Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 326 ... 331 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:33
Dat die het echt niet alleen maar tegen de kleintjes heeft laten zien dit seizoen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:42

dr.lowtune

Deugt niet

“Van Nistelrooij naar Feyenoord “ :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:49

Vos

AFCA

Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:18:
Damn...
Ik open mijn telefoon met de verwachting dat ik lees "Slot gaat definitief weg."

Had niet verwacht "Ruud gaat weg" te lezen.
Lekkere timing hebben ze daar in Eindhoven.

Moet er toch niet aan denken dat Ajax toch nog CL voetbal veiligstelt... :P
:(

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-05 15:58

Stimulate14

⭐⭐⭐

dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:18:
[...]

Dat die het echt niet alleen maar tegen de kleintjes heeft laten zien dit seizoen.
In Nederland wel (ja ook een zwak Ajax). Ik bedoel meer dat hij op echt top niveau nog niets heeft laten zien.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 17:08
Die mythe over de altijd zo gemoedelijke Hertgang kan nu toch definitief de prullenbak in? :+

XXXVI

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Om 19.00u is Voetbalpraat op ESPN, ben benieuwd wat ze daar zeggen over VNR en PSV.

Ik zit niet echt te wachten op de reactie van Sneijder, Gijp, en Derksen. Ben de naam kwijt van die kale meneer, die denkt dat hij altijd grappig is, maar op die zijn mening wacht ik al helemaal niet.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Damn...
Ik open mijn telefoon met de verwachting dat ik lees "Slot gaat definitief weg."

Had niet verwacht "Ruud gaat weg" te lezen.
Lekkere timing hebben ze daar in Eindhoven.

Dat zou ook met van Nistelrooij wel gebeuren natuurlijk :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Stimulate14 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:12:
Ik snap het gewoon niet, Ruud heeft met Psv 2 prijzen gewonnen en staat maximaal naar kunnen op de 2de plek.
Stelletje verwende schijt voetballers.
Hoewel ik het met je eens ben, lijkt me op afstand (dus meer een vermoeden) geen makkelijke trainer/persoon.
Volgens mij is hij veel eisend en ook hard naar zijn spelers. Nu ook dat hij in één keer stopt, lijkt bij mij aan te geven dat het zijn weg is, of niet.

Sommige vergeten dat voetbal ook gewoon een werkplek is. Je kan nog zoveel verdienen, maar als je leidinggevende niet de makkelijkste is, dan houdt het je het niet lang vol of stap je naar een vertrouwenspersoon.

Persoonlijk vind ik ook dat de huidige voetbal generatie niet zo stevig is en vooral erg verwend, maar opzicht snap ik de actie nog wel. Denk ook een leermoment voor hem. Welke trainer was ook zo erg betrokken/control freak? Ik ben even kwijt wie, maar die zei achteraf daar erg van hebben geleerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:57:
Die mythe over de altijd zo gemoedelijke Hertgang kan nu toch definitief de prullenbak in? :+
Pff bij Ajax ligt heel de organisatie onder vuur, bij PSV alleen Van Nistelrooij terwijl je daar toch ook je vraagtekens mag hebben over het hogere management (en ook al een stuk langer dan bij Ajax)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 18:15
Moet wel weer lachen om de media.... termen als met een dolk in de rug ...etc

Geen idee waarom het nu zo gegaan is. Blijkbaar wilde rvn dingen die Psv niet wilde.
Vaak zijn het goede spelers of vervangers daarvan.

We zullen het gaan horen.
Wel jammer Psv ging toch vrij goed de laatste tijd onder rvn... Lijkt me niet dat je hem dan makkelijk laat gaan.

Ben benieuwd wat rvn te vertellen heeft in een interview. Psv zelf minder.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:42:
Moet wel weer lachen om de media.... termen als met een dolk in de rug ...etc
Dat zei Perez maandag[?] voor het geval het waar was dat spelers achter de rug om van de trainer naar het bestuur gaan en gelijk heeft hij maar het is heel zwart/wit. Je weet niet wat er voor is gebeurd, zijn ze al bij de trainer zelf geweest etc.
HollowGamer schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:10:
Om 19.00u is Voetbalpraat op ESPN, ben benieuwd wat ze daar zeggen over VNR en PSV.

Ik zit niet echt te wachten op de reactie van Sneijder, Gijp, en Derksen. Ben de naam kwijt van die kale meneer, die denkt dat hij altijd grappig is, maar op die zijn mening wacht ik al helemaal niet.
Zul je zien, zit Kraay jr. er komt ook niet vaak wat zinnigs uit.

Only fools are enslaved by time and space.

• dglavimans
Bakayoko, Xavi, Benitez, Fabio al gezien met steunbetuigingen voor Ruud…

Zou die dan echt weggaan omdat nietsnutten als Ramalho klagen :’)

Echt benieuwd naar de ‘dragende spelers’ die dan zeuren

[Voor 17% gewijzigd door dglavimans op 24-05-2023 18:12]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Luuk de Jong zou toch 1 vd klagers zijn? Wat wel past in het beeld wat we van hem hebben natuurlijk 😇

• dglavimans
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:13:
Luuk de Jong zou toch 1 vd klagers zijn? Wat wel past in het beeld wat er van hem hebben natuurlijk 😇
Klagend op de grond waarschijnlijk..

Van weekend ook tegen Heerenveen zat in het stadion en toen Savio ging warmlopen hoorde je echt hard publiek zijn naam roepen..

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:11
dr.lowtune schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:19:
“Van Nistelrooij naar Feyenoord “ :+
Heeft hij een Braziliaanse speler makelaarster? Voorkennis!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:07:

Veerman de Jong Sangare Guti Ramalho., zomaar een gok?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:47
Waarom niet? Jij bent toch voor Feyenoord? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Russel88
Superkiwi schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:20:
[...]

Ajax heeft een betere kans om de voorronde te winnen dan PSV. Hoe minder Nederlandse clubs CL spelen hoe kleiner het financiële gat wordt tussen Feyenoord en de andere 2 clubs.

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
Superkiwi schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:20:
[...]

Ajax 1 of 2 jaar zonder CL zou ervoor zorgen dat wij als Feyenoord en ook een PSV financieel dichterbij kunnen komen. :)

In dat opzicht bedoel ik het een beetje.

Edit:
Hoor net via Rijnmond dat Slot tegen het bestuur (Kloese) heeft gezegd dat die weg wil naar Tottenham.
Feyenoord akkoord, maal tussen wat Feyenoord wilt en Tottenham wilt betalen zit 5 Miljoen Euro.

[Voor 24% gewijzigd door Just_jan op 24-05-2023 18:29]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Overigens vind ik het, vanuit neutraal oogpunt, wel echt zwak van van Nistelrooij dat ie niet nog ff 5 dagen blijft zitten.
Nu weet je helemaal zeker dat er doorgegraven wordt tot er precies duidelijk is wie er geklaagd hebben over hem en dat gaat echt niet helpen richting zondag.

Vanuit Ajax' perspectief, heerlijk dit. Eindelijk niet meer de enige hoek waar (tot nu toe terecht) alle klappen vallen ;)

• toolkist
  • Niet online
Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:26:
[...]

Ajax 1 of 2 jaar zonder CL zou ervoor zorgen dat wij als Feyenoord en ook een PSV financieel dichterbij kunnen komen. :)

Eerst maar kwalificeren zondag.. dan nog de voorrondes doorkomen..

• LoneRanger
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:18:
[...]

Veerman de Jong Sangare Guti Ramalho., zomaar een gok?
Veerman heeft wel een aanvaring gehad met Ruud maar speelt op zijn gewenste positie en steek in een prima vorm. Als aanvoerder achter de rug om van je trainer terwijl jij zijn verlengstuk bent? Ramalho speelt gewoon alles terwijl hij helemaal niet goed speelt, Sangare en Gutti hebben wel reden tot klagen idd en dan verder gok ik op een Mwene en Til, als ze al spelen worden ze vast gewisseld. Wellicht een Teze en/of Mauro. Oh en wonderboy Savio, waar is die eigenlijk?

Als Luuk heeft geklaagd zou het idd uit gewoonte zijn voelend aan zijn nek/achterhoofd..

• dglavimans
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:27:
Overigens vind ik het, vanuit neutraal oogpunt, wel echt zwak van van Nistelrooij dat ie niet nog ff 5 dagen blijft zitten.
Nu weet je helemaal zeker dat er doorgegraven wordt tot er precies duidelijk is wie er geklaagd hebben over hem en dat gaat echt niet helpen richting zondag.

Vanuit Ajax' perspectief, heerlijk dit. Eindelijk niet meer de enige hoek waar (tot nu toe terecht) alle klappen vallen ;)
Zelf heb ik zoiets van Ruud lijkt mij een echte winnaar maar ook best emotioneel. Daar zou het best wel eens pijn kunnen doen dat die zich zo achter de rug omgepraat wordt (maakt niet eens uit door wie). Als ik soms zijn vieringen zie en de banden met sommige spelers in ieder geval langs de lijn..

Bij mij zelf mag je ook heel ver gaan met mijn werk enzo tot je mij persoonlijkheid in twijfel trekt dan laat ik ook vaak alles vallen en ben ik weg :p Maar net de grens van iemand

• Just_jan
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:27:

Ook wel mee eens.
Ook al kan ik heel goed begrijpen dat als er spelers in de selectie zijn die jou een mes in de rug steken dat je zoiets heb van "Tot hier en niet verder."
Simons is wel meteen keihard omlaag gevallen bij mij.

Meneer komt net 1 seizoen om de hoek kijken en door RvN speelt die wekelijks en is die samen met Kokcu de MvP van de eredivisie dit seizoen.
Om dan al te denken dat je het voor het zeggen heb? Ga toch weg.
Nee, dit gedrag komt voor mij een beetje overheen met hoe ik hem altijd op het veld zie rondlopen.
Geniale voetballer met ongelofelijke kwaliteiten, maar zo'n ongelofelijke jankerd.

Ook, van een Feyenoord fansite (FR12, die altijd zeer goed zijn ingelicht.)

Het management van Arne Slot heeft Dennis te Kloese woensdagmiddag kenbaar gemaakt dat de trainer graag naar Tottenham Hotspur wil vertrekken. Dat meldt RTV Rijnmond. Feyenoord zet in op een hoge afkoopsom.

De regionale omroep meldt dat er op dit moment een gat van zo'n vijf miljoen euro zit tussen wat Tottenham wil betalen voor Slot en wat Feyenoord wil ontvangen. "Het is niet uitgesloten dat de Londenaren al op korte termijn aangeven bereid zijn om het gewenste bedrag op tafel te leggen."

Feyenoord ging het gesprek van woensdagmiddag in met de insteek om te praten over sterk verbeterde contractaanbieding voor Slot, maar Rafaela Pimenta, de zaakwaarnemer van de trainer, wilde juist de mogelijkheden verkennen om een vertrek naar Tottenham te bewerkstelligen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:26
Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:26:
[...]

Edit:
Hoor net via Rijnmond dat Slot tegen het bestuur (Kloese) heeft gezegd dat die weg wil naar Tottenham.
Feyenoord akkoord, maal tussen wat Feyenoord wilt en Tottenham wilt betalen zit 5 Miljoen Euro.
Zijn zaakwaarnemer (of waarneemster) zit hier op de bok en heeft dat aangegeven. Aldus Rijnmond in elk geval. We hebben dus nog steeds geen idee, en dat geen idee (Feyenoord is er ook nog niet uit blijkbaar) hebben lijkt mij langzamerhand een groter probleem te worden dan wanneer duidelijk wordt dat Slot weggaat. Nu ben je een beetje gebonden en beperkt, je moet als club snel keuzes maken en schakelen. Des te meer tijd je hebt des te gemakkelijker het wordt in dat in goede banen te leiden.

Maar de zaakwaarneemster wil dus de mogelijkheden verkennen voor Slot om te verkennen of hij naar Spurs wil. Ik heb niet het idee dat dit allemaal vanuit Slot zelf komt om eerlijk te zijn. De mogelijkheid verkennen en dat dan met Slot bespreken en hen voorstellen dat dat een mooie stap is behoort dus gewoon tot de mogelijkheden.

[Voor 14% gewijzigd door jbdeiman op 24-05-2023 18:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:58
Het hoort gewoon bij alle drie de clubs. Soms succes door talenten die doorbreken, een fantastische trainer, slim bestuur, etc.

Vaak weer gevolgd door een mindere periode. Trainer vertrekt, gezeik in de club, topspelers worden verkocht, etc.

In 2017-2021 hoorde en las ik overal dat Ajax mijlenver voorloopt op de concurrentie en dat de Eredivisie niet meer interessant in, jaarlijks met twee vingers in de neus kampioen wordt, etc.

Nu hoor je over Feyenoord weer geluiden dat ze er ver bovenuitsteken enzo. Momentopname. Slot weg, paar transfers, slechte vervanging en het kan zomaar weer helemaal anders zijn.

Houd het wel leuk allemaal. :+

[Voor 14% gewijzigd door Retro op 24-05-2023 18:39]

• toolkist
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:30:
[...]

Veerman heeft wel een aanvaring gehad met Ruud maar speelt op zijn gewenste positie en steek in een prima vorm. Als aanvoerder achter de rug om van je trainer terwijl jij zijn verlengstuk bent? Ramalho speelt gewoon alles terwijl hij helemaal niet goed speelt, Sangare en Gutti hebben wel reden tot klagen idd en dan verder gok ik op een Mwene en Til, als ze al spelen worden ze vast gewisseld. Wellicht een Teze en/of Mauro. Oh en wonderboy Savio, waar is die eigenlijk?

Als Luuk heeft geklaagd zou het idd uit gewoonte zijn voelend aan zijn nek/achterhoofd..
Mauro is zoveel geblesseerd, die heeft RvN nog zowat niet meegemaakt toch?
Mwene's mening zou ik als bestuur lekker negeren, waterdrager at most en PSV onwaardig qua niveau.
Ramalho heeft volgens transfermarkt maar 58% van de competitie wedstrijden in de basis gestaan en maar 60% van de minuten gemaakt, dus die zou juist wel reden tot klagen hebben.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:02

Twente komt eraan!

• Russel88
Mocht het waar zijn. Een gat van 5 miljoen is niks.
Verander die 5 mil in wat AZ wilt voor Pascal Janssen en ik ben tevreden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:34:
[...]

Ook wel mee eens.
Ook al kan ik heel goed begrijpen dat als er spelers in de selectie zijn die jou een mes in de rug steken dat je zoiets heb van "Tot hier en niet verder."
Simons is wel meteen keihard omlaag gevallen bij mij.

Meneer komt net 1 seizoen om de hoek kijken en door RvN speelt die wekelijks en is die samen met Kokcu de MvP van de eredivisie dit seizoen.
Om dan al te denken dat je het voor het zeggen heb? Ga toch weg.
Nee, dit gedrag komt voor mij een beetje overheen met hoe ik hem altijd op het veld zie rondlopen.
Geniale voetballer met ongelofelijke kwaliteiten, maar zo'n ongelofelijke jankerd.
Er wordt o.a. door die PSV journalist ontkend dat Xavi Simons 1 van die 6 is.
Die journalist gaat echt niet nog een 2e keer voor gek staan door eerst niks te zeggen erover, en dan nu foute info erover te verspreiden.
Ook, van een Feyenoord fansite (FR12, die altijd zeer goed zijn ingelicht.)

Het management van Arne Slot heeft Dennis te Kloese woensdagmiddag kenbaar gemaakt dat de trainer graag naar Tottenham Hotspur wil vertrekken. Dat meldt RTV Rijnmond. Feyenoord zet in op een hoge afkoopsom.

De regionale omroep meldt dat er op dit moment een gat van zo'n vijf miljoen euro zit tussen wat Tottenham wil betalen voor Slot en wat Feyenoord wil ontvangen. "Het is niet uitgesloten dat de Londenaren al op korte termijn aangeven bereid zijn om het gewenste bedrag op tafel te leggen."

Feyenoord ging het gesprek van woensdagmiddag in met de insteek om te praten over sterk verbeterde contractaanbieding voor Slot, maar Rafaela Pimenta, de zaakwaarnemer van de trainer, wilde juist de mogelijkheden verkennen om een vertrek naar Tottenham te bewerkstelligen.
5m is voor Levy meer dan groot genoeg om het te laten klappen.

• Superkiwi
Russel88 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:26:
[...]
Ajax heeft een betere kans om de voorronde te winnen dan PSV.
Het huidige Ajax? Ik hoop met je mee maar ik denk dat je ons hier een beetje overschat :P
Hoe minder Nederlandse clubs CL spelen hoe kleiner het financiële gat wordt tussen Feyenoord en de andere 2 clubs.
Ajax en PSV wat minder geld en Feyenoord wat meer geld om het financiele gat te verkleinen, dat kan ik begrijpen. Gevolg is dat alle drie de clubs elkaar wél uit kunnen dagen in Nederland en in Europa geen potten kunnen breken.

Ajax heeft CL geld nodig om op niveau te blijven, net als PSV. Feyenoord moet gewoon op de lange termijn structureel blijven meedoen voor een CL plek, dan verkleint dat financiële gat vanzelf wel. Je kunt je ook afvragen of wij als Nederland niet gewoon te klein zijn om drie clubs op (hoog) Europees niveau mee te laten draaien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:40:
Mocht het waar zijn. Een gat van 5 miljoen is niks.
Verander die 5 mil in wat AZ wilt voor Pascal Janssen en ik ben tevreden.
Ha, jij kent Levy dus nog niet. Reken er maar op dat voornamelijk Feyenoord in zal moeten binden en de Spurs een stuk minder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:52
Hier staat toch niets nieuws? De signalen dat deze wens uitgesproken zou gaan worden, waren al duidelijk aanwezig. Dat ze Feyenoord zouden gaan vragen onder welke voorwaarden Slot naar de Spurs gaan, is een logische dtap. Dat Feyenoord daartegenover een verbeterd bot zou brengen was ook al duidelijk.

Het spel begint nu. Wat interessant wordt
is wat Feyenoord aan Spurs gaat vragen en vervolgens of Spurs bereid is dat te betalen. Daar komen ze dan uit of niet. Als ze er niet uitkomen dan is het de vraag of Slot dan bereid is bij Feyenoord te blijven of linksom of rechtsom iets zal gaan forceren.

Vooralsnog is er echter uit Rotterdam niet echt nieuws.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JoteW
bazzemans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:43:
[...]

Hier staat toch niets nieuws? De signalen dat deze wens uitgesproken zou gaan worden, waren al duidelijk aanwezig. Dat ze Feyenoord zouden gaan vragen onder welke voorwaarden Slot naar de Spurs gaan, is een logische dtap. Dat Feyenoord daartegenover een verbeterd bot zou brengen was ook al duidelijk.

Het spel begint nu. Wat interessant wordt
is wat Feyenoord aan Spurs gaat vragen en vervolgens of Spurs bereid is dat te betalen. Daar komen ze dan uit of niet. Als ze er niet uitkomen dan is het de vraag of Slot dan bereid is bij Feyenoord te blijven of linksom of rechtsom iets zal gaan forceren.

Vooralsnog is er echter uit Rotterdam niet echt nieuws.
Sorry hoor Krabbedam. Het was een nieuwsbericht van 18.31, dus ik dacht ik deel hem even. Niet iedereen is om het uur op de hoogte gebracht van de stand van zaken! :>

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:52
JoteW schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:46:
[...]

Sorry hoor Krabbedam. Het was een nieuwsbericht van 18.31, dus ik dacht ik deel hem even. Niet iedereen is om het uur op de hoogte gebracht van de stand van zaken! :>
Niet zo bedoeld van mijn kant, scuzi :>.

Ik bedoelde dat de afgelopen dagen al wel duidelijk had gemaakt dat het spel zo zou gaan lopen. Vandaag brengt dus niet echt nieuws, behalve de bevestiging van die vermoedens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:07:

10 tegen 1: Veerman.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:18
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:43:
[...]

Ha, jij kent Levy dus nog niet. Reken er maar op dat voornamelijk Feyenoord in zal moeten binden en de Spurs een stuk minder.
Dat sowieso + Slot wil weg. Kan Feyenoord nog zijn poot stijf houden, die is 100% weg. Voor minder dan dat Feyenoord vraagt/eist.

• LoneRanger
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:38:
[...]

Mauro is zoveel geblesseerd, die heeft RvN nog zowat niet meegemaakt toch?
Mwene's mening zou ik als bestuur lekker negeren, waterdrager at most en PSV onwaardig qua niveau.
Ramalho heeft volgens transfermarkt maar 58% van de competitie wedstrijden in de basis gestaan en maar 60% van de minuten gemaakt, dus die zou juist wel reden tot klagen hebben.
Volgens mij speelde Ramalho juist de eerste helft van het seizoen niet/nauwelijks, toen speelde Obispo maar die leek uit de gratie na zijn rode kaart en daarna [weer] geblesseerd. Wat Mauro betreft heb je helemaal gelijk. Kennelijk gaat het ook niet om ontevreden spelers maar "bezorgde" spelers wbt de relatie Ruud met zn assistenten? Sangare hoorde kennelijk ook niet in het rijtje aangezien die vanmorgen boos is weggelopen toen hij hoorde dat RVN was opgestapt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:05

carpebios

-1 social credit

Na RvN weg bij psv ook al Tina Turner overleden. De zangers van simply the best :(

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:50

gws24

Thinking is hard!

Nou, Rijnmond heeft zijn keutel over Slot en Spurs weer ingetrokken:
Eerder verscheen in dit artikel informatie over een eventueel vertrek van Arne Slot naar Tottenham, hierin stonden een aantal zaken waarvan nog niet alles is bevestigd.
bron: https://www.rijnmond.nl/n...n-blijft-optie-nummer-een

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:50

gws24

Thinking is hard!

En volgens de telegraaf stapt de bestuursraad bij Ajax op:
Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) gaf de bestuursraad, bestaand uit voorzitter Frank Eijken, Wendy Nagel, Sander Mallie en Marc Stuut, binnen een kwartier aan uiterlijk 1 september te zullen opstappen wegens een gebrek aan vertrouwen. Dat gebeurt als daarvoor een nieuwe bestuursraad kan worden gevormd al eerder.
bron: https://www.telegraaf.nl/...art-bestuursraad-stapt-op

Lekker voetbalnieuws dagje zo, herrie in de tent bij Ajax en PSV en onduidelijkheid bij Feyenoord :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dglavimans
Meest grijze dag voor PSV wel zo :’) RIP

https://nos.nl/artikel/24...-tina-turner-83-overleden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
gws24 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:52:

[...]

Lekker voetbalnieuws dagje zo, herrie in de tent bij Ajax en PSV en onduidelijkheid bij Feyenoord :P
Komkommertijd begint iets te vroeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

gws24 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:52:

[...]

Tja, misschien moet de directie ook gewoon opstappen. Je vrouwenteam is wél succesvol maar omdat de kerels geen deuk in een pakje boter schopten mogen ze niet gehuldigd worden op het Leidseplein.

https://www.ad.nl/nederla...uit-seksistisch~a4f1233e/

Maar goed, een feessie met een flesje gazeuse in de kantine is ook leuk….

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:05:
[...]

Tja, misschien moet de directie ook gewoon opstappen. Je vrouwenteam is wél succesvol maar omdat de kerels geen deuk in een pakje boter schopten mogen ze niet gehuldigd worden op het Leidseplein.

De mannen krijgen ook nooit een huldiging op het Leidse, dus waarom zou het nu dan ineens wel moeten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:18:
[...]

De mannen krijgen ook nooit een huldiging op het Leidse, dus waarom zou het nu dan ineens wel moeten?
Sorry, maar wat een bekrompen reactie. Alsof de vrouwen er dan geen recht op zouden hebben?

De redenatie van het bestuur slaat ook nergens op: “ De redenen hiervoor zijn dat het mannenteam van Ajax het afgelopen seizoen slecht heeft gepresteerd en voor Ajax het momentum voorbij is om de vrouwen nu te huldigen, meldden bronnen aan Het Parool.”

per aspera ad astra

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:58
dr.lowtune schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:05:
[...]

Vreemde toestand. De burgemeester wil een huldiging, maar de club niet. Volgens mij spelen een paar politieke agenda's:

- De uitgesproken feministische burgemeester wil graag het vrouwenvoetbalteam huldigen. Past helemaal bij haar denkbeelden. Bovendien is dat praktisch wel te realiseren in hartje stad omdat er niet allemaal reltuig op af komt.

- Ajax gunt de burgemeester, die de mannen niet wil huldigen in de stad, haar feestje niet. Inhoudelijk vind ik alleen het argument dat het momentum wel gepasseerd is hout snijden.

Kortom, politiek met een kleine p.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LAD93 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:21:
[...]

Sorry, maar wat een bekrompen reactie. Alsof de vrouwen er dan geen recht op zouden hebben?

De redenatie van het bestuur slaat ook nergens op: “ De redenen hiervoor zijn dat het mannenteam van Ajax het afgelopen seizoen slecht heeft gepresteerd en voor Ajax het momentum voorbij is om de vrouwen nu te huldigen, meldden bronnen aan Het Parool.”
Dat zal best bekrompen zijn, boeit me niks, is mijn mening.
De amateurs van Zeeburgia of weet ik veel welke andere Amsterdamse amateurclub worden toch ook niet gehuldigd op het Leidse?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:20
Voor zover ik weet worden de vrouwen van Ajax gewoon betaald voor hun prestaties op het veld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:57
LAD93 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:21:
[...]

Dan heb je nog niet de reactie van AFCA Supportersclub gezien.
AFCA Supportersclub

De AFCA Supportersclub, naast de Supportersvereniging Ajax de andere erkende supportersclub van Ajax, zei eerder al tegen algemeen directeur Edwin van der Sar geen voorstander van een publieke huldiging van de Ajax Vrouwen te zijn vanwege het verder teleurstellende seizoen, en noemt de huldiging een politiek statement.

Ze schreven onder meer dat een publieke huldiging in Amsterdam alleen voorbehouden is aan Ajax 1
Volgens hun mogen alleen mannen gehuldigd worden :X . Echt om van te kotsen. En dat zeg ik als Ajax supporter.

Verder ook eens met wat je zegt dat de reden van het bestuur zoooo slecht is. Dus omdat er negatieve stemming hangt, wil je geen positieve stemming? Wat is dat voor omgekeerde wereld, bijna in elke sector zou een bedrijf goede pers aangrijpen om negatieve pers onder te laten sneeuwen. Zeker na hoe ze het ook met Overmars hadden aangepakt zou je denken dat ze positieve pers rond vrouwen binnen Ajax wel zouden gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Russel88
Een bedrag tussen de 18 en 25 miljoen word genoemd. Ken de bedragen voor trainers niet zo, maar dat is wel erg veel. En toch heb ik liever een gemotiveerde Slot dan 25 miljoen.

• DeKever
Pompi schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:29:
[...]

Dan heb je nog niet de reactie van AFCA Supportersclub gezien.

[...]

Volgens hun mogen alleen mannen gehuldigd worden :X . Echt om van te kotsen. En dat zeg ik als Ajax supporter.
Ik vind het vrouwenvoetbal nu niet de status hebben dat een huldiging in de stad meerwaarde heeft. Niet dat vrouwenvoetbal minderwaardig is, maar we kunnen er niet omheen dat het minder leeft. Van mij mag het, maar ik vind het geforceerd.

Dat de club het niet wil slaat nergens op en kan alleen verklaard worden vanuit politieke motieven.

• DeKever
Russel88 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:31:
Een bedrag tussen de 18 en 25 miljoen word genoemd. Ken de bedragen voor trainers niet zo, maar dat is wel erg veel. En toch heb ik liever een gemotiveerde Slot dan 25 miljoen.
Wauw, dat is veel geld. Als het klopt, dan moet Feyenoord zijn knopen tellen. Beetje onderhandelen is prima, maar dwarsliggen bij dit soort bedragen zou op zijn minst bijzonder zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

DeKever schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:36:
[...]

Ik vind het vrouwenvoetbal nu niet de status hebben dat een huldiging in de stad meerwaarde heeft. Niet dat vrouwenvoetbal minderwaardig is, maar we kunnen er niet omheen dat het minder leeft. Van mij mag het, maar ik vind het geforceerd.

Dat de club het niet wil slaat nergens op en kan alleen verklaard worden vanuit politieke motieven.
Het gaat ook om het statement wat een grote club als Ajax hier had kunnen (moeten?)maken; dat ook vrouwenvoetbal er toe doet. Het statement wat nu gemaakt is (ook door de supporters vereniging) is dat het niet belangrijk (genoeg) is. Dat is een enorme gemiste kans (daar grossiert de directie kennelijk in :+ ), helemaal sinds Overmars…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
DeKever schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:36:
[...]

Ooit moet de eerste keer zijn en juist zoiets kan het meer de status geven. Denk dat als je het de speelsters zou vragen zouden ze allemaal binnen 1 seconden ja zeggen. Ajax en de andere clubs willen zelf het meer professionaliseren en dan hoort een huldiging er bij. Het leeft mogelijk minder in onze kringen maar denk dat er genoeg meisjes zijn die het, net als jongetjes bij Ajax 1, leuk vinden.
Snap ook echt wel dat Ajax 1 (mannen) de hoofdkern van de club is en dat het misschien op moment wat minder fijn is op de club, maar zo'n huldiging kost je (denk ik) niks dus waarom zou je goede publiciteit afslaan. En dat de locatie bij mannen niet meer kan, is door mannen in zwart zelf naar de filistijnen geholpen. Dacht dat er mensen hier niet van collectief straffen waren...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Met Dennis te Kloese hebben we een fantastische directeur. En die gaat Slot niet voor een fooi laten vertrekken. Hij blijft bij Feyenoord ondanks een mooi aanbod van Tottenham. Petje af voor deze man.

15 miljoen voor Slot zal het minimale zijn. En anders kunnen ze lekker de rambam krijgen in Londen. Aangezien er blijkbaar meer dan 10 managers de zak krijgen in 1 seizoen, zou Slot gewoon nog 1 seizoen Feyenoord moeten doen. Die kans voor de Premier League is in zijn geval niet eenmalig.

We gaan het zien. Hopelijk blijft Slot gewoon. En anders mag hij optyfen voor de hoofdprijs.

Edit: geen idee hoe het allemaal werkt, maar misschien hem een transfervrije status beloven als hij nog 1 seizoen blijft. Kan hij mooi tekengeld opstrijken. Bij Feyenoord krijgt hij 4 miljoen voor 1 seizoen. Dat Tottenham hem 7 miljoen kan geven, kan hij volgend seizoen met tekengeld ruimschoots goed maken. Dus voor het geld gaan zou hiermee het punt niet meer zijn. Sportief is Tottenham geen stap vooruit, maar de competitie uiteraard wel.

[Voor 27% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 24-05-2023 21:53]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:46:
Met Dennis te Kloese hebben we een fantastische directeur. En die gaat Slot niet voor een fooi laten vertrekken. Hij blijft bij Feyenoord ondanks een mooi aanbod van Tottenham. Petje af voor deze man.

15 miljoen voor Slot zal het minimale zijn. En anders kunnen ze lekker de rambam krijgen in Londen. Aangezien er blijkbaar meer dan 10 managers de zak krijgen in 1 seizoen, zou Slot gewoon nog 1 seizoen Feyenoord moeten doen. Die kans voor de Premier League is in zijn geval niet eenmalig.

We gaan het zien. Hopelijk blijft Slot gewoon. En anders mag hij optyfen voor de hoofdprijs.
Als Slot echt weg wil moet je hem gewoon laten gaan (uiteraard wel mooi cashen), met iemand die niet 100% gemotiveerd is aan het roer win je geen prijzen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Just_jan
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:46:

Maar je kan ook moeilijk nu met Slot verder.

Denk dat beide partijen water bij de wijn zullen moeten doen.
1. Spelers zullen weten dat er een coach voor de groep staat die liever weg gaat. Dat zorgt voor de zelfde gedachtegang (bewust of onbewust) als wanneer een coach midden in het seizoen aankondigt dat die weg gaat.
2. De fans zullen het simpelweg niet accepteren.
Wij willen een coach hebben die graag op de bank bij ons zit, zo niet? Dan hoeven we jou ook niet.

Als Slot weg is dan kan je altijd nog de vraagprijs van Kokcu een paar miljoen omhoog gooien om dit te compenseren.
Kokcu zie ik niet zo snel muiten, dat is een echte Feyenoorder.
Hoofdprijs voor hem, anders niet.

Maar Slot zit komende weekend voor de laatste keer op de bank voor Feyenoord.
Het waren 2 hele mooie jaren, alleen ik (persoonlijk) hou er nu wel een zuur smaakje aan over.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:38
Slot zou wel gek zijn als hij blijft. Bij Feyenoord heeft hij alles te verliezen en is zijn kans op een grote club dan ineens gigantisch veel minder. Bij Tottenham heeft hij niks te verliezen en bij ontslag een gigantische afscheidsbonus en Tottenham op zijn resume en dus zo weer een nieuwe club waar hij weer aan zijn repuatie kan bouwen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:07
Waarom zou Slot blijven , maximaal gepresteerd en wil nu cashen en naar een competitie met meer aanzien.

Bovendien wordt Feyenoord leeg gekocht en je moet maar weer zien wat er voor terug gekocht wordt.

Het afbreuk risico van blijven is te groot.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:05

carpebios

-1 social credit

PSV moet Marcelo Bielsa halen!

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

Acties:
  • +3Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij Ajax stapt de bestuursraad op
Nog meer onrust bij Ajax: bestuursraad stapt op wegens gebrek aan vertrouwen - https://nos.nl/l/2476353

Tweakers Discord

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Just_jan
Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:58:
Slot zou wel gek zijn als hij blijft. Bij Feyenoord heeft hij alles te verliezen en is zijn kans op een grote club dan ineens gigantisch veel minder. Bij Tottenham heeft hij niks te verliezen en bij ontslag een gigantische afscheidsbonus en Tottenham op zijn resume en dus zo weer een nieuwe club waar hij weer aan zijn repuatie kan bouwen.
Uhm, bij Tottenham heeft die juist alles te verliezen.
Daar binnen een aantal maanden ontslagen worden en dat was dan ook meteen je eerste en laatste kans.

Ik snap niet zo goed waarom mensen denken dat dit het maximaal haalbare is.
- Hartman komt net kijken.
- Geertruida zit nog meer dan genoeg rek in.
- Wieffer komt net kijken.
- Timber zit nog meer dan genoeg rek in.
- Kokcu zit nog meer dan genoeg rek in. (ok, gaat waarschijnlijk weg.)
- Paxiao begint net een beetje te draaien. (beetje gevalletje Sinisterra, beste moet nog komen.)
- Gimenez is pas net een half seizoen aan het draaien en ontwikkelen (Meer dan genoeg rek in.)

Dan heb je ook nog zeer stabiele spelers zoals
- Hancko
- Trauner
- Biljow
- Symanski
Die de boel stabiel houden en waarbij spelers zich kunnen optrekken.

En, dan ook nog nieuwe talenten zoals.
- Van de Belt
- Zerrouki.

Kloese heeft al aangegeven dat er maximaal 2 basisspelers worden verkocht dit seizoen, dat het niet nodig is zoals vorig jaar.
En, laten we er dan vanuit gaan dan Kokcu weg gaat + nog 1... Dan heb je toch al 50 / 60 miljoen te pakken.
Genoeg geld om het elftal van kwaliteit te voorzien (Vooral om Idrissi en Alireza te vervangen.)

Dus, waar heeft iedereen het over? Er zit niet meer in?
Dit is juist het begin, nu moeten de spelers zich door ontwikkelen en de volgende stap zetten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:25:
Bij Ajax stapt de bestuursraad op [Twitter]
Nog meer onrust bij Ajax: bestuursraad stapt op wegens gebrek aan vertrouwen - https://nos.nl/l/2476353
Vooral vanwege de beloning aan de RvC, toen het in het technisch beleid mis ging, hoorde je ze niet

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Superkiwi
Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:26:
[...]

Uhm, bij Tottenham heeft die juist alles te verliezen.
Daar binnen een aantal maanden ontslagen worden en dat was dan ook meteen je eerste en laatste kans.
Volgend seizoen met Feyenoord niet presteren, als 4e in de poule uitgeschakeld worden in de CL en er komt helemaal geen kans meer. Dat Feyenoord nu lekker speelt en kampioen wordt geeft exact nul garantie voor komend seizoen. Als de kans om naar Tottenham te gaan zich nu aandient zou hij, zoals al eerder gezegd, wel gek zijn als hij die kans niet zou pakken.
Loyaliteit eindigt waar mooie kansen zich aandienen.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Exocet schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:38:
[...]

Vooral vanwege de beloning aan de RvC, toen het in het technisch beleid mis ging, hoorde je ze niet
Dan mag je dat de leden aanrekenen. Die zijn het vooral niet eens met die beloning, maar aan de ene kant is het wel goed dat er ook in de bovenste laag vernieuwing komt. Dat werkt uiteindelijk wel door in de rest van de club.

Slot heeft bij Feyenoord uiteraard kansen om volgend jaar in de CL een paar wedstrijden te winnen of de titel te prolongeren. Alleen die garantie heb je niet. Welke spelers blijven, welke komen erbij? Dan weten wij nog niet wat bij Tottenham mogelijk is.

Ik hoop wel dat hij weet wat hij doet, als hij naar Tottenham gaat en er niet kan presteren wat men verwacht dan is dat een dure gok. Dan is er bij Feyenoord wel een eenmalige zak geld erbij, maar als dit een aanjager wordt voor andere spelers om te vertrekken dan levert het op de middellange termijn helemaal niks op.

Dan PSV, van Nistelrooij voelde het vertrouwen blijkbaar niet meer door wat er naar buiten is gelekt.
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar misschien ook wel erg impulsief gezien het moment.

Speel die laatste wedstrijd, vier vakantie en bezin dan even hoe verder met het oog op eventuele versterkingen en een stevig gesprek intern.

Tweakers Discord

• Just_jan
Superkiwi schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:39:
[...]

Volgend seizoen met Feyenoord niet presteren, als 4e in de poule uitgeschakeld worden in de CL en er komt helemaal geen kans meer. Dat Feyenoord nu lekker speelt en kampioen wordt geeft exact nul garantie voor komend seizoen. Als de kans om naar Tottenham te gaan zich nu aandient zou hij, zoals al eerder gezegd, wel gek zijn als hij die kans niet zou pakken.
Loyaliteit eindigt waar mooie kansen zich aandienen.
Maar als die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen dat die Tottenham aan de praat kan krijgen.
Iets wat zelfs Conte, Mourinho, Pochetinno niet voor elkaar hebben gekregen. (wat maar zegt dat het geen makkelijke klus is.)

Maar als die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen dat hij kan doen wat andere niet kunnen, dan waarom zou hij dan niet kunnen doen wat die al heeft gedaan (Kampioen met Feyenoord, ver komen in Europa.. niet perse CL)
Je heb een ingespeeld team, hoef niet vanaf 0 te beginnen dus je zou denken dat het alleen maar beter kan, toch?

We gaan het zien.
De Boer ging een gouden toekomst tegemoet.
Cocu ging een gouden toekomst tegemoet.
Gio ging een gouden toekomst tegemoet.
Nu is het Slot...

Ik wens hem veel succes bij Tottenham en hoop dat zijn vertrouwen niet misplaatst is.
Maar, ik denk nog steeds dat die binnen 2 maanden weer thuis zit.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:49

Vos

AFCA

Als Slot mislukt bij Spurs kan hij sowieso weer bij de top van Nederland aan de bak. Schat hem hoger in dan De Boer, Cocu en Gio.

Ik zou zijn keuze wel begrijpen.

[Voor 12% gewijzigd door Vos op 24-05-2023 23:00]

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:38:
[...]

Wauw, dat is veel geld. Als het klopt, dan moet Feyenoord zijn knopen tellen. Beetje onderhandelen is prima, maar dwarsliggen bij dit soort bedragen zou op zijn minst bijzonder zijn.
Ik geloof er helemaal niks van. Levy gaat geen 15m voor een trainer betalen.

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:00:
[...]

Ik geloof er helemaal niks van. Levy gaat geen 15m voor een trainer betalen.
Jij kent hem persoonlijk, althans ik zie meerdere posten dat jij exact weet hoe hij denkt? Ze moeten gewoon betalen, niks anders.

Daarnaast heeft Slot niks te verliezen met nog een seizoen, hij en zijn spel en de vrije hand kan doen wat hij wilt en hij is een vakman, alleen pech en blessures kunnen zorgen voor een tegenvallend seizoen.
Ik snap hem prima dat hij zijn pensioen wil veiligstellen en hij kan prima terugkeren naar de eredivisie ondanks zijn resultaten bij Tottenham.

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:44:
[...]

Het gaat ook om het statement wat een grote club als Ajax hier had kunnen (moeten?)maken; dat ook vrouwenvoetbal er toe doet. Het statement wat nu gemaakt is (ook door de supporters vereniging) is dat het niet belangrijk (genoeg) is. Dat is een enorme gemiste kans (daar grossiert de directie kennelijk in :+ ), helemaal sinds Overmars…
Waarom moet dat allemaal kunstmatig belangrijk gemaakt worden? De club staat in brand, hoezo dan lekker een (tweede) huldiging gaan doen voor een onderdeel wat uiteindelijk gewoon enorm weinig interesse trekt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
epo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:04:
[...]

Jij kent hem persoonlijk, althans ik zie meerdere posten dat jij exact weet hoe hij denkt? Ze moeten gewoon betalen, niks anders.

Daarnaast heeft Slot niks te verliezen met nog een seizoen, hij en zijn spel en de vrije hand kan doen wat hij wilt en hij is een vakman, alleen pech en blessures kunnen zorgen voor een tegenvallend seizoen.
Ik snap hem prima dat hij zijn pensioen wil veiligstellen en hij kan prima terugkeren naar de eredivisie ondanks zijn resultaten bij Tottenham.
Zoek maar eens op wat berichten over Levy.
Als er iemand een enorme pin is in het voetbal, is hij het.
Gisteren nog met een Engelse wow guildie over gehad, fanatiek Spurs supporter, die zei ook 'levy is prima in staat om dit op 5m te laten klappen want zo is ie'

• epo
  • Registratie: November 2000
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:11:
[...]

Gisteren nog met een Engelse wow guildie over gehad, fanatiek Spurs supporter, die zei ook 'levy is prima in staat om dit op 5m te laten klappen want zo is ie'
Oke, ik ken hem totaal niet maar ze schijnen behoorlijk gecharmeerd te zijn van Slot dus het zal vast de middenweg worden.

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:38:
[...]

Helemaal prima dus dat ze opstappen, hebben ze hun plan er toch niet doorheen kunnen drukken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:28

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Pompi schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:46:
[...]

Ooit moet de eerste keer zijn en juist zoiets kan het meer de status geven. Denk dat als je het de speelsters zou vragen zouden ze allemaal binnen 1 seconden ja zeggen.
Nou ja, de eerste keer... Het progressieve Amsterdam loopt al minstens 7 jaar achter op mijn provinciestadje.

Je kunt een hoop zeggen over Munsterman (bijvoorbeeld dat zijn dochter voetbalt), maar voor het professionele damesvoetbal heeft hij wel wat betekend :).

Toch snap ik wel dat er niet gehuldigd wordt in Amsterdam. Je huldigt niet om een sportprestatie cachet te geven, maar omdat er veel mensen zijn die meegeleefd hebben met een team en het succes willen vieren. Het leidseplein wordt ook niet opengesteld om de landskampioen volleybal (m/v) te huldigen.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• Russel88
toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:11:
[...]

Dan klapt het toch. Het is niet dat wij Slot zo graag kwijt willen. Als hij weg wilt, prima, maar dan wel voor ons een acceptabel bedrag. Als Levy wilt gaan miepen over een voor Tottenham schamele bedragje, prima, doei.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Just_jan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:55:
[...]

Maar als die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen dat die Tottenham aan de praat kan krijgen.
Iets wat zelfs Conte, Mourinho, Pochetinno niet voor elkaar hebben gekregen. (wat maar zegt dat het geen makkelijke klus is.)

Maar als die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen dat hij kan doen wat andere niet kunnen, dan waarom zou hij dan niet kunnen doen wat die al heeft gedaan (Kampioen met Feyenoord, ver komen in Europa.. niet perse CL)
Je heb een ingespeeld team, hoef niet vanaf 0 te beginnen dus je zou denken dat het alleen maar beter kan, toch?

We gaan het zien.
De Boer ging een gouden toekomst tegemoet.
Cocu ging een gouden toekomst tegemoet.
Gio ging een gouden toekomst tegemoet.
Nu is het Slot...

Ik wens hem veel succes bij Tottenham en hoop dat zijn vertrouwen niet misplaatst is.
Maar, ik denk nog steeds dat die binnen 2 maanden weer thuis zit.
Ik snap het wel van Slot, vind het erg jammer, dat ie niet nog een seizoen blijft om de CL in te gaan met Feyenoord. Maar ik snap het wel.

Of t wat gaat worden? Geen idee.

Je noemt een aantal trainers, die een gouden toekomst tegemoet gingen. Nu vond ik die allemaal helemaal niet zo goed. De Boer was met recht kampioen van de armoede bij Ajax. Laagste aantal punten ooit in een seizoen waarmee ze kampioen werden (sinds nieuwe telling). Dat Ajax toen zo vaak kampioen werd was echt meer geluk dat PSV het totaal liet afweten dan dat Ajax zo goed was onder de Boer.

Gio... Tja, Feyenoord werd toen meer kampioen ondanks Gio, dan dankzij Gio. Wat was die slecht zeg als trainer. Erg rare keuzes, totaal debiele opstellingen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hier wat heb afgeklaagd over m, samen met een paar andere Feyenoorders.

Cocu zat ook totaal geen gogme in, was meer dankzij een Depay en Willems die echt top draaiden toen dat het zo goed ging. Had Cocu weinig mee van doen.

Slot schat ik echt een stuk hoger in dan alle 3. Feyenoord was echt geen lekker elftal de afgelopen 2 seizoenen, kwalitatief gezien. Daar heeft Slot echt een machine van weten te smeden. Ik dicht hem grotere kans toe om daadwerkelijk in Engeland te slagen dan alle 3 die andere voorbeelden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:18
Russel88 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:06:
[...]

Dan klapt het toch. Het is niet dat wij Slot zo graag kwijt willen. Als hij weg wilt, prima, maar dan wel voor ons een acceptabel bedrag. Als Levy wilt gaan miepen over een voor Tottenham schamele bedragje, prima, doei.
Wel lief dat je er zo over denkt. Maar we hebben gezien hoe Levy onderhandeld. Hij komt er het beste uit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daggast
  • Registratie: Juli 2021
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 01:05:
Je noemt een aantal trainers, die een gouden toekomst tegemoet gingen. Nu vond ik die allemaal helemaal niet zo goed. De Boer was met recht kampioen van de armoede bij Ajax. Laagste aantal punten ooit in een seizoen waarmee ze kampioen werden (sinds nieuwe telling). Dat Ajax toen zo vaak kampioen werd was echt meer geluk dat PSV het totaal liet afweten dan dat Ajax zo goed was onder de Boer.
Geluk? Ik tel van 1999 t/m 2015 elf seizoenen waarin de nummers twee niet boven de 71 punten zaten.

Cillessen
van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilesen
Serero - Blind - Klaassen
Schone - Sightorsson - Fischer

Dan verdien je een standbeeld.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:08:
[...]

Waarom moet dat allemaal kunstmatig belangrijk gemaakt worden? De club staat in brand, hoezo dan lekker een (tweede) huldiging gaan doen voor een onderdeel wat uiteindelijk gewoon enorm weinig interesse trekt.
Omdat het best belangrijk is. Eerlijk gezegd denk ik dat de Coolsingel ook niet vol staat als de Feyenoord vrouwen ooit kampioen worden, maar daar gaat het helemaal niet om, ik vind dat ze dan ook gewoon een huldiging op het stadhuis verdienen(dat geldt trouwens ook als een andere Rotterdamse club kampioen wordt, dat recht is niet alleen voor Feyenoord 1 wat mij betreft). Dit heeft gewoon met een gelijke behandeling te maken. Ajax pakt dit erg ongelukkig op, net zoals de situatie met Overmars toen trouwens.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
dr.lowtune schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:42:
[...]

Omdat het best belangrijk is. Eerlijk gezegd denk ik dat de Coolsingel ook niet vol staat als de Feyenoord vrouwen ooit kampioen worden, maar daar gaat het helemaal niet om, ik vind dat ze dan ook gewoon een huldiging op het stadhuis verdienen(dat geldt trouwens ook als een andere Rotterdamse club kampioen wordt, dat recht is niet alleen voor Feyenoord 1 wat mij betreft). Dit heeft gewoon met een gelijke behandeling te maken. Ajax pakt dit erg ongelukkig op, net zoals de situatie met Overmars toen trouwens.
Er wordt vooral meer van gemaakt dan het is
Het kampioenschap van Ajax Vrouwen werd de afgelopen weken terecht breed uitgemeten. Er zijn diverse activiteiten georganiseerd. De uitreiking van de schaal en de huldiging op het veld werden live op televisie uitgezonden. Waar het de mannen niet lukte om indruk te maken, wisten de Amsterdames ons wel trots te maken.

Geweldig dat er een rondvaart was, geweldig dat de speelsters bij Halsema op bezoek mochten en ook geweldig dat er rond het eerstvolgende thuisduel na het behalen van de titel diverse festiviteiten waren voor fans op De Toekomst. De vaste supporters konden bijvoorbeeld met de schaal op de foto. Voor het team, staf, vrienden en familie werd een tof feest georganiseerd.

De club is van mening dat Ajax Vrouwen de aandacht verdient die het heeft gekregen. Het is dan ook niet dat Ajax in de basis tegen een huldiging is. Integendeel. De club zegt het idee van de gemeente ook zeer te waarderen, maar vindt het gekozen moment en de locatie ongelukkig.
Wedstrijden worden doorgaans door zo’n vijfhonderd tot twaalfhonderd fans bezocht. De opkomst bij een huldiging op het Leidseplein zou om die reden wel eens laag kunnen zijn. De club denkt dat omdat het momentum al weken voorbij is. Dat zou zonde zijn en om die reden droeg Ajax andere locaties aan.
https://www.ajaxlife.nl/a...an-voor-huldiging-vrouwen

[Voor 8% gewijzigd door Exocet op 25-05-2023 07:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:42:
[...]

Ze krijgen toch dezelfde behandeling als een willekeurige andere Amsterdamse sportvereniging met zo weinig supporters? En dan hebben ze er nog 2x zoveel omdat de naam Ajax eraan hangt, anders waren het er nog veel minder geweest.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JoteW

Twente komt eraan!

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Superkiwi
Een man met loyaliteit voor zijn club. Nu kan Jan al zijn posts waarin hij Slot van zijn voetsuk schopt weer gaan aanpassen :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
WE BOUWEN EEN STANDBEELD VOOR ARNE SLOT!!

• Russel88
Bam!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Geweldig nieuws. Slot is echt een aanwinst voor de Eredivisie gebleken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Arne, Arne we worden kampioen!!! Jajajajaaa

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goed nieuws, als het waar is! Komt van Krabbendam he! :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Benieuwd of alle supporters die hem al verketterden dat ook doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Gunner schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:14:
Goed nieuws, als het waar is! Komt van Krabbendam he! :P
Blijkbaar heeft hij het zelf bevestigd aan het AD:
https://www.ad.nl/nederla...t-bij-feyenoord~a2760c73/
https://www.espn.nl/voetb...iner-blijft-bij-feyenoord

Steam

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Exocet schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:15:
[...]

Benieuwd of alle supporters die hem al verketterden dat ook doen
Ik vind het een opmerkelijke zwaai….weet niet welk materiaal Geertruida van hem heeft gefilmd op Ibiza :P

We zullen zien of hij echt blijft, of dat dit een zet is om er nog een paar mio extra uit te persen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oke. Dit zag ik echt niet aankomen. Ik dacht echt van die is weg. Slot is een held dat hij blijft. ! :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 18:15
Feyenoord is voor hem toch een warm bad...uh..kuip

Ok nu spelers proberen te behouden en misschien nog een echte versterking.

[Voor 43% gewijzigd door Harribo op 25-05-2023 09:24]

• toolkist
  • Niet online
Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.
Dit klinkt dan wel weer heel tegenstrijdig gezien alle andere berichten (incl dat ie gisteren nog naar Londen is gereisd).
Dit is namelijk van gisteren:
Arne Slot was flown into Signature Flight Support at London Luton Airport yesterday. The Dutchman was aboard a private jet owned by ENIC, and then one would presume, driven to meet Daniel Coys & Co.

Things are distinctly heating up. This week De Telegraaf advised us that Slot’s agent would be sitting down with Feyenoord and discussing what the exit strategy would like, and more to the point, what it would cost.

The Eredivisie winning side is thought to be looking at in the region of £6 million for their coach and this would probably be nudged a little further north if, or rather when, the rest of his team are added to the bill.

More as I get it…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
De zomer duurt nog lang, als er een betere club dan Tottenham komt kan het er nog wel van komen.

Dit klinkt meer als dat ze er niet uit kwamen met Tottenham.

[Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 25-05-2023 09:39]

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:37:
De zomer duurt nog lang, als er een betere club dan Tottenham komt kan het er nog wel van komen.

Dit klinkt meer als dat ze er niet uit kwamen met Tottenham.
Ik zei al dat Levy die 5m verschil ongetwijfeld niet wilde bijleggen ;)

Maar, goeie ontwikkeling. Moet er niet aan denken dat de gehele top 5 een nieuwe coach aan moet stellen (Twente is inmiddels al voorzien, en als de hele top 3 een vacature heeft zie ik Jansen van AZ ook niet blijven).
Feyenoord door ontwikkelen en hopelijk leuk meedoen in de CL, Ajax en PSV hopelijk de juiste keuze qua coach voor heropbouw (alweer) en dan maar eens kijken wie er volgend seizoen bovenaan eindigt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34
Fijn dat Slot blijft. Premier League is tof, maar met Tottenham speel je niet om de prijzen.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-05 20:19
toolkist schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:34:
[...]

[...]

Dit klinkt dan wel weer heel tegenstrijdig gezien alle andere berichten (incl dat ie gisteren nog naar Londen is gereisd).
Dit is namelijk van gisteren:

[...]
Zal vast ook wel een beetje zijn om de rust binnen de achterban te bewaren.

Ik denk dat die zaakwaarneemster de bui al heel snel zag hangen gezien de berichten uit de NL'se media dat Feyenoord heel hoog in de boom zou zitten qua compensatie/afkoopsom. Er was Feyenoord natuurlijk ook geen reden/noodzaak om mee te werken tenzij het op voor Feyenoord gunstige voorwaarden zou zijn.

Vermoed dat er misschien wel al contacten zijn gelegd ten aanzien van volgend seizoen, dat hij dan alsnog gehaald wordt door de Spurs. Vergeet niet dat Slot best een aardig voetbal verhaal kan vertellen en misschien wel een plan heeft voor aankomend seizoen en het seizoen daarna heeft met de ontwikkeling van spelers die dan ineens heel interessant kunnen zijn voor de Spurs na wat CL en in de benen en een jaar extra ontwikkeling. (bijv. Slot, met Kokcu en Giménez in de zomer van '24 dan over.)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:00
Mog schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:50:
Fijn dat Slot blijft. Premier League is tof, maar met Tottenham speel je niet om de prijzen.
tja dat is ook de reden waarom ze Slot wilde hebben :) maar buiten dat hij zal wel een paar knikkers meer verdienen nu dat speelt ook een rol

maar wel leuk dat die blijft ;)
Pagina: 1 ... 326 ... 331 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee