[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 340 Laatste
Acties:
  • 549.087 views

Onderwerpen

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 07:42
Er staat er daar eentje op een trommel te rammen daar in het publiek waardoor het klinkt alsof de buren de muren eruit aan het beuken zijn hier. Sjongejonge

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kan iemand die trommelaar die niet kan trommelen een eind bij de microfoons vandaan parkeren? Buiten het stadion ofzo?

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Wat wil Til bewijzen? Dat ie kan scoren tegen zijn oude club? :P je ziet gewoon dat ie graag wil scoren

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:12

Hupske

AFCA

Het is ook wel dat PSV opeens vleugeltjes heeft gekregen na het doelpunt. Alles lukt opeens, scherp in de aannames en passing en het druk zetten werkt ook opeens. Als Max opeens een goede voetballer lijkt weet je genoeg.
Verder wel leuke wedstrijd om te kijken. Er gebeurd genoeg.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

Danilo Eruit - Gimenez erin, graag
Timber Eruit - Wieffer erin, graag

Wat spelen die zwak zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2022 15:06 ]

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:03:
[...]

Laat Bijlow nu eerst maar even al zijn energie op goed keepen bij Feyenoord richten. Daarna komt die bijzaak in dat oranje shirtje wel.
Das ook weer zo, het liefst zou ik geen enkele Ajax speler in de wk selectie zien. Lekker uitrusten en dan weer volle bak verder voor de westrijden die er wel om doen.

• Typhone
  • Laatst online: 23:14

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:05:
[...]

Das ook weer zo, het liefst zou ik geen enkele Ajax speler in de wk selectie zien. Lekker uitrusten en dan weer volle bak verder voor de westrijden die er wel om doen.
Hopelijk leest van Gaal mee!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:18
Sta je daar, met je kale kop op tv te roepen alsof je boven op een berg hoort... man man man, wat kunnen sommige zich laten gaan in dat publiek.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Is dit diezelfde Idrissi die bij Ajax een half jaar vaak met bal en al tegen tegenstanders opliep?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:05:
Danilo Eruit - Gimenez erin, graag
Timber Eruit - Wieffer erin, graag

Wat spelen die zwak zeg.
33 eruit, Jahanbaksh en Kokcu. Die spelen veeeeeel slechter.

Verwijderd

carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:07:
Sta je daar, met je kale kop op tv te roepen alsof je boven op een berg hoort... man man man, wat kunnen sommige zich laten gaan in dat publiek.
Het zou je tandarts maar zijn >:)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:07:
Lekker laten roeptoeteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 18-09-2022 15:11 ]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Niet om moeilijk te doen - ik kijk eigenlijk alleen Engels voetbal, maar wat een agressie van de tribunes wow.
Zag nu ook weer een man een speler van FEY volop uitschelden - maar het liefst zou hij hem in elkaar slaan.

M.a.w. het gaat echt nergens over, ook die 'supporters' van gisteren die het nodig vonden een beveiliger zwaargewond achter te laten. Hopelijk krijgen ze al die mensen te pakken en vervolgen ze deze voor (poging tot) doodslag.

Ik zeg niet dat het in de PL beter is, daar wordt ook gescholden, maar ik zie geen bier op het veld of andere wazige toestanden in het stadion. Wellicht moet de KNVB daar eens gaan kijken i.p.v. mensen niet opnemen in de selectie omdat ze Whatsapp niet hebben gelezen..

Maar goed.. rant voorbij - moet even mijn frustraties kwijt. :9

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:10:
[...]

Adrie van de Meugheuvel. Lekker laten roeptoeteren.
Ik heb nog serieus gegoogled ook.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:11:
[...]

Ik heb nog serieus gegoogled ook.
En gelijk had ik nietwaar? :)

• carpebios
HollowGamer schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:10:
Niet om moeilijk te doen - ik kijk eigenlijk alleen Engels voetbal, maar wat een agressie van de tribunes wow.
Zag nu ook weer een man een speler van FEY volop uitschelden - maar het liefst zou hij hem in elkaar slaan.

M.a.w. het gaat echt nergens over, ook die 'supporters' van gisteren die het nodig vonden een beveiliger zwaargewond achter te laten. Hopelijk krijgen ze al die mensen te pakken en vervolgen ze deze voor (poging tot) doodslag.

Ik zeg niet dat het in de PL beter is, daar wordt ook gescholden, maar ik zie geen bier op het veld of andere wazige toestanden in het stadion. Wellicht moet de KNVB daar eens gaan kijken i.p.v. mensen niet opnemen in de selectie omdat ze Whatsapp niet hebben gelezen..

Ja bizar he, en die snappen ook niet dat je zonder de tegenstander geen voetbal hebt. Doe eens normaal zeg in dat publiek. Ik schold ook wel eens richting scheidsrechter vanaf 33 hoog, maar wat een agressie eruit sommige mensen komt richting een tegenstander die niets verkeerds doe.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:57
Yes.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:31
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:09:
[...]

33 eruit, Jahanbaksh en Kokcu. Die spelen veeeeeel slechter.
Ik neig ook naar Timber. Tegen Lazio nam hij het soms ook te makkelijk op. Hij moet nog leren verdedigend te denken

Verwijderd

Lekker Benitez geeft een cadeautje weg

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:14
_O- _O- _O- ga weg Obispo

• carpebios
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:12:
[...]

En gelijk had ik nietwaar? :)
Wie is dat???

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:31
Fijn, PSV wil de spanning erin houden na rust. :D

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Ze mogen af fluiten, zou goed zijn voor mijn poule!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wederom prachtig verdedigd :o

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 18-09-2022 15:13 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Cadeautje. Yes. Mooi voor de rust 💪

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:03
Lekker verdedigd weer PSV…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• donleone83
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:12:
Lekker Benitez geeft een cadeautje weg
Kadootjes Bijlow en Benitez staat 1-1 dus!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:58
Wat een geweldige verdediging.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Tristan
Phoe!

Verwijderd

Beide tegengoals voor PSV zijn het gevolg van slecht uitverdedigen. Zo zonde zeg.

• Hupske

Hupske

AFCA

Knap van Danilo om zo rustig te blijven. Hierdoor maakte die zich het nog makkelijker ook omdat Benitez alvast elkaar een hoek in dook.

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 18-09-2022 15:14 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:55
Heeft iemand links naar de uitspraken die mensen deden over Benitez toen hij werd gehaald?
Iets met top keeper etc

• Tristan
Lopez loopt wederom weer goed

• PatrickC
Staan gewoon 5 verdedigers omheen…

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• donleone83
Hupske schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:13:
Knap van Danilo om zo rustig te blijven. Hierdoor maakte die zich het nog makkelijker ook omdat Benitez alvast elkaar een hoek in dook.
Bijlow staat aan de andere kant op goal!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die bekende supporter van PSV met die 110% anti Ajax sjaal die her en der opduikt ;)

• dglavimans
HollowGamer schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:10:

Moment dat die jongens op het veld staan zijn het niet zulke helden hoor

Veel voetbalpubliek of sportpubliek is tegenwoordig gewoon pure agressie uiting

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:14:
Heeft iemand links naar de uitspraken die mensen deden over Benitez toen hij werd gehaald?
Iets met top keeper etc
Het was ook wel te mooi om waar te zijn. Een Franse topkeeper die transfervrij naar PSV wil.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Iets met top keeper etc
Moet je onze grote vriend even zoeken. Ik tag hem niet maar het begint met Base

• carpebios
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:14:
[...]

Die bekende supporter van PSV met die 110% anti Ajax sjaal die her en der opduikt ;)
O die ken ik niet, maar ik mis er niet veel aan zo te horen :P

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:13:
Beide tegengoals voor van PSV zijn het gevolg van slecht uitverdedigen. Zo zonde zeg.
Ftfy :P

• dglavimans
Iets met top keeper etc
John de Jong burner accounts :-(

• PatrickC
Iets met top keeper etc
Ik begrijp niet waarom Unnerstall het niet gehaald heeft bij PSV… die keeper heeft VVV Venlo ooit in de Eredivisie gehouden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Leuk potje voor de neutrale kijkert :)
Dit wordt nog wel 3-4 of zoiets.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• D-e-n
Zijn al de toppers nu gratis te zien bij ESPN? Of komt het omdat we Ziggo hebben?

• Tristan
Conclusie eerste helft. PSV met veel intensiteit en druk Feyenoord opgesloten. Feyenoord zeer slordig, maar blijft relatief rustig en wacht op de kans die gaat komen. Leuke pot!

• donleone83
PatrickC schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:16:
[...]

Ik begrijp niet waarom Unnerstall het niet gehaald heeft bij PSV… die keeper heeft VVV Venlo ooit in de Eredivisie gehouden.
Vorig jaar bij Twente ook eigenhandig er voor gezorgd dat Feyenoord twee keer niet won. Extreem goede lijnkeeper.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:17:
Leuk potje voor de neutrale kijkert :)
Dit wordt nog wel 3-4 of zoiets.
Ik vermaak me heel goed! Ook leuk dat er hier enorm wordt gezeurd op bepaalde spelers (Bijlow) en dat ze daarna iets geweldigs laten zien!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tristan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:17:
Conclusie eerste helft. PSV met veel intensiteit en druk Feyenoord opgesloten. Feyenoord zeer slordig, maar blijft relatief rustig en wacht op de kans die gaat komen. Leuke pot!
Nou, eerder allebei heel slordig en goals door opzichtige fouten, daardoor wel vermakelijk

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trauner defensief ook goed maar zoooo slecht in de opbouw. Levert 5-6x een bal zo in na een goede verovering.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:27
Ik heb net 10 mins kunnen kijken. In die 10 mins PSV continu in de aanval maar wel een goal tegenkrijgen na knullig verdedigen. Typisch PSV. Maar weer verder met schilderen, hier word ik niet vrolijk van.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
Tk55 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:18:
[...]

Ik vermaak me heel goed! Ook leuk dat er hier enorm wordt gezeurd op bepaalde spelers (Bijlow) en dat ze daarna iets geweldigs laten zien!
Dus iets geweldigs doen, zorgt ervoor dat de fouten ervoor nooit zijn gebeurt?

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:19:
Ik heb net 10 mins kunnen kijken. In die 10 mins PSV continu in de aanval maar wel een goal tegenkrijgen na knullig verdedigen. Typisch PSV. Maar weer verder met schilderen, hier word ik niet vrolijk van.
Gewoon lak hebben aan het slechte spel en genieten

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:17:
Zijn al de toppers nu gratis te zien bij ESPN? Of komt het omdat we Ziggo hebben?
Je moet er een beetje geluk mee hebben. Sinds ESPN kanaal 1 heeft opengezet (wat bij KPN al langer het geval was) hebben ze veel wedstrijden van topclubs verplaatst naar ESPN 2, waar die voorheen gewoon op 1 te zien waren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:26
CornermanNL schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:41:
[...]

Wie gaat ze maken bij PSV dan ?
Ok didn’t age well 😉 vermakelijke pot , wel veel slordigheden.

• OMX2000
  • Laatst online: 23:41

OMX2000

By any means necessary...

ElPaco schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:19:
Kan ik je hand schudden, want ik word nie gelukkig van Feyenoord. Lopen 30 minuten lang achter de feite aan. ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBz3Qtr5BblYhqrH7Sud1nB3QwM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1oGSWIoUtj9tb5VKTMyIL7VW.jpg?f=fotoalbum_large

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Gynnad Wijndal weer terug van blessure? :)

• OMX2000
  • Laatst online: 23:41

OMX2000

By any means necessary...

Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:19:
Trauner defensief ook goed maar zoooo slecht in de opbouw. Levert 5-6x een bal zo in na een goede verovering.
Dat valt normaal wel mee. Maar het loopt ff nie lekker.

Wordt hopelijk een leuke 2e helft

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• donleone83
Begrijp mij niet verkeerd, prima goal van Gakpo, maar hij valt mij eigenlijk al twee jaar echt niet op. Waarom zou hij meer waard zijn dan bijvoorbeeld een Sinisterra? Mis ik iets of hemelen we hem heel erg op omdat hij toevallig Nederlands is?

• Gonadan
  • Laatst online: 00:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tristan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:17:
PSV gebruikt in die zin de wapens die klassiek gezien bij Feyenoord horen. Nu kijken of ze dat vol houden. Het lijkt erop dat het team wat het eerste in zakt het gaat verliezen, voetballend is het aardig vergelijkbaar.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Exocet schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:20:
[...]

Dus iets geweldigs doen, zorgt ervoor dat de fouten ervoor nooit zijn gebeurt?
Fouten worden ook wel eens teveel uitvergroot. Elke speler maakt fouten. Ook Frank de Boer maakte als centrumverdediger wel eens fouten maar uiteindelijk was zijn meerwaarde in totaal groter.

Of denk aan hoe van Bommel werd bejegend nadat van Basten een keer had gezegd dat hij zijn man liet lopen. Dan gaat iedereen vervolgens op elke actie letten. Tsja, dan vind je altijd wat.

• Gynnad
Dat is inderdaad mooi nieuws!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fouten aan beide kanten levert een gelijke stand op in de eerste helft. Veel simpeler kan ik het niet maken, als dat zo blijft dan kan het ook zo eindigen of de vermoeidheid moet bij Feyenoord er meer in gaan hakken dan bij PSV of andersom.

Tweakers Discord

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

donleone83 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:24:
Begrijp mij niet verkeerd, prima goal van Gakpo, maar hij valt mij eigenlijk al twee jaar echt niet op. Waarom zou hij meer waard zijn dan bijvoorbeeld een Sinisterra? Mis ik iets of hemelen we hem heel erg op omdat hij toevallig Nederlands is?
Het mooie is dat ze hem niet verkocht hebben. Die gaat nooit meer zoveel geld opleveren. Het Shanghai - Neres verhaal.

• donleone83
Gonadan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:25:
[...]

PSV gebruikt in die zin de wapens die klassiek gezien bij Feyenoord horen. Nu kijken of ze dat vol houden. Het lijkt erop dat het team wat het eerste in zakt het gaat verliezen, voetballend is het aardig vergelijkbaar.
In dit zeikweer zal dat Feyenoord zijn omdat ze een extra wedstrijd in de benen hebben donderdagavond. Nu is de bank van Feyenoord wel sterker dus hopelijk compenseert dat.

• donleone83
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:26:
[...]

Het mooie is dat ze hem niet verkocht hebben. Die gaat nooit meer zoveel geld opleveren. Het Shanghai - Neres verhaal.
Jørgensen naar Newcastle 😂

• D-e-n
Superkiwi schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:21:
[...]

Je moet er een beetje geluk mee hebben. Sinds ESPN kanaal 1 heeft opengezet (wat bij KPN al langer het geval was) hebben ze veel wedstrijden van topclubs verplaatst naar ESPN 2, waar die voorheen gewoon op 1 te zien waren.
Dit is vandaag dan toch bewust gedaan. Ze hadden hem ook op 2 kunnen uitzenden nu.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:27:
[...]

Dit is vandaag dan toch bewust gedaan. Ze hadden hem ook op 2 kunnen uitzenden nu.
Ja ik mag bij ouders eten straks en guess wie weer met 45 seconden vertraging Ziggo Go mag kijken…. :(

• carpebios
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:29:
[...]

Ja ik mag bij ouders eten straks en guess wie weer met 45 seconden vertraging Ziggo Go mag kijken…. :(
Dan loop ik 15 seconden voor. De IE-trofee gaat naar jou :+

• Gonadan
  • Laatst online: 00:30

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
donleone83 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:26:
In dit zeikweer zal dat Feyenoord zijn omdat ze een extra wedstrijd in de benen hebben donderdagavond. Nu is de bank van Feyenoord wel sterker dus hopelijk compenseert dat.
Mogelijk, maar dat hangt van meer factoren af. Het kan ook zijn dat de basisconditie van Feyenoord beter. Zo heb ik PSV bijvoorbeeld nog geen hele wedstrijd vol zien gaan dit seizoen. Ben benieuwd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
[...]

Bij CL wedstrijden van Ajax kun je aan de buurjongen soms horen wat er gaat gebeuren.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:30:
[...]

Bij CL wedstrijden van Ajax kun je aan de buurjongen soms horen wat er gaat gebeuren.
Dat valt vies tegen als je ouders onder de rook van Eindhoven wonen ^^

• donleone83
Gonadan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:30:
[...]

Mogelijk, maar dat hangt van meer factoren af. Het kan ook zijn dat de basisconditie van Feyenoord beter. Zo heb ik PSV bijvoorbeeld nog geen hele wedstrijd vol zien gaan dit seizoen. Ben benieuwd.
We gaan het zien. Slot’s elftallen zijn doorgaans wel fit. Maar voetballen in de zeikregen is wel echt een uitputtingsslag.

• carpebios
Gonadan schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:30:
[...]

Is helemaal niet belangrijk, je moet wachten tot de verdediging van PSV een fout maakt, en dat is zo'n 98% van de tijd.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

[...]

Ajax wint toch wel, ze zeggen net op ESPN dat heel de voorhoede van AZ uitgeschakeld is…

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:32:
[...]

Ajax wint toch wel, ze zeggen net op ESPN dat heel de voorhoede van AZ uitgeschakeld is…
Nu de verdediging nog oOo

• carpebios
Gaat het hier nu weer over Ajax?!

• donleone83
dr.lowtune schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:32:
[...]

Mees de Wit op linksbuiten zegt genoeg.

• dglavimans
Guus kom naar huus

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat een klutsgoal

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Zoals een bekende poster zei, TIL YOU DIE! trouwens waar is @OPSLAGHOND

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55
Daar gaat mijn voorspelling.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:23
Goh, een klassieke Tilgoal :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die 33 van Feyenoord wie is dat? Wisselen!

• Tristan
Sjongejonge

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Opletten de eerste ligt er alweer in :P

Tja bijzonder dat die mag scoren als er zoveel man omheen staat.

Tweakers Discord

• Exocet
  • Niet online
Feyenoord is niet zo goed in verdedigen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:34:
Zoals een bekende poster zei, TIL YOU DIE! trouwens waar is @OPSLAGHOND
Strafbankje :’(

• Hupske

Hupske

AFCA

Haha altijd het zelfde bij Gakpo en het blijft maar werken. Altijd naar binnen en de voorzet.

• donleone83
Typhone schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:34:
Die 33 van Feyenoord wie is dat? Wisselen!
Hancko. Al sinds zijn komst een stabiele factor en een van de beteren. Vandaag zijn dag niet.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mag er nog gezegd worden dat dit niet goed gekeept is van Bijlow? :X

Tomorrow is not today!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sydney08 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:36:
Dat laten we aan @Han over!

• dglavimans
Waar is eigenlijk onze vriend @OPSLAGHOND meestal wel te vinden hier

Moet ik nu vermist flyers gaan maken van een hond

• Tristan
Wat zijn de paasen van Feyenoord slordig zeg!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dglavimans schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:36:
Waar is eigenlijk onze vriend @OPSLAGHOND meestal wel te vinden hier

Moet ik nu vermist flyers gaan maken van een hond
Strafbankje!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Hij is gewoon niet op zijn oude niveau.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:55
Mag je altijd zeggen, maar er staan zoveel spelers voor dat het niet echt een keepers fout is hoor. Sommigen beginnen er wel heel opvallend een sport van te maken om te doen alsof hij alles moet hebben en alles zijn fout of schuld is.
Pagina: 1 ... 94 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023