[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.350 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:34
Snowdog schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:02:
[...]

Nouja, die rel maak je er zelf van (en de media). Eigenlijk niks aan de hand. Waarom hier zo'n enorme issue van gemaakt wordt. Gewoon een misverstandje, let's keep it at that. Echt helemaal niks aan de hand, klein meningsverschilletje at the time.
Ja, dat klopt het is niet spannend allemaal. Relletje is beter. Ik vind wel dat de aanvoerder het hier beter had kunnen doen en hiervan moet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:28
toolkist schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:16:
Wat gebeurde er gisteren eigenlijk bij Feyenoord met een penalty ofzo? Lees net een interview met Kokcu na de wedstrijd waarin ie zegt dat Gimenez meer respect voor hen moet hebben? Werd die penalty gemist ofzo?
Klinkt niet als een heel sterke opmerking als aanvoerder van Feyenoord, dat hoor je sowieso al alleen in de kleedkamer te houden
Cokcü wilde de penalty nemen, en Gimenez ook. Gimenez eiste hem op en dat was niet volgens de afspraak. Daar ontstond wat discussie op het veld. Ik snap Cokcü eerlijk gezegd wel, dat hij daarbij eieren voor zijn geld koos. Zo lekker zat hij al niet in de wedstrijd, daarnaast kan je dan wel de discussie heel ver doorvoeren, maar kan je er ook voor kiezen het (zeker gezien de stand) zo te laten, want je scoort dan alleen voor de statistieken, niet voor de uitslag en het na de wedstrijd met elkaar te bespreken.

De opmerkingen die ik hier en daar op fora lees dat hij dus geen aanvoerder kan zijn snap ik dan ook niet, i.m.o. is hij op dit moment de verstandigste én begrijpt hij ook dat met al die verschillende culturen bij elkaar het niet altijd zo gaat als het moet, dus dan moet het maar zoals het gaat.
Een aanvoerder is i.m.o. niet altijd iemand met de grootste mond/ die keihard op zijn strepen gaat staan, maar ook iemand die bepaalde keuzes is omdat het op dat moment het slimst is om te doen. Ik denk (oprecht) dat Gimenez hem dan laten nemen de beste keuze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Tristan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:59:
[...]

Gimenez had de kans om voor een hattrick te gaan in zijn debut wedstrijd met die penalty wat natuurlijk geweldig voor die gozer zou zijn, maar Kokcu eiste als aanvoeder de bal op puur uit eigen belang omdat de rest van de wedstrijd kut verliep en hij zo dus waarschijnlijk nog enig sinds wat positiefs te melden had. Althans dat is hoe ik het interpreteer. De penalty werd helaas afgekeurd, misschien maar goed ook.
Ging om de eerste penalty al, die heeft Gimenez genomen, dus stond los van een potentiële hattrick. Kokcü eiste die bal op omdat dat simpelweg de vooraf gemaakte afspraken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
DeKever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:06:
[...]

Ja, dat klopt het is niet spannend allemaal. Relletje is beter. Ik vind wel dat de aanvoerder het hier beter had kunnen doen en hiervan moet leren.
Ben ik niet helemaal met je eens, wat had hij hier anders moeten doen, een robbertje vechten om de bal? Bij een andere stand (3-2 of 1-0 of 0-0 ofzo, dus waar het een bepalende goal zou zijn) had hij dat zeker moeten doen, bij deze stand en waar eigenlijk niets meer te halen valt vind ik dat hij het prima heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
DeKever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:00:
[...]

Lekkere rel weer.

Als de aanvoerder slim was geweest had hij in de kleedkamer gezegd dat dit eens maar nooit weer was. Bij de media had ie kunnen zeggen dat ze dat intern hadden besproken. Dit is een beetje een zielige reactie.

Seedorf kreeg de hoon omdat hij voor de tweede keer mistte, dat maakt het behoorlijk anders. Zijn teamgenoten kregen trouwens ook de volle laag: "Waarom laten zijn medespelers hem dit overkomen?".
Er wordt naar het moment gevraagd, dan kan je toch ook benoemen dat hij het volgens de afspraken bij het rechte eind had? Vind dit beter dan zo'n mediatrainings antwoord zoals jij het voorstelt. Het is geen zielige reactie, het geeft aan dat er afspraken zijn, hij zich daaraan wilde houden maar Gimenez het daar niet mee eens was op dat moment. Niets meer/ niets minder.

Dit zal zeker ook in de kleedkamer (en daarna) besproken zijn.

T.a.v. Seedorf, is het ook maar net wie je dit vraagt, het is natuurlijk veel leuker om een heel team de schuld te geven dan diegene die hem opeist en (weer) mist. Overigens is het opeisen (wat Gimenez hier deed) ook een stukje persoonlijkheid, bij het NL elftal wilde niemand de last op de schouders hebben om die penalty te nemen, ze durfden allemaal niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeKever
jbdeiman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:30:
[...]

Er wordt naar het moment gevraagd, dan kan je toch ook benoemen dat hij het volgens de afspraken bij het rechte eind had? Vind dit beter dan zo'n mediatrainings antwoord zoals jij het voorstelt. Het is geen zielige reactie, het geeft aan dat er afspraken zijn, hij zich daaraan wilde houden maar Gimenez het daar niet mee eens was op dat moment. Niets meer/ niets minder.

Dit zal zeker ook in de kleedkamer (en daarna) besproken zijn.

T.a.v. Seedorf, is het ook maar net wie je dit vraagt, het is natuurlijk veel leuker om een heel team de schuld te geven dan diegene die hem opeist en (weer) mist. Overigens is het opeisen (wat Gimenez hier deed) ook een stukje persoonlijkheid, bij het NL elftal wilde niemand de last op de schouders hebben om die penalty te nemen, ze durfden allemaal niet.
Het gaat mij erom dat hij het inhoudelijk bespreekt in de media. Dat hij op het veld niks doet snap ik volledig.

In de media zeuren over een medespeler is slap en oncollegiaal. Het woord respect gebruiken in deze context maakt het een beetje zielig.

Maar we leren allemaal elke dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:11
Komkommertijd? Niet echt toch? Waarom blijven we het over zo'n nietszeggend incidentje hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DeKever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:08:
[...]

Het gaat mij erom dat hij het inhoudelijk bespreekt in de media. Dat hij op het veld niks doet snap ik volledig.

In de media zeuren over een medespeler is slap en oncollegiaal. Het woord respect gebruiken in deze context maakt het een beetje zielig.

Maar we leren allemaal elke dag.
Dat was precies mijn punt. Dat ie er op het veld geen punt van maakt helemaal prima. Maar doe dat dan achteraf ook niet in de media, maar in de kleedkamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:21:
[...]

Dat was precies mijn punt. Dat ie er op het veld geen punt van maakt helemaal prima. Maar doe dat dan achteraf ook niet in de media, maar in de kleedkamer ;)
Tjah, als spelers het politiek correcte antwoord geven is het niet goed, en zo ook niet. Iedereen naar de zin maken kan helaas niet. Ik snap het wel zo kort na de wedstrijd, de frustratie zit er nog in en dan spreek je het op deze manier uit. Zoveel verkeerds zei hij i.m.o. niet, dus de ophef snap ik hierin ook niet zo erg.

@Snowdog Komkommertijd lijkt het mij niet, ik snap ook de ophef niet zo hierover, dat het erover gaat snap ik wel, door de ophef die er (i.m.o. volkomen onnodig) over wordt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:11

Superkiwi

Hoi doei

Crosspost uit het voetbalpoule topic voor degenen die meespelen en het gemist hebben:

Vanavond om 20:00u start de 6e speelronde in de Eredivisie.
Vergeet niet te voorspellen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Om het even over komende week te hebben;
Ajax speelt tegen Liverpool en PSV tegen Arsenal maar beide Engelse clubs hoeven komend weekend niet te spelen.
Mag hopen dat de Europese wedstrijden wel doorgaan, het speelschema is al zo vol door het WK.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:22:
Ajax speelt tegen Liverpool en PSV tegen Arsenal maar beide Engelse clubs hoeven komend weekend niet te spelen.
Mag hopen dat de Europese wedstrijden wel doorgaan, het speelschema is al zo vol door het WK.
Ik zou zeggen, laat die Engelsen maar rouwen en geef Ajax en PSV een reglementaire overwinning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:22:
Bij verplaatsing kan Ajax denk ik in beroep aangezien zoals je zegt de kalender zit al zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:58:
[...]

Bij verplaatsing kan Ajax denk ik in beroep aangezien zoals je zegt de kalender zit al zo vol.
Je kan in beroep gaan ja, maar als de UEFA een datum vindt heeft dat weinig zin en zal er dan gewoon gespeeld moeten worden. Maar verwacht dat er komende week gewoon gevoetbald gaat worden, duurt nog wel een week tot de begrafenis is dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bombvis schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:10:
[...]

Je kan in beroep gaan ja, maar als de UEFA een datum vindt heeft dat weinig zin en zal er dan gewoon gespeeld moeten worden. Maar verwacht dat er komende week gewoon gevoetbald gaat worden, duurt nog wel een week tot de begrafenis is dus dat scheelt.
Dat ze niet spelen is omdat ze gestorven is.
Heeft dacht ik niets met de begrafenis te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:05:
[...]

Dat ze niet spelen is omdat ze gestorven is.
Heeft dacht ik niets met de begrafenis te maken.
Yup, iets met 7 dagen nationale rouw of zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...t-bij-nieuw-voetbalgeweld

Laatste waarschuwing voor Utrecht.
Wat zijn ze toch weer zwak bezig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:29

Quad

Doof

Deadsy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:30:
https://www.vi.nl/nieuws/...t-bij-nieuw-voetbalgeweld

Laatste waarschuwing voor Utrecht.
Wat zijn ze toch weer zwak bezig
Meh, waarom niet tot het WK geen thuispubliek meer, ofzo?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vermakelijk avondje schakelen bij ESPN. Gebeurd veel.

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:35

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37
Het is welliswaar geen eredivisie, maar dat FC Eindhoven gaat echt als een raket dit seizoen.

Ze blijven maar op de tweede plaats staan, maar dat komt alleen, omdat PEC Zwolle hardnekkig weigert om eens een keer te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 15:13
Hopelijk zijn wij vanavond eens een keer geen speelbal in de Arena. Gelukkig hebben we nu van Wonderen als coach rondlopen. Het zal wel mega defensief zijn maar als we er daardoor maar 2 tegen krijgen inplaats van 5 vind ik het prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hopelijk zijn de loopgraven van beroepslafaard Van Wonderen ook volgelopen met water, het zal wel weer verschrikkelijk worden om naar te kijken net als de wedstrijd van Heerenveen tegen Feyenoord.

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2022 15:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
bennieeee schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:09:
Hopelijk zijn wij vanavond eens een keer geen speelbal in de Arena. Gelukkig hebben we nu van Wonderen als coach rondlopen. Het zal wel mega defensief zijn maar als we er daardoor maar 2 tegen krijgen inplaats van 5 vind ik het prima.
Van Wonderen begint met de basis en stelt dat boven de roep om aantrekkelijk voetbal. Ik vind het goed na jaren van onsamenhangend voetbal. Na de winterstop wil ik wel wat speelser voetbal zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Brobbey weer op de bank,Kudus in de spits..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcpI9htQAj-kGMYVU_OJ1PpQRWU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vy44Z1fUIavAddaSogGXmw4u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Helaas Blind weer in de basis, wat moet die afschuwelijk slechts spelen om niet bij Ajax en Oranje te spelen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:45:
Helaas Blind weer in de basis, wat moet die afschuwelijk slechts spelen om niet bij Ajax en Oranje te spelen ...
Zet je azijnfles weer ff weg ;) Blind speelde prima afgelopen wedstrijd.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:52:
[...]

1 zwaluw maakt nog geen zomer, het is namelijk ook al bijna herfst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:54:
[...]

1 zwaluw maakt nog geen zomer, het is namelijk ook al bijna herfst.
Een Blind in vorm is nodig om meer dan te overwinteren in de CL. Met snel lopen en hoog springen alleen kom je er niet.

Dinsdag hoefde Blind niet te verdedigen en was daarom goed. Vandaag tegen de SC Heerenveen kan hij ongetwijfeld dezelfde rol vervullen. Zo onlogisch is het niet dat ie speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Sarr niet fit genoeg is dat even balen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ter info:
Ajax-Heerenveen is gratis te zien op ESPN 1 (Ziggo kanaal 421).
Ik zag op RTL een ESPN reclame voorbij komen en kwam er bij toeval achter dat ESPN 1 open staat :9

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2022 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 08:08
Martinusz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:52:
[...]

Ehm serieus? Net als Tadic enorm slordig. Ik hoop dat ze beiden de vorm terugvinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 10-09-2022 18:50 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21-09 21:21
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:51:
Hopelijk zijn de loopgraven van beroepslafaard Van Wonderen ook volgelopen met water, het zal wel weer verschrikkelijk worden om naar te kijken net als de wedstrijd van Heerenveen tegen Feyenoord.
Liever zonder water, dan loop je er tenminste doorheen. Een boot meenemen is niet toegestaan. ;)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dadona
Mr. 1-0. :)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
Dit doet Tadic dan weer uitstekend :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekker begin

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Jammer van Beek zat er nog bijna aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gelukkig een assist maar wat een afschuwelijk slechte corner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Als ik bij de opstelling zie da sanchez op de bank zit bij Ajax krijg ik altijd flashbacks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
lekkere variant, credits voor Schreuder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Mooi doelpunt zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dadona
Ah blijkbaar is dat deze eeuw vooralsnog nog altijd Huntelaar voor Ajax (29x), Klaassen 'slechts' 23x.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
Pff dit Ajax gaat iedereen slopen op deze manier dit seizoen. Bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lekker hoor!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:55

Typhone

Who Dares Wins

bennieeee schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:04:
Pff dit Ajax gaat iedereen slopen op deze manier dit seizoen. Bizar
Vlak RKC niet uit! Volgens Ruud toch een gevaarlijk elftal. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sydney08
Het spel bevalt mij goed hoor. Alle credits naar Schreuder hoe hij het neerzet steeds!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wie zet er geld op een tweede geel voor Van Beek? O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:03:
lekkere variant, credits voor Schreuder.
Reiziger blijkbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
2 assists voor Tadic al. Zit er lekker in vandaag.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
Gonadan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:06:
Eigen goal denk ik eerder ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bijna 80% balbezit. Echt bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
Ook niet zo gek. Herenveen geeft echt 0,0 druk op de bal. Snap dat ze zich niet uit de tent willen laten lokken. Maar nu geef je Ajax alle tijd om op te bouwen. Das wel wat overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Nou de 2e helft kan weer schriftelijk worden afgedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

DirtyBird

Praktiserend denker

Haha pasveer, wat een vent

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

groggy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:15:
Nou de 2e helft kan weer schriftelijk worden afgedaan.
Met 2-0 nog niet, één goal tegen en je weet het nooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:14
Zit je een beetje vrolijk Bassie en Adriaan te kijken met de jongens, staat Ajax alweer vrolijk 2 0 voor.

Trouwens gelijk ff mijn excuses aanbieden betreft Blind en Tadic. Na afgelopen donderdag is mijn duidelijk geworden dat deze 2 nog makkelijk mee kunnen. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:19:
Zit je een beetje vrolijk Bassie en Adriaan te kijken met de jongens, staat Ajax alweer vrolijk 2 0 voor.

Trouwens gelijk ff mijn excuses aanbieden betreft Blind en Tadic. Na afgelopen donderdag is mijn duidelijk geworden dat deze 2 nog makkelijk mee kunnen. ;)
Tadic sowieso, maar Blind heeft gelukkig ondersteuning van Bassey.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb bij blind altijd het idee dat ie aan het schaken is, en dat bedoel ik positief. Die kan echt super goede passes geven die soms ook wat gewaagd zijn en dus ook wel eens fout gaan. Ik ben wel fan.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kan die gast met die trommel ff in de gracht gegooid worden aub!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:18:
[...]

Met 2-0 nog niet, één goal tegen en je weet het nooit.
Die kans is er altijd als je zo hard blijft aanvallen. 1x dom balverlies en het is raak.

Dit dus…..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:37
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:23:
Kan die gast met die trommel ff in de gracht gegooid worden aub!
Wijs jij hem aan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Blind als laatste man, wie verzint het 8)7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die daar met die capuchon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
Han schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:24:
Blind als laatste man, wie verzint het 8)7
Schrok er van toen ik het zag ja pff

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Bijna Van Beek!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Kudus minder opvallend dan afgelopen week, wisseltje met Brobbey mag wel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Weer domme overtreding en gele kaart Alvarez, beetje blinde stier soms.

• bennieeee
Pff nog 45 lange minuten. Eerste 20 minuten was echt een verschrikking. Daarna een paar kansjes waarbij die van Timossi echt wel mocht zitten. Maar goed dit Ajax is natuurlijk veel te sterk voor ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Statisch ploegje dat Heerenveen, die laten zich niet (meer) zo makkelijk uit de tent lokken. In de tweede helft hopelijk weer wat meer sensatie en goals, na de 2-0 ging de amusementswaarde rap omlaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:06:
5 euro lopen eigen goal van Beek!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Waarom is het niet dubbel geel voor Alvarez?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:19:

Wacht maar tot ze Liverpool en Napoli hebben gehad en hebben gewonnen. Dan durf ik die conclusie wel te trekken. Tot die tijd... :/

Ik zag vandaag trouwens de spelersbus van Top Oss staan in downtown Keulen (!). Iemand enig idee waarom?

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 10-09-2022 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verkeerd gereden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
Tristan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:47:
Beetje loze discussie dit. In de studio ook. Die geef je toch normaliter als iemand de bal wegschopt om er tijd mee te kunnen rekken? Ookal mocht de scheidsrechter een 2e gele kaart geven. Hij is daar toch niet toe verplicht? Beetje flauw. Herenveen moet gewoon beter gaan voetballen als ze willen winnen, ipv zich nu hier op focussen. En dan daar de scheids voor opzoeken in de rust 8)7 Beter even luisteren naar de coach. Is veel te verbeteren.

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 10-09-2022 19:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
KUDUS!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
12 hoekschoppen 1 goal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:31:
Goed gezien van Schreuder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
De wedstrijd is nu wel op slot, tijd voor wat extra wissels / rust rond de 60e minuut dus en het vizier op dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Cadeautje

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Tristan
Maverick schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:50:
[...]

Beetje loze discussie dit. In de studio ook. Die geef je toch normaliter als iemand de bal wegschopt om er tijd mee te kunnen rekken? Ookal mocht de scheidsrechter een 2e gele kaart geven. Hij is daar toch niet toe verplicht? Beetje flauw. Herenveen moet gewoon beter gaan voetballen als ze willen winnen, ipv zich nu hier op focussen. En dan daar de scheids voor opzoeken in de rust 8)7 Beter even luisteren naar de coach. Is veel te verbeteren.
Ik vind het onsportief gedrag, en dat mag wat mij betreft bestraft worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:31:
Goed gejinxt :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Ik zei toch wisselen die jongen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wissel Alvarez eens voor ie rood pakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tristan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:47:
Waarom was het vlak ervoor geen overtreding van Heerenveen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:57:
Die grillisch is zijn stand-in toch? Of blind doorschuiven en die vent van az erin?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:57:
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Grillisch ook.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:58:
[...]

Die grillisch is zijn stand-in toch? Of blind doorschuiven en die vent van az erin?
Wijndal is stuk, hopelijk hebben ze het bonnetje nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Wat een bagger geluid op ESPN1 zeg, alsof er 50 dingen door elkaar gebeurt qua geluid, met af en toe iemand met te veel bier op die wat lalt en die trommel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hoe dan?!?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dat was vrij knap inderdaad zeg, dat had de 4-0 moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:00:
[...]

Dat was vrij knap inderdaad zeg, dat had de 4-0 moeten zijn.
Man o man opa Tadic...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
Waarom is de muurschildering op de F-side eigenlijk weg in de Arena?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maverick schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:01:
Waarom is de muurschildering op de F-side eigenlijk weg in de Arena?
Brandende vlag volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Ja inderdaad! Best knap om tegen het hoofd van de keeper te schieten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:59:
[...]

Wijndal is stuk, hopelijk hebben ze het bonnetje nog.
Ajax mag niet zeuren voor het verkopen van spelers met een probleempje onder de moterkap... Blind, erikssen, Kanu, sno, haller... En ik vergeet er vast een boel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
Was ie daardoor beschadigd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen bammetjes vanavond, heb een verjaardag.
Maar een prima pot dus zo te lezen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:02:
[...]

Ajax mag niet zeuren voor het verkopen van spelers met een probleempje onder de moterkap... Blind, erikssen, Kanu, sno, haller... En ik vergeet er vast een boel
Suarez en Zlatan (wat losse schroefjes).

Pagina: 1 ... 77 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023