I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Geen idee, daarom ook geel. Misschien was er eerder wat voorgevallen?Agent47 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:15:
Wat doet die Alvarez dan? Slaat totaal nergens op
Of frustratie ivm de transfer
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 03-09-2022 17:16 ]
Even zijn frustatie over zijn gemiste miljoenen eruit gooienAgent47 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:15:
Wat doet die Alvarez dan? Slaat totaal nergens op
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heeft vaker van zulke momenten toch? Kan me Europees ook nog het een en ander herinneren.Vos schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:16:
[...]
Geen idee, daarom ook geel. Misschien was er eerder wat voorgevallen?
Of frustratie ivm de transfer
Mwa, valt mee volgens mij. Kan mij niets geks voor de geest halen. Zit wel pit in, maar dat zit nou eenmaal in Zuid-Amerikanen.Agent47 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:16:
[...]
Heeft vaker van zulke momenten toch? Kan me Europees ook nog het een en ander herinneren.
Dat hebben bepaalde type spelers, zo hebben jullie Kökcu.Agent47 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:16:
[...]
Heeft vaker van zulke momenten toch? Kan me Europees ook nog het een en ander herinneren.
Alleen komt hij niet uit Zuid-AmerikaVos schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
Mwa, valt mee volgens mij. Kan mij niets geks voor de geest halen. Zit wel pit in, maar dat zit nou eenmaal in Zuid-Amerikanen.
Maar hij heeft inderdaad wel die Grinta.
True, bedoelde zuiden van Mexicogws24 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:20:
[...]
Alleen komt hij niet uit Zuid-Amerika![]()
Maar hij heeft inderdaad wel die Grinta.
Marko is that you??Vos schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
Mwa, valt mee volgens mij. Kan mij niets geks voor de geest halen. Zit wel pit in, maar dat zit nou eenmaal in Zuid-Amerikanen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Beter dan Italianen en Spanjaarden met al dat geschreeuw en op de grond liggen.Vos schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:18:
[...]
:strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
:strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large)
Kudus!
⏩ PVOutput☀️
edit: oh wacht, er was een boycot van cambuur supporters dus logisch
[ Voor 42% gewijzigd door gws24 op 03-09-2022 18:16 ]
Die waren boos op het politieoptreden van vorig seizoen, nu bleven ze alle 15 boos thuis.gws24 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:15:
lol, is dat het uitvak van Cambuur? beetje leeg.
Makkelijke overwinning voor Ajax. Leuk om weer wat nieuwe spelers te zien spelen na rust. Al oogt dat allemaal nog wat onwennig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Waarom wordt Blind nog steeds opgesteld in dit soort wedstrijden? Het is toch algemeen bekend dat als er iemand is die er met de pet naar gooit tegen de 'kleintjes' dat het Blind is.toolkist schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:46:
We spelen weer met 10 want opa Blind kan nu zelfs niet meer zuiver passen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waneer ging Alex weg?carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:08:
Snel een verdediger erbij voor de markt….. o wacht. Zeiden we in 2018
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Na Guardado ging het hard achteruit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:19
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Dat snap ik inderdaad nog steeds niet. Keer op keer blijkt dat de verdediging gewoon niet goed genoeg is en dan komt de Jong aankakken met huur van Hoever en Branthwaite.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:08:
Snel een verdediger erbij voor de markt….. o wacht. Zeiden we in 2018
Die ook nooit (meer) spelen.gws24 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:15:
[...]
Dat snap ik inderdaad nog steeds niet. Keer op keer blijkt dat de verdediging gewoon niet goed genoeg is en dan komt de Jong aankakken met huur van Hoever en Branthwaite.
De jong snapt niemand. Maar hij blijft jaar op jaar prutsen en niemand grijpt in. Wss heeft psv de zelfde rvc als Ajax.gws24 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:15:
[...]
Dat snap ik inderdaad nog steeds niet. Keer op keer blijkt dat de verdediging gewoon niet goed genoeg is en dan komt de Jong aankakken met huur van Hoever en Branthwaite.
Misschien dat er gewoon geen geld is.gws24 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:15:
[...]
En dan doet een slechte TD dat soort dingen. Vind het apart dat de baas met de ervaring niets doet
Ja, maar tegen de kleintjes deed hij het toch maar goed hè!carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:19:
Tering gakpo. Ga lekker bij jong psv spelen.
Sinds de oprichting in 1965carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:14:
Twente heeft alweer de bal. Sinds wanneer spelen die zo aanvallend?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat las ik vorige week ook dat ze (eigenlijk) Gakpo of Sangare moesten verkopen. Weet niet precies waarom maar had met geld te maken.Deadsy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:18:
[...]
Misschien dat er gewoon geen geld is.
En dan doet een slechte TD dat soort dingen. Vind het apart dat de baas met de ervaring niets doet
Had ik nou die 2-2 bij PSV maar laten staan...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze schijnen gebudgetteerd te hebben op het halen van CL. Dus voorzie rode cijfers voor dit jaar...Aghanim schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:25:
[...]
Dat las ik vorige week ook dat ze (eigenlijk) Gakpo of Sangare moesten verkopen. Weet niet precies waarom maar had met geld te maken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jaartje te vroeg. Vanaf volgend seizoen is P2 ook direct CLMaarten_E schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:28:
[...]
Ze schijnen gebudgetteerd te hebben op het halen van CL. Dus voorzie rode cijfers voor dit jaar...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Moet je ook 2e worden.Player1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:30:
[...]
Jaartje te vroeg. Vanaf volgend seizoen is P2 ook direct CL
zou hilarisch zijn als ze dat jaar plots 3e worden en weer voorrondes moeten spelen
Mwah, ze zullen wel moeten om aan te blijven bij Ajax. Als je ziet dat Ajax van alle clubs netto de grootste winst heeft gemaakt in Europa (dacht €120 miljoen uit mijn hoofd), dan is ook die €30 miljoen mooi meegenomen. Natuurlijk, een zak geld scoort niet, maar het helpt veel.Player1S schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:30:
[...]
Jaartje te vroeg. Vanaf volgend seizoen is P2 ook direct CL
En inderdaad: Dan moet je ook nog tweede worden, terwijl ik echt niet kan zeggen dat Feyenoord zwakker geworden is naar mijn idee, integendeel.
@Deadsy Neen.
[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 03-09-2022 19:33 ]
Ik lach mij dood, bel 112!Deadsy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:32:
[...]
zou hilarisch zijn als ze dat jaar plots 3e worden en weer voorrondes moeten spelen
Denk dat ze bij United blij zijn dat hij niet gekomen is.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:34:
Zouden Sangare en Gakpo al spijt hebben dat ze zijn gebleven?
Dat is het voordeel van geen geld. Hij kan niet een 2e Bruma kopencarpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:38:
Ach ja? John de Jong heeft natuurlijk gewoon tijd nodig, dat heeft hij nog niet gehad. Dus logisch dat er weer een drama verdediging staat.
Hup FC Twente!
Als ze de kans krijgen zetten ze hoog druk en gaan ze fel in de duels. Tegen Fiorentina thuis was het ook zo, allee kunnen die beter verdedigen. Het middenveld van PSV is ook te lief vooralsnog. Veerman en Simons winnen geen duel. Wie is eigenlijk de spits bij PSV?carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:14:
Twente heeft alweer de bal. Sinds wanneer spelen die zo aanvallend?
Regeren is vooruitschuiven
Simons is de spits en Til staat op tien dacht ik gezien te hebben voor de wedstrijd.T-MOB schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:43:
[...]
Als ze de kans krijgen zetten ze hoog druk en gaan ze fel in de duels. Tegen Fiorentina thuis was het ook zo, allee kunnen die beter verdedigen. Het middenveld van PSV is ook te lief vooralsnog. Veerman en Simons winnen geen duel. Wie is eigenlijk de spits bij PSV?
edit: volgens mij wisselen ze regelmatig maar ik zou Simons op tien zetten en Til spits want op tien lijkt mij een iemand die kan voetballen vrij belangrijk.
[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 03-09-2022 19:47 ]
Hmmmm, ik zou haast het idee krijgen dat je geen fan van Gakpo bent?carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:54:
Gakpo tief op joh! Wisselen die gast.
Laat ik het zo zeggen, Manolev deed het een stuk beter. En dat was geen aanvaller.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:56:
[...]
Hmmmm, ik zou haast het idee krijgen dat je geen fan van Gakpo bent?
Kijk je de wedstrijd? Of wil je jinxen?Exocet schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:06:
Jeetje, wat een kritiek op PSV, die gaan waarschijnlijk gewoon nog winnen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:19
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat zit erin, maar het valt te proberen voor Jans. We hebben eerder gezien dat PSV steken laat vallen als ze onder druk staan.Hupske schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:08:
PSV trekt dit nog wel recht. Twente lijkt zichzelf over de kop te hebben gespeeld de eerste helft.
De Jong mist PSV ook.
Geen stress, er valt altijd nog een goaltje rond blessuretijdcarpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:13:
Ze spelen te traag bij PSV. Alsmaar zoeken en breed overspelen.
De wedstrijd is verder niet om aan te gluren. Wat een fouten worden er gemaakt door beide ploegen. PSV speelt in een veel te traag tempo. Weinig tot geen lopende spelers om ruimtes te maken.
Ik krijg bij Gakpo het gevoel dat hij teveel wil, teveel vindt dat hij het team maar op sleeptouw moet nemen. Dat kan hij niet, hij probeert teveel zelf terwijl afleggen/ passen een veel beter optie is.carpebios schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:30:
Nou Simons. Creëer je weer iets, en dan komt gakpo weer aan de bal…. Om moe van te worden.
Maar Gakpo is i.m.o. gewoon geen dragende speler, bepalend zijn kan ook door een goede pass of assist. Het proberen te schieten is heel voorspelbaar en daarmee best gemakkelijk te verdedigen.
[ Voor 19% gewijzigd door jbdeiman op 03-09-2022 20:33 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023