We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tomorrow is not today!
Ik gok 9 tegen 9. De Wit op Timber, de Wit op Rensch.Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:32:
[...]
Ik denk dat twee spelers van Ajax wel een “corrigerende” overtreding verdienen.
Met een andere scheidsrechter was het 11 tegen 9 geweest.
Ik vrijwel nooit meer dan de samenvattingen maar dit is dus Berghuis zijn insteek van mannelijk voetbal?
Mwoah streep die van Berghuis dan naar weg tegen knietje van De Wit. Maar dan nog 😉Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:32:
[...]
Ik vrijwel nooit meer dan de samenvattingen maar dit is dus Berghuis zijn insteek van mannelijk voetbal?
Ze spelen uit..Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:33:
Ajax scoort nog 3x en wint met 4-2
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Met een andere scheidsrechter waren deze overtredingen waarschijnlijk geeneens niet voorgekomen. Nijhuis staat bekend om dit soort overtredingen te "accepteren" onder de noemer mannelijk voetbal. Andere scheidsrechters zouden daarvoor al ingrijpen om het niet zo ver te laten te komen.Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:32:
[...]
Verwijderd
Bij die van Berghuis heb ik dan nog zoiets van. "Oke, dat was een ongeluk"toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:33:
[...]
Mwoah streep die van Berghuis dan naar weg tegen knietje van De Wit. Maar dan nog 😉
Maar, we kennen zijn verleden bij Feyenoord en wat er gebeurd als die gefrustreerd raakt.
Maar, ik geef hem de voordeel van de twijfel in dit geval.
Aan de andere kant, gisteren was het Hoedemakers zijn intentie ook niet om als een debiel in te komen...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
Tomorrow is not today!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ajax maakt 2 vieze overtredingen, en de commentator hoor je niets zeggen over de VAR.
AZ maakt er nu 1, en hij zit meteen "Hier moet de VAR naar kijken."
Niet alleen dat, het word ook nog eventjes een paar keer herhaald, en de andere niet.
Het valt toch op...
NijhuisHan schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:38:
Van achteren, volop de enkel, geen intentie om de bal te spelen. Hoezo is dit geen rood?
Ik denk dat ik die gemist heb aangezien tussendoor mijn pizza bezorgt werd.Hupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:33:
[...]
Ik gok 9 tegen 9. De Wit op Timber, de Wit op Rensch.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is ook weer om je kapot te schamen.D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:26:
Als iedereen de keeper noemt is dat niet goed.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nijhuis is ook gewoon ongeschikt, hij hanteert een andere set regels dan andere scheidsrechters, al jaar en dag.Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:37:
Nijhuis.. elke keer weer
De ambitie is prima, maar er is nog een lange weg te gaan voor de Rotterdammers. Vandaag was niet best.GrooV schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:23:
[...]
Neem aan dat de ambitie van Feyenoord is om te strijden met Ajax en niet met AZ
AZ is ook voor Ajax een hele kluif. Dat zijn geen koekebakkers en Feyenoord win daar denk ik niet van.
Overigens wel hulde voor AZ, als ik de radio mag geloven.
D'r is nog geen bal naar hem toe gegaan.Malfunctions schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:39:
Die spits van 2 meter heeft trouwens nog geen kopduel gewonnen..
Ik dacht hier ook gelijk aan..Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:38:
Weet je, dit vind ik dan ook weer zo opvallend.
Ajax maakt 2 vieze overtredingen, en de commentator hoor je niets zeggen over de VAR.
Niet alleen dat, het word ook nog eventjes een paar keer herhaald, en de andere niet.
Het valt toch op...
per aspera ad astra
De frietboer van @Han heeft een belletje gedaan.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:41:
Wat is er gebeurd dat er zoveel tijd bijkomt?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Exact, ongeacht dat de Lucca makkelijk gaat liggen is dat een bijzonder domme manier om te verdedigen van AZHan schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:42:
Raakt de man, niet de man, dus overtreding dus penalty. Niet dat Ajax überhaupt een punt verdient vandaag
Überhaupt geen overtreding.. een man mag je gewoon raken, het is geen basketbal.Han schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:42:
Raakt de man, niet de man, dus overtreding dus penalty. Niet dat Ajax überhaupt een punt verdient vandaag
Zo zag ik het ook.LAD93 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:42:
Hij tackelt zichzelf?
Vind ik ook vaak opvallend, maar dat geldt wel vaker voor de top 3 tegen een andere partij vind ik, is niet alleen Ajax.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:38:
Weet je, dit vind ik dan ook weer zo opvallend.
Het valt toch op...
Bij de een moet alles beschermd worden, en bij de ander mag allemaal net wat meer vanuit de verslaglegging. Helaas zijn er geen tot nauwelijks verslaggevers die echt neutraal zijn.
paar blessures volgens mijcarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:43:
Even serieus ik heb niet gekeken grotendeels, waar komen die 8 min vandaan.
Verwijderd
Kom op, Ajax moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen om nog te winnen.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:43:
Even serieus ik heb niet gekeken grotendeels, waar komen die 8 min vandaan.
Alleen De Wit was volgens mij eventjes geblesseerd, toch?
Het is zeer licht contact. Wat de meningen ook over Bas zijn, hoe moet consequent fluiten en als hij hier een penalty had gegeven dan was dat niet in lijn met hoe hij de wedstrijd tot nu heeft gefloten.groggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:42:
Het is een pingel, maar ik snap dat je het te weinig vind voor een penalty, alleen dan maak je je eigen regels.
Harttransplantatie op het veld?carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:44:
8 min. Dat is lang geleden dat ik dat gezien heb. Langdurige blessure met brancar?
Nog 3 minuten
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Overigens mis ik volkomen de toegevoegde waarde van die Ocampos.
Tomorrow is not today!
Voor de rest was die dramatisch vandaag. Zo beetje elk duel verloren en elke bal bij AZ ingeleverd.Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:47:
Die Bassey is wel lekker snel
Hij lijkt last te hebben van de ETH ziekte. Rotsvast vertrouwen in zichzelf en niet kunnen bijsturen. Er moet rigoureus worden ingegrepen. Tadic en Berghuis horen niet meer in de basis.
Na 30 minuten had ie al kunnen ingrijpen. Toen werd al duidelijk dat het middenveld niet goed stond.toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:51:
En bedankt Schreuder, 100% aan jou te danken dit. Grijp je 20 minuten eerder in valt AZ 100% zeker om
[ Voor 68% gewijzigd door ephymerous op 18-09-2022 18:52 ]
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En zo staat PSV bovenaan. Snap dan ook niet dat andere al denken dat Ajax makkelijk kampioen wordt.
Omdat de speler drukzet.Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
Waarom geeft hij buitenspel als Pasveer doorgaat?
Omdat psv deze wedstrijd redelijk speelde ondanks de gatenkaas. Ajax wordt kampioen. Zeker als ze een 90 min extra krijgen in totaalHupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
Nou. Terechte overwinning voor AZ. Waren gewoon de betere vandaag.
En zo staat PSV bovenaan. Snap dan ook niet dat andere al denken dat Ajax makkelijk kampioen wordt.
Keeper lacht en loopt weg bij Bazoer. Zal wel niks zijn geweest.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:50:
Wacht ff?!?! VAR? Wat gebeurde er daar met Bazoer en Alvarez?
Tomorrow is not today!
Omdat hij al buitenspel had moeten geven zodat Pasveer de bal gewoon had kunnen vangen.Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
Waarom geeft hij buitenspel als Pasveer doorgaat?
Verwijderd
Nog steeds erg zuur vanwege PSV, maar... in ieder geval nu met een zoet nasmaakje.
Hij fluit de hele wedstrijd kut, dan mag ie nog wel 1 keer de juiste beslissing nemen. De frietboer durft er weer gewoon weer niet tegenin te gaanBossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:44:
[...]
Het is zeer licht contact. Wat de meningen ook over Bas zijn, hoe moet consequent fluiten en als hij hier een penalty had gegeven dan was dat niet in lijn met hoe hij de wedstrijd tot nu heeft gefloten.
Grapjas,. Nijhuis zorgt ervoor dat AZ met heel veel wegkomt en weigert een penalty te gevenVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:51:
9,5 minuut erbij... lol. Het lukt zelfs niet met hulp van Bas.
Gaat ie echt niet doen. Dus feliciteer PSV maar met het kampioenschap!Han schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:53:
AZ terecht gewonnen, die gingen er voor. Ajax slappe hap en Schreuder greep veel te laat in. Helaas pindakaas. Tadic en Berghuis spelen wel heel erg zwak, die mogen wel een tijdje op de bank plaatsnemen
That aged well...Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:36:
3. Voor beide ploegen is er nog VEEL werk aan de winkel willen ze Ajax bij houden.
Verwijderd
En weigert Alvarez rood te geven.Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:53:
[...]
Grapjas,. Nijhuis zorgt ervoor dat AZ met heel veel wegkomt en weigert een penalty te geven
En weigert naar de overtreding van Berghuis te kijken.
Blessure behanding niet gezien bij die verdediger?Maarten_E schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
De extra tijs vandaag sowieso maf geweest. 6 minuten extra na de tweede helft PSV-Feyenoord terwijl alleen een PSV speler er af moest, wat zeker niet zo lang duurde, nu 8 minuten. Gek.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ehh, Alvarez had rood moeten krijgen bedoel je?Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:53:
[...]
Grapjas,. Nijhuis zorgt ervoor dat AZ met heel veel wegkomt en weigert een penalty te geven
Wel leuk dat jij enkel één kant op kijkt en reageertVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:54:
[...]
En weigert Alvarez rood te geven.
En weigert de Wit rood te geven, en weigert Reinders rood te geven.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:54:
[...]
Allemaal niet de reden van het verlies maar die eigen regels van meneer worden steeds verder uitgerekt en dat wordt steeds lastiger uit te leggen.
Vergeet je Reijnders niet?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:54:
[...]
K to the KillaZ
En die schop van KudusVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:54:
[...]
Ik snap die ontlading wel, AZ is echt tot het gaatje gegaan, hebben vanaf minuut vol gas gespeeld. Van mij mag het, hebben ze verdientHupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:55:
Mooi man. Az is kampioen geworden vandaag. Zien jullie dat?
Jawel, maar dat was geen 6 minuten toch?toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:54:
[...]
Blessure behanding niet gezien bij die verdediger?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De competitie duurt nog lang he.Hupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
Nou. Terechte overwinning voor AZ. Waren gewoon de betere vandaag.
Ik baal van het verlies, maar er is geen man overboord geslagen. Op naar het volgende slachtoffer in de comperitie.
Van AZ kan elke club verliezen. Dat is en blijft een naar clubje.
Tikje, was geel niet meer. Je maakt wel iets heel groots nu van een kleine maar wel oerdomme overtreding.
4 minuten zeker wel en 2-3 minuten extra tijd krijg je altijd welMaarten_E schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:56:
[...]
Jawel, maar dat was geen 6 minuten toch?
Verwijderd
Ajax hoeft zich verder geen zorgen te maken want die worden met 12 punten verschil kampioen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023