoe hij zich verhoudt tot de Pixel 7 Pro?
Degelijk, ik red een dag nog als ik hem veel gebruik. En dan heb ik Always on display aan, 120hz aan en auto brightness aan.

Iniedegeval beter dan de pixel 6 pro waar ik de dag niet mee kon redden.

Ik heb in de auto een 33w lader en altijd een 30wader bij de hand en hij laad heel snel 10-20% erbij mocht je wat extra juice nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:08

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deze telefoon kwam toch met een goede batterij duur uit de reviews? :?

Als hij beter is dan de P6 Pro dan is hij een stuk beter als de P7 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
Xqlus1ve schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:55:
Deze telefoon kwam toch met een goede batterij duur uit de reviews? :?

Als hij beter is dan de P6 Pro dan is hij een stuk beter als de P7 Pro.
Batterij is goed. Niet geweldig, met een iphone 13 pro max kon ik 2+ dagen doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
https://twitter.com/getpe...gME4inz55E2TVAkgs0Og&s=19

Closed beta van A13 start vandaag, het selectieproces en de hoe of wat is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijk te maken met het insiders programma of enkel inschrijving mogelijk voor investeerders.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skadrow schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:09:
[...]

Batterij is goed. Niet geweldig, met een iphone 13 pro max kon ik 2+ dagen doen
Haha, lekker voorbeeld, telefoon die 2,5 keer zoveel kost. Voor een prijs van deze telefoon (al vanaf 450 euro) denk ik dat je gewoon een uitstekende batterij heb. Tja als je een geweldige batterij wil moet je misschien een andere toestel aanschaffen.

Persoonlijk doe ik er gemiddeld 2 dagen met met de NP(1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
Xqlus1ve schreef op woensdag 30 november 2022 @ 07:31:
[...]

Haha, lekker voorbeeld, telefoon die 2,5 keer zoveel kost. Voor een prijs van deze telefoon (al vanaf 450 euro) denk ik dat je gewoon een uitstekende batterij heb. Tja als je een geweldige batterij wil moet je misschien een andere toestel aanschaffen.

Persoonlijk doe ik er gemiddeld 2 dagen met met de NP(1).
Kost misschien 2.5 keer meer maar met 4353mah tegenover 4500mah in de nothing phone kan je wel zien dat ie niet efficient is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:05
Skadrow schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:48:
[...]

Kost misschien 2.5 keer meer maar met 4353mah tegenover 4500mah in de nothing phone kan je wel zien dat ie niet efficient is.
Dat is een vergelijking Android-Apple. Vergeleken met iPhone is elke Android telefoon minder efficiënt qua accu. Heeft dus geen zin om dat specifiek op Nothing te pinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cordonbleu schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:51:
[...]

Dat is een vergelijking Android-Apple. Vergeleken met iPhone is elke Android telefoon minder efficiënt qua accu. Heeft dus geen zin om dat specifiek op Nothing te pinnen.
Ja en mijn 3310 ging nog veel langer mee, oh wacht appels met peren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-09 22:14
Appels met bakstenen bedoel je, denk ik.

Maar idd, ik ben eigenlijk best tevreden en zelfs licht onder de indruk van de batterijprestaties van de NP1. Ik zou soms 2 dagen met het always on display kunnen halen, meestal heb ik nog meer dan 50% over aan het einde van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Open beta inschrijving voor Android 13 gaat vandaag ook open (interest check). Ging wat mis met de eerste URL, wanneer ik de goede heb zal ik deze opmerking updaten :)

Terwijl ik post: als het goed is kan je jezelf met deze link inschrijven https://nothing-tech.typeform.com/to/Rh1uXWXd

[ Voor 26% gewijzigd door JobRapati op 30-11-2022 15:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
Skadrow schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:51:
[...]

Iniedegeval beter dan de pixel 6 pro waar ik de dag niet mee kon redden.
Ben je meer tevreden over de Nothing? Ik kijk naar deze of een Pixel 6, vind zelf de camera het belangrijgkste, en dezelfde sensor zou in de 7a komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
Blijkbaar kun je je hier opgeven voor de Android 13 Open Beta voor de Nothing Phone (1): https://nothing.community...roid-13-open-beta-sign-up

Aldus Carl Pei komt die Open Beta voor Android 13 over twee weken (al). Aanmelden op eigen risico enzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Mycroft op 30-11-2022 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
Ik heb me ingeschreven voor de Open Beta. Ze houden je via mail op de hoogte wanneer het te downloaden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:59
Ik ook. Ben benieuwd.

Zou alleen niet naar een beta willen switchen als dat betekend dat je daarna geen stable meer kan draaien, zonder factory reset.

Zoals bij OnePlus het geval is / was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skadrow
satya schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:30:
[...]

Ben je meer tevreden over de Nothing? Ik kijk naar deze of een Pixel 6, vind zelf de camera het belangrijgkste, en dezelfde sensor zou in de 7a komen.
Het enige pluspuntje aan de 6 was dan de camera
Daarnaast kon ik de 6pro niet langer dan een maand gebruiken door deze ergernissen:

- Fingerprint werkte 1 op de 3x pas
- batterij was echt heel slecht
- 5g signaal belabberd, en als ie wegviel duurde het ook heel lang voor ie nieuw signaal had
- opladen sloom 2-3 uur met 30watt lader
- werd heel snel heet
- auto brightness werkte voor geen meter, zodra je het toestel in je zak deed dacht ie dat je in het donker was en ging het scherm op 1% brightness, ook als je een telefoontje kreeg en hem uit je zak haalde kon je soms 5 sec wachten voor het scherm naar een afleesbare brightness veranderde.

Voor mij echt een van de slechtste android ervaringen ooit.

Met de nothing phone ben ik utermate tevreden op wat bugs na die steeds minder prominent aanwezig zijn en worden gefixed. Moet zeggen dat 1.1.7 wel alles gefixed heeft voor mij.

Qua camera is de nothing gewoon wat minder maar met een gcam mod apk is dit gedeeltelijk op te lossen en schiet ik alsnog top fotos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_zhJiKYTNazXQASWAVQSXWB9jU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkZbvckn3YHI4pbx5Bt6Unx0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Een van de discord moderators van de Nothing server deelt heel kort wat hij vindt van de A13 closed beta:
Closed beta of Android 13 on the #nothingphone1 is great. It offers a smoother and better experience than before. @nothing
#nothing #Android13
https://twitter.com/Surya_7889/status/1598248586084433920

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Weet iemand of het voor de Nothing Phone makkelijk zal zijn om van de open beta terug naar stable te gaan?

Destijds zat ik voor Oneplus in het open beta programma maar om terug te gaan naar de stable releases was een factory reset en een aantal technische handelingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Mycroft schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:57:
Weet iemand of het voor de Nothing Phone makkelijk zal zijn om van de open beta terug naar stable te gaan?

Destijds zat ik voor Oneplus in het open beta programma maar om terug te gaan naar de stable releases was een factory reset en een aantal technische handelingen nodig.
Geen idee. Dat was mijn vraag ook. Is voor mij ook een reden op op stable te blijven overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
Mycroft schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:57:

Momenteel is er niet zo heel veel bekend, behalve dat deze over 2 weken begint en dat je ookal ben je ingeschreven, de keuze behoudt om op stable te blijven.
Ik verwacht dan ook dat we tegen mid december meer info zullen hebben :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
Ik krijg zojuist de 1.1.7 update binnen via de updater.
Mochten er mensen zijn die nog niet hadden gesideload ;) en hierop wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Skadrow schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:56:
[...]

Werkt inderdaad, 1.1.7 staat erop via de simpele manier

1. Mapje ota aanmaken in internal storage
2. Zip erheen verplaatsen
3. phone app openen en *#*#682#*#* typen
4. Ota selecteren en updaten

[Afbeelding]
Werkt deze methode ook als je toestel geroot is?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
JunkO schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:54:
[...]

Werkt deze methode ook als je toestel geroot is?
Als je geroot bent moet je bij elke update opnieuw rooten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:24
Vandaag ook een witte Nothing (1) ontvangen.
Eerste indruk is zeer positief, vooral het uiterlijk, ligt goed in de hand en het toestel is erg vlot.
Unlocken met vingerafdruk is veel beter en sneller dan mijn pixel 6a.
Scherm is zeer goed en gelukkig geen last van een gele gloed.
Camera moet ik nog eens testen, maar gebruik mijn Iphone als main toestel voor fotos en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:37
Ik heb me ook aangemeld voor de open bèta. Hangt er vanaf of je makkelijk terug kunt naar de stable zonder verlies van data, of ik hem daadwerkelijk installeer of niet. Hopelijk komt daar nog wat meer duidelijkheid over tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
Binnen de Nothing discord is het momenteel mogelijk om (voor Dot houders) aan te melden als "Community Board Observer", een vrijwillige positie, waarbij de gekozen persoon eigenlijk de stem van de Community wordt binnen Nothing.

Deze persoon zal dus bijvoorbeeld aanwezig moeten zijn bij kwartaal meetings en bepaalde bedrijfs keuzes te communiceren naar de community toe.

Het is natuurlijk een vrij intensieve positie, helemaal omdat het vrijwillig is, maar je krijgt er (denk ik) wel heel veel informatie voor terug (al dan niet met een NDA er aan verbonden)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Heeft iemand al de experimentele feature van de AirPods aan de praat gekregen? Mij lukt het niet, of ik kan niet vinden waar die feature zichtbaar zou moeten worden na het aanzetten in de experimentele instellingen. Op Reddit zag ik ook al mensen die zich dit afvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
erikieperikie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:30:
Heeft iemand al de experimentele feature van de AirPods aan de praat gekregen? Mij lukt het niet, of ik kan niet vinden waar die feature zichtbaar zou moeten worden na het aanzetten in de experimentele instellingen. Op Reddit zag ik ook al mensen die zich dit afvragen.
Ik heb wel iets voorbij zien komen van iemand die ze werkend heeft, ik zal even kijken of ik het terug kan vinden.

Edit: https://twitter.com/Techi...kt-qUVAOWqDF0e1VTwew&s=19

Mocht het bij je niet werken, mogelijk moet je wachten op een update voor Nothing X. Check even of je die een binnen kan halen!

Edit 2: Nog een post hierover: https://www.reddit.com/r/...omment/izdl4s8/?context=3

[ Voor 25% gewijzigd door JobRapati op 08-12-2022 10:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Ah, ik had Nothing X uitgeschakeld want ik gebruikte het nergens voor. M.i. was het slechts bloatware voor het Nothing Ear spul. Maar dus ook voor andere dingen. Ik had 'm maanden geleden al uitgeschakeld, dus ik wist niet eens meer wat het deed, laat staan dat het ermee te maken kon hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Maar het lijkt nog niks te doen. De app openen vanuit Google Play opent het Bluetoothmenu. En daar zie ik een extra lege ruimte bij de AirPods, maar geen enkele andere informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
erikieperikie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:00:
Ah, ik had Nothing X uitgeschakeld want ik gebruikte het nergens voor. M.i. was het slechts bloatware voor het Nothing Ear spul. Maar dus ook voor andere dingen. Ik had 'm maanden geleden al uitgeschakeld, dus ik wist niet eens meer wat het deed, laat staan dat het ermee te maken kon hebben!
Op de Phone 1 klopt het inderdaad dat de Nothing X app geintergreerd wordt in de settings. Hoe de update, die dit volgens de posts die ik kan vinden dit fixt, uitgerold wordt weet ik niet, ik heb zelf geen baat bij de functie omdat ik geen airpods heb.

Mogelijk nog een idee om te kijken wat je Nothing X versie is en wat de laatste versie op bijv. APKMirror is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Dank voor de tips. Ik heb de versie die apkmirror als laatste kent: v2.0.3, geüpdatet op 7 november. En daarmee werkt het nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erikieperikie
Zojuist zag ik dat ik kon updaten naar v2.1.0 en dat heeft de functie gefixt/aangezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
Morgen begint de Open Beta van A13, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Blijkbaar geven ze niet iedereen beta toegang. Ik had me aangemeld, maar krijg zojuist onderstaande e-mail... Jammer! Dan moeten ze het ook geen "open beta" noemen, is blijkbaar gewoon weer een verkapte closed beta.

Thank you for registering your interest in our Nothing OS 1.5 open Beta!

We’ve been thrilled with the response. But due to high demand, we’re going to stagger the release of the program.

We’re really sorry, but we can’t give you access just yet. However, we’ll be releasing more positions soon, allowing everyone the opportunity to trial our latest update.

Thanks again, we really appreciate the support.

We’ll be in touch.
The Nothing Team

• JobRapati
Teleurgesteld in hoe ze met de "open" beta zijn omgegaan, het lijkt me sterk dat ze vandaag of gisteren pas wisten dat niet iedereen die zich in hadden geschreven toegang zouden krijgen, en het zou fijn zijn geweest als de ze de verwachtingen wat realistischer hadden gemaakt en niet de "open beta" naam hadden gebruikt..

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Xyanta schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:28:
Blijkbaar geven ze niet iedereen beta toegang. Ik had me aangemeld, maar krijg zojuist onderstaande e-mail... Jammer! Dan moeten ze het ook geen "open beta" noemen, is blijkbaar gewoon weer een verkapte closed beta.
Ik heb juist de volgende e-mail gehad:
Thank you for registering your interest in our Nothing OS 1.5 open Beta!

Our most significant upgrade yet, powered by Android 13.

The response has been overwhelming. But good news, you’ve been chosen to take part in our first open Beta wave.

Before you proceed, there’s a few important things you should know:

1. This is a Beta software. It isn't final and could be unstable in parts.
2. You might not be able to use Netflix and Google Pay.
3. Downgrading to Android 12 requires using ADB commands to flash the device with a computer, and may result in data loss. If you're not comfortable with this, please don't proceed with the Android 13 upgrade.

If you’re happy to continue, make sure you have installed the latest system update.

Then please complete the additional form below. Last one, we promise.

We ask that you do this as soon as possible so that we can get you on board. We’ll then reach out in the next few days with instructions on how to upgrade to Nothing OS 1.5.

Thank you for your co-operation. We think you’re going to love it.

The Nothing Team
Ik heb nu alleen nog steeds geen idee of je kan downgraden naar Android 12 zonder dataloss, of kan updaten naar de final Android 13 zonder dataloss. Maar we zullen het gaan zien.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 15-12-2022 10:16 ]

• JobRapati
rens-br schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:10:
[...]

Ik heb juist de volgende e-mail gehad:

[...]

Ik heb nu alleen nog steeds geen idee of je kan downgraden naar Android 12 zonder dataloss, of kan updaten naar de final Android 13 zonder dataloss. Maar we zullen het gaan zien.
Zoals de mail volgens mij zegt toch, downgrade zonder dataloss is niet gegarandeerd, als dat belangrijk voor je is zou ik niet updaten, update naar release is er inderdaad niet helemaal duidelijk in.

iRacing Profiel

• rens-br
JobRapati schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:20:
Zoals de mail volgens mij zegt toch, downgrade zonder dataloss is niet gegarandeerd, als dat belangrijk voor je is zou ik niet updaten, update naar release is er inderdaad niet helemaal duidelijk in.
Het is niet gegarandeerd, dat wil niet zeggen dat het niet kan. Bij OnePlus Open Beta's kan het simpeweg niet zonder dataloss, want je moet een clean install uitvoeren.

• JobRapati
rens-br schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:22:
[...]

Het is niet gegarandeerd, dat wil niet zeggen dat het niet kan. Bij OnePlus Open Beta's kan het simpeweg niet zonder dataloss, want je moet een clean install uitvoeren.
Ja oke, maar persoonlijk zou ik er zelf vanuit gaan dat het niet kan, en als het nodig zou zijn en het lukt zonder dataloss is dat mooi meegenomen.
Maar ik kan me voorstellen dat andere personen hier anders instaan.

iRacing Profiel

• Xyanta
rens-br schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:10:
Ik lees hem ook als dat er mogelijk dataloss plaatsvind bij het downgraden. Dat zou ik wel een risico vinden. Prima om de beta te testen, maar dan wel graag met behoud van al mijn data.
Maar goed ik ben voor nu toch niet uit gekozen voor de "open" beta. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Steeldunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Here we go:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UurbVTyIen1QLOVHYGvIeE5RKio=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eADoZtaOJuzm0T8aYbXBoGp6.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTS84ws-TGDp-8IHvFoBKsE38S0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BESBtbCTHrPoOB39BDa6qJRJ.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
Het lijkt er ook op dat handmatig updaten naar de beta een mogelijkheid is (bestanden zijn op de volgende link beschikbaar: https://www.xda-developer...othing-os-update-tracker/)

Ik twijfel enkel of ik dat wel wil doen, heb meerdere mensen gezien die het met succes hebben gedaan maar toch..

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38tX-mff2qwEkJoUWse6QNRkEU4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FDQ9ouqSukq2p9zMchzt20IW.png?f=fotoalbum_large

We gaan eens zien hoe het allemaal werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Kon het niet laten en heb de beta handmatig geinstalleerd, gaat makkelijk en op precies dezelfde manier als elke andere update, A13 voelt tot nu toe heerlijk aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
JobRapati schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:12:
Kon het niet laten en heb de beta handmatig geinstalleerd, gaat makkelijk en op precies dezelfde manier als elke andere update, A13 voelt tot nu toe heerlijk aan.
Dat is mijn ervaring ook. Het voelt een stuk sneller en responsiver. Tot nu toe geen spijt van mijn update keuze.

Netflix (de losse apk) werkt hier in ieder geval ook gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 16-12-2022 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
rens-br schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:26:
[...]

Dat is mijn ervaring ook. Het voelt een stuk sneller en responsiver. Tot nu toe geen spijt van mijn update keuze.

Netflix (de losse apk) werkt hier in ieder geval ook gewoon.
Quote van Carl Pei in een interview op android authority
“Closed beta users haven’t noticed because it looks the same as before,” Pei said. “But we secretly swapped in our in-house code for the old codebase from the outsourced OEM. That’s allowed us to make the system smoother and more stable.”
Heeft dan dus veel effect gehad?

Link naar interview voor de geintresseerde https://www.androidauthority.com/nothing-os-2-0-3251136/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
Hoi All,

Als je handmatig update doet blijf je dan OTA krijgen of moet je weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Drie dagen geleden toch ook maar de beta versie 1.5.0 geïnstalleerd. Aangezien ik niet direct in de open beta uitnodiging zat, voor de handmatige manier gekozen van updaten.

Ik ben nog geen bugs of andere gekke zaken tegengekomen. De beta is tot nu zeer stabiel! Andere die de beta geïnstalleerd hebben wel al bugs tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
MrOsman schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:11:
Hoi All,

Als je handmatig update doet blijf je dan OTA krijgen of moet je weer terug?
Is nog vrij onduidelijk mijn verwachting is dat je beta OTA's gaat krijgen wanneer je wel officieel er in zit. Maar zeker kan ik dat op het moment ook niet zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Xyanta schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:01:
Drie dagen geleden toch ook maar de beta versie 1.5.0 geïnstalleerd. Aangezien ik niet direct in de open beta uitnodiging zat, voor de handmatige manier gekozen van updaten.

Ik ben nog geen bugs of andere gekke zaken tegengekomen. De beta is tot nu zeer stabiel! Andere die de beta geïnstalleerd hebben wel al bugs tegen gekomen?
Nee, ik vind het ook zeer stabiel. Geen bugs tegengekomen en de irritante bug / niet werkende feature die ik had op Android 12 is ook weg.

Ik kon met Android 12 het geluid niet harder/zachter zetten als ik muziek luisterende via bijv. Spotify naar Sonos, of via Netflix naar Chromecast. Dat werkt nu ook gewoon weer zoals ik gewend was op mijn oude toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 11:31
rens-br schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:47:
[...]

Nee, ik vind het ook zeer stabiel. Geen bugs tegengekomen en de irritante bug / niet werkende feature die ik had op Android 12 is ook weg.

Ik kon met Android 12 het geluid niet harder/zachter zetten als ik muziek luisterende via bijv. Spotify naar Sonos, of via Netflix naar Chromecast. Dat werkt nu ook gewoon weer zoals ik gewend was op mijn oude toestel.
Xyanta schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:01:

Eén van de Nothing devs had al een tijd geleden op Twitter al aangegeven dat 1.5 veel belovend qua stabiliteit en user experience. Tezamen met jullie ervaringen is dat goed nieuws. Major Android updates zijn het meestal toch niet bij de meeste fabrikanten, in ieder geval de initial releases.

Vraagje, zijn jullie nog iets tegen gekomen voor twin, dual of clone apps (hoe je het ook wilt noemen) in 1.5? Is wel nog een feature die ik mis. Er zijn third parties die dit kunnen, hetzij door eventueel gebruik van Work profiles. Maar liever ééntje out of the box met goede integratie in het OS zoals Huawei en OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
snoopdoge90 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:54:
Vraagje, zijn jullie nog iets tegen gekomen voor twin, dual of clone apps (hoe je het ook wilt noemen) in 1.5? Is wel nog een feature die ik mis. Er zijn third parties die dit kunnen, hetzij door eventueel gebruik van Work profiles. Maar liever ééntje out of the box met goede integratie in het OS zoals Huawei en OnePlus.
Naar mijn weten is er geen default manier om apps te clonen, dit zal middels third party software moeten.
Wel kun je meerdere gebruikers aanmaken, ieder met hun eigen profiel en apps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobRapati
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_WRLjlkt-iGnEy2UhiWkDxS0jg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gibx1EJNAzdT2LaYjQnDontK.png?f=user_large

Gaat over als het goed is de beta.

Wave 2 voor de beta is momenteel gepland op 17 januari
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lC44JzG0yMNlSduZxcm_IxRMWU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zs4LZ3Oh9MZX2g4IbIQX89HJ.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik ben er ook echt content mee. Bevalt erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JobRapati
Het stemmen voor Community Board Observer is gestart! En dus kan er nu voor 3 personen gekozen worden (waaronder ik) waarvan 1 de deze positie zal krijgen en de stem van de community zal zijn binnen Nothing.

Mochten er mensen zijn die in de discord zitten, lees de 3 verschillende beschrijvingen vooral door en stem voor wie jij het beste vindt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRZ87t2YkI5uqHbjxbgmlJEcNI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VW1IeJjdjNXTeBRiTjLI04h.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Google pay zal werken in de volgende A13 beta release!

https://twitter.com/getpeid/status/1612730545581998082

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
Volgende fase van de beta roll-out is vandaag ipv de 17e doordat ze voor lopen op schema!

https://twitter.com/getpeid/status/1613833388682784768

Mensen die bij de vorige beta release niet geaccepteerd werden zouden nu ook de kans moeten hebben dat wel te worden:

https://twitter.com/build.../1613833922995179522?s=33

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JobRapati
Beta 2 changelog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNGKOVTxauzEY6Xza_-plzhC678=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xGZx6noKGwiKPHlPqXYEI2jU.png?f=fotoalbum_large

Ik ben momenteel een installatie aan het proberen met een zip, als dit werkt zal ik deze reactie aanpassen met de download.

Update gaat goed en zonder problemen, duurt wel wat lang.
Download: https://android.googleapi...8e4790ec58a42a3b30303.zip

[ Voor 15% gewijzigd door JobRapati op 13-01-2023 16:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:23

Eren

Boss of this gym

Ik wacht nog wel even totdat de officiële android 13 uitkomt. Heb geen zin met het gedoe als mijn data echt daadwerkelijk foetsie is als je van beta naar de officiële release wilt.

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
JobRapati schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:54:
Volgende fase van de beta roll-out is vandaag ipv de 17e doordat ze voor lopen op schema!

https://twitter.com/getpeid/status/1613833388682784768

Mensen die bij de vorige beta release niet geaccepteerd werden zouden nu ook de kans moeten hebben dat wel te worden:

https://twitter.com/build.../1613833922995179522?s=33
Ja ik kreeg dus vandaag ook een e-mail moest 3 dingen opgeven e-mail adres imei nummer en of ik eea had nu afwachten of er iets binnen gaat komen geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
Ik heb nu ook de mail gehad voor de uitrol van 1.5. Je moet inderdaad weer even een kort formulier invullen en begin volgende week zou er dan meer informatie volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
JobRapati schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:52:
Beta 2 changelog.

Update gaat goed en zonder problemen, duurt wel wat lang.
Download: https://android.googleapi...8e4790ec58a42a3b30303.zip
Thnx zojuist geïnstalleerd. Eens kijken binnenkort of Google Pay het ook weer doet!

Edit: vandaag Google Pay (Wallet) getest icm android 13 beta update 2. Ik kan bevestigen dat Google Pay weer functioneert in de laatste versie :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xyanta op 14-01-2023 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Ik krijg net een melding dat Netflix niet meer compatibel is met mijn telefoon....laatste update... Nothing phone black.

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
@spanx Zit je op beta of stable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Ook hier de update 1.5 ontvangen voelt goed aan, :) nu wachten op beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Stable natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Hoe is de accuduur en geluidskwaliteit van de Nothing Phone 1 nu na een aantal updates?

Ik ben erg gecharmeerd van de Nothing Phone. Heb nu een Motorola Edge 30 Ultra, maar ik zou toch graag de Nothing Phone willen proberen.

Accuduur haal ik gemiddeld tussen de 6-8 uur schermtijd met de Motorola en geluidskwaliteit via oortjes (bluetooth) is erg goed!

Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Knamix schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:08:
Hoe is de accuduur en geluidskwaliteit van de Nothing Phone 1 nu na een aantal updates?

Ik ben erg gecharmeerd van de Nothing Phone. Heb nu een Motorola Edge 30 Ultra, maar ik zou toch graag de Nothing Phone willen proberen.

Accuduur haal ik gemiddeld tussen de 6-8 uur schermtijd met de Motorola en geluidskwaliteit via oortjes (bluetooth) is erg goed!

Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)
Bluetooth zou hetzelfde moeten zijn. Schermtijd haal ik ook wel 6-8u, sterk afhankelijk wel van WiFi vs data en scherm helderheid natuurlijk, ook video vs browsen. Het is prima qua accuduur, maar ook geen bijzonderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
ToFast schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:26:
[...]

Bluetooth zou hetzelfde moeten zijn. Schermtijd haal ik ook wel 6-8u, sterk afhankelijk wel van WiFi vs data en scherm helderheid natuurlijk, ook video vs browsen. Het is prima qua accuduur, maar ook geen bijzonderheid.
Top dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik stoor mij de laatste dagen enorm aan de power button, het lijkt wel alsof die bij het optillen het ook al ziet als de powerknop indrukken, en na het optillen de powerknop indrukt wordt de camera geactiveerd. Misschien ligt het aan mij maar ik stoor me er mateloos aan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Xqlus1ve schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 19:24:
Ik stoor mij de laatste dagen enorm aan de power button, het lijkt wel alsof die bij het optillen het ook al ziet als de powerknop indrukken, en na het optillen de powerknop indrukt wordt de camera geactiveerd. Misschien ligt het aan mij maar ik stoor me er mateloos aan 8)7
Ik heb dat ook, volgens mij is dat deze setting: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rf9J3izllG9HTwsNFu4EhKcLNBs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rs2qbaaC1aafBgnB1zG1aPnX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Heb eens nogmaals kirtisch gekeken, t is toch enkel de power knop 1 keer indrukken waarbij hij al 2 keer geregistreerd wordt.

Ik vermoed dus dat de knop niet helemaal fris meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Weet iemand hoe ik weer mijn Netflix app geïnstalleerd krijg? Kreeg de laatste dagen een foutmelding met updaten van Netflix (niet meer compatibel met je telefoon) net gedeinstalleerd en wil natuurlijk niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik wil morgen langs de Belsimpel winkel langs gaan omdat daar de Nothing Phone 1 op voorraad is (8GB/256GB).

Is er een merkbaar verschil in eventuele performance tussen de 12GB en de 8GB variant?

Ik hou me toestellen niet lang (hooguit een jaartje) en speel geen zware games (alleen emulators en Football Manager 23).

Wat ik wel vaak doe is Android Auto gebruiken met Spotify.

Is de 12GB 50 euro meer waard of zijn het alleen cijfertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Knamix schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:15:
Ik wil morgen langs de Belsimpel winkel langs gaan omdat daar de Nothing Phone 1 op voorraad is (8GB/256GB).

Is er een merkbaar verschil in eventuele performance tussen de 12GB en de 8GB variant?

Ik hou me toestellen niet lang (hooguit een jaartje) en speel geen zware games (alleen emulators en Football Manager 23).

Daar ga je echt 0 verschil in merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
Heeft iemand hier nog iets van de volgende beta roll-out gehoord? Ik heb vorige week een mail ontvangen voor de tweede fase van de roll-out en een formulier ingevuld. In de mail stond dat we begin deze week meer info zouden ontvangen, maar ik heb niets meer vernomen.

Andere mensen die wel de update hebben ontvangen? Op de discord vond ik ook niet meteen een stand van zaken terug.

[ Voor 9% gewijzigd door C11 op 22-01-2023 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Zojuist de Nothing Phone besteld in het wit (8/256GB) incl originele glazen protector en tpu case (uiteraard doorzichtig)

Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
C11 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:17:
Heeft iemand hier nog iets van de volgende beta roll-out gehoord? Ik heb vorige week een mail ontvangen voor de tweede fase van de roll-out en een formulier ingevuld. In de mail stond dat we begin deze week meer info zouden ontvangen, maar ik heb niets meer vernomen.

Andere mensen die wel de update hebben ontvangen? Op de discord vond ik ook niet meteen een stand van zaken terug.
Ik zie inderdaad wel dat veel mensen dit ook ervaren, iets lijkt de update vertraagd te hebben, maar helaas weet ik ook niet meer dan dat. En komt er niet heel veel duidelijke informatie over naar buiten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
Knamix schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:15:

Ik ben voor 12 GB gegaan, maar niet voor de performance, maar omdat (ik hoop dat) apps langer in het geheugen (in de recente apps) blijven staan. Dit, omdat bepaalde apps die ik gebruik langzaam starten (ze laden veel in het geheugen), dus voor mij heeft het voordeel als ze nog in het geheugen staan en snel verder kunnen gaan waar ze gebleven waren. Overigens vind ik de snelheid van het geheugen prima.

En een stukje toekomstbestendigheid. Niet dat 8 GB onvoldoende is, maar 12 GB is het zeker niet.

[ Voor 4% gewijzigd door erikieperikie op 23-01-2023 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Sinds vandaag het toestel binnen en ik ga deze toch weer terug sturen...

Ik heb vanaf de onderkant een groene tint die langzaam weg gaat (naar boven) en onder de achterkant heb ik een aantal stofdeeltjes. Toch jammer want het is een erg mooi toestel! (wit).

Ik zal deze dus helaas om moeten ruilen, maar ik ben bang dat ik dan weer last van een groene tint krijg... Iemand hier die een mooi uniform scherm heeft met een donkergrijs achtergrond en lage helderheid?

En dan heb ik net de originele protector er op geplakt van 32 euro 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Knamix op 23-01-2023 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Knamix schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:10:
Sinds vandaag het toestel binnen en ik ga deze toch weer terug sturen...

Ik heb vanaf de onderkant een groene tint die langzaam weg gaat (naar boven) en onder de achterkant heb ik een aantal stofdeeltjes. Toch jammer want het is een erg mooi toestel! (wit).

Ik zal deze dus helaas om moeten ruilen, maar ik ben bang dat ik dan weer last van een groene tint krijg... Iemand hier die een mooi uniform scherm heeft met een donkergrijs achtergrond en lage helderheid?
Deze problemen zijn voor zover ik weet exemplarisch. Ik zou hem dus gewoon omruilen en de kans is dan erg groot dat je gewoon een 'fatsoenlijke' hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik wilde vandaag graag mijn bootloader weer locken. Rooten heb ik nog niet gedaan en miste ik ook niet. Ik ging er echter vanuit dat het locken van de bootloader kon zonder factory reset, maar helaas. Bij het locken van de bootloader moet je ook het toestel opnieuw instellen.

Hopelijk kan ik nu wel Google Pay en Netflix gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:24
Iemand de Januari beveiligingspatch al?
De laatste is van 1 november en dacht dat het om de 2mnd geupdate zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb geprobeerd om de 1.1.7 te installeren en dat kreeg ik een error 20 van .... Nu is er iets mis want Google pay doet het niet meer en Netflix ook niet. Iets met cts (safenet)

Er staat wel nu 1.1.7 op ...dus waarschijnlijk mis gegaan met de hotfix?

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen (alles stock, EEA)

[ Voor 13% gewijzigd door spanx op 26-01-2023 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
spanx schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 07:16:
Ik heb geprobeerd om de 1.1.7 te installeren en dat kreeg ik een error 20 van .... Nu is er iets mis want Google pay doet het niet meer en Netflix ook niet. Iets met cts (safenet)

Er staat wel nu 1.1.7 op ...dus waarschijnlijk mis gegaan met de hotfix?

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen (alles stock, EEA)
Heb je na de handmatige update onder instellingen en vervolgens schermvergrendeling en beveiliging, ook Google Play bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Hoe bedoel je dat? Wat moet ik dan doen?

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Nothing Phone (1)] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
- Nothing Phone 2: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie