[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.279 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:43
Agent47 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:08:
Az moet zich schamen. Dat stadion zit voor net niet de helft vol. Niet Europees waardig
Toevallig zat ik er gisteren, het viel mij op dat de vakken naast het uitvak compleet leeg waren. Het uitvak zelf: 30~40 man? :? Dan hoef je omwille van veiligheid dat vak niet leeg te houden.

Daarnaast was de hoofdtribune vrijwel leeg van rij 1 tot en met 10. Alle overige vakken zaten goed vol. Viel mij niet tegen voor een flauw Europees oefenpotje.

Overigens wel fijn dat Gil Vicente niet de bus parkeerde, speelde soms best leuk door het middenveld van AZ heen. Die #10 ("Yuki" op de tribune :+ ) vond vaak een goede oplossing.

[ Voor 8% gewijzigd door KillaZ op 19-08-2022 08:48 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ST10©DE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:32:
[...]

Dit! typische fout van NL trainers die naar het buitenland gaan. Groot budget, bekende spelers halen voor teveel geld. Terwijl er ergens anders betere spelers te halen zijn voor minder. Beperkte kennis van de markt,

Dit maakt een trainer, mijns inziens, ook van minder niveau.
Daarom moet je als club ook niet de trainer een te groot mandaat geven voor het doen van transfers maar je governance daar omheen goed op orde hebben. Zolang de trainer een passant is - en niet zoals een Wenger of Ferguson er jaren zit - moet je ze ook de verantwoordelijkheden op basis daarvan geven.

Je trainer moet bij de speelstijl van de club passen, bij de selectie die je op dat moment hebt of waar je met een paar gerichte aankopen naar toe kan gaan anders ben je enkel bezig met het opbouwen van een grotere dure selectie die bij een volgende trainer weer deels minder bruikbaar is.

Dat maakt de lijstjes die bij clubs weleens naar voren kwamen zo bijzonder. Bij Feyenoord bijvoorbeeld - maar dit zit je bij veel clubs - als eerste keuze Dick Advocaat hebben en daarachter als tweede keus Jaap Stam hebben. Je mag je afvragen hoe dat soort opties met elkaar te rijmen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

JAN-B schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:31:
[...]

@Agent47 Waarom moet een voetbalclub zich schamen, als het stadion maar 1/2 vol zit :?
de tegenstander is ook niet echt een bekende naam, toch?
Dus als er een iets minder team komt, dan komen de rest van de supporters ook maar niet? En als AZ tegen Arsenal ( bewijs van spreken) speelt zit het ineens vol? :+

[ Voor 19% gewijzigd door Agent47 op 19-08-2022 09:22 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

KillaZ schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:47:
[...]

Toevallig zat ik er gisteren, het viel mij op dat de vakken naast het uitvak compleet leeg waren. Het uitvak zelf: 30~40 man? :? Dan hoef je omwille van veiligheid dat vak niet leeg te houden.

Daarnaast was de hoofdtribune vrijwel leeg van rij 1 tot en met 10. Alle overige vakken zaten goed vol. Viel mij niet tegen voor een flauw Europees oefenpotje.

Overigens wel fijn dat Gil Vicente niet de bus parkeerde, speelde soms best leuk door het middenveld van AZ heen. Die #10 ("Yuki" op de tribune :+ ) vond vaak een goede oplossing.
Het leek wel alsof AZ de supporters puur voor de camera juist tegenover de camera zette, zodat het vol leek. Als een keeper een doeltrap nam zag het er compleet leeg uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 18:43
Agent47 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:20:
[...]

Dus als er een iets minder team komt, dan komen de rest van de supporters ook maar niet? En als AZ tegen Arsenal ( bewijs van spreken) speelt zit het ineens vol? :+
Ja het vak achter de keeper van Gil Vicente eerste helft was helemaal leeg, maar zoals ik zei, dat is het vak naast het uitvak. Daar zat nog niet eens een touringcar aan uit supporters. :o

De reguliere vakken, X1/2/3, U,V die hoek zat vrij vol hoor.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:21
Agent47 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:20:
[...]

Het leek wel alsof AZ de supporters puur voor de camera juist tegenover de camera zette, zodat het vol leek. Als een keeper een doeltrap nam zag het er compleet leeg uit :/
Dit doen clubs zo veel mogelijk. Vaak ook eerst de 1e ring vullen, want die is het meeste in beeld (nog los van dat je dan als supporter meer ziet).

Voor een veredelt oefenpotje midden in de vakantie viel het me echt niet tegen. Er zullen vast stadions zijn die voller zitten, maar als je kijkt naar sommige buitenlandse stadions, die waren helemaal leeg (op duizend man na ofzo).

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

jbdeiman schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:20:
[...]

Wel wordt er te veel geld voor uitgetrokken is mijn mening, maar misschien heeft ten have wel de afspraak terug bij Ajax te komen, dan creëert hij nu een top situatie financieel gezien. :+
Ten Have! Die klappen we met pek & veren de Arena uit!

De 9 misstappen van Ten Have bij Ajax

Ik misbruiktje jouw typefoutje om een grote fout uit het verleden aan te duiden sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Lege tribunes is in ieder geval niet iets wat we dinsdagwoensdag bij PSV gaan zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 19-08-2022 09:53 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:09
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:40:
[...]

Ten Have! Die klappen we met pek & veren de Arena uit!

De 9 misstappen van Ten Have bij Ajax

Ik misbruiktje jouw typefoutje om een grote fout uit het verleden aan te duiden sorry ;)
Hahaha, ik had het bericht op de telefoon getypt en de eerste keer wel netjes gezien en gecorrigeerd, wel een mooie autocorrect zo dan. Gelukkig was het idee achter mijn bericht wel helder... :P

Nu ben k niet zo'n Ajax volger dat ik dat allemaal wist, dus heb die misstappen wel even gelezen. Wel een toppertje hoor, die Ten Have. In plaats van het vuur wat doven, gewoon olie erop gooien of het gewoon laten branden (in de hoop dat het vanzelf wel uitgaat).

Moet heel eerlijk zeggen dat ik momenteel bij Ajax wel wat overenkomsten zie voor wat betreft het niet de angel uit situaties halen, daar kan men nog wel iets in groeien denk ik. (Hiermee doel ik op diverse negatieve signalen in de media, waarbij er niet echt een statement werd gemaakt die dit ontkrachten, of bevestigen en daarbij aangegeven dat er met man en macht wordt gewerkt om het in de toekomst te voorkomen)
Ik bedoel dit dus zeker niet dat het allemaal niet goed is, maar dat in mijn mening het bestuur soms wat daadkrachtiger moet optreden in de media, juist om de angel eruit te halen en te zorgen dat het beeld minder negatief is/ blijft.

[ Voor 48% gewijzigd door jbdeiman op 19-08-2022 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:35:
[...]
(nog los van dat je dan als supporter meer ziet).
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Als ik onder in de eerste ring zit in de Arena kan ik heel goed individuele acties zien (als ze aan 'mijn' kant gebeuren) maar overzicht is weg en ik vind het behoorlijk lastig de wedstrijd echt volgen. Boven aan de eerste ring is dat al een stuk beter (maar kijk je wel tegen een stuk beton aan van de tweede ring, en zeg rij 5-15 van de tweede ring vind ik perfect, je hebt vrij zicht op het hele veld, kan spelers nog goed onderscheiden en je ziet echt wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
PolarBear schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:57:
[...]

Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Als ik onder in de eerste ring zit in de Arena kan ik heel goed individuele acties zien (als ze aan 'mijn' kant gebeuren) maar overzicht is weg en ik vind het behoorlijk lastig de wedstrijd echt volgen. Boven aan de eerste ring is dat al een stuk beter (maar kijk je wel tegen een stuk beton aan van de tweede ring, en zeg rij 5-15 van de tweede ring vind ik perfect, je hebt vrij zicht op het hele veld, kan spelers nog goed onderscheiden en je ziet echt wat er gebeurd.
Ik heb nooit in de ArenA gezeten, in het PSV stadion is het mijn ervaring juist dat dichter bij het veld beter is. Iets minder overzicht ja, maar de acties zijn beter te zien wat je zegt. Als ik overzicht wil kijk ik naderhand de samenvatting wel :P

Bovenin tweede ring bij PSV vind ik het lastig om te zien wie wie is, wat de wedstrijd die ik keek nog erger was omdat Utrecht toen met hun roze shirtjes op bezoek kwamen, en op die afstand was het rood-wit van PSV dus amper te onderscheiden van het roze van Utrecht.

Rij 10-15 eerste ring is perfect, of rij 1 zodat je het gras ruikt :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:52:
Lege tribunes is in ieder geval niet iets wat we dinsdagwoensdag bij PSV gaan zien :)
[Twitter]
Zou ook raar zijn als het niet uitverkocht zou zijn, zo'n belangrijke wedstrijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:00

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:35:
[...]
Voor een veredelt oefenpotje midden in de vakantie viel het me echt niet tegen.
Van dit veredeld oefenpotje hangt voor AZ anders net zoveel af als van PSV tegen Monaco Rangers, namelijk Europees voetbal. Ik denk dat je vooral doelt op het kleine kaliber tegenstander? Aan de andere kant, bij de gemiddelde Conference League wedstrijd afgelopen seizoen zaten de stadions nou ook niet bepaald vol.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 19-08-2022 10:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:21:
[...]

Van dit veredeld oefenpotje hangt voor AZ anders net zoveel af als van PSV tegen Monaco, namelijk Europees voetbal. Maar ik denk dat je vooral doelt op het kleine kaliber tegenstander?
Ja, zo zou ik het ook noemen als een van de andere NL clubs tegen een relatief kleine tegenstander zou spelen (zoals Twente vorige ronde).

Gelukkig wonnen ze 4-0 en is de return daadwerkelijk een veredeld oefenpotje, waarvan ik uiteraard hoop dat ze die ook 'gewoon' winnen :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat soort bedragen moet je eigenlijk gewoon niet willen weigeren, tenzij je ervan overtuigd bent dat Man Utd nog een keer terugkomt met een hoger bod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:32:
[...]

Dat soort bedragen moet je eigenlijk gewoon niet willen weigeren, tenzij je ervan overtuigd bent dat Man Utd nog een keer terugkomt met een hoger bod.
Of inderdaad een andere club na het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:00

Superkiwi

Hoi doei

Ze hebben het shirt van Berghuis al eerder verkeerd bedrukt. Kunnen ze die niet gewoon een Anthony shirtje aandoen en voor 80 miljoen die kant op sturen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom je zou wachten tot na het WK. Kan me niet voorstellen dat ie dan ineens 100 op gaat leveren en vervangers zijn halverwege het seizoen ook duurder (en lastiger in te passen ivm volle speelkalender).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:38:
Ik zou niet weten waarom je zou wachten tot na het WK. Kan me niet voorstellen dat ie dan ineens 100 op gaat leveren en vervangers zijn halverwege het seizoen ook duurder (en lastiger in te passen ivm volle speelkalender).
Dan regel je nu vast een vervanger, is die ook mooi 'ingeleerd' tegen de tijd dat die winterse transfer komt ;)

Maar wachten op het WK is sowieso een gok. Iedereen lijkt er hier van uit te gaan dat Antony de sterren van de hemel blijft spelen, geen dip gaat krijgen en het WK naar zijn hand gaat zetten. Wat als hij nou het eerste weekend van september geblesseerd uit valt en volgend jaar nog 'maar' 35 miljoen waard is?

'Maar' want 35 miljoen is nog steeds veel geld

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:49:
[...]

Dan regel je nu vast een vervanger, is die ook mooi 'ingeleerd' tegen de tijd dat die winterse transfer komt ;)

Maar wachten op het WK is sowieso een gok. Iedereen lijkt er hier van uit te gaan dat Antony de sterren van de hemel blijft spelen, geen dip gaat krijgen en het WK naar zijn hand gaat zetten. Wat als hij nou het eerste weekend van september geblesseerd uit valt en volgend jaar nog 'maar' 35 miljoen waard is?

Die hebben ze al gehaald. Conceciao

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
an dat Antony de sterren van de hemel blijft spelen, geen dip gaat krijgen en het WK naar zijn hand gaat zetten. Wat als hij nou het eerste weekend van september geblesseerd uit valt en volgend jaar nog 'maar' 35 miljoen waard is?

"Wat als..." is niet zo heel interessant. Ajax is erbij gebaat om met zekerheid iemand te hebben die kan shinen in de Champions League. Antony kan dat. Die 80 miljoen euro zijn heel erg leuk maar als dat komende zomer 60 miljoen is en je hebt mede door Antony de CL weer overleefd dan kun je wanneer Ajax hetzelfde doet als afgelopen jaar (meteen uitgeschakeld in de knock-out fase) dit seizoen 74,8 miljoen euro bijschrijven. Verkoop je iets teveel spelers en je haalt dat niet dan loop weer een 15-18 miljoen euro mis. Ik ga er voor het gemak niet van uit dat Ajax weer de 100% winstpremies uit de poulefase gaat halen dit jaar.

En hoe je het ook wendt of keert: Champions League niveau is toch waar Ajax een ander gezicht laat zien de afgelopen jaren. Of je nou supporter of analist bent dat zullen de meesten toch wel met mij eens zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:27
Napo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:17:
[...]

Daarom moet je als club ook niet de trainer een te groot mandaat geven voor het doen van transfers maar je governance daar omheen goed op orde hebben. Zolang de trainer een passant is - en niet zoals een Wenger of Ferguson er jaren zit - moet je ze ook de verantwoordelijkheden op basis daarvan geven.

Je trainer moet bij de speelstijl van de club passen, bij de selectie die je op dat moment hebt of waar je met een paar gerichte aankopen naar toe kan gaan anders ben je enkel bezig met het opbouwen van een grotere dure selectie die bij een volgende trainer weer deels minder bruikbaar is.

Dat maakt de lijstjes die bij clubs weleens naar voren kwamen zo bijzonder. Bij Feyenoord bijvoorbeeld - maar dit zit je bij veel clubs - als eerste keuze Dick Advocaat hebben en daarachter als tweede keus Jaap Stam hebben. Je mag je afvragen hoe dat soort opties met elkaar te rijmen zijn.
Eens met de eerste paragraaf, al denk ik ook dat als je dan voor een trainer kiest met een specifieke filosofie die je aanstaat, dat je die een aantal jaren moet behouden, ook als de initiële resultaten tegenvallen. En in meerdere transferwindows je selectie aanpassen op die filosofie (of in één window, als je heel veel geld hebt). Maar zodra er een paar wedstrijden wordt verloren wordt een trainer alweer de laan uitgestuurd, daar zou men eens mee op moeten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Dan blijft mijn punt van eerder vanmorgen toch nog het meeste staan. Leuk die 80 miljoen (voor Ajax), maar waarom zou een Antony (of Gakpo of wie dan ook) nu voor ManU kiezen? Dan zet je jezelf als speler op een serieus zijspoor.

Ik hoop gewoon dat zowel Antony als Gakpo lekker gaan shinen in de CL en het super doen op het WK. Kunnen we met zijn allen het weer over transfergeruchten gaan hebben in de winter :)

Als het er op aankomt op het WK wil ik uiteraard wel dat Gakpo wint van Antony ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:24:
Dan blijft mijn punt van eerder vanmorgen toch nog het meeste staan. Leuk die 80 miljoen (voor Ajax), maar waarom zou een Antony (of Gakpo of wie dan ook) nu voor ManU kiezen? Dan zet je jezelf als speler op een serieus zijspoor.
En ziedaar het probleem van United, want op zich vind ik dat je gelijk hebt. Veel spelers zullen waarschijnlijk ook zo denken. Een Casemiro niet, maar die zit in een andere fase van zijn carrière, en als je nog een paar jaar 420k per week kunt verdienen in de middenmoot in Engeland, dan zou ik het ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:19:
[...]

"Wat als..." is niet zo heel interessant. Ajax is erbij gebaat om met zekerheid iemand te hebben die kan shinen in de Champions League. Antony kan dat.
Heeft dat gedaan maar is nu natuurlijk geen zekerheid, zeker niet met een ander type spits als Haller. Dat kan nog wel een verschil uitmaken in zowel positieve (meer eigen succes), neutraal (combinatie met bv Brobbey) als negatieve (minder conversie vanuit zijn voorzetten) zin
Die 80 miljoen euro zijn heel erg leuk maar als dat komende zomer 60 miljoen is en je hebt mede door Antony de CL weer overleefd dan kun je wanneer Ajax hetzelfde doet als afgelopen jaar (meteen uitgeschakeld in de knock-out fase) dit seizoen 74,8 miljoen euro bijschrijven. Verkoop je iets teveel spelers en je haalt dat niet dan loop weer een 15-18 miljoen euro mis. Ik ga er voor het gemak niet van uit dat Ajax weer de 100% winstpremies uit de poulefase gaat halen dit jaar.
Vraag me wel af hoe dat werkt bij Ajax, uit een verleden mee ik te herinneren dat een deel van die winstpremies bij PSV iig bij de spelers belande, dat zal bij Ajax dunkt mij niet anders zijn. Meer winst is meer bonussen naar spelers en daardoor demp je het netto resultaat. Niet iets wat verkeerd is overigens maar dat maakt een minder resultaat minder kostbaar.

Uiteindelijk zou het wat mij betreft niet zo primair over de boekhoudkunde deel moeten gaan :+
En hoe je het ook wendt of keert: Champions League niveau is toch waar Ajax een ander gezicht laat zien de afgelopen jaren. Of je nou supporter of analist bent dat zullen de meesten toch wel met mij eens zijn :).
Het grote verschil zal zijn dat ze - Ajax in dit geval maar dit gaat voor overige clubs ook op - zich niet 100% inzetten in de wedstrijden tegen Excelsior, Go Ahead, en andere laagvliegers. Gevolg is dan dat men beter voor de dag komt in de CL (zowel relatief als absoluut)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
United blijft wel een grote club en speelt in een grote competitie.
En je kunt er veel geld vangen, want naast de transfersommen betalen ze spelers ook veel te veel om ze maar over te halen.

Casemiro die al over zijn top is, wordt ook met het grote geld overgehaald om maar te tekenen.

De gedachte dat elke speler altijd de meest sportieve keuze maakt is wat achterhaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En Hancko is ook onderweg. Wat mij betreft met Paixao de verrassingen dit seizoen!

https://www.voetbalprimeu...iegtuig-voor-keuring.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:11:
[...]

Die hebben ze al gehaald. Conceciao
Die zie ik geen heel seizoen volmaken.
Huur Ziyech maar een seizoen ;)
En anders mag Berghuis het op z'n oude plekkie laten zien wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:31:
En Hancko is ook onderweg. Wat mij betreft met Paixao de verrassingen dit seizoen!

Blijft wennen (maar wel positief), Feyenoord wat 20m uitgeeft aan 2 spelers. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:08:
[...]

Blijft wennen (maar wel positief), Feyenoord wat 20m uitgeeft aan 2 spelers. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
20m aan twee spelers, daar komen ze toch bij lange na niet aan? de duurste aankopen zijn dan Q Timber en Hancko voor een zelfde bedrag. Zit je effectief daar zo'n 25% van af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:13:
[...]

20m aan twee spelers, daar komen ze toch bij lange na niet aan? de duurste aankopen zijn dan Q Timber en Hancko voor een zelfde bedrag. Zit je effectief daar zo'n 25% van af.
8m voor 80% van Paixao, met 3m aan bonussen.
Hancko 8m met ook nog eens 2m aan bonussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Agent47 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:31:

Waarom is Paixao een verrassing? Dit seizoen actief op hoogste niveau, achttien wedstrijden en vier doelpunten en vier assists bij de nr 15.

Serieuze vraag, geen troll ;)

Denk dat hij voor een ieder van ons een verrassing gaat zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-08-2022 14:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:39
Ajax heeft de vervanger voor Schuurs in huis, Turkse verdediger Kaplan die, volgens de media, gezien wordt als een van de grootste Turkse verdedigende talenten.

Ik ken hem niet, dus geen idee over het hoe en wat. Zag wel dat hij de laatste wedstrijd van de voorronde CL niet in de basis stond, weet niet of dat met z'n transfer te maken heeft.

Vorig seizoen zo'n 1200 minuten in het eerste gespeeld, niet ontzettend veel maar ook niet heel slecht. Idee is natuurlijk ook dat hij de opvolger van Timber (?) moet worden vanaf komende zomer (?)

Lees alleen dat het een linkspoot is, op die positie heb je Blind en Bassey ook al natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgvOgtynTW9Nfb9g1fk6-QJrdDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RhDRYFjsRKIlmAe6mzbsyRRC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Gynnad op 19-08-2022 14:48 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Gynnad schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:42:
Ajax heeft de vervanger voor Schuurs in huis, Turkse verdediger Kaplan die, volgens de media, gezien wordt als een van de grootste Turkse verdedigende talenten.

Ik ken hem niet, dus geen idee over het hoe en wat. Zag wel dat hij de laatste wedstrijd van de voorronde CL niet in de basis stond, weet niet of dat met z'n transfer te maken heeft.

[Afbeelding]
1.89m, gelukkig iets van lengte. Hopen op een succes, linkspoot dus zijn schaarser ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geen officiele melding over de transfersom. Dus minder dan 5% van de omzet? Hoe zat dat ook alweer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Nou, op Antony hoeft Ajax waarschijnlijk niet meer te rekenen, kennelijk geeft United nog niet op.
Antony heeft vrijdag niet meegetraind met Ajax, zo meldt De Telegraaf vrijdagmiddag. De reden van de absentie van de Braziliaan - of het om een blessure gaat of een mogelijke transfer - op het trainingsveld is vooralsnog niet bekend.

Een dag nadat Ajax een bod van tachtig miljoen euro van Manchester United op hem afwees, meldde Antony zich wel gewoon op Sportpark de Toekomst. De training sloeg hij echter over, zo melden meerdere bronnen tegenover De Telegraaf.

Ajax wil niet bevestigen noch ontkennen dat Antony niet heeft meegetraind. Zodoende is het niet duidelijk of Antony vanwege een blessure of vanwege een mogelijk aanstaande transfer niet heeft meegetraind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Exocet schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:55:
Nou, op Antony hoeft Ajax waarschijnlijk niet meer te rekenen, kennelijk geeft United nog niet op.

[...]
Nou gaat het beginnen ja. Hele zakenwaarnemers circus gaat uit de kast getrokken worden voor die tekenbonus.
Het is niet anders, succes in die slangenkuil Antony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

100 miljoen met 20% doorverkoop percentage zou niet slecht zijn.
100 f**king miljoen.... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gaat toch niet gebeuren, zal wel 90 met bonussen worden oplopend tot 100 miljoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Ziyech schijnt z'n vervanger te worden _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:50
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:03:
100 miljoen met 20% doorverkoop percentage zou niet slecht zijn.
100 f**king miljoen.... :/
Bizar, om meerdere redenen:
  • Antony -ongeacht zijn kwaliteiten- is niet een oplossing voor het probleem waar Man U mee kampt
  • Man U is voor Antony toch geen stap vooruit? Slangenkuil waar de trainer waarschijnlijk de kerst niet haalt
  • Het bedrag, dat is te laag :+
Of wil Erik wat goedmaken voor zijn missers Klaiber, Promes en Labyad?
Terranova schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:19:
Ziyech schijnt z'n vervanger te worden _O-
Direct doen imho :9

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 19-08-2022 15:20 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Ik lees op Twitter wat geruchten dat Ajax bij vertrek van Antony zou willen doorpakken voor Ziyech. Daar zou ik bij een recordbedrag voor Antony wel mee kunnen leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Sempy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:20:
Ik lees op Twitter wat geruchten dat Ajax bij vertrek van Antony zou willen doorpakken voor Ziyech. Daar zou ik bij een recordbedrag voor Antony wel mee kunnen leven.
En dan Berghuis op de bank houden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Sempy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:20:
Het is Hamstelaar die het meld, dus het is meer dan een gerucht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
Stimulate14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:21:
[...]

Berghuis is een klasse lager dan Antony/Ziyech. Lekker voor de breedte erbij houden, die gaat echt genoeg speeltijd krijgen, maar niet het kaliber speler die onvoorwaardelijk op het wedstrijdformulier hoort.
ephymerous schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:19:
[...]

Of wil Erik wat goedmaken voor zijn missers Klaiber, Promes en Labyad?
Dat is een nieuwe FIFA-regel dat trainers bij vertrek moeten compenseren voor hun fouten. In Eindhoven moeten ze opschieten met het papierwerk insturen na 1 september vervalt die verplichting voor Schmidt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:42:

Vorig seizoen zo'n 1200 minuten in het eerste gespeeld, niet ontzettend veel maar ook niet heel slecht. Idee is natuurlijk ook dat hij de opvolger van Timber (?) moet worden vanaf komende zomer (?)

Lees alleen dat het een linkspoot is, op die positie heb je Blind en Bassey ook al natuurlijk.

[Afbeelding]
Opbouwen schijnt hij nog te moeten leren, dus zet de popcorn maar klaar. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Liever een verdediger die kan verdedigen en het opbouwen moet leren, dan een Schuurs die wel kan opbouwen, maar niet verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Exocet schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:33:
[...]

Liever een verdediger die kan verdedigen en het opbouwen moet leren, dan een Schuurs die wel kan opbouwen, maar niet verdedigen.
Als je liever weer iemand ziet stuntelen omdat hij niet weet waar de bal heen moet. Krijg je van die kolderieke tegendoelpunten van. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vos schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:37:
[...]

Waarom is Paixao een verrassing? Dit seizoen actief op hoogste niveau, achttien wedstrijden en vier doelpunten en vier assists bij de nr 15.

Serieuze vraag, geen troll ;)

Denk dat hij voor een ieder van ons een verrassing gaat zijn.
Had nog nooit van hem gehoord en Brazilianen doen het vaak leuk hier.
Gewoon erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:15:
[...]

8m voor 80% van Paixao, met 3m aan bonussen.
Hancko 8m met ook nog eens 2m aan bonussen.
Naja, laten we het erop houden dat het wel tegen de 20M aan (kán!) komen voor deze spelers. Na al die jaren uit de vijver gratis, (of te dure spelers van de subtop) spelerslijsten te moeten halen is dit wel lekker. Ook gewoon een keer goed verkocht doordat een paar jaar geleden wat jongere talentvolle spelers zijn aangekocht die nu weer verkocht konden worden.
Ben benieuwd hoeveel van deze groep (de meesten nog erg jong) zullen groeien en uiteindelijk dan weer zullen opleveren. Zo ook voor de Pool Szimanski, die is dan wel gehuurd, kan je voor 10M kopen na dit seizoen als het echt wat is dan koop je hem en maak je er mooi winst op, als het niet veel is, dan koop je hem niet. Op zich gewoon goed bekeken en er lijkt (op papier) in elk geval leuk ingekocht te zijn.

Ben ook wel benieuwd naar Hanko, vooral omdat Trauner én Senesi beiden niet de snelste zijn, nu als vervanger van Senesi wel een snellere verdediger, dan kan je wellicht qua pressie net wat gemakkelijker vooruitvoetballen. Lijkt mij in elk geval een aankoop met potentie, maar ook echt passend bij de speelwijze.

De 'vervanger van Schuurs' bij Ajax lijkt mij niet helemaal in het spel te passen, of zijn voetballende (opbouwende) kwaliteiten moeten flink bijgeschaafd worden, maar lijkt me vooral een investering voor later in het seizoen om punten over de streep te trekken, of om later toch te verkopen. Het is natuurlijk niet de eerste die wordt opgesteld op zijn positie, maar wel lekker om verdedigend een wat stabielere (en snellere) kracht achter de hand te hebben dan Blind.
Blind is voetballend prima i.m.o. en als je aan het voetballen komt de eerste keuze, maar als er meer focus op verdedigen ligt, dan zou ik daar niet op durven rekenen.

[ Voor 22% gewijzigd door jbdeiman op 19-08-2022 16:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Antony heeft de training van vandaag over geslagen, met de biedingen van United in het achterhoofd biedt dat niet veel goeds. Aan de andere kant als ze Ziyech terug halen dan doen de het niet slecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 19-08-2022 16:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Antony gaat ongetwijfeld vertrekken. United zit in nood, Antony schijnt zelf te willen en Ajax zal zo’n bod nooit weigeren. Ik vermoed dat er hooguit nog onderhandeld wordt over de precieze hoogte en eventuele bonussen en andere voorwaarden.

Ik moedig de verkoop ook zeker aan. Voor zo’n bedrag kun je vier spelers kopen die allen een hele forse versterking zijn. Daarmee wordt het elftal structureel sterker en minder afhankelijk van 1 persoon.

Ik denk ook dat er voldoende mogelijk is in de voorhoede om dit vertrek prima op te vangen. Kampioen moet Ajax ook zonder hem met twee vingers in de neus worden. En laten we eerlijk zijn: in de Champions League is overwinteren het hoogst haalbare. De vraag is of dat beter gaat als je 11 spelers van 20mln marktwaarde hebt of 6, en 1 speler van 80. Leuk doel dat overwinteren maar geen prijs op zich.

Haal nu maar een keeper op voor 20mln. Dan gaan we er direct fors op vooruit.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 19-08-2022 16:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Aghanim schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:16:
Antony gaat ongetwijfeld vertrekken. United zit in nood, Antony schijnt zelf te willen en Ajax zal zo’n bod nooit weigeren. Ik vermoed dat er hooguit nog onderhandeld wordt over de precieze hoogte en eventuele bonussen en andere voorwaarden.

Ik moedig de verkoop ook zeker aan. Voor zo’n bedrag kun je vier spelers kopen die allen een hele forse versterking zijn. Daarmee wordt het elftal structureel sterker en minder afhankelijk van 1 persoon.

Ik denk ook dat er voldoende mogelijk is in de voorhoede om dit vertrek prima op te vangen. Kampioen moet Ajax ook zonder hem met twee vingers in de neus worden. En laten we eerlijk zijn: in de Champions League is overwinteren het hoogst haalbare. De vraag is of dat beter gaat als je 11 spelers van 20mln marktwaarde hebt of 6, en 1 speler van 80. Leuk doel dat overwinteren maar geen prijs op zich.

Haal nu maar een keeper op voor 20mln. Dan gaan we er direct fors op vooruit.
Inderdaad, je hebt niets aan een ontevreden Antony. En als hij over een week een blessure pakt waarmee hij een half jaar niet kan spelen dan heb je helemaal niets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Ze moeten wel het transferrecord verbreken wat mij betreft en daar kun je dan wel 1 of 2 leuke spelers voor terughalen inderdaad en de rest wellicht voor volgende zomer, gezien het wel echte aanwinsten moeten zijn wat je gaat halen en niet voor de opvulling/bank.

1. Frenkie de Jong (86 mln)
2. Matthijs de Ligt (85.5 mln)
3. Lisandro Martinez (57.37 mln)
4. Hirving Lozano (45 mln)
5. Davinson Sanchez (42 mln)
6. Hakim Ziyech (40 mln)
7. Donny van de Beek (39 mln)
8. Mephis Depay (34 mln)
9. Arkadiusz Milik (32 mln)
10. Sebastien Haller (31 mln)

Bron https://www.transfermarkt...=alle&leihe=&w_s=&zuab=ab

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Goeiedag wat een geld! United had beter een goed bod op alle aandelen Ajax uit kunnen brengen deze transferzomer.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Stimulate14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:21:
[...]

Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:53:
Goeiedag wat een geld! United had beter een goed bod op alle aandelen Ajax uit kunnen brengen deze transferzomer.
Ik wil vaker een trainer als Ten Hag!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:54:
[...]

Ik wil vaker een trainer als Ten Hag!
Inderdaad, geen betere manier om geld te verdienen, dan je trainer naar een rijke club in paniek te laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:54:
[...]Ik wil vaker een trainer als Ten Hag!
Bij een andere club alsjeblieft, Barcelona lijkt me wel een mooie target voor Erik mocht Manchester omvallen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:35:
[...]

Bij een andere club alsjeblieft, Barcelona lijkt me wel een mooie target voor Erik mocht Manchester omvallen.
Over 2 jaar weer! Zijn de Ajax parels weer kansrijk en talrijk en komt het geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:46:
[...]

Over 2 jaar weer! Zijn de Ajax parels weer kansrijk en talrijk en komt het geld binnen.
Ka-ching! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als United deze week weer verliest gaat Timber ook nog voor 100mln ;)

Ten Hag is een echte Ajacied!

[ Voor 19% gewijzigd door Aghanim op 19-08-2022 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:39:
[...]

Als je liever weer iemand ziet stuntelen omdat hij niet weet waar de bal heen moet. Krijg je van die kolderieke tegendoelpunten van. :P
Ja maar dat wordt dan ook weer goed verdedigd!

Ik vraag me af of deze Turk en die Bassey wel goed genoeg zijn. Gezien het CL niveau wat Ajax nastreeft.

Ten Hag is met 1 opdracht naar Manchester United gegaan : Ajax rijker maken.
Daarna wordt hij ontslagen en komt hij terug bij Ajax. Briljant plan (y)

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 19-08-2022 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Anthony mag van mij weg voor 80 mio met 15% doorverkoop.
Er is ook interesse in alvarez, wie zou hem moeten vervangen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:50
Harribo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:08:
[...]

en komt hij terug bij Ajax.
-O-

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Hoezo, heeft een seizoen de tijd om het te leren toch? Die jongen is echt niet voor de basis gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:35:
[...]

Die hebben geen centen meer. Chelsea daarentegen kreeg toch een gigantisch budget van de nieuwe eigenaar? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:37:
[...]

Die hebben geen centen meer. Chelsea daarentegen kreeg toch een gigantisch budget van de nieuwe eigenaar? ;)
Barcelona kan nog twee of drie maal voor 100 miljoen lucht verkopen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:22:
Anthony mag van mij weg voor 80 mio met 15% doorverkoop.
Er is ook interesse in alvarez, wie zou hem moeten vervangen?
Kanté :D
*Tool droomt verder*
Heb zo 1-2-3 geen reële naam paraat maar ik denk dat Alvarez nu net 1 van die spelers is die het minst moeilijk te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik zou als Ajax zijnde nog eventjes wachten met dit bod op Anthony te accepteren. Met een beetje mazzel gaat ManU over een week een bod doen van 100+ miljoen en dan is het inpakken en via DHL naar Manchester versturen.

En als ze in Manchester nog wat spelers kunnen gebruiken, hebben ze in Amsterdam nog wel wat koopjes. Zo zou je Blind prima kunnen inwisselen voor bijvoorbeeld Martinez en 50 miljoen. Kennelijk hebben ze in Engeland geld genoeg, dus maak er gebruik van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:44:
Ik zou als Ajax zijnde nog eventjes wachten met dit bod op Anthony te accepteren. Met een beetje mazzel gaat ManU over een week een bod doen van 100+ miljoen en dan is het inpakken en via DHL naar Manchester versturen.

En als ze in Manchester nog wat spelers kunnen gebruiken, hebben ze in Amsterdam nog wel wat koopjes. Zo zou je Blind prima kunnen inwisselen voor bijvoorbeeld Martinez en 50 miljoen. Kennelijk hebben ze in Engeland geld genoeg, dus maak er gebruik van.
Of er gaat er eentje zijn hersens gebruiken en ze trekken het bod in ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:39:
[...]

Kanté :D
*Tool droomt verder*
Heb zo 1-2-3 geen reële naam paraat maar ik denk dat Alvarez nu net 1 van die spelers is die het minst moeilijk te vervangen is.
Ik deel je mening niet. Een balafpakker als Alvarez is juist niet makkelijk te vervangen. Hij is de balans van het elftal en in mijn ogen niet makkelijk te vervangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
mavaros schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:44:
Ik gok dat ze nu een ultiem bod doen en anders is het door op alternatieven. Gakpo zie ik vaak langskomen als een (goedkopere) optie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:36

Player1S

Probably out in the dark

ADO straks in de 2e helft al interim coach?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Player1S schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:07:
Gaat sowieso hard, op 2 velden binnen een minuut een doelpunt.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Sempy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:03:
[...]

Ik gok dat ze nu een ultiem bod doen en anders is het door op alternatieven. Gakpo zie ik vaak langskomen als een (goedkopere) optie.
Maar Gakpo staat links en Antony (als ik me niet vergis) rechts. Maar de geruchten gaan wel ja. Als er mbt Gakpo iets van waar is dan zal het sowieso op zijn vroegst na woensdag worden, na de wedstrijd tegen de Rangers.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:07:
Dit is echt knap van dirkje, hij gaat gewoon eerder ontslagen worden dan ten hag. Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:36

Player1S

Probably out in the dark

groggy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:13:
[...]

Dit is echt knap van dirkje, hij gaat gewoon eerder ontslagen worden dan ten hag. Man man man
Bij ManU rommelt het nu echt lijkt het. Nu wil een Miljardair de toko overnemen. Als dat echt zou gaan lopen zie ik nog wel gebeuren dat Ten Hag het voordeel van de twijfel krijgt. Denk dat diegene ook beseft dat het niet alleen aan de trainer ligt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Gynnad schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:37:
Ze moeten wel het transferrecord verbreken wat mij betreft en daar kun je dan wel 1 of 2 leuke spelers voor terughalen inderdaad en de rest wellicht voor volgende zomer, gezien het wel echte aanwinsten moeten zijn wat je gaat halen en niet voor de opvulling/bank.

1. Frenkie de Jong (86 mln)
2. Matthijs de Ligt (85.5 mln)
3. Lisandro Martinez (57.37 mln)
4. Hirving Lozano (45 mln)
5. Davinson Sanchez (42 mln)
6. Hakim Ziyech (40 mln)
7. Donny van de Beek (39 mln)
8. Mephis Depay (34 mln)
9. Arkadiusz Milik (32 mln)
10. Sebastien Haller (31 mln)

Bron https://www.transfermarkt...=alle&leihe=&w_s=&zuab=ab
Als je er rustig naar kijkt, wat een geld man...
En eigenlijk zit er niet eens een echt succesverhaal bij. (De Ligt en Ziyech hebben het wel goed gedaan)
Zelfde geldt voor Anthony, is echt geen wereldtop en mijn inziens voor alles >50 miljoen een strik eromheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Sempy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:03:
[...]

Als Gakpo zijn beginnende carriëre in de dop wilt smoren, gaan ie naar ManU, maar er zijn gewoon veel betere clubs waar deze gozer goed tot zijn recht zou komen. Ik noem een Ajax, maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn.

ManU moet je als speler eigenlijk mijden als de pest op dit moment, tenzij je van Ajax komt en overbodig/inwisselbaar bent, en flink wilt cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:28

Quad

Doof

Sfeertje wel in Tilburg hoor. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
DaWayne schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:18:
[...]

Als je er rustig naar kijkt, wat een geld man...
En eigenlijk zit er niet eens een echt succesverhaal bij. (De Ligt en Ziyech hebben het wel goed gedaan)
Zelfde geldt voor Anthony, is echt geen wereldtop en mijn inziens voor alles >50 miljoen een strik eromheen.
Tja, Darwin Núñez is wat mij betreft ook geen wereldtop, en daar wordt ook 100 miljoen voor betaald. Martinez gaat voor 60M. Er is geld genoeg kennelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax heeft een opvolger van Schuurs binnen.
https://www.ajax.nl/artik...racteert-ahmetcan-kaplan/

Verder schijnt Ajax in contact te zijn met Ziyech, eerst huur daarna koop.
Alleen als Antony vertrekt.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:15:
Ajax heeft een opvolger van Schuurs binnen.
https://www.ajax.nl/artik...racteert-ahmetcan-kaplan/

Verder schijnt Ajax in contact te zijn met Ziyech, eerst huur daarna koop.
Alleen als Antony vertrekt.
En schijnt Kudus te vertrekken naar Everton. Gebeurt ineens veel.
United lijkt nu over te schakelen op Gakpo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

En schijnt Kudus te vertrekken naar Everton. Gebeurt ineens veel.
United lijkt nu over te schakelen op Gakpo.
Man utd wordt toch niks beter van Gakpo, al ben ik ook niet zeker van Anthony. Houd je geld dan in je zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben benieuwd. In elk geval is het dit jaar een hele drukke transferperiode voor heel veel clubs. Voor mijn gevoel drukker dan de laatste jaren.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
groggy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:38:
[...]

Man utd wordt toch niks beter van Gakpo, al ben ik ook niet zeker van Anthony. Houd je geld dan in je zak.
Lijkt me inderdaad een enorm risico voor United, heeft het internationaal niet echt laten zien.
Antony wel meer, maar ook niet consequent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
groggy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:38:
[...]

Gakpo ook niet van United, dus dat komt goed uit :+

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
3 willekeurige teams met de ambitie om uit de KKD naar de Eredivisie te promoveren dit jaar:
De Graafschap, 0/2
Helmond (ja we zijn nog steeds niet allemaal bijgekomen van het lachen) 0/3
ADO 0/3

Gaat niet heel lekker vooralsnog..

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Wat ik het minste begrijp, ok, Ajax speelt CL en doet dat aardig de laatste jaren, dat trekt de aandacht .
Maar kijk nu eens de laatste jaren welke speler van Ajax werkelijk het niveau in een grotere competitie aan kan?
Alleen Frenkie eigenlijk toch? Of vergeet ik nu namen?

Maar eigenlijk zijn dat er toch bar weinig als je kijkt wat er elk jaar verkocht wordt voor grote bedragen aan de grotere competities?

Ik zou als buitenlandse topclub wel even achter mijn oren krabben voordat ik dan de portemonnee zou trekken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
De Ligt heeft volgens mij toch ook wel wat laten zien in Italië. Moet alleen constanter worden, maar is natuurlijk nog steeds heel jong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ado is best dramatisch.
Zeker als je ziet hoeveel ex eredivisie teams in de kkd zitten te dringen om terug te keren naar de eredivisie. Heracles, Willem II, Roda JC, PEC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
autje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:18:
De Ligt heeft volgens mij toch ook wel wat laten zien in Italië. Moet alleen constanter worden, maar is natuurlijk nog steeds heel jong.
Ja dat vond ik een twijfel geval maar hij heeft een tijdje goed gedaan... Maar verder..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
De Ligt is nog jong, maar als je voor 80 miljoen verkocht wordt mag er toch echt wel verwacht worden dat je er meteen staat, met alle respect.

Ik ben het met @Harribo eens.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
En dat is 3

https://nos.nl/artikel/24...-boekt-eerste-overwinning

Kuyt kan wellicht nog best strijden met ten Hag voor het eerste ticket naar huis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:16:
Wat ik het minste begrijp, ok, Ajax speelt CL en doet dat aardig de laatste jaren, dat trekt de aandacht .
Maar kijk nu eens de laatste jaren welke speler van Ajax werkelijk het niveau in een grotere competitie aan kan?
Alleen Frenkie eigenlijk toch? Of vergeet ik nu namen?

Maar eigenlijk zijn dat er toch bar weinig als je kijkt wat er elk jaar verkocht wordt voor grote bedragen aan de grotere competities?

Ik zou als buitenlandse topclub wel even achter mijn oren krabben voordat ik dan de portemonnee zou trekken
Je hebt een een punt, dus zelfs met CL ervaring geen garantie dat het het in het buitenland maakt.
En toch blijven clubs uit het buitenland grof geld betalen, ook al laten ze het internationaal totaal niet zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:22:
De Ligt is nog jong, maar als je voor 80 miljoen verkocht wordt mag er toch echt wel verwacht worden dat je er meteen staat, met alle respect.

Ik ben het met @Harribo eens.
De Ligt kan er niets aan doen dat een club 80 miljoen voor hem uitgeeft. Mensen die verwachten dat iemand er dan meteen staat kijken alleen naar dat bedrag, en niet naar bijvoorbeeld wat er op dat moment achterin centraal stond bij Juventus. Maar volgens mij heeft hij het toch bijhoorlijk goed opgepakt, en was één van de beste verdedigers in de Serie A. Het grote probleem is dat hij daar zijn dynamiek heeft afgeleerd, want je wordt in Italië alleen beoordeeld op puur verdedigen, en dat is ook de enige opdracht die je krijgt. Achteraf niet de beste keuze geweest om daar naartoe te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Gakpo heeft talent, maar ik zou hem niet halen omdat hij toch elk seizoen aardig wat minuten moet missen vanwege blessures.
En heeft het nog niet laten zien op een EK,WK of cl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
autje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:18:
Maar ook alleen maar omdat ze hem de tijd gegeven hebben. Net bij Juve maakte hij nog best wat fouten. Bij United was hij ge-donny-van-de-beek't.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:12:
[...]

Maar ook alleen maar omdat ze hem de tijd gegeven hebben. Net bij Juve maakte hij nog best wat fouten. Bij United was hij ge-donny-van-de-beek't.
No way, zie Maguire die nog steeds speelt. En die maakt heel wat meer fouten dan De Ligt
Pagina: 1 ... 41 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023