toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De bal komt tegen de teen van de speler aan nadat hij vrijwel direct van de tegenstander af kwam. Dat je dit soort details wel eens mist kan gebeuren, een scheidsrechter is ook maar een mens en assistentie op die positie hoef je niet te verwachten van de grensrechter.dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:33:
[...]
Volgens mij stond hij ook hier behoorlijk bovenop en toch heeft hij ‘m zo.
Dat de KNVB de VAR bijzonder ingericht heeft is het grootste probleem hierin.
Verwijderd
Daar zullen mensen het vast niet over eens worden.
Wat ik wel wil zeggen is dat het zonde is dat een wedstrijd zoals deze word beslist door (weer) een scheidsrechterlijke dwaling.
En, het verdrietige is... het verbaast mensen niet eens meer.
Het is gewoon wachten tot de volgende dwaling want er zit toch geen verbetering in.
Waarom de VAR hier niet naar mag kijken is mij ook een raadsel, want is het gewoon cruciaal.
Verder.
1. Gapko heeft een erg goede wedstrijd gespeeld en heeft PSV de winst bezorgt.
2. Slot heeft het toch nog niet op orde.
3. Voor beide ploegen is er nog VEEL werk aan de winkel willen ze Ajax bij houden.
Vermakelijke topper wat een beter einde had verdiend.
Het gaat gelukkig minder slecht lopen bij Feyenoord, maar Ajax gaan we echt niet bijbenen dit jaar.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:36:
Ik zal niet praten over terechte of onterechte uitslag.
Wat ik wel wil zeggen is dat het zonde is dat een wedstrijd zoals deze word beslist door (weer) een scheidsrechterlijke dwaling.
Het is gewoon wachten tot de volgende dwaling want er zit toch geen verbetering in.
Waarom de VAR hier niet naar mag kijken is mij ook een raadsel, want is het gewoon cruciaal.
Verder.
3. Voor beide ploegen is er nog VEEL werk aan de winkel willen ze Ajax bij houden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien uberhaupt stoppen met een scheids in het veld. Wat voor doel dient die wat niet veel beter opgepakt kan worden door 100 camera’s?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:36:
Ik zal niet praten over terechte of onterechte uitslag.
Verder.
Ben wel voor een var die snel meer controle krijgt over alle dingen in een wedstrijd
Eerst nog maar eens zien hoe Ajax het er van af brengt tegen AZ. Regenachtig, winderig, koud, na een Europese week. Meestal geen recept voor een topwedstrijdVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:36:
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Maar, wat zou het toch geweldig zijn als spelers gewoon eerlijk zouden zijn.
"Sorry scheids, was een schwalbe, geen pingel"
"Sorry scheids, mijn fout... is een overtreding."
"Ik denk dat het geen corner is scheids, ging via mij."
En... toen werd ik weer wakker.
Dit is inderdaad een lastige wedstrijd voor Ajax, dit kan voor PSV wel eens een heel mooi weekend worden.cheiron schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:40:
[...]
Eerst nog maar eens zien hoe Ajax het er van af brengt tegen AZ. Regenachtig, winderig, koud, na een Europese week. Meestal geen recept voor een topwedstrijd
AZ mist z’n sterkste voorhoedespelers, dus als die van Ajax hun best doen kunnen ze na 30 minuten rustig aan doen.cheiron schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:40:
[...]
Eerst nog maar eens zien hoe Ajax het er van af brengt tegen AZ. Regenachtig, winderig, koud, na een Europese week. Meestal geen recept voor een topwedstrijd
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nijhuis is de scheids, het regent, AZ speelt zonder aanvallers.... Genoeg ingrediënten voor een vervelende wedstrijddr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:41:
[...]
AZ mist z’n sterkste voorhoedespelers, dus als die van Ajax hun best doen kunnen ze na 30 minuten rustig aan doen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:41:
(Uiteraard een Utopie)
Maar, wat zou het toch geweldig zijn als spelers gewoon eerlijk zouden zijn.
"Sorry scheids, was een schwalbe, geen pingel"
"Sorry scheids, mijn fout... is een overtreding."
"Ik denk dat het geen corner is scheids, ging via mij."
En... toen werd ik weer wakker.
Tomorrow is not today!
Komt die toolkist weer lachend langs natuurlijk!carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:35:
Twente verloren.... daar gaat m'n toto!
Jullie hebben in ieder geval een minder slechte scheids, dus een beetje “mannelijk” voetballen en dit is in de pocket.tweakduke schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:47:
Als de mist is opgetrokken gaan we zien of AZ het Ajax lastig kan maken. Eens kijken of AZ wil voetballen of de bus parkeert.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jah fijn, one man show nijhuisdr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:50:
[...]
Jullie hebben in ieder geval een minder slechte scheids, dus een beetje “mannelijk” voetballen en dit is in de pocket.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat is niet lief.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:56:
Zo’n ballenjongen die een bal niet gooit zou ik hard over de boarding flikkeren.
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:09
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nggyu nglyd
Haha ja hij schrok zelf ookchim0 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:01:
Kudus nam hem verkeerd aan. Zag je het? Hij wou hem buitenkant voet aannemen, maar raakt hem verkeerd en die bal rolt erin. Hebt ie geluk gehad, want had net zo goed naast kunnen gaan.
Ik. 10x liever dan Berghuis 😝Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:59:
Wie mist Gravenberch nog?
Wie had gedacht dat Kudus in de spits zou werken?Deadsy schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:02:
Weet iemand waarom Brobbey is gehaald?
Ja als spits. Komen nog genoeg wedstrijden aan en de selectie is niet samengesteld op 11 man maar 17 basiswaardige spelers.Deadsy schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:02:
Weet iemand waarom Brobbey is gehaald?
Wel veel geld voor een reserve spits.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:03:
[...]
Ja als spits. Komen nog genoeg wedstrijden aan en de selectie is niet samengesteld op 11 man maar 17 basiswaardige spelers.
Kudus speelt bij zijn land ook wel eens in de aanval met succes
Ook Kudus krijgt nog een dip. En dan speelt Brobbey. Zitten wel wat meer basiswaardige spelers op de bank nog volgens mijDeadsy schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:05:
[...]
Wel veel geld voor een reserve spits.
Kudus speelt bij zijn land ook wel eens in de aanval met succes
Zou graag wat meer Lucca zien.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:07:
[...]
Ook Kudus krijgt nog een dip. En dan speelt Brobbey. Zitten wel wat meer basiswaardige spelers op de bank nog volgens mij. Maar de beste spelers mogen starten. Laat ze elkaar maar uitdagen. Zie een Rensch bijv. Of een Taylor.
Kijken of we hem zo goed krijgen als in FM
Dan hoop ik dat straks iemand een keer de bal de dug out van AZ in ragt als de bal uitgetrapt moet worden, zo ter hoogte van de trainer ongeveer.Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:05:
[...]
Die ballenjongens hebben instructies gehad...
Smerig om kleine kinderen in je tactiek te gebruiken
Die viel niet mee bij Jong Ajax geloof mij.Deadsy schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:08:
[...]
Zou graag wat meer Lucca zien.
Kijken of we hem zo goed krijgen als in FM
Heeft toch al meerdere keren gescoordTyphone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:08:
[...]
Die viel niet mee bij Jong Ajax geloof mij.
Is helaas de norm bij vrijwel elke club. Snel de bal geven als je achter/gelijk staat en langzaam indien je voor staat.toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:08:
[...]
Dan hoop ik dat straks iemand een keer de bal de dug out van AZ in ragt als de bal uitgetrapt moet worden, zo ter hoogte van de trainer ongeveer.
Smerig om kleine kinderen in je tactiek te gebruiken
Een bedrijfstak waar miljoenen in om gaan waar dit soort factoren alsnog zo amateuristisch ingeregeld zijn.
Ja dat deed Memphis in Oranje ook. Onze glorieuze spits. Maar ondertussen laat Lewandowski zien wat een echte spits is
Is toch mooiNapo schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:10:
[...]
Is helaas de norm bij vrijwel elke club. Snel de bal geven als je achter/gelijk staat en langzaam indien je voor staat.
Een bedrijfstak waar miljoenen in om gaan waar dit soort factoren alsnog zo amateuristisch ingeregeld zijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoor AZ zingen alle joden aan het gas. Ai ai ai. Kinderen.
[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 17:14 ]
Mark “overslaande jankstem” van Rijswijk?toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:19:
En we hebben de anti Ajax commentator weer, fijn
Sorry, maar een elleboog in je nek is gewoon een overtreding.
Circus Nijhuis is dit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ajax zelf krijgt het juist niet voor elkaar om AZ vast te zetten in de opbouw. Overigens wel een tendens onder Schreuder dat ze het een stuk minder lukt. Had Ten Hag beter voor elkaar vind ik.
Speelt gewoon veel te traag en naïefTyphone schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:22:
Lekkere coaching op Timber man man.
Ik denk helaas ook dat het moment waarop Blind niet meer te handhaven is in de eredivisie ook aanstaande is..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
@Malfunctions dat vraag ik me ook af!
[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 17:25 ]
Vind het zo bijna nog rood waardig ook nog.
[ Voor 49% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 17:27 ]
Welke de Wit? 😂Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:27:
Goede afronding van de Wit, netjes in de verre hoek.
Renschje in OranjeSempy schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:27:
lekker verdedigd Rensch
XXXVI
Wijndal zit weer op de bank gelukkig.Malfunctions schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:24:
Wat is die idioterie steeds met Bassey bij de achterballen?
Ik denk helaas ook dat het moment waarop Blind niet meer te handhaven is in de eredivisie ook aanstaande is..
Jammer bij Rensch, kan gebeuren op dit veld. Pass mag gewoon niet komen maar t middenveld is totaal ruk.
nggyu nglyd
Nee maar ik verwacht een wissel in de 87e minuut.toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:29:
Heeft Berghuis al een bal geraakt sinds minuut 2?
En slecht geanalyseerd door Ajax!Hupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:33:
Wel benieuwd hoe lang AZ dit volhoudt. Zo fel druk zetten is behoorlijk vermoeiend. Wel goed afgekeken van Liverpool.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023