Ik doe na de Graafschap uit niet meer aan voorspellingen.
Ik heb per ongeluk verkeerd gestemd...Gynnad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 07:06:
Poll: Wie bereikt de groepsfase van de Champions League?
• PSV, na reguliere speeltijd
• PSV, na verlenging
• PSV, na strafschoppen
• Rangers, na reguliere speeltijd
• Rangers, na verlenging
• Rangers, na strafschoppen
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat PSV na strafschoppen door gaat, koos voor Rangers na strafschoppen per ongeluk.
Wel belangrijk natuurlijk dat dit mee genomen wordt.
Ik vind het heel spannend vanavond, helaas kan ik het zelf niet zien. (ik ga naar theaterstuk Hollands Hoop, hoe toepasselijk vanavond)
Psv is de laatste jaren een team dat als het moet gebeuren, dat het dan niet lukt.
Maar heb meer vertrouwen in Ruud en Fred dan destijds in meneer Schmidtje doorwissel.
De Rangers zijn natuurlijk ook gebrand om door te gaan.
Grote kans voor PSV.
JA JEZUS HARRIBO!! HEEL DE POLL NAAR DE GALEMIEZEN ZO

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
SORRY SORRY SORRY!!Superkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:08:
[...]
JA JEZUS HARRIBO!! HEEL DE POLL NAAR DE GALEMIEZEN ZO![]()
![]()

Ik schaam me diep!!!
Schmidtje heeft wel al Champions League ...Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:01:
[...]
Ik vind het heel spannend vanavond, helaas kan ik het zelf niet zien.
Psv is de laatste jaren een team dat als het moet gebeuren, dat het dan niet lukt.
Maar heb meer vertrouwen in Ruud en Fred dan destijds in meneer Schmidtje doorwissel.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja met die loting had Psv het ook wel gegarandeerd gehaald.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:13:
[...]
Schmidtje heeft wel al Champions League ...
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 24-08-2022 11:50 ]
Vergeet Bassey niet. Stond akelig stabiel laatste wedstrijd. Geef dat nog een maandje de tijd voor full glory.JanW schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:15:
[...]
Nee, maar die woorden kan je voor de meeste spelers wel gebruiken. Toornstra, Luukinho, Anthony.
[...]
Klopt. De enige speler die we echt gaan missen is denk ik Martinez. Hij en Timber waren zo complementair aan elkaar en zo'n lekker duo. Jammer dat ie weg is, maar gisteren wel motm tegen Liverpool. Strijder 💪
Maar goed dat hij vanavond dan niet in aktie komtTyphone schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:45:
[...]
Vergeet Bassey niet. Stond akelig stabiel laatste wedstrijd. Geef dat nog een maandje de tijd voor full glory.
Tadic zit ook op 5M - rond de max van salarishuis nu.DirtyBird schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:28:
[...]
Ze gaan ook de helft van zn salaris betalen toch? Dat lijkt me buiten de noemer redelijk.
Wordt ie dan niet meteen de grootste salarisspons van ajax?
Ik was net bij de Arena, veel Rangers supporters daar die een Bassey shirt kochten. Kans op Ajax shirts in Eindhoven vanavond is grootTyphone schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:45:
[...]
Vergeet Bassey niet. Stond akelig stabiel laatste wedstrijd. Geef dat nog een maandje de tijd voor full glory.
Zou goud zijnStimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Ik was net bij de Arena, veel Rangers supporters daar die een Bassey shirt kochten. Kans op Ajax shirts in Eindhoven vanavond is groot.
Altijd leuk om huilende mensen in Ajax shirtjes te zienStimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Ik was net bij de Arena, veel Rangers supporters daar die een Bassey shirt kochten. Kans op Ajax shirts in Eindhoven vanavond is groot.
Ik hoop het voor psv vanavondElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:35:
[...]
Altijd leuk om huilende mensen in Ajax shirtjes te zien
Nou in dat geval, plaatsing Champions League voor PSV is gegarandeerd.Stimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Kans op Ajax shirts in Eindhoven vanavond is groot.
Ik lig altijd dubbel als PSV verliest met carnaval, huilende clowns +1.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:35:
[...]
Altijd leuk om huilende mensen in Ajax shirtjes te zien
Pas nou maar op met huilende clowns nu in de selectie van AjaxOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:12:
[...]
Ik lig altijd dubbel als PSV verliest met carnaval, huilende clowns +1.
Zou me echt hoogst verbazen als het niet lukt.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:36:
[Afbeelding]
Stratumseind is nu al goed vol
Er is wel wat spanning, ik hoop zo dat het gaat lukken!
Zal lekker warm zijn daar....
ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:36:
[Afbeelding]
Stratumseind is nu al goed vol
Er is wel wat spanning, ik hoop zo dat het gaat lukken!

Graadje of 33, zijn die schotten hopelijk nog minder gewend dan wij!Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:38:
[...]
Zou me echt hoogst verbazen als het niet lukt.
Zal lekker warm zijn daar....
Ben bang dat ze niet de nul gaan houden met die defensie.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:51:
4-0 voor PSV.
Zie hier de defensie van ons.Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:51:
[...]
Ben bang dat ze niet de nul gaan houden met die defensie.
:strip_exif()/f/image/bbJwXDOp3sCEW7qhf8lX5FYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor degenen die vanavond niet naar PSV willen kijken, of mocht het na een half uur 0-3 voor Rangers zijn, hier een "Technische analyse van het CL seizoen 2022' van de UEFA, 53 pagina's...
https://uefatechnicalreports.com/ucl-2022
[edit] en ik heb duidelijk iets gemist, die rapporten hebben ze zelfs over 15/16 al...
Ook voor Europa League, helaas niet voor de Conference League afgelopen seizoen
[edit] en ik heb duidelijk iets gemist, die rapporten hebben ze zelfs over 15/16 al...
[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 24-08-2022 19:14 ]
Stress niveau moet wel heel hoog zijn als je nu nog Alex uit zijn retirement gaat halencarpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:53:
[...]
Zie hier de defensie van ons.
[Afbeelding]
Die herken je meteen. Lopen allemaal met van die rooie koppen.ElPaco schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:39:
[...]
Graadje of 33, zijn die schotten hopelijk nog minder gewend dan wij!
Dan nog liever op tijd naar bed.toolkist schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:08:
Voor degenen die vanavond niet naar PSV willen kijken, of mocht het na een half uur 0-3 voor Rangers zijn, hier een "Technische analyse van het CL seizoen 2022' van de UEFA, 53 pagina's...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
67% gaat er vanuit dat PSV door zal gaan vanavond.Gynnad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 07:06:
Poll: Wie bereikt de groepsfase van de Champions League?
• PSV, na reguliere speeltijd
• PSV, na verlenging
• PSV, na strafschoppen
• Rangers, na reguliere speeltijd
• Rangers, na verlenging
• Rangers, na strafschoppen
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alex de tank?carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:53:
[...]
Zie hier de defensie van ons.
[Afbeelding]
Bah, wat een onsportief en kleinzielig ontvangst van de Rangers door de psv supporters. Bus kwartier vastgestaan. Onbegrijpelijk dat psv dit niet beter organiseert. Als je zo graag een topclub wil zijn, gedraag je dan ook naar. Vergelijk dat eens met vorige week toen de psv bus met geklap werd ontvangen.
Psv verdient het echt om onderuit te gaan. Hup Rangers!
Debielen in Nederland: Nederland verdient het onderuit te gaan!Exo81 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:44:
Bah, wat een onsportief en kleinzielig ontvangst van de Rangers door de psv supporters. Bus kwartier vastgestaan. Onbegrijpelijk dat psv dit niet beter organiseert. Als je zo graag een topclub wil zijn, gedraag je dan ook naar. Vergelijk dat eens met vorige week toen de psv bus met geklap werd ontvangen.
We kunnen met deze logica nog wel even doorgaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jah want dit gebeurd echt alleen in NederlandExo81 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:44:
Verwijderd
Ja, dom volk...Exo81 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:44:
Desondanks toch voor PSV. Beetje concurrentie voor Ajax vind ik prima. Elk jaar kampioen worden is ook zo saai.
Beetje slecht ja, vrij onsportief ook. Coördinator zal het wel door de vingers gezien hebben.Exo81 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:44:
Ik versta echt niets van Sneijder, die microfoon staat zo zacht.
Niet zacht genoeg ik hoor hem nogcarpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:54:
Mute-knop!
Wat een storm in een glas water. Gio die zegt dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt is ook een clown. Hij heeft echt wel ergere dingen meegemaakt.
De coördinatie is matig omdat een feestende menigte buiten het stadion staat waar de bus doorheen moet. Dat hadden ze moeten voorkomen.
Maar er is hier geen sprake van opzet of slecht gedrag door supporters.
De coördinatie is matig omdat een feestende menigte buiten het stadion staat waar de bus doorheen moet. Dat hadden ze moeten voorkomen.
Wat een idioten daar in Eindhoven
PSV vs Rangers for a place in the Champions League. The place was mental as the Rangers team arrived about 45 minutes ago.
— Jordan Campbell (@JordanC1107) 24 augustus 2022
Team bus had to go back for a short while as the fans had surrounded it and were banging on the windows.
Fireworks and flares everywhere. pic.twitter.com/qkbv4RD4XS
Mwa dat laatste betwijfel ik, maar Giovanni zal echt wel wat gewend zijn.
Niet van de supporters. Van de coördinator misschien. De supporters stonden er in grote groepen al 3 uur voor de wedstrijd.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:58:
Mwa dat laatste betwijfel ik, maar Giovanni zal echt wel wat gewend zijn.
Daargelaten dat je natuurlijk wel als PSV zijnde verantwoordelijk bent voor de goeie ontvangst van de tegenstander..
Daar is de corner tegen PSV al na 30 seconden.
Mooie manier om alles super erg te doen lijken. Voor degene die de situatie rond het PSV stadion niet kennen even wat duiding bij het filmpje op Twitter.
Deze menigte staat buiten de Oost tribune, en het filmpje is richting zuid gefilmt.
De spelersbus zou op zuid aan moeten komen via de Frederiklaan, wat de west-kant is. Deze menigte is dus niet de menigte die die om de bus stond.
Ik zeg niet dat de bus niet geblokkeerd werd, maar sowieso niet door deze menigte. Plaatjes/filmpjes van de geblokkeerde bus heb ik nog niet gezien.
Jammer dat de supporters zich zo laten kennen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hebben de bussen geen vaste route dan?Fleximex schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:59:
[...]
Niet van de supporters. Van de coördinator misschien. De supporters stonden er in grote groepen al 3 uur voor de wedstrijd.
Dat moeten zowel de supporters als de coördinator weten, het zal i.i.g. geen domme pech noch toeval zijn.
alsof die iets te melden heeft.carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:54:
Tsja, kunnen de supporters toch niets aan doen dat de bus daar komt?
Hup PSV, meer of minder miljoenen voor Ajax kunnen me niets schelen, ik wil komende tijd van dinsdag tm zondag NL voetbal kunnen zien.
Hup PSV, meer of minder miljoenen voor Ajax kunnen me niets schelen, ik wil komende tijd van dinsdag tm zondag NL voetbal kunnen zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bij ons in 020 krijg je direct met de waterkanon. PSV komt goed weg door het water te kort in Nederland.Fleximex schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:56:
Wat een storm in een glas water. Gio die zegt dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt is ook een clown. Hij heeft echt wel ergere dingen meegemaakt.
Bij PSV ook wel omdat het toch wel best lang geleden is dat er daar wat mis ging rondom het stadion met tegenstanders. Kan gebeuren, is niet handig, en door.Stimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:04:
[...]
Bij ons in 020 krijg je direct met de waterkanon. PSV komt goed weg door het water te kort in Nederland.
PSV speelt redelijk "rustig" achterin, voorin nog minder, maar wie weet.
In 040 weten ze dat die waterkanonnen in 020 staan. Bij die enorme rellen vorig jaar (op het 18 september plein) duurde het ook rond de 3 uur voor ze in Eindhoven waren, dus er is tijd genoeg om te rellenStimulate14 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:04:
[...]
Bij ons in 020 krijg je direct met de waterkanon. PSV komt goed weg door het water te kort in Nederland.
Gakpo dik buiten spel...
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 24-08-2022 21:08 ]

@grensrechter
⏩ PVOutput☀️
Rangers wel de eerste mogelijkheid..
⏩ PVOutput☀️
ze hoeven alleen de tv gelden pot te delen en dat is voor de Nederlandse clubs niet echt veel.Quad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:04:
Tsja, kunnen de supporters toch niets aan doen dat de bus daar komt?
Dat was geen corner
Wat een fouten. Geen buitenspel van Gakpo, dit geen corner.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:15:
Dat was geen corner
Waar de leiding vorige week super goed was, maakt de wedstrijdleiding nu al twee grote fouten.
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 24-08-2022 21:16 ]
Hey, grensrechtertje, ga maar naar huis hoor. Dat was erg onhandig. Druk zit er even goed op van de Rangers.
Hebben ze Collina gekloond?
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-08-2022 21:20 ]
Nee, die fluit beterOPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:19:
Hebben ze Culina gekloond?

Flink mislukt dan, Culina kon namelijk wel goed fluiten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:19:
Hebben ze Culina gekloond?
Veerman met de 0-1 tegen de verhoudingen, kom maar op Veerman!
[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 24-08-2022 21:21 ]
Eigen doelpunt?carpebios schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:21:
Veerman met de 0-1 tegen de verhoudingen, kom maar op Veerman!
Hahahaha, goedemorgen, 1-0 bedoel ik natuurlijk.
Gakpo lijkt in ieder geval meer oog te hebben voor zijn medespelers. Nu allemaal wat minder nerveus en wat meer doelpunten voor PSV.
weet iemand in welke pot PSV terecht zou komen?
4. Ajax in 1.Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:23:
weet iemand in welke pot PSV terecht zou komen?
Ajax in 1? Is dat omdat er geen kampioen uit Rusland is?
Oef, geef ze nou geen ruimte ...
PSV is weer zo zwak he.
Glasgow is zoveel beter met combinaties, het enige wat psv doet is ballen miskleunen (op veerman na). Gaat niet goedkomen zo
Beide ploegen horen in de Europa League. Tot nu toe echt een slechte wedstrijd.
Wakker worden jongs..

⏩ PVOutput☀️
Waarom daar een overtreding?
Omdat ze zo hoog staan op de Europese lijstDeadsy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:25:
[...]
Ajax in 1? Is dat omdat er geen kampioen uit Rusland is?
Zo ontiegelijk hard erin doe is normaal daar..
Omdat het een matige verdediger is.OPSLAGHOND schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:27:
Waarom daar een overtreding?
Mochten ze het halen dan moeten ze echt een vervanger voor hem halen
Nouja hard, vooral onhandig en dom. Terechte kaart though.dglavimans schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:27:
Zo ontiegelijk hard erin doe is normaal daar..
Het is mooi als ze het halen maar komop, psv heeft echt he-lemaal niks te zoeken in de champions league, wat een bedroevend niveau...
Wat een inspiratieloze bende weer. Balletje breed in de verdediging. Zo voorspelbaar allemaal en simpel te verdedigen als ze wensen aan te vallen.
Ben ik hiervoor terug van vakantie gekomen? Potverdrie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, pot vier las ik net!Maarten_E schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:30:
Ben ik hiervoor terug van vakantie gekomen? Potverdrie.
Nou kan Gakpo weer eens een lage corner trappen.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben weer weg, heb het alweer gehad hier.
Waar koop ik zo’n baard als die van Ruud? Dat halve gezicht is gewoon baard man
Ga toch fietsen, we houden je wel op de hoogte.Maarten_E schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:32:
[...]
Ik ben weer weg, heb het alweer gehad hier.![]()
Lekker voor de Jong dat zich zoveel spelers aanbieden in een goede positie
Ff naar de toilet of een biertje halen helpt vaak wel.Maarten_E schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:32:
[...]
Ik ben weer weg, heb het alweer gehad hier.![]()
⏩ PVOutput☀️
Ik drink niet, maar thx voor de tipQuad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:33:
[...]
Ff naar de toilet of een biertje halen helpt vaak wel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023