O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wijndal
Timber
Bassey
Alvarez
Kudus
Rensch
Bergwijn
Taylor
Klaassen
Sanchez
Het wordt nog druk deze zomer….
En Rulli heeft ook nog geen enkel punt gepakt in 17 wedstrijden.
Zonder dip had Twente gewoon om p2-3 meegedaan en misschien nog wel langer outsider voor 1Dwight84 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:07:
Mooie goal van Cerny. Twente had echt op de 4de plek moeten staan. overklast Ajax met alles. Blij dat het seizoen er dan echt op zit.
Dank Twente. doe ook maar AZ even winnen.
Teleurgesteld maar ik heb er vrede mee.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Weten ze wel, maar in de praktijk uitvoeren is altijd lastiger dan wat de theorie voorschrijft.Russel88 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:09:
Ajax verdedigers weten niet dat ze de bal weg mogen trappen in eigen 16? Tjonge jonge wat een geklungel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zet Timber maar met stip op 1 van spelers die op moeten bokken.Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:08:
Heitinga
Wijndal
Timber
Bassey
Alvarez
Kudus
Rensch
Bergwijn
Taylor
Klaassen
Nu vang je misschien nog 30m, wordt alleen maar minder.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Rulli heeft heel wat 1 op 1 situaties gepakt, vandaag ook weerAghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:08:
Heitinga
Wijndal
Timber
Bassey
Alvarez
Kudus
Rensch
Bergwijn
Taylor
Klaassen
Sanchez
Tjah dat telt dus niet.Player1S schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:09:
[...]
Zonder dip had Twente gewoon om p2-3 meegedaan en misschien nog wel langer outsider voor 1
⏩ PVOutput☀️
Als het aan een speler niet ligt is het Rulli. Wat mij betreft de enige speler die volgend seizoen nog in de basis staat.Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:08:
L
XXXVI
Gelukkig speelt Ajax in deze laatste speelronde niet tegen De Graafschap!Quad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:11:
Oioi, Feyenoord op gelijke hoogte, straks worden ze nog landskampioen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Makkelijk. Spelen echt leuk voetbal hoor.Player1S schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:09:
[...]
Zonder dip had Twente gewoon om p2-3 meegedaan en misschien nog wel langer outsider voor 1
Tja zonder 'dip' was Ajax ongeslagen kampioen.. en Feyenoord ook, en PSV ookPlayer1S schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:09:
[...]
Welkom bij de LOI cursus: PSV geeft het weg.
[ Voor 45% gewijzigd door Maarten_E op 28-05-2023 16:14 ]
En ook enorme fouten gemaakt, ook vandaag weer.Exocet schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:10:
[...]
Rulli heeft heel wat 1 op 1 situaties gepakt, vandaag ook weer
Ajax onwaardige keeper.
Die speelt al de hele wedstrijd zijn eigen wedstrijd, duidelijk bezig met een transfer. Hoe vaak hij Hato wel niet het in zijn eentje liet vogelen omdat hij het middenveld in was gelopen en er dus grote gaten in het midden lag, dan ook nog terug sjokken in plaats van rennen.toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:09:
Kanonnen Timber.. Wil je leider achterin zijn of niet? Trek je bek dan open dat jij die bal wegrost en sta niet te kijken....
Maar hele seizoen al grote mond over hoe goed hijzelf wel niet is.
Serieus?carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:15:
Heeft AZ nog iets te winnen eigenlijk met plek 3 ipv 4?
nee, gat is 2 puntenMaarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:14:
Is gelijkspel voor AZ voldoende?
EL vs voorrondes CEL volgens mij.carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:15:
Heeft AZ nog iets te winnen eigenlijk met plek 3 ipv 4?
Terecht toch? ik zie niks vreemds in die herhaling waardoor het er geen zou zijn.carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:13:
Ja daag hahaha, penalty?
[ Voor 40% gewijzigd door Dwight84 op 28-05-2023 16:16 ]
Welke wedstrijd heb je het over? Rode kaart is buiten ernstig gemeen spel al jaren afgeschaft.mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:15:
Penalty en rode kaart. Maarja, die rode kaart durft de scheids niet te geven.
De intentie van de aanvaller vooral. Die probeert al niets meer. Je ziet hem wachten op het contact, zonder nog iets met die bal te willen. Maar terecht inderdaad.toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:15:
[...]
Terecht toch? ik zie niks vreemds in die herhaling waardoor het er geen zou zijn.
*knip*
Die eerste, maar tweede mag ook. Zo, dan kijk je zeker geen Real Madrid? Geweldige speler maar echt *knip*eerste klas, maar ja dat heb je met de meeste Zuid-Amerikanen. Ook altijd bij opstootjes betrokken en zo.Vos schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:59:
[...]
K als kut? Klote? Vinicius is toch geen misselijke speler.
*knip*

Hou het eens vriendelijk en laat het op de man spelen en clubbrillen achterwege.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2023 16:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit was zeker rood want je ziet dat ie naar de speler kijkt als die aan komt glijden.Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:17:
Als die van vd Hoord rood was dan is deze het ook. Komt Berghuis goed weg, of vd Hoorn had gewoon pech.
U bedoelt UCL (UEFA Conference League)?
In dat geval heb je gelijk
Voor vd Sar bedoel jecarpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:18:
PSV doet wel z'n best voor Ajax, tijdrekken continu.
Zo had ik hem nog niet bekeken!
Nee, dat verkopen ze gewoon aan ons.Napo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:16:
[...]
Welke wedstrijd heb je het over? Rode kaart is buiten ernstig gemeen spel al jaren afgeschaft.
Een rode kaart is niet hetzelfde als iemand moedwillig een poot breken.
Lol die ja, te veel afkortingen zijn er nuSuperkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:19:
[...]
U bedoelt UCL (UEFA Conference League)?
In dat geval heb je gelijk
Stewards be like ‘gecontroleerd’carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:21:
Hoe komen die fakkels nu weer binnen, man man man.
Op zoek naar een staking? Waarom nu fakkels? Voor wat?carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:21:
Hoe komen die fakkels nu weer binnen, man man man.
Goede vraag, echt heel apart. Heel dat veld zwart. Wat een leeghoofden.Vos schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:21:
[...]
Op zoek naar een staking? Waarom nu fakkels? Voor wat?
Ik denk met weemoed terug aan Martinez (en Nico).toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:21:
Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat Timber ons vele malen meer punten heeft gekost dan Bassey.
Ernstig gemeen spel kan inderdaad ook zonder een been te breken. Je punt?mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:20:
[...]
Nee, dat verkopen ze gewoon aan ons.
Een rode kaart is niet hetzelfde als iemand moedwillig een poot breken.
De gele kaart voor El Ghazi is zeker terecht, geen enkel vraagteken daarover.carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:23:
Waarom hij wel z'n 2e en Clasie niet?
Nope, ook voor wegnemen doelrijke kansen zonder voor de bal te gaan. Maar dat gold hier natuurlijk ook niet.Napo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:16:
[...]
Welke wedstrijd heb je het over? Rode kaart is buiten ernstig gemeen spel al jaren afgeschaft.
Als Ajacied zou ik vooral mij door de club bestolen voelenMaarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:24:
Als Ajacied zou ik mij wel bestolen voelen, ga het niet ontkennen mocht AZ nog een goal maken.
Beetje dus zoals ik als PSV’er

Dat is de enige kans nog. Dat het zo opzichtig is dat beide teams gestraft wordenMaarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:24:
Als Ajacied zou ik mij wel bestolen voelen, ga het niet ontkennen mocht AZ nog een goal maken.
Waarom werd Brobbey eigenlijk gewisseld? Blessure of 'tactisch'?Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:24:
Man man man Lucca
Ik zit er met smart op te wachten.Maarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:24:
Die had 1x 90 min gespeeld en moest nu uitrusten denk ik. Nee ik denk tactisch maar dat is niet goed uitgepakt.toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:25:
[...]
Waarom werd Brobbey eigenlijk gewisseld? Blessure of 'tactisch'?
Niemand die het weet. Volgens mij weet Heitinga het zelf ook niet.toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:25:
[...]
Waarom werd Brobbey eigenlijk gewisseld? Blessure of 'tactisch'?
Misschien had Brobbey gewoon geen zin meer om in dit elftal te spelen.Dwight84 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:26:
[...]
Niemand die het weet. Volgens mij weet Heitinga het zelf ook niet.
Ik had al zo'n vermoeden.. je zou je enige gevaarlijke speler eens laten staan.Dwight84 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:26:
[...]
Niemand die het weet. Volgens mij weet Heitinga het zelf ook niet.
Geef hem groot gelijk.Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:27:
[...]
Misschien had Brobbey gewoon geen zin meer om in dit elftal te spelen.
of scorencarpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:28:
PSV zou ook gewoon kunnen proberen om die bal eens vast te houden.
Nouja, het scoreverloop bij AZ-PSV helpt bepaald niet mee. En nee, een seizoen wordt in principe niet bepaald door de laatste wedstrijd, maar als het directe concurrenten zijn met een gezamenlijke "vijand" die men dwars kan zitten met een bepaald scoreverloop in jouw wedstrijd...dglavimans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:25:
[...]
Als Ajacied zou ik vooral mij door de club bestolen voelen
Beetje dus zoals ik als PSV’er
Maar inderdaad, PSV heeft zichzelf ook niet geholpen.
Ahh, 1-2 PSV, Simons heeft aan mijn essay geen boodschap..
Als je wilt scoren nietcarpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:28:
PSV zou ook gewoon kunnen proberen om die bal eens vast te houden.
Deze zin doet heel veel pijn aan mijn ogen, ik pak de bleek.carpebios schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:28:
Simons, de redder van Ajax!

Hopelijk stapt er vanavond iemand op.
De quote der quotes.Maarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:29:
[...]
Deze zin doet heel veel pijn aan mijn ogen, ik pak de bleek.
Dat kunnen ze niet zo lang Ajax niet voorstaat.Maarten_E schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:28:
maar als het directe concurrenten zijn met een gezamenlijke "vijand" die men dwars kan zitten met een bepaald scoreverloop in jouw wedstrijd...
Ajax puntverlies is kansen voor AZ op een plaats winst maar dan moesten ze zelf winnen
30 jaar geleden was Simons met een brancard van het veld afgedragen.
Verdacht goed?mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:30:
Daar komt PSV weer verdacht goed weg.
Blij dat het seizoen erop zit, volgend seizoen kan het alleen maar beter worden, wat een ellende.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Ze moeten volgend seizoen in de top 2 eindigen ivm CL, die inkomsten gaan flink omhoog, o.a. door 10 CL wedstrijden in de groepsfase.Aghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:29:
Ben benieuwd wat Ajax gaat doen komend seizoen. Ik zou doorselecteren en vanuit de jeugd weer opbouwen. Het opnieuw fors investeren om een top elftal te krijgen zie ik niet gebeuren. Te risicovol en het gat is veel te groot. Dat geeft ook ruimte voor een coach die tijd krijgt om te bouwen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Begin is al gemaakt met BrancoAghanim schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:29:
Ben benieuwd wat Ajax gaat doen komend seizoen. Ik zou doorselecteren en vanuit de jeugd weer opbouwen. Het opnieuw fors investeren om een top elftal te krijgen zie ik niet gebeuren. Te risicovol en het gat is veel te groot. Dat geeft ook ruimte voor een coach die tijd krijgt om te bouwen.
PSV (en Ruud) heeft het dit jaar gewoon goed gedaan met dit matige elftal, zeker na vertrek van Gakpo.2 prijzen en voorronde CL. Daar hadden ze denk ik bij de start voor getekend (ervan uitgaande dat Ajax met die monster investering een nog groter gat zou trekken).mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:30:
Daar komt PSV weer verdacht goed weg.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023