Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Waarom geen VAR?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:11:
Keurt de VAR dit nog af als foutieve hoekschop?
Helaas dat de VAR niets kan met dit soort feitelijke momenten, blijft toch jammer dat het zo beperkt is tot buitenspel.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Obispo ziet er alleen niet heel goed uit
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Was onterecht
Wat probeer je uit te lokken dan
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 16:15 . Reden: Quote aangepast ]
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 16:18 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]
Maar een overtreding tien minuten terug doet de VAR wel?Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:12:
[...]
Helaas dat de VAR niets kan met dit soort feitelijke momenten, blijft toch jammer dat het zo beperkt is tot buitenspel.
Verwijderd
PSV supporters mogen de rest van dit seizoen gewoon niet meer klagen over de scheidsrechter, punt.
Niet happen, straks zit jij op het strafbankje.dglavimans schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:12:
[...]
Was onterecht
Wat probeer je uit te lokken dan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit overkwam Feyenoord ook een keer tegen Ajax. Doet de VAR niks mee hoe fout het ook is.Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:12:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als ze dit tegen krijgen, gaat het er weken overVerwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
Nou, dan heeft PSV 2 scheidsrechterlijke mazzeltjes in 2 weken wat ze de winst oplevert.
PSV supporters mogen de rest van dit seizoen gewoon niet meer klagen over de scheidsrechter, punt.
Een overtreding 10 minuten terug wordt ook niets mee gedaan door de VAR.D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
[...]
Maar een overtreding tien minuten terug doet de VAR wel?
Wel bijzonder toch, na die jaren zou je die regels toch kunnen aanpassen voor de VAR, want dit was zeer duidelijk en zou de VAR zeer snel kunnen ingrijpen.ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
[...]
Dit overkwam Feyenoord ook een keer tegen Ajax. Doet de VAR niks mee hoe fout het ook is.
Of overtredingen van 6 minuten terug zoekenNapo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:12:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet gewoon knvb? Waar vb staat voor voetbal boeren? /heelflauw
I know I know.. Irritatiefactortjecarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
[...]
Niet happen, straks zit jij op het strafbankje.
Maar voor zover wel verdiend op voorsprong
Verwijderd
Weken?Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
[...]
Als ze dit tegen krijgen, gaat het er weken over
Ik hoor ze nu nog steeds praten over vorig seizoen...
Je zou zelfs corners alleen kunnen controleren als er een goal uit komt, om te voorkomen dat bij elke corner het spel 2 min stil ligt.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:14:
[...]
Wel bijzonder toch, na die jaren zou je die regels toch kunnen aanpassen voor de VAR, want dit was zeer duidelijk en zou de VAR zeer snel kunnen ingrijpen.
Maarja, ooit zal Feyenoord een keer zo'n gelukje krijgen zullen we maar denken.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 18-09-2022 16:15 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Met dan aan de blinde scheidsrechter en var die het weer laat afweten.mavaros schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:14:
Feyenoord gaat definitief op de knieën in deze wedstrijd.
Benieuwd hoeveel je ze hierover gaat horen in Eindhoven. Ik verwacht weinig. Maar owee als de bal niet 100% over de lijn is! Dan bewegen ze hemel en aarde!D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:14:
Ondanks het slechte spel voel je je als Feyenoord dus toch zwaar genaaid.
Verwijderd
Als je een scheidsrechterlijke dwaling nodig heb om te winnen, is het dus niet verdiend.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
PSV verdiend gewonnen wat mij betreft.
Hier nog bezig, of loop ik zo ver achter..Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
PSV verdiend gewonnen wat mij betreft.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Feyenoord is er na de eerste 10 min niet meer aan te pas gekomen. De laatste 2 goals vielen ook uit het niks.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Als je een scheidsrechterlijke dwaling nodig heb om te winnen, is het dus niet verdiend.
Het is een dwaling, maar scoor maar eens uit een corner, zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet. Je moet hem wel maken dan natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Als je een scheidsrechterlijke dwaling nodig heb om te winnen, is het dus niet verdiend.
Verwijderd
Nog bezig, maar je kan je niet voorstellen dat PSV dit nog weg geeft.Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Hier nog bezig, of loop ik zo ver achter..
En, je ziet dat Feyenoord ondertussen wel een beetje leeg is.
Als het twee minuten duurt om het vast te stellen gaat er iets al niet goed, dan moet je dat verbeteren, enkel op uitkomst gaan ingrijpen is enigzins twijfelachtigph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Je zou zelfs corners alleen kunnen controleren als er een goal uit komt, om te voorkomen dat bij elke corner het spel 2 min stil ligt.
Vorig jaar in blessuretijd een penalty wat er geen was en gelijk weer, dus alles kan nog.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:16:
[...]
Nog bezig, maar je kan je niet voorstellen dat PSV dit nog weg geeft.
En, je ziet dat Feyenoord ondertussen wel een beetje leeg is.
Wat had de VAR dan moeten doen met de ingrijpmogelijkheden die ze hebben?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Met dan aan de blinde scheidsrechter en var die het weer laat afweten.
Dat laatste is al de norm, elke goal wordt gecontroleerd en menig overtreding wordt geconstateerd die gemist was als er geen goal was gevallen. Kleine moeite om de spelerhervatting die er vlak aan vooraf ging ook te checken.Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:16:
[...]
Als het twee minuten duurt om het vast te stellen gaat er iets al niet goed, dan moet je dat verbeteren, enkel op uitkomst gaan ingrijpen is enigzins twijfelachtig
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 18-09-2022 16:19 ]
Het bijzondere is ook 0 minuten bij de eerste helft terwijl er wel 4 doelpunten waren. Blijft bijzonder veel nattevingerwerkcarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:17:
6 minuten???
Voor mijn gevoel heeft het niet zo veel stil gelegen, en wissels vallen ook mee.Napo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:18:
[...]
Het bijzondere is ook 0 minuten bij de eerste helft terwijl er wel 4 doelpunten waren. Blijft bijzonder veel nattevingerwerk
Die kan vooral goed rollen. En zelfs dat doet hij nu niet.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:18:
Hopelijk krijgt FEY subsidie voor die Paixao
Of die corner beter verdedigen.ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:15:
[...]
Je zou zelfs corners alleen kunnen controleren als er een goal uit komt, om te voorkomen dat bij elke corner het spel 2 min stil ligt.
Maarja, ooit zal Feyenoord een keer zo'n gelukje krijgen zullen we maar denken.
Want waarom alleen corners, maar niet de achterbal, uitworp, scheidsrechtersbal, elke vrije trap etc waar later een goal uit komt controleren... Want uit al die situaties kan ook een goal volgen.
Verwijderd
Normaal kijken ze bij elk wissewasje 30 uur of ze alsjeblieft een overtreding kunnen zien om iets wat niet klopt. En nu doen ze niks. Niet uit te leggen . Maar zegt genoeg over de knvbNapo schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:17:
[...]
Wat had de VAR dan moeten doen met de ingrijpmogelijkheden die ze hebben?
Valt wel op ja, zijn meestal stil als ze niet voor staancarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:19:
Het publiek wordt wakker.
Maar als die club geen CL haalt wel 57.2 miljoen begrotingstekort!Sempy schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
Wel grappig dat John de Jong is ontslagen omdat hij als technisch directeur een speler niet verkocht heeft die vandaag met 3 assists en een goal ervoor zorgt dat er eindelijk weer eens een topper wordt gewonnen door PSV.
Peixao schiet… man man man. Geef die gratis weg aan Sparta.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 16:21 ]
denk dat ze liever hadden dat hij dit tegen Rangers had gedaanSempy schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
Wel grappig dat John de Jong is ontslagen omdat hij als technisch directeur een speler niet verkocht heeft die vandaag met 3 assists en een goal ervoor zorgt dat er eindelijk weer eens een topper wordt gewonnen door PSV.
Zoals in de edit, het is een kleine moeite om een spelhervatting vlak voor een goal ook te checken. Ik zou dat geen probleem vinden.toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Of die corner beter verdedigen.
Want waarom alleen corners, maar niet de achterbal, uitworp, scheidsrechtersbal, elke vrije trap etc waar later een goal uit komt controleren... Want uit al die situaties kan ook een goal volgen.
De reddingen van Benitez tegen Rangers?
De gestolen overwinning op wereldclub RKC?
Het is in elk geval oneerlijk om corners niet en overtredingen wel te controleren. Ze moeten gewoon elk team een x aantal VAR momenten geven, net als bij andere sportentoolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Of die corner beter verdedigen.
MEt CL was er dan nog steeds een begrotings tekort. Want ze waren dik onder de 50mln gebleven met CL inkomsten.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Maar als die club geen CL haalt wel 57.2 miljoen begrotingstekort!
Peixao schiet… man man man. Geef die gratis weg aan Sparta.
Omdat dat in jouw voordeel zou werken ja
Tomorrow is not today!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik ga er vanuit dat een regelwijziging niet alleen op Feyenoord van toepassing zou zijn, lol.Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:23:
[...]
Omdat dat in jouw voordeel zou werken ja
De technische man zit er niet voor de financien natuurlijk, RvC moet in zo'n geval ingrijpen zoals dat bij bijvoorbeeld Ajax is gedaan met het bod op Antony.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Maar als die club geen CL haalt wel 57.2 miljoen begrotingstekort!
Ja, wel na de overtreding.
Als je zat te kijken, zag je hem erin gaan.
Dan snap je niet waar ze naar kijken... Als er ergens een beslissing van de scheids tussen zit (waar de scheids dus fluit) dan kijken ze vanaf dat moment en niet verder terug. Die beslissing van de scheids wordt als 'afgesloten' gezien.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Normaal kijken ze bij elk wissewasje 30 uur of ze alsjeblieft een overtreding kunnen zien om iets wat niet klopt. En nu doen ze niks. Niet uit te leggen . Maar zegt genoeg over de knvb
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 16:25 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Dan kan je beter de var afschaffen. Zou toch eerlijker moeten worden met de var? Maar nee. Totaal niettoolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:25:
[...]
Dan snap je niet waar ze naar kijken... Als er ergens een beslissing van de scheids tussen zit (waar de scheids dus fluit) dan kijken ze vanaf dat moment en niet verder terug. Die beslissing van de scheids wordt als 'afgesloten' gezien.
Geen Lindhout.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:26:
Eindelijk wint PSV een topper! Ze verne*ken wel mijn toto. Had dit echt niet verwacht, want waarom konden ze dit niet tegen Twente of Rangers?
Heeft die incompetente arrogante *piep* blinde Lindhout ook niet gezien. PSV wint met een cadeau van de scheidsrechter, maar had dit zelf mogelijk ook over de streep kunnen trekken. Maar dit voelt zo ranzig, ik hoop dat die vent *knip*sNielz123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:25:
Die laatste schoffel bij het fluitsignaal nog 😄
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 16:43 . Reden: Ondanks de frustratie, let even op het taalgebruik en flamebaits aub. ]
Maar vind het op zich niet gek. Ik vind nog steeds dat we Geertruida heel erg missen en Szymanski eerder op het middenveld was ook fijn geweest.
Wordt een leuke competitie. En we zien de PSV-ers graag tegemoet in de Kuip. Dat wordt ook weer leuk.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Man fluit op 1 ding na toch gewoon een prima wedstrijd?dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:27:
[...]
Heeft die incompetente arrogante *knip* blinde Lindhout ook niet gezien. PSV wint met een cadeau van de scheidsrechter, maar had dit zelf mogelijk ook over de streep kunnen trekken. Maar dit voelt zo ranzig, ik hoop dat die vent *knip*
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 16:44 . Reden: Quote aangepast ]
Dat gevoel deel ik niet.dglavimans schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:28:
[...]
Man fluit op 1 ding na toch gewoon een prima wedstrijd?
Beter dan een onterechte pingel. Een corner moet je nog wel maken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Viel zeker mee!Quad schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:30:
Volgens de NOS schitterde Gakpo tegen Feyenoord, maar dat viel ook wel mee, toch?
3 assist en een goal volgens mij.Quad schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:30:
Volgens de NOS schitterde Gakpo tegen Feyenoord, maar dat viel ook wel mee, toch?
Flickr PSN ID= cheironnl
Qua cijfers wel.Quad schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:30:
Volgens mij stond hij ook hier behoorlijk bovenop en toch heeft hij ‘m zo. Hij maakt z’n bijnaam die ik hier niet mag noemen weer helemaal waar.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:29:
[...]
Beter dan een onterechte pingel. Een corner moet je nog wel maken.
Precies, bepalend is een betere omschrijving.sNielz123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:32:
Gakpo was gewoon goed. Schitteren is wel wat veel gezegd
Goede winst voor PSV in elk geval.
Twente laat de aansluiting liggen jammergenoeg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Eens, 1 van zijn betere wedstrijden tegen een toppersNielz123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:32:
Gakpo was gewoon goed. Schitteren is wel wat veel gezegd
Die ken ik niet, maar hij liep er in mijn geheugen schuin achter, dan snap ik dat je het niet altijd goed kan zien.dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:33:
[...]
Volgens mij stond hij ook hier behoorlijk bovenop en toch heeft hij ‘m zo. Hij maakt z’n bijnaam die ik hier niet mag noemen weer helemaal waar.
Nogmaals, de VAR regels veranderen zou dit makkelijk kunnen oplossen, kost ook geen tijd, want het was gewoon duidelijk met die hoek van de camera.
Zet de tweede letter van het alfabet voor z’n achternaam en je kent zijn bijnaam ookcarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:34:
[...]
Die ken ik niet, maar hij liep er in mijn geheugen schuin achter, dan snap ik dat je het niet altijd goed kan zien.
Nogmaals, de VAR regels veranderen zou dit makkelijk kunnen oplossen, kost ook geen tijd, want het was gewoon duidelijk met die hoek van de camera.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023