[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 331 ... 340 Laatste
Acties:
  • 545.150 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:29:
Ben benieuwd wat Ajax gaat doen komend seizoen. Ik zou doorselecteren en vanuit de jeugd weer opbouwen. Het opnieuw fors investeren om een top elftal te krijgen zie ik niet gebeuren. Te risicovol en het gat is veel te groot. Dat geeft ook ruimte voor een coach die tijd krijgt om te bouwen.

Hopelijk stapt er vanavond iemand op.
Die zogenaamde talenten met een mentaliteit van -3, zoals Timber, Rensch en Taylor, verkopen voor 30+ (Timber) en wat de gek ervoor geeft (Rensch, Taylor) nu het nog kan.
Verlies nemen op Bergwijn, Kudus voor 50, Alvarez voor 30+, dan heb je best een zak geld waar je wat leuke spelers voor moet kunnen halen.

Alleen jammer dat Berghuis niet meer naar het buitenland wil, met z'n bijna 32 vervang je die ook liever als je dan toch moet herbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:32:
[...]

Begin is al gemaakt met Branco
Das niet echt vanuit de jeugd herbouwen, die is 27 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:45
Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:33:
[...]

PSV (en Ruud) heeft het dit jaar gewoon goed gedaan met dit matige elftal, zeker na vertrek van Gakpo.2 prijzen en voorronde CL. Daar hadden ze denk ik bij de start voor getekend (ervan uitgaande dat Ajax met die monster investering een nog groter gat zou trekken).
Denk dat het met name de manier waarop is geweest dat men het idee heeft dat er meer in het vat zat. De verliespunten zijn gevallen tegen de kleine clubs, PSV was tot aan het behalen van het kampioenschap de enige ploeg die won van Feyenoord, wint 4 keer van Ajax in de onderlinge wedstrijden. Dan zou je verwachten dat je dichter op de eerste plaats zou staan dan het geval is, en met een stabielere ploeg.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:44
We zijn het ook niet gewend om buiten de top 2 te eindigen, bizar lang geleden alweer...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:06

Quad

Doof

@toolkist van Berghuis blijf je af. Ik heb een zwak voor die jongen. Verder eens dat de rest van het elftal volledig gerenoveerd moet worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:36:
@toolkist van Berghuis blijf je af. Ik heb een zwak voor die jongen. Verder eens dat de rest van het elftal volledig gerenoveerd moet worden.
Das prima, dan word je maar fan van Volendam ofzo en mag ie daar gaan voetballen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:20
Xavi helpt dus vandaag eigenlijk de Ajacieden? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
@Quad Ik vind je onderschrift wel passend trouwens. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:06

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:39:
@Quad Ik vind je onderschrift wel passend trouwens. ;)
Is het ook. 👍

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:10
Vitesse eindigt na het dramatische seizoen alsnog boven NEC. Dat is dan toch leuk meegenomen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:47
Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:33:
[...]

PSV (en Ruud) heeft het dit jaar gewoon goed gedaan met dit matige elftal, zeker na vertrek van Gakpo.2 prijzen en voorronde CL. Daar hadden ze denk ik bij de start voor getekend (ervan uitgaande dat Ajax met die monster investering een nog groter gat zou trekken).
Klopt, maar dan weet je ook gelijk dat de lat niet erg hoog ligt.

Persoonlijk vind ik het nog altijd een kapitale blunder van PSV om halverwege je ruggegraat te verkopen. En ja, je kreeg daar toen de hoofdprijs voor. Die 100 miljoen voor Anthony bij Ajax komt puur door het Europese optreden van Ajax. Niks meer, niks minder.

Als PSV niet voor het snelle geld gegaan was, hadden ze nu kampioen van Nederland geweest en een heel goede basis om een keer serieus in de CL mee te spelen.

En dat weten de supporters hierzo ook eigenlijk wel, maar als ajaxsupporter wensen ze je niet serieus te nemen.

Nu gaat Feyenoord er met de buit vandoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
ParaDroid2 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:47:
Vitesse eindigt na het dramatische seizoen alsnog boven NEC. Dat is dan toch leuk meegenomen :)
Ondertussen in De Goffert: Bedankt Cillessen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:48:
[...]

Klopt, maar dan weet je ook gelijk dat de lat niet erg hoog ligt.

Persoonlijk vind ik het nog altijd een kapitale blunder van PSV om halverwege je ruggegraat te verkopen. En ja, je kreeg daar toen de hoofdprijs voor. Die 100 miljoen voor Anthony bij Ajax komt puur door het Europese optreden van Ajax. Niks meer, niks minder.

Als PSV niet voor het snelle geld gegaan was, hadden ze nu kampioen van Nederland geweest en een heel goede basis om een keer serieus in de CL mee te spelen.

En dat weten de supporters hierzo ook eigenlijk wel, maar als ajaxsupporter wensen ze je niet serieus te nemen.

Nu gaat Feyenoord er met de buit vandoor.
Denk dat men in Eindhoven een stuk gepanikeerder zou zijn geweest als Ajax kampioen was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:01
PSV heeft op z'n PSV's gewonnen.
Twee counters en verder heel veel theater en huilen op de grond, echt verschrikkelijk. Maar goed.

Gefeliciteerd PSV met plek 2 en Ajax met plek 3 (wellicht geen felicitatie waard maargoed ;)).

Fijn Pinksteren allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gefeliciteerd met de voorronde CL PSV-ers. Hopelijk een beetje een goede loting en dan door naar de groepsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
Psv wint, en wat blijkt Psv == Xavi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:59

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Denk dat men in Eindhoven een stuk gepanikeerder zou zijn geweest als Ajax kampioen was geworden.
In dat geval is er in de komende 365 dagen geen reden tot paniek in Eindhoven :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
*knip*

Dit gaat nergens meer over. Flamebait, ranten en onderbuik.

[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Simons heeft mij Madueke doen vergeten, hopelijk blijft die nog een jaartje. Vervelende Zuid Amerikaanse/Europese trekjes maar als voetballer een genot om naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Hij heeft zich al uitgesproken

[ Voor 44% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 17:51 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:38
Hij was juist tegen het vertrek. Bijzonder hoe Simons wordt geframed in Nederland. Soort Anti-Simons actie in veel stadions.

[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 17:52 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
dglavimans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:00:
[...]

Hij heeft zich al uitgesproken
*knip*
Hou eens op met stoken.

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
* Sjah draait Mike Posner - Took a pill in Ibiza...en denkt aan Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

tiswat schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:01:
[...]
Soort Anti-Simons actie in veel stadions.
Dat heeft meer te maken met zijn aanstellerig gedrag denk ik. Best jammer, dat heeft zo'n speler helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:17
Heeft Heitinga al aangekondigd dat hij assistent wordt van de nieuwe coach? Want je kan echt nog niet met hem een heel seizoen aan het roer aan gaan, hoe apatisch en laconiek hij soms met zijn coaching hij wel niet was.
Zat vooral stil op de bank, totaal geen emotie of tactische aanpassingen als het nodig was om zijn team aan de praat te krijgen. Dan had je net zo goed Reiziger aan het roer kunnen laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Ah dus hij heeft zich uitgesproken maar omdat die niet zegt wat jij wilt telt het niet?

Laat van Nisterooij maar namen noemen

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 17:51 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Interessant.
Kocku: "Als de juiste club komt ga ik een stap maken".
Laat de clubs maar komen, kunnen ze gelijk Gimenez meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:16:
Heeft Heitinga al aangekondigd dat hij assistent wordt van de nieuwe coach? Want je kan echt nog niet met hem een heel seizoen aan het roer aan gaan, hoe apatisch en laconiek hij soms met zijn coaching hij wel niet was.
Zat vooral stil op de bank, totaal geen emotie of tactische aanpassingen als het nodig was om zijn team aan de praat te krijgen. Dan had je net zo goed Reiziger aan het roer kunnen laten.
Zelfs assistent is nog te hoog gegrepen voor hem. Laat hem maar 1 op 1 gaan trainen met Timber, eens kijken of die dan eindelijk leert te verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09:18
Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:24:
Interessant.
Kocku: "Als de juiste club komt ga ik een stap maken".
Laat de clubs maar komen, kunnen ze gelijk Gimenez meenemen :P
Waarom gimenez?

Hopelijk blijft nog een seizoen en dan de stap maken naar de top.

Voor Kocku komt hopelijk de juiste club heeft ie meet dan dik verdient, die heeft een mooie ontwikkeling door gemaakt onder Slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Omdat ik bij de concurrent(en) het liefst alle goede spelers zie vertrekken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16

ST10©DE

Dus.............

Pompi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:16:
Sowieso onbegrijpelijk dat Heitinga boven Reiziger werd gesteld in de eerste plaats.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09:18
Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Omdat ik bij de concurrent(en) het liefst alle goede spelers zie vertrekken :P
Hahah dan snap ik het!

Dan zeg ik laat Heitinga nog maar heel lang trainer zijn van Ajax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:10
Overigens meende ik te zien dat Tannane bij NEC aanvoerder was. Dat ie het nog zo ver mag schoppen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:48:
[...]

Sowieso onbegrijpelijk dat Heitinga boven Reiziger werd gesteld in de eerste plaats.
Dat ook ja, al kan ik het op zich nog wel begrijpen dat ze nieuw gezicht voor de groep willen omdat ze het idee hadden dat die een schokreactie zou veroorzaken terwijl Reiziger misschien te veel als meubilair van vorige trainer(s) werd gezien en dus dat niet zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:48:
Reiziger was naar verluidt het tactische meesterbrein achter de opstellingen van Schreuder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Anoniem: 1638126 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:08:
[...]

Reiziger was naar verluidt het tactische meesterbrein achter de opstellingen van Schreuder..
Daar geloof ik weinig van. Welke hoofdcoach laat de opstelling nou bepalen door zijn assistent)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:38
ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:10:
[...]

Daar geloof ik weinig van. Welke hoofdcoach laat de opstelling nou bepalen door zijn assistent)
Er werd ook beweerd dat Schreuder het meesterbrein achter Ten Hag was toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

tiswat schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:18:
[...]

Er werd ook beweerd dat Schreuder het meesterbrein achter Ten Hag was toch?
Precies. Het is toch gebleken dat dat niet zo was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
https://twitter.com/voetb...&t=R246FaZUQNF3Mf98ZiJsNQ

Hoe embed je hier ookalweer een Tweet…

[ Voor 17% gewijzigd door dglavimans op 28-05-2023 18:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Zo, die mag aangeklaagd worden voor mishandeling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dit is natuurlijk niet meer dan geel, niet genoeg intensiteit om rood te rechvaardigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:25
Ik zie daaronder een tweet dat Leo Driessens stopt?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Twente heeft dit seizoen, met name thuis, echt een fenomenaal seizoen gedraaid. Elke wedstrijd was een verademing om naar te kijken.

Hebben in een paar uitwedstrijden onnodig laten liggen, anders had de 3e plaats er zeker nog in gezeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
dglavimans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:33:
Hoe embed je hier ookalweer een Tweet…
Via [embed]
Wat een mafklapper, die mag goed gestraft worden. Al krijg ik door de manier van slaan wel beetje het idee alsof hij iemands telefoon uit de handen wou slaan, beetje zoals CR als Man U speler tegen West Ham United had gedaan. Dit praat het totaal niet goed, maar zorgt er vooral voor dat ik beeld uit andere hoek wil zien want telefoon kapot slaan/laten vallen en mishandeling vind ik net iets anders. Hoe dan ook moet er meer dan alleen boete als straf uit komen, laat hem maar een week bij een goed doel die door Ajax worden ondersteund gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Wel een mooie goal van Tadic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-05 08:07
Ik zit de samenvatting van Ajax te kijken maar was die eerste goal van Twente geen aanvallend hands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Zo, berghuis had ook gewoon rood moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het lijkt alsof ie vol op iemand inslaat, maar niet alles is wat het lijkt dus ben wel benieuwd.
Hij heeft het wel in zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

sNielz123 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:14:
[...]

Het lijkt alsof ie vol op iemand inslaat, maar niet alles is wat het lijkt dus ben wel benieuwd.
Er onder staat een tweetal dat iemand Brobbey voor een "kanker zwarte" heeft uitgemaakt. Voor iemand opkomen is goed, maar op deze manier en met een voorbeeldfunctie (in hoeverre je er van kan spreken) niet handig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 338166

sNielz123 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:14:
[...]

Mhm, ik zei het een tijdje geleden al.
Zijn vieze trekjes die die in zijn Feyenoord tijd had toen die gefrustreerd rond liep zijn weer helemaal terug.

Als die echt iemand heeft geslagen (wat de reden ook is), nou... dat zou je denken dat we hem de komende half jaar niet meer op de Nederlandse Velden zien.
Aan de andere kant, iemand slaan in het veld word met een gele kaart bestraft of je krijg hoogstens 1 wedstrijd schorsing... dus, waar ligt de grens?

Misselijk mannetje, dat was die al bij Feyenoord.
Mag van mij zo snel mogelijk van de velden verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Outerspace schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:26:
[...]

Er onder staat een tweetal dat iemand Brobbey voor een "kanker zwarte" heeft uitgemaakt. Voor iemand opkomen is goed, maar op deze manier en met een voorbeeldfunctie (in hoeverre je er van kan spreken) niet handig.
Als je dat bij een vriend van me doet weet ik ook niet of ik me kan inhouden. Wel dom maar toch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:08
Iedereen alweer snel oordeel klaar, het schijnt dat diegene k***** zwarte riep naar Brobbey, als dat zo is zeg ik chapeau Berghuis!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Daarom zei ik al: niet alles is wat het lijkt.
Het is uitermate dom, maar niet geheel onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:26:
[...]

Je bedoelt voor de supporters? Ik zie bijna geen enkele normale supporter meer, vrijdagavond ook alleen maar anti-home geroep, etc.

Dus voor mij mag je best eens keihard terug slaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23-05 11:27
mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:48:
Ik denk dat je onderschat hoeveel punten PSV voor de winterstop al liet liggen en ik denk ook dat je onderschat hoe goed Feyenoord is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Martinusz schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:30:
Iedereen alweer snel oordeel klaar, het schijnt dat diegene k***** zwarte riep naar Brobbey, als dat zo is zeg ik chapeau Berghuis!
Weer een fantastisch voorbeeld zou dat zijn, vooral naar de veel jongere spelers.
"Knul, als er iemand iets lelijks roept, mag je er lekker op los rammen."

Punt dat je dit niet alleen goed praat, maar ook nog eens een compliment geeft... geeft precies aan waar en bij wie ook het probleem zit.

Zeker, de persoon die dit roept hoort daar niet en hoort deze dingen niet te roepen.
Maar wat Berghuis doet is nog kwalijker.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Hoe verwerpelijk het ook is wat er gezegd wordt, je dient je normaal te gedragen. Op iemand inrossen is tokkie gedrag, en zelf voor rechter spelen is ook niet de bedoeling in onze maatschappij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben niet zo'n Berghuis fan. Niet om zijn overstap, al bij Feyenoord hield ik niet van de vibe om hem heen.

Maar :p

Als dat klopt van "kanker zwarte", is het sowieso prima. Maar wellicht is dat meer wensdenken/spinnen. Echter, ook al was het iets anders: Wat denken mensen toch dat ze voetballers voor van alles en nog wat kunnen uitmaken of uitschelden :?

Als jij in de AH staat en iemand begint als een doorgesnoven aap jou op een meter afstand uit te schelden, laat je dat dan gewoon gaan? Ik ben de minst agressieve persoon op aarde, maar er zijn grensen.

Is het goed dat hij uithaalt? Nah. Snap ik het, zeker. Ga lekker thuis een grote bek tegen je vrouw opentrekken. Maar de reden dat ze daar staan, is waarschijnlijk dat ze het thuis niet durven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59

dr.lowtune

Deugt niet

Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:37:
[...]

Weer een fantastisch voorbeeld zou dat zijn, vooral naar de veel jongere spelers.

Punt dat je dit niet alleen goed praat, maar ook nog eens een compliment geeft... geeft precies aan waar en bij wie ook het probleem zit.

Zeker, de persoon die dit roept hoort daar niet en hoort deze dingen niet te roepen.
Het zal wel met een sisser aflopen. Het liefst zou ik hebben dat de schreeuwer en Berghuis een goed gesprek hebben met oom agent, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Racisme mag imo best wel eens met harde hand bestreden worden. Het wordt zo vaak genegeerd in stadions. Nee, dat is een goed voorbeeld voor de kinderen.

Nee natuurlijk is slaan niet goed, maar dit soort taal moet je ook niet tolereren. Snap dat dit iets kan doen met een persoon.

Maar we weten allemaal niet wat er speelde en (ver)oordelen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:40:
Hoe verwerpelijk het ook is wat er gezegd wordt, je dient je normaal te gedragen. Op iemand inrossen is tokkie gedrag, en zelf voor rechter spelen is ook niet de bedoeling in onze maatschappij.
Het wordt wel steeds aanlokkelijker om te spelen voor eigen rechter. De politie doet niets, en straffen zijn veel te laag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:02
Ik snap Berghuis maar al te goed. Je hebt net kansloos verloren, gaat terug naar de bus met je team en dan staat daar ook nog zo'n kansloze racist van te schreeuwen. Ophouden. Klaar. Als je dan zo'n grote vent denkt te moeten zijn om iemand op zn huidskleur te moeten beoordelen, dan moet je ook niet huilen of raar opkijken als er een tegenreactie komt. Het is gewoon klaar. Je merkt t ook aan de spelers. Alles wat er van de tribunes komt, racistisch, homofoob, noem maar op. En dan staat er bij de bus nog zo eentje met t IQ van een lintworm.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Überhaupt mensen die bij een spelersbus gaan staan om op te ruien, zo treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JanW schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:41:
Ik snap Berghuis maar al te goed. Je hebt net kansloos verloren, gaat terug naar de bus met je team en dan staat daar ook nog zo'n kansloze racist van te schreeuwen. Ophouden. Klaar. Als je dan zo'n grote vent denkt te moeten zijn om iemand op zn huidskleur te moeten beoordelen, dan moet je ook niet huilen of raar opkijken als er een tegenreactie komt. Het is gewoon klaar. Je merkt t ook aan de spelers. Alles wat er van de tribunes komt, racistisch, homofoob, noem maar op. En dan staat er bij de bus nog zo eentje met t IQ van een lintworm.
Precies, de politie en politiek doet ook niets. Wordt ontzettend veel geroepen, maar enkel weglopen en dan overspelen zonder publiek kom je er niet. Gewoon keihard optreden, zoals in Engeland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-05 19:49
Held Berghuis. Het is niet de oplossing maar al die regeltjes brengen niets, dit maakt het meteen duidelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
[...]

:D :D :D

In de verste verte is dat niet nog kwalijker. Hou op zeg.

[ Voor 31% gewijzigd door JanW op 28-05-2023 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:43:
Überhaupt mensen die bij een spelersbus gaan staan om op te ruien, zo treurig.
Hetzelfde met mensen die de spelersbus gaan opwachten (bij winst of verliest).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ten eerste, geweld is nooit goed te praten. Tenzij uit zelfbescherming. Er werd een voorbeeld aangehaald hoe je zou reageren als je wordt uitgescholden op een meter afstand. Ik zou het negeren. Zelfs een aantal klappen zou ik negeren ( dit weet ik uit ervaring).

Ten tweede, de reacties die dit goedpraten vertegenwoordigen de huidige afglijdende maatschappij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 17:00
AMARONE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:43:
Held Berghuis. Het is niet de oplossing maar al die regeltjes brengen niets, dit maakt het meteen duidelijk.
Tja het mag niet maar ik keur het goed :Y)

Om twee dingen terecht, racisme en schelden met ziektes. Het pluimage dat zich zo gedraagt is helaas weinig gevoelig voor de geciviliseerde oplossing.
ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:50:

Ten tweede, de reacties die dit goedpraten vertegenwoordigen de huidige afglijdende maatschappij.
Dan maar een Sire campagne starten? Bakjes thee drinken? Samen een groepsknuffel?

Nee geweld is nooit goed maar soms zeker gepast. Goed dat Berghuis voor z’n teamgenoot opkomt en zijn communicatie aanpast aan de ontvangende partij.

[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 28-05-2023 19:52 ]

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mensen die elkaar een klap op de smoel geven, zijn van alle tijden. En anno 2023, gebeurt het juist minder dan ooit ;) Dat afglijden valt op dat vlak heus mee.

Het is prima dat mensen af en toe de gevolgen van hun tokkiegedrag voelen, in letterlijke en figuurlijke zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Ten eerste, geweld is nooit goed te praten. Tenzij uit zelfbescherming. Er werd een voorbeeld aangehaald hoe je zou reageren als je wordt uitgescholden op een meter afstand. Ik zou het negeren. Zelfs een aantal klappen zou ik negeren ( dit weet ik uit ervaring).

Ach gossie. De huidige afglijdende maatschappij zijn de mensen die maar menen alles te moeten kunnen roepen zonder dat daar consequenties aan zijn verbonden. Wekelijks hoor je t in t nieuws. Kaag zit met constante beveiliging, Wilders, Van Der Plas. Allemaal omdat er in t grote rioolputje op t internet zoveel idioten samen komen en elkaar ophitsen.

En die mensen denken na tien likes op feesboek dat ze dat soort diarree ook gewoon op straat kunnen gaan uitkotsen, zonder consequenties en tegenreactie. En zie daar, er komt toch een tegenreactie. De reactie is niet de oorzaak van iets. Dat is niet mogelijk. De actie, in dit geval van zo'n racist die daar denkt dat zijn beperkte, bekrompen wereldbeeld wordt gewaardeerd, dat is t probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Een corrigerende tik, zoals uitgedeeld werd aan de “supporter” van Groningen laatst, is wat anders dan een volle ros zoals Berghuis dat deed.

Een corrigerende tik is van vroeger.

[ Voor 13% gewijzigd door ST10©DE op 28-05-2023 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Eens hoor, maar waarom kanker censureren en met zwarte geen probleem hebben? Normaal taalgebruik - überhaupt waarom sta je daar te schelden? - hoef je niet te verwachten, maar het diepgegronde racisme is mijns inziens een veel groter probleem. Laten we hopen dat Berghuis hiervoor niet aangepakt wordt en die mafklapper de Nederlandse Matthew Simmons wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

lateef schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:59:
[...]

Eens hoor, maar waarom kanker censureren en met zwarte geen probleem hebben?
Ik volg ook af en toe de laatste trends niet hoor, maar volgens mij is "zwart/zwarte" de hedendaagse juiste benaming ;) Dat censureren zou wel weer vreemd zijn. Maar context is alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
PWM schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:03:
[...]

Ik volg ook af en toe de laatste trends niet hoor, maar volgens mij is "zwart/zwarte" de hedendaagse juiste benaming ;) Dat censureren zou wel weer vreemd zijn. Maar context is alles :p
Nou ja, kanker is toch ook gewoon de juiste benaming voor woekerende kwaadaardige cellen. Kankerlijer is vervelend, maar kanker zwarte heeft een hele andere lading. En we zijn het er met zijn allen over eens dat dat kwalijker is, het wordt in ons strafrecht ook zwaarder beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:34

Agent47

I always close my contracts.

Het heeft twee kanten. Één racisme is gewoon kut. Geweld toepassen als voetballer heeft geen zin. Laat de politie maar optreden tegen racisme.

Twee: Als voetballer moet je je sowieso in houden want er ligt een vergrootglas op je. Dit was gewoon totaal niet slim. Berghuis heeft al een kort lontje vanuit zichzelf…

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

100% eens.
Ook wel weer typisch dat het filmpje alleen dit fragment bevat, de aanleiding is er mooi afgeknipt. Het "ultras" logootje zegt eigenlijk alweer genoeg.
Ach ja, nu kan iedereen weer even zijn gal spuwen over Berghuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat gezegd hebbende: wanneer weten we eigenlijk tegen wie de Nederlandse clubs hun Europese voorrondes spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:19:
Dat gezegd hebbende: wanneer weten we eigenlijk tegen wie de Nederlandse clubs hun Europese voorrondes spelen?
PSV weet het 24 juli: https://www.vi.nl/nieuws/...in-de-voorronde-van-de-cl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

lateef schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:59:
[...]

Eens hoor, maar waarom kanker censureren en met zwarte geen probleem hebben? Normaal taalgebruik - überhaupt waarom sta je daar te schelden? - hoef je niet te verwachten, maar het diepgegronde racisme is mijns inziens een veel groter probleem. Laten we hopen dat Berghuis hiervoor niet aangepakt wordt en die mafklapper de Nederlandse Matthew Simmons wordt.
Je moet ze eigenlijk beide openlijk aanpakken.
  • Berghuis: uitnodigen voor een gesprekje op het bureau, vertellen dat zelf slaan niet de bedoeling is (en dan off-the-record wel meegeven dat zijn klap prima te begrijpen is) en 'm dan gewoon weer over laten gaan tot de orde van de dag.
  • Eencellige racist: ophalen met een busje en een flinke straf geven, waaronder een stadionverbod, want zulke totale idioten wil je gewoon niet in het voetbal hebben (eigenlijk ook niet in de samenleving, maar goed, we kunnen 'm moeilijk ergens midden op de Noordzee op een eilandje zetten).
We hebben een rechtsstaat om dit soort zaken op te lossen, aan de andere kan snap ik wel dat Berghuis vanuit pure woede over wat er is gezegd daar niet op wacht. We moeten trouwens ook nog maar even afwachten of Berghuis die eencellige ook daadwerkelijk heeft geraakt, ik kon dat niet echt goed zien....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:41:
[...] straffen zijn veel te laag.
We gaan deze claim die vaak genoeg weerlegt is weer van stal halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Napo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:28:
[...]

We gaan deze claim die vaak genoeg weerlegt is weer van stal halen?
Ik denk dat die specifieke discussie ook niet in het voetbaltopic gevoerd moet worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:18:
[...]

100% eens.
Ook wel weer typisch dat het filmpje alleen dit fragment bevat, de aanleiding is er mooi afgeknipt. Het "ultras" logootje zegt eigenlijk alweer genoeg.
Ach ja, nu kan iedereen weer even zijn gal spuwen over Berghuis.
Is het volledige filmpje ook ergens te bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Paar aardige reddingen van Scherpen trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
JanW schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:55:
[...]

Ach gossie. De huidige afglijdende maatschappij zijn de mensen die maar menen alles te moeten kunnen roepen zonder dat daar consequenties aan zijn verbonden. Wekelijks hoor je t in t nieuws. Kaag zit met constante beveiliging, Wilders, Van Der Plas. Allemaal omdat er in t grote rioolputje op t internet zoveel idioten samen komen en elkaar ophitsen.
En gelukkig worden mensen aangesproken en in bepaalde gevallen veroordeeld voor dat gedrag. Is en zal1 de capaciteit ooit afdoende zijn? Nee, zeker niet. Zeker niet als men anoniem het gal kan spuien want daar is amper tot niet tegenop te werken.
En die mensen denken na tien likes op feesboek dat ze dat soort diarree ook gewoon op straat kunnen gaan uitkotsen, zonder consequenties en tegenreactie. En zie daar, er komt toch een tegenreactie. De reactie is niet de oorzaak van iets. Dat is niet mogelijk. De actie, in dit geval van zo'n racist die daar denkt dat zijn beperkte, bekrompen wereldbeeld wordt gewaardeerd, dat is t probleem.
En het tragische is dat in dit geval Berghuis voor eigen rechter speelt, de roeper een lagere straf krijgt door het gedrag van Berghuis en men weer over elkaar heen wil vallen omdat de straffen toch zo laag zijn. Dat terwijl de reactie van Berghuis dan wel meegenomen is in de straf.

De verheerlijking van geweld want persoon X vindt dat wel legatiem is één van de problemen. Dat zie je inderdaad breder in de samenleving. Bij politicie, bij demonstraties (afhankelijk of het in je straatje ligt), maar dus ook bij sporten. Het wordt daarmee ook wel een glijdende schaal waar een ieder de grens legt van wanneer geweld wel acceptabel is. Iemand neersteken omdat je geen sigaret krijgt komt blijkbaar voor. Dat zal voor vrijwel iedereen over de grens zijn. Fysiek geweld initieren (en dus escaleren van verbaal naar fysiek) is al ruim over de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ST10©DE schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:32:
[...]
Is het volledige filmpje ook ergens te bewonderen?
Ik heb werkelijk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Agent47 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:14:
Het heeft twee kanten. […]
Dat lijken me niet te verschillende kanten van dezelfde medaille :?
Agent47 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:14:
Laat de politie maar optreden tegen racisme.
Zeker, alleen leken die niet ter plekke te zijn. Die dulle die daar voor de openbare orde stond en Berghuis wegtrok, heeft in eerste instantie volledig gefaald. Hij had gewoon in moeten krijgen en die mafklapper over het hek moeten trekken en af moeten leveren aan de politie. Hij leek er alleen niet zo’n probleem mee te hebben. In dat perspectief vind ik de reactie van Berghuis best te billijken.
Helemaal mee eens en prima voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Inderdaad.. Enige jammere is dat ie de energie hiervoor in het veld had moeten gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:36:
En het tragische is dat in dit geval Berghuis voor eigen rechter speelt, de roeper een lagere straf krijgt door het gedrag van Berghuis en men weer over elkaar heen wil vallen omdat de straffen toch zo laag zijn. Dat terwijl de reactie van Berghuis dan wel meegenomen is in de straf.
In dit geval heeft de roeper tenminste een vorm van straf gekregen, want tenzij dat er allerlei beelden verschijnen waar hij op staat, of hij zo dom is om aangifte te gaan doen, hoort ie hier helemaal niks meer over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

lateef schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:41:
[...]
Die dulle die daar voor de openbare orde stond en Berghuis wegtrok, heeft in eerste instantie volledig gefaald.
Zullen wij niet minimaal betaalde en nauwelijks opgeleide beveiligers die er staan dit in de schoenen schuiven ;) Die mannen zijn bedoelt als menselijke muur mocht er iemand op hen af komen. Het inschatten en de-escaleren van bepaalde situaties kunnen we niet van hen verwachten.

De organisatie had die hekken een meter of 20 verder moeten zetten, dat is een begin.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 28-05-2023 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:34

Agent47

I always close my contracts.

lateef schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:41:
[...]

Dat lijken me niet te verschillende kanten van dezelfde medaille :?

[...]

Zeker, alleen leken die niet ter plekke te zijn. Die dulle die daar voor de openbare orde stond en Berghuis wegtrok, heeft in eerste instantie volledig gefaald. Hij had gewoon in moeten krijgen en die mafklapper over het hek moeten trekken en af moeten leveren aan de politie. Hij leek er alleen niet zo’n probleem mee te hebben. In dat perspectief vind ik de reactie van Berghuis best te billijken.

[...]

Helemaal mee eens en prima voorstel.
De beveiliging is bang voor de supporters, kan me niks anders bedenken. Je moet gewoon een keer hopen dat je een beveiliger van 2 bij 2 hebt die zo’n gast een keer over het hek trekt en bij de politie inlevert inderdaad.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:03
Och wat een verdriet dat Groningen.
Het is nu een veredeld amateur team.
Ja ik wou dat ik die uitspraak overdreef maar helaas is het zo.

Kkd de komende jaren met deze kwaliteit.

Verder... Ajax mag zijn verdediging wel eens renoveren

En Psv... knap van Xavi Simons... zo'n jochie wat Psv bij de hand neemt
Van de andere kant, als hij weg gaat, dan hou je bij Psv weinig echte kwaliteit over.

Feyenoord...ik vind het team niet overlopen van kwaliteit maar ze fungeren goed als team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PWM schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:50:
[...]

Zullen wij niet minimaal betaalde en nauwelijks opgeleide beveiligers die er staan dit in de schoenen schuiven ;) Die mannen zijn bedoelt als menselijke muur mocht er iemand op hen af komen. Het inschatten en de-escaleren van bepaalde situaties kunnen we niet van hen verwachten.
En ga er maar aan staan met een paar man tegenover een grotere groep "supporters". Dat wordt een kansloze tijdsbesteding helaas.
De organisatie had die hekken een meter of 20 verder moeten zetten, dat is een begin.
Je zou haast tot de conclusie komen dat clubs een veilige zone moeten creeeren waar de spelersbus ingereden kan worden waardoor ze zonder contact met de supporters en de "supporters" het stadion in en uit kunnen.

Leuker kunnen we het niet maken, wel veiliger. De kant waar de beleving om het voetbal heen gaat is alles behalve positief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:49:
[...]

In dit geval heeft de roeper tenminste een vorm van straf gekregen, want tenzij dat er allerlei beelden verschijnen waar hij op staat, of hij zo dom is om aangifte te gaan doen, hoort ie hier helemaal niks meer over.
Edoch mag ik hopen dat er ook geacteert wordt op de actie van Berghuis. Toepassen van fysiek geweld is nooit goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-05 00:51
Ook ad.nl schrijft over Steven Berghuis incident. Goed dat hij op komt voor Brian Brobbey, hoewel slaan/fysiek contact natuurlijk geen goed voorbeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NeverSettle schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:09:
Ook ad.nl schrijft over Steven Berghuis incident. Goed dat hij op komt voor Brian Brobbey, hoewel slaan/fysiek contact natuurlijk geen goed voorbeeld is.
Hij heeft dus een boete gekregen van de club. Dan zal de eerder genoemde racistische verwensing niet kloppen. Zelfs het huidige Ajax management zal toch een speler die opkomt voor een speler die "kankerneger" genoemd wordt, niet 2 uur later een boete geven.

Sta ik alsnog achter hem :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-05 00:51
PWM schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Hij heeft dus een boete gekregen van de club. Dan zal de eerder genoemde racistische verwensing niet kloppen. Zelfs het huidige Ajax management zal toch een speler die opkomt voor een speler die "kankerneger" genoemd wordt, niet 2 uur later een boete geven.

Boete heeft meer te maken met zijn voorbeeldfunctie, niet zozeer dat hij op komt voor Brian Brobbey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Laten we lekker in een kringetje gaan zitten voor een groepsgesprek en samen een liedje zingen en er daarna uitgebreid over praten...
Heel soms is gewoon een keer een tik geven een prima oplossing.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:30
Harribo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:51:

Feyenoord...ik vind het team niet overlopen van kwaliteit maar ze fungeren goed als team
Waarom wordt Feyenoord nog steeds onderschat? Het blijkt kennelijk moeilijk te geloven dat Feyenoord voor de verandering eens goed gescout heeft. Op de vleugels is er nog verbetering nodig maar het verdedigende centrum van Feyenoord is waarschijnlijk ook kwalitatief het beste van Nederland en in elk geval Ajax mocht willen dat ze daar iemand als Kokcu hebben. Gimenez zou bij elke eredivisie ploeg gewoon de nummer negen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

PWM schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Filmpje nog een paar keer gekeken. Berghuis lijkt er al een moment te staan, het is niet dat hij er heen loopt. Brobbey kan ik niet zien in dit filmpje.

Pagina: 1 ... 331 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023