Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als je niet drink ga je redelijk snel dood, dat weet je he?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tis wel erg slap vandaag, het zal echt beter moeten. Of ze moeten een keer geluk hebben.
[ Voor 49% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-08-2022 21:36 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Behalve Bavaria, dat mag je direct leeggieten boven het toilet.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:35:
@Maarten_E Met dit weer moet je goed drinken!
⏩ PVOutput☀️
Thx voor de zorgen over het drinken, bedoelde meer alcohol maar pak net een cola.
@Quad En 3x raden wat ze schenken in het Philips Stadion...
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten_E op 24-08-2022 21:36 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En dit is nog maar het begin van het seizoen.Grindtegel schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:35:
Van teveel naar dit soort wedstrijden kijken ook, wat een ellende weer wat doe ik mezelf toch weer aan.
Tegen het einde heb je echt vakantie nodig
Ook prima, gaat om het idee dat je vaak, als je net 't hoekje om bent, er gescoord wordt.Maarten_E schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:35:
Jullie opmerkingen maakt het niveau van deze wedstrijd nog wel het meest duidelijk.
Thx voor de zorgen over het drinken, bedoelde meer alcohol maar pak net een cola.
Hielp dit keer helaas hier.
⏩ PVOutput☀️
Vandááááár dat PSV nooit scoort. Sorry, ik ga inslaan!Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:37:
[...]
Ook prima, gaat om het idee dat je vaak, als je net 't hoekje om bent, er gescoord wordt.
Hielp dit keer helaas hier.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb je de top van Nederland in ieder geval live gezien (Groningen)Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:39:
@Maarten_E ik weet het, ben er één keer geweest, tegen Benfica QF EL.
Wel grappig, ben bij PSV, Twente en Groningen geweest, maar bij Ajax nog nooit.
Hier alleen FC Barcelona en PSV, statistiek is positiever voor PSV, 4x geweest (allen ED, 4x gewonnen), FCB 1x groepsfase CL en ze verliezen. Dus, statistisch...Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:39:
@Maarten_E ik weet het, ben er één keer geweest, tegen Benfica QF EL.
Wel grappig, ben bij PSV, Twente en Groningen geweest, maar bij Ajax nog nooit.
dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:40:
[...]
Heb je de top van Nederland in ieder geval live gezien (Groningen)

⏩ PVOutput☀️
De tegenstander siddert en beeft altijd in de Euroborg, mede mogelijk gemaakt door Gasunie.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:40:
[...]
Heb je de top van Nederland in ieder geval live gezien (Groningen)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Was dat niet de penalty van Seedorf?carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:41:
James Webb-telescoop blijkt geraakt te zijn door een rond voorwerp.
Die bal is nooit meer gevonden.
En wie wil hem dan? Lokeren?Zingo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:44:
Gakpo, man man man. Als hij dit vaker doet dan verkoop maar hoor.
carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:41:
James Webb-telescoop blijkt geraakt te zijn door een rond voorwerp.

⏩ PVOutput☀️
Of juist wel, zonder CL heeft hij minder reden om bij PSV te blijvenOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:44:
Gakpo wil niet verhuizen denk ik.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als je middelmatig speelt zou er vast wel een plaatsje bij Man UTD zijn
Hier ook hoor, al 3x geschreven dat hij elke keer door de mand valt.Grindtegel schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:45:
Ik blijf het roepen, ik begrijp echt niet waarom Gakpo al die miljoenen waard zou zijn, echt totaal niet. Die laat toch nooit wat speciaals zien? Roept iederene elkaar nou na of ben ik zo blind?
Blind?Grindtegel schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:45:
Ik blijf het roepen, ik begrijp echt niet waarom Gakpo al die miljoenen waard zou zijn, echt totaal niet. Die laat toch nooit wat speciaals zien? Roept iederene elkaar nou na of ben ik zo blind?
Ik heb nog nooit een grondtegel gezien die ogen had.
thx dan zat het dat inderdaad zijnOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:46:
[...]
Blind?
Ik heb nog nooit een grondtegel gezien die ogen had.
Dacht juist dat hij verkocht zou worden als ze het niet zouden halenOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:44:
Gakpo wil niet verhuizen denk ik.
Aan NAC Breda blijkbaar.Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:48:
[...]
Dacht juist dat hij verkocht zou worden als ze het niet zouden halen
Ik denk eerder aan Fortuna Ankara.

Nogal logisch, zit met z'n rug naar het veld toe.Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:53:
Duidelijk dat Sneijder de wedstrijd niet heeft gezien.
⏩ PVOutput☀️
Wel een duidelijk stelletje met Jantje erbij.Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:53:
Duidelijk dat Sneijder de wedstrijd niet heeft gezien.
Ondertiteling is tt888 toch?
Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:54:
[...]
Nogal logisch, zit met z'n rug naar het veld toe.
Ik moet theater kijken nu
probleem is dat hij dat 90min lang doet.Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:54:
[...]
Nogal logisch, zit met z'n rug naar het veld toe.
De kraam met frikandellen zal wel aan die kant staan,
Ik denk het niet, het is echt een bende. Weekend rust en het is nog steeds los zand allemaal. Ruud mag een wonder verrichten in de kleedkamer.Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:55:
Gaat Psv het winnen mensen?
Moet? Oei! Sterkte!!Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:55:
Gaat Psv het winnen mensen?

Liever in de finale van de CL toch?ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:01:
Kak, de Jong er af. Dat gaan we echt voelen. Ik hoop dat Simons de wedstrijd van zijn leven speelt.
De Jong eruit! Welja, dan resteert plan A.
Nee dat hoeft niet, want dan kopt Luuk de winnende er in
Als het zover is hoop ik dat dat tegen Ajax is, een compleet NL CL finale
LUL die je bent!
Kan me niet voorstellen dat ze geen potje op zaterdag hadden kunnen voetballen, had je 2x 4 dagen tussen wedstrijden.
[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 24-08-2022 22:09 ]
Ik denk dat het bewust was. Hij stond zo ver buitenspel dat hij ons dat valse moment van euforie niet wilde aandoen.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:08:
Tering, hoe kan je die missen.
Dat is toch bijna altijd? Het is echt lang geleden dat er echt flink sfeer werd gemaakt in het stadion helaas.Agent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:12:
Psv heeft veel dagjes volk over de vloer lijkt het
Tomorrow is not today!
dat heeft ie nog nooit gedaan en gaat ie nu ook niet doendglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:14:
Gakpo moet nu ook opstaan in deze wedstrijd.
Hopelijk schiet PSV er nog wel 1 in. En niet Rangers waar het eerder op lijkt.
Auch. Jinxed.
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 24-08-2022 22:16 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Maar op CL niveau moeten kansen er op bepaalde momenten wel erin.
En jawel de Rangers snappen dat dus.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja.Agent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:16:
Waarom is Luuk de jong gewisseld? Had die een blessure?
Zat met een ijsje op de bank.Agent47 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:16:
Waarom is Luuk de jong gewisseld? Had die een blessure?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023