Jezus, wat is dit slecht, ongelofelijk slecht zelfs PSV. Echt niet om aan te gluren wat een foutenfestijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Zingo op 24-08-2022 22:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door Zingo op 24-08-2022 22:17 ]
Hij is niet de enige die hier zwaar faalt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit is echt treurig amateuristisch ja, godsamme wat jammer.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:18:
Toch mooi dat je gewoon er uit gaat vliegen door 2 enorme persoonlijke blunders. Keeper vorige week en de combi keeper/Ramalho nu.
Echt 0,0 coaching.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
maar veel mensen waren zich zeker dat het een top doelman was, dat het een wonder was dat hij naar PSV kwam etc.servies schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:18:
PSV zou er goed aan doen deze keeper direct weer bij het oud vuil te zetten en desnoods een van de junioren door te laten stromen...
Dit is de 2e fatale actie van die gast in 2 CL wedstrijden. Kan gewoon niet mee op dit niveau...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vond het meer de fout van Benitez hoor..Zingo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:19:
Wat is dit nu? Meteen Ramalho eraf? Nog nooit meegemaakt bij PSV dat iemand die een fout maakt er zo snel uitgehaald wordt.
Niet mee eens, de speler moet nog van 2 meter komen op het moment dat Ramalho die bal krijgt, die controleert m slecht en raakt m daardoor kwijt.Gynnad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:17:
Toch wel (weer) een fout van Benitez, die moet toch zien dat Ramalho niet zo vrij staat
Geen bier meer voor jou!Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:20:
Ff biertje halen, en dan doelpunt missen..
Keeper zit hier minstens even fout, had zeker geen Brentford-Man Utd gekeken.
Dat is vanwege het beperkte aantal wisselsZingo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:19:
Wat is dit nu? Meteen Ramalho eraf? Nog nooit meegemaakt bij PSV dat iemand die een fout maakt er zo snel uitgehaald wordt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is absoluut de fout van de keeper.toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:20:
[...]
Keeper zit hier minstens even fout, had zeker geen Brentford-Man Utd gekeken.
En waar had Ramalho de bal allemaal heen kunnen spelen... Gewoon een kutbal van de keeper. Zo'n 'hier zoek jij het maar uit' baljbdeiman schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:20:
[...]
Niet mee eens, de speler moet nog van 2 meter komen op het moment dat Ramalho die bal krijgt, die controleert m slecht en raakt m daardoor kwijt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
kaatsen naar Max aan de zijkant, dan was er niks aan de hand geweest.toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:22:
[...]
En waar had Ramalho de bal allemaal heen kunnen spelen... Gewoon een kutbal van de keeper. Zo'n 'hier zoek jij het maar uit' bal
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit! Je zou zeggen dat je het na de 0-1 wel geleerd hebt.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:23:
En gewoon weer 2 PSVers die met de bal willen lopen in de eigen 16.
ROS DIE BAL GVD EENS GEWOON WEG!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tsja wissel van Ramalho hierom is net zo onzinnig imho..Zingo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:21:
[...]
Klopt ook wel, maar hem wisselen is ook wel van een andere orde.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja het publiek is echt om te huilen, waar zijn die mee bezig.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:25:
Wel jammer dat het publiek nu levendiger is dan voor de tegentreffer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja die band tussen Ajax en de Rangers he. Ben je vandaag ook het 3e shirt van Ajax met Bassey achterop wezen kopen?PWM schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:20:
Ik gun het Rangers, om verschillende redenen, overigens meer dan PSV. Maar met de pot geld die er weer aan vast hangt, lijkt het mij toch beter dat ze doorgaan en het wat eerlijker verdeeld is.
Het schijnt dat een kwart nog buiten bij de bussen staatcarpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:25:
[...]
Ja het publiek is echt om te huilen, waar zijn die mee bezig.
Kaats naar de keeper? Zou op dit niveau prima moeten kunnen. Het was niet zo dat de speler Ramalho al in de nek hing toen die werd aangespeeld. Natuurlijk kan je achteraf zeggen dat het de fout van de keeper was, maar ik moet toch stellen dat de controle van Ramalho, de bal ver van m af het probleem veroorzaakt.toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:22:
[...]
En waar had Ramalho de bal allemaal heen kunnen spelen... Gewoon een kutbal van de keeper. Zo'n 'hier zoek jij het maar uit' bal
Die zijn moe van het vuurwerk afsteken in de nacht voor het hotel van Rangers. (mijn Top 1 reden om Rangers de winst te gunnen).carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:25:
[...]
Ja het publiek is echt om te huilen, waar zijn die mee bezig.
El Sierd is vrij rustig voor zijn doen.Stimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:23:
Wie is die commentator, mag ook gewisseld worden alle Goden.
Feyenoorders hebben dit nog nooit gedaan natuurlijkPWM schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Die zijn moe van het vuurwerk afsteken in de nacht voor het hotel van Rangers. (mijn Top 1 reden om Rangers de winst te gunnen).
Pot 2 of 3 ELPolarBear schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
In welke pot komt PSV nu?
[ Voor 6% gewijzigd door DeKever op 24-08-2022 22:28 ]
De zaadpot.PolarBear schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
Mauro Junior en Boscagli zijn beiden helaas nog geblesseerdsnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
Zijn er eigenlijk verdedigers van PSV geblesseerd of is dit de normale basis achterin?
Mijn mooiste Europa Cup avond ooit was Feyenoord-Rangerstoolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Tja die band tussen Ajax en de Rangers he. Ben je vandaag ook het 3e shirt van Ajax met Bassey achterop wezen kopen?
Weet ik eigenlijk niet, maar ongetwijfeld. Dan zou ik hetzelfde zeggen.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:27:
[...]
Feyenoorders hebben dit nog nooit gedaan natuurlijk
Ik kijk RTLMegupe schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
El Sierd is vrij rustig voor zijn doen.
Heeft natuurlijk eerder flink op zijn kop gehad van de PSV fans na stations tegen Atletico
WC-pot, tis weer schijtbakkenvoetbal.PolarBear schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
Dus vorige week toen de Rangers fans hetzelfde deden bij het hotel van PSV gunde je de winst aan PSV?PWM schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Die zijn moe van het vuurwerk afsteken in de nacht voor het hotel van Rangers. (mijn Top 1 reden om Rangers de winst te gunnen).
Benitez neemt dat risico. Op topniveau ros je die bal weg of probeer je een middenvelder of aanvaller in te spelen. Niet Ramalho op die positie met aanvallers in de buurt, gewoon niet.jbdeiman schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Kaats naar de keeper? Zou op dit niveau prima moeten kunnen. Het was niet zo dat de speler Ramalho al in de nek hing toen die werd aangespeeld. Natuurlijk kan je achteraf zeggen dat het de fout van de keeper was, maar ik moet toch stellen dat de controle van Ramalho, de bak ver van m af het probleem veroorzaakt.
Haha godver iPad onder de cola.
Krijgen die normaliter de voorkeur? Vindt de defensie de zwakste linie van PSV. Aanvallend houdt het vandaag ook niet over zeker nu De Jong wegvalt maar de verdediging is echt ondermaats.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:28:
[...]
Mauro Junior en Boscagli zijn beiden helaas nog geblesseerd
Wie je daar ook neer zet, er komt nooit een patroon in, nooit een team, nooit progressie....toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:30:
Klinkt misschien flauw maar echt niet zo bedoeld, wat is de invloed van van Nistelrooij op het spel van PSV tot nu toe? Op Saibari een basisplaats geven na zie ik er nog weinig van?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De meeste Nederlandse clubs weten zich vrijwel altijd en alleen voor een wedstrijd tegen Ajax te kunnen opladen.Hupske schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:31:
Het is iig duidelijk dat PSV al hun scorend vermogen in de jc schaal tegen Ajax op gebruikt heeft.
Nee want PSV deed het de wedstrijd ervoor weer tegen MonacoElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:29:
[...]
Dus vorige week toen de Rangers fans hetzelfde deden bij het hotel van PSV gunde je de winst aan PSV?
Blijft iets geks he. Feyenoord scoort van de 7 kansen 5 keer tegen Vitesse. In de wedstrijd tegen Heerenveen en RKC hebben ze 29 kansen, om er 1 penalty in te schieten.Hupske schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:31:
Het is iig duidelijk dat PSV al hun scorend vermogen in de jc schaal tegen Ajax op gebruikt heeft.
Hoeveel wilde ManU betalen? Gakpo is dolende.Agent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:32:
Die Gakpo wilt gewoon basis staan bij nl elftal. Op de plek van Bergwijn hè? Gaat hem nooit lukken zo. Bergwijn is keihard in vorm.
Na vanavond kun je blij zijn met een millie of 15DeKever schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:33:
[...]
Hoeveel wilde ManU betalen? Gakpo is dolende.
Die waren altijd wel basisklanten ja. Boscagli heeft er straks ruim een jaar uitgelegen, dus het is maar de vraag hoe die terug komt. Mauro stond eind vorig jaar wel echt goed te spelen.snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:30:
[...]
Krijgen die normaliter de voorkeur? Vindt de defensie de zwakste linie van PSV. Aanvallend houdt het vandaag ook niet over zeker nu De Jong wegvalt maar de verdediging is echt ondermaats.
Sorry dat potje geld gaat richting Ajax (en Sao Paulo).DeKever schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:33:
[...]
We werden wel kampioen, dan mag hij doen wat hij goed vindtAgent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:33:
Trouwens als je Gio als trainer hebt dan heb je echt saai voetbal. Het verbaasd me dat hij wisselt. Deed hij bij ons pas in minuut 80.
Verkopen!loewie1984 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:34:
[...]
Na vanavond kun je blij zijn met een millie of 15
Zijn we dan niet met elkaar eens (daar zullen we het wel over eens zijn denk iksnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:29:
[...]
Benitez neemt dat risico. Op topniveau ros je die bal weg of probeer je een middenvelder of aanvaller in te spelen. Niet Ramalho op die positie met aanvallers in de buurt, gewoon niet.
Ramalho heeft met zijn gestuntel ook een aandeel maar je moet hem gewoon nooit in die positie brengen. Erg oncollegiaal.
Lijkt er met zijn hoofd niet bij. Denk dat die na de window wel weer wat beter gaat spelen. Geen idee of het oranje materiaal is. Derk Boerrighter begon ook als veelbelovende LW en we weten allemaal wat een ster dat geworden is.DeKever schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:33:
[...]
Hoe blij als een kind ik ook was toentertijd. Echt letterlijk alles zat toen mee hè?Bombvis schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:34:
[...]
We werden wel kampioen, dan mag hij doen wat hij goed vindt
Dit, wat een makke bende. Heeft de tegenstander alle kaarten opgekocht of zo?OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
Kom op publiek, laat je even horen zeg.
Alsof we in die megalomane UFO zitten!OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
Kom op publiek, laat je even horen zeg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq