:fill(white):strip_exif()/f/image/KIvn1YjpBP3yr5GRIjVLhZjR.png?f=user_large)
Wel of niet een cash out. Luuk de Jong is er niet meer, maar een des PSV laatste minuut goal zit er nog wel in.... lastig.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSV kennende worden we dat jaar precies 3eDeadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
PSV zit te wachten tot de nrs 1 en 2 van Nederland direct naar de groepsfase gaan
Dat is dan wel een heel klein mesje, ik vind het maar beperkt effectief wat hij doet.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
Xavi in ieder geval de enige die echt met het mes tussen de tanden speelt
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Het moet allemaal alleen net iets te mooi bij hem, ik zie wel overeenkomsten met Depay.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tsja als je deze wedstrijden ziet ben je beter af in de El. Maar ik heb het idee dat PSV beter kan dan dit gedrocht van een wedstrijd.Megupe schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:34:
Maar hoe, obv 4 Europese wedstrijden, gaat PSV een wedstrijd kunnen winnen in de CL?
Er zit echt heel weinig in. Alleen de materiaalman en wellicht de koffiejuffrouw halen een voldoende
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Qua spel doet het niet veel voor elkaar onder vind ik. Qua kansen denk ik dat PSV in het voordeel is, alleen gaat er bijna niks op doel.snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:32:
Overigens, al was er een blunder voor nodig, is de stand niet onterecht.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Goeie gaat om 10 euro? Zit hem uitPolarBear schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:36:
[Afbeelding]
Wel of niet een cash out. Luuk de Jong is er niet meer, maar een des PSV laatste minuut goal zit er nog wel in.... lastig.
Wegrossen was beter geweest om geen risisco te nemen maar Ramalho had echt alle tijd om die bal gewoon te kaatsen naar Obispo (dacht dat het max was in mijn vorige post). De aanvaller van Rangers is echt niet heel dichtbij, screenshot van het moment van spelen van Benitez, tijd zat imo maar dan moet je niet de bal gaan aannemen:snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:29:
[...]
Benitez neemt dat risico. Op topniveau ros je die bal weg of probeer je een middenvelder of aanvaller in te spelen. Niet Ramalho op die positie met aanvallers in de buurt, gewoon niet.
Ramalho heeft met zijn gestuntel ook een aandeel maar je moet hem gewoon nooit in die positie brengen. Erg oncollegiaal.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Flickr PSN ID= cheironnl
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik mis hem, give the cup to them!!!!!!!Grindtegel schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:40:
ik dacht dat het niet veel slechter kon worden dan vorig jaar onder Schmid. Guess i was wrong
Kleine 2 minuten weer weg.sNielz123 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:40:
Domme overtreding weer. Je geeft ze ruimte om tijd te rekken
De lange bal op Luuk bedoel je dan? Nu kan die lange bal naar niemand. Dan moeten ze opeens voetballen. Dat is moeilijk.cheiron schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:38:
Na het vertrek van de Jong is elke lijn uit het spel van PSV verdwenen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik snap nog steeds niet waarom hij geen basis staat. Breng je in ieder geval voetbal in de ploeg ipv non voetballers als Guti en Til. Sangare met Veerman naast zich en Simons er voor lijkt mij veel beter voetbal opleveren en gebruik je tenminste Veerman in zijn kracht.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:35:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
alsjeblieft nietQuad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:43:
1 doelpunt aub voor een verlenging..
Dat is niet te zien of de keeper dat deed, niet in de Beelden die ik heb gezien, maar daar heb je zeker gelijk in, door m te coachen maak je het hem zeker gemakkelijker.snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:41:
@gws24 maar had Benitez hem dan niet moeten coachen? Foto toont overigens niet of die aanvaller in volle vaart aan komt sprinten maar ik zie inderdaad genoeg ruimte voor die kaats.
2 aub, wil niet nog later naar bedQuad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:43:
1 doelpunt aub voor een verlenging..
Het zal niet eens gecoached moeten worden. Met je rug naar het veld is altijd kaatsen op iemand of over de zijlijn. Zeker als er niet gecoached wordt. Althans dit heb ik altijd al vanaf de jeugd geleerdsnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:41:
@gws24 maar had Benitez hem dan niet moeten coachen? Foto toont overigens niet of die aanvaller in volle vaart aan komt sprinten maar ik zie inderdaad genoeg ruimte voor die kaats.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 24-08-2022 22:45 ]
Dat zit er al lang niet meer in, niet alleen deze wedstrijd.tweakduke schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:45:
Er zit totaal geen organisatie meer in het spel. Jammer, maar het was niet goed genoeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die aanvaller komt er wel aan inderdaad dus daar kan je nog over discussieren. Persoonlijk denk ik dat Benitez nog teveel vertrouwen heeft in zijn verdediging qua voetballende kwaliteiten. Vanaf nu gaat hij hem denk ik wel weg rossensnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:41:
Verwijderd
Het is nog niet voorbij.tweakduke schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:45:
Er zit totaal geen organisatie meer in het spel. Jammer, maar het was niet goed genoeg.
Nee, maar wat anderen al zeiden, met de Jong is het in ieder geval beter voorin.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:46:
[...]
Dat zit er al lang niet meer in, niet alleen deze wedstrijd.
Volgens mij is hij allang weg maar wachten ze tot morgen met officieel maken.snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:46:
Lijkt me dat Gakpo gewoon blijft.
Zelfs MU gaat nu toch geen € 50 miljoen neerleggen?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Wel nee, wie wil die jongen nu hebben zeg? Waaruit bestaat zo'n bedrag.toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:48:
[...]
Volgens mij is hij allang weg maar wachten ze tot morgen met officieel maken.
Tsja eerst genaaid door Benitez en daarna door Ruud. Maargoed dat praat je uit en dan is die onrust ook wel weer gedaan.Stimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:47:
Effe dit gaat ook onrust bij psv veroorzaken. Bij een fout direct gewisseld worden bah bah.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 11% gewijzigd door Polycom op 24-08-2022 22:49 ]
Tja, EL bij ManU of bij PSV. Enige verschil is de poen (en kweken van zit lees)toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:48:
[...]
Volgens mij is hij allang weg maar wachten ze tot morgen met officieel maken.
We hebben het over de trainer die o.a. Klaiber en Labyad naar Ajax haalde hè.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:48:
[...]
Wel nee, wie wil die jongen nu hebben zeg? Waaruit bestaat zo'n bedrag.
Er zitten echt niet alleen maar topploegen in de CL. Maar overwinteren wordt het niet.gambieter schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:49:
Beide ploegen zijn te slecht voor de CL.
PSV gelooft zo in de verkeerde mensen he.Agent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:50:
Doe die van Ginkel meteen gratis en voor niets weg joh
Supporters van United op Twitter gezien? Hastag #freeantony is zelfs even trending geweest. Alsof Ajax Antony als slaaf houdt.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 25% gewijzigd door 964C2 op 24-08-2022 22:52 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Financieel loopt Ajax weer zoveel miljoenen voor op de rest. PSV hoort niet in de CL, maar die miljoenen heeft het hard nodig.Ballondier schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:50:
Financieel ongunstig, maar ik denk dat PSV meer plezier gaat beleven in de Europa League dan ze in de CL zouden doen.
Exocet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:51:
Nou, de CL is zo goed als binnen, van deze ploeg kun je onmogelijk thuis verliezen.
PSV speelt bijna altijd als een krant in de EL, waarom zou dat dit jaar anders zijn.Ballondier schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:50:
Financieel ongunstig, maar ik denk dat PSV meer plezier gaat beleven in de Europa League dan ze in de CL zouden doen.
⏩ PVOutput☀️
precies, en luuk is niets eens een voetballer, maar een kopballer964C2 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:51:
Als Luuk de Jong je beste speler is, ben je wel heel diep gezonken
Tja, Eindhovense arrogantie is vast makkelijk te vinden bij mensen die voor andere teams zijnSuperkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:51:
Ik trek net mijn archiefkast open en vond onderstaande quote in de map "Eindhovense arrogantie"
[...]
Klopt het CL geld en dan Martinez, Gravenberch, Haller en misschien Antony voor de jackpot.. Zit je over de € 200 miljoen. Wat 1 blunder voor verschil kan maken, bizar.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:51:
[...]
Financieel loopt Ajax weer zoveel miljoenen voor op de rest. PSV hoort niet in de CL, maar die miljoenen heeft het hard nodig.
Och dat is bij mijn club (Feyenoord) ook jaren geweest. Nu met Slot en Te Kloese gaat het heel goed gelukkig.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:50:
[...]
PSV gelooft zo in de verkeerde mensen he.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bezopen dat het zo werkt overigens. Maar goed, die hele CL is een financieel monster natuurlijk.snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:53:
[...]
Klopt het CL geld en dan Martinez, Gravenberch, Haller en misschien Antony voor de jackpot.. Zit je over de € 200 miljoen. Wat 1 blunder voor verschil kan maken, bizar.
Die gifbeker duurt al 10 jaar bij PSV. Dan zeggen ze dat het hard is om een Feyenoord supporter te zijn. Bij PSV wordt er een worst voorgehouden die je nooit bereikt.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:53:
Ben oprecht heel verdrietig en verslagen dat we het weer zo doen.. Bah
Dat is een rasechte Ajacied hè?Superkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:51:
Ik trek net mijn archiefkast open en vond onderstaande quote in de map "Eindhovense arrogantie"
[...]
Tsja het gaat al mis bij 'zo een ploeg als Rangers'. Het mag allemaal wel wat nederiger af en toe.Han schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:54:
Wat een vreselijke aanfluiting. Hoe kan je in godsnaam verliezen van zo’n ploeg als Rangers. Blamage. Dan hoor je niet in de CL.
Nu maar punten sprokkelen in de EL. Meer centjes voor Ajax, dat dan wel, elk nadeel heeft zijn voordeel.
Poll is gesloten.Gynnad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 07:06:
Poll: Wie bereikt de groepsfase van de Champions League?
• PSV, na reguliere speeltijd
• PSV, na verlenging
• PSV, na strafschoppen
• Rangers, na reguliere speeltijd
• Rangers, na verlenging
• Rangers, na strafschoppen
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
PSV had 0 echte kansen. Het was gewoon een 50/50 wedstrijd. Had verder ook niks te maken met een Rangers dat zich ingraaft. Gewoon totaal niks laten zien. Jammer, maar helaas is het weer raak met PSV. Ze zijn op dit niveau gewoon te inconsistent. Tegen Monaco hadden ze geluk, nu ietwat pech, maar ook niet zoveel.Fleximex schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:52:
Als je iets van 5 vrije kansen in de 16 niet op goals krijgt en een Rangers dat zich na de 0-1 verdedigend opstelt toch steeds de afvallende bal heeft is er iets mis.
Twee blunders die CL onwaardig zijn helpen dan ook niet.
Apatisch optreden. Flink verschil met vorige week.
Is hij voor PSV? Ook een beetje zielig dat je dus al van te voren zat te bedenken dit te quoten als PSV zou verliezenSuperkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:51:
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq