Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
#FREEOPSLAGHOND
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Owh.. Jah daar zou ik ook wel tegenaan hebben gezeten
Mening geven is not done soms
Hoe is dat geen penalty
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 57% gewijzigd door carpebios op 18-09-2022 15:40 ]
Schoppen Aas!carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:40:
KAART! langs achteren.
[OFFTOPIC] STIFT!
Arne, tijd voor een paar wissels?
Makkelijk? Mwah.Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:40:
PSV gaat dit makkelijk winnen, feyenoord is het helemaal kwijt
Aangezien deze discussie begon bij mijn opmerking; gewoon dikke onzin, vette dikke onzin. Niks meer niks minder. Bilow kwam als een kip zonder kop uit op een bal die de 16 uitwaaide, was gewoon slecht ingeschat. En dat mag gewoon benoemd worden, zou ik bij elke keeper doen, zo ook bij Pasveer en in het verleden bij Onana. Die link met Oranje wordt vervolgens gemaakt, totaal onnnodig. Ik kijk deze wedstrijd en post over deze wedstrijd.jbdeiman schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:37:
Mag je altijd zeggen, maar er staan zoveel spelers voor dat het niet echt een keepers fout is hoor. Sommigen beginnen er wel heel opvallend een sport van te maken om te doen alsof hij alles moet hebben en alles zijn fout of schuld is.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Euhhhh wat gebeurt er hier. Ik had op Twente ingezet.Gonadan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:43:
Ondertussen heeft Heerenveen Twente op achterstand gezet.
Ja er moeten nog minimaal 2 goals gemaakt worden in 30 mindr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:44:
Signaaltje van Slot hoor, heel de voorhoede er af.
Als de bal niet tot bij de voorhoede komt lijkt het me weinig uitmaken wie daar staandr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:44:
In de eerste helft al. Volgens VI is Twente wel sterker, maar daar maal ik niet om (heb Heerenveen laten winnen en heb heel weinig met Twente).Gonadan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:43:
Ondertussen heeft Heerenveen Twente op achterstand gezet.
En niet vergeten, elleboog op tafel.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik zou eerder zorgen dat het middenveld weer overwicht krijgt, daar wordt veel verloren.dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:44:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sangare is echt top, jammer dat hij vandaag voor het verkeerde team speelt.dglavimans schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:47:
Blijf me verbazen hoe technisch Sangare is voor zijn bouw en lengte
Gewoon klasse verschilHupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:48:
Blijf mij verbazen dat PSV het nu wel kan opbrengen maar tegen Rangers niet.
Rangers is minder dan Feyenoord in mijn ogen, en ook dan PSV dus.
Toch speelt Rangers CL en wij ELD-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:49:
[...]
PSV heeft het tegen de Rangers gewoon laten liggen door kansen niet te maken en 2 enorme blunders.D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:49:
[...]
Verwijderd
Ik blijf erbij. De meeste tegengoals veroorzaakt PSV helemaal zelf.Sempy schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:53:
[...]
PSV heeft het tegen de Rangers gewoon laten liggen door kansen niet te maken en 2 enorme blunders.
Die heeft al meerdere keren een reïncarnatie meegemaakt vandaagdr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:54:
Paixao mag wel iets minder rollen.
[ Voor 18% gewijzigd door Exocet op 18-09-2022 15:56 ]
#scorennietrollenHan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:55:
[...]
Die heeft al meerdere keren een reïncarnatie meegemaakt vandaag
Enorm blij met hem maar mist natuurlijk nog wel wat body in dit soort vecht duelscarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:56:
Xavi Simons wordt steeds omver gelopen.
Ja maar die zou tussen de kabouters ook omver gelopen worden dus dat kun je Feyenoord niet kwalijk nemen.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:56:
Even geduld aub, Ajax kan straks net zo goed als een natte krant spelen.Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:52:
Ik ben blij dat het Feyenoord is die zo slecht speelt en niet Ajax.
nggyu nglyd
Die zou tegen de Oramje leeuwinnen nog zijn duels verliezencarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:56:
Verwijderd
Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:56:
Wel duidelijk dat Simons met Neymar heeft getraind Luuk de Jong traint, wat een gezeur steeds
Verwijderd
Slot die gaat eisen dat er een daadwerkelijke vervanger van Aursnes komt deze winter.
(Of Wieffer moet zich spectaculair gaat ontwikkelen deze maanden.)
Maar, anders zie ik Feyenoord nog wel een poging wagen voor Zerrouki.
Helaas zei ik het gisteren al.
Feyenoord na een goede Europese week, dan kan je er gif op innemen dat er een wanprestatie volgt.
Doet niets af van de prestatie van PSV, deze doen het gewoon zeer goed en maken gretig gebruik van de onkunde van Feyenoord.
En, ook zoals ik eerder vandaag al zei... als Gakpo het op zijn heupen krijgt, word het gewoon een zware middag. (2 assists, 1 goal).
Teleurstellend deze middag? Absoluut.
Verrassend? Helaas niet.
Wat Slot in Kokcu blijft zien, ik vraag het mij echt af.
Vind het een goede team-speler, maar absoluut geen aanvoerder.
Hij weet zelf niet eens wat die moet doen, en dan moet die het team aansturen?
Edit : Ok, bewijs mij maar meteen dat ik fout zit... sorry.
Nee, ik heb Slot heel hoog zitten, maar de laatste weken vind ik hem zo nu en dan toch wel eens warrige beslissingen nemen.
(Zoals nu, met het laten staan van Timber en Kokcu)
Edit. Damn mooie goal!
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 18-09-2022 16:00 ]
nggyu nglyd
Achja hij is 19 jaar geef m wat tijd.. Al zie ik hem niet 1.90 wordensNielz123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:59:
Als Xavi 1.90 met 100kg en dezelfde kwaliteiten zou zijn zou die niet bij PSV spelen
Mooi verhaal.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:59:
Denk dat we uit deze wedstrijd wel 1 ding kunnen opmaken.
Slot die gaat eisen dat er een daadwerkelijke vervanger van Aursnes komt deze winter.
(Of Wieffer moet zich spectaculair gaat ontwikkelen deze maanden.)
Maar, anders zie ik Feyenoord nog wel een poging wagen voor Zerrouki.
Helaas zei ik het gisteren al.
Feyenoord na een goede Europese week, dan kan je er gif op innemen dat er een wanprestatie volgt.
Doet niets af van de prestatie van PSV, deze doen het gewoon zeer goed en maken gretig gebruik van de onkunde van Feyenoord.
En, ook zoals ik eerder vandaag al zei... als Gakpo het op zijn heupen krijgt, word het gewoon een zware middag. (2 assists, 1 goal).
Teleurstellend deze middag? Absoluut.
Verrassend? Helaas niet.
Wat Slot in Kokcu blijft zien, ik vraag het mij echt af.
Vind het een goede team-speler, maar absoluut geen aanvoerder.
Hij weet zelf niet eens wat die moet doen, en dan moet die het team aansturen?
Nee, ik heb Slot heel hoog zitten, maar de laatste weken vind ik hem zo nu en dan toch wel eens warrige beslissingen nemen.
(Zoals nu, met het laten staan van Timber en Kokcu)
Golooo feyenoord, jullie kunnen nog
Float like a butterfly, sting like a bee.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
top keepercarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:00:
Keepertje keepertje.
Aangeraakt schot, kan je weinig aan doencarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:00:
Keepertje keepertje.
Ik zag het ja, gelukje weer bij Feyenoord.
Heb vertrouwen!Quad schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:58:
[...]
Even geduld aub, Ajax kan straks net zo goed als een natte krant spelen.
Dat snap ik, AZ gaat spelen in een soort 6-3-1 ofzo...
De oranje vrouwen. Weinig leeuwinnen aan dat teamHan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:58:
[...]
Die zou tegen de Oramje leeuwinnen nog zijn duels verliezen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:53
Is het weer wel voor..Quad schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:58:
[...]
Even geduld aub, Ajax kan straks net zo goed als een natte krant spelen.
De wedstrijd blijft wel mooi in balans zo.
Dat was in de eerste wedstrijd inderdaad. In de tweede hadden ze dat prima recht kunnen zetten maar de wil om dat echt te doen straalde er geen moment van af. Het kwam bij vlagen zelfs apathisch over. Leek bijna wel mentaal te blokkeren.Sempy schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:53:
[...]
PSV heeft het tegen de Rangers gewoon laten liggen door kansen niet te maken en 2 enorme blunders.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat wulp…welpje Pelova daarentegen. Grrrrtoolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:04:
[...]
De oranje vrouwen. Weinig leeuwinnen aan dat team
Zn derde al!!!carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:08:
Geel voor schwalbe.
Irritante jongens toch af en toe met dat vallencarpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:08:
Geel voor schwalbe.
Welke schwalbe? Zeker geen strafschop overigens.carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:08:
Geel voor schwalbe.
Die Jackie Groenen zou ik anders ooo gewoon met het licht aan doen hoorTyphone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:07:
Dat wulp…welpje Pelova daarentegen. Grrrr
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dubieuze?ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:11:
Weer een goal uit een (dubieuze) corner.
Inderdaad zeg! Was geen corner.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 18-09-2022 16:11 ]
*knip*ph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:11:
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 16:19 . Reden: Naamverbasteringen laten we achterwege. ]
Niet dubieus, het was er geenph4ge schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:11:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023