O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En volgend weekend Feyenoord..Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:33:
[...]
Haha dat is precies het mooie eraan hoe sneu ook voor jou. Rust en kalmte weer teruggekeerd maar zodra er een iets betere tegenstander komt zijn de rapen gaar. Arsenal coming up.
Maar Luuk de Jong mag toch niet je enige fatsoenlijke spits zijn? Waar is dan de creativiteit van je scouting en het vooruit denken, anticiperen?Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:34:
[...]
Het helpt natuurlijk ook totaal niet dat je niet met een vaste basis/as speelt. Constant gewissel in de spits, middenveld, en achterin.
Kwaliteit achterin is niet afdoende en daar zit al jaren een groot gat maar dan nog, geen enkele vastigheid (en dus vertrouwen) helpt beperkte spelers ook niet.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Kom eens bij ons in Arnhem kijken' alles kijkt lekker jn de kroeg met drie Kids na stadion zonder eten en drankje al dik 100 kwijt. Niet te doen! In Arnhem kroegen gewoon vol en bier zonder water en goedkoper.gws24 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:57:
Aardig wat lege plekken op de tribune trouwens bij PSV
[ Voor 23% gewijzigd door milotic op 11-09-2022 16:38 ]
Ja ik kan niet makkelijk filmpje van de tv hier op Tweakers krijgen, de pingel was gewoon terecht en die Kramer moet nu niet zo janken.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:33:
[...]
Wel een slechte foto, de schoen zit niet in het gezicht maar het is wel gevaarlijk spel en penalty.
Dat Xavi zo theatraal gaat liggen en net zo snel opstaat siert hem niet, dat gaat later enkel in zijn nadeel werken.
Dat theatrale van Simons moet ik ook niets van hebben, mogen ze gewoon net zo afstraffen als dat omhoog trekken van een speler. Wat mij betreft geel keeper en Simons. Er is een VAR dus dat theater is nergens voor nodig, die pingel komt wel als het er een is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In de winterstop komt Depay naar Eindhoven.snmght schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:35:
[...]
Maar Luuk de Jong mag toch niet je enige fatsoenlijke spits zijn? Waar is dan de creativiteit van je scouting en het vooruit denken, anticiperen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Eens, dat kan ook gewoon niet. Je kan niet twee spitsen (Zahavi & Vinícius) laten gaan en er één voor terughalen, zeker niet als je geen andere echte spitsen hebt lopen.snmght schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:35:
[...]
Maar Luuk de Jong mag toch niet je enige fatsoenlijke spits zijn? Waar is dan de creativiteit van je scouting en het vooruit denken, anticiperen?
je kan een poging wagen om dan om te schakelen naar 4-4-2 maar ook dat wordt niet gedaan, dan ga je spelers op posities zetten waar ze niet comfortabel zijn en derhalve ook niet renderen. Nu is het behelpen met Simons en El Ghazi in de spits, het zijn geen centrumspitsen en gaan dat gevoelsmatig ook niet worden.
Prima toch, nu dit niveau vasthouden de rest van het seizoen. 😁carpebios schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
Gakpo is tevreden, we trekken het over de streep (door een fout van de ander) en we houden de 0, ja mag het eens na 7 jaar.
Ik bied 2 hoeden!OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]
In de winterstop komt Depay naar Eindhoven.
Ik een bril op sterkte zodat hij zijn medespelers kan zien.
Toevallig een paar dagen geleden ergens een analist op tv die iets zei in de trent van: als er echt iets aan de hand is liggen ze wel stil, als ze rollebollen is het theater.ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:36:
[...]
Ja ik kan niet makkelijk filmpje van de tv hier op Tweakers krijgen, de pingel was gewoon terecht en die Kramer moet nu niet zo janken.
Dat theatrale van Simons moet ik ook niets van hebben, mogen ze gewoon net zo afstraffen als dat omhoog trekken van een speler. Wat mij betreft geel keeper en Simons. Er is een VAR dus dat theater is nergens voor nodig, die pingel komt wel als het er een is.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als ze de rest van het seizoen alles met 1-0 winnen ben ik heel tevreden. Kampioen, beker, Europa League, lijkt me prima triple!Exocet schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]
Prima toch, nu dit niveau vasthouden de rest van het seizoen. 😁
Met het niveau van vandaag gaan ze nog heel veel punten verspelen.ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:42:
[...]
Als ze de rest van het seizoen alles met 1-0 winnen ben ik heel tevreden. Kampioen, beker, Europa League, lijkt me prima triple!
Maar ja, kan ook een offday zijn geweest
Komt nog bij dat de aanvoer naar de Jong (voor zijn blessure) imo dramatisch was met o.a. een Gakpo die bijna altijd naar binnen komt. Gevolg was dat de Jong veel meer een voetballende spits moest zijn en dat hij niet vaak genoeg in zijn kracht kwam; voorzetten inkoppen/intikken. Als je met de Jong speelt dan moeten er veel meer voorzetten van de zijkant komen door o.a. overlappende backs.Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]
Eens, dat kan ook gewoon niet. Je kan niet twee spitsen (Zahavi & Vinícius) laten gaan en er één voor terughalen, zeker niet als je geen andere echte spitsen hebt lopen.
je kan een poging wagen om dan om te schakelen naar 4-4-2 maar ook dat wordt niet gedaan, dan ga je spelers op posities zetten waar ze niet comfortabel zijn en derhalve ook niet renderen. Nu is het behelpen met Simons en El Ghazi in de spits, het zijn geen centrumspitsen en gaan dat gevoelsmatig ook niet worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
De andere wedstrijden dit seizoen laten zien dat het geen offday was. Ze hadden wat pech met scoren, maar kwa niveau zal het echt heel veel beter moeten.Exocet schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:44:
[...]
Met het niveau van vandaag gaan ze nog heel veel punten verspelen.
Maar ja, kan ook een offday zijn geweest
Wat deed Savio bij het opstootje?bennieeee schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:14:
Hopelijk gaat de KNVB ook nog even zien naar Savio bij dat opstootje bij de penal
Die probeert Vaessen een knal te geven.
Aangezien het zoekwerk vereist zal het vast om het volgende gaanbennieeee schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:15:
[...]
Die probeert Vaessen een knal te geven.
Savio😭😭😭😭😭 pic.twitter.com/G9Rvak5dbI
— Passa (@14Passa) 11 september 2022
Domme actie die onacceptabel is en zou moeten zijn. Als club zou je de keuze wellicht moeten maken dat hij de komende wedstrijd(en) niet meedoet. Kijkende naar hoe de KNVB met dit soort acties omgaat zal het wel een niet raak/niet hard genoeg zijn en derhalve dus gewoon door naar de orde van de dag.
Arme Simons.. Kijk hoeveel pijn die jongen ook heeft. pic.twitter.com/bhWLrBXM1e
— 𝖠𝖥𝖢 𝖠𝗃𝖺𝗑 (@_Glennmahh) 11 september 2022
Absoluut niet terecht, hij speelt de bal zuiver, die is "allang" weg voordat Simons half bukkend komt aanlopen. Tis niet dat hij en de bal tegelijk geraakt worden.ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:36:
[...]
Ja ik kan niet makkelijk filmpje van de tv hier op Tweakers krijgen, de pingel was gewoon terecht en die Kramer moet nu niet zo janken.
En als ie dan ineens zo snel op kan staan dan is dat al helemaal een reden om niks te geven.
Moeten ze ook rekening houden met de gevolgen van een overtreding dan? Duidelijk gewoon een penalty en gevaarlijk spel. Dat Simons overdrijft doet daar niets aan af.toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:45:
[...]
Absoluut niet terecht, hij speelt de bal zuiver, die is "allang" weg voordat Simons half bukkend komt aanlopen. Tis niet dat hij en de bal tegelijk geraakt worden.
En als ie dan ineens zo snel op kan staan dan is dat al helemaal een reden om niks te geven.
Nou weet ik niet hoe jij meet, maar een halve meter?ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
Keeper had de bal een halve meter buiten zijn doelgebied in zijn handen vast. Had vrije trap moeten zijn, maar was blijkbaar niks.
Dit is weer een geval 'het lijkt erop' maar vanaf deze hoek kun je het gewoon niet zo stellig claimen.
Begrijp ik trouwens goed dat de scheids niet eens naar de beelden is gaan kijken voor die penalty?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat begrijp je goed. Daar was voor de VAR geen aanleiding voor. Ik zie niet echt in hoe je dat anders kunt zien. Die schoen is toch veel te hoog en hij raakt Xavi in het gezicht? Lijkt me vrij clear cut toch?toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:57:
[...]
Nou weet ik niet hoe jij meet, maar een halve meter?
Dit is weer een geval 'het lijkt erop' maar vanaf deze hoek kun je het gewoon niet zo stellig claimen.
Begrijp ik trouwens goed dat de scheids niet eens naar de beelden is gaan kijken voor die penalty?
Die gevolgen zijn er blijkbaar niet, is ie überhaupt wel geraakt?Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:50:
[...]
Moeten ze ook rekening houden met de gevolgen van een overtreding dan? Duidelijk gewoon een penalty en gevaarlijk spel. Dat Simons overdrijft doet daar niets aan af.
En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen. Simons z'n hoofd zit toch echt op navel/middenrif hoogte bij Mulders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/F1Hmk4LBIf10ZeN6QtlvhrBN.png?f=user_large)
Dus je weet zelf nog niet eens waar Simons geraakt wordt? Zeker omdat ie meteen z'n handen voor z'n gezicht deed?Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:00:
[...]
Dat begrijp je goed. Daar was voor de VAR geen aanleiding voor. Ik zie niet echt in hoe je dat anders kunt zien. Die schoen is toch veel te hoog en hij raakt Xavi in het gezicht? Lijkt me vrij clear cut toch?
Laat maar, dan heeft discussiëren geen zin,
Beetje flauw, maar ok. Laat maar dan idd.toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:03:
[...]
Dus je weet zelf nog niet eens waar Simons geraakt wordt? Zeker omdat ie meteen z'n handen voor z'n gezicht deed?![]()
Laat maar, dan heeft discussiëren geen zin,
Huh, wat? Bril nodig? Op die foto zit zijn voet ter hoogte van zijn eigen neus!toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]
En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen. Simons z'n hoofd zit toch echt op navel/middenrif hoogte bij Mulders.
[Afbeelding]
Als Simons rechtop stond had ie em wel onder z'n kin gekregen...
Want hij raakt (laten we daar maar vanuit gaan) Simons met z'n teen? Of toch met z'n hak? En hoe gaat ie die hak onder z'n kin krijgen?The Realone schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:09:
[...]
Huh, wat? Bril nodig? Op die foto zit zijn voet ter hoogte van zijn eigen neus!
Als Simons rechtop stond had ie em wel onder z'n kin gekregen...
Daarbij staat Mulders nou ook niet bepaald rechtop he
Quote van de keeper:toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:14:
[...]
Want hij raakt (laten we daar maar vanuit gaan) Simons met z'n teen? Of toch met z'n hak? En hoe gaat ie die hak onder z'n kin krijgen?
Hoe moet hij anders die bal wegkrijgen? Nouja, niet door een overtreding te maken lijkt me. Ik bedoel ik weet niet of je hier nu probeert een hele slechte troll-post te maken of dat je serieus bent, maar ik snap niet echt hoe je hier nou serieus kan zijn met je comments. Er zijn veel discutabele penalties die er over de jaren zijn gegeven, maar dit lijkt me daar nou niet echt een van.'Het is ongekend. Volgens mij speelt Hans Mulder gewoon eerst de bal en raakt hij daarna het hoofd. Xavi Simons is 1 meter 60. Hij wordt misschien op de bovenkant van zijn hoofd geraakt, maar hoe moet Mulder anders die bal weg krijgen?'
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:39:
[...]
Ik een bril op sterkte zodat hij zijn medespelers kan zien.
Ja en die foto die hier aangehaald werd waarbij je in de diepte al ziet dat er niet zoveel aan de hand is. Poeheetoolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:14:
[...]
Want hij raakt (laten we daar maar vanuit gaan) Simons met z'n teen? Of toch met z'n hak? En hoe gaat ie die hak onder z'n kin krijgen?
Fuck de var btw
Trap af zou ik zeggen964C2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:59:
Kunnen we het nu over AZ - TWENTE hebben ?
Ik ben 100% serieus en heb nu volgens mij genoeg redenen gegeven waarom. Bal gespeeld, voet niet belachelijk hoog, hoofd tegenstander wel erg laag, en hij wordt in de 'teruggaande' beweging van Mulders geraakt dus hij was eigenlijk gewoon zelf te laat.Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:20:
[...]
Quote van de keeper:
[...]
Hoe moet hij anders die bal wegkrijgen? Nouja, niet door een overtreding te maken lijkt me. Ik bedoel ik weet niet of je hier nu probeert een hele slechte troll-post te maken of dat je serieus bent, maar ik snap niet echt hoe je hier nou serieus kan zijn met je comments. Er zijn veel discutabele penalties die er over de jaren zijn gegeven, maar dit lijkt me daar nou niet echt een van.
Maar we draaien de vraag om... PSV krijgt hiervoor een penalty tegen tegen Ajax. Hoe reageer je dan? Vind je het dan nog steeds een penalty? Jij en ik weten het antwoord
Da's 1 van de grootste fabeltjes, dat de mee en tegen verhouding gelijk zou zijn over een seizoen.milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:26:
Over een heel seizoen krijg je ze mee en tegen' dus niet zo relevant al dat gezeur
Fuck de var btw
Denk dat je het moet omdraaien, Ajax krijgt hiervoor een penalty tegen PSV, maar dan zou ik het er ook zeker mee eens zijn. Ik vind het echt 100% een penalty. Denken we blijkbaar anders over. Of hij verder geraakt wordt in de teruggaande beweging of niet is ook niet zo belangrijk imo. Die voet zit gewoon veel te hoog en daarmee neemt hij het risico. Zo werkt dat met gevaarlijk spel. Dat de keeper zelf al aangeeft dat het zou komen omdat Simons zo klein is (1m60, navelhoogte volgens jou), geeft al wel aan dat het wel een stukkie hoger was dan jij stelt denk ik. Maar goed.toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:30:
[...]
Ik ben 100% serieus en heb nu volgens mij genoeg redenen gegeven waarom. Bal gespeeld, voet niet belachelijk hoog, hoofd tegenstander wel erg laag, en hij wordt in de 'teruggaande' beweging van Mulders geraakt dus hij was eigenlijk gewoon zelf te laat.
Maar we draaien de vraag om... PSV krijgt hiervoor een penalty tegen tegen Ajax. Hoe reageer je dan? Vind je het dan nog steeds een penalty? Jij en ik weten het antwoord
check de stats van de laatste 3 jaar. enkel psv ajax en feyenoord worden over het algemeen wat meer gematsttoolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:31:
[...]
Da's 1 van de grootste fabeltjes, dat de mee en tegen verhouding gelijk zou zijn over een seizoen.
Net als die ene Feyenoorder met die Conference League tattoo?carpebios schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:32:
Jongens, de 0 is gehouden! We worden kampioen en gaan alles winnen!!!!!!!!!!!
Ik zet alvast een Tattoo samen met John de Jong op het kampioenschap.

Ben van sterke geslacht, dus kan niet gelijkertijd voetbal kijken en berichten tikken
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dit lijkt weer eenzelfde lijn van discussie te worden maar een hoog geheven been kan gevaarlijk spel zijn afhankelijk van de situatie, of je daarbij de bal raakt of niet doet daar weinig aan af. Een druk zestienmetergebied zal sneller gevaarlijk spel zijn dan alleen op het middenveld.toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]
En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen.
Bukkend inkomen of niet is overigens ook geen factor. Als dit niet te hoog is, wanneer is een been dan wel te hoog?
Inderdaad, anders had z'n navel in 3 stukjes gelegen.Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:50:
[...]
Met deze foto moet je blij zijn dat Simons bukt
Linkje?milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:35:
[...]
check de stats van de laatste 3 jaar. enkel psv ajax en feyenoord worden over het algemeen wat meer gematst
Ik heb geen idee wat je hier probeert duidelijk te maken, sorry...toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:14:
[...]
Het gaat erom hoe hoog z'n voet komt, niet met welk deel van de voet hij welk deel van het hoofd raakt dan wel kan raken.
Maargoed, weinig trek in zo'n "discussie". Blijkbaar kan hier niet zonder gekleurde bril kijken.
Dat is het dus wel, want er zijn genoeg situaties geweest waar iemand die laag probeerde te koppen zelf afgefloten werd voor gevaarlijk spelNapo schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:48:
Bukkend inkomen of niet is overigens ook geen factor. Als dit niet te hoog is, wanneer is een been dan wel te hoog?
Voorbeelden?toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:55:
[...]
Dat is het dus wel, want er zijn genoeg situaties geweest waar iemand die laag probeerde te koppen zelf afgefloten werd voor gevaarlijk spel
Werd niet in het gezicht geraakt, geel voor Tagliafico!
[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 22:06 ]
De pingel is gegegeven, en bleek uiteindelijk de winnende te zijn. Nu kunnen we mooi allemaal door met de volgende wedstrijden
AZ en Twente delen de punten en Feyenoord en Sparta sluiten het weekend straks af met een Rotterdamse derby!
Dit is m.i. ook echt een probleem. Luuk de Jong vroeg eens aan een scheids waarom die geen penalty gaf. Zijn antwoord "Dan had je maar moeten gaan liggen"Agent47 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
[...]
Heeft niks met trollen te maken. Totaal geen penalty. Die Xavi stond ineens op toen die keeper hem aansprak.
Niet liggen is dus geen penalty.. hoe triest het ook is. Daarom heb je mensen die rollebollen.
Keeper duwt voet weg, had een gele kaart voor een Schwalbe moeten zijn!
Die ga je helaas niet gegoogled krijgen qua beelden, maar zie
https://www.covsgroningen.nl/?page_id=10476
Vraag van 17 feb
Dit is een stuk tekst waar inderdaad beschreven staat dat bij te laag koppen het uit te leggen is als gevaarlijk spel. Dan krijg je natuurlijk de vervolgvraag. Wat is te laag en op basis van tekst kan je daar weinig tot niets uit concluderen. Op basis van de foto - en dat men zijn lengte aanhaalt helpt niet mee voor de verdediging - wordt er niet bijzonder veel gebukt, als dat te laag koppen is hoe kan je dan concluderen dat het been van de verdediger niet te hoog is?toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:01:
[...]
Die ga je helaas niet gegoogled krijgen qua beelden, maar zie
https://www.covsgroningen.nl/?page_id=10476
Vraag van 17 feb
Welk gebied is dan prima voor zowel laag koppen als een hoog been? Hoe zie je dat voor je?
Die ga je nooit krijgen. Ik weet vanuit het verleden nog wel dat bij die onderzoekjes van een krant(denk Telegraaf) dat bleek dat Ajax vrijwel altijd in de top van lijstjes stond van teams die worden benadeeld. Maar dat is vaak zo in wedstrijden waar ze al 4-0 voorstaan ofzo, dus niemand zal zich er over opwinden langer dan in het moment zelf. Voor clubs zoals RKC vandaag zal het nog wel langer blijven leven in't geheugen.
Dacht dat een PSV en Feyenoord ook altijd redelijk hoog stonden.
Ik denk dat die ook het meest in de 16 van de tegenstander te vinden zijn dus is de kans daarop ook significant groter.milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:35:
[...]
check de stats van de laatste 3 jaar. enkel psv ajax en feyenoord worden over het algemeen wat meer gematst
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoe ik het voor me zie maakt natuurlijk weinig uit, want ik fluit niet. Maar een duel als dit met voet op borst hoogte en bal zuiver gespeeld voordat er ook maar iemand geraakt wordt vind ik prima. Waarbij het ook geen overtreding van Simons is dat ie te laag inkomt (dat is eerder middel hoogte).Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:05:
Welk gebied is dan prima voor zowel laag koppen als een hoog been? Hoe zie je dat voor je?
Dus eigenlijk precies zoals Maaskant en Kwakman net op ESPN2 zeggen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij stond wel snel op!!!Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:50:
Is Simons al van de IC af? Wat kan dat mannetje zich toch vreselijk aanstellen zeg, gatver
Ik zat de samenvatting te bekijken en vond het een godswonder dat hij er niet eerder in ging, had zonder problemen 4-0 kunnen staan. Maar als die strafschop dan in blessuretijd komt kan je wel uittekenen waar de focus de rest van de week op ligt.ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
[...]
Je hoeft niet te trollen. Dat de eerste 20 doelpoging en niet in gingen is eerder Lucky RKC..

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In plaats van zelfreflectie op het super slechte spel -er zit totaal geen idee achter- dansen ze gemoedelijk op een vulkaan. Dat doen ze al een paar seizoenen, maar nu wordt het kritisch:als Feyenoord tweede wordt achter Ajax dan zijn ze de aansluiting met de Rottetdammers ook kwijt. Sterker, az en twente zie ik nog wel 3 en 4 worden. En dan stort het kaartenhuis in.
Ik meen mij te herinneren dat een ook zo'n regel was bij commentaar op de scheidsrechter, direct geel. Toen was er één scheidsrechter die zich aan de regel hield en die werd teruggefloten door de KNVB.Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:25:
[...]
Wanneer wegtrappen consequent en altijd met geel wordt bestraft heb je zeker een punt. Daar mogen ze wat mij betreft direct mee beginnen. Sowieso, wanneer de scheidsrechter heeft gefloten, dan blijf je gewoon van de bal af. Ik meen mij te herinneren dat het beroeren van de bal direct geel opleverde, geen idee waarom dat niet is doorgezet. Volgens mij heeft dat zelf ergens op een EK/WK nog gegolden. Ik vond het fantastisch:)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wie bedoel je met ze en hoe correleer je dat aan betonrot in het fundament?Exo81 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:53:
Interessant om te zien hoe de betonrot het fundament van psv weg vreet. Ze feesten omdat ze van rkc winnen en ze veel doelpunten maken tegen degradatieploegen. Er is feest vanwege de JS schaal, feest omdat ze met een been in de CL stonden...
Dat men het viert dat ze de supercup winnen lijkt me niet geheel onlogisch
Dat men het viert dat ze de eerste stap richting de CL doorstaan lijkt me niet geheel onlogisch
Veel doelpunten tegen degradatieploegen worden niet bijzonder uitbundig gevierd is mijn beleving en menig aanhanger zie je ook afdoende kritische noten plaatsen (wat bij alle ploegen gebeurt)
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 11-09-2022 19:59 ]
Waar staat dat dat "de speler niet raken" voor eventueel balcontact moet zijn en niet erna? Lijkt me nogal irrelevant. Als iemand met gestrekt been inkomt en het been van de tegenstander breekt is het ook niet ineens geen rood meer als dat gestrekte been eerst de bal raakte.Vos schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:58:
Gevaarlijk spel en de speler niet raken is een indirecte vrije trap, volgens mij raakt Mulder eerst de bal en schampt daarna wellicht Simons. Dan zou het geen penalty zijn, maar dus een indirecte vrije trap.
Ja, dat dus. 90 minuten in je eigen strafschopgebied spelen en lompe acties nodig hebben om te verdedigen, en als je dan een keer een penalty tegen krijgt waar gewoon best wat voor te zeggen is meteen mekkeren over topclubs bla bla. Misschien dat topclubs vaker penalty's krijgen omdat ze de kleinere ploegen van de mat spelen?Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:25:
Ik denk dat die ook het meest in de 16 van de tegenstander te vinden zijn dus is de kans daarop ook significant groter.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Dat lees ik niet ergens. Het gaat om wel of niet raken, ik weet niet of raken na balcontact nog uitmaakt.bwerg schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:14:
[...]
Waar staat dat dat "de speler niet raken" voor eventueel balcontact moet zijn en niet erna? Lijkt me nogal irrelevant. Als iemand met gestrekt been inkomt en het been van de tegenstander breekt is het ook niet ineens geen rood meer als dat gestrekte been eerst de bal raakte.
[...]
Ik doel op als hij hem niet raakt dat het dan een indirecte vrije trap is. Uit de beelden kan ik moeilijk halen of hij hem raakt.
Nouja, als zelfs de keeper van de tegenstander daarin meegaat, dan mag je daar denk ik wel vanuit gaan.Vos schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:39:
[...]
Dat lees ik niet ergens. Het gaat om wel of niet raken, ik weet niet of raken na balcontact nog uitmaakt.
Ik doel op als hij hem niet raakt dat het dan een indirecte vrije trap is. Uit de beelden kan ik moeilijk halen of hij hem raakt.
Ik vind veel spelers die het niet hadden wel een goede en gretige indruk maken momenteel. Heb dan ook het gevoel (was vorig jaar ook) dat Arne heel goed in staat is duidelijk te maken wat er mis gaat en hoe ze dat moeten oplossen, dat is wat lastiger tussen de oren te krijgen wanneer je nog steeds de punten haalt. In die zin kan de EL wedstrijd van afgelopen week een goede leerschool zijn geweest. Daar hoop ik in elk geval op, dan zijn er 3 ploegen die hopelijk lange tijd dicht bij elkaar blijven voor een eventueel Kampioenschap.
Achterin, centraal is m nog niet zo vind ik, blijft wat onwennig nog. De balans is m iig nog niet helemaal, maar dat komt goed.
[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 11-09-2022 20:47 ]
Ja als er een iemand goed bij PSV past is hij het wel. Met z’n rode oogjes. Ook mooi dat filmpje van die slaande Savio van PSV. Die zal nog wel geschorst wordenStimulate14 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:43:
Leuk dat die Veerman 1 op de 2 interviews over Ajax praat.
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 11-09-2022 20:52 ]
Moest even zoeken.Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:51:
[...]
Ja als er een iemand goed bij PSV past is hij het wel. Met z’n rode oogjes. Ook mooi dat filmpje van die slaande Savio van PSV. Die zal nog wel geschorst worden
Komt nog even een PSV speler de keeper een vuistslag geven. pic.twitter.com/IEqCPMvYYD
— The King (@Wimpie77) 11 september 2022
Klik voor filmpje.
Wat een idioot.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Idioot is nog te aardig voor deze gast. Maar de betere woorden zullen de mods wel niet leuk vinden.Quad schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:05:
[...]
Moest even zoeken.
[Embed]
Klik voor filmpje.
Wat een idioot.
Minimaal 3 wedstrijden.
Heb je hem laatst niet tijdens de el wedstijd gezien?Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:50:
Is Simons al van de IC af? Wat kan dat mannetje zich toch vreselijk aanstellen zeg, gatver
Bij elke kleine schouder duw of bal verlies zit hij te schreeuwen.
Dan nog, keeper kan ook aangifte doen voor mishandeling, of mag dat niet omdat het op een voetbalveld gebeurt?Deadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:08:
[...]
Idioot is nog te aardig voor deze gast. Maar de betere woorden zullen de mods wel niet leuk vinden.
Minimaal 3 wedstrijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Trauner moet nog wel wat meer training hebben, die heeft het echt nog niet, die voetbalt zo onzeker, dat het wel lijkt alsof het niet Trauner maar vooral Senesi was die er vorig seizoen voor zorgde dat het stabiel was achterin.Tristan schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:51:
Feyenoord heeft lekker getraind geloof ik want het loopt al een heel stuk soepeler!
Tja. Opgeleid bij Barcelona dus van de besten geleerd.Deadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:09:
[...]
Heb je hem laatst niet tijdens de el wedstijd gezien?
Bij elke kleine schouder duw of bal verlies zit hij te schreeuwen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023