Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Na die drol van een pot gisteren zou ik ze er haast uitsteken ja, ben er nog geïrriteerd over.
En als ze het niet halen mogen ze grind(tegel)(s) gaan harken!snmght schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:26:
Schitterend loting met genoeg perspectief op de eerste plek. Dat wordt centen en punten harken!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nee joh, het is voor de UEFA veel makkelijker een boete/straf te geven achteraf.Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:31:
Bom vanuit uitvak. Staken en fiorentia eruit schoppen
Tomorrow is not today!
Van moet gelijk leeg geveegd worden. Keuze tussen vrijwillig vertrekken of op brancard. En fiorentina veroordelen tot de gulag cupHollowGamer schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:34:
[...]
Nee joh, het is voor de UEFA veel makkelijker een boete/straf te geven achteraf.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
D’r zitten er waarschijnlijk een hoop vast vanwege rellen in Enschede vanmiddag. Leek wel oorlogOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:35:
Uitverkocht? Zijn die allemaal bier halen dan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die hoek bij vak p is altijd leeg want die lui gaan allemaal op vak p staanOPSLAGHOND schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:35:
Of Unnerstal op doel, goede keeperElPaco schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:39:
Als PSV gister ook maar 10% van de inzet van Twente had dan waren ze probleemloos door in de CL nu.
XXXVI
Als mensen met zijn allen keihard voor FC Twente lopen te hopen, kunnen er gekke dingen gebeuren.Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:27:
Hoop dat Twente het haalt. 5 clubs in de groepsfase zou lekker zijn
Als iedereen passief en uitgezakt door het voetballeven sjokt, kan je Twente nu al afschrijven.
Het wordt 1-0 of 6-5 en daarna verlenging. Dat levert ook geen winnaar op, maar FC Twente heeft geen penalty-trauma tot nu toe, dus dat moet goed komen.
Ik ben blij dat die gast net al geel kreeg voor in de weg staan bij de vrije trap. Helaas vallen de Italianen nog steeds bij bosjes en trapt de scheids er nog te vaak in.Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:49:
Ik hoop zo dat het laffe tijdrekken kei en keihard afgestraft wordt. In de 96e minuut de winnende voor Twente.
Twente heeft geen geluk met deze scheidsrechter, fluit alles dood en trapt in elke valpartij van de Italianen, zonde, komt de wedstrijd niet ten goede.ElPaco schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:52:
Ik ben blij dat die gast net al geel kreeg voor in de weg staan bij de vrije trap. Helaas vallen de Italianen nog steeds bij bosjes en trapt de scheids er nog te vaak in.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Direct zuivere speeltijd invoeren zodat tijdrekken zinloos is. En daarnaast achteraf draconisch straffen voor theater. Beginnen met 5 wedstrijden schorsen en elke opeenvolgende overtreding verdubbeling. En over meerdere seizoenen tillen. Pas na 2 jaar foutloos ga je stap terug.ElPaco schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:52:
[...]
Ik ben blij dat die gast net al geel kreeg voor in de weg staan bij de vrije trap. Helaas vallen de Italianen nog steeds bij bosjes en trapt de scheids er nog te vaak in.
Moet je eens kijken hoe snel je er van af bent. Geen enkele club zal het tolereren dat hun spelers 20 of 40 wedstrijden geschorst zijn.
En nog steeds oneindig beter dan wat vorige week op het veld stond te clownenHan schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:55:
[...]
Twente heeft geen geluk met deze scheidsrechter, fluit alles dood en trapt in elke valpartij van de Italianen, zonde, komt de wedstrijd niet ten goede.
Sowieso snap ik niet dat er niet vaker voor gefloten wordt, een vrij trap is minimaal 9 meter uit de buurt blijven. Dat gebeurt zo vaak niet.ElPaco schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:52:
[...]
Mwoah, hij geeft ze wel steeds weer geel dat hoeft niet ongunstig te zijn.Han schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:55:
[...]
Twente heeft geen geluk met deze scheidsrechter, fluit alles dood en trapt in elke valpartij van de Italianen, zonde, komt de wedstrijd niet ten goede.
[edit]nou ja ok, 2x dan
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 25-08-2022 20:01 ]
Spaans is gewoon de tweede 'westerse/europese' taal in de wereld.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:17:
En we gaan weer verder in het Spaans ... stug volk, leer Engels net als de rest van de ontwikkelde wereld.
Tja ... dan de Fransen ook natuurlijk!
Goed team hoor dat Fiorentina. Twente kan niets anders doen dan hun uiterste best. Gelukkig doen ze dat.
Geef die Unnerstal maar een Nederlands paspoort niet?
Oh cerny... Die moest erin
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Komt omdat ze de regels een paar jaar geleden hierover veranderd hebben.PolarBear schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:56:
[...]
Sowieso snap ik niet dat er niet vaker voor gefloten wordt, een vrij trap is minimaal 9 meter uit de buurt blijven. Dat gebeurt zo vaak niet.
In het verleden werd de muur bijna altijd op 9,15m gezet maar de Fifa wilde meer snelheid in het spel en de verantwoordelijkheid bij de spelers neerleggen. Mochten ze dan alsnog in de weg staan is het geel (wat de "S" dus prima deed, neemt niet weg dat meer scheidsrechters dat idd wat vaker moeten doen)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb Cerny vaker groter kansen zien missenQuad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:15:
Pfoe close.

XXXVI
Was eigenlijk op de kans voor Fiorentina.ephymerous schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:16:
[...]
Ik heb Cerny vaker groter kansen zien missen
En nu de belachelijke actie van die Fiorentina speler..
⏩ PVOutput☀️
Niks toch?Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:17:
Donkerder rood dan dat bestaat niet en die dwaas geeft geel
Spaans spreken ze ook in veel ontwikkelingslanden in Latijns Amerika, dus die bedoel ik niet als ik zeg ontwikkelde landen.PolarBear schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:06:
[...]
Spaans is gewoon de tweede 'westerse/europese' taal in de wereld.
Nou, ik dacht precies hetzelfde. Je kan hierbij niet zeggen dat het niet intens genoeg was de beweging. Wat een dwaas zeg en ook erg vreemd dat hij er zo mee weg komt.Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:17:
Donkerder rood dan dat bestaat niet en die dwaas geeft geel
Sadilek nu geel staat ook helemaal niet in verhouding...
ff terug gekeken maar denk dat het wel buitenspel was en dat ze hem wel terug gehaald zouden hebben.Quad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:15:
Pfoe close.
Belangrijke voetballanden.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:18:
[...]
Spaans spreken ze ook in veel ontwikkelingslanden in Latijns Amerika, dus die bedoel ik niet als ik zeg ontwikkelde landen.
Helaas, dat zei ik niet.
Bij judo idd niks ja. Met voetbal donkerrood.
Het het over de straf die hij kreegPlayer1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:21:
[...]
Bij judo idd niks ja. Met voetbal donkerrood.
Mag hopen dat dat om fysieke redenen is
⏩ PVOutput☀️
Tzollis is gelijk al gevaarlijkerHarribo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:28:
Ja joh haal je twee gevaarlijke vleugelspitsen eruit...
Mag hopen dat dat om fysieke redenen is
Eens. En dat terwijl het bier heel erg duur is bij Twente!HollowGamer schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:32:
Stop toch eens met dat bier gooien!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja, want dat gooien ze steeds op het veld..OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:35:
Ga dan wat anders doen als je geen zin hebt om te voetballen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ben wel bang dat het niet meer gebeuren gaat. Toneelspel frustreert Twente en haalt iedereen uit het spel en het werkt aardig.
Scheidsrechter fluit duidelijk niet voor niets op dit niveau.
[ Voor 9% gewijzigd door jbdeiman op 25-08-2022 20:38 ]
Het verbaasd mij echt enorm dat het zo wordt toegestaan, in Engeland zie je het (bijna) niet of word je eruit gehaald.PWM schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:38:
Heerlijk weer hoe Nederlands publiek minuten afpakt van het eigen team.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Deze scheids? Nee, die geeft alleen maar geel.Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:39:
Pak nou eens door. Fluit af. Schop fiorentina eruit en schors ze 5 jaar
Zijn wel de regels, doet ie een keer iets goed is het weer niet goedHollowGamer schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:37:
Wat een scheidsrechter.. te vroeg in het veld, meteen geel lol.
Het ergste is dat het allemaal ten koste gaat van TWE. Wedden dat hij straks met maar 4min. extra tijd komt?Harribo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:40:
Wat een vertoning. Ik kijk momenteel niet naar voetbal.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is waar, maar wel typisch dat je daar dan heel streng op bent, maar voor de rest laat hij al het toneelspel maar toe.Togi schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:42:
[...]
Zijn wel de regels, doet ie een keer iets goed is het weer niet goed
Haal dan gewoon zuidamerikaanse scheidsrechters. Die snappen het spel tenminste.
⏩ PVOutput☀️
Ik had dit tweeluik wel eens willen zien met scheids op het veld
Deze hele ploeg lijkt Getafe wel, was dat niet destijds tegen PSV of Ajax?Quad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:44:
Die coach van Fiorentina is ook niet goed wijs.
Nu ook weer op de paal.
Misschien misschien...
De zuiverste tijdHompu schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:47:
Wedstrijden als deze zijn een groot argument voor zuivere speeltijd. Wordt eens tijd...
Al spelen ze zuiver 90 minuten, Twente gaat niet scoren. Spelen heel ijverig, maar Fiorentina komt niet in gevaar.Hompu schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:47:
Wedstrijden als deze zijn een groot argument voor zuivere speeltijd. Wordt eens tijd...
Nee dat klopt hoor, maar ik krijg toch vaak de indruk dat tijdrekken loont. Daar mag best eens wat aan gedaan worden.Han schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:49:
[...]
Al spelen ze zuiver 90 minuten, Twente gaat niet scoren. Spelen heel ijverig, maar Fiorentina komt niet in gevaar.
⏩ PVOutput☀️
Heeft niets met ervaring te maken maar zit gewoon in de genen van zuid Europeanen.Quad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:50:
Fiorentina is lepener en meer ervaren in dit soort situaties, helaas.

Wellicht kan Twente profiteren van een man meer.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Jammer, Twente heeft in ieder geval gestreden.
⏩ PVOutput☀️
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Das waar, maar het zou niet van die twee minuten af moeten hangenD-e-n schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:59:
Twente wordt wel genaaid met de blessuretijd. Die rode kaart en de wissels hebben zeker twee minuten gekost
Minstens, dat heb je nog niet dat hele gedoe met het publiek meegerekend.D-e-n schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:59:
Twente wordt wel genaaid met de blessuretijd. Die rode kaart en de wissels hebben zeker twee minuten gekost
Hadden zomaar 4 minuten bovenop moeten zijn.
Spannende pot voetbal, dat welSpotmatic schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:58:
Ditnwas een Kwalitatief Uitermate Top wedstrijd.
Overduidelijk wie er door moest.
“Noordelijke “ clubs spelen gewoon te eerlijk inndit soort toernooien. Hard zuigen, acteren en tijdrekken daar win je mee.Player1S schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:00:
UEFA moet zich DIEP DIEP DIEP DIEP DIEP schamen voor de scheidsrechters die zij in dit tweeluik het veld op gestuurd hebben.
Overduidelijk wie er door moest.
Nee, als "wij" gaan rollebollen, gillen alsof Jon Snow ons been eraf heeft gehakt en weet ik wat nog meer krijgen we geel voor theater en spelbederf.dr.lowtune schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:03:
[...]
“Noordelijke “ clubs spelen gewoon te eerlijk inndit soort toernooien. Hard zuigen, acteren en tijdrekken daar win je mee.
Allemaal waar, maar je moet ook scoren om te winnen. En Twente heeft heel veel halve kansen gehad maar echt maar een paar echt goede kansen. Moet effectiever.dr.lowtune schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:03:
[...]
“Noordelijke “ clubs spelen gewoon te eerlijk inndit soort toernooien. Hard zuigen, acteren en tijdrekken daar win je mee.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023