Nah, geen aanval, je hebt daar totaal gelijk in. Ik denk wel dat er nog wel een verschil zat in de mate waarin het serieus was of niet, bedoel de twee verschillende beledigingen waren een beetje bedoeld als een grapje (yea, slecht grapje no doubt), maar goed, je hebt gelijk. Maar uiteindelijk komen we weer terug op een topic waar we al eerder over gesproken hebben. Denk dat we daar beter kort over kunnen zijn.toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:26:
[...]
Het enige wat er gisteren te ver ging na de wedstrijd was jouw reactie, die je pas na veel opmerkingen terecht afgezwakt hebt.
Als het te gevoelig voor je is dat dit soort dingen gepost worden vlak na de wedstrijd, echt, ga dan slapen ofzo zoals ik gisteren al (vriendelijk) aanraadde maar ga vooral niet hier een forum openen wat er alleen maar in resulteert dat je jezelf nog verder opnaait.
En ja dit klinkt nu wellicht even als een aanval op jou, maar ik doe het zelf ook als ik denk dat ik me niet in kan houden qua posts dus het is vooral een welgemeend advies uit eigen ervaring.
Hebben we nog een materiaalman nodig dan?toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:32:
Kluivert mag van mij zo komen als Ziyech niet haalbaar blijkt te zijn.
Die hoeft van mij echt niet te komen, gaat niets toevoegen boven een Berghuis of Conceicao. En Hansen wil je ook wel eens een kans kunnen gaan geven (mits hij blijft).
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2-benig, relatief jong, snel, kan zowel links- als rechtsbuiten, kent het Ajax spel.. Ik zou niet weten waarom niet.Gonadan schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:01:
[...]
Hebben we nog een materiaalman nodig dan?
Die hoeft van mij echt niet te komen, gaat niets toevoegen boven een Berghuis of Conceicao. En Hansen wil je ook wel eens een kans kunnen gaan geven (mits hij blijft).
Maar goed, ik zou er dan ook totaal niet mee zitten als Berghuis nog verkocht zou worden.
Wat is er mis met Berghuis? Het is geen wereldtop, maar hij speelt bij Ajax gewoon lekker mee. Veel beter dan ik had gedacht toen hij de overstap maakte. Hij is ook niet meer zo irritant als dat hij bij Feyenoord was.
Als Berghuis zou gaan zou je het nog kunnen overwegen maar ik vind zijn mentaliteit prut, heeft veel te vaak periodes van niet thuis geven en ik zie niet wat hij heeft wat anderen die we al hebben niet kunnen vervullen.toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
2-benig, relatief jong, snel, kan zowel links- als rechtsbuiten, kent het Ajax spel.. Ik zou niet weten waarom niet.
Maar goed, ik zou er dan ook totaal niet mee zitten als Berghuis nog verkocht zou worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoop dat ze zich niet blind kijken op Ziyech.
Er moet toch wel een schaduw lijst zijn.
En anders gewoon intern opvangen
Er moet toch wel een schaduw lijst zijn.
Ajax is al aardig ontdaan van wat spelers.
Nu heeft Ajax veel geld maar aan kwaliteit ingeleverd.
Zou me niets verbazen als dit een minder jaar zou worden.
Al die nieuwelingen bij Ajax, dat moeten we het ook nog maar van zien.
In de Eredivisie is het met twee vingers in de neus maar Europees is het compleet een ander verhaal.
Goede scout zo belangrijk.
Nu heeft Ajax veel geld maar aan kwaliteit ingeleverd.
Zou me niets verbazen als dit een minder jaar zou worden.
Al die nieuwelingen bij Ajax, dat moeten we het ook nog maar van zien.
In de Eredivisie is het met twee vingers in de neus maar Europees is het compleet een ander verhaal.
Goede scout zo belangrijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-08-2022 18:07 ]
Ramalho?Han schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:00:
Serieus, hoe zou het met Ramalho zijn? Ga er maar aan staan. Verantwoordelijk voor de tegenstreffer gisteravond en daarna direct gewisseld. Zoiets moet toch echt tussen de oren gaan zitten volgens mij, je zou serieus begeleiding moeten overwegen als PSV. Ja, het is een prof maar een mens heeft grenzen. Ik kan mij zo maar voorstellen dat hij zich persoonlijk verantwoordelijk voelt voor het mislopen van de CL.
PSV knalt die zogenaamde wereldkeeper voor de leeuwen. Statistieken die in heel Europa niet geëvenaard waren. Die dingen stonden hier nog gepost. Vorige week gooit die choker een gelijkspel weg en gisteren speelt ie Ramalho aan die al onder druk werd gezet. Ze zijn er serieus op vooruit gegaan hoor sinds Mvogo en Drommel… not.
Maar die arme Ramalho krijgt alle hoon over zich. Nee gewoon een jankkeeper die grof geld krijgt wat nu niet binnenkomt.
Waterreus na uitschakeling PSV: 'Het is geen gebrek aan kwaliteit'
Tuurlijk Ronald
Tuurlijk Ronald
Teveel oude spelers bij Ajax naar mijn mening en als Berghuis dan geen onomstreden basisspeler is dan zie ik hem liever vervangen worden door een jongere speler waarvan ik nog steeds denk dat ie veel meer in zich heeft dan dat ie nu toe heeft laten ziensNielz123 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:22:
Wat is er mis met Berghuis? Het is geen wereldtop, maar hij speelt bij Ajax gewoon lekker mee. Veel beter dan ik had gedacht toen hij de overstap maakte. Hij is ook niet meer zo irritant als dat hij bij Feyenoord was.
Ga toch weg. Die blinde draver kan er helemaal niets van.toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:32:
[...]
Kluivert mag van mij zo komen als Ziyech niet haalbaar blijkt te zijn.
Ik hoop dat Ajax in de poule des doods komt.
Als ze dan toch serieuze tegenstanders moeten loten, kan het ook beter gewoon het meest ellendige zijn wat je maar kan loten. Pot 1, 2 en 3 schelen toch niet zo heel veel qua kwaliteit.
Het maakt de zegetocht straks alleen maar heroïscher als ze dan kunnen overwinteren, de CL winnen en als kers op de taart ook nog wereldkampioen clubteams worden.
PSV had een aantal jaar geleden zo'n horrorloting. Toen zaten Inter en Barca bij hun in de poule. Beide teams zaten in een sportieve dip, en PSV had zomaar tweede kunnen worden. Helaas lukte dat niet.
Als ze dan toch serieuze tegenstanders moeten loten, kan het ook beter gewoon het meest ellendige zijn wat je maar kan loten. Pot 1, 2 en 3 schelen toch niet zo heel veel qua kwaliteit.
Het maakt de zegetocht straks alleen maar heroïscher als ze dan kunnen overwinteren, de CL winnen en als kers op de taart ook nog wereldkampioen clubteams worden.
PSV had een aantal jaar geleden zo'n horrorloting. Toen zaten Inter en Barca bij hun in de poule. Beide teams zaten in een sportieve dip, en PSV had zomaar tweede kunnen worden. Helaas lukte dat niet.
Gewoon?Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:38:
Zoals gebruikelijk duurt de loting weer lang..
Hoop dat Ajax vroeg uit de koker komt. Want kom je ergens achteraan krijg je misschien verplicht clubs uit Engeland, Italie etc.
Ja, zoals het hoort bij een club die bekend staat om de jeugd.PolarBear schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:15:
[...]
Gewoon?
Zoals gebruikelijk duurt de loting weer lang..
Ik zou geen geld uitgeven om iemand te halen die marginaal beter is dan wat al aanwezig is.
En dan loopt deze speler ook nog de jeugd in de weg.
Waarom nou weer zo'n berg onzin van te voren. Doe gewoon de trekking en klaar er mee
Ik gok als 1 van de 1e 8Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:15:
Hoop dat Ajax vroeg uit de koker komt. Want kom je ergens achteraan krijg je misschien verplicht clubs uit Engeland, Italie etc.
Je moet vooral hopen dat de teams uit de grote landen in poule 2-3 als 1e getrokken worden, als er nog veel opties open zijn.
Ha, dat heeft ook mijn voorkeur, geen voorspel, gelijk ballen grabbelen en de trekking. 🤡Terranova schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:17:
Waarom nou weer zo'n berg onzin van te voren. Doe gewoon de trekking en klaar er mee
Ramalho krijgt imo terecht hoon want hij werd helemaal niet al vol onder druk gezet (zie mijn post van gisteren met een screenshot van het moment van spelen van Benitez: gws24 in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023" De Ranger speler is iets van 6 meter bij hem vandaan.). Hij verpest gewoon een supersimpel driehoekje wat zo vaak gedaan wordt door 1) geen idee te hebben van de posities van de tegenstander 2) de bal eerst aan te nemen ipv te kaatsen en 3) slechte techniek te hebben waardoor de bal 2 meter van zijn voet wegschiet.Typhone schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:07:
[...]
Ramalho?
PSV knalt die zogenaamde wereldkeeper voor de leeuwen. Statistieken die in heel Europa niet geëvenaard waren. Die dingen stonden hier nog gepost. Vorige week gooit die choker een gelijkspel weg en gisteren speelt ie Ramalho aan die al onder druk werd gezet. Ze zijn er serieus op vooruit gegaan hoor sinds Mvogo en Drommel… not.
Maar die arme Ramalho krijgt alle hoon over zich. Nee gewoon een jankkeeper die grof geld krijgt wat nu niet binnenkomt.
Dat Benitez de bal beter weg had kunnen rossen ben ik het mee eens maar volgens mij verwacht Benitez voetballend nog teveel van zijn verdediging.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bam Ajax gelijk. Groep A
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 25-08-2022 18:30 ]
Heeft Ajax daar vooraf wel toestemming om gevraagd?Terranova schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:28:
Ajax in A, goed teken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Geen Dortmund voor Ajax dus
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Uw en mijn wens werden direct ingewilligd.Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:15:
heeft best veel geld gekost om dat balletje warm te krijgenmavaros schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:31:
[...]
Uw en mijn wens werden direct ingewilligd.
Troll
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 25-08-2022 20:43 ]
Er zullen weinig profvoetballers zijn die het Ajax spel niet kennen, dat is zo'n loos argument.toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
2-benig, relatief jong, snel, kan zowel links- als rechtsbuiten, kent het Ajax spel.. Ik zou niet weten waarom niet.
Net als "hij kent de club".
Kluivert heeft echt niet dezelfde kwaliteit als Ziyech. Niet voor niets wordt hij elk jaar verhuurd waarbij die club besluit om hem niet over te nemen na geen bijzondere prestaties.
Een speler met aanzienlijke kwaliteit aantrekken moet echt wel lukken, niet de eerste de beste bord op schoot gescoute speler.
jammer Tottenham had ik wel graag gehad
Mooi affiche Liverpool!
Had ik liever niet gehad. Liever een club gezien waar we meer kans tegen makenGynnad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:37:
Mooi affiche Liverpool!
Dat mixen van de groep ballen is dramatisch. Die gast kan volgens mij aardig kiezen welke groep er uit komt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zwaar, maar die draaien vooralsnog nog niet echt goed. Is dus best wat mogelijk.
Als ze Antony niet vervangen met Kluivert.
Als ze Antony niet vervangen met Kluivert.
Als Man Utd van ze kan winnen..Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:38:
[...]
Had ik liever niet gehad. Liever een club gezien waar we meer kans tegen maken
Moet Ajax wel counter voetbal gaan spelen
Eentje mag wel, als die dan gewoon twaalf punten tegen de nummers drie en vier uit de poule haalt.Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:38:
[...]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je moet bij de eerste twee eindigen om door te gaan, daarnaast heeft Liverpool pas 2 punten uit 3 wedstrijden, dus de vorm is nog ver te zoeken.Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:38:
[...]
Liverpool is een prima tegenstander. Een beetje eng voor Ajax, want Engelse ploegen zijn best een dingetje.
Maar het is in de poulefase, dus er is nog niks aan de hand.
Maar het is in de poulefase, dus er is nog niks aan de hand.
Hij is er opgeleid, dat help echt wel. En ik vergelijk hem uiteraard niet met Ziyech, die schat ik heel wat hoger in en die heb ik liever, maar niet voor 30-40m.dutchgio schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:37:
[...]
Er zullen weinig profvoetballers zijn die het Ajax spel niet kennen, dat is zo'n loos argument.
Net als "hij kent de club".
Kluivert heeft echt niet dezelfde kwaliteit als Ziyech. Niet voor niets wordt hij elk jaar verhuurd waarbij die club besluit om hem niet over te nemen na geen bijzondere prestaties.
Een speler met aanzienlijke kwaliteit aantrekken moet echt wel lukken, niet de eerste de beste bord op schoot gescoute speler.
Vorige keer nodeloos puntverlies tegen Liverpool en ze zijn niet bepaald sterker/beter geworden. Dikke prima dus.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Rtl doet er maar een push melding uit, zo belangrijk is het!
Beter Liverpool waartegen je kan voetballen dan een ploeg als Atletico waar je tegen een muur oploopt en uiteindelijk weggecountered wordt.
Nou… kom er maar in Inter en OMHan schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 07:04:
[….]
Dat gezegd hebbende zal het wel minder gelukkig uitvallen met tegenstanders als Liverpool, Internazionale en Olympique de Marseille.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Napoli - Poh dat is wel pittig erbij, maak je kans tegen maar is niet zeker 6 punten.
Voordeel is wel dat die natuurlijk ook punten kunnen pakken bij Liverpool
Voordeel is wel dat die natuurlijk ook punten kunnen pakken bij Liverpool
[ Voor 31% gewijzigd door Gynnad op 25-08-2022 18:44 ]
U zei?gws24 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:43:
Beter Liverpool waartegen je kan voetballen dan een ploeg als Atletico waar je tegen een muur oploopt en uiteindelijk weggecountered wordt.
Voor Napoli.dutchgio schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:44:
Nou dat wordt lastig.
De minst erge van de Italiaanse teams, maar dan nog liever geen Italianen in de pouleDoeEensGek schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:44:
Napoli erbij, heerlijk!
De UEFA heeft er zin in, want Napoli is ook een nare tegenstander voor Ajax, maar niet onoverkomelijk.
Napoli, kan Lozano hier ook weer een keertje (op)vallen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Napoli is wel fijner dan zo’n irritante Portugese club. Wel mooie wedstrijden tot nu toe.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nu nog een team als Marseille of Kopenhagen en je kunt zomaar 4e worden met weinig punten
Uit pot 2 liever Liverpool dan Atletico hé
Als het Kopenhagen wordt fluisteren we Daramy wat intoolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:46:
Nu nog een team als Marseille of Kopenhagen en je kunt zomaar 4e worden met weinig punten
Die komt wellicht nogM@cer schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:46:
Napoli is wel fijner dan zo’n irritante Portugese club. Wel mooie wedstrijden tot nu toe.
Zitten in pot 3, dus kan niet gelukkig
[ Voor 9% gewijzigd door Han op 25-08-2022 18:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die zijn nu al verdeeld toch? Doe maar een Schotse club als vierde
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
….toolkist schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:46:
🫠
In hiëroglyfen aan het communiceren?
Voor even dacht ik dat mn stream achterliep
Niet nodig, als die jongen gewoon zijn best probeert te doen, komt het goed, dat hebben we geziengws24 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:48:
[...]
Als het Kopenhagen wordt fluisteren we Daramy wat in
Zo Rangers, gaan we eens kijken of wij daar wel de punten tegen kunnen pakken.
Mooie poule voor Ajax.
Leuk, prima pot zo. Niks te klagen, bal is rond etc etc.
Rangers is het

Rangers moet Ajax wel kunnen, verder het herpakken van Napoli en Liverpool afwachten of je mee kan doen voor plek 1/2.
Mooie poule. 1e en 4e plek erin is mogelijk, spannend!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kunnen ze mooi bewijzen of zij het wel kunnen
had liever een groep waar Ajax zo veel mogelijk punten kan pakken voor Nederland
Het gaat er echt van komen. Ben benieuwdsnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Tsja zes punten voor de Amsterdammers. Sorry maar daar is geen woord van gelogen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ook leuk die 6 CL wedstrijden voor Viktoria Pilzen.
Lastige poule, ben benieuwd. Begint natuurlijk al bijna, hopelijk gaat het niveau van Ajax nog wel omhoog.Quad schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:58:
Mooie poule. 1e en 4e plek erin is mogelijk, spannend!
Hele leuke poule!
Ploegen waar we de afgelopen jaren niet (veel) tegen gespeeld hebben, ik ben benieuwd
Real Madrid heeft van de grote ploegen het meest geluk met de loting.
Ploegen waar we de afgelopen jaren niet (veel) tegen gespeeld hebben, ik ben benieuwd
Real Madrid heeft van de grote ploegen het meest geluk met de loting.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Want je krijgt bij andere clubs garantie op punten? Zulke onzin altijd, hoevaak laat Ajax punten liggen tegen kleine clubjes. Gewoon leuke tegenstanders, mooie affiches! Altijd dat gelul dat je maar de zwakste tegenstanders moet hebben om kans te hebben...Deadsy schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:58:
had liever een groep waar Ajax zo veel mogelijk punten kan pakken voor Nederland
De derde plek moet er op zijn minst inzitten, want dat Rangers FC speelt nu niet hoogstaand voetbal.
Wat mij betreft hadden we die Belgische club geloot. Lekker dichtbij en niet veel slechter dan Rangers FC. Helaas kan je niet alles hebben wat je wenst.
De poule is van Ajax is interessant en geen onmogelijke opgave, als ik zo snel de kwaliteit van de tegenstanders moet inschatten.
Laat de CL maar snel beginnen.
Wat mij betreft hadden we die Belgische club geloot. Lekker dichtbij en niet veel slechter dan Rangers FC. Helaas kan je niet alles hebben wat je wenst.
De poule is van Ajax is interessant en geen onmogelijke opgave, als ik zo snel de kwaliteit van de tegenstanders moet inschatten.
Laat de CL maar snel beginnen.
Leuke loting.
Zeker niet makkelijk, maar iig 3 voetballende ploegen.
Zeker niet makkelijk, maar iig 3 voetballende ploegen.
Ik begreep gisteren dat Rangers geen wereldploeg is dus dat moet wel goedkomen
...om te overwinteren.
Klopt, maar dat is Ajax ook nog niet dit seizoen.FDMK schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:03:
Ik begreep gisteren dat Rangers geen wereldploeg is dus dat moet wel goedkomen...om te overwinteren.
Vooraf zou ik zeggen en derde plek.
Twente vandaag vooralsnog niet een scheids die al fluit als je beetje verkeerd kijkt naar een fiorentina speler
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is er al een speelschema?
Hopelijk wedstrijd 2 en 6 geen Liverpool, het weekend na wedstrijd 2 moet Ajax tegen AZ en het weekend na wedstrijd 6 moet Ajax tegen PSV.
Voordeel voor Ajax is dat PSV later ook Europees speelt, dat zal wel weer een dingetje worden.
Hopelijk wedstrijd 2 en 6 geen Liverpool, het weekend na wedstrijd 2 moet Ajax tegen AZ en het weekend na wedstrijd 6 moet Ajax tegen PSV.
Voordeel voor Ajax is dat PSV later ook Europees speelt, dat zal wel weer een dingetje worden.
[ Voor 22% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2022 19:21 ]
Aan de andere kant heeft Liverpool ook nog niet veel laten zien dit seizoen (afgelopen weekend was ook wel een tikje)
Napoli wel boven aan maar ik denk dat Ajax wel meer kan dan bijv Monza
Napoli wel boven aan maar ik denk dat Ajax wel meer kan dan bijv Monza
Liverpool 2 jaar geleden nog.Superkiwi schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:01:
Hele leuke poule!
Napoli heeft ook slechts 2 wedstrijden tegen laagvliegers gespeeld, niets van te zeggen dus.
1-0 en 0-1 verloren, werden derde met Atalanta en Midtjylland.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 26-08-2022 15:11 . Reden: Naamverbastering ]
Net aan en zonder publiek. Waren voorzover ik mij kon herinneren niet perse makkelijke potjes voor Liverpool.
Mooie klassieke clubs in de poule bij Ajax. Geen makkie denk ik, maar wie weet wat er in het vat zit
En we gaan weer verder in het Spaans ... stug volk, leer Engels net als de rest van de ontwikkelde wereld.
Tja ... dan de Fransen ook natuurlijk!
Tja ... dan de Fransen ook natuurlijk!
[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2022 19:19 ]
Ah ging over de wedstrijden tegen Ajax.PolarBear schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:12:
[...]
Net aan en zonder publiek. Waren voorzover ik mij kon herinneren niet perse makkelijke potjes voor Liverpool.
Niet makkelijk maar ze wonnen wel twee keer.
[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 25-08-2022 19:21 ]
Rangers te doen? Zeiden we dat vorig jaar ook niet van Benfica?
Beiden hebben Psv uitgeschakeld.
Ajax moet gewoon aan de bak, geen wedstrijd wordt een makkie.
Liverpool mooi om tegen te spelen.
Ondertussen doet Twente zijn best, daar ligt het niet aan
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 25-08-2022 19:21 ]
Dat wist ik, daarom zei ik "niet (veel)"
Napoli en de Rangers kan ik me als tegenstander niet herinneren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vorig seizoen zeiden we ook dat het mogelijk was, maar ik schat Benfica van vorig seizoen (dit seizoen nog niets gezien van Schmidt) hoger in dan Rangers van dit seizoen.Harribo schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:20:
Rangers te doen? Zeiden we dat vorig jaar ook niet van Benfica?
Ajax wint met 6man op het veld nog van Rangers, dat is helemaal niks dus 3e moet sowieso geen probleem zijn
Ja, maar jij bent hebt geen ogen!Grindtegel schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:24:
Ajax wint met 6man op het veld nog van Rangers, dat is helemaal niks dus 3e moet sowieso geen probleem zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023