[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.279 views

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

@jbdeiman
Zolang jij posts onderbouwt en beargumenteert mag je alles tegen mij zeggen hoe vals het ook kan overkomen in mijn richting ;)

Ik ben het zeker met je eens dat het de waan van de dag is in sommige gevallen (ik was ook zeer kritisch, nee, extreem kritisch op Pasveer vorig seizoen). Er is echter wel een heel groot verschil met Benitez nu: die komt uit een topcompetitie, kan daar goede statistiek overleggen (ugh, for what it's worth) maar hier gaat het om de keiharde knikkers voor je club. Op dit niveau in deze wedstrijden dergelijke fouten maken kán niet. Zo simpel is het. Hiervoor wordt je als keeper gehaald. Een blunder bij weinig concentratie tegen een kleine club kan altijd maar hier worden de knikkers verdeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:33:
Noem anders eens een paar Nederlandse topverdedigers.
Hoeveel wil je er hebben?
De Vrij De Ligt van Dijk Timber Aké om er eens wat te noemen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:36

Qu3st

jbdeiman schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:45:
[...]

We zullen zien of zijn laagste niveau omhoog gaat de komende tijd om het maar zo te zeggen. Net als iedere speler is het altijd lastig op een nieuwe plek met andere spelers om je heen (of voor je meestal in het geval van een keeper :P) om gelijk op je eerdere niveau door te gaan, dit geldt ook voor een keeper natuurlijk.

Of in geval van Bijlow bijvoorbeeld die weer terugkomt na die blessure, hij doet het nu ook niet goed/ ziet er bij hoge ballen nu ineens even niet goed uit, terwijl dat voorheen eigenlijk nooit een issue was.

Komt wel weer (bij beiden), daar ben ik wel van overtuigd.

In algemene zin is voetbal (en vooral supporters, dus dit is niet een reactie op jou Typhoon) wel heel erg de waan van de dag:
Om na een paar wedstrijden waarin het wat minder gaat altijd maar aan te geven dat iemand er niets van kan, en na een wedstrijd met een paar goede reddingen weer te zeggen dat het een topper is, geef het iets meer tijd voordat we een echt oordeel vellen.
Daarom niet naar waan van de dag kijken, maar naar statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:19:
[...]

Wel mee eens, hij werd inderdaad als een topper binnengehaald en hij doet het best aardig, zeker vergeleken met Drommels en Mvogo, maar hij heeft ook al wat mindere momentjes laten zien. Vind hem op hoge ballen ook vaak niet heel erg lekker ogen. Maar goed de basis lijkt vrij goed, hij zal ongetwijfeld nog wat kunnen groeien in dit team.
Vind je? 2 zeer houdbare ballen tegen Ajax niet houden, nu weer een ketser van jewelste tegen Rangers..
Toen Drommels dat deed werd ie meteen de grond in geboord (zelfde met Gorter tegen PSV)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gisteren niets gezien, zat nog aan Stranger Things vast.
Mooi resultaat die 2-2. Moet thuis toch niet fout gaan? Maarja, het blijft voetbal he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Stimulate14 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:06:
Mooi resultaat die 2-2. Moet thuis toch niet fout gaan? Maarja, het blijft voetbal he.
Niet aan Better call Saul? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stimulate14 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:06:
Tja, kan niet fout gaan maar als de bal er niet in wil en je krijgt in de 95e minuut de 0-1 tegen dan lig je wel gewoon uit de Champions League.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:08:
[...]

Tja, kan niet fout gaan maar als de bal er niet in wil en je krijgt in de 95e minuut de 0-1 tegen dan lig je wel gewoon uit de Champions League.
In de 95e minuut scoren is toch eerder een wapenfeit van PSV.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

PolarBear schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:08:
[...]

:( Spurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Vanavond :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28
Napo schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:24:
[...]

Tot god verheven keeper? Over welke keeper hebben we het dan?

Benitez is zeker een stap omhoog in vergelijking met Drommel. Het aantal doelpunten tegen en het aantal cleansheets enkel en alleen aan de keeper toewijzen lijkt mij overigens ook niet de beste manier om de kwaliteit van een keeper te meten.

ZIjn er blunders geweest? Zeker, zo ook de 2-2 van gisteren. Maakt hem dat een slechte keeper voor een team in de Eredivisie? Nee, niet per definitie.
Ik betwijfel of god neergedaald is om zich als keeper te vermommen. Dat is meer iets van de duivel. En zo belangrijk is PSV ook weer niet.

De keeper maakte een blunder, en dat overkomt elke keeper wel een keer. Ik refereer aan Onana. Da's toch best een prima keeper.

Volgens mij moet je niet wakkerliggen van een blunder. Het verpest je levenslust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Een penalty naast (of op het houtwerk) schieten vind ik ook een blunder. Of een slechte corner nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
Qu3st schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:02:
[...]

Daarom niet naar waan van de dag kijken, maar naar statistieken.
Dat vind ik ook niet realistisch alleen statistisch kijken, in geen enkel geval overigens. Bij keepers (kort door de bocht):
- de een houdt 20 van de 30 schoten tegen (67%)
- de ander houdt 10 van de 15 schoten tegen (ongeveer gelijk percentage dus)

Welke keeper is beter? Dat is ook afhankelijk van de tegenstander, de moeilijkheid van het schot, de afstand enzovoorts. Nu kan je meer statistieken erbij zetten:
- 1 op 1 percentage
- goals uit corners

enzovoorts, dat nuanceert het beeld wellicht iets, maar een keeper die 10 keer in een 1-op-1 komt tegen mij (amateurvoetballer enverdediger) en 100% mij tegenhoudt, en een ander die 10 keer een Messi tegenkomt en er (maar) 7 van de 10 tegenhoudt, welke keeper is dan beter?
I.m.o. is een combinatie van statistieken en beelden (live zien) de beste optie om te bepalen hoe goed een keeper is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
Typhone schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:53:
@jbdeiman
Zolang jij posts onderbouwt en beargumenteert mag je alles tegen mij zeggen hoe vals het ook kan overkomen in mijn richting ;)

Ik ben het zeker met je eens dat het de waan van de dag is in sommige gevallen (ik was ook zeer kritisch, nee, extreem kritisch op Pasveer vorig seizoen). Er is echter wel een heel groot verschil met Benitez nu: die komt uit een topcompetitie, kan daar goede statistiek overleggen (ugh, for what it's worth) maar hier gaat het om de keiharde knikkers voor je club. Op dit niveau in deze wedstrijden dergelijke fouten maken kán niet. Zo simpel is het. Hiervoor wordt je als keeper gehaald. Een blunder bij weinig concentratie tegen een kleine club kan altijd maar hier worden de knikkers verdeeld.
Dat onderbouwen probeer ik altijd te doen, anders heeft het geen zin ;)

Ik vind kritisch zijn op deze momenten zeker terecht (en dat ben ik ook, ook voor Bijlow (keeper bij mijn cluppie), die momenteel gewoon niet sterk keept.
Waar ik de meeste moeite mee heb is dat nu de reacties alweer zijn dat de keeper er niets van kan (nogmaals niet van jou/ om jou, maar in algemene zin), dat zal het seizoen moeten uitwijzen en is gewoon niet te zeggen op basis van deze paar wedstrijden waarin het niet lukt.

Met zijn allen (k heb dat zelf ook wel eens) zijn we veel te zwart-wit, of het is een topper, of iemand kan er niets van. Ik vind Benitez echt wel van goed niveau van wat ik heb gezien, na de voorbereiding alle wedstrijden van PSV in dit geval (dus competitie en Europees), hij heeft voor mij nu 1 echt moment (helaas wel op het hoogste niveau) gehad dat het compleet mis ging, een paar momentjes dat het er niet lekker uit zag maar goed afliep, een paar momenten dat het er juist heel goed uit zag en ook een keer dat het houdbaar leek maar toch een doelpunt was.
Benitez is geen wereldkeeper (Neuer in prime ofzo :P) maar dan had hij niet bij PSV gespeeld, voor PSV (en ik denk ook Ajax) zal dit een prima keeper zijn, geen wereldtop maar zit daar wat onder, dus zal zijn momentjes wel hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tfgk1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:15
Om die blunder van gisteren maak ik me niet zo druk. Verontrustender is zijn manier van ballen wegboksen; dat doet hij nog niet goed. Doelpunt van Kudus en de 1-1 thuis tegen Monaco komen beiden voort uit het slecht wegboksen van de hoge bal. Lijkt me wel iets waar aan te werken valt. Daarnaast maakt hij een goede indruk op de lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zowel Benitez als Drommel als Mvogo zijn op zich prima keepers, zolang ze maar een vorm van ‘basis’ zelfvertrouwen hebben. En dat uitstralen op de bepalende momenten en niet inzakken na een fout.

Die keepers zijn er best, Drommel heeft dat gewoon niet, die lijkt meestal juist direct mentaal in te storten na een fout (die elke keeper vroeg of laat maakt).

Dan kun je hem het beste wisselen (voor het team), gevolg is dat je elk restje zelfvertrouwen in op dat moment (bij sommigen) helemaal totaal om zeep helpt.

Persoonlijk heb ik net zo graag een keeper die de uitstraling heeft van een Ed de Goeij, als hij het doel maar overtuigend schoon houdt.

Een keeper zoals Noppert vind ik dan gewoon uiterst solide ogen. Die oogt onverstoorbaar.

Benitez staat er (bij PSV) net, en zal best goed gaan draaien, kwestie van meters maken.

Ik maak me in elk geval nog geen zorgen, ik heb ‘m ook vrij veel goed zien doen.

Maar het blijft een onbegrijpelijke blunder op dit niveau. Shit happens.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ramzzz schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:38:
Zowel Benitez als Drommel als Mvogo zijn op zich prima keepers, zolang ze maar een vorm van ‘basis’ zelfvertrouwen hebben. En dat uitstralen op de bepalende momenten en niet inzakken na een fout.

Die keepers zijn er best, Drommel heeft dat gewoon niet, die lijkt meestal juist direct mentaal in te storten na een fout (die elke keeper vroeg of laat maakt).

Dan kun je hem het beste wisselen (voor het team), gevolg is dat je elk restje zelfvertrouwen in op dat moment (bij sommigen) helemaal totaal om zeep helpt.

Persoonlijk heb ik net zo graag een keeper die de uitstraling heeft van een Ed de Goeij, als hij het doel maar overtuigend schoon houdt.

Een keeper zoals Noppert vind ik dan gewoon uiterst solide ogen. Die oogt onverstoorbaar.

Benitez staat er (bij PSV) net, en zal best goed gaan draaien, kwestie van meters maken.

Ik maak me in elk geval nog geen zorgen, ik heb ‘m ook vrij veel goed zien doen.

Zeker, de uitstraling zegt niet alles maar helpt wel een boel, daar vind ik Cillessen (vind ik gewoon echt een goede keeper, behalve bij strafschoppen) een voorbeeld van. Je hebt als aanvaller gewoon niet zoiets dat je daar 'bang van wordt' zeg maar, hij oogt onzeker (dat is denk ik vooral zijn uitstraling en niet dat hij ook echt onzeker is) waardoor je als aanvaller het gevoel hebt dat er iets te halen valt.

Bij Drommel ontstaat die uitstraling vooral na een fout en blijft hij die even houden (paar wedstrijden), als het een paar weken goed gaat straalt hij weer meer zekerheid uit, dit lijkt mij wel te trainen. Lastige blijft volgens mij dat hij veel met zijn voeten keept, hij kan dus goed meevoetballen, maar is minder sterk met zijn handen/ armen.

Noppert lijkt onverstoorbaar en heeft met zijn lengte ook al een voordeel, want er staat echt iemand. Daarbij meenemend dat zijn reflexen ook in orde zijn zou ik daar als aanvaller niet graag tegenover komen te staan. Je scoort lastig bij hem voorlopig en t.a.v. Drommel is hij een laatbloeier, maar lijkt hij wel meer een echte keeper ipv een voetballer die keept.

Alle voetballers maken fouten alleen fouten die tot een goal (of gevaarlijke situatie voor het eigen goal) leiden vallen gewoon meer op dan fouten die een aanvaller maakt. Voor een back valt dat vaak minder snel op dan een centrale verdediger omdat het aan de zijkant van het veld gebeurt en vaak weer hersteld kan worden. Bij een keeper is het 9 van de 10 maal een goal, dus dat blijft wel hangen en is ook in de cijfers terug te zien op het scorebord.
Mooi voorbeeld daarbij:
- Maait een aanvaller over de bal heen lacht iedereen hem uit;
- Maait een verderdiger over de bal heen scheld iedereen hem verrot

Dit zie je op de velden ook gewoon echt terug, de fout (over de bal heen schoppen) is hetzelfde, maar waar de een leidt tot geen kans/ doelpunt voor, leidt de andere tot een kans/ doelpunt tegen. En dat blijkt altijd zwaarder te wegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
Ramzzz schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:38:

Ben ik het echt niet mee eens. Drommel is geen geweldige doelman. Ook voordat hij fouten maakt, maakt hij al een onzekere indruk en absoluut geen punt van rust. Heeft weinig te maken met een foutje maken en dan instorten, hij stort gewoon vanaf het begin van vrijwel elke wedstrijd al in. Gewoon ondermaats.

Mvogo is iemand die soms blunders maakt, maar gewoon ook vrij ondermaats is. Hij is uiteindelijk enigszins betrouwbaar gebleken, maar niet iemand die ooit een uitzonderlijke redding maakt. Hij doet wat 'ie moet doen (meestal) maar meer ook echt niet.

Benitez, die lijkt wel in staat te zijn wat lastigere ballen uit het doel te halen, maar hij maakt daarbij ook de nodige fouten. Van de drie wat mij betreft zonder twijfel te beste so far. Hij moet alleen wel ff zn draai vinden en die fouten eruit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 16:25
Snowdog schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:50:
[...]

Ben ik het echt niet mee eens. Drommel is geen geweldige doelman. Ook voordat hij fouten maakt, maakt hij al een onzekere indruk en absoluut geen punt van rust. Heeft weinig te maken met een foutje maken en dan instorten, hij stort gewoon vanaf het begin van vrijwel elke wedstrijd al in. Gewoon ondermaats.
Tja, en daar ben ik het niet mee eens.
Ik weet dat er gedacht word dat Drommel er helemaal niets van kan, maar hij was in zijn 2e periode bij Twente gewoon een goede keeper. Erg goed in meevoetballen, maar inderdaad wat minder in de ultieme keepersreflexen.
Hij heeft alleen (net als bijna elke keeper, zie ook Gorter bijvoorbeeld) vertrouwen nodig. Als je meteen enorme kritiek krijgt bij fouten, dan "creëer" je een onzekere keeper.
Elke keeper (ook Van de Sar bijvoorbeeld bij Juventus) heeft zijn mindere periodes. Het komt er dan op aan om vertrouwen te geven. En in de huidige, nogal opportunistische voetbal wereld is de waan van de dag bepalend voor carrières. Zeker bij keepers. Zie bijvoorbeeld De Gea afgelopen weekend ....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Daar ben ik het niet mee eens! :+
De Gea en Van der Sar hebben beide een voortreffelijke carrière gehad, Drommel en Gorter gaan dat niveau nooit halen.
Drommel heeft het meer dan eens laten zien en Gorter gooit zelf de handdoek in de ring na een verschrikkelijk slechte wedstrijd.

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-08-2022 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Hoe deed Gakpo het gisteren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor PSV prima, die gaat namelijk nu wel blijven, maakt het niet waar in Europese wedstrijden, dat zal clubs wel doen twijfelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens de BBC man of the match.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Daar zit dan ook een luchtje aan lijkt het wel.
Om de stemming wat te prikkelen voor een eventuele transfer?

De Schotten hadden het vooral over Sangare.
Doe mij maar het duo de Jong en Veerman.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22-09 16:29
toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Die hebben er dan ook geen verstand van. Gakpo... MotM... Nouja, zo'n geweldige wedstrijd was het niet... Heeel misschien. Maar zou dan nog altijd eerder voor andere spelers kiezen. Gakpo was nou niet echt geweldig.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BBC over Gakpo:
The Netherlands winger provided an assist for PSV's equaliser and was a threat throughout, showing the quality that has seen linked with Manchester United
Ook van de BBC, uit een ander artikel, en zoveel mooier verwoord dan je in het Nederlands voor elkaar zou krijgen (vind ik tenminste)...
Their goalkeeper, Walter Benitez, was known as The Wall at his previous club Nice. The Wall looks like he's got a couple of bricks missing.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:15:
BBC over Gakpo:

[...]

Ook van de BBC, uit een ander artikel, en zoveel mooier verwoord dan je in het Nederlands voor elkaar zou krijgen (vind ik tenminste)...

[...]
Nou dat vermoedde ik dus al... Manchester United... Het is gewoon stemmingmakerij. Bbc kunnen we dus niet serieus nemen.

En een assist van Gakpo, ja klopt, een heuse corner nadat hij al zijn corners daarvoor verprutst had door ze tegen de eerste man aan te schieten.
En een paar acties waarbij hij inderdaad zijn man voorbij kwam... Maar dan vergeten ze dat daar verder niets uit kwam.

Nee beter als Gakpo bij PSV blijft, heeft in de de premier League mi in ieder geval niets te zoeken.

En Benitez vind ik tot nu toe goed overkomen. Wegboksen kan inderdaad iets beter maar hij komt goed over, pakt ballen, heerst in zijn gebied.
Toch zou ik nog wel wat aandacht geven aan natte ballen of betere handschoenen kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 17-08-2022 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
toolkist schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:59:
[...]

Hoeveel wil je er hebben?
De Vrij De Ligt van Dijk Timber Aké om er eens wat te noemen...
Die zijn voor PSV op Timber na onbetaalbaar. Dus dat niveau kan je bij PSV niet verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:07:
[...]

Die zijn voor PSV op Timber na onbetaalbaar. Dus dat niveau kan je bij PSV niet verwachten
Daar ging het toch niet om, je vroeg om toppers qua NL-se verdedigers. Er stond niet bij dat ze haalbaar moesten zijn ;)
Enneh, Timber is op zeker ook onbetaalbaar voor PSV. PSV kan, wil en gaat geen 40-50m voor een verdediger neerleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
De context was natuurlijk ook het geklaag over Obispo. Wie had PSV anders moeten nemen als verdediger? Er zal vast wel een betere keuze zijn geweest, maar het is niet zo dat ze finaal de plank hebben misgeslagen wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:16:
De context was natuurlijk ook het geklaag over Obispo. Wie had PSV anders moeten nemen als verdediger? Er zal vast wel een betere keuze zijn geweest, maar het is niet zo dat ze finaal de plank hebben misgeslagen wat mij betreft.
Dan verschillen onze meningen, want ik vind een centraal duo Ramalho-Obispo echt een NL topclub onwaardig. Zoiets wil je bij AZ rond hebben lopen, niet bij een club met kampioensambities.
Wat mij betreft heeft PSV de prioriteiten dan ook echt verkeerd gelegd met de inkomende transfers. Til? Voldoende alternatieven voor. Die Engelsman kan wellicht wat worden maar ben je na een seizoen weer kwijt. Kun je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Gerucht dat MU terugkomt voor Antony laait weer op.

Ik zeg 120 miljoen én Ronaldo zodat we een beetje een redelijke vervanger hebben. Kan Ronaldo weer bij een topclub in de CL spelen, iedereen blij?

[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 18-08-2022 12:51 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tja elke club/speler waar United nu in paniek aanklopt wijst ze vrolijk af, laat Ajax/Antony dat ook maar doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:04:
Tja elke club/speler waar United nu in paniek aanklopt wijst ze vrolijk af, laat Ajax/Antony dat ook maar doen.
Ik denk dat de aandeelhouders verhaal komen halen als je 90 miljoen weigert.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Serieus als Ronaldo (CR7) naar Ajax gaat krijgt iemand hier een complete vakantie van mij. +1 is wel een eis op de deelname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De aankoop van Martinez ligt alweer aardig onder vuur daar dus ik vraag me af of ze echt zover willen gaan.
Anders inderdaad direct doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:22:
De aankoop van Martinez ligt alweer aardig onder vuur daar dus ik vraag me af of ze echt zover willen gaan.
Die ligt alleen onder vuur omdat de Engelse pundits niet snappen dat iemand kleiner dan 1,90 ook kan verdedigen. Dit was Martinez tegen Brentford, leek ie toch weinig verkeerd te doen...
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/wps1kx

Ik geef 't 'm te doen hoor, met Maguire en Shaw naast je.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 18-08-2022 13:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:05
Stimulate14 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:21:
Serieus als Ronaldo (CR7) naar Ajax gaat krijgt iemand hier een complete vakantie van mij. +1 is wel een eis op de deelname.
:P Count me in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 20:24
sNielz123 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:16:
De plank niet misgeslagen? Hun kersverse RB Hoever is al terug gezet naar jong psv omdat hij niet voldoet en de rest is al niet veel beter...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Fijn dat Timber wat langer blijft. Ook goed om te zien hoe belangrijk dat nieuws nationaal is :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPwEPmhYnvOjOrfvBojBaT3w7Z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WN7gxx7XOWHOwY2C6GVmwEwz.jpg?f=fotoalbum_large

Op social media doet Ajax het ook weer leuk :)

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 18-08-2022 19:09 ]

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:44

Quad

Doof

Timber die verlengt is wel een bam waard.
Dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:02:
Fijn dat Timber wat langer blijft. Ook goed om te zien hoe belangrijk dat nieuws nationaal is :+

[Afbeelding]

Op social media doet Ajax het ook weer leuk :)

[Embed]
Tot 2025, dus die zal volgend jaar wel vertrekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:50:

Ik zeg 120 miljoen én Ronaldo zodat we een beetje een redelijke vervanger hebben. Kan Ronaldo weer bij een topclub in de CL spelen, iedereen blij?
Alsjeblieft geen CR7 zeg, meteen eenheid in je team weg. Laat die maar in de zandbak gaan spelen ofzo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:54
dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:22:
Martinez + 100 miljoen voor Antony, iedereen blij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:12:
[...]

Ongetwijfeld, maar dat zou denk ik toch al de planning zijn. Was er geen WK geweest was ie nu al weggeweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:50:
Ik zag vandaag ook Dest en Milik voorbijkomen; Ajax United.
Lijkt me wel logisch voor die Erik, bij Ajax ging het goed dus (ex-)Ajacieden kopen als een malle.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:18:
[...]

Alsjeblieft geen CR7 zeg, meteen eenheid in je team weg. Laat die maar in de zandbak gaan spelen ofzo
Met 2 Portugezen winnen we de CL! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 20:24
Exocet schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:12:
[...]

Maar da's toch prima? Hij heeft zorgt er zo tenminste voor dat Ajax hoofdprijs kan krijgen. Heel ander verhaal dan Gravenberch die z'n bek vol had met Ajax iets gunnen maar verlengen ho maar. Om over Mazroui nog maar te zwijgen.
Dus dit is echt goed!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Ehm, word Twente niet uitgezonden vanavond?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik zag net een filmpje voorbijkomen met rennende Twente supporters, toch een vreemde manier van conditietraining zo vlak voor een wedstrijd.

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:57
Bossie schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:36:
Ehm, word Twente niet uitgezonden vanavond?
Als het goed is wordt die wedstrijd op RTL Z uitgezonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
ADDG schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:39:
[...]

Als het goed is wordt die wedstrijd op RTL Z uitgezonden.
Ik las het hier ook idd:
https://www.vi.nl/nieuws/...-en-fc-twente-uitgezonden

Gebruiken we deze zender ook een keer :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Quad

Quad

Doof

Hup FCT. :)F
Moeilijke maar mooie wedstrijd in het verschiet.

PVOutput☀️

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:44:
Hup FCT. :)F
Moeilijke maar mooie wedstrijd in het verschiet.
Op welke zender wordt die wedstrijd uitgezonden?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• palter27
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2023
Han schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:48:
[...]

Op welke zender wordt die wedstrijd uitgezonden?
RTL Z, is al eerder gemeld

• Han
  • Niet online

Han

Top, dank :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sofascore (sowieso al handige app voor alle tussenstanden/uitslagen) laat ook altijd zien waar een wedstrijd te zien is op tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
Goede aanval, maar dat was wel heel snel voor Fiorentina

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Poeh wat een kopbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Oef…

Maar ja, je kan beter een goal in de eerste minuut tegen krijgen dan in de laatste minuut

/positiefdenken

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:21
De grens bij AZ is stekeblind. Hopelijk gaat AZ er niet teveel last van krijgen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nocalimero
Bij Twente loopt het helemaal niet. Vreemd voor een ploeg die de laatste tijd in vorm leek te zijn.

• Exocet
  • Niet online
Mooi, AZ voor tegen de Portugezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hmm, ben bang dat we geen punten van FC Twente gaan krijgen dit seizoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

Overigens schandalige thuisfluiter die scheids.

Twente speelt bar slecht maar Fiorentina speler hoeft maar auw te roepen en hij fluit maar omgekeerd niks

Maar goed, wie levert meer kijkers op? Twente of Fiorentina? :X

[ Voor 17% gewijzigd door Player1S op 18-08-2022 21:38 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Az moet zich schamen. Dat stadion zit voor net niet de helft vol. Niet Europees waardig

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:50
Agent47 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:08:
Az moet zich schamen. Dat stadion zit voor net niet de helft vol. Niet Europees waardig
Is altijd een probleem bij AZ in augustus. Veel mensen zijn nog op vakantie hier. De kaartjes werden bijna gratis weg gedaan (5 euro oid) en zelfs dan krijgen ze het niet vol. Harde kern van AZ is ook niet heel breed en als het grootste deel van je seizoenskaart houders nog op vakantie is, doe je niet zoveel aan.

Vorig seizoen waren er trouwens ook maar weinig wedstrijden echt uitverkocht, vaak zag je nog wel lege plekken ook in de competitie.

HD4Life @ Full-HD

• ElPaco
Die grensrechter mag die vlag wel wat minder omlaag houden. Was weer geen buitenspel.

WoT stats

• ElPaco
Wat een enorme misser van Pavlidis. Zo jammer. AZ moet het eens in het slot gooien.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nocalimero
Twente opeens doeltreffend. Onverdiend op 2-1, nu komen ze hopelijk aan het voetballen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Onverdiend is ook verdiend.
Doorpakken.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Echt die scheids is gekocht bij Twente. Ongelooflijk. zelfs de verslaggever ziet het.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• nocalimero
Player1S schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:31:
Echt die scheids is gekocht bij Twente. Ongelooflijk. zelfs de verslaggever ziet het.
En hij wordt alleen maar erger! Dit is echt ongelofelijk!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:32
Player1S schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:31:
Begint vrij irritant te worden inderdaad...

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• ElPaco
Eindelijk 2-0 voor AZ! Nu ff doorpakken voor de 3 en 4. Laat de return maar een formaliteit worden.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Uitstekend dit voor AZ

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@T-MOB
It ain't over until it's over hè ;)

FC Twente thuis kan wel eens lastig worden voor Fiorentina. Hopelijk uitverkocht stadion en VOL erop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
AZ op 4-0! Super mooi dat ze zichzelf een goede uitgangspositie geven. Volgende week afmaken en weer een Portugese ploeg minder.

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
80 miljoen weigeren _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 16:19
Typhone schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:46:
@T-MOB
It ain't over until it's over hè ;)

FC Twente thuis kan wel eens lastig worden voor Fiorentina. Hopelijk uitverkocht stadion en VOL erop.
Ik ga nog voor 2-2 in blessuretijd... maar gezien de tweede helft wordt 2-1 ook een interessant avondje Grolsch Veste

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
FC Twente erg matig vandaag. Een iets betere 2e helft, maar ze zijn gelukkig nog niet kansloos volgende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgende week in een volle Veste, geen wedstrijd zondag en een scheids op het veld. Is nog niet gespeeld.

• Quad

Quad

Doof

Dit is zeker een goede uitgangspositie.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Inderdaad.
Ik had het bijvoorbeeld geaccepteerd.

En dan voor twintig en vervanger halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:09:
[...]

Inderdaad.

Welke vervanger denk jij dat er voor 20 miljoen op te halen valt wanneer Ajax zojuist 80 miljoen geïncasseerd heeft?
Dan kosten ze al minimaal 40 miljoen euro. En dan moeten ze nog bij Ajax passen ook. Die Ten Hag is achterlijk dat hij de hele tijd bij Ajax loopt te shoppen. Koop nu liever eens échte gerenommeerde namen.
Martinez speelt nooit meer als Ten Hag ontslagen wordt. Mark my words.

• Bossie
[...]

Inderdaad.

Er zal nog wel een bod bijkomen, zeker als Liverpool er maandag 7-10 inschiet.

Kan niet wachten op de beelden van de trainingspotjes waarbij Anthony Maguire door de hoeven laat zakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Typhone schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:11:
[...]

Welke vervanger denk jij dat er voor 20 miljoen op te halen valt wanneer Ajax zojuist 80 miljoen geïncasseerd heeft?
Dan kosten ze al minimaal 40 miljoen euro. En dan moeten ze nog bij Ajax passen ook. Die Ten Hag is achterlijk dat hij de hele tijd bij Ajax loopt te shoppen. Koop nu liever eens échte gerenommeerde namen.
Ziyech?
Zit bij Chelsea al tijden op de bank, mag weg en gaat heel erg goed met Schreuder.

Als het serieus 80 miljoen is had ik het wel gedaan, dat ga je nooit meer voor hem krijgen.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Agent47 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 22:08:
@Agent47 Waarom moet een voetbalclub zich schamen, als het stadion maar 1/2 vol zit :?
de tegenstander is ook niet echt een bekende naam, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De helft van de az supporters zijn misschien wel op op vakantie aan het Gardameer, zou kunnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36

Jezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
[...]

Ik ben geen scout.
En als je rond bent houd je het even stil zodat je een vervanger kunt halen.

En met de prijzen die Ajax deze zomer betaald heeft weet iedere club dat Ajax geld heeft, daar heb je geen 80mln van Antony voor nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Met een goed WK wordt Antony nog veel meer waard. Ik zou hem nog een half jaartje houden.

Net terug van AZ. Het was een mooie pot. Maar de grensrechter de eerste helft was scheel. Gil Vicente speelde met een buitenspelval, maar zó vaak stond AZ niet buiten spel.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Inderdaad.

Eerste bod van een club in wanhoop, nooit accepteren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 09:45

ST10©DE

Dus.............

[...]

Die Ten Hag is achterlijk dat hij de hele tijd bij Ajax loopt te shoppen. Koop nu liever eens échte gerenommeerde namen.
Dit! typische fout van NL trainers die naar het buitenland gaan. Groot budget, bekende spelers halen voor teveel geld. Terwijl er ergens anders betere spelers te halen zijn voor minder. Beperkte kennis van de markt,

Dit maakt een trainer, mijns inziens, ook van minder niveau.

[ Voor 6% gewijzigd door ST10©DE op 19-08-2022 01:34 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:27
Het feit dat Ten Hag vooral de aankopen bepaalt komt ook door het feit dat het scoutingsapparaat van United en de technisch directeur niet met alternatieven komt. Dat deel is bij United zó zwak. Bij Ajax kreeg hij het natuurlijk met sommige spelers ook voor elkaar (Klaiber, brrrr), maar was er meer tegengeluid en deden andere mensen bij de club ook gewoon hun werk.

Overigens is Ten Hag (of Nederlandse trainers in het algemeen) hierin niet uniek, dat doen (of proberen) veel trainers.

Overigens wel slim van Ajax om 80 miljoen te weigeren en er zo voor te zorgen dat United misschien één van de beste spelers van de concurrent gaat kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik had verwacht dat Ten Hag Labyad zou aantrekken eerlijk gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Maar zelfs al zou Ajax met 80 mio akkoord gaan, waarom zou Antony daar mee akkoord willen gaan? Hij speelt nu in de basis bij Ajax en sowieso CL tot het WK.

Bij United stap je in bij een shitshow, geen Europees (of lager, ik weet even niet of ze EL hebben gehaald) en moet je maar hopen dat EtH er over 4 weken nog zit. De volgende coach kan het net zo goed niet in je zien en je banken tot het WK.

Zoiets geldt in mijn ogen ook voor Gakpo. Stel PSV redt het tegen Rangers, dan speel je gegarandeerd in de basis in de CL, waarom zou je dat voor welk geld dan ook opgeven voor ManU?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:27
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:04:
Maar zelfs al zou Ajax met 80 mio akkoord gaan, waarom zou Antony daar mee akkoord willen gaan? Hij speelt nu in de basis bij Ajax en sowieso CL tot het WK.

Bij United stap je in bij een shitshow, geen Europees (of lager, ik weet even niet of ze EL hebben gehaald) en moet je maar hopen dat EtH er over 4 weken nog zit. De volgende coach kan het net zo goed niet in je zien en je banken tot het WK.

Zoiets geldt in mijn ogen ook voor Gakpo. Stel PSV redt het tegen Rangers, dan speel je gegarandeerd in de basis in de CL, waarom zou je dat voor welk geld dan ook opgeven voor ManU?
Je laatste zin geeft het antwoord al: geld. Gakpo zal pas duidelijkheid in komen na het tweede duel met Rangers.

Overigens speelt United dit seizoen EL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
ElPaco schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:04:

Ze moeten het beide niet doen inderdaad, ook met het oog op het WK.

Verder vind ik Gakpo een goede speler, maar om nu al te vertrekken zou echt te vroeg zijn. Laat tot nu toe zeer weinig zien in de Europese wedstrijden, lijkt mij goed voor hem om nog een jaar bij PSV te blijven en komende zomer pas verder te kijken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
ST10©DE schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:32:
[...]

Dit! typische fout van NL trainers die naar het buitenland gaan. Groot budget, bekende spelers halen voor teveel geld. Terwijl er ergens anders betere spelers te halen zijn voor minder. Beperkte kennis van de markt,

Dit maakt een trainer, mijns inziens, ook van minder niveau.
Het is maar net hoe je het bekijkt: Ten Hag wil een bepaald spelletje spelen, of het spelletje op een bepaalde manier. Daar wil hij spelers voor hebben, een aantal spelers waar hij eerder mee heeft gewerkt kunnen het versnellen om tot dat punt te komen, omdat ze dat al beheersen. Een aantal (niet in doorslaan) spelers erbij halen daarvoor is i.m.o. best logisch, spelers helpen elkaar natuurlijk ook om dit goed uit te voeren en aan te leren.
Wel wordt er te veel geld voor uitgetrokken is mijn mening, maar misschien heeft Ten Hag wel de afspraak terug bij Ajax te komen, dan creëert hij nu een top situatie financieel gezien. :+
Pagina: 1 ... 40 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023