Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
U zei?Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:52:
Ik ben blij dat het Feyenoord is die zo slecht speelt en niet Ajax. In balbezit is het echt om te janken op de eerste 15 minuten na. Altijd te lang lopen, te slordig passen. En dan wisselt slot de hele voorhoede terwijl die Dilrosun bijvoorbeeld niks toevoegt in balbezit. Kokcu vind ik hetzelfde verhaal maar die is opeens aanvoerder?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
Voorin staan er anders ook genoeg te slapenAntraXxX schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:39:
Slapers achterin pff, wat een slappe rommel.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je moet in dit soort situaties ook met zijn alle op gepaste snelheid naar voren, dat dan een speler achter de laatste linie vrij staat is geen probleem. Te traag in de omschakeling brengt Ajax in deze positie, niet zo zeer de keuze van Timber.toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:38:
Lekker verdedigd Timber, je zou eens bij je man blijven staan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor de verdediging heb je alleen weinig te wisselen.
Het middenveld mist body, was dinsdag ook al het geval met Berghuis en Taylor. Tegen kleine clubs kom je daar wel mee weg, maar tegen AZ niet.
Voorin heb je niemand die die lange ballen uit de lucht plukt en vast kan houden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tuurlijk is dit wel de fout van Timber, hij staat 20m bij z'n tegenstander vandaan. Al had Bassey wat naar voren gelopen om te proberen ze buitenspel te zetten, doet Odgard dat ook heeft ie nog steeds 10-15m voorsprong op Timber.Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:41:
[...]
Je moet in dit soort situaties ook met zijn alle op gepaste snelheid naar voren, dat dan een speler achter de laatste linie vrij staat is geen probleem. Te traag in de omschakeling brengt Ajax in deze positie, niet zo zeer de keuze van Timber.
Ik voorspel brobbey na 80+ minuten.gws24 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:40:
Schreuder moet gaan ingrijpen in de rust maar ik vermoed dat hij weer gaat wachten
Ajax lijkt wel mooi weer voetballers zo. Weinig strijd en verwachten dat het vanzelf komt.
Ik wil strijd zien zoals in de CL dan rol je een AZ zo op
Omkeren en blijven zitten jijTyphone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:46:
Huh rij ik weg thuis en AZ scoort weer?
Ze moeten nog een helft.Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:44:
Weinig hier die voorspelt hadden dat PSV na deze speelronde bovenaan zou staan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er is nog genoeg tijd om in te grijpenExocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:44:
Weinig hier die voorspelt hadden dat PSV na deze speelronde bovenaan zou staan
Geen middenvelders die aan de bal komen laatste 2 wedstrijdenExocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:49:
AZ met een half tweede elftal en is gewoon beter, Ajax mag zich wel schamen
Precies hetzelfde, pizza afhalen en ze staan ineens achter. Terwijl er eigenlijk niks aan de hand was..Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:46:
Huh rij ik weg thuis en AZ scoort weer?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Geef mij ook!Malfunctions schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:53:
[...]
Precies hetzelfde, pizza afhalen en ze staan ineens achter. Terwijl er eigenlijk niks aan de hand was..
Ik moet over naar telefoonkijken helaas. Gezelligheid zal wel, maar niet als Ajax speelt!
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 17:55 ]
Ik kan de 2e helft wel zien, komt nog goed!
nggyu nglyd
Tomorrow is not today!
Komt goed? Bijna 3-1, ze hebben het echt niet vandaagVos schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:56:
Ajax hogere Xg maar toch achter?
En Tadic kan echt niet meer.
En Feyenoord kan best aardig voetballen tegenwoordig, dus daar heb ik geen kritiek op.
Hetzelfde geldt trouwens voor PSV. Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om niet van Rangers FC te winnen?
Ik kan maar 1 kans herinneren van Ajax. Dat was meteen doelpuntVos schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:56:
Ajax hogere Xg maar toch achter?
Je hebt ze zeker niet tegen Napoli zien spelen, voordat die scheids begon te klooien? Napoli had heel erg veel geluk dat ze niet ruim achter stonden.mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:00:
Als je zo naar Feyenoord kijkt, vraag je jezelf automatisch af of ze per ongeluk een keer goed in Europa hebben gevoetbald, afgelopen week. De keer daarvoor was ronduit dramatisch, en vandaag alweer.
En Feyenoord kan best aardig voetballen tegenwoordig, dus daar heb ik geen kritiek op.
Hetzelfde geldt trouwens voor PSV. Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om niet van Rangers FC te winnen?
Waarschuwing: de vorige club die in een even jaar de Eredivisie aanvoerde met prinsjesdag speelt nu in de Keuken Kampioen Divisie.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 18 september 2022
[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 18-09-2022 18:06 ]
Bij Feyenoord staat de middenveldbezetting nog niet. In principe denken Kokcu en Timber allebei aanvallend en als een goede tegenstander dan druk zet wordt niet altijd herkend hoe er onderuit te ballen. Tegen Sturm Graz lukt dat wel en dan swingt het, tegen PSV niet en dan zie je dat met name Timber zoekende is.mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:00:
Als je zo naar Feyenoord kijkt, vraag je jezelf automatisch af of ze per ongeluk een keer goed in Europa hebben gevoetbald, afgelopen week. De keer daarvoor was ronduit dramatisch, en vandaag alweer.
Ik had daarom ook Wieffer in de 2e helft verwacht. Die denkt verdedigender en deed dat, tegen een wat gas terugnemend Lazio weliswaar, prima.
Ik vind dat zeer onsmakelijk. Beter gaat die tussen de koeien staan.Crysania schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:06:
Die reijnders zit die aan de pillen ofzo. Hoe hij op zn kauwgompje aan het kauwen is 😅
En die worden daarna allemaal teruggefloten door de varsNielz123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:08:
Er zijn scheidsrechters die rood geven voor zo’n schop zonder intentie voor de bal te gaan
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 18-09-2022 18:12 ]
Tomorrow is not today!
Yep. Hij heeft echt geen idee wat ie aan het doen isHan schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:14:
Zelfmoordwissel dit.
Balverlies op balverlies voor Ajax.
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 18-09-2022 18:16 ]
nggyu nglyd
Hetzelfde zie je bij Ajax. De balans is niet goed, en in Europa wordt je daar op afgerekend. Altijd.D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:08:
[...]
Bij Feyenoord staat de middenveldbezetting nog niet. In principe denken Kokcu en Timber allebei aanvallend en als een goede tegenstander dan druk zet wordt niet altijd herkend hoe er onderuit te ballen. Tegen Sturm Graz lukt dat wel en dan swingt het, tegen PSV niet en dan zie je dat met name Timber zoekende is.
Ik had daarom ook Wieffer in de 2e helft verwacht. Die denkt verdedigender en deed dat, tegen een wat gas terugnemend Lazio weliswaar, prima.
Alvarez naar achter en Kudus naar middenveldQuad schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:16:
Verdediger eruit aanvaller erin, begrijp je vaak wel, maar dit tegen AZ?
Nou ja, jullie hebben Alvarez nog. En tegen Liverpool mag je verliezen gewoon.mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:17:
[...]
Hetzelfde zie je bij Ajax. De balans is niet goed, en in Europa wordt je daar op afgerekend. Altijd.
Mwah dat viel ook wel weer mee. Je kon uittekenen wanneer Feyenoord zou gaan scoren. Af en toe kwam een fase waarin PSV Feyenoord niet meer op eigen helft hield en is het wachten op gepruts achterin.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:16:
[...]
Feyenoord is er na de eerste 10 min niet meer aan te pas gekomen. De laatste 2 goals vielen ook uit het niks.
Maar op basis van de hele wedstrijd is drie punten wel verdiend. Feyenoord was slap en Slot leek geen antwoord te hebben op de wijziging van PSV, dat verbaasde me wel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De oplossing voor vandaag zit hem puur intensiteit. Ajax speelt laf en zonder beleving.
Overigens heb ik Bergwijn ook al 3 wedstrijden niks goeds meer zien doen. Die mag ook wel eens gewisseld worden.
nggyu nglyd
Neem aan dat de ambitie van Feyenoord is om te strijden met Ajax en niet met AZD-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:22:
Vanuit Feyenoord perspectief zou een gelijkmakertje nog wel fijn zijn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
100%Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:24:
Bewussie van Berghuis?
Ik ga er vanuit dat Ajax voorblijven niet haalbaar is en dat je wel minimaal derde moet worden. Gelijkspel is dan primaGrooV schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:23:
[...]
Neem aan dat de ambitie van Feyenoord is om te strijden met Ajax en niet met AZ
Pasveergroggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
Ik schakel net is, wie bij Ajax haalt wel z'n niveau?
Tomorrow is not today!
Pasveer.groggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
65 miljoengroggy schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:27:
Mhh als Pasveer zo door gaat is hij in de winterstop weg.
Tomorrow is not today!
Ajax had met 9 moeten staan. Belachelijk dat de trainer niet ingrijptVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:27:
Hier werd gisteren 2x rood voor gegeven.
Verwijderd
100%Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:27:
Hier werd gisteren 2x rood voor gegeven.
Dit is ook gewoon een benen brekertje..
En, daar was Nijhuis de VAR?!?!
Maar, goed. Alvarez komt daar wel vaker mee weg...
Wel een kappertje uiteraard!
Alleen dit seizoen al 2-3 keer nuVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:28:
[...]
100%
Dit is ook gewoon een benen brekertje..
En, daar was Nijhuis de VAR?!?!
Maar, goed. Alvarez komt daar wel vaker mee weg...
Op zn hoogst die knie van de Wit, die was donkergeel.Hupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:28:
Heb van AZ vandaag net zulke acties gezien. Maakt Nijhuis ook mogelijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Misschien een gevalletje Guardado destijds bij PSV, die kon daar ook wel wat van.
Maar, het leek wel alsof scheidsrechters er op een gegeven moment gewend aan raakte.
En, GEEN hands.
Ondertussen mogen Berghuis en Tadic blijven staan. Helaas is Schreuder ook een laffe herder.
[ Voor 65% gewijzigd door ephymerous op 18-09-2022 18:33 ]
XXXVI
Vooral die tweede was bar bar bar slecht ingeschoten.cheiron schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:30:
2 keer van van de lijn..
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023