[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 336 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.262 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-09 13:10
toolkist schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:25:
Blijkbaar krijgt Ajax concurrentie van Celtic voor Knutsen. Dus als ze met hem bezig zijn, zullen ze nu in ieder geval aangespoord worden om wat meer haast te maken...
Dat is natuurlijk geen concurrentie. Die gaat gewoon naar Ajax anders was Bosz al aangesteld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
toolkist schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:24:
[...]

Wel maar weer huur, blijft jammer.
Niks aan te doen, hij heeft nou eenmaal een contract in Rusland dat je niet kan afkopen. Hopelijk zit er weer een optie tot koop in.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 17:58
ph4ge schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:36:
[...]

Niks aan te doen, hij heeft nou eenmaal een contract in Rusland dat je niet kan afkopen. Hopelijk zit er weer een optie tot koop in.
Hoezo weer? Als dat het geval was hadden ze hem nu wel gekocht? Of was het bedrag te hoog? Ik vind het wel een goede speler, maar als ik zo'n bericht lees waarin niet wordt gesproken over een optie tot koop, dan is dat waarschijnlijk niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Snowdog schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:39:
[...]

Hoezo weer? Als dat het geval was hadden ze hem nu wel gekocht? Of was het bedrag te hoog? Ik vind het wel een goede speler, maar als ik zo'n bericht lees waarin niet wordt gesproken over een optie tot koop, dan is dat waarschijnlijk niet het geval.
Ja, er is nu ook een optie voor 10 miljoen euro, maar je kan geen spelers kopen in Rusland (en wss vinden ze het ook te duur).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 21-09 17:58
ph4ge schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:05:
[...]

Ja, er is nu ook een optie voor 10 miljoen euro, maar je kan geen spelers kopen in Rusland (en wss vinden ze het ook te duur).
Ah, 10 miljoen is wel aardig wat ja, zou het alsnog wel voor hem over hebben waarschijnlijk. Lastig, ik vind huur altijd een vrij zure optie, zeker als de speler goed presteert mag je alleen maar meer betalen (tenzij dus een vaste som is afgesproken), gaat hij weg dan heb je hem "gratis" ervaring gegeven.

Hoewel het een goede speler is, is hij ook weer niet onmisbaar ofzo, snap dat ook niet zo goed dat Feyenoord niet voor een andere speler gaat die ze zelf kunnen opleiden en waarvan ze de vruchten plukken. Beetje net als PSV met Silva en Branthwaite, daar heb je weinig aan als je ze verder niet kunt contracteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
Snowdog schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:42:
[...]

Ah, 10 miljoen is wel aardig wat ja, zou het alsnog wel voor hem over hebben waarschijnlijk. Lastig, ik vind huur altijd een vrij zure optie, zeker als de speler goed presteert mag je alleen maar meer betalen (tenzij dus een vaste som is afgesproken), gaat hij weg dan heb je hem "gratis" ervaring gegeven.

Hoewel het een goede speler is, is hij ook weer niet onmisbaar ofzo, snap dat ook niet zo goed dat Feyenoord niet voor een andere speler gaat die ze zelf kunnen opleiden en waarvan ze de vruchten plukken. Beetje net als PSV met Silva en Branthwaite, daar heb je weinig aan als je ze verder niet kunt contracteren.
Ik snap het wel en ik kan me wel voorstellen dat ze achter Szymanski een speler erbij willen halen die het van hem over neemt. Reden waarom ik verwacht dat dit nu zo gedaan is, is omdat je daarmee een aantal vastigheden in je team kan blijven behouden, in plaats van dat je een nieuwe speler er gelijk in moet zetten. Het is de bedoeling om (waar mogelijlk) punten te pakken in de CL en dan is het handig zoveel mogelijk zekerheid/ vastigheid te hebben.
In die zin lijkt het mij geen weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

gws24 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:54:
[...]
Ik waag te betwijfelen of in de provincie veel potentieel voor Utrecht is. FC Utrecht leeft namelijk totaal niet buiten Utrecht stad in mijn ervaring. Ze hebben hetzelfde probleem als ADO dat buiten de stad zelf iedereen inderdaad meer voor Ajax/Feyenoord etc is.
Dat is volgens mij een probleem voor vrijwel elke club buiten de traditionele top 3. Die 3 zijn de enige met echt nationaal bereik. En dan denk ik dat PSV nog de minste van de 3 is op dat vlak.

Tuurlijk ga je Twente fan in Purmerend vinden, AZ fan in Stadskanaal. Heerenveen fan in Elsloo. Maar sporadisch en/of fans met roots in gebied van de club.

Enige die er beetje aan kan tippen lijkt FC Twente die redelijk ver buiten Enschede reikt en wekelijks stadion vol krijgt en waarschijnlijk relatief veilig 5.000 plekken erbij zou kunnen doen en het nog vol krijgt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

(Mogelijk) Transfernieuws!
Kökçü mogelijk binnen 24 uur voor recordbedrag naar Benfica...

Benfica wil Kökçü binnen 24 uur vastleggen
Benfica wil Orkun Kökçü nog binnen 24 uur voor 30 miljoen euro overnemen van Feyenoord. De middenvelder staat al een tijdje hoog op het verlanglijstje van Benfica-trainer Roger Schmidt, maar geniet ook interesse van Arsenal. Mocht de transfer doorgaan, dan wordt Kökçü de duurste uitgaande Feyenoorder ooit. Luis Sinisterra werd vorig jaar voor 25 miljoen euro verkocht aan Leeds United en heeft het record nu nog in handen. (Bron: De Telegraaf)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Ramzzz schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:37:
(Mogelijk) Transfernieuws!

[...]
Mooie club, prachtig land, toffe stad maar niet perse een mooie competitie.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
ephymerous schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:17:
[...]

Mooie club, prachtig land, toffe stad maar niet perse een mooie competitie.
Ook een relatief kleine stap vooruit, vergelijkbaar met een stap naar Ajax (op basis van UEFA ranking, afgelopen seizoen was Feyenoord natuurlijk een klasse beter).

Misschien wel heel slim om niet meteen een te grote stap te maken, maar leek mij dan toch logischer om bijv. naar de Spaanse competitie te gaan, al speel je dan geen CL waarschijnlijk.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 22:34
Gynnad schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:10:
[...]
Ook een relatief kleine stap vooruit, vergelijkbaar met een stap naar Ajax (op basis van UEFA ranking, afgelopen seizoen was Feyenoord natuurlijk een klasse beter).

Misschien wel heel slim om niet meteen een te grote stap te maken, maar leek mij dan toch logischer om bijv. naar de Spaanse competitie te gaan, al speel je dan geen CL waarschijnlijk.
Mja, Kokcu is geen Messi die de clubs voor het uitkiezen heeft. Hij is afhankelijk van wie zich voor hem meldt. Voor de langere termijn is Benfica helemaal niet zo gek. Want dat is net als Ajax een uitstekende club om jezelf in de etalage te spelen - met het verschil dat Benfica volgend jaar wel Champions League speelt.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
T-MOB schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:19:
[...]

Mja, Kokcu is geen Messi die de clubs voor het uitkiezen heeft. Hij is afhankelijk van wie zich voor hem meldt. Voor de langere termijn is Benfica helemaal niet zo gek. Want dat is net als Ajax een uitstekende club om jezelf in de etalage te spelen - met het verschil dat Benfica volgend jaar wel Champions League speelt.
Maar bij Feyenoord kan hij zich toch ook in de CL in de etalage spelen, wat is het voordeel van Ajax (die noem jij zelf als een uitstekende club om jezelf in de etalage te spelen) bijvoorbeeld ten opzichte van Feyenoord (op dít moment, dus niet 'in het verleden')?
Voetballend gezien staat Feyenoord er goed op, de spelers die weggekocht zijn doen het best redelijk (Malacia vind (en vond) ik toen hij wegging te licht voor ManU) bij hun clubs en dat helpt ook heel erg.

Benfica zou ik momenteel toch wel een stapje (maar een relatief kleine) omhoog vinden, maar lijkt me dan wel weer een club die goed bij Kokcü past en waar hij nog wel wat verder kan groeien, maar wel alleen in geval dat ze net als de afgelopen jaren wat verder komen in de CL. Zijn ze daar direct uitgeschakeld, dan is het niveau van de competitie zelf niet heel veel hoger (natuurlijk heb je daar ook een aantal topclubs naast Benfica, net als dat je hier een paar clubs hebben die 9 van de 10 keer samen de dienst uitmaken) en schiet hij (Kokcü) er (behalve financieel natuurlijk) niet heel veel mee op lijkt mij zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het zal naast de sportieve verbetering ook financieel een verbetering zijn lijkt mij, al snap ik het gevoel dat de stap qua competitie wat tegen valt. Ik had hem ook eerder in een wat grotere competitie verwacht, maar dan is wel de vraag of dat bij een CL-club had kunnen zijn mét speeltijdgarantie. Want je kunt naar een topclub in een topcompetitie gaan, maar we hebben er al genoeg gezien die dan op de bank zitten. En een middenmoder in de PL speelt geen CL. Dus alles bij elkaar opgetelt vind ik het nog niet eens zo'n gekke keuze.

@jbdeiman qua merk/naam trekt Ajax natuurlijk nog behoorlijk internationaal gezien, daar gaat een slecht jaar niets aan veranderen. Maar de vergelijking is op dit moment wat ridicuul, aangezien een stap naar Ajax op dit moment echt helemaal nergens op zou slaan in mijn ogen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

@Gonadan Een stap hoeft niet altijd naar een betere/grotere club te zijn natuurlijk. Mocht hij (en dit is natuurlijk puur hypothetisch) naar Ajax gaan dan zou dat zijn om de club Ajax weer groot te maken, iets wat ook als een sportieve stap gezien kan worden.

Dat gezegd hebbende: jammer voor Feyenoord als hij weg gaat. Hopelijk volgen er niet al te veel en blijft er van dit succesteam nog voldoende over om volgend jaar in de CL te kunnen laten zien wat ze écht kunnen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
2 jaar geleden had niemand getwijfeld dat Benfica een stap omhoog is van Feyenoord. :) Ik denk dat het een mooie club voor hem, een goede tussenstap naar de absolute top. Hij is er aan toe om het bij een andere club te laten zien. Ik hoop alleen dat Feyenoord niet te snel toehapt. Je hoeft niet te verkopen, haal eens een keer het onderste uit de kan. Ze lachen bij Benfica nog steeds om het bedrag dat ze voor Aursnes betaalde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
ph4ge schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:16:
2 jaar geleden had niemand getwijfeld dat Benfica een stap omhoog is van Feyenoord. :) Ik denk dat het een mooie club voor hem, een goede tussenstap naar de absolute top. Hij is er aan toe om het bij een andere club te laten zien. Ik hoop alleen dat Feyenoord niet te snel toehapt. Je hoeft niet te verkopen, haal eens een keer het onderste uit de kan. Ze lachen bij Benfica nog steeds om het bedrag dat ze voor Aursnes betaalde.
Dat is zeker waar, gelukkig staat de club er weer een stuk beter op tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
@Superkiwi Je denkt toch werkelijk niet dat Feyenoord hoge ogen gaat gooien in de CL? Net zo min als Ajax met dit zooitje. Misschien winnen ze een paar wedstrijdjes, maar daarna is het toch echt game over. Hopelijk zijn ze bij Feyenoord nuchter en realistisch genoeg om dit te beseffen.

Gun ze het beste hoor, daar niet van, maar laten we realistisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:38:
@Superkiwi Je denkt toch werkelijk niet dat Feyenoord hoge ogen gaat gooien in de CL? Net zo min als Ajax met dit zooitje. Misschien winnen ze een paar wedstrijdjes, maar daarna is het toch echt game over. Hopelijk zijn ze bij Feyenoord nuchter en realistisch genoeg om dit te beseffen.

Als Feyenoord in pot 1 komt is overwintering ook niet helemaal ondenkbaar natuurlijk. In de voorlopige potten 3 en 4 zitten allemaal clubs die niet (veel) sterker zijn dan wat Feyenoord de afgelopen 2 jaar is tegen gekomen. Dan komen ze clubs tegen zoals Union Berlin, Lazio Roma, Shakhtar Donetsk en Olympique Marseille die de afgelopen 2 jaar al verslagen zijn door Feyenoord.

Als Feyenoord in pot 3 komt wordt het wel erg moeilijk, dan tref je in ieder geval 2 topploegen die normaal gesproken een maatje te groot zijn. Hup City *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@ph4ge Maar je weet ook niet wat die andere ploegen hebben gedaan. Misschien hebben zij ook versterkt.

Zou wel een stunt zijn als Feyenoord wint van City. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Superkiwi Je denkt toch werkelijk niet dat Feyenoord hoge ogen gaat gooien in de CL?
Dat denk ik inderdaad niet.
Ik ben gewoon heel benieuwd wat het huidige Feyenoord in de CL kan klaarspelen. Ze hebben het hele jaar hard gewerkt met dit team, dan ben ik benieuwd waar ze met ditzelfde team toe in staat zijn in de CL.
Ik denk dat een 3e plek in de poule er zeker inzit. Voor plek 2 moet de loting wel gunstig uitpakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30

Je weet het niet. Het Ajax team dat in 2021/2022 in de groepsfase 18 punten haalde was op papier ook echt helemaal niet zo’n fantastisch elftal met absolute topspelers. Je moet ook geluk hebben met de loting en de vorm van zowel je eigen ploeg als de tegenstanders die je tegenkomt. Enorme clichés, maar wel waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
De play-off finale maakt mij niet zoveel uit qua winnaar. Qua emotie absoluut Sparta, maar ik ben realistisch genoeg om te zeggen dat een FC Twente zoveel stabieler en zoveel meer kwaliteit zou brengen in Europees verband dan Sparta, dat weliswaar een uitstekend seizoen draaide maar dat meer een one-season-wonder lijkt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@Maarten_E Ik heb ook meer sympathie voor Sparta alleen qua club, stadion, vermogen en uitstraling zou Twente wel veel meer passen in Europa.

Wout Brama gaat trouwens steeds meer op Ben Stiller lijken. :D Geweldig dat ie op zijn leeftijd nog actief is in het betaald voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Wout Brama is een topper. Helaas stopt hij na zondag met professioneel voetbal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
chim0 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:04:
@Maarten_E Ik heb ook meer sympathie voor Sparta alleen qua club, stadion, vermogen en uitstraling zou Twente wel veel meer passen in Europa.

Wout Brama gaat trouwens steeds meer op Ben Stiller lijken. :D Geweldig dat ie op zijn leeftijd nog actief is in het betaald voetbal.
Exact wat je zegt. Al zou een eventueel avontuur van Sparta veel meer een "Pietje Bell gaat naar Amerika" vibes hebben wat mij betreft, een stel jongens die Europa ingaan met Het Kasteel achter hen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Quad schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:05:

Helaas stopt hij na zondag met professioneel voetbal.
Zou wel een mooie bekroning zijn op zijn carrière als Twente Europees zou spelen.

Dit zijn wel de leukste potjes. Qua voetbal niet heel hoogstaand, maar wel hoog tempo, volop strijd en veel balverlies. Dan schommelt het lekker op een neer. Hou ik wel van!
Maarten_E schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:10:
[...]

Exact wat je zegt. Al zou een eventueel avontuur van Sparta veel meer een "Pietje Bell gaat naar Amerika" vibes hebben wat mij betreft, een stel jongens die Europa ingaan met Het Kasteel achter hen.
Zeker! Valt ook iets voor te zeggen.

[ Voor 29% gewijzigd door chim0 op 08-06-2023 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 15:23
[...]

Ja dat zou leuk zijn. Maar voldoet het kasteel aan de Europese eisen? Of komt dat pas bij een eventuele groepsfase? (Is natuurlijk ook een vraag voor Twente maar de veste voldoet wel aan de eisen geloof ik)

Ik hoop Sparta maar realistisch is Twente meer instaat een Europa waardige selectie samen te stellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrietje op 08-06-2023 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 21-09 18:18
Vrietje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:28:
[...]

Ja dat zou leuk zijn. Maar voldoet het kasteel aan de Europese eisen? Of komt dat pas bij een eventuele groepsfase? (Is natuurlijk ook een vraag voor Twente maar de veste voldoet wel aan de eisen geloof ik)
Daar zijn volgende week Nations League wedstrijden, dat zit wel goed.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Twente iets meer aan de bal, jammer dat die Eerdhuijzen geel pakt. Wat mij betreft wisselen voor Auassar.

Verder hopen op een scherpe counter met Saito op de brommer brrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klassiek pootje haken na een schijnbeweging.
Al is hier wel weinig contact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
Dit is toch een Schwalbe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nu ik 'm nog een keer zie denk ik het ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Te makkelijk, zou je inderdaad geen penalty voor moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Waarom grijpt de VAR hier niet in?
Hier is VAR toch voor?

[ Voor 26% gewijzigd door nocalimero op 08-06-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nocalimero schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:10:
Waarom grijpt de VAR hier niet in?
Geen overduidelijke fout?

Er is contact, dus tsja, hoewel geen zware overtreding wel een overtreding blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
Raakt hem licht, maar andersom zou ik mij ook genaaid voelen door de var en scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Napo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:11:
[...]

Geen overduidelijke fout?

Er is contact, dus tsja, hoewel geen zware overtreding wel een overtreding blijkbaar.
Maar contact is niet genoeg voor een strafschop, daar is meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jullie horen mijn niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
nocalimero schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:13:
[...]

Maar contact is niet genoeg voor een strafschop, daar is meer voor nodig.
Blijkbaar is het dan ook meer dan contact, Cerny neemt een overduidelijk risico door zo in te stappen en raakt daarmee de tegenstander die niet meer verder kan (en wil). Zo heel erg uit lijn met andere beslissingen is dit nou ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
Napo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:15:
[...]

Blijkbaar is het dan ook meer dan contact, Cerny neemt een overduidelijk risico door zo in te stappen en raakt daarmee de tegenstander die niet meer verder kan (en wil). Zo heel erg uit lijn met andere beslissingen is dit nou ook weer niet.
Hoezo blijkbaar?
Je ziet zelf dat dit geen strafschop is....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:04
Als je hiervoor een pingel gaat geven, en dus heel strak gaat fluiten, dan had je die Eerdhuizen eraf moeten sturen met rood.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deze open deur wil ik je niet ontnemen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o6Szl7c.png

Lijkt me vrij evident dat de scheidsrechter het als onrechtmatig afstoppen classificeert.
nocalimero schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:17:
Je ziet zelf dat dit geen strafschop is....
Meningen verschillen blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:19

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Zeldzaam zwakke scheidsrechter |:(

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Spartanen hebben wel echt last van de vallende ziekte. Ze spelen als een Rotterdamse Getafe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 00:04
Wat een anti-voetbal. Verschrikkelijke ploeg dat Sparta. Brrrr

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mansveld is weer bezig met maaterclass schande zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2

964C2

Player1S schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:39:
Mansveld is weer bezig met maaterclass schande zijn.
Deze thuisfluiter heet Manschot

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb nog nooit zoiets gezien. Dit was toch een 100% rode kaart voor Sambo na hands? Hoe kan een VAR dit negeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

964C2 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:41:
[...]

Deze thuisfluiter heet Manschot
Deze door gokkers beïnvloede scheids verdient het niet om z’n naam goed te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Terecht 1-1

[ Voor 22% gewijzigd door nocalimero op 08-06-2023 21:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hehe, Eindelijk beloont.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat belooft een leuke return zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Waarom is dit geen gele kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
Jup en als de scheidsrechter omgekocht was zoals sommige aan Twente kant suggesteerde, dan had de 1-1 afgekeurd geweest door een aanvallende fout ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Valt me nog mee dat die Nergens voor nodig hem niet afkeurde

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 09-06-2023 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
Valt wel terecht. Al verspeelde Sparta wel de opgelegde kansen op de 2-0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Op naar de onneembare Grolsch Veste. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2

964C2

Quad schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:00:
Op naar de onneembare Grolsch Veste. :)
:9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nocalimero
Waar was trouwens dat leuk voetballende Sparta? Ik heb een soort Getafe kloon gezien, met kick and rush voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Crap was in slaap gevallen (zoals gewoonlijk).. Hoop gemist zo te lezen. :o
Vrietje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:28:
[...]

(Is natuurlijk ook een vraag voor Twente maar de veste voldoet wel aan de eisen geloof ik)
Volgens mij is De Veste nieuwer en moderner dan De Kuip? Vraag me af of De Kuip CL-waardig is. _O-

[ Voor 68% gewijzigd door chim0 op 08-06-2023 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
nocalimero schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:11:
Waar was trouwens dat leuk voetballende Sparta? Ik heb een soort Getafe kloon gezien, met kick and rush voetbal.
Leuk dat Sparta hoog op de ranglijst staat, maar alle sympathie die het in de jaren heeft opgebouwd brokkelt zo hard af. Hele nare houding van de spelers en met name staf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Zul je zien dat Twente in "de wedstrijd van het jaar" opeens wordt verslagen in de onneembare Veste.. (ik verwacht het niet, maar het zou een giller zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ricardo Pepi is op weg naar PSV, meldt Fabrizio Romano.
Zou hoogst opmerkelijk zijn. Feyenoord zegt veel te duur doen we niet. PSV moest onlangs nog noodgedwongen verkopen, heeft nog geen CL binnen, en denkt sure komt u maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

En die er na 1 ronde tegen een club uit Gibraltar uit vliegen ;)
Dus nee doe maar Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:35:
[...]

Zou hoogst opmerkelijk zijn. Feyenoord zegt veel te duur doen we niet. PSV moest onlangs nog noodgedwongen verkopen, heeft nog geen CL binnen, en denkt sure komt u maar?
Waarschijnlijk wil Bosz hem heel graag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:37:
[...]

Waarschijnlijk wil Bosz hem heel graag hebben
De interesse was er eerder toch al? Als Bosz inderdaad trainer wordt zou ik eerder Dolberg verwachten. Heeft ie leuke tijd bij Ajax mee gehad, stuk goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Maarten_E schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:25:
Zul je zien dat Twente in "de wedstrijd van het jaar" opeens wordt verslagen in de onneembare Veste.. (ik verwacht het niet, maar het zou een giller zijn)
Ik teken voor 0-1 maar verwacht dat Twente te sterk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
toolkist schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:37:
[...]

En die er na 1 ronde tegen een club uit Gibraltar uit vliegen ;)
Dus nee doe maar Twente
Twente begint volgend seizoen weer opnieuw. Nieuwe coach, sterkhouders verkocht, we moeten maar zien wat het wordt. Dit jaar was het pech om een finalist in de voorronde te treffen. Maar komend seizoen zie ik Twente ook de groepsfase ook niet zomasr halen. Niet makkelijker dan Sparta iig. (Al hoop ik wel natuurlijk :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
Nou, wat een wedstrijd. Of nou ja beter gezegd: wat een beroerde wedstrijd. Twente op alle vlakken geen schim van zichzelf t.o.v. Heerenveen vorige week. Wel blij met de gelijkmaker nog, die ook wel enigszins terecht was, al was het alleen al om die Japanner de gek aan te steken. Wellicht dat we hem nog een keer in kunnen schrijven voor een potje schoonspringen ofzo.

En over Manschot zeg ik verder maar niet al te veel, vanaf komend seizoen lekker de 4e klasse reserve ofzo laten fluiten, mafkees.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Dat je geen schim was van vorige week komt natuurlijk omdat Sparta de boel succesvol ontregelde. Dat is ook geen toeval want hebben we al 2 keer eerder gedaan tegen Twente.
nocalimero schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:11:
En dan in het mes lopen zoals Heerenveen?

Dit is voor ons de enige manier om Twente te bestrijden, aangezien het een soort David tegen Goliath is… Mensen vergeten weleens dat het spelersbudget van Twente 2 keer zo hoog is. Tegen de uitgebluste vedettes van Utrecht konden we wel wat meer voetballen, maar dit Twente is zoveel beter dan Utrecht. Ze zitten er zelf ook veel meer bovenop.

Gewoon trots op dit Sparta, ondank het negatieve gedoe van analisten. Het is topsport.

Overigens was de 1-1 inderdaad terecht. En we hadden de scheidsrechter ook niet tegen idd… Manschot is een verschrikking, alleen dit keer hadden we hem mee… :+
Vlassie1980 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:57:
Twente iets meer aan de bal, jammer dat die Eerdhuijzen geel pakt. Wat mij betreft wisselen voor Auassar.

Verder hopen op een scherpe counter met Saito op de brommer brrrrrrrrrrr
Toen Auassar erin kwam gingen we nog verder achteruit en bij die goal was hij nergens te bekennen. Dan kun je hem net zo goed op de bank laten zitten.. You had one job…….

Kansloos zijn we zondag niet maar zelfs met 1-0 had ik onze kansen op 20/30% geschat. Nu een stuk minder.. We hebben een wonder nodig.

[ Voor 123% gewijzigd door FreakNL op 09-06-2023 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
FreakNL schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 07:48:
Dat je geen schim was van vorige week komt natuurlijk omdat Sparta de boel succesvol ontregelde. Dat is ook geen toeval want hebben we al 2 keer eerder gedaan tegen Twente.
En als je Europees wat wil dan moet je ook door dat soort alles-voor-het-resultaat-voetbal heen kunnen spelen. Die ga je in het toernooi ook tegenkomen. Ik zat trouwens eens te kijken naar wat er al meedoet in de voorrondes van de ECL, daar zitten best sterke ploegen in. De eerste ronde gaat nog wel, maar als je pech hebt met de loting moet je daarna langs een rijtje namen dat een CL-poule zou kunnen zijn (Basel,Nordsjaelland,Juventus bijvoorbeeld).

Anyways, eerst zondag maar eens. Hopelijk wordt het weer net zo'n feestje in het stadion als afgelopen zondag. Waarvoor nog complimenten trouwens voor de supporters van Heerenveen, die waren bij 0-4 achter nog te horen aan de andere kant van het stadion.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik denk dat er een te gekke sfeer in het uitvak zal zijn. Ik ben er ook bij :) Als de vijandigheden dan achterwege blijven en we niet compleet afgeslacht worden maken we er een mooi feest van. De afdronk bij de meeste Sparta supporters is namelijk dat het ongeacht het resultaat in Enschede een fantastisch seizoen is en blijft.

Natuurlijk, het zal even slikken zijn als Twente er met het laatste ticket vandoor gaat maar dit hele seizoen is zoveel meer dan we verwacht hadden (de doelstelling was handhaving). Nooit gedacht dat we tot de laatste speeldag “mee” zouden doen.

[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 09-06-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

FreakNL schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:18:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik denk dat er een te gekke sfeer in het uitvak zal zijn. Ik ben er ook bij :) Als de vijandigheden dan achterwege blijven en we niet compleet afgeslacht worden maken we er een mooi feest van. De afdronk bij de meeste Sparta supporters is namelijk dat het ongeacht het resultaat in Enschede een fantastisch seizoen is en blijft.

Natuurlijk, het zal even slikken zijn als Twente er met het laatste ticket vandoor gaat maar dit hele seizoen is zoveel meer dan we verwacht hadden (de doelstelling was handhaving). Nooit gedacht dat we tot de laatste speeldag “mee” zouden doen.
Sparta had het beter in de thuiswedstrijd dicht kunnen timmeren met een winst, ik zie hen het niet per se redden in een kolkende Grolschveste.

Maar er zijn gekkere dingen gebeurd dit seizoen!

*O* S-P-A-R-T-A!!!!! *O*

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens het AD zouden Feyenoord en Benfica het zo'n beetje eens zijn over de transfer van Kokcu, 25-30m plus doorverkoop...
Als Feyenoord dat inderdaad accepteert dan gaan ze never nooit in de buurt komen van de bedragen die Ajax voor sommige spelers vangt, wat een koopje is dat dan. Ik zou toch echt een stuk hoger in de boom gaan zitten, 40m en geen cent minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik snap sowieso de aantrekkingskracht van de Portugese competitie niet. Het is een kopie van Nederland met een paar topclubs en dan een gat. Het enige is dat die topclubs vaak verder komen in Europa maar daar zijn we als eredivisie nu net de strijd mee aangegaan. Nu maken we de Portugezen weer sterker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Laatst online: 19-09 14:19
toolkist schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:54:
Volgens het AD zouden Feyenoord en Benfica het zo'n beetje eens zijn over de transfer van Kokcu, 25-30m plus doorverkoop...
Als Feyenoord dat inderdaad accepteert dan gaan ze never nooit in de buurt komen van de bedragen die Ajax voor sommige spelers vangt, wat een koopje is dat dan. Ik zou toch echt een stuk hoger in de boom gaan zitten, 40m en geen cent minder.
Vindt Kökcü qua status binnen Nederland nu vergelijkbaar met eerder Klaassen (27 miljoen) en Van de Beek (39 miljoen) toen die vertrokken bij Ajax. Van de Beek had zich weliswaar bewezen op CL-niveau, maar Klaassen had net als Kökcü een succesvol seizoen op EL-niveau achter de rug. Als hij dan zes jaar later (Klaassen vertrok in 2017) voor nagenoeg hetzelfde bedrag vertrekt, doet Feyenoord iets net helemaal goed. Anderzijds ken ik de details qua doorverkoop niet en is Benfica wel een bewezen 'broedplaats' voor voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mefjoew schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:47:
[...]

Vindt Kökcü qua status binnen Nederland nu vergelijkbaar met eerder Klaassen (27 miljoen) en Van de Beek (39 miljoen) toen die vertrokken bij Ajax. Van de Beek had zich weliswaar bewezen op CL-niveau, maar Klaassen had net als Kökcü een succesvol seizoen op EL-niveau achter de rug. Als hij dan zes jaar later (Klaassen vertrok in 2017) voor nagenoeg hetzelfde bedrag vertrekt, doet Feyenoord iets net helemaal goed. Anderzijds ken ik de details qua doorverkoop niet en is Benfica wel een bewezen 'broedplaats' voor voetballers.
Het is blijkbaar hopen op die 20% van 120 miljoen.. Maar is wel een uitstekende club voor Kökcü om door te groeien tot de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:27:
Ik snap sowieso de aantrekkingskracht van de Portugese competitie niet. Het is een kopie van Nederland met een paar topclubs en dan een gat. Het enige is dat die topclubs vaak verder komen in Europa maar daar zijn we als eredivisie nu net de strijd mee aangegaan. Nu maken we de Portugezen weer sterker.
Plus dat die 3 wel vaak een tussenstap zijn naar de echte top. Maar dan nog. Voor dit geld nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

Bijna ieder jaar CL. Goed weer. Salaris drie keer zo hoog. Je zelf in de kijker spelen omdat je CL speelt. Prima

30 miljoen + 20% doorverkoop percentage is goed zat. Genoeg mensen die 40 miljoen wouden maar die 20% doorverkoop maakt een hoop goed.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 19:37:
Bijna ieder jaar CL. Goed weer. Salaris drie keer zo hoog. Je zelf in de kijker spelen omdat je CL speelt. Prima

30 miljoen + 20% doorverkoop percentage is goed zat. Genoeg mensen die 40 miljoen wouden maar die 20% doorverkoop maakt een hoop goed.
Hoop je. 't is over het algemeen 20% van de winst, niet van de totale transfersom. Dus wil je uiteindelijk 40m verdienen, moet Benfica hem voor 80m verkopen.
Qua salaris, dat zal van 2 naar 6 gaan ofzo? Lijkt me dat Feyenoord 4 dan ook nog wel aan kan om hem te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Agent47 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 19:37:

Je weet niet hoe zn waarde ontwikkelt, dan kan beide kanten op gaan (zelfs naar 0). Die 20% is gewoon 7.5 miljoen waard vandaag de dag (uitgaande van 30m). Dat maakt wat maar niet alles goed.

Ik snap vooral de haast niet, de markt is nog lang niet los en je hoeft niet te verkopen. Je hoeft niet zomaar het eerste de beste bod te accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:17:
[...]

Je weet niet hoe zn waarde ontwikkelt, dan kan beide kanten op gaan (zelfs naar 0). Die 20% is gewoon 6 miljoen waard vandaag de dag (uitgaande van 30m). Dat maakt wat maar niet alles goed.

Ik snap vooral de haast niet, de markt is nog lang niet los en je hoeft niet te verkopen. Je hoeft niet zomaar het eerste de beste bod te accepteren.
Nee, uitgaande van 30m is die 20% nu dus 0 waard. Zoals gezegd, gaat 99 van de 100 keer over de winst bij doorverkoop niet de totale som.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:27

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:37:
[...]

Nee, uitgaande van 30m is die 20% nu dus 0 waard. Zoals gezegd, gaat 99 van de 100 keer over de winst bij doorverkoop niet de totale som.
Yep. Ze wilde 40 miljoen zonder bonus, was het gerucht. En anders die bonus constructie

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[...]

Het is maar net wat je afspreekt. Zoals het nu gebracht wordt is het 20% van de som. Zolang we het contract niet kunnen zien zijn het maar aannames.

"Dennis te Kloese beklonken dat 20% van de rechten in handen van Feyenoord blijft, waardoor het bedrag voor de Rotterdammers in de toekomst gunstiger kan uitpakken".

Als je 30 miljoen voor 80% betaalf kun je uitrekenen wat die overige 20% vandaag waard is (7.5M).

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 10-06-2023 00:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gefeliciteerd met mooi spel komend seizoen, dat wordt genieten.

En ik ben heel erg jaloers.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 09-06-2023 23:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Een bal?

:+

Ik moet het nog zien... Ik ben nooit een groot fan van de man geweest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
Bosz.. Geen idee wat ik ervan moet vinden maar we gaan het meemaken

Nu spelers nog behouden graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:01
Bosz is een topcoach in NL. PSV gaat er veel plezier van hebben. Jammer voor Ajax. Als je Nick Viergever, Veltman en Dolberg aan de praat krijgt, dan ga je met PSV ook succes hebben. Jammer voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
[...]

Op verschillende fansites (fr12, 1908) hebben ze het erover dat het bedrag van 30 miljoen betaald wordt voor 80% van de rechten. Dus elk bedrag waar hij van verkocht wordt straks, krijgt Feyenoord 1/5 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Bosz staat bekend om attractief aanvallend voetbal.
Dan moet je wel een solide verdediging hebben, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Harribo schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:10:
Xavi en verdediging lijkt mij prioriteit, maar de prioriteit lijkt Pepi te zijn...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Harribo schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:10:
Die solide verdediging staat PSV dit seizoen toch om bekend? ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Xavi en verdediging lijkt mij prioriteit, maar de prioriteit lijkt Pepi te zijn...
Inderdaad. Lijkt bijna klassiek PSV om de paar centen die er zijn weer uit te geven aan aanvallers op plekken waar je al degelijke spelers hebt, terwijl de verdediging aan alle kanten rammelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Inderdaad. Lijkt bijna klassiek PSV om de paar centen die er zijn weer uit te geven aan aanvallers op plekken waar je al degelijke spelers hebt, terwijl de verdediging aan alle kanten rammelt.
Rammelde het maar, zelfs dat doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

carpebios schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:47:
[...]

Rammelde het maar, zelfs dat doet het niet meer.
Attractief voetbal.

Voor de tegenstander.

‘Open huis’ - dan kun je maar beter een ‘open bar’ hebben, want je publiek blijft vanzelf weg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Om Luuk degelijk te noemen gaat mij ook wat ver. 30% geblesseerd, 30% uit vorm [niet eens een pass kunnen geven over 3 meter] , 30% nuttig en 10% energie stoppen in jammeren. Als hij dan geblesseerd is heb je helemaal niets. De enige die degelijk is is de keeper en behalve Simons en Veerman kan ik me niet echt iemand bedenken waar PSV mee verder zou moeten gaan. Sangare is een prima bal afpakker maar zorgt voor zoveel onrust.

Ik vraag me trouwens wel af wat er zo speciaal is aan Pepi dat Feyenoord en PSV hem zouden willen hebben. Hij ging voor 16M naar Augsburg en ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan betalen. Als Augsburg minder voor hem vraagt zegt dat ook wel genoeg denk ik?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
carpebios schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:30:
[...]

Als je er eentje meer scoort dan de tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

ph4ge schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:17:
[...]

Je weet niet hoe zn waarde ontwikkelt, dan kan beide kanten op gaan (zelfs naar 0). Die 20% is gewoon 7.5 miljoen waard vandaag de dag (uitgaande van 30m). Dat maakt wat maar niet alles goed.

Ze willen geen Jorgensen praktijken meer

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Ramzzz schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:04:
‘Open huis’ - dan kun je maar beter een ‘open bar’ hebben, want je publiek blijft vanzelf weg…
:o

Ik heb echt genoten van het seizoen dat Bosz Ajax trainde, ondanks de lege prijzenkast :)

XXXVI

Pagina: 1 ... 336 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023