[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:33:
[...]

Haha dat is precies het mooie eraan hoe sneu ook voor jou. Rust en kalmte weer teruggekeerd maar zodra er een iets betere tegenstander komt zijn de rapen gaar. Arsenal coming up.
En.....Feyenoord, ik koop alvast wat onderbroeken.
En dat interview, wat een kansloze gast zeg. Bescherm hem en trek hem weg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:41
Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:33:
[...]

Haha dat is precies het mooie eraan hoe sneu ook voor jou. Rust en kalmte weer teruggekeerd maar zodra er een iets betere tegenstander komt zijn de rapen gaar. Arsenal coming up.
En volgend weekend Feyenoord..

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:34:
[...]

Het helpt natuurlijk ook totaal niet dat je niet met een vaste basis/as speelt. Constant gewissel in de spits, middenveld, en achterin.

Kwaliteit achterin is niet afdoende en daar zit al jaren een groot gat maar dan nog, geen enkele vastigheid (en dus vertrouwen) helpt beperkte spelers ook niet.
Maar Luuk de Jong mag toch niet je enige fatsoenlijke spits zijn? Waar is dan de creativiteit van je scouting en het vooruit denken, anticiperen?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
gws24 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:57:
Aardig wat lege plekken op de tribune trouwens bij PSV
Kom eens bij ons in Arnhem kijken' alles kijkt lekker jn de kroeg met drie Kids na stadion zonder eten en drankje al dik 100 kwijt. Niet te doen! In Arnhem kroegen gewoon vol en bier zonder water en goedkoper.

[ Voor 23% gewijzigd door milotic op 11-09-2022 16:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:33:
[...]

Wel een slechte foto, de schoen zit niet in het gezicht maar het is wel gevaarlijk spel en penalty.
Dat Xavi zo theatraal gaat liggen en net zo snel opstaat siert hem niet, dat gaat later enkel in zijn nadeel werken.
Ja ik kan niet makkelijk filmpje van de tv hier op Tweakers krijgen, de pingel was gewoon terecht en die Kramer moet nu niet zo janken.

Dat theatrale van Simons moet ik ook niets van hebben, mogen ze gewoon net zo afstraffen als dat omhoog trekken van een speler. Wat mij betreft geel keeper en Simons. Er is een VAR dus dat theater is nergens voor nodig, die pingel komt wel als het er een is.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Gakpo is tevreden, we trekken het over de streep (door een fout van de ander) en we houden de 0, ja mag het eens na 7 jaar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
snmght schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:35:
[...]

Maar Luuk de Jong mag toch niet je enige fatsoenlijke spits zijn? Waar is dan de creativiteit van je scouting en het vooruit denken, anticiperen?
In de winterstop komt Depay naar Eindhoven.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:35:
[...]

Eens, dat kan ook gewoon niet. Je kan niet twee spitsen (Zahavi & Vinícius) laten gaan en er één voor terughalen, zeker niet als je geen andere echte spitsen hebt lopen.

je kan een poging wagen om dan om te schakelen naar 4-4-2 maar ook dat wordt niet gedaan, dan ga je spelers op posities zetten waar ze niet comfortabel zijn en derhalve ook niet renderen. Nu is het behelpen met Simons en El Ghazi in de spits, het zijn geen centrumspitsen en gaan dat gevoelsmatig ook niet worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
Gakpo is tevreden, we trekken het over de streep (door een fout van de ander) en we houden de 0, ja mag het eens na 7 jaar.
Prima toch, nu dit niveau vasthouden de rest van het seizoen. 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]

In de winterstop komt Depay naar Eindhoven.
Ik bied 2 hoeden!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik een bril op sterkte zodat hij zijn medespelers kan zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:10

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:36:
[...]

Ja ik kan niet makkelijk filmpje van de tv hier op Tweakers krijgen, de pingel was gewoon terecht en die Kramer moet nu niet zo janken.

Dat theatrale van Simons moet ik ook niets van hebben, mogen ze gewoon net zo afstraffen als dat omhoog trekken van een speler. Wat mij betreft geel keeper en Simons. Er is een VAR dus dat theater is nergens voor nodig, die pingel komt wel als het er een is.
Toevallig een paar dagen geleden ergens een analist op tv die iets zei in de trent van: als er echt iets aan de hand is liggen ze wel stil, als ze rollebollen is het theater.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Exocet schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]

Prima toch, nu dit niveau vasthouden de rest van het seizoen. 😁
Als ze de rest van het seizoen alles met 1-0 winnen ben ik heel tevreden. Kampioen, beker, Europa League, lijkt me prima triple!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik wil graag nog wat laat reageren op de Ajax-discussie van een paar pagina's geleden. Volgens mij is er niemand hier die het onterecht vindt dat Ajax zo veel sterker is dan de rest van de competitie, maar het wordt er simpelweg niet spannender op. Ja, ze zullen eens punten verliezen tegen een mindere tegenstander, maar ze kunnen op 80% kampioen worden. En dat hebben ze helemaal zelf bij elkaar gespeeld door goed beleid in de jaren van Overmars en het sportieve succes wat daarbij samenviel. Dat maakt het voor de Ajax-supporters leuk, maar alle andere clubs spelen hooguit voor de tweede positie. Snap daarom ook het aanvallen van Van Nistelrooy daarom laatst niet zo: ja, PSV moet winnen (ook met wat moeite gedaan), maar Ajax hoort met 2 vingers in de neus kampioen te worden puur obv begroting. En dat hebben ze verdiend, maar maakt het er voor de rest niet leuker op

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:42:
[...]

Als ze de rest van het seizoen alles met 1-0 winnen ben ik heel tevreden. Kampioen, beker, Europa League, lijkt me prima triple!
Met het niveau van vandaag gaan ze nog heel veel punten verspelen.
Maar ja, kan ook een offday zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:10

gws24

Thinking is hard!

Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:38:
[...]

Eens, dat kan ook gewoon niet. Je kan niet twee spitsen (Zahavi & Vinícius) laten gaan en er één voor terughalen, zeker niet als je geen andere echte spitsen hebt lopen.

je kan een poging wagen om dan om te schakelen naar 4-4-2 maar ook dat wordt niet gedaan, dan ga je spelers op posities zetten waar ze niet comfortabel zijn en derhalve ook niet renderen. Nu is het behelpen met Simons en El Ghazi in de spits, het zijn geen centrumspitsen en gaan dat gevoelsmatig ook niet worden.
Komt nog bij dat de aanvoer naar de Jong (voor zijn blessure) imo dramatisch was met o.a. een Gakpo die bijna altijd naar binnen komt. Gevolg was dat de Jong veel meer een voetballende spits moest zijn en dat hij niet vaak genoeg in zijn kracht kwam; voorzetten inkoppen/intikken. Als je met de Jong speelt dan moeten er veel meer voorzetten van de zijkant komen door o.a. overlappende backs.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Exocet schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:44:
[...]

Met het niveau van vandaag gaan ze nog heel veel punten verspelen.
Maar ja, kan ook een offday zijn geweest
De andere wedstrijden dit seizoen laten zien dat het geen offday was. Ze hadden wat pech met scoren, maar kwa niveau zal het echt heel veel beter moeten.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 15:13
Hopelijk gaat de KNVB ook nog even zien naar Savio bij dat opstootje bij de penal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:14:
Hopelijk gaat de KNVB ook nog even zien naar Savio bij dat opstootje bij de penal
Wat deed Savio bij het opstootje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 15:13
Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:15:
[...]

Wat deed Savio bij het opstootje?
Die probeert Vaessen een knal te geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
bennieeee schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:15:
[...]

Die probeert Vaessen een knal te geven.
Aangezien het zoekwerk vereist zal het vast om het volgende gaan

Domme actie die onacceptabel is en zou moeten zijn. Als club zou je de keuze wellicht moeten maken dat hij de komende wedstrijd(en) niet meedoet. Kijkende naar hoe de KNVB met dit soort acties omgaat zal het wel een niet raak/niet hard genoeg zijn en derhalve dus gewoon door naar de orde van de dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Echt schandalig dat RKC het toneelstukje van Simons ontbreekt! Snap dat hij boos is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nooit een penalty bij PSV... Cadeautje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:36:
[...]

Absoluut niet terecht, hij speelt de bal zuiver, die is "allang" weg voordat Simons half bukkend komt aanlopen. Tis niet dat hij en de bal tegelijk geraakt worden.
En als ie dan ineens zo snel op kan staan dan is dat al helemaal een reden om niks te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:20
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:45:
[...]

Absoluut niet terecht, hij speelt de bal zuiver, die is "allang" weg voordat Simons half bukkend komt aanlopen. Tis niet dat hij en de bal tegelijk geraakt worden.
En als ie dan ineens zo snel op kan staan dan is dat al helemaal een reden om niks te geven.
Moeten ze ook rekening houden met de gevolgen van een overtreding dan? Duidelijk gewoon een penalty en gevaarlijk spel. Dat Simons overdrijft doet daar niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
Keeper had de bal een halve meter buiten zijn doelgebied in zijn handen vast. Had vrije trap moeten zijn, maar was blijkbaar niks.
Nou weet ik niet hoe jij meet, maar een halve meter?
Dit is weer een geval 'het lijkt erop' maar vanaf deze hoek kun je het gewoon niet zo stellig claimen.

Begrijp ik trouwens goed dat de scheids niet eens naar de beelden is gaan kijken voor die penalty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08:19

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Kunnen we het nu over AZ - TWENTE hebben ?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:57:
[...]

Nou weet ik niet hoe jij meet, maar een halve meter?
Dit is weer een geval 'het lijkt erop' maar vanaf deze hoek kun je het gewoon niet zo stellig claimen.

Begrijp ik trouwens goed dat de scheids niet eens naar de beelden is gaan kijken voor die penalty?
Dat begrijp je goed. Daar was voor de VAR geen aanleiding voor. Ik zie niet echt in hoe je dat anders kunt zien. Die schoen is toch veel te hoog en hij raakt Xavi in het gezicht? Lijkt me vrij clear cut toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ben toch eens gaan kijken wat nou alle commotie is over die penalty. Maar na het zien van de beelden begrijp ik echt niet wat er nou discutabel is, dit is toch gewoon een 100% overtreding als je met je poot zo hoog komt en daarbij de tegenstander raakt? Zuur voor RKC, gelukkig voor PSV maar daar is dan ook alles mee gezegd...bijzonder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:50:
[...]

Moeten ze ook rekening houden met de gevolgen van een overtreding dan? Duidelijk gewoon een penalty en gevaarlijk spel. Dat Simons overdrijft doet daar niets aan af.
Die gevolgen zijn er blijkbaar niet, is ie überhaupt wel geraakt?
En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen. Simons z'n hoofd zit toch echt op navel/middenrif hoogte bij Mulders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RT-WQ4TO817EYrz09R31C2pvaWs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F1Hmk4LBIf10ZeN6QtlvhrBN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:00:
[...]

Dat begrijp je goed. Daar was voor de VAR geen aanleiding voor. Ik zie niet echt in hoe je dat anders kunt zien. Die schoen is toch veel te hoog en hij raakt Xavi in het gezicht? Lijkt me vrij clear cut toch?
Dus je weet zelf nog niet eens waar Simons geraakt wordt? Zeker omdat ie meteen z'n handen voor z'n gezicht deed? _/-\o_
Laat maar, dan heeft discussiëren geen zin,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:03:
[...]

Dus je weet zelf nog niet eens waar Simons geraakt wordt? Zeker omdat ie meteen z'n handen voor z'n gezicht deed? _/-\o_
Laat maar, dan heeft discussiëren geen zin,
Beetje flauw, maar ok. Laat maar dan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]

En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen. Simons z'n hoofd zit toch echt op navel/middenrif hoogte bij Mulders.

[Afbeelding]
Huh, wat? Bril nodig? Op die foto zit zijn voet ter hoogte van zijn eigen neus!
Als Simons rechtop stond had ie em wel onder z'n kin gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:09:
[...]

Huh, wat? Bril nodig? Op die foto zit zijn voet ter hoogte van zijn eigen neus!
Als Simons rechtop stond had ie em wel onder z'n kin gekregen...
Want hij raakt (laten we daar maar vanuit gaan) Simons met z'n teen? Of toch met z'n hak? En hoe gaat ie die hak onder z'n kin krijgen?
Daarbij staat Mulders nou ook niet bepaald rechtop he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maar nee, hartstikke terechte penalty als zelfs Veerman er z'n lach al niet om in kan houden als ie erom gevraagd wordt na de wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:14:
[...]

Want hij raakt (laten we daar maar vanuit gaan) Simons met z'n teen? Of toch met z'n hak? En hoe gaat ie die hak onder z'n kin krijgen?
Quote van de keeper:
'Het is ongekend. Volgens mij speelt Hans Mulder gewoon eerst de bal en raakt hij daarna het hoofd. Xavi Simons is 1 meter 60. Hij wordt misschien op de bovenkant van zijn hoofd geraakt, maar hoe moet Mulder anders die bal weg krijgen?'
Hoe moet hij anders die bal wegkrijgen? Nouja, niet door een overtreding te maken lijkt me. Ik bedoel ik weet niet of je hier nu probeert een hele slechte troll-post te maken of dat je serieus bent, maar ik snap niet echt hoe je hier nou serieus kan zijn met je comments. Er zijn veel discutabele penalties die er over de jaren zijn gegeven, maar dit lijkt me daar nou niet echt een van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06:50

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:39:
[...]

Ik een bril op sterkte zodat hij zijn medespelers kan zien.
:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ja en die foto die hier aangehaald werd waarbij je in de diepte al ziet dat er niet zoveel aan de hand is. Poehee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Over een heel seizoen krijg je ze mee en tegen' dus niet zo relevant al dat gezeur

Fuck de var btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

964C2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:59:
Kunnen we het nu over AZ - TWENTE hebben ?
Trap af zou ik zeggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:20:
[...]

Quote van de keeper:
[...]

Hoe moet hij anders die bal wegkrijgen? Nouja, niet door een overtreding te maken lijkt me. Ik bedoel ik weet niet of je hier nu probeert een hele slechte troll-post te maken of dat je serieus bent, maar ik snap niet echt hoe je hier nou serieus kan zijn met je comments. Er zijn veel discutabele penalties die er over de jaren zijn gegeven, maar dit lijkt me daar nou niet echt een van.
Ik ben 100% serieus en heb nu volgens mij genoeg redenen gegeven waarom. Bal gespeeld, voet niet belachelijk hoog, hoofd tegenstander wel erg laag, en hij wordt in de 'teruggaande' beweging van Mulders geraakt dus hij was eigenlijk gewoon zelf te laat.

Maar we draaien de vraag om... PSV krijgt hiervoor een penalty tegen tegen Ajax. Hoe reageer je dan? Vind je het dan nog steeds een penalty? Jij en ik weten het antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:26:
Over een heel seizoen krijg je ze mee en tegen' dus niet zo relevant al dat gezeur

Fuck de var btw
Da's 1 van de grootste fabeltjes, dat de mee en tegen verhouding gelijk zou zijn over een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:30:
[...]

Ik ben 100% serieus en heb nu volgens mij genoeg redenen gegeven waarom. Bal gespeeld, voet niet belachelijk hoog, hoofd tegenstander wel erg laag, en hij wordt in de 'teruggaande' beweging van Mulders geraakt dus hij was eigenlijk gewoon zelf te laat.

Maar we draaien de vraag om... PSV krijgt hiervoor een penalty tegen tegen Ajax. Hoe reageer je dan? Vind je het dan nog steeds een penalty? Jij en ik weten het antwoord ;)
Denk dat je het moet omdraaien, Ajax krijgt hiervoor een penalty tegen PSV, maar dan zou ik het er ook zeker mee eens zijn. Ik vind het echt 100% een penalty. Denken we blijkbaar anders over. Of hij verder geraakt wordt in de teruggaande beweging of niet is ook niet zo belangrijk imo. Die voet zit gewoon veel te hoog en daarmee neemt hij het risico. Zo werkt dat met gevaarlijk spel. Dat de keeper zelf al aangeeft dat het zou komen omdat Simons zo klein is (1m60, navelhoogte volgens jou), geeft al wel aan dat het wel een stukkie hoger was dan jij stelt denk ik. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:31:
[...]

Da's 1 van de grootste fabeltjes, dat de mee en tegen verhouding gelijk zou zijn over een seizoen.
check de stats van de laatste 3 jaar. enkel psv ajax en feyenoord worden over het algemeen wat meer gematst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 20:14
carpebios schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:32:
Jongens, de 0 is gehouden! We worden kampioen en gaan alles winnen!!!!!!!!!!!
Ik zet alvast een Tattoo samen met John de Jong op het kampioenschap.
Net als die ene Feyenoorder met die Conference League tattoo? _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2

964C2

Ben van sterke geslacht, dus kan niet gelijkertijd voetbal kijken en berichten tikken :*)

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]

En een voet op die hoogte die 100% de bal speelt mag gewoon en is never nooit gevaarlijk spel als de tegenstander zelf al bukkend aan komt lopen.
Dit lijkt weer eenzelfde lijn van discussie te worden maar een hoog geheven been kan gevaarlijk spel zijn afhankelijk van de situatie, of je daarbij de bal raakt of niet doet daar weinig aan af. Een druk zestienmetergebied zal sneller gevaarlijk spel zijn dan alleen op het middenveld.

Bukkend inkomen of niet is overigens ook geen factor. Als dit niet te hoog is, wanneer is een been dan wel te hoog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als Simons bukt en het is al een smurf dan is het bewegen van je knie al gevaarlijk spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nog een mooi sfeerbeeld. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hop_Mwy0eZuPJYMUr6KuFZfiOIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ibmoP8hCZqwotl42r5hB8w0r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Met deze foto moet je blij zijn dat Simons bukt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:50:
[...]

Met deze foto moet je blij zijn dat Simons bukt :+
Inderdaad, anders had z'n navel in 3 stukjes gelegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:35:
[...]

check de stats van de laatste 3 jaar. enkel psv ajax en feyenoord worden over het algemeen wat meer gematst
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
[...]

Ik heb geen idee wat je hier probeert duidelijk te maken, sorry...
Het gaat erom hoe hoog z'n voet komt, niet met welk deel van de voet hij welk deel van het hoofd raakt dan wel kan raken.
Maargoed, weinig trek in zo'n "discussie". Blijkbaar kan hier niet zonder gekleurde bril kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:48:

Bukkend inkomen of niet is overigens ook geen factor. Als dit niet te hoog is, wanneer is een been dan wel te hoog?
Dat is het dus wel, want er zijn genoeg situaties geweest waar iemand die laag probeerde te koppen zelf afgefloten werd voor gevaarlijk spel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 20:14
Kan wel ergere bedenken hoor! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ag1y4efkGfGOEM2dxI_x6xpntFE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pzSkl1hvcimA6JEKGz5WqOjy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:55:
[...]

Dat is het dus wel, want er zijn genoeg situaties geweest waar iemand die laag probeerde te koppen zelf afgefloten werd voor gevaarlijk spel
Voorbeelden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Werd niet in het gezicht geraakt, geel voor Tagliafico!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2

964C2

Offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 22:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Zullen we anders gewoon met zijn allen afspreken dat de discussie klaar is. Sommigen hier zouden hem altijd geven, sommigen hier zouden hem nooit geven. Iedereen die wilde heeft plaatjes gedeeld en de consensus is dat er geen consensus is.

De pingel is gegegeven, en bleek uiteindelijk de winnende te zijn. Nu kunnen we mooi allemaal door met de volgende wedstrijden :)

AZ en Twente delen de punten en Feyenoord en Sparta sluiten het weekend straks af met een Rotterdamse derby!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tagliafico is dan ook overduidelijk te laag met zijn hoofd, veel te ver door zijn knieen gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Agent47 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
[...]

Heeft niks met trollen te maken. Totaal geen penalty. Die Xavi stond ineens op toen die keeper hem aansprak.
Dit is m.i. ook echt een probleem. Luuk de Jong vroeg eens aan een scheids waarom die geen penalty gaf. Zijn antwoord "Dan had je maar moeten gaan liggen"

Niet liggen is dus geen penalty.. hoe triest het ook is. Daarom heb je mensen die rollebollen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Keeper duwt voet weg, had een gele kaart voor een Schwalbe moeten zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die ga je helaas niet gegoogled krijgen qua beelden, maar zie
https://www.covsgroningen.nl/?page_id=10476
Vraag van 17 feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:01:
[...]

Die ga je helaas niet gegoogled krijgen qua beelden, maar zie
https://www.covsgroningen.nl/?page_id=10476
Vraag van 17 feb
Dit is een stuk tekst waar inderdaad beschreven staat dat bij te laag koppen het uit te leggen is als gevaarlijk spel. Dan krijg je natuurlijk de vervolgvraag. Wat is te laag en op basis van tekst kan je daar weinig tot niets uit concluderen. Op basis van de foto - en dat men zijn lengte aanhaalt helpt niet mee voor de verdediging - wordt er niet bijzonder veel gebukt, als dat te laag koppen is hoe kan je dan concluderen dat het been van de verdediger niet te hoog is?

Welk gebied is dan prima voor zowel laag koppen als een hoog been? Hoe zie je dat voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Die ga je nooit krijgen. Ik weet vanuit het verleden nog wel dat bij die onderzoekjes van een krant(denk Telegraaf) dat bleek dat Ajax vrijwel altijd in de top van lijstjes stond van teams die worden benadeeld. Maar dat is vaak zo in wedstrijden waar ze al 4-0 voorstaan ofzo, dus niemand zal zich er over opwinden langer dan in het moment zelf. Voor clubs zoals RKC vandaag zal het nog wel langer blijven leven in't geheugen.

Dacht dat een PSV en Feyenoord ook altijd redelijk hoog stonden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

milotic schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:35:
[...]

Ik denk dat die ook het meest in de 16 van de tegenstander te vinden zijn dus is de kans daarop ook significant groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daar zit een voet echt op neushoogte! ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 15:38

Stimulate14

⭐⭐⭐

Die meneer Simons begint mij de strot uit te komen met dit walgelijke gedrag. Ik dacht dat hij zo’n grote meneer was?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Leuk dat die Veerman 1 op de 2 interviews over Ajax praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Heb niets gevolgd vandaag maar ik begrijp dus dat de “”klassieker”” beslist is door een penalty :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:05:
Welk gebied is dan prima voor zowel laag koppen als een hoog been? Hoe zie je dat voor je?
Hoe ik het voor me zie maakt natuurlijk weinig uit, want ik fluit niet. Maar een duel als dit met voet op borst hoogte en bal zuiver gespeeld voordat er ook maar iemand geraakt wordt vind ik prima. Waarbij het ook geen overtreding van Simons is dat ie te laag inkomt (dat is eerder middel hoogte).
Dus eigenlijk precies zoals Maaskant en Kwakman net op ESPN2 zeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is Simons al van de IC af? Wat kan dat mannetje zich toch vreselijk aanstellen zeg, gatver :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:50:
Is Simons al van de IC af? Wat kan dat mannetje zich toch vreselijk aanstellen zeg, gatver :|
Hij stond wel snel op!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ElPaco schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
[...]

Je hoeft niet te trollen. Dat de eerste 20 doelpoging en niet in gingen is eerder Lucky RKC..
Ik zat de samenvatting te bekijken en vond het een godswonder dat hij er niet eerder in ging, had zonder problemen 4-0 kunnen staan. Maar als die strafschop dan in blessuretijd komt kan je wel uittekenen waar de focus de rest van de week op ligt. :z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46
Interessant om te zien hoe de betonrot het fundament van psv weg vreet. Ze feesten omdat ze van rkc winnen en ze veel doelpunten maken tegen degradatieploegen. Er is feest vanwege de JS schaal, feest omdat ze met een been in de CL stonden...

In plaats van zelfreflectie op het super slechte spel -er zit totaal geen idee achter- dansen ze gemoedelijk op een vulkaan. Dat doen ze al een paar seizoenen, maar nu wordt het kritisch:als Feyenoord tweede wordt achter Ajax dan zijn ze de aansluiting met de Rottetdammers ook kwijt. Sterker, az en twente zie ik nog wel 3 en 4 worden. En dan stort het kaartenhuis in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:25:
[...]

Wanneer wegtrappen consequent en altijd met geel wordt bestraft heb je zeker een punt. Daar mogen ze wat mij betreft direct mee beginnen. Sowieso, wanneer de scheidsrechter heeft gefloten, dan blijf je gewoon van de bal af. Ik meen mij te herinneren dat het beroeren van de bal direct geel opleverde, geen idee waarom dat niet is doorgezet. Volgens mij heeft dat zelf ergens op een EK/WK nog gegolden. Ik vond het fantastisch:)
Ik meen mij te herinneren dat een ook zo'n regel was bij commentaar op de scheidsrechter, direct geel. Toen was er één scheidsrechter die zich aan de regel hield en die werd teruggefloten door de KNVB. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Exo81 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:53:
Interessant om te zien hoe de betonrot het fundament van psv weg vreet. Ze feesten omdat ze van rkc winnen en ze veel doelpunten maken tegen degradatieploegen. Er is feest vanwege de JS schaal, feest omdat ze met een been in de CL stonden...
Wie bedoel je met ze en hoe correleer je dat aan betonrot in het fundament?

Dat men het viert dat ze de supercup winnen lijkt me niet geheel onlogisch
Dat men het viert dat ze de eerste stap richting de CL doorstaan lijkt me niet geheel onlogisch

Veel doelpunten tegen degradatieploegen worden niet bijzonder uitbundig gevierd is mijn beleving en menig aanhanger zie je ook afdoende kritische noten plaatsen (wat bij alle ploegen gebeurt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Gevaarlijk spel en de speler niet raken is een indirecte vrije trap, volgens mij raakt Mulder eerst de bal en schampt daarna wellicht Simons. Dan zou het geen penalty zijn, maar dus een indirecte vrije trap.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 11-09-2022 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ach ja, soms gaat de bal achter en mag de aanvallende ploeg verder voetballen met een doelpunt als resultaat. het gaat toch niet om die penalty? Het gaat erom dat PSV in minuut 90+ nog steeds 0-0 staat tegen RKC!!!! Ze hebben zoveel kansen nodig om eens een doelpunt te maken, bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekkere goal van Kokcu. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Vos schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:58:
Gevaarlijk spel en de speler niet raken is een indirecte vrije trap, volgens mij raakt Mulder eerst de bal en schampt daarna wellicht Simons. Dan zou het geen penalty zijn, maar dus een indirecte vrije trap.
Waar staat dat dat "de speler niet raken" voor eventueel balcontact moet zijn en niet erna? Lijkt me nogal irrelevant. Als iemand met gestrekt been inkomt en het been van de tegenstander breekt is het ook niet ineens geen rood meer als dat gestrekte been eerst de bal raakte.
Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:25:
Ik denk dat die ook het meest in de 16 van de tegenstander te vinden zijn dus is de kans daarop ook significant groter.
Ja, dat dus. 90 minuten in je eigen strafschopgebied spelen en lompe acties nodig hebben om te verdedigen, en als je dan een keer een penalty tegen krijgt waar gewoon best wat voor te zeggen is meteen mekkeren over topclubs bla bla. Misschien dat topclubs vaker penalty's krijgen omdat ze de kleinere ploegen van de mat spelen? :')

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Die Lopez maakt wel een goeie eerste indruk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja! Lekker Dilrosun. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:07
Grudgie schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:20:
Zeker. Lijkt prima spelertje te zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dilrosun doet het wel lekker op de 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

bwerg schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:14:
[...]

Waar staat dat dat "de speler niet raken" voor eventueel balcontact moet zijn en niet erna? Lijkt me nogal irrelevant. Als iemand met gestrekt been inkomt en het been van de tegenstander breekt is het ook niet ineens geen rood meer als dat gestrekte been eerst de bal raakte.

[...]
Dat lees ik niet ergens. Het gaat om wel of niet raken, ik weet niet of raken na balcontact nog uitmaakt.

Ik doel op als hij hem niet raakt dat het dan een indirecte vrije trap is. Uit de beelden kan ik moeilijk halen of hij hem raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Vos schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:39:
[...]

Dat lees ik niet ergens. Het gaat om wel of niet raken, ik weet niet of raken na balcontact nog uitmaakt.

Ik doel op als hij hem niet raakt dat het dan een indirecte vrije trap is. Uit de beelden kan ik moeilijk halen of hij hem raakt.
Nouja, als zelfs de keeper van de tegenstander daarin meegaat, dan mag je daar denk ik wel vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:50
Grudgie schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:20:
Ik vind veel spelers die het niet hadden wel een goede en gretige indruk maken momenteel. Heb dan ook het gevoel (was vorig jaar ook) dat Arne heel goed in staat is duidelijk te maken wat er mis gaat en hoe ze dat moeten oplossen, dat is wat lastiger tussen de oren te krijgen wanneer je nog steeds de punten haalt. In die zin kan de EL wedstrijd van afgelopen week een goede leerschool zijn geweest. Daar hoop ik in elk geval op, dan zijn er 3 ploegen die hopelijk lange tijd dicht bij elkaar blijven voor een eventueel Kampioenschap.
Achterin, centraal is m nog niet zo vind ik, blijft wat onwennig nog. De balans is m iig nog niet helemaal, maar dat komt goed.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 11-09-2022 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ook wel fijn dat er vandaag een wedstrijd is waarin in de eerste helft wel is gescoord, want op basis van de andere wedstrijden viel een 0-0 bij rust wel te verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Feyenoord heeft lekker getraind geloof ik want het loopt al een heel stuk soepeler!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Stimulate14 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:43:
Leuk dat die Veerman 1 op de 2 interviews over Ajax praat.
Ja als er een iemand goed bij PSV past is hij het wel. Met z’n rode oogjes. Ook mooi dat filmpje van die slaande Savio van PSV. Die zal nog wel geschorst worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 11-09-2022 20:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Typhone schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:51:
[...]

Ja als er een iemand goed bij PSV past is hij het wel. Met z’n rode oogjes. Ook mooi dat filmpje van die slaande Savio van PSV. Die zal nog wel geschorst worden :)
Moest even zoeken.

Klik voor filmpje.
Wat een idioot.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05
Quad schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:05:
[...]

Moest even zoeken.
[Embed]
Klik voor filmpje.
Wat een idioot.
Idioot is nog te aardig voor deze gast. Maar de betere woorden zullen de mods wel niet leuk vinden.

Minimaal 3 wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:50:
Heb je hem laatst niet tijdens de el wedstijd gezien?
Bij elke kleine schouder duw of bal verlies zit hij te schreeuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Deadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:08:
[...]

Idioot is nog te aardig voor deze gast. Maar de betere woorden zullen de mods wel niet leuk vinden.

Minimaal 3 wedstrijden.
Dan nog, keeper kan ook aangifte doen voor mishandeling, of mag dat niet omdat het op een voetbalveld gebeurt?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Tristan schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:51:
Feyenoord heeft lekker getraind geloof ik want het loopt al een heel stuk soepeler!
Trauner moet nog wel wat meer training hebben, die heeft het echt nog niet, die voetbalt zo onzeker, dat het wel lijkt alsof het niet Trauner maar vooral Senesi was die er vorig seizoen voor zorgde dat het stabiel was achterin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
En dan ook hard weglopen, man man man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:09:
[...]

Heb je hem laatst niet tijdens de el wedstijd gezien?
Bij elke kleine schouder duw of bal verlies zit hij te schreeuwen.
Tja. Opgeleid bij Barcelona dus van de besten geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Idrissi speelt slecht. Die komt geen man voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Maar hoe speelde PSV en was het een terechte penalty en waarom zoveel extra tijd
Pagina: 1 ... 80 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023