En dan ook nu gewisseldGrudgie schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:14:
Idrissi speelt slecht. Die komt geen man voorbij.
De eerste helft lukte het beter in elk geval verstandig dat die nu is gewisseld.
Ja ja! Nette goal hoor. Netjes
Heerlijk!
Vriends hielp wel een beetje (zat er i.m.o. echt wel naast,) maar het afronden van Gimenez was wel erg lekker.
Benieuwd hoe Feyenoord het volgende week doet tegen PSV.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
50/50 is mijn gevoel nuOPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:35:
Ik kan wel genieten van de nieuwe spelers tot nu toe.
Ik denk eerder 60/40 in het voordeel van Feyenoord, Feyenoord speelt beter en bij PSV is het achterin gatenkaas en voorin huilen met de pet op tegen tegenstanders met een beetje niveau.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heel goed ben ik bang, zoals iedere andere ploeg in de ED.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:35:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Penalty werd gegeven in de 3e minuut ofzo. Al dat gedoe eromheen zorgde voor een "lange" extra tijd.Deadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:22:
Maar hoe speelde PSV en was het een terechte penalty en waarom zoveel extra tijd
Vind de grote winst t.a.v. vorig seizoen (ook al zie je dat het momenteel erg zoeken is) dat je niet zoveel meer inlevert met de wissels.
Waar je vorig seizoen echter op achteruit ging valt dat nu nog een beetje mee.
Wieffer vind ik ook wel leuk om te zien, dat is echt een balans bewaker in zijn lopen/ opstellen.gaat denk ik nog wel belangrijk worden .
Wieffer vind ik ook wel leuk om te zien, dat is echt een balans bewaker in zijn lopen/ opstellen.gaat denk ik nog wel belangrijk worden .
Pedersen zit op z’n tandvlees zo lijkt hetjbdeiman schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:41:
Vind de grote winst t.a.v. vorig seizoen (ook al zie je dat het momenteel erg zoeken is) dat je niet zoveel meer inlevert met de wissels.
Misschien, maar dan zal je net zien dat tegen Feyenoord PSV het wel dicht houdt.OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:38:
[...]
Ik denk eerder 60/40 in het voordeel van Feyenoord, Feyenoord speelt beter en bij PSV is het achterin gatenkaas en voorin huilen met de pet op tegen tegenstanders met een beetje niveau.
Kom Feyenoord ff die 4-0 maken, dat was m'n laatste wijziging (3-0 naar 4-0)
Vorige jaar heeft PSV geen enkele topper gewonnen. Het gaat super slecht met PSV, dus dan moet Feyenoord wel als volledig elftal corona hebben etc wil PSV winnen.Tristan schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:45:
[...]
Misschien, maar dan zal je net zien dat tegen Feyenoord PSV het wel dicht houdt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Feyenoord PSV kan je ook wel administratief af doen met een 3-0 voor Feyenoord. Scheelt weer kans op eventuele blessures.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan zijn dat PSV doordeweeks vrijaf geeft omdat ze uit tegen Arsenal moeten, als ze dat hebben geef ik ze een redelijke kans. Anders gaan de 3 punten naar Rotterdam.
Hij heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld natuurlijk, vorig jaar speelde Geertruida daar elke keer, de periode die hij wel moest/ kreeg was ook eerst wennen en daarna ging het steeds beter lopen.Tristan schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:44:
[...]
Pedersen zit op z’n tandvlees zo lijkt het
Die komt er wel weer verwacht ik.
Pedersen is niet zo’n heel bijzondere speler, maar doordat hij altijd op elke bal vol gaat extreem nuttig voor Feyenoord. Creëert zoveel ruimte met zijn loopacties.jbdeiman schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:49:
[...]
Hij heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld natuurlijk, vorig jaar speelde Geertruida daar elke keer, de periode die hij wel moest/ kreeg was ook eerst wennen en daarna ging het steeds beter lopen.
Die komt er wel weer verwacht ik.
Voor volgende week ben ik benieuwd. Bepalend gaat denk ik zijn wat er op het middenveld gebeurt.
Gimenez gaat op termijn denk ik Danilo uit de basis spelen. Lijkt veel beter gevoel voor looplijnen en positie te hebben, Danilo is wat opportunistischer. Danilo is echter wel heel belangrijk in het druk zetten. Daar zal Gimenez nog stappen moeten zetten. Beetje Linssen/Dessers vorig jaar. Alleen maakt Danilo gelukkig wel ook gewoon goals.
Snap niet dat mensen hier al zeggen dat Feyenoord meer kans heeft tegen psv. PSV is zeker niet slecht en Feyenoord krijgt ze dit seizoen ook gewoon tegen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Feyenoord heeft een heel nieuw team, die gaan gewoon boven psv eindigen ajax 1e en az 4e plek 5 twente en de rest zien wel wel.
ga lekker slapen dat studio voetbal op de zondag zonder theo janssen is geen kloot meer aan
ga lekker slapen dat studio voetbal op de zondag zonder theo janssen is geen kloot meer aan
Naja, als je psv ziet voetballen de laatste wedstrijden is het niet erg overtuigend, blijkbaar was alles ingesteld op Luuk de Jong, en werkt het zonder hem niet zo. Waar bij Feyenoord er lijn in lijkt te komen mis ik dat wat bij PSV en dat is jammer.Agent47 schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:56:
Snap niet dat mensen hier al zeggen dat Feyenoord meer kans heeft tegen psv. PSV is zeker niet slecht en Feyenoord krijgt ze dit seizoen ook gewoon tegen.
In potentie is het echt een mooi leuk team, PSV met de versterking die ze hebben aangekocht, maar het moet we wel uitkomen en dat zie ik niet in een week veranderen.
Dat kan ik mij zeker voorstellenGrudgie schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:37:
Ik kan wel genieten van de nieuwe spelers tot nu toe.
offtopic:
En voor de rest, we hebben ook wel eens een middagje vrij. Mijn dochter heeft een leuke verjaardag gehad
En voor de rest, we hebben ook wel eens een middagje vrij. Mijn dochter heeft een leuke verjaardag gehad
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 22:12 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
psv altijd lastig tegen feyenoord, waarom? geen idee? boeiend ook als we europees maar punten pakkenjbdeiman schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:05:
[...]
Naja, als je psv ziet voetballen de laatste wedstrijden is het niet erg overtuigend, blijkbaar was alles ingesteld op Luuk de Jong, en werkt het zonder hem niet zo. Waar bij Feyenoord er lijn in lijkt te komen mis ik dat wat bij PSV en dat is jammer.
In potentie is het echt een mooi leuk team, PSV met de versterking die ze hebben aangekocht, maar het moet we wel uitkomen en dat zie ik niet in een week veranderen.
Savio van Psv deelt een klap uit
Beelden lijken mij vrij duidelijk. Zou mij verbazen als de knvb hier niets mee deed.
Over Tadic... Ik blijf dat echt de olie in de Ajax machine vinden. Zo technisch en slim. Laat anderen beter spelen en vind de gaten in defensie van de tegenstander.
Ik denk dat Ajax een groot probleem heeft als Tadic ooit stopt bij Ajax.
Zo creatief en efficiënt. Dat zijn er maar weinig.
Groningen heeft ouderwets de bus geparkeerd en gecounterd. Niet mooi maar het moet maar even zo, punten zijn belangrijk.
Beelden lijken mij vrij duidelijk. Zou mij verbazen als de knvb hier niets mee deed.
Over Tadic... Ik blijf dat echt de olie in de Ajax machine vinden. Zo technisch en slim. Laat anderen beter spelen en vind de gaten in defensie van de tegenstander.
Groningen heeft ouderwets de bus geparkeerd en gecounterd. Niet mooi maar het moet maar even zo, punten zijn belangrijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 11-09-2022 23:01 ]
Toch vaag dat geen topclub in NL Cilissen heeft opgepikt. Heeft toch ook betere reflexen dan Pasveer? Nouja misschien ook al te oud, maargoed.
Blessurehistorie van de laatste jaren met imo veel teveel spierblessures voor een keeper is een grote reden denk ik. Even afgezien van corona heeft hij in seizoen 21/22 70 dagen gemist, in seizoen 20/21 134 dagen en in 19/20 52 dagen. (bron: https://www.transfermarkt...rletzungen/spieler/146227)Joel22 schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:56:
Toch vaag dat geen topclub in NL Cilissen heeft opgepikt. Heeft toch ook betere reflexen dan Pasveer? Nouja misschien ook al te oud, maargoed.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gozubuyuk had nog wat goed te maken na de 2-2 bij Fey-PSV vorig jaarDeadsy schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:22:
Maar hoe speelde PSV en was het een terechte penalty en waarom zoveel extra tijd
@Harribo
Dat denken we bij elke grote naam die weggaat maar ook daar komen we wel weer overheen
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 12-09-2022 05:24 ]
Niets tegen de Servische tovenaar maar zonder Tadic kun je ook best een aardig elftal op de been zetten geloof ik.Harribo schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:59:
Ik zou zelf heel graag eens Brobbey op 9 en Kudus op 10 willen zien.
Al met al mag Ajax niet klagen met de transfer zomer en lijkt Schreuder het vrij vroeg aan het draaien te hebben. Morgen een echte test!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik vind de beelden niet zo duidelijk.Harribo schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:59:
Als hij inderdaad een klap uitdeelt, dan moet hij boeten en flink ook. Ik heb altijd zo'n hekel aan spelers die niks met een ruzie te maken hebben, het halve veld opstormen met een rood waas voor hun kop en doen alsof hun moeder net beroofd is.
Als je hem in slo-mo kijkt duwt hij alleen de keeper en geeft juist de keeper (niet bewust) een elleboog stoot tegen de kaak van die PSVer.DeKever schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:20:
[...]
Ik vind de beelden niet zo duidelijk.
Als hij inderdaad een klap uitdeelt, dan moet hij boeten en flink ook. Ik heb altijd zo'n hekel aan spelers die niks met een ruzie te maken hebben, het halve veld opstormen met een rood waas voor hun kop en doen alsof hun moeder net beroofd is.
En als je 'm stil zet gebeurt er niks
Die gast van PSV die mag gewoon minstens 4 wedstrijden schorsing krijgen voor z'n idiote gedrag.
Dat hele clupje wat aan elkaar zit te trekken bedoel je?JanW schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:21:
En als je 'm stil zet gebeurt er niksDie gast van PSV die mag gewoon minstens 4 wedstrijden schorsing krijgen voor z'n idiote gedrag.
Met de voorpoten van elkaar afblijven.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ajax heeft al 2 oudjes onder contract, dus dan snap ik dat ze niet ook nog Cillissen halen. Zeker ook omdat Pasveer voor dit moment het prima doet en eigenlijk het enige wat Ajax qua keepers nodig heeft verjonging is.Joel22 schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:56:
Feyenoord heeft Bijlow en zou Cillissen dan als 2e doelman halen, kan me voorstellen dat dat voor beide partijen (ook gezien gevoeligheid Ajax-verleden) geen interessante optie was.
Dat PSV hem niet heeft gehaald, verbaast me inderdaad ook een beetje.
PSV heeft als oudje Boy Waterman gehaald (met PSV verleden). Zou me niets verbazen als die wordt klaargestoomd om keeperstrainer te worden, dus dan is het ook logisch.
En misschien wilde Cillissen wel gewoon naar NEC, meer kans op speeltijd en daar liggen zijn roots.
En misschien wilde Cillissen wel gewoon naar NEC, meer kans op speeltijd en daar liggen zijn roots.
Laten we alsjeblieft massaal gaan lobbyen voor de Sven van Beek-wisselbokaal.Gonadan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:06:
Wie zet er geld op een tweede geel voor Van Beek?
Voor de speler met het meest opzichtige eigen doelpunt.
Ik zou dat echt zó vet vinden…
En dat hij hem dan zelf als eerste wint…

Een mens mag dromen toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2022 10:30 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Misschien heeft u gelijk, maar dat Cillissen aan zijn derde jeugd zou beginnen, had niemand kunnen voorspellen. Dat pakt voor NEC op dit moment lekker uit.ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:02:
PSV heeft als oudje Boy Waterman gehaald (met PSV verleden). Zou me niets verbazen als die wordt klaargestoomd om keeperstrainer te worden, dus dan is het ook logisch.
Wij zijn gewoon tevreden met Pasveer. Die blijkt in de CL best aardig te kunnen keepen, en dat had ook niemand kunnen voorspellen.
Als Gomez nog speelt, zou die voor PSV een optie kunnen zijn?
Gomes is inmiddels ambassadeur voor PSV in Brazillië, die heeft zijn voetbalschoenen en handschoenen al aan de wilgen gehangenmavaros schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:13:
[...]
Misschien heeft u gelijk, maar dat Cillissen aan zijn derde jeugd zou beginnen, had niemand kunnen voorspellen. Dat pakt voor NEC op dit moment lekker uit.
Wij zijn gewoon tevreden met Pasveer. Die blijkt in de CL best aardig te kunnen keepen, en dat had ook niemand kunnen voorspellen.
Als Gomez nog speelt, zou die voor PSV een optie kunnen zijn?
Cillissen heb ik nooit een top keeper gevonden.
Maar bij Nec doet hij het weer bijzonder goed nu.
Denk dat hij lekkerder in zijn vel zit daar. Dat is volgens mij het verschil.
Fijn voor hem en Nec.
Absoluut geen garantie dat hij dat dan nu bij een Ajax (of Psv) ook laat zien denk ik.
Trouwens, volgens mij doet Pasveer het wel ok nu toch?
Leeftijd maakt niet uit als hij maar (de meeste) ballen tegenhoudt.
Voor de toekomst moet er wel tzt een vervanger klaar staan natuurlijk.
Maar bij Nec doet hij het weer bijzonder goed nu.
Denk dat hij lekkerder in zijn vel zit daar. Dat is volgens mij het verschil.
Fijn voor hem en Nec.
Absoluut geen garantie dat hij dat dan nu bij een Ajax (of Psv) ook laat zien denk ik.
Trouwens, volgens mij doet Pasveer het wel ok nu toch?
Leeftijd maakt niet uit als hij maar (de meeste) ballen tegenhoudt.
Voor de toekomst moet er wel tzt een vervanger klaar staan natuurlijk.
Zeker een aardig elftal maar niet een elftal met de creativiteit om een verdediging te splijten. En dat lijkt me geen overbodige luxe als je vaak zo overheersend bent als Ajax nu is.snmght schreef op maandag 12 september 2022 @ 07:58:
[...]
Niets tegen de Servische tovenaar maar zonder Tadic kun je ook best een aardig elftal op de been zetten geloof ik.
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 12-09-2022 13:33 ]
De topclubs hebben de afgelopen jaren regelmatig keepers problemen gehad en Cilissen was al jarenlang haalbaar (zeker voor Ajax en PSV). Ze zagen het gewoon niet in hem zitten.Sempy schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:00:
[...]
Dat PSV hem niet heeft gehaald, verbaast me inderdaad ook een beetje.
Normaal gesproken zouden we nooit een keeper van NEC voor Oranje overwegen omdat hij een keer een goede wedstrijd keept. Dat niveau en de druk komt niet in de buurt bij Oranje.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Arsenal - PSV is uitgesteld. De politie in London heeft niet genoeg mankracht om de wedstrijd door te laten gaan.
Goed nieuws voor PSV, alleen wanneer gaan ze het inhalen? De kalender zit al zo vol ivm het WK.ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:19:
Arsenal - PSV is uitgesteld. De politie in London heeft niet genoeg mankracht om de wedstrijd door te laten gaan.
Overigens meende ik dat Europese duels niet om deze reden uitgesteld mogen worden?
[ Voor 9% gewijzigd door GrooV op 12-09-2022 14:22 ]
Dat gaat nog best puzzelen worden om deze wedstrijd voor het WK te laten plaatsvinden. Ik zou persoonlijk als PSV er niet blij mee zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 12-09-2022 14:25 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
PSV is sowieso niet blij mag ik hopen met het sportieve resultaat tot nu toe. Maar dit is weer een puzzel waar je inderdaad niet blij moet zijn. Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.Han schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:25:
Dat gaat nog best puzzelen worden om deze wedstrijd voor het WK te laten plaatsvinden. Ik zou persoonlijk als PSV er niet blij mee zijn.
Feyenoord wint veel va PSV de laatste jaren, op een 10-0 na ergens doen ze het altijd goed tegen PSV. Hoe slecht ze er zelf ook voorstaan.Agent47 schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:56:
Ik denk zeker dat Feyenoord meer kans heeft om te winnen van PSV. Simpelweg omdat Slot een plan heeft en van Nistelrooij niet.
Als je ziet hoe lang RKC overeind blijft moet Feyenoord dat echt wel beter kunnen.
Ze mochten niet uitgesteld worden vanwege de periode van rouw die is uitgeroepen in Engeland, maar dit heeft als reden dat er niet genoeg politie is. Daarom dat Liverpool - Ajax bijvoorbeeld wel door kan gaan.GrooV schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:21:
[...]
Goed nieuws voor PSV, alleen wanneer gaan ze het inhalen? De kalender zit al zo vol ivm het WK.
Overigens meende ik dat Europese duels niet om deze reden uitgesteld mogen worden?
Over dat inhalen, ik denk ergens op een maandagochtend op een Cruijffcourt?
Dat is wel een iets andere wedstrijd meestal maar blij dat ie zo snel komt inmiddels. Die 10-0 was leuk en aardig maar sindsdien staat dat voor altijd bij het legioen erin gebrand. Altijd gaat het daarover en worden de spelers en de staf eraan herinnerd. Hoe 'slecht de vorm van Feyenoord' ook is tegen PSV lijken die altijd extra gas te geven.CornermanNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:30:
[...]
Feyenoord wint veel va PSV de laatste jaren, op een 10-0 na ergens doen ze het altijd goed tegen PSV. Hoe slecht ze er zelf ook voorstaan.
Ik denk zeker dat Feyenoord meer kans heeft om te winnen van PSV. Simpelweg omdat Slot een plan heeft en van Nistelrooij niet.
Als je ziet hoe lang RKC overeind blijft moet Feyenoord dat echt wel beter kunnen.
Maar dat is een gevolg van het overlijden lijkt mij.... nou ja, zo zie je maar verbieden kan niet, want er is altijd wel iets te verzinnen waarom het niet door kan. Maar kunnen ze dan niet de data omwisselen. Dus ze komen deze week naar PSV en wij gaan dan de 2e wedstrijd daarheen om ons te laten afmaken in Londen?ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:44:
[...]
Ze mochten niet uitgesteld worden vanwege de periode van rouw die is uitgeroepen in Engeland, maar dit heeft als reden dat er niet genoeg politie is. Daarom dat Liverpool - Ajax bijvoorbeeld wel door kan gaan.
Over dat inhalen, ik denk ergens op een maandagochtend op een Cruijffcourt?
Even zitten kijken. De wedstrijd moet volgens de UEFA voor 13 november ingehaald zijn. Dan heb je volgens mij 2 mogelijke momenten. De week van 7 oktober (tussen PSV - Utrecht en Groningen - PSV) of de week van 7 november (tussen Ajax - PSV en PSV - AZ). Die 2e zou wel een prettige week worden, pfff.
Verder heb je altijd al midweekse wedstrijden of interland periode.
Dat omruilen is een goed idee, maar ik denk niet dat de veiligheidsdriehoek Eindhoven akkoord gaat op deze termijn (nog los van of het stadion beschikbaar is enzo).carpebios schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:55:
[...]
Maar dat is een gevolg van het overlijden lijkt mij.... nou ja, zo zie je maar verbieden kan niet, want er is altijd wel iets te verzinnen waarom het niet door kan. Maar kunnen ze dan niet de data omwisselen. Dus ze komen deze week naar PSV en wij gaan dan de 2e wedstrijd daarheen om ons te laten afmaken in Londen?
3-0 overwinning voor psv , opgelost. Of dat voor de UEFA handig is geen idee , die hebben liever Arsenal marketing technisch gezien denk ik.
Zonder publiek? Belangrijkste is dat PSV een zware wedstrijd krijgt
Ik zag op Reddit dat 10/11 de meest waarschijnlijke optie is. Echter dan zit Arsenal met een League Cup thuis wedstrijd (zowiezo moeten ze daar de League Cup schrappen of zeker voor dit seizoen gezien de overvolle kalender door Qatar).ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:55:
Even zitten kijken. De wedstrijd moet volgens de UEFA voor 13 november ingehaald zijn. Dan heb je volgens mij 2 mogelijke momenten. De week van 7 oktober (tussen PSV - Utrecht en Groningen - PSV) of de week van 7 november (tussen Ajax - PSV en PSV - AZ). Die 2e zou wel een prettige week worden, pfff.
Balen voor PSV natuurlijjk, drie pittige wedstrijden achter elkaar.
Liverpool - Ajax lijkt nog steeds gewoon door te gaan. Ajax is geland in Liverpool.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ik zou ook gewoon kijken of je de wedstrijden niet kan wisselen dus dat Arsenal nu maar naar NL komt. tuurlijk brengt dat ook een hoop gezeur mee maar misschien makkelijker dan nieuwe data vinden met dit drukke schema
Die Kalender is sowieso idioot. Dit seizoen gaat voor een groot deel bepaald worden door blessures. Wie zijn selecties blijven het langste heel.
Uiteindelijk gaat alles voor het geld, de rest telt niet of in mindere mate mee.
Uiteindelijk gaat alles voor het geld, de rest telt niet of in mindere mate mee.
De transferperiode zal ook knotsgek worden met zo'n WK.CornermanNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:36:
Die Kalender is sowieso idioot. Dit seizoen gaat voor een groot deel bepaald worden door blessures. Wie zijn selecties blijven het langste heel.
Absoluut, dat is mijns inziens ook een gotspe , transfer windows die niet synchroon lopen, seizoenen die al gestart zijn, halverwege tijdens de winterstop een transferwindow. Nu nog met een WK.D-e-n schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:38:
[...]
De transferperiode zal ook knotsgek worden met zo'n WK.
In de zomer transfers doen en daarna niet meer. Maar ja er gaat teveel geld in om. Er word teveel aan verdient het laten rouleren van zoveel mogelijk spelers.
Denk ik ook vanwege de TV rechten, denk niet dat de zenders blij zijn als deze wedstrijd niet plaats vind.CornermanNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:07:
3-0 overwinning voor psv , opgelost. Of dat voor de UEFA handig is geen idee , die hebben liever Arsenal marketing technisch gezien denk ik.
Wij wel en voor wie doen we het nu eigenlijkDeadsy schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:16:
[...]
Denk ik ook vanwege de TV rechten, denk niet dat de zenders blij zijn als deze wedstrijd niet plaats vind.
Zeker en de bookmakers.Deadsy schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:16:
[...]
Denk ik ook vanwege de TV rechten, denk niet dat de zenders blij zijn als deze wedstrijd niet plaats vind.
Gezien het feit dat het totaal eenzijdig vanuit het VK wordt afgekondigd, en voor alle Britse ploegen geldt zeg ik:CornermanNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:07:

Ga toch weg zeg.
Jullie moeten zo nodig een monarchie, en wanneer het in NL zou gebeuren, zouden óf alle wedstrijden gewoon doorgaan, óf heel Europa zeggen: "F*** dat, wij willen gewoon spelen, lever je 3 punten maar in."
De FA heeft altijd al veel te veel invloed.
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2022 18:13 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hold your horses, het is een optie gezien het schema. Ik zeg niet dat het een eerlijke oplossing is. Maar wel degelijk een oplossing. Ik zie dat het gezien het schema lastig is om het in te halen. De CL gaat vooralsnog gewoon door lijkt het. Het is een eenzijdige afgelasting door gebrek aan politie. Waar van alles voor te zeggen is, uiteindelijk moeten de reglementen toegepast worden.Ramzzz schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:08:
[...]
Gezien het feit dat het totaal eenzijdig vanuit het VK wordt afgekondigd, en voor alle Britse ploegen geldt zeg ik:
toedeledokie, Britse ploegen, dan lever je maar allemaal 3 punten in zeg... kom op, je dupeert nu 'per decreet' gewoon alle tegenstanders van al die ploegen.
![]()
Ga toch weg zeg.
Jullie moeten zo nodig een monarchie, en wanneer het in NL zou gebeuren, zouden óf alle wedstrijden gewoon doorgaan, óf heel Europa zeggen: "F*** dat, wij willen gewoon spelen, lever je 3 punten maar in."
Zover nu duidelijk is lijkt het alleen voor Londen te gelden.
⏩ PVOutput☀️
Het geldt niet voor alle Britse ploegen, het is alleen Londen, Liverpool - Ajax gaat morgen gewoon door. Dit staat dus totaal los van de FA, dit is de politie die zegt "sorry, geen bemensing voor een voetbalwedstrijd"Ramzzz schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:08:
[...]
Gezien het feit dat het totaal eenzijdig vanuit het VK wordt afgekondigd, en voor alle Britse ploegen geldt zeg ik:
toedeledokie, Britse ploegen, dan lever je maar allemaal 3 punten in zeg... kom op, je dupeert nu 'per decreet' gewoon alle tegenstanders van al die ploegen.
![]()
Ga toch weg zeg.
Verwijderd
Oh, God.
De week begint al meteen goed.
Lees net dat PSV - Feyenoord word geleid door door Allard (B)lindhout.
Dat gaat weer een heerlijke middag met discutabele dwalingen worden.
Een beetje kort door de bocht, maar dat is voor deze specifieke wedstrijd al jaren traditie volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:33:
Oh, God.
Ik geloof niet dat er veel PSV-fans gelukkig zijn met arbitrage door de jaren heen, laat ik het subtiel zeggen.
Alsof men nog steeds aan het compenseren is voor ... ja wat eigelijk?
Welk onmetelijk onrecht is er Feyenoord misdaan, dat PSV tot in lengte van jaren gedupeerd zou moeten worden?
Als dat zo is, kunnen die ploegen dan niet uitwijken naar andere steden/stadions dan?Quad schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:18:
Zover nu duidelijk is lijkt het alleen voor Londen te gelden.
Anyhow, het blijft een potje 'moving the goal posts' - je kunt gewoon niet eenzijdig anderen duperen, oorzaak doet er imho niet toe. Politie is een noodzaak, dan gelast je de wedstrijd maar helemaal af, en dan is dat in het nadeel van de thuisploeg.
Elke club in Europa (de rest van de wereld al evenzeer) is benadeeld door de huidige opzet van het aanstaande WK, we kunnen niet bezig blijven zeg...
[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2022 18:45 ]
Maar datzelfde geldt voor Noppert, dat is toch ook alleen maar omdat ie zo gehyped is als wat.ph4ge schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:03:
[...]
De topclubs hebben de afgelopen jaren regelmatig keepers problemen gehad en Cilissen was al jarenlang haalbaar (zeker voor Ajax en PSV). Ze zagen het gewoon niet in hem zitten.
Normaal gesproken zouden we nooit een keeper van NEC voor Oranje overwegen omdat hij een keer een goede wedstrijd keept. Dat niveau en de druk komt niet in de buurt bij Oranje.
Wauw, heeft die prutser als beloning voor z'n gigantisch slechte fluiten onlangs nu deze wedstrijd als beloning gekregen? KNVB wat moet je ermeeVerwijderd schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:33:
Oh, God.

Dat kun je volgens mij alleen maar vinden als je de wedstrijden waar hij de nul hield of zijn doel als een beer stond te verdedigen niet gezien hebt... hij valt gewoon echt al tijden op, in positieve zin.toolkist schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:43:
[...]
Maar datzelfde geldt voor Noppert, dat is toch ook alleen maar omdat ie zo gehyped is als wat.
De bondscoach is toch al geen fan van scorebordjournalistiek...
Wat overigens ook opvalt, is dat hij een enorm ijskonijn is (lijkt) - hij heeft vrij weinig last van druk volgens mij... maar ik kan het mis hebben hoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2022 18:48 ]
Noppert is up and coming, daar had niemand van gehoord. Dat is totaal onvergelijkbaar.toolkist schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:43:
[...]
Maar datzelfde geldt voor Noppert, dat is toch ook alleen maar omdat ie zo gehyped is als wat.
Overigens heeft Noppert een paar geweldige wedstrijden gekeept (oa tegen Feyenoord), maar zegt zo'n korte reeks ook nog niks.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is het niet mogelijk om Arsenal-PSV te spelen in een andere Engelse stad dan, zonder publiek?
Alsof Arsenal en PSV iets kunnen doen aan deze timing.

[ Voor 33% gewijzigd door Maarten_E op 12-09-2022 19:01 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jeeeuj, in de eredivisie...Waar 7 van de 10 spelers al moeite hebben om de bal meteen beetje snelheid tussen de palen te mikken. Zonder druk, want tja als Go Ahead verliest kijkt niemand vreemd op, en tegen bv Ajax liet ie echt totaal niks zienRamzzz schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:46:
[...]
Dat kun je volgens mij alleen maar vinden als je de wedstrijden waar hij de nul hield of zijn doel als een beer stond te verdedigen niet gezien hebt... hij valt gewoon echt al tijden op, in positieve zin.
De bondscoach is toch al geen fan van scorebordjournalistiek...
Wat overigens ook opvalt, is dat hij een enorm ijskonijn is (lijkt) - hij heeft vrij weinig last van druk volgens mij... maar ik kan het mis hebben hoor.
Ze zouden uit / thuis evt. kunnen verzoeken om te wisselen...Maarten_E schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:00:
Is het niet mogelijk om Arsenal-PSV te spelen in een andere Engelse stad dan, zonder publiek?
Vriend en vijand is positief over 'm... ik verzin dat echt niet zelf.toolkist schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:15:
[...]
Jeeeuj, in de eredivisie...Waar 7 van de 10 spelers al moeite hebben om de bal meteen beetje snelheid tussen de palen te mikken. Zonder druk, want tja als Go Ahead verliest kijkt niemand vreemd op, en tegen bv Ajax liet ie echt totaal niks zien
En Van Gaal is toch (ook) niet (helemaal) mesjokke?
[ Voor 42% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2022 19:40 ]
Kan Ajax morgen weer niet om 18:45?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat kan toch niet op zo'n korte termijn. PSV wil bij Arsenal-thuis gewoon een vol stadion (ik neem aan dat die wedstrijd al is uitverkocht). Dat krijg je toch nooit georganiseerd in drie dagen. Niet qua veiligheidsdriehoek, en ook niet met supporters die al plaatsen hebben geregeld. Ik hoop trouwens dat de supporters die al een kaartje voor Londen hebben ruimhartig worden gecompenseerd. Je zal maar een ticket + vlucht + hotel geboekt hebbenRamzzz schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:38:
[...]
Ze zouden uit / thuis evt. kunnen verzoeken om te wisselen...

Regeren is vooruitschuiven
Inderdaad. Klopt allemaal. Het waren wel meerdere dagen, aangezien het sinds donderdag j.l. al bekend is...T-MOB schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:28:
[...]
Dat kan toch niet op zo'n korte termijn. PSV wil bij Arsenal-thuis gewoon een vol stadion (ik neem aan dat die wedstrijd al is uitverkocht). Dat krijg je toch nooit georganiseerd in drie dagen. Niet qua veiligheidsdriehoek, en ook niet met supporters die al plaatsen hebben geregeld. Ik hoop trouwens dat de supporters die al een kaartje voor Londen hebben ruimhartig worden gecompenseerd. Je zal maar een ticket + vlucht + hotel geboekt hebben
Een fatsoenlijke oplossing is lastig, maar niet onmogelijk. Wel bijna onmogelijk.
Zó lastig dat je nooit iedereen kunt compenseren.
Dus is het meest reële dat de Britten hun eigen boontjes doppen, en niet hun fallout door Europa laten waaien, toch? Het meest plausibele en fatsoenlijke is die 3 punten voor alle gedupeerde clubs. Of niet?

En dus inderdaad ook de compensatie voor al die gekochte tickets en boekingen... wie gaat dat betalen?
Niet die Duitse familie in die Britse kastelen.
NEE want ik wil ook kijken!Bossie schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:41:
Kan Ajax morgen weer niet om 18:45?
Lijkt vanavond te gaan gebeuren. Nog ruim een half uur te spelen maar PEC staat 2-1 achter tegen jAZ.mavaros schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:41:
Het is welliswaar geen eredivisie, maar dat FC Eindhoven gaat echt als een raket dit seizoen.
Ze blijven maar op de tweede plaats staan, maar dat komt alleen, omdat PEC Zwolle hardnekkig weigert om eens een keer te verliezen.
⏩ PVOutput☀️
Of niet, ze staan nu 2-3 voor.Quad schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:15:
[...]
Lijkt vanavond te gaan gebeuren. Nog ruim een half uur te spelen maar PEC staat 2-1 achter tegen jAZ.
Wissels betalen uit, meer druk en sneller spel, netjes.
⏩ PVOutput☀️
En Eindhoven nu achter.Quad schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:32:
[...]
Wissels betalen uit, meer druk en sneller spel, netjes.
Net als Ado trouwens, maar dat is logisch
Den Bosch doet t niet veel beter dan ADO.
⏩ PVOutput☀️
Opgewonden standjes allemaal laatste dagen, hadden wel wat meer rode kaarten mogen zijn bij JAX-NAC en ALM-FCE
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mooi avondje voor PEC, 5 punten los van AZ en 2 van FC Eindhoven. Ziet er goed uit.
⏩ PVOutput☀️
Maar het is niet al dagen bekend. PSV gaf zaterdag nota bene op hun eigen Twitter nog aan dat het door ging.Ramzzz schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:34:
[...]
Inderdaad. Klopt allemaal. Het waren wel meerdere dagen, aangezien het sinds donderdag j.l. al bekend is...
Een fatsoenlijke oplossing is lastig, maar niet onmogelijk. Wel bijna onmogelijk.
Zó lastig dat je nooit iedereen kunt compenseren.
Dus is het meest reële dat de Britten hun eigen boontjes doppen, en niet hun fallout door Europa laten waaien, toch? Het meest plausibele en fatsoenlijke is die 3 punten voor alle gedupeerde clubs. Of niet?![]()
En dus inderdaad ook de compensatie voor al die gekochte tickets en boekingen... wie gaat dat betalen?
Niet die Duitse familie in die Britse kastelen.
Vandaag kwam dan ineens het bericht dat het toch niet door ging. Ik vermoed dat het nu te laat is voor Eindhoven om alles nog te regelen dat het donderdag in Eindhoven plaats kan vinden. Nog los van de fans.
Over compensatie, ik denk dat iedereen pech heeft. UEFA zal ook niet toestaan dat PSV reglementair wint, daarvoor is Engeland te groot als voetballand.
Helaas. PEC wint met 2-3 en FCE speelde 1-1.Quad schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:15:
[...]
Lijkt vanavond te gaan gebeuren. Nog ruim een half uur te spelen maar PEC staat 2-1 achter tegen jAZ.
Ik doel alleen maar op de dood van QE II.ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:07:
[...]
Maar het is niet al dagen bekend. PSV gaf zaterdag nota bene op hun eigen Twitter nog aan dat het door ging.
Vandaag kwam dan ineens het bericht dat het toch niet door ging. Ik vermoed dat het nu te laat is voor Eindhoven om alles nog te regelen dat het donderdag in Eindhoven plaats kan vinden. Nog los van de fans.
Over compensatie, ik denk dat iedereen pech heeft. UEFA zal ook niet toestaan dat PSV reglementair wint, daarvoor is Engeland te groot als voetballand.
Daar kun je, zonder speculeren, al aardig wat consequenties aan verbinden...
De Uefa strafte Tottenham Hotspur afgelopen jaar ook waardoor Vitesse uiteindelijk doorging in de Conference League, dus wellicht valt dat laatste mee. Wellicht dat het hielp dat het "maar" de Conference League was, maar nu gaat het "maar" om de Europa LeagueElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:07:
[...]
Maar het is niet al dagen bekend. PSV gaf zaterdag nota bene op hun eigen Twitter nog aan dat het door ging.
Enige optie om het deze week door te laten gaan is buiten Londen, zonder toeschouwers en of je dat nou moet willen?ElPaco schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:07:
[...]
Poll: Wat wordt de uitslag bij Liverpool - Ajax?
• Winst Liverpool
• Gelijkspel
• Winst Ajax

Ook een poll maken? Klik hier
• Winst Liverpool
• Gelijkspel
• Winst Ajax
Ook een poll maken? Klik hier
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jezus Gynnad wat een lastige vraag 
Ik hou het maar op een 2-2 gelijkspel al denk ik dat wij stiekem meer kans maken op een overwinning.

Ik hou het maar op een 2-2 gelijkspel al denk ik dat wij stiekem meer kans maken op een overwinning.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik gok/hoop een gelijkspel. Stiekem vrees ik een kleine nederlaag, geen idee waarom. Misschien komt het wel door de wedstrijd tegen Heerenveen, die ondanks de 5-0, toch meerdere keren de zwakheden van de defensie bloot legde. Heerenveen had er ook gewoon 2 á 3 kunnen/moeten maken en dat baart mij zorgen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik verwacht een 2-0 voor Liverpool ofzo. Salah vs Blind... Dat kan Bassey nooit in z'n eentje compenseren.Han schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:35:
Ik gok/hoop een gelijkspel. Stiekem vrees ik een kleine nederlaag, geen idee waarom. Misschien komt het wel door de wedstrijd tegen Heerenveen, die ondanks de 5-0, toch meerdere keren de zwakheden van de defensie bloot legde. Heerenveen had er ook gewoon 2 á 3 kunnen/moeten maken en dat baart mij zorgen
Als Joe Gomez speelt krijgen we een NHL uitslag. Ik maak me er niet druk om. Als Ajax maar geen rare dingen doet laat Liverpool maar komen joh. We spelen CL en daar horen grote tegenstanders bij. Zolang het maar geen kansloze 5-0 wordt zoals 10 jaar geleden in de Frank de Boer tijd!Han schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:35:
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 13-09-2022 08:10 ]
Kan wijndal niet voor blind?toolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:39:
[...]
Ik verwacht een 2-0 voor Liverpool ofzo. Salah vs Blind... Dat kan Bassey nooit in z'n eentje compenseren.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zit vanwege een blessure niet bij de selectie.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Mijn voorspelling voor vanavond:
Liverpool-Ajax 1-4.
Je kan wel bescheiden 1-0 of 1-1 roepen, maar Ajax sloopt regelmatig grote teams op vreemde bodem. Dat gaat vanavond weer gebeuren.
Liverpool-Ajax 1-4.
Je kan wel bescheiden 1-0 of 1-1 roepen, maar Ajax sloopt regelmatig grote teams op vreemde bodem. Dat gaat vanavond weer gebeuren.
Goed punt, jammer van de wedstrijd, maar als PSV zijnde 3 punten 'halen' tegen Arsenal in de uitwedstrijd is goud waard, zeker naar de 1-1 in de eerste wedstrijd.Bombvis schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 04:25:
[...]
De Uefa strafte Tottenham Hotspur afgelopen jaar ook waardoor Vitesse uiteindelijk doorging in de Conference League, dus wellicht valt dat laatste mee. Wellicht dat het hielp dat het "maar" de Conference League was, maar nu gaat het "maar" om de Europa League
Dan heb ik liever gewoon reglementair 3-0 voor PSV, als het dan toch zielloos moet, dan maar op zekertoolkist schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 05:55:
[...]
Enige optie om het deze week door te laten gaan is buiten Londen, zonder toeschouwers en of je dat nou moet willen?
Pff tegen de b ploeg van Arsenal heb je toch gewoon een goede kans? Anders moet je al helemaal niet de CL in willen...ElPaco schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:41:
[...]
Goed punt, jammer van de wedstrijd, maar als PSV zijnde 3 punten 'halen' tegen Arsenal in de uitwedstrijd is goud waard, zeker naar de 1-1 in de eerste wedstrijd.
[...]
Dan heb ik liever gewoon reglementair 3-0 voor PSV, als het dan toch zielloos moet, dan maar op zeker
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023