Dat had Sangaré z'n 2e geel kunnen, misschien wel moeten, zijn.
Geen bal geraakt daar langs de zijlijn...
Geen bal geraakt daar langs de zijlijn...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vond ik de eerste helft ook al, had best een tijdje stilgelegen na de botsing, had zeker meer dan 4 minuten verwacht. Maar duikelen en tijdrekken wordt veel te vaak beloond, als in daar heeft een ploeg alle voordeel van, want het ontregeld én je wint er letterlijk tijd mee, want het aantal daadwerkelijk gevoetbald minuten neemt af.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:38:
4 minuten maar???? Hoe kan dat joh. Beloon dat duikelen lekker.
[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 03-09-2022 20:42 ]
Dan hebben ze geleerd van de vorige keer tegen dat Italiaanse gajes.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:32:
Twente is al langere tijd aan het tijdrekken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je kunt altijd verliezen, maar ik hoop hierbij wel dat een journalist vraagt waar de inzet was. 0,0 inzet die 1ste helft. Wat een angsthazen zeg.Vos schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:44:
Na de potjes tegen de degredatie kandidaten nu dus toch wat lastiger voor PSV.
Al kan je uit bij Twente altijd verliezen.
Jij was toch aan Ajacied?Quad schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:45:
Lekker bezig Ron!
Mooi voor FC Twente, het 2e team van de Eredivisie.(OK, gelijke hoogte, maar ja..)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zeker, en Tukker.
⏩ PVOutput☀️
Dan blijft het ergerlijk, voetbal gewoon. En waar ik mij nog meer aan erger, bij alle ploegen. Van die mannetjes die zich laten vallen omdat ze onvermogend zijn, en dan die bal vastpakken. Gewoon hands en geel geven.OMX2000 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:46:
Ik erger mij ook kapot aan het tijdrekken. Maar dat nadeel hebben Ajax, PSV en Feyenoord in gelijke mate. Dus erover klagen mag natuurlijk. Maar over een heel seizoen heen slaat het natuurlijk nergens op.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap je ergernis, vreselijk als je er tegen speelt.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:47:
[...]
Dan blijft het ergerlijk, voetbal gewoon. En waar ik mij nog meer aan erger, bij alle ploegen. Van die mannetjes die zich laten vallen omdat ze onvermogend zijn, en dan die bal vastpakken. Gewoon hands en geel geven.
XXXVI
Daar zou ik ook niet ontevreden mee zijnmavaros schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:01:
Als PSV er een potje kan maken, zou het Feyenoord ook kunnen overkomen. Ik denk niet dat dit gaat gebeuren, maar je weet maar nooit.
Hup GA Eagles.
Vreselijk slecht verdedigd. En daarom mogen we nu 86 minuten lang naar een geparkeerde bus kijken.Grudgie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:04:
Wat een geluk ook...
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2022 21:07 ]
Verwijderd
Slot moet zich doodschamen met zo’n verdediging. Ik hoop dat ze er met 4-0 af gaan en goed hun lesje leren.Sempy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:14:
2-0, deze keer wel netjes uitgespeeld.
Yep. En nog geen enkele speler met een voldoende bij Feyenoord. Nou ja, Trauner en Szymański dan.Sempy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:14:
Bij ons was het ook snel 2-0, er kan nog van alles dus! Hopelijk wordt Feyenoord sneller wakker dan PSV, want die liggen nog in coma.Verwijderd schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:15:
Nou, PSV supporters.
Zo zie je maar weer, het kan altijd NOG slechter.![]()
Waar zijn ze mee bezig zeg, mijn hemel.
Los zand.
Well… dat ook weer nie. Want PSV heeft net verlorendr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:16:
[...]
Slot moet zich doodschamen met zo’n verdediging. Ik hoop dat ze er met 4-0 af gaan en goed hun lesje leren.
Ook mooi effectief GA Eagles, 1 echte kans, 2 doelpunten. Duidelijk dat Feyenoord hier niet op voorbereid was dat ze zo gaan stormen en druk zetten bij vlagen...Sempy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:14:
Wat moet hij dan doen? Centrale duo lijkt me wat iedereen zou opstellen? Geertruida was ziek?dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:16:
[...]
Slot moet zich doodschamen met zo’n verdediging. Ik hoop dat ze er met 4-0 af gaan en goed hun lesje leren.
Verwijderd
Helemaal niet vreemd met zo veel nieuwe spelers.
Ziek en koorts.OMX2000 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:18:
Shit nie meegekregen waarom Geertruida niet speelt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2022 21:20 ]
Heb je gezien hoe makkelijk ze er door kwamen? Dan is een zieke speler echt geen excuus. Als je zelfs dat niet half-fatsoenlijk op kan vangen is er echt wat mis.D-e-n schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:17:
[...]
Wat moet hij dan doen? Centrale duo lijkt me wat iedereen zou opstellen? Geertruida was ziek?
Maar is dat Slot zijn schuld dan? Die man begint net aan de voorbereiding.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:20:
[...]
Heb je gezien hoe makkelijk ze er door kwamen? Dan is een zieke speler echt geen excuus. Als je zelfs dat niet half-fatsoenlijk op kan vangen is er echt wat mis.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 03-09-2022 21:21 ]
Blijkbaar ziek ja. Maar dat merk je helaas wel.D-e-n schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:17:
[...]
Wat moet hij dan doen? Centrale duo lijkt me wat iedereen zou opstellen? Geertruida was ziek?
Verwijderd
Netjes ingeschoten. En ik wilde net Pedersen vervloeken.
[ Voor 18% gewijzigd door mavaros op 03-09-2022 21:32 ]
Ik wil er ook nog wel Slot+staf+verdediging van maken.D-e-n schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:21:
[...]
Maar is dat Slot zijn schuld dan? Die man begint net aan de voorbereiding.
Die Noor moest zich waarschijnlijk eerst nog voorstellen.
⏩ PVOutput☀️
Wat mis ik die tijd dat ik ook nog vertrouwen had in m'n ploegGrudgie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:30:
Ik zie de 2-2 nog wel komen.Heb daar wel vertrouwen in.
Ik hoop het wel maar de Eagles zijn vooralsnog echt veel gevaarlijker, zie ook de 3-1 nog wel vallen.Grudgie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:30:
Ik zie de 2-2 nog wel komen.Heb daar wel vertrouwen in.
[ Voor 28% gewijzigd door jbdeiman op 03-09-2022 21:35 ]
Met uw instelling verlies je elke veldslag op het voetbalveld.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:33:
[...]
Wat mis ik die tijd dat ik ook nog vertrouwen had in m'n ploeg
Van Wonderen zit nu bij Heerenveen en speelt daar zoals Go Ahead vorig seizoen speelde.Quad schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:33:
Ik vind GAE niet bepaald ingraven, goed voor de wedstrijd.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
⏩ PVOutput☀️
Heerlijke goal, Walemark is toch echt wel een leuke speler hoor. Was door verschillende mensen al bijna afgeschreven vorig seizoen maar lukt hem meer en meer het toch waar te gaan maken
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2022 21:45 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik ben ook blij verrast hoe Danilo het doet. Werkt keihard en scoort best makkelijk. Lekkere speler.Outerspace schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:46:
Ik ben verrast hoe Danillo het doet, mooi om te zien dat ie op dreef is. Goede zet van Feyenoord om hem te halen. Walemark heeft een goede trap, hanteert dat die kwaliteiten pas dit jaar naar voren komen.
Gevalletje vertrouwen geven. En hem ook goed gebruiken. Genoeg wedstrijden dat ik hem niet bepaald nuttig vond. Maar wel fijn om twee spitsen te hebben die elkaar (ha ha) scherp te houden.Outerspace schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:46:
Ik ben verrast hoe Danillo het doet, mooi om te zien dat ie op dreef is. Goede zet van Feyenoord om hem te halen. Walemark heeft een goede trap, hanteert dat die kwaliteiten pas dit jaar naar voren komen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bij PSV vind ik de verdediging een zorgenkindje, maar ook de houding van sommige spelers in de laatste wedstrijd biedt weinig hoop. Gakpo imo voorop, die eist veel ballen op en levert ze bijna allemaal weer in doordat hij teveel loopt en teveel voor zichzelf voetbalt. Ik denk dat als hij weer normaal gaat presteren dat PSV ook snel een stuk beter gaat spelen.mavaros schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:06:
Ik denk dat het met Feyenoord dit seizoen wel goedkomt. Vorig seizoen begon de weg naar boven en dat zal zich wel doorzetten.
PSV is een ander verhaal,want daar gaat het echt niet goed.
0 - FC Volendam didn’t make a single foul against Sparta Rotterdam; this was the first time a team finished an Eredivisie game with no fouls since Opta began full collection of the competition in 2010-11. Funfair. pic.twitter.com/jr0f3TmakV
— OptaJohan (@OptaJohan) 3 september 2022
Geen idee hoe, maar misschien hadden ze met wat overtredingen wel gescoord?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat is wel een rare statistiek, alsof ze als makke lammetjes naar een slachtbank zijn gegaan. Ze hebben de huid niet duur verkocht in elk geval.
[ Voor 49% gewijzigd door jbdeiman op 03-09-2022 22:29 ]
GAE tactiek van 2015-2016: Fair spelen en zo een EL ticket bemachtigen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Zal wel denken, gaat anders te Hartman?Grudgie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:29:
Benita moet het simpel houden.
⏩ PVOutput☀️
Scheelt inderdaad weinig. Feyenoord is in elk geval wakker en speelt een prima tweede helft.Grudgie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:32:
Pfff.. bijna..
Had meer een kramp idee bij de beelden, gewoon de batterij leeg. Hij maakt ook wel veel vieze meters.Verwijderd schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:32:
En daar gaat de hamstring van Danilo.
You fat bastarddr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:37:
Wat roepen ze nou als de keeper uittrapt? Ik versta alleen het “whaaaaaaaaaa”
⏩ PVOutput☀️
You fat basterd whaaaaaadr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:37:
Wat roepen ze nou als de keeper uittrapt? Ik versta alleen het “whaaaaaaaaaa”
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq