[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.283 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

TTLCrazy schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:36:
Antony wordt wel erg overgewaardeerd op het moment. Ja, het is best een leuke speler met wat onberekenbaars, maar zo zijn er wel meer te vinden. Heb genoeg wedstrijden gezien waar hij geen pepernoot raakt. Laten we hem niet beter maken dan dat hij is a.u.b. Voor 100 en zelfs 80 miljoen had ik hem al lang laten gaan.
Ik denk dat zo ongeveer iedereen er zo over denkt en het bedrag wat United er voor over heeft is absurd hoog, veel te hoog, extreem te hoog. Net als bij Martinez. Maar hé, een speler is waard wat de gek er voor geeft. En dat United zo gek is, prima. Maar je zal het vanuit Ajax oogpunt moeten bekijken. Ja, 80 ~ 100 miljoen is gigantisch veel geld, maar als je zo aan het einde van de transferperiode en op de drempel van het CL seizoen geen goede vervanger kan binnenhalen dan gaat het mogelijk heel veel geld kosten in plaats dat het gaat opleveren. Sowieso zal Ajax 20% van de winst op Antony moeten gaan aftkken aan zijn oude club, maar is de kans ook groot dat je in de CL dermate kwaliteit gaat inleveren op het veld dat het je mogelijk inkomsten uit de CL gaat kosten. Overwinteren in de CL levert al zo'n slordige 10 miljoen op, een paar overwinningen in de poulefase idem dito. En Ajax hoeft niet te verkopen en kan gokken op een goed WK van Antony. Als een langer verblijf ook nog eens ten goede komt aan Europese prestaties in de CL dan valt er gewoon weinig te verliezen door de poot stijf te houden. Maar één ding ben ik van overtuigd; wil je cashes voor de speler zelf dan is nu het moment om Antony te verkopen, geen enkele club gaat een dergelijk bedrag meer neertellen voor hem. Niet verkopen levert echter wel een hoop sportieve (en dus financiele) voordelen op waar door het risico niet erg groot is voor een zwaar netto verlies op hem a la Neres :)

Echter, wanneer Ajax groen licht heeft voor Ziyech, al is het maar huren voor één seizoen, dan direct een strik er om heen en Antony persoonlijk afleveren bij Ten Hag :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50
jbdeiman schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:37:
[...]

Let's agree to disagree inderdaad, maar wat zouden ManU nu aan een Gakpo en Antony hebben? Het middenveld en achterin wordt volledig overlopen, dat lossen die 2 ook niet op i.m.o. Misschien dat je een verklaring hebt waardoor zij wel wat zouden toevoegen aan een ManU op dit moment?
Eén of twee spelers gaat dit United sowieso niet helpen. Daar moet grondig de bezem doorheen. Laten we hopen dat Ajax en PSV daar flink van profiteren. Ik ben alvast heel nieuwsgierig naar de wedstrijd vanavond :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Antony wordt wel erg overgewaardeerd op het moment. Ja, het is best een leuke speler met wat onberekenbaars, maar zo zijn er wel meer te vinden. Heb genoeg wedstrijden gezien waar hij geen pepernoot raakt. Laten we hem niet beter maken dan dat hij is a.u.b. Voor 100 en zelfs 80 miljoen had ik hem al lang laten gaan.
Hij doet het voor Brazilië ook niet onaardig, kijk dat maar eens terug.
Maar voor 80 miljoen moet je 'm gewoon weg doen, Ajax neemt wel risico met het weigeren van het bod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 08:17

snmght

imho dan he

@Han en in je rekensommetje: als Antony het verschil maakt tussen landstitel (en gegarandeerd weer de CL in) of niet verdient hij ook weer even tientallen miljoenen. In die zin is € 100 miljoen een schappelijke prijs. Al hoop ik wel dat ze er ten minste € 100.000.000,01 van maken opdat wij Ajacieden dan kunnen roepen dat we een speler voor meer dan 100 miljoen verkocht hebben. :+

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:10
Hou er wel rekening mee dat Ajax ook nog iets moet overhouden aan deze transfer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 09:34
jbdeiman schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:37:
[...]

Let's agree to disagree inderdaad, maar wat zouden ManU nu aan een Gakpo en Antony hebben? Het middenveld en achterin wordt volledig overlopen, dat lossen die 2 ook niet op i.m.o. Misschien dat je een verklaring hebt waardoor zij wel wat zouden toevoegen aan een ManU op dit moment?

Ik denk dat er in de Eredivisie eigenlijk geen speler loopt die direct een versterking/ verbetering gaat zijn voor ManU, op termijn, zeer zeker wel, maar daar hebben we het nu niet over. ManU moet snel punten gaan pakken (of wellicht tegen Liverpool en andere hoog aangeschreven teams laten zien dat het wél kan voetballen), anders is het snel een onhoudbare zaak.
Zeker in Engeland zijn verwachtingen torenhoog en wordt er als een malle gezaagd, zeker als het zo loopt zoals het nu doet
punt is ook dat de echte top niet naar ManU wilt, want ze spelen geen CL. Financieel is United nog wel wereldtop, maar sportief niet. Er zit niks anders op voor ze dan dik de portomonee trekken, want elke club weet dat ze geld hebben en wanhopig zijn.

Van Gaal liep toen al tegen hetzelfde issue aan, 8 jaar geleden. Hij wilde lewandowski, hummels, robben. Hij kreeg Blind en Falcao die toen al over zijn top was. Di Maria kwam wel maar faalde, daar had hij wel wat pech mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:35

Stimulate14

⭐⭐⭐

De broer van Ziyech post zijn broer in een Ajax shirt op Instagram. Lekker voeden die geruchten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:21:
Serieus als Ronaldo (CR7) naar Ajax gaat krijgt iemand hier een complete vakantie van mij. +1 is wel een eis op de deelname.
HAHAHAHAH here we gooo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LC3XG01fz5fKsqPDmf8aeLILZMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/25FYa4Iu0abGtF8HpP3JyToD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 19:49
Ik heb gisteren een vakantie geboekt voor de paasvakantie.
Zal ik dat bonnetje maar gewoon indienen dan?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:34
PSV supporters niet welkom bij de volgende editie van Ajax - PSV nadat er antisemitische spreekkoren en doodverwensingen waren te horen aan het adres van o.a. Bergwijn en Ihattaren.

https://www.ed.nl/nederla...rijd-tegen-ajax~ada6f07f/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 16:50:
PSV supporters niet welkom bij de volgende editie van Ajax - PSV nadat er antisemitische spreekkoren en doodverwensingen waren te horen aan het adres van o.a. Bergwijn en Ihattaren.

En meer dan terecht, het stuk van de geuzennamen blijft altijd voer voor discussie. De doodsverwensingen zoals aangehaald in het artikel mag consequent en hard op gehandhaafd worden, zowel door de ontvangende club van uitsupporters alsmede de club van de aanhang. Dit soort "supporters" zou je liever kwijt dan rijk moeten willen zijn.

Eveneens dat een select deel van de uitsupporters van menig grote club het nodig acht om het uitvak te vernielen of spullen richting andere vakken te gooien. Als je je als toeschouwer niet kan gedragen blijf dan lekker thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05

Hmm, opzich een goede zaak, maar het voelt toch een beetje als competitievervalsing. Het is immer niet alsof Ajax-supporters zich altijd zo voorbeeldig gedragen buitenshuis.

Wat mij betreft doen ze in Eindhoven hetzelfde, wellicht dat we zo ooit een keer tot minder agressie rond voetbalwedstrijden komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:01:
[...]

Hmm, opzich een goede zaak, maar het voelt toch een beetje als competitievervalsing. Het is immer niet alsof Ajax-supporters zich altijd zo voorbeeldig gedragen buitenshuis.

Wat mij betreft doen ze in Eindhoven hetzelfde, wellicht dat we zo ooit een keer tot minder agressie rond voetbalwedstrijden komen.
Hoezo doen ze in Eindhoven hetzelfde? Als de Ajax supporters zich niet zo idioot gedragen als die anti-semitische PSVers, moeten ze toch gewoon welkom zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:41
Exocet schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:11:
[...]

Hoezo doen ze in Eindhoven hetzelfde? Als de Ajax supporters zich niet zo idioot gedragen als die anti-semitische PSVers, moeten ze toch gewoon welkom zijn.
Tja maar die logica is bij voetbalclubs meestal niet te vinden. Ik kan me nog een Utrecht-Ajax herinneren waar Ajaxsupporters niet mochten komen omdat ze niet voor de Utrechtsupporters konden instaan. Die laatsten waren gewoon welkom bij de wedstrijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:41:
[...]

Inderdaad, smerige spelletjes wellicht?
Die kent ie zelf ook prima (hij was assistent van Hofland, de vorige hoofdtrainer, en heeft als ik het me goed herinner actief aan diens stoelpoten gezaagd) dus absoluut geen medelijden mee. Sterker nog, hoe sneller die kwal uit het betaald voetbal is verdwenen hoe beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:01:
[...]

Ajax supporters worden zelfs niet toegestaan als het de thuissupporters zijn die voor gezeik zorgen (Fc Utrecht). Bij Ajax werden wel toeschouwers van ADO toegestaan, andersom niet.

Maar ik blijf erbij, gewoon nergens meer uitsupporters toestaan. Scheelt zoveel geld en gezeik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
[...]

Als dat het geval zou zijn, inderdaad welkom. Maar ik denk dat er ook genoeg voorbeelden te vinden zijn van agressie en spreekkoren andersom. Dat die toevallig niet antisemitisch zijn. Tsjah, dat heeft vooral met de historie van de clubs te maken. Wil niet zeggen dat dat niet net zo goed idioot is.

Het is ook niet alsof dit spreekkoren zijn tegen Joden in zijn algemeen ofzo, het is toevallig jullie bijnaam (waarmee ik het verder niet goed wil praten ofzo). Net zoals niet alle Ajacieden een hekel zullen hebben aan boeren in het algemeen.

Zitten al zo lang met problemen rond voetbalwedstrijden en enorme politie-inzet etc. als ze daar eindelijk eens wat aan doen, dan is dat wat mij betreft allang positief. Maar inderdaad als supporters zich gewoon normaal gedragen, dan is er geen enkele reden om uitsupporters te verbannen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

94 miljoen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:47
Ziek toch! Nu al zin in wedstrijd vanavond. Bij een grote nederlaag, wil ik nog weleens zien of het allemaal doodgaat. Hopelijk blijft de schade beperkt vanavond en krijgt hij nog een paar weken de kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Poh daar moeten we toch een aantal jaar voor werken.

Ziyech zou al met Huntelaar hebben gesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:36:
[...]

Ziek toch! Nu al zin in wedstrijd vanavond. Bij een grote nederlaag, wil ik nog weleens zien of het allemaal doodgaat. Hopelijk blijft de schade beperkt vanavond en krijgt hij nog een paar weken de kans.
De woede van de supporters richt zich voor 100% op de eigenaars en niet op Ten Hag. Tot op het niveau dat er (lichte) twijfels zijn of de wedstrijd wel gewoon gespeeld kan worden, aangezien er voor aanvang demonstraties gepland zijn.
Ten Hag krijgt door een grote nederlaag wellicht alleen maar meer geld te besteden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:48

OMX2000

By any means necessary...

Grappig is dat je voor 15 miljoen een aanvaller van 94 miljoen onschadelijk kunt maken 😋 Gelukkig voor Antony zitten ze in hetzelfde team.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:36:
[...]

Ik zie het eerder mislopen als ze toch wel blijken te kunnen voetballen en geheel verrassend een goed resultaat neerzetten.
Als de huidige rechtsbuiten daar ook nog invloed op heeft kun je je wel afvragen of je 94(!) miljoen moet uitgeven.
Bij een verlies wordt paniek en de roep om geld uit te geven alleen maar groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Psst het gaat over een transfer van een speler van een NL club en of dat wel zo handig is. Dat kan prima hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:18
Maar het al dan aanblijven van Ten Hag mag wel in het buitenland topic :)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:13:
Maar het al dan aanblijven van Ten Hag mag wel in het buitenland topic :)
En dat is dus niet te doen, dan spring je van topic A naar topic B en terug. Gewoon niet zo miereneuken nu, als Anthony verkocht is mag alles idd naar buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:48
Als het om spreekkoren, spandoeken en vernielingen gaat. Dan vraag ik me af wanneer er geen Ajax supporters meer welkom zijn in de Arena of welk ander stadion. Kan me walchelijke spandoeken herinneren waar het bestuur goedkeuring aan gaf. Bommen op Rotterdam Aidshoven alles is toegestaan daar schijnbaar. Maar goed als je bedreigd wordt door de harde kern doe je rare dingen schijnbaar.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:14:
[...]

En dat is dus niet te doen, dan spring je van topic A naar topic B en terug. Gewoon niet zo miereneuken nu, als Anthony verkocht is mag alles idd naar buitenland.
In dit tempo is dat vandaag of morgen, dus zijn we snel klaar. Aan de andere kant, wat als Ten Hag de nieuwe trainer van Fortuna wordt over 4 dagen? :Y) _O-

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
[...]

Ik herinner mij een vlag met brainfart aidsho….

Ach ja, allemaal kleuters.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

In dit tempo is dat vandaag of morgen, dus zijn we snel klaar. Aan de andere kant, wat als Ten Hag de nieuwe trainer van Fortuna wordt over 4 dagen? :Y) _O-
Nee joh, die spreekt geen Turks, alleen tukkers.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:48

OMX2000

By any means necessary...

Man on man die reacties van Tukkers en Feyenoorders over het eventuele overkomen van Zerrouki naar Feyenoord.

Al die haat volg ik echt nie. Ben gewoon voor je club, beetje geinen met/om een rivaal is leuk. Maar dan is het wel klaar.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

Ik herinner mij een vlag met brainfart aidsho….

Ach ja, allemaal kleuters.
Er zit nogal een gigantisch verschil tussen dat spandoek wat bedenkelijk was en doodsverwensingen in spreekkoren.

Daarnaast, als je dat had gewilt had je direct daar op moeten reageren als club, nu als reactie dat doen komt nogal bijzonder zwak over. Veel verder dan een jij-bak/whataboutisme is het dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik dacht zonet ik ga nog ff studio voetbal van gisteravond kijken op de ziggo app.
Moet je daar opeens een replay tv abonnement voor hebben. Wat!?
Npo extra moet je ook al voor betalen bij ziggo.

Kom op zeg dat is nb gratis publieke televisie overal.
Wat een geldwolven.

Enfin volgende keer maar opnemen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:37:
Ik dacht zonet ik ga nog ff studio voetbal van gisteravond kijken op de ziggo app.
Moet je daar opeens een replay tv abonnement voor hebben. Wat!?
Npo extra moet je ook al voor betalen bij ziggo.

Kom op zeg dat is nb gratis publieke televisie overal.
Wat een geldwolven.

Enfin volgende keer maar opnemen.
Waarom zou je het leed dat Ziggo heet daarvoor gebruiken?
Dit kan je gewoon gratis bij NPOstart bekijken: https://www.npostart.nl/n...l/21-08-2022/POW_05396990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Napo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 19:41:
[...]

Waarom zou je het leed dat Ziggo heet daarvoor gebruiken?
Dit kan je gewoon gratis bij NPOstart bekijken: https://www.npostart.nl/n...l/21-08-2022/POW_05396990
Ja daar was ik al achter. Dank.
Toch raar dat ziggo gewoon geld vraagt voor zoiets?

En bij elke aanbieder kon je altijd gratis terugkijken, maar nu dus niet meer bij ziggo.
Lang leve je eigen opnameapparatuur.

Enfin wat off topic

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 22-08-2022 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28

Superkiwi

Hoi doei

Louwke schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:17:
Als het om spreekkoren, spandoeken en vernielingen gaat. Dan vraag ik me af wanneer er geen Ajax supporters meer welkom zijn in de Arena of welk ander stadion.
Ik en mijn kat misdragen ons ook met enige regelmaat ik mijn huis. Als anderen dat doen schop ik ze ook gelijk de deur uit hoor.

*edit
smiley vergeten. Bij dezen:
:+

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2022 20:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:54
Denk dat we ons allemaal er van bewust zijn dat de deal rondom Antony in de grote lijnen al rond is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:09:
Denk dat we ons allemaal er van bewust zijn dat de deal rondom Antony in de grote lijnen al rond is?
Whoat gaat Anthony weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wie is Anthony?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:00
En voor hoeveel gaat Gakpo is dat ook al bekend?

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
loewie1984 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:36:
En voor hoeveel gaat Gakpo is dat ook al bekend?
Willen ze pas na het duel met de rangers laten lekken.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:09:
Nja, anders liet Ajax Antony niet buiten de selectie afgelopen zondag. En zou hij niet naar verluid al een persoonlijk akkoord mogen sluiten.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Goede zaak, het is een keer klaar. Mogen meer clubs doen wat mij betreft.

Gelukkig kunnen de inwoners van Amsterdam er ook voor kiezen dat een burgemeester niet meer welkom is die de inwoners op een zeer grove manier heeft geminacht door te protesteren ten tijde van een verschrikkelijke pandemie met een badge op van een semi-terroristische beweging. Oh wacht..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:09:
[...]
Grappig is dat je voor 15 miljoen een aanvaller van 94 miljoen onschadelijk kunt maken 😋 Gelukkig voor Antony zitten ze in hetzelfde team.
Daarom heeft Ten Hag hem gekocht en op de bank gezet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De reden waarom Ajax niet met 80 miljoen akkoord is gegaan is vermoedelijk de 20% doorverkooppercentage wat São Paulo heeft op Antony.
Bij 80 miljoen houdt Ajax nog geen 65 miljoen over. En dat is dan waarschijnlijk te laag ten opzichte van een sterke selectie in de CL voor het CL geld.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:00
Quad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:28:
De reden waarom Ajax niet met 80 miljoen akkoord is gegaan is vermoedelijk de 20% doorverkooppercentage wat São Paulo heeft op Antony.
Bij 80 miljoen houdt Ajax nog geen 65 miljoen over. En dat is dan waarschijnlijk te laag ten opzichte van een sterke selectie in de CL voor het CL geld.
Heeft São Paulo goed onderhandeld dan!

discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:04
OPSLAGHOND schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:18:
[...]

Daarom heeft Ten Hag hem gekocht en op de bank gezet.
Zo onschadelijk, toch de 3-2 gescoord :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14

Agent47

I always close my contracts.

Toornstra naar Utrecht. Jammer, had hem graag erbij gehad, puur vanwege zijn professionalisme. 8 jaar bij Feyenoord gezeten en nooit geklaagd. Was één van de eerste die loon inleverde ook tijdens de corona pandemie.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:43
Quad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:28:
Hoho 65 miljoen. Ik zag berekeningen op Twitter voorbij komen dat Ajax maar 50% van de som overhoud.
Aangezien het niet alleen doorverkooppercentage is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Hoho 65 miljoen. Ik zag berekeningen op Twitter voorbij komen dat Ajax maar 50% van de som overhoud.
Ze betalen ook 20% aan Sao Paolo over de winst.
Maar uiteraard is dat bedrag niet netto, dat is het namelijk nooit bij een transfersom, er gaat een behoorlijk percentage naar zaakwaarnemers, solidariteitsbijdrage en afschrijving.
Het is echt niet dat bijvoorbeeld 50 miljoen voor Gakpo, dit netto is voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Hier zie je overigens de rekensom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Uiteraard, maar die gegevens weten we meestal niet. De 20% wel en die is op zo'n bedrag best fors.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:25:
[...]

Ze betalen ook 20% aan Sao Paolo over de winst.
Maar uiteraard is dat bedrag niet netto, dat is het namelijk nooit bij een transfersom, er gaat een behoorlijk percentage naar zaakwaarnemers, solidariteitsbijdrage en afschrijving.
Het is echt niet dat bijvoorbeeld 50 miljoen voor Gakpo, dit netto is voor PSV.
Gakpo 50 miljoen :D ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Agent47 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:41:
Toornstra naar Utrecht. Jammer, had hem graag erbij gehad, puur vanwege zijn professionalisme. 8 jaar bij Feyenoord gezeten en nooit geklaagd. Was één van de eerste die loon inleverde ook tijdens de corona pandemie.
Ik heb er de pest in. Dat Toornstra weg gaat op deze manier vind ik echt heel jammer. Een vaste kracht, die hard kan en wil werken. Dan ook nog cadeau gedaan aan Utrecht…Slot mag wel eens heel snel dit elftal op de rit krijgen, als je Jens zo weg laat lopen omdat je hem geen speelminuten geeft en de alternatieven niet echt leveren…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Doet het qua statistieken beter dan Antony. Zelfde geldt voor Karlsson van AZ.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

Vos

AFCA

tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:59:
[...]

Ook in de CL? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tiswat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:59:
[...]

Maar het is gewoon wat de gek er voor heeft. Spurs deed 'moeilijk' met Bergwijn, Ajax nu met Antony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
Vos schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:07:
[...]

Maar het is gewoon wat de gek er voor heeft. Spurs deed 'moeilijk' met Bergwijn, Ajax nu met Antony.
Dit. Transfermarkt schat Antony zijn waarde op 38.5 miljoen. Dat is een heel stuk realistischer dan de 100 die ze misschien gaan krijgen.

Wel weer uitstekend gehandeld van Ajax. Een showboat met middelmatige statistieken die altijd beslissend kan zijn maar ook vaak genoeg onzichtbaar is, een heethoofd daarnaast die theatraal jankt en vrij smerig speelt - een speler die absoluut niet altijd levert. En dan zo’n absurd bedrag. Knap.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• JanW
Volgens mij is de persoon hierboven geen fan... Showboat, heethoofd, jankerd en smerig :D

Er wordt ook betaald voor potentie. Niet alleen voor statistieken. Anders zou Bas Dost nu bij Manchester City spelen en hadden we 't wereldwijd over Afonso Alves de geweldenaar gehad, maar die zijn na hun stap hogerop aardig door de mand gevallen en deden 't uiteindelijk alleen maar redelijk bij clubs die niet boven 't niveau Eredivisie uit kwamen. Antony heeft ook in de CL en bij het nationale team laten zien dat hij kan leveren, daar kijken scouts ook naar. Niet alleen naar potjes tegen Heracles op ku(ns)tgras in de Eredivisie.

Oh, en naast potentie natuurlijk ook het moment. Antony was 2 maanden geleden een stuk goedkoper dan vlak voor 't sluiten van de transfermarkt. Dat zal iedere basisspeler bij iedere club zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 23-08-2022 13:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

donleone83 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Dit. Transfermarkt schat Antony zijn waarde op 38.5 miljoen. Dat is een heel stuk realistischer dan de 100 die ze misschien gaan krijgen.

Wel weer uitstekend gehandeld van Ajax. Een showboat met middelmatige statistieken die altijd beslissend kan zijn maar ook vaak genoeg onzichtbaar is, een heethoofd daarnaast die theatraal jankt en vrij smerig speelt - een speler die absoluut niet altijd levert. En dan zo’n absurd bedrag. Knap.
Wij kijken misschien met een Ajax bril, maar dit is wel een erge anti-Ajax bril :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:10
donleone83 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Ik dacht ff dat je het over Toivonen, Rivaldo, gehele selectie Getafe of elke willekeurige Portugese voetballer had 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Als Gakpo er morgen 2 inschiet is hij weg hoor. Als hij geen knikker raakt is hij 20M waard. Zo gaat het in het voetbal.

[ Voor 4% gewijzigd door Stimulate14 op 23-08-2022 13:56 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:54:
Als Gakpo er vanavond 2 inschiet is hij weg hoor. Als hij geen knikker raakt is hij 20M waard. Zo gaat het in het voetbal.
In de voorbereidende training dan ofzo? Dat moet hem wel lukken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Napo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:54:
[...]

In de voorbereidende training dan ofzo? Dat moet hem wel lukken :+
Sorry morgen :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:54:
Als Gakpo er morgen 2 inschiet is hij weg hoor. Als hij geen knikker raakt is hij 20M waard. Zo gaat het in het voetbal.
Zou mooi zijn voor hem en PSV, tot nu toe heeft hij het namelijk internationaal nog niet laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:16:
Volgens mij is de persoon hierboven geen fan... Showboat, heethoofd, jankerd en smerig :D

Er wordt ook betaald voor potentie. Niet alleen voor statistieken. Anders zou Bas Dost nu bij Manchester City spelen en hadden we 't wereldwijd over Afonso Alves de geweldenaar gehad, maar die zijn na hun stap hogerop aardig door de mand gevallen en deden 't uiteindelijk alleen maar redelijk bij clubs die niet boven 't niveau Eredivisie uit kwamen. Antony heeft ook in de CL en bij het nationale team laten zien dat hij kan leveren, daar kijken scouts ook naar. Niet alleen naar potjes tegen Heracles op ku(ns)tgras in de Eredivisie.

Oh, en naast potentie natuurlijk ook het moment. Antony was 2 maanden geleden een stuk goedkoper dan vlak voor 't sluiten van de transfermarkt. Dat zal iedere basisspeler bij iedere club zijn.
Niet reageren op een feyenoorder met blinde haat voor een Ajacied, totaal belachelijke reactie.
Straks krijgen we nog een stuk proza waarom Aursnes eigenlijk 60 miljoen had moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:12:
[...]

Zou mooi zijn voor hem en PSV, tot nu toe heeft hij het namelijk internationaal nog niet laten zien.
Vorig seizoen 6 wedstrijden in de CL kwalificatie, 2 doelpunten
Vorig seizoen 4 wedstrijden in de EL groepsfase, 2 doelpunten.
Vorig seizoen 5 wedstrijden in knockoutfase, 3 doelpunten en een assist.
Seizoen daarvoor2 wedstrijden in de EL kwalificatie, 3 doelpunten
Seizoen daarvoor 3 wedstrijden in de EL groepsfase, 1 doelpunten en 1 assist.

Had het meer kunnen/moeten zijn? Misschien maar niet laten zien zou ik ook niet stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 23-08-2022 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:10
Napo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:15:
[...]

Had het meer kunnen/moeten zijn? Misschien maar niet laten zien zou ik ook niet stellen.
Deze statistieken zijn niet verkeerd.
Ik ben natuurlijk niet degene waarop jij reageerde, maar ik moet zeggen dat ik niet het gevoel heb dat in de afgelopen jaren PSV het als geheel fantastisch heeft gedaan.
Wellicht komt daar bij velen het gevoel/mening vandaan dat Gakpo Europees ook weinig "betekend" heeft.
Waarschijnlijk heeft hij ook gewoon nauwelijks de kans gekregen om in een lekker draaiende ploeg op goed niveau te schitteren.

Als Ajacied zie ik Gakpo graag vertrekken uit NL, maar als Nederlander (coëfficienten en Oranje) denk ik dat het beter is als Gakpo blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:12:
[...]

Nee, daarom. Is wel makkelijk om dan naar Ajax te kijken. Maar ik denk dat een Antony, een Malacia en een Gakpo niet de United redders worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Napo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:15:
[...]

Dat is natuurlijk prima, maar dan betaal je voor dat niveau 6,25 miljoen voor een goal of een assist. En dan nog eens een salaris. Beetje vreemd wel he. Maar als ze al 100 miljoen neerleggen voor Maguire (..).

[ Voor 4% gewijzigd door Stimulate14 op 23-08-2022 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Dat is natuurlijk prima, maar dan betaal je voor dat niveau 6,25 miljoen voor een goal of een assist. En dan nog eens een salaris. Beetje vreemd wel he. Maar als ze al 100 miljoen neerleggen voor Maguire (..).
Nog altijd 10 miljoen per goal/assist minder dan Antony Europees gezien, dus lijkt me een goede deal :P

Edit: Of een seizoen eerder, toen had Antony 1 goal in 10 Europese wedstrijden en 0 assists. Dan zou hij wel 94 miljoen per goal waard zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door ElPaco op 23-08-2022 14:39 ]

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:37:
[...]

Nog altijd 10 miljoen per goal/assist minder dan Antony Europees gezien, dus lijkt me een goede deal :P

Edit: Of een seizoen eerder, toen had Antony 1 goal in 10 Europese wedstrijden en 0 assists. Dan zou hij wel 94 miljoen per goal waard zijn :P
Oeps, kwalificatiewedstrijden in twee seizoenen gemist, toch 5 doelpunten erbij voor Gakpo :+

Effectief dus Europees:
CL 2 doelpunten 0 assists (6 wedstrijden)
EL 6 doelpunten 1 assists (9 wedstrijden)
ECL 3 doelpunten 1 assists (5 wedstrijden)

Iets meer dan Antony
CL 3 doelpunten 4 assists (11 wedstrijden)
EL 0 doelpunten 0 assists (6 wedstrijden)
ECL 0 doelpunten 0 assists (0 wedstrijden)

Lastig tot niet te vergelijken, maar als je het toch zou platslaan op statistiek heeft Manchester United niets aan Antony, in de EL rendeert hij significant minder dan Gakpo :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Statistieken zijn leuk maar vertellen niet het hele verhaal. In voetbal is er meer dan alleen statistiek imho. Als je kijkt naar Ajax - Groningen. Denk dat Brobbey misschien anderhalf schot op doel heeft gehad en niet gescoord. Kan je op basis van de statistieken zeggen waardeloze spits. Maar hij hield wel twee centrale verdedigers bezig en creëerde daarmee ruimte. En zo zijn er wel meer dingen die van ontzettende toevoegde waarde zijn maar niet in statistiek naar voren komen.

En zelfs een statistisch feitje kan de halve waarheid vertellen. Wat is meer waard, de 1-0 waardoor je je kwalificeert voor de CL of de volgende knock-out ronde of 5 doelpunten die je nadat de 1-0 erin ligt maakt?

Ben heel erg van de statistieken hoor, maar voor de ene sport is het beter toepasbaar dan de andere. Bij honkbal speel je 162 wedstrijden in het jaar, met 9 innings hele wedstrijd speelt minimaal 3 slagbeurten per speler en zie je minimaal 3 pitches. Je hebt ook nog wat rust maar je ziet als speler makkelijk 1500-2000 pitches per seizoen. Dan kan je écht statistisch relevante informatie er uit destileren.

[ Voor 40% gewijzigd door PolarBear op 23-08-2022 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:14:
[...]

Niet reageren op een feyenoorder met blinde haat voor een Ajacied, totaal belachelijke reactie.
Straks krijgen we nog een stuk proza waarom Aursnes eigenlijk 60 miljoen had moeten opleveren.
Hou toch op man, er speelt totaal geen blinde haat. Ik vind Antony gewoon geen mega bijzondere speler en zijn statistieken niet echt indrukwekkend en hem dus het bedrag wat genoemd wordt totaal niet waard. Daarnaast zie ik een speler die er niet tegen kan als hij kort gedekt wordt en fysiek bespeeld wordt (zie alle wedstrijden tegen Malacia bijvoorbeeld, maak je borst maar nat in de PL) en heb ik een enorme aversie tegen spelers met de maniertjes die hij ook heel erg heeft - voor welke club ze ook spelen. Ik zie echt totaal niet in waarom hij bij ManU de verlosser zou zijn. Mag ik die mening niet hebben?

Ik was overigens zeer content met de bedragen voor Aursnes en bijvoorbeeld ook Sinisterra, thanks for asking. En ik snap ook dat Antony meer oplevert dan Sinisterra vanwege zijn prima spel in de groepsfase CL dit jaar en zijn status als Braziliaans internationaal en vanwege de wanhoop van ManU en de EtH connectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

donleone83 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:26:
[...]

Hou toch op man, er speelt totaal geen blinde haat. Ik vind Antony gewoon geen mega bijzondere speler en zijn statistieken niet echt indrukwekkend en hem dus het bedrag wat genoemd wordt totaal niet waard. Daarnaast zie ik een speler die er niet tegen kan als hij kort gedekt wordt en fysiek bespeeld wordt (zie alle wedstrijden tegen Malacia bijvoorbeeld, maak je borst maar nat in de PL) en heb ik een enorme aversie tegen spelers met de maniertjes die hij ook heel erg heeft - voor welke club ze ook spelen. Ik zie echt totaal niet in waarom hij bij ManU de verlosser zou zijn. Mag ik die mening niet hebben?

Ik was overigens zeer content met de bedragen voor Aursnes en bijvoorbeeld ook Sinisterra, thanks for asking. En ik snap ook dat Antony meer oplevert dan Sinisterra vanwege zijn prima spel in de groepsfase CL dit jaar en zijn status als Braziliaans internationaal en vanwege de wanhoop van ManU en de EtH connectie.
Als de transfer van Antony doorgaat kan het best onder fraude gemarkeerd worden. 97 miljoen is toch ook niet normaal 8)7 .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik denk dat er bijster weinig mensen hier zijn die met droge ogen kunnen zeggen dat 100m een reëel bedrag is voor Antony.

Dit is gewoon een kwestie van 'wij willen hem per se niet kwijt, tenzij je absurde bedragen gaat bieden'.
Zoals West Ham 150m voor Rice vraagt, Southampton 80m voor Ward-Prowse, Benfica 80m+ voor Nunez, etc.

De ene keer is er een gek die het ervoor wil betalen (Nunez, waarschijnlijk Antony), de andere keer niet (Rice, Ward-Prowse).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:09:
Ik denk dat er bijster weinig mensen hier zijn die met droge ogen kunnen zeggen dat 100m een reëel bedrag is voor Antony.

Dit is gewoon een kwestie van 'wij willen hem per se niet kwijt, tenzij je absurde bedragen gaat bieden'.
Zoals West Ham 150m voor Rice vraagt, Southampton 80m voor Ward-Prowse, Benfica 80m+ voor Nunez, etc.

De ene keer is er een gek die het ervoor wil betalen (Nunez, waarschijnlijk Antony), de andere keer niet (Rice, Ward-Prowse).
In deze markt is het reëel, Engelse clubs hebben gewoon veel geld te besteden. Chelsea schijn 60 miljoen pond (71 miljoen euro) over te hebben voor Anthony Gordon . 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:48
Spelers die Home grown status hebben kosten nu eenmaal veel geld in Engeland aangezien ze er een x aantal in hun selectie moeten hebben. Dus wanneer er iemand is die enigsinds kan ballen zijn ze meteen veel geld waard. Vandaar dat Maguire zo duur is in vergelijk met een buitenlandse speler

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:17:
[...]

In deze markt is het reëel, Engelse clubs hebben gewoon veel geld te besteden. Chelsea schijn 60 miljoen pond (71 miljoen euro) over te hebben voor Anthony Gordon . 8)7
Dat is de talentvolle home grown player + Premier League tax.
Vergelijk het met Richarlison (bewezen Braziliaans international, bewezen Premier League kwaliteit) die voor 60m + 15 aan bonussen gaat. Is 100m voor Anthony dan nog steeds reëel? Dacht het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Daarom is het zo jammer dat Madueke zo veel geblesseerd is, die is home grown (Engels paspoort) dus zou veel waard kunnen worden.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:29:
[...]Dat is de talentvolle home grown player + Premier League tax.
Vergelijk het met Richarlison (bewezen Braziliaans international, bewezen Premier League kwaliteit) die voor 60m + 15 aan bonussen gaat. Is 100m voor Anthony dan nog steeds reëel? Dacht het niet.
Als die rampzalig spelende Maquire al tientallen miljoenen moet opbrengen dan is 100 miljoen voor Antony net zo reëel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
ElPaco schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:03:
Daarom is het zo jammer dat Madueke zo veel geblesseerd is, die is home grown (Engels paspoort) dus zou veel waard kunnen worden.
Heeft iig nog een lang contract, maar zou het leuker voor hem persoonlijk vinden dan dat geld. Dat boeit me dan weer minder. Zag wel dat Juventus waarschijnlijk voor Milik gaat en dus niet voor Memphis. Als dat zo is, heeft PSV misschien een kansje hem te halen als ze morgen winnen. Hij moet toch ergens naartoe :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:48
Stimulate14 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:33:
[...]

Nee, daarom. Is wel makkelijk om dan naar Ajax te kijken. Maar ik denk dat een Antony, een Malacia en een Gakpo niet de United redders worden.
Tja, denk dat Malacia (en Martinez) qua werklust vooral voorbeelden zijn. Malacia is echt een bijtertje en heeft veel energie, de vedetten bij ManU kunnen daar best een voorbeeld aan nemen. Dat leken ze gisteren ook te doen gelukkig.
De redders zullen ze niet zijn, maar dat Malacia t.a.v. Engels international Shaw een stapje voorwaarts is (en ook toekomst bestendig) moge duidelijk zijn.

Ik hoop oprecht dat Senesi, Malacia en Sinisterra het goed gaan doen, of iig naar verwachting, dan kunnen de betere spelers van Feyenoord ook bij de grotere competities aanhaken en dat is alleen maar goed voor het beeld t.a.v. de club en de Nederlandse competitie als geheel qua kwaliteit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 19:49
Van mij mag Gakpo voor veel geld best weg. Ik heb gewoon het gevoel dat die klaar is bij PSV.
Kan heel goed zijn dat als die niet weg gaat hij komend jaar er niks van bakt wegens ontevredenheid of zelfoverschatting en dan loop je miljoenen mis.
Gakpo alleen gaat "ons" (PSV) niet aan de titel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:09
Antony beoordeel je natuurlijk niet alleen op zijn goals en assist, al is dat wel belangrijk.

Het gaat erom of een speler goed speelt als het erop aankomt. Dat je op hem kunt bouwen, of levert in wat actuelere termen. Antony levert met enige regelmaat niet, maar in grote wedstrijden wel (CL/PSV).

Ik snap daarom dat Antony als groot talent gezien wordt en in het nationaal elftal van Brazilië zit. Daar horen absurde bedragen bij, al vind ik het stom.

Ik verwacht alleen niet dat het wekelijks in de premier league kan laten zien.

Ajax moet hem gewoon verkopen voor dat bedrag, zeker als Ziyech beschikbaar is voor een redelijk beperkt bedrag. Het is absurd.

Edit: mijn favoriete Feyenoorder naar Utrecht. Over leveren gesproken. Jammer, hopelijk dat hij bij Utrecht zijn puntgave traptechniek nog vaak mag tonen.

[ Voor 10% gewijzigd door DeKever op 23-08-2022 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JanW schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:16:
't Is wat rottig verwoord, maar geen woord van gelogen toch? :P
Van alles zijn voorbeelden te noemen.

Eens, hij kon echt wel heel goed voetballen en er zit volgens mij nog zat rek in. Eigenlijk wil ik hem niet kwijt maar als ik eerlijk naar mijzelf kijk denk ik dat het wel beter is. Die gaat in de Eredivisie met net zijn instelling als Blind spelen en dan heb je er dus hooguit in de CL wedstrijden écht wat aan. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Gonadan schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:30:
[...]

't Is wat rottig verwoord, maar geen woord van gelogen toch? :P
Van alles zijn voorbeelden te noemen.
Nee, maar die woorden kan je voor de meeste spelers wel gebruiken. Toornstra, Luukinho, Anthony.
[...]

Eens, hij kon echt wel heel goed voetballen en er zit volgens mij nog zat rek in. Eigenlijk wil ik hem niet kwijt maar als ik eerlijk naar mijzelf kijk denk ik dat het wel beter is. Die gaat in de Eredivisie met net zijn instelling als Blind spelen en dan heb je er dus hooguit in de CL wedstrijden écht wat aan. ;)
Klopt. De enige speler die we echt gaan missen is denk ik Martinez. Hij en Timber waren zo complementair aan elkaar en zo'n lekker duo. Jammer dat ie weg is, maar gisteren wel motm tegen Liverpool. Strijder 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:08

DirtyBird

Praktiserend denker

DeKever schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:21:

Ajax moet hem gewoon verkopen voor dat bedrag, zeker als Ziyech beschikbaar is voor een redelijk beperkt bedrag. Het is absurd.
Ze gaan ook de helft van zn salaris betalen toch? Dat lijkt me buiten de noemer redelijk.
Wordt ie dan niet meteen de grootste salarisspons van ajax?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:54
Snowdog schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:12:
[...]

Heeft iig nog een lang contract, maar zou het leuker voor hem persoonlijk vinden dan dat geld. Dat boeit me dan weer minder. Zag wel dat Juventus waarschijnlijk voor Milik gaat en dus niet voor Memphis. Als dat zo is, heeft PSV misschien een kansje hem te halen als ze morgen winnen. Hij moet toch ergens naartoe :P
Dat moet toch een dreun zijn voor het ego van Memphis

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
Poll: Wie bereikt de groepsfase van de Champions League?
PSV, na reguliere speeltijd
PSV, na verlenging
PSV, na strafschoppen
Rangers, na reguliere speeltijd
Rangers, na verlenging
Rangers, na strafschoppen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404762&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:55:
[...]

Als die rampzalig spelende Maquire al tientallen miljoenen moet opbrengen dan is 100 miljoen voor Antony net zo reëel.
Daar ga je dus fout in je denkwijze...
Hij speelde goed bij Leicester, met z'n kont tegen de 16 in een heel verdedigend systeem. Dus leek ie goed. dan krijg je weer de (toen nog relatief) jonge Engelse international tax + premierleague tax (+man utd tax, die lijkt er ook nog eens te zijn) = hoofdprijs++. Dat ie dan zwaar tegenvalt, tja.
Richarlison blijft het beste vergelijkingsmateriaal. Ok, die heeft geen CL ervaring, maar streep dat dan maar weg tegen bewezen succesvol in de Premier League wat bij Antony nog maar afwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:12:
[...]

Gewoon die zak geld van Barca innen kan natuurlijk ook nog, hij weet ook wel dat Van Gaal weinig tot geen alternatieven heeft centraal voorin.

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 24-08-2022 07:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Grappig hoe tijden veranderen. Kreeg een herinnering op Facebook waarin ik iets tegen Ajax gepost had en een anti Overmars sentiment. Oh how times have changed! O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Sg1P2KwNjJa2CdVWHVr1eGPs3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1zfQnKUyUWv6zcH5xJGxKCBC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Deadsy schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:55:
[...]

Dat moet toch een dreun zijn voor het ego van Memphis
Verbaasd me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:55:
[...]Dat moet toch een dreun zijn voor het ego van Memphis
Erik ten Hag schijnt hem naar Manchester te willen halen, dan moet hij toch van zijn plan A afstappen of is hij nu al bezig met een plan B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28

Superkiwi

Hoi doei

Gynnad schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 07:06:
Poll: Wie bereikt de groepsfase van de Champions League?
Ik vind het een lastige.
PSV heeft het zich moeilijk gemaakt door vorige week niet door te drukken en daar al een voorsprong te nemen. Nu staat er onnodige druk op en ik ben heel benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Ik geef het 50/50 waarbij PSV als thuisspelende ploeg aan het langste eind trekt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:31:
[...]

Ik vind het een lastige.
PSV heeft het zich moeilijk gemaakt door vorige week niet door te drukken en daar al een voorsprong te nemen. Nu staat er onnodige druk op en ik ben heel benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Ik geef het 50/50 waarbij PSV als thuisspelende ploeg aan het langste eind trekt.
De druk en lichte onderschatting zijn wellicht een valkuil, maar ik zie het meer een 80/20 kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ik hou het op 65/35. PSV heeft wel echt het thuisvoordeel (zag je ook tegen Monaco) en de hoofdreden dat ze niet wonnen was een enorme keepersblunder. Zolang Drommel niet wordt opgesteld verwacht ik niet dat die nog een gemaakt wordt.

Het is zaak om met de steun van het publiek er vanaf minuut 1 te staan en te zorgen voor een snel doelpunt.

WoT stats

Pagina: 1 ... 46 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023