Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 327 ... 331 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:12
bie100 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:54:
[...]

tja dat is ook de reden waarom ze Slot wilde hebben :) maar buiten dat hij zal wel een paar knikkers meer verdienen nu dat speelt ook een rol

maar wel leuk dat die blijft ;)
Meer geld is niet altijd beter, hij krijgt al prima betaald, denk niet dat hij zich zorgen hoeft te maken over zijn financiën. Als hij zich daar op z'n plek voelt, dan ik me prima voorstellen dat hij blijft. Het lastige is dat het na de afgelopen jaren eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.

Doen ze het goed, dan is dat "logisch", doen ze het slecht, dan zal Slot de verantwoordelijke zijn. Geen hele fijne positie, maar dat is het leven van een voetbaltrainer I guess.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Road to Wembly 2024 :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:15:
[...]

Benieuwd of alle supporters die hem al verketterden dat ook doen
Daar heb ik er echt 0 van gezien :? Hij kan sowieso de rest van zijn leven gratis uit eten in Rotterdam :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
TIGER1125 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:54:
Vermoed dat er misschien wel al contacten zijn gelegd ten aanzien van volgend seizoen, dat hij dan alsnog gehaald wordt door de Spurs. Vergeet niet dat Slot best een aardig voetbal verhaal kan vertellen en misschien wel een plan heeft voor aankomend seizoen en het seizoen daarna heeft met de ontwikkeling van spelers die dan ineens heel interessant kunnen zijn voor de Spurs na wat CL en in de benen en een jaar extra ontwikkeling. (bijv. Slot, met Kokcu en Giménez in de zomer van '24 dan over.)
Denk je serieus dat de Spurs nu even een jaartje aan gaan klooien om op Slot te wachten?
Nog niet misschien >:)

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:17:
[...]

Daar heb ik er echt 0 van gezien :? Hij kan sowieso de rest van zijn leven gratis uit eten in Rotterdam :)
Jij leest de reacties onder de artikelen op FR12 niet? :+ Wat een gekots daarin plaatsvond, niet te filmen..

per aspera ad astra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Zie gisteren hier in het topic alleen al?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:19:
[...]

Zie gisteren hier in het topic alleen al?
Nou is verketteren wel een heel woord hé. Teleurstelling heb ik wel gezien hoor. Hooguit wat onbegrip. Maar verketteren is toch wel even een andere gradatie.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Beetje mixed, voor zijn internationale status was naar de PL of Duitse competitie gaan, wellicht een goede boost geweest. Aan de andere kant, kun je ook enorm falen.

In mijn ogen is zeker dat manager skills meespelen, maar ook een portie geluk (goed team, concurrent laat punten vallen, etc.). Dus of FEY opnieuw zo'n goed seizoen heeft moet ik maar zien.

Ik vind Arteta ook een goede coach, maar weet ook dat opnieuw meevechten voor het kampioenschap enorm moeilijk gaat worden. Wat ik bedoel te zeggen, is dat ik hoop dat niet iedere Feyenoorder weer zo'n hoge verwachtingen heeft met het aanblijven van Slot.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:19:
[...]

Denk je serieus dat de Spurs nu even een jaartje aan gaan klooien om op Slot te wachten?
Nog niet misschien >:)
Ik denk dat zij gaan kijken binnen de PL, zoals die manager van Brighton bijvoorbeeld. Of uitkomen bij managers die worden ontslagen binnenkort.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
Jaa ik was ook teleurgesteld als hij Tottenham als een stap omhoog had gezien. Er zijn clubs te bedenken die niet te weigeren zijn, maar die komen nog niet voor Arne Slot. Had een Arsenal of Liverpool met Champions League op zak interesse gehad, dan is het een ander verhaal.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 13:24

CR1691

Hero of Time

Nu slot blijft is Feyenoord volgend jaar wel titelkandidaat nummer 1. Paar gerichte versterkingen erbij en je speelt weer voor het kampioenschap. Bij Ajax en psv is het maar afwachten wat ze er vanaf gaan brengen.

PSN: Finally_Chris

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:21:
[...]

Nou is verketteren wel een heel woord hé. Teleurstelling heb ik wel gezien hoor. Hooguit wat onbegrip. Maar verketteren is toch wel even een andere gradatie.
Nou ja... als ie weg wil moet ie maar optyfen, geldgraaier, na 2 maanden weer ontslagen.. Dat valt bij mij niet onder onbegrip ;)

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:28:
Nu slot blijft is Feyenoord volgend jaar wel titelkandidaat nummer 1. Paar gerichte versterkingen erbij en je speelt weer voor het kampioenschap. Bij Ajax en psv is het maar afwachten wat ze er vanaf gaan brengen.
De transferzomer moet nog beginnen...

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:21:
Beetje mixed, voor zijn internationale status was naar de PL of Duitse competitie gaan, wellicht een goede boost geweest. Aan de andere kant, kun je ook enorm falen.

In mijn ogen is zeker dat manager skills meespelen, maar ook een portie geluk (goed team, concurrent laat punten vallen, etc.). Dus of FEY opnieuw zo'n goed seizoen heeft moet ik maar zien.

Ik vind Arteta ook een goede coach, maar weet ook dat opnieuw meevechten voor het kampioenschap enorm moeilijk gaat worden. Wat ik bedoel te zeggen, is dat ik hoop dat niet iedere Feyenoorder weer zo'n hoge verwachtingen heeft met het aanblijven van Slot.
Anderzijds, als hij het kunstje weer weet te flikken volgend seizoen staan de top clubs voor hem in de rij.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:34:
[...]

[...]

Dit klinkt dan wel weer heel tegenstrijdig gezien alle andere berichten (incl dat ie gisteren nog naar Londen is gereisd).
Dit is namelijk van gisteren:

[...]
[dunglish]

It looks like it's cucumber time, in (English) football!

[/dunglish]

En die komkommer rijdt ook nog eens aan de verkeerde kant van de weg.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
MaZo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:32:
[...]
Anderzijds, als hij het kunstje weer weet te flikken volgend seizoen staan de top clubs voor hem in de rij.
Dat ligt er denk ik ook aan hoe ie in de CL presteert. Stel Feyenoord wordt kampioen maar haalt 0 uit 6 in de CL, dan moet ik nog maar zien of er een topclub voor hem komt.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:30:
[...]

De transferzomer moet nog beginnen...
Dat klopt maar bij Feyenoord blijft de core groep bij elkaar. Er wordt verwacht dat kokcu vertrekt maar de eerste vervangers zijn al binnen.

Er liggen op dit moment alleen problemen op de vleugel. Als Feyenoord de groep grotendeels bij elkaar weet te houden, het nieuws over slot gaat daar zeker een bijdrage aan leveren net als cl voetbal, en je gerichte versterkingen haalt, ben je gewoon weer titelkandidaat.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:47
CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:28:
Nu slot blijft is Feyenoord volgend jaar wel titelkandidaat nummer 1.
Ik zet ze in de poule voor komend seizoen op één; gegarandeerde extra punten. Wat jij al zegt zie ik PSV en Ajax ook niet zo snel uit de huidige malaise komen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:30:
[...]

Nou ja... als ie weg wil moet ie maar optyfen, geldgraaier, na 2 maanden weer ontslagen.. Dat valt bij mij niet onder onbegrip ;)
Ze hebben al de nodige zaken geregeld om hem te pleasen voor komend seizoen. Daarbij spreekt zijn contract extreem veel waardering uit voor Eredivisie begrippen. Zelfs te Kloese zegt nee tegen een zaadclub als Tottenham. Arne verdiend beter dan dat.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:37:
[...]

Ik zet ze in de poule voor komend seizoen op één; gegarandeerde extra punten. Wat jij al zegt zie ik PSV en Ajax ook niet zo snel uit de huidige malaise komen.
PSV en Ajax hebben het geld dus die komen echt wel weer bovendrijven. Maar zie eerst inderdaad maar eens de geschikte trainer en versterkingen te vinden. Wat dat betreft lijkt PSV in de grootste problemen te zitten.

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Nu online
[...]

Helaas wel gelezen op FR12.

Ben blij dat ie nog een jaartje blijft !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:38:
[...]

PSV en Ajax hebben het geld dus die komen echt wel weer bovendrijven. Maar zie eerst inderdaad maar eens de geschikte trainer en versterkingen te vinden. Wat dat betreft lijkt PSV in de grootste problemen te zitten.
Want geld lost alles op?

PSV heeft inmiddels weer wel een competente TD.

Helaas kwam die te laat om Ruud van Nistelrooij te behouden voor de club. Maar misschien was de keuze voor hem ook niet de beste gezien het materiaal en de match met de rest van de crew.

Hoe voetbalondernemingen maar steeds dezelfde fouten blijven maken door te denken dat een goede voetballer ook een goede coach, TD of (algemeen) directeur (!) maakt, is mij echt een raadsel.

Zonder ook enige aan- of opleiding die terzake kundigheid doet veronderstellen.

Wat dat betreft zijn ze, zeker wanneer beursgenoteerde ondernemingen betreft, echt te incompetent voor woorden...

[Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2023 10:43]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:38:
[...]
PSV en Ajax hebben het geld dus die komen echt wel weer bovendrijven.
Met geld koop je geen talent. Anders hadden de mannen nu een geen huldiging op het Leidscheplein gehad :+

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:48:
[...]

Met geld koop je geen talent. Anders hadden de mannen nu een geen huldiging op het Leidscheplein gehad :+
Maakt het leven een stuk makkelijker. En die clubs hebben altijd aantrekkingskracht. Maar ja, bestuurlijk is het dramatisch.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:00
Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:48:
[...]

Met geld koop je geen talent.
nee klopt die leidt je normaal gesproken zelf op ( en die verkoop je weer zo snel mogelijk)

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:20
Had het totaal niet verwacht en vraag me dan ook af wat de waarheid is.

Hebben ze echt niet onderhandeld over Tottenham en liegen alle nieuws sites?
Of is die nu gewoon bezig met damage control?

Desondanks zie ik nog een mooi jaar in het verschiet voor Feyenoord.
Maar, de vraag is wel... wat als Tottenham nou toch komt met een bod van 15/20 miljoen voor Slot?

Nu gooi ik eventjes een idee op.
Xavi is naar verluidt pissig over het vertrek van Ruud... Hij wilt graag CL spelen.
Maybe een idee voor volgend seizoen in plaats van Idrissi?

[Voor 19% gewijzigd door Just_jan op 25-05-2023 11:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:05
Slot in het AD: "Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij. Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging: Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.” (Bron: ESPN).

Ik vind dit nou niet direct de lading 'Slot blijft bij Feyenoord' dekken. Voeg je daar 'voorlopig' aan toe, dan kan ik het wel volgen. Bovenstaande had anders vanaf het begin al gecommuniceerd kunnen worden, had een hoop onrust gescheeld. Zou me niet verbazen als, wanneer een andere club zich meldt (of Tottenham 'terugkomt') de boel alsnog in beweging kan komen. Herinner me ooit een persconferentie met Wesley Sneijder die vertelde sowieso nog een seizoen bij Ajax te blijven. Dag later kwam Real Madrid. Oké, dat was én Ajax én betrof een speler, maar het duidt wel hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn is.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:46

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Quad schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:09:
Geweldig nieuws. Slot is echt een aanwinst voor de Eredivisie gebleken.
Helemaal geen geweldig nieuws. :P
Ik geloof het pas helemaal wanneer de transfermarkt gesloten is maar het zou voor beide partijen de beste keuze zijn. Als de trainer die de huidige stijl op poten heeft gezet blijft is de kans dat sterkhouders nog een jaartje willen blijven ook groter. Dat vergroot je kans op nog een succesvol jaar aanzienlijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:26:
Jaa ik was ook teleurgesteld als hij Tottenham als een stap omhoog had gezien. Er zijn clubs te bedenken die niet te weigeren zijn, maar die komen nog niet voor Arne Slot. Had een Arsenal of Liverpool met Champions League op zak interesse gehad, dan is het een ander verhaal.
Een PL topclub met grote kans op CL-deelname bij een beetje redelijk draaien ís gewoon een stap omhoog hoor, een flinke zelfs.
Toch ben ik blij dat hij daar niet heen lijkt te gaan, de kans dat je daar niet slaagt is ook best wel groot en dat gun ik hem ook weer niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:36:
[...]

Dat klopt maar bij Feyenoord blijft de core groep bij elkaar.
Hoop je. Dat dacht Schreuder vorig jaar namelijk ook.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

mefjoew schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:24:
Slot in het AD: "Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij. Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging: Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.” (Bron: ESPN).

Ik vind dit nou niet direct de lading 'Slot blijft bij Feyenoord' dekken. Voeg je daar 'voorlopig' aan toe, dan kan ik het wel volgen. Bovenstaande had anders vanaf het begin al gecommuniceerd kunnen worden, had een hoop onrust gescheeld. Zou me niet verbazen als, wanneer een andere club zich meldt (of Tottenham 'terugkomt') de boel alsnog in beweging kan komen. Herinner me ooit een persconferentie met Wesley Sneijder die vertelde sowieso nog een seizoen bij Ajax te blijven. Dag later kwam Real Madrid. Oké, dat was én Ajax én betrof een speler, maar het duidt wel hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn is.
Hij heeft een solide onderhandelingspositie om zijn contract open te breken bij Feyenoord, en wellicht geeft dat nu de doorslag.

Ga na, dat hij zowel in de CL met Feyenoord als in de PL met Tottenham voldoende afbreukrisico zal hebben.

En dan is het beter de strijd aangaan met het Legioen dat je kent (pun intended), dan met het onbekende.

Weg kan hij altijd nog, de uitdaging ligt juist bij blijven en cashen voor de club.

Als je hiermee bij wijze van spreken Kökçu kunt behouden voor nog 1/2 - 1 jaar (CL verzekerd, in plaats van niet echt lekker starten in de PL, kans aanzienlijk), dan ben je helemaal spekkoper.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:02:
Nu gooi ik eventjes een idee op.
Xavi is naar verluidt pissig over het vertrek van Ruud... Hij wilt graag CL spelen.
Maybe een idee voor volgend seizoen in plaats van Idrissi?
Sinds wanneer gaat Feyenoord 30m+ (en vermoedelijk nog veel meer) voor een speler neerleggen?
Die 12m clausule is alleen voor PSG, niet voor elke andere club.

En wat betreft onderhandelingen... hij zal voor de onderhandelingen afgehaakt zijn dus nu technisch gelijk hebben. Maar hij laat het klinken alsof er helemaal niet gesproken is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:15:
Pff bij Ajax ligt heel de organisatie onder vuur, bij PSV alleen Van Nistelrooij terwijl je daar toch ook je vraagtekens mag hebben over het hogere management (en ook al een stuk langer dan bij Ajax)
Gerbrands foetsie, Brands die Van Nistelrooij overhaalt om toch maar coach te worden, De Jong eruit, ff twee sterkhouders verkopen, hommeles tussen de hoofdtrainer en de assistenten. Nee, echt rustig is het daar ook niet geweest, alleen zwermen daar minder riooljournalisten bovenop.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Just_jan
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:31:
[...]

Sinds wanneer gaat Feyenoord 30m+ (en vermoedelijk nog veel meer) voor een speler neerleggen?
Die 12m clausule is alleen voor PSG, niet voor elke andere club.

En wat betreft onderhandelingen... hij zal voor de onderhandelingen afgehaakt zijn dus nu technisch gelijk hebben. Maar hij laat het klinken alsof er helemaal niet gesproken is.
Dat bedoel ik ook.

Het zou mij niet verbazen als die nu teruggaat naar PSG om daarna verhuurd te worden aan Feyenoord.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:29:
En dat zal ook een belangrijk aspect zijn denk ik. Mocht Feyenoord toch ineens meer gaan verkopen dan ze nu roepen dan zal Slot misschien net zo kijken als Schreuder en ineens weer een stuk minder loyaal zijn. Voordat je het weet is 'ie dan alsnog weg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-05 15:08
mefjoew schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:24:
Herinner me ooit een persconferentie met Wesley Sneijder die vertelde sowieso nog een seizoen bij Ajax te blijven. Dag later kwam Real Madrid. Oké, dat was én Ajax én betrof een speler, maar het duidt wel hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn is.
Hier had ik het ook al over met vriend van me, zie Sneijder inderdaad nog zo zitten met van geel en de champoepel.
Nu werkt het bij trainers natuurlijk wel net even anders over het algemeen, maar Slot was ook opeens weg bij az toen ze belden vanuit rotterdam.

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:58
Gonadan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:35:
[...]

En dat zal ook een belangrijk aspect zijn denk ik. Mocht Feyenoord toch ineens meer gaan verkopen dan ze nu roepen dan zal Slot misschien net zo kijken als Schreuder en ineens weer een stuk minder loyaal zijn. Voordat je het weet is 'ie dan alsnog weg.
Lijkt mij geen vergelijkbare situatie, voor Slot blijven spelers en Schreuder was nieuw maar we gaan het zien.

Ik vind het toch wel vreemd dat hij toch blijft, is het toch de media die de boel enorm heeft opgeblazen? Slot heeft aangegeven dat hij sowieso een oriënterend gesprek wilde. En de media en zijn zaakwaarneemster (die geld rook) de boel opgeblazen, strange.

• Gonadan

Gonadan

epo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:38:
Lijkt mij geen vergelijkbare situatie, voor Slot blijven spelers en Schreuder was nieuw maar we gaan het zien.

Ik vind het toch wel vreemd dat hij toch blijft, is het toch de media die de boel enorm heeft opgeblazen? Slot heeft aangegeven dat hij sowieso een oriënterend gesprek wilde. En de media en zijn zaakwaarneemster (die geld rook) de boel opgeblazen, strange.
Absoluut vergelijkbaar. Beiden denken een selectie te krijgen die redelijk op orde is en waar niet te veel uit verkocht zal worden. Wanneer die verwachting tegen eerdere uitspraken in niet waargemaakt wordt zal dat Slot net zo irriteren als het Schreuder deed.

Het enige voordeel voor Slot is inderdaad dat hij al een band met de spelers heeft, en ze daardoor misschien meer bereid zijn te blijven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:27:
[...] Ik geloof het pas helemaal wanneer de transfermarkt gesloten is [...]
Trainers kunnen altijd de overstap maken :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:08:
Dat klopt inderdaad, maar dat is wel een soort mentale grens waarop voor veel clubs alles wel definitief moet zijn voor een paar maanden. (tenzij de trainer niet presteert uiteraard :+ ) Dus de kans dat hij dan nog een club gaat vinden zal niet groot zijn.

[Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 25-05-2023 12:11]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:00
Henkie_NtA schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:36:
[...]
, maar Slot was ook opeens weg bij az toen ze belden vanuit rotterdam.
nou ja niet opeens hij had daarvoor al wat gesprekken gevoerd alleen was dat buiten AZ om vandaar dat die op non-actief is gezet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Napo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:08:
[...]

Hence the name… 🚂

[Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2023 12:17]

• Just_jan
Gonadan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:41:
[...]

Absoluut vergelijkbaar. Beiden denken een selectie te krijgen die redelijk op orde is en waar niet te veel uit verkocht zal worden. Wanneer die verwachting tegen eerdere uitspraken in niet waargemaakt wordt zal dat Slot net zo irriteren als het Schreuder deed.

Het enige voordeel voor Slot is inderdaad dat hij al een band met de spelers heeft, en ze daardoor misschien meer bereid zijn te blijven.
De vraag is nu wel een beetje, wat met Kokcu?
Hij en Slot zijn close en zal mij niet verbazen als die denkt "Weetje wat, ik ga de CL in met Feyenoord."

Dan heb je, Kokcu, Wieffer, Timber, Zerrouki, V/D Belt voor 2 posities.
Lijkt mij toch teveel van het goede.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:56
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:28:
[...]

De vraag is nu wel een beetje, wat met Kokcu?
Hij en Slot zijn close en zal mij niet verbazen als die denkt "Weetje wat, ik ga de CL in met Feyenoord."

Dan heb je, Kokcu, Wieffer, Timber, Zerrouki, V/D Belt voor 2 posities.
Lijkt mij toch teveel van het goede.
Niets mis mee toch als je als CL speelt, ze krijgen allemaal hun salaris netjes aan het einde van maand.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Just_jan
Bossie schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:33:
[...]

Niets mis mee toch als je als CL speelt, ze krijgen allemaal hun salaris netjes aan het einde van maand.
Meer in de gedachtegang van "kapitaalvernietiging"
Maar, goed... achteraf is het makkelijk praten als iedereen blijkt te blijven.

Denk dat iedereen ziet dat Feyenoord alleen nog echt versterkingen nodig heeft op de vleugels.
Een type Karlson, Xavi, Berghuis zou niet mistaan.

Paxiao begint wel een beetje te draaien, maar dan heb je nog steeds Dilrosun en Alireza... waar je niet echt de CL mee in kan. :+

• CR1691

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:29:
[...]

Feyenoord zit in een heel andere positie. Geld is minder hard nodig en het zijn lange contracten. Als ze gaan levert het veel op en kan er nog meer geïnvesteerd worden.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

epo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:38:
[...]

Waar heeft Slot dat aangegeven? Was jij bij die gesprekken?

Dat hij zo graag wilde praten en zelfs rond was kwam vooral uit de media. Het enige dat je slot hoorde zeggen is dat hij tegen sommige clubs geen nee kon zeggen. Daarnaast gaf hij aan dat er nooit over een overstap is onderhandeld maar wel over verlenging.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ach ja de reuring en geruchtenmolen hoort erbij. Ik vind het goed dat er duidelijkheid wordt gegeven en het is goed voor het Nederlands voetbal.

Het kan ook een positieve uitwerking hebben op de selectie dat Slot blijft. Je speelt immers CL met een ploeg die je goed kent.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0rdym23
  • Nu online
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:36:
[...]

Denk dat iedereen ziet dat Feyenoord alleen nog echt versterkingen nodig heeft op de vleugels.
Een type Karlson, Xavi, Berghuis zou niet mistaan.
Met je eerst optie ben ik het eens, de 2e zou mooi zijn maar hij heeft iets wat ik niet zo goed trek maar die 3e hoeft voor mij helemaal niet. Laat die maar lekker bij ajax. ;)

Persoonlijk zou ik een rechtsback erbij ook fijn vinden. Pedersen is te wisselvallig en brengt m.i. aanvallend te weinig.
mocht Geertruida niet spelen als RB is de spoeling rechts achter nogal dun

[Voor 4% gewijzigd door J0rdym23 op 25-05-2023 14:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-05 15:08
Tottenham zou zich misleid voelen door Slot
In Engelse media komt inmiddels iets meer naar buiten over het verhaal achter het aanblijven van Arne Slot bij Feyenoord. De succestrainer zou de interesse van Tottenham Hotspur hebben gebruikt om een verbeterd Feyenoord-contract af te dwingen. Tottenham was bereid om 7 miljoen euro neer te leggen voor Slot. Dat bedrag staat in een clausule in het contract van de trainer, die pas over een jaar geldt. Maar Feyenoord zou meer dan het dubbele hebben geëist. De Engelsen zouden zelf de gesprekken hebben afgekapt. (Bron: Sky Sports)
The plot thickens.

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:58
CR1691 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:59:
[...]

Waar heeft Slot dat aangegeven? Was jij bij die gesprekken?

Dat hij zo graag wilde praten en zelfs rond was kwam vooral uit de media. Het enige dat je slot hoorde zeggen is dat hij tegen sommige clubs geen nee kon zeggen. Daarnaast gaf hij aan dat er nooit over een overstap is onderhandeld maar wel over verlenging.
Hoezo de vraag ik was erbij? Hij was geïnteresseerd in wat Tottenham zou kunnen bieden en heeft dat aangehoord. Daar is toch ook niks mis mee? Ja dat kwam uit de media, vandaar ook dat ik schreef of alles niet door de media is opgeblazen. De hele soap heeft gewoon met geld te maken, en hij heeft gepresteerd dus is het ook waard en het spelletje goed gespeeld hoe het ook gelopen is, misschien horen we daar straks iets over.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Just_jan
J0rdym23 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:12:
[...]

Met je eerst optie ben ik het eens, de 2e zou mooi zijn maar hij heeft iets wat ik niet zo goed trek maar die 3e hoeft voor mij helemaal niet. Laat die maar lekker bij ajax. ;)

Persoonlijk zou ik een rechtsback erbij ook fijn vinden. Pedersen is te wisselvallig en brengt m.i. aanvallend te weinig.
mocht Geertruida niet spelen als RB is de spoeling rechts achter nogal dun
Xavi zou dan ook puur op zijn kwaliteit als speler zijn.
Neymar en Foden vind ik misselijke spelers, maar zou het niet erg vinden om ze een jaartje in de kuip te hebben.
Beetje hetzelfde als met Xavi.

Zijn alle 3 geen realistische opties, maar zulke type spelers zouden wel fijn zijn.
Misschien eventjes een ruil-deal.

PSV mag tijdens de voorronde CL gebruik maken van onze achterhoede zodat ze zich plaatsen.
En dan mogen wij het rest van het seizoen Xavi gebruiken. :P

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 23:03
Gonadan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:28:
[...]

Een PL topclub met grote kans op CL-deelname bij een beetje redelijk draaien ís gewoon een stap omhoog hoor, een flinke zelfs.
Toch ben ik blij dat hij daar niet heen lijkt te gaan, de kans dat je daar niet slaagt is ook best wel groot en dat gun ik hem ook weer niet.
Zoalng Tottenham de huidige voorzitter/eigenaar heeft zullen ze geen CL voetbal meer halen.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Wel grappig die transfer perikelen bij de trainers van de klassieke top 3.

1. Bij Feyenoord zit Slot, die wel of niet weg gaat.
2. van Nistelrooij die bij PSV plots op is gestapt en vriend en vijand verraste
3. Dan Heitinga nog, die wel aan wil blijven, maar Ajax heeft nog geen belissing gemaakt?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
AZ op dit moment:

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

evleerdam schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:35:
Wel grappig die transfer perikelen bij de trainers van de klassieke top 3.

1. Bij Feyenoord zit Slot, die wel of niet weg gaat.
2. van Nistelrooij die bij PSV plots op is gestapt en vriend en vijand verraste
3. Dan Heitinga nog, die wel aan wil blijven, maar Ajax heeft nog geen belissing gemaakt?
Ik gok dat Ajax wacht tot van Halst is aangesteld, morgen is de aandeelhoudersvergadering, en tot het seizoen voorbij is. Ik verwacht dat er volgende week wel duidelijkheid komt naar het publiek hoe ze verder gaan (wellicht dat dat er intern al is?)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Bossie
Hoezo, er staat toch ook dat die clausule pas over een jaar geld?
Klinkt vooral alsof Slot de interesse van Tottenham heeft afgewacht en aangezien een transfer er niet in zit simpelweg voor gekozen heeft om te blijven/duidelijkheid te geven.

Daarnaast zou het me simpelweg niet verbazen dat hij over 2 maanden alsnog de overstap maakt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:11
Bossie schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:16:
[...]

Daarnaast zou het me simpelweg niet verbazen dat hij over 2 maanden alsnog de overstap maakt.
Dat zou me echt verbazen. Slot heeft het bij Feyenoord uitstekend gepresteerd. Wij hebben heel veel baat gehad van Slot als trainer, maar hij natuurlijk ook van ons.
Lijkt me niet meer dan normaal dat hij op een normale manier weg wilt hier. En hij lijkt me zo’n trainer die graag inspraak wil hebben op de spelersgroep. Over 2 maanden is het te kort dag om je nieuwe team te boetseren.
Nee, nog een jaar knallen bij ons en daarna via de voordeur naar een grote Europese club.

• Bossie
Russel88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:43:
[...]

Dat zou me echt verbazen. Slot heeft het bij Feyenoord uitstekend gepresteerd. Wij hebben heel veel baat gehad van Slot als trainer, maar hij natuurlijk ook van ons.
Lijkt me niet meer dan normaal dat hij op een normale manier weg wilt hier. En hij lijkt me zo’n trainer die graag inspraak wil hebben op de spelersgroep. Over 2 maanden is het te kort dag om je nieuwe team te boetseren.
Nee, nog een jaar knallen bij ons en daarna via de voordeur naar een grote Europese club.
Idd, maar als Tottenham na een maand zoeken nog steeds geen nieuwe trainer heeft dan is 14 Miljoen niet zo veel om rust in de tent te krijgen om aan met een normale voorbereiding aan het nieuwe seizoen te kunnen beginnen.

• Russel88
Als dat artikel klopt zijn ze bij Tottenham helemaal gestoord. Bedrag aanbieden wat pas voor volgend jaar geldt.
De tijden dat Feyenoord met een fooi tevreden is, is voorbij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:20
Het is gewoon onderdeel van de onderhandeling.
Dat Feyenoord 14 miljoen vraagt is ook niet realistisch.

• toolkist
  • Niet online
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:34:
[...]

Dat bedoel ik ook.

Het zou mij niet verbazen als die nu teruggaat naar PSG om daarna verhuurd te worden aan Feyenoord.
Mij wel. Hij kan ook de PL of La Liga in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:45:
[...]

Als dat artikel klopt zijn ze bij Tottenham helemaal gestoord. Bedrag aanbieden wat pas voor volgend jaar geldt.
De tijden dat Feyenoord met een fooi tevreden is, is voorbij.
15m vragen is wel het andere uiterste

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:58:
Het is gewoon onderdeel van de onderhandeling.
Dat Feyenoord 14 miljoen vraagt is ook niet realistisch.
Ik begreep 10M voor Slot [2x de afkoopsom] en 5M voor zijn assistenten, lijkt me niet heel onrealistisch.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:02
Nooit getwijfeld aan het blijven van Slot O-)

• Russel88
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:15:
[...]

Volgende headline: Simons zegt Spurs af en komt op huurbasis naar Feyenoord met optie op koop :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Just_jan
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:15:
[...]

Xavi in de PL? Nooit.
Om dezelfde reden waarom een Neymar never nooit zal slagen in de PL mocht die daarheen gaan.
Kunnen ze fysiek totaal niet aan.

snip, houd eens op
Zie je hem al tegen het fysieke spel van de PL?

Allemaal leuk en aardig de Nederlands competitie, maar hij kan ik wel lekker zijn gang gaan.
La Liga vind ik wel iets voor hem, ja.

[Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 25-05-2023 18:34]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:12
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:27:
[...]

Xavi in de PL? Nooit.
Om dezelfde reden waarom een Neymar never nooit zal slagen in de PL mocht die daarheen gaan.

<knip>

Allemaal leuk en aardig de Nederlands competitie, maar hij kan ik wel lekker zijn gang gaan.
Kom erin @Outerspace , je hebt posts die minder belachelijke zaken hebben aangehaald verbannen.

[Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 25-05-2023 18:34]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Reiziger heeft een nieuwe job

[Voor 27% gewijzigd door Exocet op 25-05-2023 18:10]

• mavaros
  • Laatst online: 17:02
LoneRanger schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:18:
[...]

Ik begreep 10M voor Slot [2x de afkoopsom] en 5M voor zijn assistenten, lijkt me niet heel onrealistisch.
Ik neem aan dat Feyenoord ook nog wel iets van € 150000000,- in een potje heeft zitten, om het elftal voor volgend seizoen op orde te krijgen.

Als je met de grote jongens wilt meedoen in de CL, zal er serieus versterking moeten komen. En dat gaat Feyenoord niet meer voor een grijpstuiver kunnen kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:38
Mooi zo, veeeeeeeeel beter dan Van der Looi, wat die voor rare beslissingen soms maakte...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Snowdog schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:51:
[...]

Kom erin @Outerspace , je hebt posts die minder belachelijke zaken hebben aangehaald verbannen.
Moet ik dit als een verkapte sneer lezen? Of heb je per ongeluk de quick reply gebruikt ipv de topic report ;)

En ja, redelijk kansloos om altijd hetzelfde af te spelen. Luuk de Jong is een galbak, Simons een huilie, Alvarez komt overal mee weg, Tadic ligt altijd op de grond en Kokcu kan alleen maar de scheids beïnvloeden. Ik ben er ook wel een keer klaar mee.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Russel88
Ik ben serieus zo ontzettend blij. Dit Feyenoord kan nog zoveel beter worden. Financieel hoeven we niks te verkopen, sterker nog we kunnen gewoon de flanken versterken en de rechtsback positie verbeteren.
Met Slot is prolongatie van de titel een reële optie. 2 keer CL op rij. Zo spelen we onszelf weer in de kijker, waardoor spelers weer meer waard worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40
Just_jan schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:27:
[...]

Xavi in de PL? Nooit.

[Mbr]snip, houd eens op[/]

Daar geloof ik niks van. Er zijn genoeg voorbeelden van minder fysieke spelers die wel slagen in de PL. Eriksen bijvoorbeeld, Hazard, Agüero, Robben. En Simons is nog jong. Kwaliteiten heeft ie wel. Als ie zich door kan ontwikkelen, dan komt ie er zeker wel. BL, Premier League, La Liga.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
Russel88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:25:
Met Slot is prolongatie van de titel een reële optie.
Quizvraag: wanneer gebeurde dat voor het laatst?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:31
Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:50:
[...]

Weet ik veel... 61/62?

• Gonadan

Gonadan

[...]

Nooit? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:31
Meeste keren dat zowel Ajax als Psv achter elkaar kampioen werd: 4x titels....... en Wiki schrijft dat Ajax dat 2x overkwam, maar IMO is er in 2020 nooit een titel uitgereikt. Psv overkwam het ook 2x maar die 2x gelden wel vind ik.

ps. Bayern won net 10x achter elkaar een titel. En Juve van 12 tot 2020 9 titels, haha.

• J0rdym23
  • Nu online
[...]

1984

• Superkiwi
Ik weet het antwoord ook niet, daarom stelde ik de vraag hier :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
Sjah schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:45:
ps. Bayern won net 10x achter elkaar een titel.
Toch een beetje het Ajax van Duitsland.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:00
Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 22:18:
Ik weet bet antwoord ook niet, daarom stelde ik de vraag hier :P
@Sjah zat goed, in ‘61 en ‘62

• Maarten_E
Superkiwi schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 22:20:
[...]

Toch een beetje het Ajax van Duitsland.
Toch een beetje het Dynamo Zagreb van Duitsland, dat Bayern.

[Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 25-05-2023 22:39]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Niet Ajax, maar de gemeente Amsterdam heeft uiteindelijk besloten om de huldiging van de Ajax-vrouwen als landskampioen af te blazen. Dat blijkt na onderzoek van de NOS, dat een woordvoerder van de gemeente heeft gesproken. "Ajax wilde niet meewerken aan maandag tweede Pinksterdag op het Leidseplein", zo valt er te lezen. "Ze verzochten ons van die datum en locatie af te zien. Wij waren toen genoodzaakt de stekker eruit te trekken."
Goh wat verrassend na die stemmingmakerij eerder. De dames spelen op diezelfde 2e pinksterdag nog een bekerfinale... Stel ze verliezen die met 4-0, ga je dan nog lekker een feestje bouwen?

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:25:
Ik ben serieus zo ontzettend blij. Dit Feyenoord kan nog zoveel beter worden. Financieel hoeven we niks te verkopen, sterker nog we kunnen gewoon de flanken versterken en de rechtsback positie verbeteren.
Met Slot is prolongatie van de titel een reële optie. 2 keer CL op rij. Zo spelen we onszelf weer in de kijker, waardoor spelers weer meer waard worden.
Feyenoord moet toch nog die 25m aan die bank aftikken? Ookal zit die in een andere stichting of wat dan ook, die laten klappen is ook geen optie. En mochten ze het wel kunnen betalen dan wordt ie via de huur wel weer doorberekend.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:12
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 23:26:
[...]

Goh wat verrassend na die stemmingmakerij eerder. De dames spelen op diezelfde 2e pinksterdag nog een bekerfinale... Stel ze verliezen die met 4-0, ga je dan nog lekker een feestje bouwen?
Ik vind het echt bizar. Die dames mogen gewoon een mooie huldiging krijgen. Nodig scholen uit, of weet ik het maar dit is echt te zwak voor woorden. En ja, bizar wat de supportersclub roept bijvoorbeeld. Achterlijk volk joh

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
AMARONE schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 23:57:
[...]

Ik vind het echt bizar. Die dames mogen gewoon een mooie huldiging krijgen. Nodig scholen uit, of weet ik het maar dit is echt te zwak voor woorden. En ja, bizar wat de supportersclub roept bijvoorbeeld. Achterlijk volk joh
Je hebt dus niet gelezen dat het Parool een totaal verkeerd beeld geschetst heeft?
Sowieso hebben ze al een huldiging gehad, inclusief rondvaart door de grachten en bezoek op het stadhuis.
Nu heeft Ajax alleen gezegd 'op 2e pinksterdag op het Leidse lijkt ons geen goed idee, een andere keer ergens anders prima'.
Dat werd dan weer gebracht alsof Ajax 2024 geopperd had, wat ook weer niet klopte. Pure stemmingmakerij dus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 00:09:
[...]

Je hebt dus niet gelezen dat het Parool een totaal verkeerd beeld geschetst heeft?
Sowieso hebben ze al een huldiging gehad, inclusief rondvaart door de grachten en bezoek op het stadhuis.
Nu heeft Ajax alleen gezegd 'op 2e pinksterdag op het Leidse lijkt ons geen goed idee, een andere keer ergens anders prima'.
Dat werd dan weer gebracht alsof Ajax 2024 geopperd had, wat ook weer niet klopte. Pure stemmingmakerij dus
Uiteraard is dat nieuws ook bij de meeste bekend, maar aangezien dat een genuanceerd beeld geeft en Ajax niet in een negatief daglicht zet, wordt er niet meer over gepraat.
Zo werkt dat helaas tegenwoordig, vooral op sociale media, lekker ophef maken en hoog van de toren blazen over de eerste geluiden, maar zodra dit ontkracht wordt, blijft het stil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:35
toolkist schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 00:09:
[...]

"Ook het gebrek aan vreugdestemming bij en rondom Ajax in het algemeen (in verband met de prestaties van de Ajax 1-mannen dit seizoen) spelen hierin een rol", stelt Ajax. "Om de Ajax-vrouwen volgende week alsnog in de stad te huldigen vinden we onverstandig en ook geen goed signaal naar de Ajax-vrouwen en evenmin naar onze fans."

Ajax geeft volgens de NOS zelf aan dat de prestaties van Ajax 1 meespelen. Hiermee geven ze aan dat het vrouwenvoetbal minder belangrijk is. Iets wat feitelijk ook zo is natuurlijk, maar waar je iets aan kan proberen te doen.

Overigens vind ik een huldiging nadat al een rondvaart heeft plaatsgevonden ook apart.

Tot slot is dit meer iets voor randzaken die het voetbal amusant maken.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:54:
Hiermee geven ze aan dat het vrouwenvoetbal minder belangrijk is. Iets wat feitelijk ook zo is natuurlijk, maar waar je iets aan kan proberen te doen.
Ondertussen 'eist' Ajax voor de nieuwe tv deal dat alle wedstrijden van de KKD en Vrouwen Eredivisie (online) live uitgezonden worden. Dat doet natuurlijk veel meer dan een 2e huldiging voor een paar 100 mensen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Just_jan
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat de speelsters zelf dit ook niet willen.
Dat ze serieus genomen willen worden als voetbalsters, maar dat wanneer er maar 250 man op de huldiging afkomt dit een klein beetje een averechts resultaat heeft.
Je staat voor lul en word niet serieus genomen.

Kan de schuld wel bij Ajax, Supporters or Amsterdam gelegd worden... maar als de speelsters het zelf al niet willen dan word er weer lekker van een mug een olifant gemaakt.

Mochten ze het wel willen, dan laat ze lekker feest vieren met die 2/300 man/vrouw.
Als je niet wil, ga je niet en kijk je niet... zie het probleem niet zo.
Zou het zelf niet op het Leidsche plein doen, maar gewoon lekker op het complex zelf

Beetje hetzelfde als de Feyenoord Vrouwen op de coolsingel gehuldigd zouden worden.
Prachtig en zou er niets op tegen hebben, maar staat natuurlijk wel een klein beetje voor lul als er maar 200 mensen staan.

Maak een leuk/groot feest op een locatie wat overeen komt met de populariteit van het vrouwenvoetbal en kwa verwachting van het grootte van het publiek.
Dat lijkt mij 10x leuker voor de speelsters dan voor lul staan. (maar goed, dat ben ik.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Slot een jaartje erbij en volgend seizoen geen clausule volgende zomer. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:08
Just_jan schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:22:
dan word er weer lekker van een mug een olifant gemaakt.
Het is helaas ontzettend van deze tijd. Een discussie die uitstekend gevoerd kan worden op basis van argumenten kapen door seksisme erbij te betrekken. Nog even en iemand construeert een reden om het ook racistisch te betitelen. Dan kan Sylvana weer op hoge poten kamervragen gaan stellen ;)

XXXVI

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:41
ph4ge schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:12:
Ik ben hier best een beetje opgewonden van geworden :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:38
Vld1989 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:31:
[...]

Ik ben hier best een beetje opgewonden van geworden :9~
ik niet :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou jongens, hij heeft alvast een shirt voor komend seizoen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maarten_E
Ziet er wel tof uit, al ben ik wit/blauw niet echt gewend als Ajax kleuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:12:
En er dan met kerst uitliggen vanwege tegenvallende prestaties. :+

Zonder dollen, ik vind het top dat hij blijft. Hij heeft al wel bewezen wat te kunnen bouwen in korte tijd met attractief en verzorgt voetbal. Eens kijken of hij dat ook kan in de CL en prolongatie van de titel volgend seizoen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
In Almere zijn alle boeren weer homo's volgens het publiek, scheids treedt uiteraard niet op...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:01:
Ziet er wel tof uit, al ben ik wit/blauw niet echt gewend als Ajax kleuren.
En dan dat rode/roze er nog doorheen, nee ik vind em echt afschuwelijk.
Pagina: 1 ... 327 ... 331 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee