I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Links en rechts wordt geschreven dat Mislinogwat contact heeft gehad met kamp KnutsenGonadan schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:56:
[...]
Kutsen is genoemd, of Hjulmand. Het is de vraag in hoeverre dat gerucht is of al richting concreet kan gaan. Het klinken voor mij als prima opties, ik kan mij wel vinden in een ervaren coach en ben niet zo idolaat van Bosz dat ik hem zou verkiezen boven een Knutsen.
[...]
Het is alleen de vraag of hij zelf nog een stap terug wil doen, of überhaupt nog een goed gevoel heeft vanwege de manier waarop hij zo lang in het ongewisse is gehouden.
XXXVI
Toekomst Heitinga in ieder geval geen assistent bij Ajax 1:
Er is al gesproken met de agent van Knutsen:De 87-voudig international keert sowieso niet terug als assistent onder een nieuwe trainer. ,,Ik heb nooit gezien dat een hoofdcoach weer assistent werd. Dat is geen mogelijkheid. Ook omdat ik vind dat John de karaktereigenschappen van een hoofdcoach heeft”, aldus Mislintat, die op korte termijn een nieuwe trainer hoopt te presenteren.
,Het profiel is attractief, aanvallend voetbal spelen, jonge spelers uit de academie door ontwikkelen en over-gepresteerd hebben bij eerdere clubs”, zegt de Ajax-directeur. Kjetil Knutsen van Bodo/Glimt lijkt daaraan te voldoen. ,,Ik heb met zijn agent gesproken”, bevestigde Mistlintat. ,,Over verschillende onderwerpen.”
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tja, dat ligt dan toch aan hemzelf want er was erg duidelijk medegedeeld dat het om interim ging. Uiteraard zijn er interims die uiteindelijk de echte coach worden, maar toch niet met zijn statistieken? Beste plank voor je kop als je er niet al rekening mee hield als Heitinga zijnde.carpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:33:
Ben benieuwd hoe hij het oppakt, want in alles schemerde hij door dat hij door wilde gaan etc. Lijkt mij dan pijnlijk voor hem om terug naar jong Ajax of zo te gaan.
Wat ik opvallender vind is dat hij helemaal niet meer terugkomt in de technische staff van eerste elftal, al kan ik de uitleg wel beetje begrijpen al is het ook zo dat hij dus interim hoofdtrainer was en dan vind ik stap terug naar assistent kleiner dan van vast hoofdcoach naar assistent.
Verwijderd
Er is zelfs een lijstje.gws24 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:44:
Er is al gesproken met de agent van Knutsen:
But you spoke to two candidates already?
We spoke to some candidates yeah and we informed John about this yeah.
And are you close to making a decision then?
It depends. So now its even more time and to be clear with a possibility, but we can speak to other candidates as well.
Ik zit het net te kijken bij de nos inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:16:
[...]
Er is zelfs een lijstje.
It depends. So now its even more time and to be clear with a possibility, but we can speak to other candidates as well.
[ Voor 13% gewijzigd door gws24 op 01-06-2023 18:21 . Reden: Had het linkje van Daggast gemist naar de NOS ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat gevoel deel ik ook, maar de positie van van der Sar werd automatisch nog meer onhoudbaar als Heitinga weg moet worden gestuurd en kom je hoe dan ook wel tot de conclusie dat hij nog meer onderdeel wordt van het probleem.PolarBear schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:43:
Vind Mislintat goed voor de camera overkomen. Ligt het besluit goed toe. Heb het idee dat van der Sar dit blokkeerde en dat er nu doorgepakt wordt. Ergens wel fijn dat hij geen 'Ajax-DNA' heeft en een harde beslissing durft te nemen. Overigens als ik hem hoor over wat Ajax nodig heeft snap het Ajax-DNA beter dan menig oud-ajacied cq. talkshow aanzitter.
In ieder geval is het goed dat de nieuwe TD nu de ruimte krijgt om beslissingen te nemen. Of het uiteindelijk de goede zijn weten we nog niet, maar hij moet in ieder geval zijn werk nu kunnen doen.
Mooi gedaan van Twente
*edit
Let je even op @screamhouse. Post geplaatst om 19:08, dit kan geen toeval meer zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 01-06-2023 19:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En wat ie zelf ook al zegt.. Eindelijk zijn die gesprekken o.a. met Heitinga eens binnenskamers gebleven en is het niet de Telegraaf die het nieuws als 1e brengt nog voordat Ajax iets gecommuniceerd heeft. Dat zijn voor mij al dikke pluspunten.tweakduke schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:00:
[...]
Dat gevoel deel ik ook, maar de positie van van der Sar werd automatisch nog meer onhoudbaar als Heitinga weg moet worden gestuurd en kom je hoe dan ook wel tot de conclusie dat hij nog meer onderdeel wordt van het probleem.
In ieder geval is het goed dat de nieuwe TD nu de ruimte krijgt om beslissingen te nemen. Of het uiteindelijk de goede zijn weten we nog niet, maar hij moet in ieder geval zijn werk nu kunnen doen.
Toegegeven, het was een behoorlijk harde knal.
*update
Hoppaaa! Twente op 2-1, lekker hoor
Gezien de stand op de ranglijst (18(!) punten verschil) de enige juiste uitslag.
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 01-06-2023 20:43 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mooi, krijgen ze op de Aalsterweg ook eens een getalenteerde trainer.carpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:02:
Peter Bosz loopt in Eindhoven rond...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heerenveen staat nu voor de opgave te presteren wat afgelopen seizoen geen enkele ploeg gelukt is: Twente op eigen grond verslaanSuperkiwi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:35:
Deze had Unnerstal wel mogen moeten hebben, of werd zijn zicht dermate gehinderd dat ie 'm pas laat zag?
Toegegeven, het was een behoorlijk harde knal.
*update
Hoppaaa! Twente op 2-1, lekker hoor![]()
Gezien de stand op de ranglijst (18(!) punten verschil) de enige juiste uitslag.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Worden ze vast 6e!Maarten_E schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:05:
[...]
Mooi, krijgen ze op de Aalsterweg ook eens een getalenteerde trainer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ik PSV was zou ik voor Pascal Jansen van AZ gaan. Voor t spel van Bosz hebben ze betere verdedigers nodig dan de jongens die er nu staan.carpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:02:
Peter Bosz loopt in Eindhoven rond...
Ik zou sowieso Bosz niet nemen, wordt je waarschijnlijk 3e of 4e mee. Maar die verdedigers zijn ongeacht wie naar PSV komt, hard nodig, minimaal 2.JanW schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:40:
[...]
Als ik PSV was zou ik voor Pascal Jansen van AZ gaan. Voor t spel van Bosz hebben ze betere verdedigers nodig dan de jongens die er nu staan.
Word je iig 3e of 4e met leuk voetbal. Was afgelopen seizoenen nou niet echt vaak sprake van toch?carpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:41:
[...]
Ik zou sowieso Bosz niet nemen, wordt je waarschijnlijk 3e of 4e mee. Maar die verdedigers zijn ongeacht wie naar PSV komt, hard nodig, minimaal 2.
Ajax heeft in de beker van Twente gewonnen in Enschede. Maar verder ongeslagen inderdaad. Echt zonde dat ze het uit zo hebben verprutst. 10 a 12 punten meer had zomaar gekund en dit was hét seizoen om te pieken. Volgend jaar wordt het weer bouwen... nieuwe trainer, nieuw technisch directeur en als je pech hebt vertrekken naast Zerrouki nog Smal, Brenet, Černy, Hilgers en Ugalde.alexbl69 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:07:
[...]
Heerenveen staat nu voor de opgave te presteren wat afgelopen seizoen geen enkele ploeg gelukt is: Twente op eigen grond verslaan.
Regeren is vooruitschuiven
Dat kun je wel stellen inderdaadtoolkist schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:44:
[...]
Word je iig 3e of 4e met leuk voetbal. Was afgelopen seizoenen nou niet echt vaak sprake van toch?

Sorry, mag het een keer? Zo vaak staan we niet zo voor in Utrecht hoorPompi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:46:
[...]
offtopic:
Is er ook een variant van de gif die minder epilepsy opwekkend kan zijn?
Nu moet Utrecht wel komen dus ik verwacht nog meer goals voor de Spartanen. Utrecht heeft de 'nul' aan hun kant wel aan zichzelf te danken; het is niet dat ze geen kansen kregen, integendeel zelfs.
Vlassie1980 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:53:
[...]
Sorry, mag het een keer? Zo vaak staan we niet zo voor in Utrecht hoor
Daar heb ik ook niks op tegen en ben er totaal voor om het goed te vieren, maar een statisch plaatje of gif die minder flikkert kan voor veel mensen veel fijner zijn dan wel geen (medische) problemen veroorzaken.
Staat genoteerdPompi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:14:
[...]
offtopic:
Daar heb ik ook niks op tegen en ben er totaal voor om het goed te vieren, maar een statisch plaatje of gif die minder flikkert kan voor veel mensen veel fijner zijn dan wel geen (medische) problemen voor oorzaken.
Als je dit dan leest en het interview terugkijkt, en dan een tendentieus stukje van Driessen in de televaag leest, dan kan je toch weer niks anders concluderen dat hij en zn maatje Verweij eigenlijk niet veel voorstellen. Hoe die man toch slag over slag zo de plank mis kan slaan en toch zn baan mag houden. Fenomenaal.Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:16:
[...]
Er is zelfs een lijstje.
Dat was inderdaad jammer. Vlak voor de winterstop en direct na de aankondiging van Jans' vertrek zijn er flink wat onnodige punten gemorst.T-MOB schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:45:
[...]
Ajax heeft in de beker van Twente gewonnen in Enschede. Maar verder ongeslagen inderdaad. Echt zonde dat ze het uit zo hebben verprutst. 10 a 12 punten meer had zomaar gekund en dit was hét seizoen om te pieken. Volgend jaar wordt het weer bouwen... nieuwe trainer, nieuw technisch directeur en als je pech hebt vertrekken naast Zerrouki nog Smal, Brenet, Černy, Hilgers en Ugalde.
Maar ja, in mijn optiek hoort dat er bij. Hadden ze maar wat scherper moeten zijn op die momenten. Want dat is de makke, Twente verliest (bijna) nooit van sterke tegenstanders, maar laat het altijd liggen tegen de 'kleintjes'.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je leest de frustratie tussen de zinnen door, dat ze geen van beiden iets zeker wisten over de toekomst van Heitinga voordat die officieel bekend gemaakt was.JanW schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:15:
[...]
Als je dit dan leest en het interview terugkijkt, en dan een tendentieus stukje van Driessen in de televaag leest, dan kan je toch weer niks anders concluderen dat hij en zn maatje Verweij eigenlijk niet veel voorstellen. Hoe die man toch slag over slag zo de plank mis kan slaan en toch zn baan mag houden. Fenomenaal.
Precies dat ja, heerlijk.toolkist schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:21:
[...]
Je leest de frustratie tussen de zinnen door, dat ze geen van beiden iets zeker wisten over de toekomst van Heitinga voordat die officieel bekend gemaakt was.
[edit] ha en zo leer je het wel af om 'per ongeluk expres' voor de keeper te gaan lopen als die uit wil gooien/trappen
[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 01-06-2023 22:30 ]
Mooie afbeelding.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind zijn stijl ook niet bij PSV passen.carpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:41:
[...]
Ik zou sowieso Bosz niet nemen, wordt je waarschijnlijk 3e of 4e mee. Maar die verdedigers zijn ongeacht wie naar PSV komt, hard nodig, minimaal 2.
XXXVI
Welke stijl heeft PSV dan de laatste 5 jaar laten zien?ephymerous schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:22:
[...]
Ik vind zijn stijl ook niet bij PSV passen.
Als een Engels 2e divisie team, alle ballen op de lange spitscarpebios schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:23:
[...]
Welke stijl heeft PSV dan de laatste 5 jaar laten zien?
Ik verwacht wel dat (mochten we de finale halen) Twente helaas een maat te groot is. Maar alsnog mogen we trots zijn op onze club.
Ook mooi: geen idee wanklank gevallen van beide kanten.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 02-06-2023 00:58 ]
Jullie hebben 'de uitsupporter' vanavond erg positief op de kaart gezetFreakNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo net terug uit Utrecht. Heerlijke sfeer met 1200 op het uitvak.
Bijna het hele vak in een Sparta-shirt, veel vrolijke liedjes, lekker springen, mooi man!
Fijn dat de shirts opgevallen zijn, meestal is het gehalte lager maar we hebben er dit keer speciaal een oproep voor gedaan.
:strip_exif()/f/image/tNqJqJVQrh5IqH97L2ODQO5B.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 02-06-2023 01:57 ]
Ik zit af en toe ook wel eens in het uitvak. Ik vind de kick dan groter als je scoort en wint.FreakNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo net terug uit Utrecht. Heerlijke sfeer met 1200 op het uitvak. Wat beleven we een ongekend seizoen.
Ik verwacht wel dat (mochten we de finale halen) Twente helaas een maat te groot is. Maar alsnog mogen we trots zijn op onze club.
Ook mooi: geen idee wanklank gevallen van beide kanten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat was niet zo lastig. Ter vergelijking: de gehele Bunnikside was in het zwart gekleed. Dan vallen jullie als kleurrijk collectief des te meer opFreakNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 01:54:
Fijn dat de shirts opgevallen zijn (...)
Ik kan me niet herinneren ooit zonder voetbalshirt in het stadion gezeten te hebben.
Toen ik een seizoenskaart had (ten tijde van de 'slalom' van Ibrahimovic) altijd in een Ajax shirt.
In het AZ stadion (tegen het Zenith van Advocaat) in een AZ shirt.
In Camp Nou (met Kluivert, Cocu, de Boertjes en alle andere Nederlanders vs Alavés met Jordi Cruijff) in een Barça shirt.
Het heeft iets extra vind ik. Bij Oranje doen we het wel massaal dus waarom bij onze eigen club niet?
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 02-06-2023 11:59 ]
De beste Nederlandse club: PSV op plaats 20, Feyenoord op plaats 26 en Ajax op plaats 29.
https://www.ad.nl/nederla...yenoord-en-ajax~ace0acd4/
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zie enige overeenkomstenFreakNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 01:54:
Ja, het was een mooi avondje
Fijn dat de shirts opgevallen zijn, meestal is het gehalte lager maar we hebben er dit keer speciaal een oproep voor gedaan.
[Afbeelding]

Morgen weer aan de bak, moet normaal gesproken goed komen!
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-06-2023 13:06 ]
Dat gaat eigenlijk vanzelf... Ze zijn toch degenen die de sfeer (proberen) te maken en pakken dan automatisch een strategische plek..Superkiwi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:08:
Dwingen de in het zwart geklede 'ultras' een plek vooraan in het midden af of hoe zit dat? Bij @FreakNL zijn foto exact hetzelfde.
Ik echt nooit. Ik ben altijd een beetje geamuseerd als ik mannen boven die 40 in zo'n tenue lopen. Ik heb meestal gewoon normale kleding aan (ook geen zwart hoor)... Maar gisteren wilde ik graag aan de oproep gehoor geven dus het door Levchenko gedragen shirt (kwartfinale beker 2004) maar uit de lijst gehaald;Superkiwi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 11:42:
[...]
Dat was niet zo lastig. Ter vergelijking: de gehele Bunnikside was in het zwart gekleed. Dan vallen jullie als kleurrijk collectief des te meer op
Ik kan me niet herinneren ooit zonder voetbalshirt in het stadion gezeten te hebben.
Toen ik een seizoenskaart had (ten tijde van de 'slalom' van Ibrahimovic) altijd in een Ajax shirt.
In het AZ stadion (tegen het Zenith van Advocaat) in een AZ shirt.
In Camp Nou (met Kluivert, Cocu, de Boertjes en alle andere Nederlanders vs Alavés met Jordi Cruijff) in een Barça shirt.
Het heeft iets extra vind ik. Bij Oranje doen we het wel massaal dus waarom bij onze eigen club niet?
:strip_exif()/f/image/zvHFfYleNmmwdvfeMeOWo4jP.jpg?f=fotoalbum_large)
(links op de foto)
(als ik bijgelovig was zou ik denken dat het geluk heeft gebracht)
Zogenaamde bufferzone. Zie je vooral veel in stadions die toch niet uitverkopen, niemand wil direct naast het uitvak zitten als het niet nodig is.. Bij kleinere stadions is deze luxe er meestal niet.. Bijvoorbeeld bij Sparta en ook Willem II zit je als thuis-publiek gewoon pal naast het uitvak. Zorgt meestal wel weer voor wat meer sfeer maar soms ook voor wat vijandigheden..Maarten_E schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:11:
Is het normaal dat het vak naast het uitvak leeggelaten wordt? Is zowel bij Sparta als FC Emmen fans het geval.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 02-06-2023 14:55 ]
Er zitten een aantal pareltjes bij
Als de coach er dan nog isSterqVerhael schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:42:
Xavi Simons gaat van Arteta veel meer leren dan de trainer van PSG. Die is al druk genoeg met het in het gareel houden van al die sterren
Ja dat is dan wel mooi aan de playoffs... toch eens soort minitoernooitje dat leeft bij de deelnemers. Twente had ook speciaal de zwarte hoodies thuisgelaten:FreakNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 01:54:
Ja, het was een mooi avondje

Regeren is vooruitschuiven
Al helemaal als dat Mourinho wordt.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:42:
Xavi Simons gaat van Arteta veel meer leren dan de trainer van PSG. Die is al druk genoeg met het in het gareel houden van al die sterren
Overigens lopen spelers vaak wel met hem weg.
Zegt misschien meer over de rest?Harribo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:21:
Hier snap ik heel weinig van .
Ik vind Taylor zo middelmatig.
Dit seizoen vrij weinig nieuwe jeugd gebracht op de laatste paar westrijden na.
⏩ PVOutput☀️
Hato wellichtQuad schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:24:
[...]
Zegt misschien meer over de rest?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hato is fantastisch, maar voor deze titel heb je wellicht iets meer dan 6 basis wedstrijden te hebben. Als hij zo doorgaat zet ik wel geld in dat hij volgend seizoen met die titel er vandoor gaat.Martinusz schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:26:
[...]
Hato wellichtheeft toch 2 aankopen op de bank gekregen
⏩ PVOutput☀️
Valt wel mee toch, 9 goals en 4 assists in z'n 1e jaar als basis speler, waarvan een redelijk gedeelte als 6. Gewoon prima cijfers. Mensen hadden meer verwacht, maar of dat realistisch is.Harribo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:21:
Dat zal het dan zijnQuad schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:24:
[...]
Dat valt mij nog mee maar ik zie hem veel fout doen. En ik vind hem niet beslissend ook niet als hij de kans daarvoor krijgtTerranova schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:46:
[...]
Valt wel mee toch, 9 goals en 4 assists in z'n 1e jaar als basis speler, waarvan een redelijk gedeelte als 6. Gewoon prima cijfers. Mensen hadden meer verwacht, maar of dat realistisch is.
Hmmm. Dunno. Maar wat ik weet is dat er een LB boom groeit in RotterdamQuad schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:24:
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ken de speler verder niet, maar mocht hij het onderstaande vaker doen dan is het een verrijking voor de eredivisie.
Zo dan! Het is al 𝐑𝐀𝐀𝐊! 🤯
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 30 mei 2023
Enner Valencia heeft binnen twee minuten al doelpunt #𝟐𝟗 in het netje liggen: 1-0 Fenerbahçe 👏#ZiggoSport #SüiperLig #FBvANT pic.twitter.com/AkaatchLBe
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die 9 goals zijn er nog best wat ja maar vertekenen mijns inziens wel. Elke topwedstrijd door de mand gevallen. Nooit dwingend geweest. Voorspelbaar, meester in een balletje terug. Ik vind die jongen op termijn basismateriaal voor een FC Utrecht of Heerenveen wellicht, maar zie helemaal niets in hem dat rechtvaardigt dat hij basisspeler is bij Ajax en zelfs het WK haalde. Voor mij wederom typisch zo’n talent dat veel te snel omhoog geschreven wordt omdat hij bij Ajax speelt. Als die jongen bij NEC was doorgebroken, had je niemand over hem gehoord.Terranova schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:46:
[...]
Valt wel mee toch, 9 goals en 4 assists in z'n 1e jaar als basis speler, waarvan een redelijk gedeelte als 6. Gewoon prima cijfers. Mensen hadden meer verwacht, maar of dat realistisch is.
Oioi, heerlijke actie en assist. 🥰Gynnad schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:23:
Ajax schijnt Guler te willen halen en volgens de geruchten is hij zelfs al op zoek naar een huis in Amsterdam.
Ken de speler verder niet, maar mocht hij het onderstaande vaker doen dan is het een verrijking voor de eredivisie.
[Embed]
⏩ PVOutput☀️
En toch heeft hij na Berghuis de meeste ballen vooruit gespeeld van 't hele team. Toen hij op 6 moest spelen speelde hij veeeeeeeeel op safe inderdaad, maar op z'n normale positie is dat ook weer niet zo. Maar het is een hype om Taylor af te vallen, dus iedereen praat elkaar maar na.donleone83 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:40:
[...]
Die 9 goals zijn er nog best wat ja maar vertekenen mijns inziens wel. Elke topwedstrijd door de mand gevallen. Nooit dwingend geweest. Voorspelbaar, meester in een balletje terug. Ik vind die jongen op termijn basismateriaal voor een FC Utrecht of Heerenveen wellicht, maar zie helemaal niets in hem dat rechtvaardigt dat hij basisspeler is bij Ajax en zelfs het WK haalde. Voor mij wederom typisch zo’n talent dat veel te snel omhoog geschreven wordt omdat hij bij Ajax speelt. Als die jongen bij NEC was doorgebroken, had je niemand over hem gehoord.
Ik 'ken' hem van Football Manager.. Technisch enorm goeie stats, fysiek een smurf blijkbaarGynnad schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:23:
Ajax schijnt Guler te willen halen en volgens de geruchten is hij zelfs al op zoek naar een huis in Amsterdam.
[Embed]
Onzin, ik praat bv niemand na ik vorm m'n eigen mening obv van wat ik van hem gezien heb.Terranova schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:56:
[...]
En toch heeft hij na Berghuis de meeste ballen vooruit gespeeld van 't hele team. Toen hij op 6 moest spelen speelde hij veeeeeeeeel op safe inderdaad, maar op z'n normale positie is dat ook weer niet zo. Maar het is een hype om Taylor af te vallen, dus iedereen praat elkaar maar na.
Dat hij de 1e 2 maanden van het seizoen prima speelde wil niet zeggen dat ie dat erna nog steeds deed.
Kijk de beelden eens. Verstoppertje in balbezit, sjokken bij tegenaanvallen, te vaak dom en veel te risicovol balverlies (echt niet alleen tijdens de wedstrijd tegen Twente), en ga zo maar door.
Op zijn plek met zijn rol is het alleen maar logisch dat hij veel naar voren speelt, alleen had het nog veel meer moeten zijn dan dat hij deed.
Puur bij gebrek aan alternatieven. Of een poging hem mentaal een boost te geven, zoals vroeger Frank de Boer bv de Man of the Match bepaalde bij thuiswedstrijden Ajax.Harribo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:21:
Oh dat kan best hoor. Maar ik heb eerst de hele tijd gelezen(niet alleen op tweakers) dat hij nooit naar voren speelt, vervolgens staat hij weer op z'n normale plek en speelt veel naar voren(waar risicovollere ballen bij horen) en dan klagen mensen weer dat hij te veel de bal verliest(cijfers zeggen wat anders tov andere spelers). Zolang er maar geklaagd kan worden op Taylor. Hij doet het minstens even goed als Gravenberch deed, maar die werd ook gehaat toen hij bij Ajax speelde, maar nu hij weg is, was hij opeens veel beter dan Taylor op die positie. Mensen verwachten denk ik gewoon te veel. Z'n cijfers zijn prima, zeker voor een 20 jarige speler(afgelopen maand pas 21 geworden). Nou is het wel minder dan hoe hij het vorige seizoen eindigde, maar zo slecht is het ook weer niet.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:06:
[...]
Onzin, ik praat bv niemand na ik vorm m'n eigen mening obv van wat ik van hem gezien heb.
Dat hij de 1e 2 maanden van het seizoen prima speelde wil niet zeggen dat ie dat erna nog steeds deed.
Kijk de beelden eens. Verstoppertje in balbezit, sjokken bij tegenaanvallen, te vaak dom en veel te risicovol balverlies (echt niet alleen tijdens de wedstrijd tegen Twente), en ga zo maar door.
Op zijn plek met zijn rol is het alleen maar logisch dat hij veel naar voren speelt, alleen had het nog veel meer moeten zijn dan dat hij deed.
Bovendien sommige kritiek die je hebt slaat ook nergens op. Verstoppertje in balbezit terwijl hij juist vaak de enige is die zichzelf beschikbaar maakt. Sjokken bij tegenaanvallen heb je wel gelijk overigens.
Sorry, maar dit is echt de aller aller allergrootste onzin.Terranova schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:18:
Hij doet het minstens even goed als Gravenberch deed, maar die werd ook gehaat toen hij bij Ajax speelde, maar nu hij weg is, was hij opeens veel beter dan Taylor op die positie.
En dat haal je niet uit wat statistiekjes dat hij 'meer ballen naar voren speelde' of wat dan ook, maar door te kijken hoe hij speelde, hoe hij *wel* vrij loopt of in de dekking aangespeeld kon worden door de verdediging ipv verstoppertje te spelen, etc.
Het is echt niet door het vertrek van Martinez dat de opbouw van achteruit voor geen meter meer loopt, dat ligt aan het middenveld en als 2 van de 3 middenvelders dezelfde als vorig jaar zijn.....
En wie zou Xavi Simons uit de basis gaan spelen dan. Martinelli, Odegard, Trossard of Saka?Pompi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:31:
Als de geruchten over Xavi Simons en Arsenal kloppen denk ik dat hij daar wel een stuk beter zou passen dan bij PSG. Een team dat verzorgt aanvallend voetbal met een goed idee speelt vs een spray en pray tactiek waarbij de voorste 3 het maar moeten uitzoeken wat ze ermee dan zolang ze maar scoren. Ook een mooiere competitie, al ben ik benieuwd hoe hij het fysieke van de PL aan zou kunnen. Maar als het Gakpo lukt, moet Xavi zich ook wel kunnen aanpassen.
Antwoord: geen van allen.
Dus het zou echt zo ongelofelijk dom zijn als hij naar Arsenal zou gaan
Even kijken hoeveel Bodo Glimt verkocht heeft de afgelopen jaren...Mocht Ajax daadwerkelijk Kjetil Knutsen willen aantrekken, lijkt het financieel diep in de buidel te moeten tasten. Dat geeft clubwatcher Mike Verweij aan in de Kick-off Podcast van De Telegraaf. "Volgens collega's uit Scandinavië heeft Kjetil Knutsen nogal een bijzonder contract bij Bodø/Glimt. Hij zou vijftien tot twintig procent meedelen bij transfers", aldus Verweij. "Dat is bij Ajax uit den boze. Dat gaat niet gebeuren bij een coach. Door die constructie schijnt hij bijna een Premier League-salaris bij die club te verdienen, dus Ajax zou wel echt in de buidel moeten tasten."
Dit seizoen: 12m
Vorig seizoen: 12m
Seizoen ervoor: 7m.
Stel nou dat ie inderdaad 20% van die bedragen krijgt... Dan krijgt ie bij elkaar dus heeeeeel misschien 3m per jaar (waar ik helemaal niks van geloof). Poe hee wat een PL salaris, krijgt Slot dat niet ook al bij Feyenoord?
Ze zouden heel die Telegraaf bende een keer aan moeten klagen voor fake news.
Het licht juist wel aan't gemis van Martinez. Ik ga je toch niet kunnen overtuigen dat het niet aan Taylor ligt, maar als je alle statistieken bekijkt blijkt er toch een groot deel ongefundeerde haat te zitten.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:41:
[...]
Sorry, maar dit is echt de aller aller allergrootste onzin.
En dat haal je niet uit wat statistiekjes dat hij 'meer ballen naar voren speelde' of wat dan ook, maar door te kijken hoe hij speelde, hoe hij *wel* vrij loopt of in de dekking aangespeeld kon worden door de verdediging ipv verstoppertje te spelen, etc.
Het is echt niet door het vertrek van Martinez dat de opbouw van achteruit voor geen meter meer loopt, dat ligt aan het middenveld en als 2 van de 3 middenvelders dezelfde als vorig jaar zijn.....

Dit zijn z'n cijfers tov andere middenvelder van de niet top 5 leagues(ik kan niet vergelijken met top 5 leagues).
Als je z'n cijfers vergelijkt met een Kokcu, waarvan de meeste mensen wel zullen zeggen dat hij een geweldig seizoen speelde, dan zijn ze echt vergelijkbaar, waar Taylor zelfs vaker iets betere cijfers heeft(behalve bij ballen vooruit, daar had Kokcu er echt veel van dit seizoen).
https://fbref.com/en/stat...f914b4&p2yrfrom=2022-2023
Nou zeggen statistieken natuurlijk lang niet alles. Maar alleen maar op "gevoel" oordelen is ook niet alles.
Bijvoorbeeld een Veltman werd ook al jaren afgemaakt omdat hij wel eens een "Veltmannetje" deed, ondanks dat hij vrijwel altijd zeer stabiel speelde en dat nu ook gewoon laat zien in de subtop van de Premier League.
Deze statistieken zeggen helemaal niks als je de wedstrijdbeelden er niet bij pakt.Terranova schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:52:
[...]
Het licht juist wel aan't gemis van Martinez. Ik ga je toch niet kunnen overtuigen dat het niet aan Taylor ligt, maar als je alle statistieken bekijkt blijkt er toch een groot deel ongefundeerde haat te zitten.
[Afbeelding]
Dit zijn z'n cijfers tov andere middenvelder van de niet top 5 leagues(ik kan niet vergelijken met top 5 leagues).
Als je z'n cijfers vergelijkt met een Kokcu, waarvan de meeste mensen wel zullen zeggen dat hij een geweldig seizoen speelde, dan zijn ze echt vergelijkbaar, waar Taylor zelfs vaker iets betere cijfers heeft(behalve bij ballen vooruit, daar had Kokcu er echt veel van dit seizoen).
https://fbref.com/en/stat...f914b4&p2yrfrom=2022-2023
Nou zeggen statistieken natuurlijk lang niet alles. Maar alleen maar op "gevoel" oordelen is ook niet alles.
Bijvoorbeeld een Veltman werd ook al jaren afgemaakt omdat hij wel eens een "Veltmannetje" deed, ondanks dat hij vrijwel altijd zeer stabiel speelde en dat nu ook gewoon laat zien in de subtop van de Premier League.
Kokcu gelijk/minder dan Taylor, laat me niet lachen
En mbt Martinez, aan wie zou die de bal dan kwijt moeten? Nog steeds aan Taylor die in de dekking staat/het verrekt om vrij te lopen.
Statistieken in het voetbal zijn leuk als je weet hoe je ze moet gebruiken. Ondersteunend dus aan hetgeen je qua beelden ziet. En nou hou ik erover op
Wedstrijdbeelden zeggen ook niets als je niet de hele wedstrijd kan onthouden en alleen maar op bepaalde goede of slechte momenten af gaat. Een speler kan 3 wereld goals maken en verder alleen maar balverlies lijden en toch zijn er dan mensen die zeggen dat de speler een goede pot heeft gespeeld. De statistieken zouden dan juist het tegenovergestelde zeggen.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:56:
[...]
Deze statistieken zeggen helemaal niks als je de wedstrijdbeelden er niet bij pakt.
Kokcu gelijk/minder dan Taylor, laat me niet lachen![]()
En mbt Martinez, aan wie zou die de bal dan kwijt moeten? Nog steeds aan Taylor die in de dekking staat/het verrekt om vrij te lopen.
Statistieken in het voetbal zijn leuk als je weet hoe je ze moet gebruiken. Ondersteunend dus aan hetgeen je qua beelden ziet. En nou hou ik erover op
Bovendien liep alles het meer via Alvarez, niet Taylor.
Overigens zeg ik niet dat Taylor een beter seizoen speelde dan Kokcu, maar als je puur naar de cijfers kijkt dan zie je dat het zeer vergelijkbaar is. Zo zie je ook maar weer hoe "hype" invloed kan hebben op perceptie.
Ik praat helemaal niks na. Ik heb hem vanaf het begin een 13 in een dozijn voetballer gevonden en nooit begrepen waarom hij een grote toekomst toegedicht kreeg. Ik vind hem helemaal nergens in uitblinken, behalve dat hij een goed gevoel voor ruimte heeft. Verdedigend niet sterk, niet het vermogen om een man uit te spelen, weinig snelheid of versnelling, niet de inhoud om 90 minuten lang box-to-box te razen, niet degene met de steekpass of het verwoestende schot. In feite is hij voor mij een mindere versie van Donny van de Beek (van wie ik ook dacht dat hij nooit de top zou halen maar die positioneel, conditioneel en qua scorend vermogen echt veel verder was).Terranova schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:56:
[...]
En toch heeft hij na Berghuis de meeste ballen vooruit gespeeld van 't hele team. Toen hij op 6 moest spelen speelde hij veeeeeeeeel op safe inderdaad, maar op z'n normale positie is dat ook weer niet zo. Maar het is een hype om Taylor af te vallen, dus iedereen praat elkaar maar na.
Ik ben echt zó klaar met die Verweij maar ook Driessen. De herstructurering is nog niet eens voltooid na het ondermijnen van de werknemers en ze beginnen alweer af te geven op Mislintat.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:50:
Ondertussen is de Telegraaf weer lekker bezig mbt Knutsen..
[...]
Ze zouden heel die Telegraaf bende een keer aan moeten klagen voor fake news.
Misselijkmakend tuig. Wat mij betreft aanklagen voor het ondermijnen van je bedrijfsvoering en het verpesten van carrières als dat haalbaar was.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meer dan wellicht laster (lastig te bewijzen) of misbruik maken van hun positie als ‘journalist’ (kan vziw alleen bij de NVJ) kun je niet hardmaken...Gonadan schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:20:
[...]
Ik ben echt zó klaar met die Verweij maar ook Driessen. De herstructurering is nog niet eens voltooid na het ondermijnen van de werknemers en ze beginnen alweer af te geven op Mislintat.
Misselijkmakend tuig. Wat mij betreft aanklagen voor het ondermijnen van je bedrijfsvoering en het verpesten van carrières als dat haalbaar was.
Het zijn en blijven ratten. Maar ja, de welbewust leugenachtige krant en de laagbijdegrondse TV verkopen wel advertenties en clicks…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ok ik had niet iedereen moeten zeggen, maar veel mensen praten elkaar na online.donleone83 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Ik praat helemaal niks na. Ik heb hem vanaf het begin een 13 in een dozijn voetballer gevonden en nooit begrepen waarom hij een grote toekomst toegedicht kreeg. Ik vind hem helemaal nergens in uitblinken, behalve dat hij een goed gevoel voor ruimte heeft. Verdedigend niet sterk, niet het vermogen om een man uit te spelen, weinig snelheid of versnelling, niet de inhoud om 90 minuten lang box-to-box te razen, niet degene met de steekpass of het verwoestende schot. In feite is hij voor mij een mindere versie van Donny van de Beek (van wie ik ook dacht dat hij nooit de top zou halen maar die positioneel, conditioneel en qua scorend vermogen echt veel verder was).
Het zou zo fijn zijn als ze gewoon compleet "blacklist" konden worden op andere media online. Gewoon compleet negeren, maarja dat gaat nooit gebeurenRamzzz schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:25:
[...]
Meer dan wellicht laster (lastig te bewijzen) of misbruik maken van hun positie als ‘journalist’ (kan vziw alleen bij de NVJ) kun je niet hardmaken...
Het zijn en blijven ratten. Maar ja, de welbewust leugenachtige krant en de laagbijdegrondse TV verkopen wel advertenties en clicks…
Je kunt ze natuurlijk prima van je terrein weren, geen perskaarten meer geven, etcetera. Dat moet je eigenlijk niet willen maar hun huidige gedrag kun je niet meer onder 'kritische journalistiek' plaatsen.Ramzzz schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:25:
[...]
Meer dan wellicht laster (lastig te bewijzen) of misbruik maken van hun positie als ‘journalist’ (kan vziw alleen bij de NVJ) kun je niet hardmaken...
Ajax is te groot om dit te doen. Laat ze lekker gaan en hou gewoon zelf interviews waarin je het eigen verhaal vertelt.toolkist schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:45:
[...]
Je kunt ze natuurlijk prima van je terrein weren, geen perskaarten meer geven, etcetera. Dat moet je eigenlijk niet willen maar hun huidige gedrag kun je niet meer onder 'kritische journalistiek' plaatsen.
Zoals Mislintat die over data begon, scouting rapporten, videos, kijken, etc....prima verhaal maar de pers leest alleen data Duitser.
Wou het net zeggen. Inmiddels 1 erinGunner schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:29:
Vier penalty’s vier missers.
Willen ze wei scoren in Almere
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hup Almere
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bakker in oranje

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Maar volgens mij moeten ze Almere niet onderschatten...
Als ze bij Vitesse spelen wel …..Ok, doei….Maarten_E schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:11:
Is het normaal dat het vak naast het uitvak leeggelaten wordt? Is zowel bij Sparta als FC Emmen fans het geval.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
https://www.ed.nl/psv/psv...rlijker-profiel~ad29509f/
Volgens mij moet FC Emmen vooral Almere niet overschatten.Harribo schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:37:
Emmen ligt op koers.
Maar volgens mij moeten ze Almere niet onderschatten...
Als je gisteren Almere hebt zien spelen, ziet het er best aardig uit, maar als ze 30x op de goal schieten, gaat de bal 29,5x naast. En bij de penalties is die verhouding ook zo. Ze zijn niet effectief.
FC Emmen is ook geen hoogvlieger, maar ik schat ze wel hoger in dan Almere.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023