Dat de Telegraaf constant informatie via Heitinga krijgt en ook constant artikelen plaatst die de rol van Heitinga enorm overdrijven.
Waar baseer je dat gevoel op dan? Ik heb eerder het gevoel dat ze met alle winden mee waaien. Nu twee redelijke wedstrijden en het is weer hosanna en raar als er een nieuwe trainer komt, een maand geleden werd Heitinga nog afgebrand en kon hij er niets van.Exocet schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:15:
Dat de Telegraaf constant informatie via Heitinga krijgt en ook constant artikelen plaatst die de rol van Heitinga enorm overdrijven.
Wat Heitinga betreft maak ik mij meer zorgen om hoe makkelijk de 'fans' een fantastische oud speler met Ajax hart die veel bereikt heeft afbranden als het even tegen zit. Of je het nu hebt over een Van der Sar, Van Basten, Bogarde, Frank de Boer, Danny Blind, Bergkamp, Heitinga of wie dan ook. Het ene moment wordt geroepen van mensen die geen voetbalachtergrond hebben dat ze er niets van kunnen en weg moeten, dan krijg je mensen met een voetbalachtergrond en zijn ze dan blij mee. Maar al dat niet 100% sportieve heerschappij oplevert (liefst binnen drie weken) dan slaat het al heel erg snel om naar 'hij kan er helemaal niets van' en moet er een ander komen.
Waarna nog tot einde der tijden wordt benadrukt dat het een prutser is in plaats van blijven roemen om wat zo iemand betekent heeft en aan inzet voor de club heeft getoond. Eigenlijk ben je gek als je als oud voetballer bij Ajax gaat werken, de kans dat je door de achterban volledig respectloos afgebrand wordt gaat richting de 100%. Om te janken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een club word toch ook niet geleid op basis van het sentiment van de “fans” echter word het sentiment van dezelfde “fans” wel eens misbruikt om een bepaalde keuzes/beslissingen van de beleidsbepalers in de media te “versterken”.Gonadan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:27:
[...]
Waar baseer je dat gevoel op dan? Ik heb eerder het gevoel dat ze met alle winden mee waaien. Nu twee redelijke wedstrijden en het is weer hosanna en raar als er een nieuwe trainer komt, een maand geleden werd Heitinga nog afgebrand en kon hij er niets van.
Wat Heitinga betreft maak ik mij meer zorgen om hoe makkelijk de 'fans' een fantastische oud speler met Ajax hart die veel bereikt heeft afbranden als het even tegen zit. Of je het nu hebt over een Van der Sar, Van Basten, Bogarde, Frank de Boer, Danny Blind, Bergkamp, Heitinga of wie dan ook. Het ene moment wordt geroepen van mensen die geen voetbalachtergrond hebben dat ze er niets van kunnen en weg moeten, dan krijg je mensen met een voetbalachtergrond en zijn ze dan blij mee. Maar al dat niet 100% sportieve heerschappij oplevert (liefst binnen drie weken) dan slaat het al heel erg snel om naar 'hij kan er helemaal niets van' en moet er een ander komen.
Waarna nog tot einde der tijden wordt benadrukt dat het een prutser is in plaats van blijven roemen om wat zo iemand betekent heeft en aan inzet voor de club heeft getoond. Eigenlijk ben je gek als je als oud voetballer bij Ajax gaat werken, de kans dat je door de achterban volledig respectloos afgebrand wordt gaat richting de 100%. Om te janken.
Tenminste, dat hoop ik

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hoop het niet, want de gemiddelde fan snapt er werkelijk waar geen reet van maar denkt het beter te snappen dan de hele staf bij elkaar. /gechargeerdBossie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:01:
[...]
Een club word toch ook niet geleid op basis van het sentiment van de “fans” echter word het sentiment van dezelfde “fans” wel eens misbruikt om een bepaalde keuzes/beslissingen van de beleidsbepalers in de media te “versterken”.
Tenminste, dat hoop ik

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Om dan toch met leuk nieuws te komen, Jong PSV heeft gisteren in Engeland de Premier League International Cup gewonnen! Voordat in de finale van Crystal Palace aan de beurt was, werd eerder al gewonnen van de beloften van Manchester United, Arsenal, Everton en West Ham United.
Erg nette prestatie! Na de overwinning van Jong AZ in de UEFA Youth Cup lijken me dit belangrijke dingen voor de toekomst van het NL voetbal.
Erg nette prestatie! Na de overwinning van Jong AZ in de UEFA Youth Cup lijken me dit belangrijke dingen voor de toekomst van het NL voetbal.
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Ik hoop dat een club niet op basis van sentiment van de fans geleid wordGonadan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:03:
[...]
Ik hoop het niet, want de gemiddelde fan snapt er werkelijk waar geen reet van maar denkt het beter te snappen dan de hele staf bij elkaar. /gechargeerd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bij jeugdelftallen gaat het altijd om de pareltjes die erin zitten, dus de individuen.ElPaco schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:09:
Om dan toch met leuk nieuws te komen, Jong PSV heeft gisteren in Engeland de Premier League International Cup gewonnen! Voordat in de finale van Crystal Palace aan de beurt was, werd eerder al gewonnen van de beloften van Manchester United, Arsenal, Everton en West Ham United.
Bijv. Jong Ajax werd kampioen van de KKD, daar heeft Ajax zelf niet heel veel aan gehad: https://www.voetbal.com/teams/jong-ajax/2018/2/
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Heb zo geen zin in zondag. Wat een spannende week moest worden met F1 en PlayStation persco wordt overschaduwd voor het eerst met voetbal van de club sinds jaren.
Ene kant wel goed want al een aantal jaar heb ik niet zo heel veel gevoelens meer bij PSV.
Het idee is groot dat we niet goed gaan doen bij AZ. CL mislopen en belangrijke spelers weggaan en dat dan de hele zooi ontploft voor de komende 3 jaren.
Opzich wel goed van het team dat het mij eindelijk weer wat meer kan schelen over de club.. Dat is een aantal jaar wel anders geweest
Maar echte zenuwen!
Ene kant wel goed want al een aantal jaar heb ik niet zo heel veel gevoelens meer bij PSV.
Het idee is groot dat we niet goed gaan doen bij AZ. CL mislopen en belangrijke spelers weggaan en dat dan de hele zooi ontploft voor de komende 3 jaren.
Opzich wel goed van het team dat het mij eindelijk weer wat meer kan schelen over de club.. Dat is een aantal jaar wel anders geweest

Haha, ik heb er ook weinig vertrouwen in. AZ doet het best aardig lately en PSV.... Tsjah, je weet het nooit hoe die gaan spelen, maar die bakken er de laatste wedstrijden niet zoveel van... Ajax heeft echter ook een lastige pot, dus met een beetje geluk maakt het resultaat bij AZ niet eens zoveel uit, al zou het wel een domper zijn om het niet op eigen kracht te halen. Zou voor de sfeer/moraal in het team waarschijnlijk ook niet fantastisch zijn.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:17:
Heb zo geen zin in zondag. Wat een spannende week moest worden met F1 en PlayStation persco wordt overschaduwd voor het eerst met voetbal van de club sinds jaren.
Opzich wel goed van het team dat het mij eindelijk weer wat meer kan schelen over de club.. Dat is een aantal jaar wel anders geweestMaar echte zenuwen!
Deels eens met je boodschap, maar er zijn echt wel accenten aan te brengen op basis van het publiek in de stadions. Inderdaad lijkt bij Feyenoord vooral inzet te tellen en wordt flegmatiek beantwoord met gemor vanuit het publiek, of het moet kwalitatief zo goed zijn dat het vergeven wordt (Shinji Ono bijvoorbeeld was in mijn herinnering ook niet het toppunt van een speler die het op het oog van zijn inzet moest hebben). Dat kan inderdaad verlammend werken op spelers. Maar iemand die keihard werkt en niet levert moet het uiteindelijk ook ontgelden (Immers is een mooi voorbeeld maar bijvoorbeeld ook Kuyt in zijn mindere periode in het kampioensjaar). Het lijntje tussen blinde adoratie en irritatie is, in ieder geval bij een deel van het Feyenoordpubliek, dun.Napo schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:28:
[...]
Dit gaat zover ik kan zien voor alle clubs op.
Als aanvulling, zoals je zelf ook al aangeeft, het staat en valt met inzet. Spelers uitfluiten omdat ze verliezen gebeurt ook niet in het Philips Stadion en ik kan me niet voorstellen - op basis van de wedstrijden die ik heb gezien - dat het wel gebeurt in de Johan Cruijf ArenA. Het is compleet afhankelijk van de inzet - of eerder het gebrek eraan - dat het fluiten meestal doet starten.
Dat is bij Ajax echt niet als ze een keer - of een aantal keren - niet dominant spelen. Dat is bij PSV niet zo dat het na een paar foute acties gebeurt. De perceptie creeeren dat er eerder gefloten wordt bij andere clubs lijkt niet helemaal in lijn te staan met de realiteit.
Heeft Ajax, PSV, of Feyenoord een dramatisch seizoen met dramatische resultaten wordt bij iedere club de spelersbus opgewacht door een klein deel van de supporters. Zo ook met fluiten in een seizoen waar niets lukt en de instelling er niet lijkt te zijn. Die combinatie zorgt voor teleurstelling en dan krijg je dit soort reacties.
Dat zal bij andere clubs niet per se anders zijn. Ajax werd vier keer op rij landskampioen met De Boer maar hij werd uiteindelijk met pek en veren de Arena uitgejaagd omdat het spel niet om aan te gluren was. PSV heeft prima jaren achter de rug toen ze als een veredelde counterploeg speelden en daar was in mijn herinnering dan ook het resultaat leidend op hoe het publiek reageerde.
Zo uit ongenoegen over het team, de coach of een bepaalde speler zich bij elke club weer anders. Ik herken als Feyenoord supporter in ieder geval absoluut niet dat er in de Kuip vaker of heftiger gefloten wordt dan bij andere teams. Behalve natuurlijk als een scheids foute beslissingen maakt of als een Tadic of Antony theatraal gaat lopen doen

De beste oplossing is gewoon door dik en dun je team blijven supporten volgens mij.
Respectloos? Hoe kom je daarbij. Als ex-voetballers krijgen al die namen nog steeds het respect voor bewezen diensten wat ze verdienen.Gonadan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:27:
[...]
Waar baseer je dat gevoel op dan? Ik heb eerder het gevoel dat ze met alle winden mee waaien. Nu twee redelijke wedstrijden en het is weer hosanna en raar als er een nieuwe trainer komt, een maand geleden werd Heitinga nog afgebrand en kon hij er niets van.
Maar als jij dan een (staf) functie bij Ajax krijgt moet dat zijn omdat je iets kan, niet omdat je vroeger goed kon voetballen. Het respect opbouwen begint dan dus eigenlijk opnieuw, voor hun 2e carrière.
Op nostalgie bouw je geen succesvol voetbalbedrijf van 100-200m per jaar. Het is dus juist bizar dat er zo makkelijk een totaal onbewezen persoon (als trainer) neergezet wordt op een plek die zo gigantisch veel impact heeft op het hele reilen en zeilen van het bedrijf.
In dat opzicht was de logischere keuze dan ook geweest om Reiziger voor de groep te zetten. Die was al assistent en is met Jong Ajax kampioen geworden in de KKD, wat echt een prestatie was. Die raak je nu kwijt en zal ook best wel disgruntled zijn.toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:40:
[...]
Respectloos? Hoe kom je daarbij. Als ex-voetballers krijgen al die namen nog steeds het respect voor bewezen diensten wat ze verdienen.
Maar als jij dan een (staf) functie bij Ajax krijgt moet dat zijn omdat je iets kan, niet omdat je vroeger goed kon voetballen. Het respect opbouwen begint dan dus eigenlijk opnieuw, voor hun 2e carrière.
Op nostalgie bouw je geen succesvol voetbalbedrijf van 100-200m per jaar. Het is dus juist bizar dat er zo makkelijk een totaal onbewezen persoon (als trainer) neergezet wordt op een plek die zo gigantisch veel impact heeft op het hele reilen en zeilen van het bedrijf.
Volledig eens overigens dat het vrij bijzonder is hoe oud-voetballers alle ruimte krijgen om top-posities in het bedrijfsleven (wat een voetbalclub is) "uit te proberen" zonder bewezen kwaliteiten.
Van Nistelrooij weg bij PSV..
Dus toch geen stemmingmakerij vanuit de Telegraaf..
Bron: PSV en trainer Van Nistelrooij per direct uit elkaar - https://nos.nl/l/2476289
Bron: PSV en trainer Van Nistelrooij per direct uit elkaar - https://nos.nl/l/2476289
Hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij heeft vanmorgen bekend gemaakt te vertrekken bij PSV.
— PSV (@PSV) 24 mei 2023
PSV betreurt zijn besluit en is hem dankbaar voor het winnen van de Johan Cruijff Schaal en de TOTO KNVB Beker en hoopt het seizoen af te sluiten met het behalen van de tweede plaats.
[Voor 93% gewijzigd door Gynnad op 24-05-2023 13:23]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
VAN NISTELROOIJ VERTREKT BIJ PSV
Die zag ik niet aankomen.Hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij heeft woensdagochtend bekend gemaakt te vertrekken bij PSV. Na verschillende gesprekken over interne zaken die de afgelopen weken werden gevoerd, vond dinsdagavond een gesprek plaats tussen de Directie en Van Nistelrooij. Daarin werd besloten de focus op de wedstrijd van aanstaande zondag tegen AZ te houden en na het seizoen verder te praten.
Van Nistelrooij meldde vanochtend dat er in zijn ogen te weinig draagvlak en support was binnen de club om langer door te gaan. Dit legde hij direct daarna ook uit aan de spelersgroep en staf. Aanstaande zondag neemt Fred Rutten, op verzoek van de directie, tijdelijk zijn rol als Hoofdtrainer over.
PSV betreurt Van Nistelrooij zijn besluit en is hem dankbaar voor het winnen van de Johan Cruijff Schaal en de TOTO KNVB Beker dit seizoen en hoopt het voetbaljaar af te sluiten met het behalen van de tweede plaats.
Wacht dan serieus nog 1 wedstrijd. PSV is ook erg goed in het kapot maken van club iconen.
Holy shit, ook echt 1 wedstrijd voor het eind.
Ajax alvast gefeliciteerd met de 2e plek. Toch knap hoe PSV dit weer zo heeft kunnen vern**ken zo kort voor het eind van het seizoen.
Ajax alvast gefeliciteerd met de 2e plek. Toch knap hoe PSV dit weer zo heeft kunnen vern**ken zo kort voor het eind van het seizoen.
WoT stats
Doei plek 2.
Wat voor bom is daar dan ontploft in de kleedkamer, met nog één wedstrijd te gaan?
Wat voor bom is daar dan ontploft in de kleedkamer, met nog één wedstrijd te gaan?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bizar.. Van Nistelrooy echt een sympathieke kerel in mijn ogen. Toch erg goed gedaan met 2 prijzen dit jaar en een mogelijke 2de plek.
Verwacht nu wel een soort van shock effect van die verwende enge spelers zo van kijk eens wij kunnen het wel zonder Ruud.
Wordt een eitje voor ze zondag.
Verwacht nu wel een soort van shock effect van die verwende enge spelers zo van kijk eens wij kunnen het wel zonder Ruud.
Wordt een eitje voor ze zondag.
Want Ajax wint uit bij Twente? NahElPaco schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:24:
Holy shit, ook echt 1 wedstrijd voor het eind.

Die kans is groter dan dit PSV wat bij AZ wint.
Hoe erg moet het zijn geweest dat je een halve week voor het einde van de competitie op zo'n manier stopt?
WoT stats
De probleem was de aanstelling van Ruud. Nu stapt die zelf op omdat er geen vertrouwen meer is. Dit had psv een jaar geleden moeten zien aankomen.
Nu extra prikkelend en minder stuurbaar
LooolGynnad schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:21:
Van Nistelrooij weg bij PSV..
[Embed]

Toch gelijk de Telegraaf
Ed de schrijft:
Ruud van Nistelrooij emotioneel en per direct weg bij PSV na ‘giftige pijl’ vanuit de spelersgroep
VERTREKBij PSV is Ruud van Nistelrooij per direct geen trainer meer. Hij stapt op na de onrust bij de club en nadat hij in onmin leefde met de assistenten. Tot dinsdagavond laat is er al overleg geweest bij de club, tussen directie en stafleden. Dat werd woensdagmorgen hervat. Doordat het verhaal naar buiten is gekomen dat door enkele spelers klachten over de coach zijn neergelegd bij de directie was een onwerkbare situatie ontstaan, die door betrokkenen zelfs als PSV-onwaardig wordt getypeerd.
Ruud van Nistelrooij emotioneel en per direct weg bij PSV na ‘giftige pijl’ vanuit de spelersgroep
VERTREKBij PSV is Ruud van Nistelrooij per direct geen trainer meer. Hij stapt op na de onrust bij de club en nadat hij in onmin leefde met de assistenten. Tot dinsdagavond laat is er al overleg geweest bij de club, tussen directie en stafleden. Dat werd woensdagmorgen hervat. Doordat het verhaal naar buiten is gekomen dat door enkele spelers klachten over de coach zijn neergelegd bij de directie was een onwerkbare situatie ontstaan, die door betrokkenen zelfs als PSV-onwaardig wordt getypeerd.
Nu extra prikkelend en minder stuurbaar
Smullen bij Feyenoord en AZ hoe het rommelt bij de concurrentie.
Wel jammer voor de persoon RvN, lijkt mij een sympathieke kerel. En als speler had ik hem zeer hoog zitten.
Wel jammer voor de persoon RvN, lijkt mij een sympathieke kerel. En als speler had ik hem zeer hoog zitten.
Jouw club is lekker stabielVos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:34:

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik begrijp het ergens ook niet, gezien de behaalde resultaten.
Het kan zijn dat de staf als Rutten en Ooijer meer de ploeg begeleiden en dat de spelers daar een betere klik mee hebben dan met van Nistelrooij zelf. Die gaan volgens mij weg en wordt Ruud eruit gewerkt.
Het kan zijn dat de staf als Rutten en Ooijer meer de ploeg begeleiden en dat de spelers daar een betere klik mee hebben dan met van Nistelrooij zelf. Die gaan volgens mij weg en wordt Ruud eruit gewerkt.
Ruud is gewoon een topper die het heel niet zo slecht heeft gedaan
Nu zondag verliezen en dan kan het verval helemaal compleet worden
Baaaah
Baaaah
Wow, dat is wel groot nieuws.... Ik vind het mooi dat hij opstapt, maar de manier waarop is natuurlijk niet geweldig. Dat verdient hij zeker niet, ook omdat hij zelf die rol niet eens wilde accepteren.carpebios schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:31:
Ed de schrijft:
Vraag me wel af of er waarheid zit in die klachten van de spelersgroep. Ben benieuwd wat het verhaal is dan. Kan me voorstellen dat sommige spelers naar hun eigen mening wat te veel reserve zijn gezet, maar alsnog... Dit is wel vrij extreem.
Zal wel weer een lastige periode worden. Dat ze Jans even overhalen om niet met pensioen te gaan of Bosz inhuren, dat lijken me wel prima trainers.
Feyenoord wil toch vandaag duidelijkheid van Slot? Toeval bestaat nietSnowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Wow, dat is wel groot nieuws.... Ik vind het mooi dat hij opstapt, maar de manier waarop is natuurlijk niet geweldig. Dat verdient hij zeker niet, ook omdat hij zelf die rol niet eens wilde accepteren.
Vraag me wel af of er waarheid zit in die klachten van de spelersgroep. Ben benieuwd wat het verhaal is dan. Kan me voorstellen dat sommige spelers naar hun eigen mening wat te veel reserve zijn gezet, maar alsnog... Dit is wel vrij extreem.
Zal wel weer een lastige periode worden. Dat ze Jans even overhalen om niet met pensioen te gaan of Bosz inhuren, dat lijken me wel prima trainers.

Breaking News: PSV verandert naam naar PSL, Premier Slot League om Slot te verleiden. 

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Philips Slot Lereniging? Denk dat die naamsverandering niet eens nodig wasMaarten_E schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:43:
Breaking News: PSV verandert naam naar PSL, Premier Slot League om Slot te verleiden.

Breaking: Van Nistelrooij naar Spurs. Slot blijft nog een jaar bij Feyenoord.
PSN: Finally_Chris
Hij heeft het wat mij betreft eigenlijk wel vrij slecht gedaan. Er is geen lijn in het spel van PSV te ontdekken en heb niet het idee dat hij ook maar 1 speler echt beter heeft gemaakt. Denk echt dat hij nog niet klaar was voor deze rol. Wat mij betreft had hij absoluut mogen blijven om het seizoen af te maken (uiteraard), maar dat hij niet de juiste man op de juiste plek is, dat lijkt me wel duidelijk. Doet er verder niets aan af dat hij wel een held van de club is.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:37:
Baaaah
Fred Rutten zit er toch al die tijd al naast? Het is niet alsof Ruud alles in zijn eentje doet?Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:48:
[...]
Hij heeft het wat mij betreft eigenlijk wel vrij slecht gedaan. Er is geen lijn in het spel van PSV te ontdekken en het niet het idee dat hij ook maar 1 speler echt beter heeft gemaakt. Denk echt dat hij nog niet klaar was voor deze rol. Wat mij betreft had hij absoluut mogen blijven om het seizoen af te maken (uiteraard), maar dat hij niet de juiste man op de juiste plek is, dat lijkt me wel duidelijk. Doet er verder niets aan af dat hij wel een held van de club is.
Nouja, Ruud is wel hoofdverantwoordelijke en we hebben in de tijd met Rutten als hoofdcoach al wel gezien dat hij .... nouja, ook nou niet echt geweldig was. Wat dat betreft heb ik die keuze nooit echt begrepen.Vos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:49:
[...]
Fred Rutten zit er toch al die tijd al naast? Het is niet alsof Ruud alles in zijn eentje doet?
Nja Fred is mede debet. Maar kan zijn dat Fred dingen heeft voorgesteld en Ruud die in de wind heeft geslagen. En dat het daardoor ook spaak loopt.
Welke trainer heeft laatste jaren in zijn eerste jaar de beker de JC schaal gehaald? En dan ook nog tweede (hopelijk)Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:48:
[...]
Hij heeft het wat mij betreft eigenlijk wel vrij slecht gedaan. Er is geen lijn in het spel van PSV te ontdekken en heb niet het idee dat hij ook maar 1 speler echt beter heeft gemaakt. Denk echt dat hij nog niet klaar was voor deze rol. Wat mij betreft had hij absoluut mogen blijven om het seizoen af te maken (uiteraard), maar dat hij niet de juiste man op de juiste plek is, dat lijkt me wel duidelijk. Doet er verder niets aan af dat hij wel een held van de club is.
Ben wel benieuwd welke spelers nou hebben lopen klagen over Ruud. Wat mij betreft zijn er 2 die enigszins wat in te brengen hebben (1 obv kwaliteit en de andere op ervaring). De rest van het stelletje pannenkoeken wat daar speelt moet zijn bek houden en blij zijn dat ze uberhaupt bij psv mogen voetballen.
Nouja, als je het daarop gooit... Dan ben je vrij snel tevreden. Vind jij dat er vooruitgang zit in het spel dit jaar bij PSV? Ik denk dat ze aan het begin van het seizoen in de voorrondes CL (met uitzondering van die laatste game tegen de Rangers) sterker waren dan nu. Ik zie echt 0,0 vooruitgang en je weet nooit waar je aan toe bent.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
[...]
Welke trainer heeft laatste jaren in zijn eerste jaar de beker de JC schaal gehaald? En dan ook nog tweede (hopelijk)
Het zijn de individuele kwaliteiten die het verschil maken meestal en het feit dat we hier op het forum ook altijd al aanhalen dat er altijd wel weer paar tegengoals komen laat ook wel weer zien dat er echt 0 vooruitgang in de verdediging zit (zelfde geldt voor de aanval, maar dat is het grote probleem niet).
Het is gewoon ondermaats wat mij betreft en hij heeft echt 0 stappen gezet. Op basis daarvan mogen wel conclusies worden genomen wat mij betreft.
Ik lees overal meneertje Simons.Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:59:
Ben wel benieuwd welke spelers nou hebben lopen klagen over Ruud. Wat mij betreft zijn er 2 die enigszins wat in te brengen hebben (1 obv kwaliteit en de andere op ervaring). De rest van het stelletje pannenkoeken wat daar speelt moet zijn bek houden en blij zijn dat ze uberhaupt bij psv mogen voetballen.
Kan me voorstellen dat Sangare niet blij was dat hij op de bank zat. Overduidelijk een van de beteren die gewoon niet speelt/speelde. Anders dan dat, wellicht Boscagli, hoewel die veel geblesseerd was? Teze omdat hij vindt dat hij te weinig speelt? Geen idee of Mauro nog geblesseerd is of niet, maar kan me voorstellen dat hij onder Schmidt ook happier was en een echt goede linksback leek te zijn. Verder eigenlijk geen idee. Mjah, we weten uberhaupt niet of het de reserves waren of wellicht zelfs spelers die gewoon speelden.Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:59:
Nou goed, simons die was idd 1 van die twee waaraan ik refereerde dus da's best.
Wat betreft geen vooruitgang boeken: als je aan het begin van het jaar 11 Grindtegels had opgesteld dan werd het er op het eind van het seizoen ook niet beter op, zelfs niet al zou Guardiola trainer zijn
Wat betreft geen vooruitgang boeken: als je aan het begin van het jaar 11 Grindtegels had opgesteld dan werd het er op het eind van het seizoen ook niet beter op, zelfs niet al zou Guardiola trainer zijn
Onzin, Schmidt had dezelfde verdediging met een slechtere keeper en die deed het aanzienlijk beter qua tegentreffers. Dat is echt geen excuus. Het is echt niet alsof het allemaal zo'n enorm slechte spelers zijn.Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:04:
Nou goed, simons die was idd 1 van die twee waaraan ik refereerde dus da's best.
tja je moet niet voorbij gaan aan het feit dat die het zelf ook niet zag zitten om als hoofdtrainer aan de slag te gaanSnowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Nouja, als je het daarop gooit... Dan ben je vrij snel tevreden. Vind jij dat er vooruitgang zit in het spel dit jaar bij PSV? Ik denk dat ze aan het begin van het seizoen in de voorrondes CL (met uitzondering van die laatste game tegen de Rangers) sterker waren dan nu. Ik zie echt 0,0 vooruitgang en je weet nooit waar je aan toe bent.
Het zijn de individuele kwaliteiten die het verschil maken meestal en het feit dat we hier op het forum ook altijd al aanhalen dat er altijd wel weer paar tegengoals komen laat ook wel weer zien dat er echt 0 vooruitgang in de verdediging zit (zelfde geldt voor de aanval, maar dat is het grote probleem niet).
Het is gewoon ondermaats wat mij betreft en hij heeft echt 0 stappen gezet. Op basis daarvan mogen wel conclusies worden genomen wat mij betreft.
met andere woorden ze hebben hem overgehaald om het wel te doen dan mag je wel wat meer steun verwachten van de club
maar goed zo gaan we om met grote spelers in dit land voor de wolven gooien en gaat het mis niet de hand in eigen boezem steken
Zeker, dat had ik eerder ook al aangehaald. Maar ik denk wel dat het goed is om niet door te gaan op dit moment, want er zit echt 0,0 progressie in. Zoals ook al aangegeven is deze stijl wel echt schandalig.bie100 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:06:
[...]
tja je moet niet voorbij gaan aan het feit dat die het zelf ook niet zag zitten om als hoofdtrainer aan de slag te gaan
met andere woorden ze hebben hem overgehaald om het wel te doen dan mag je wel wat meer steun verwachten van de club
maar goed zo gaan we om met grote spelers in dit land voor de wolven gooien en gaat het mis niet de hand in eigen boezem steken
gaat goed met die KNVB trainers cursus die peper duur is.
De hele NL top stort in.
Ik zie Slot bij Feyenoord ook nog wel gaan, dan zijn wij w.s. ook weer terug bij af.
Slot heeft een hoop verbloemd van wat er op de achtergrond bij Feyenoord allemaal mis is.
Ik zie Slot bij Feyenoord ook nog wel gaan, dan zijn wij w.s. ook weer terug bij af.
Slot heeft een hoop verbloemd van wat er op de achtergrond bij Feyenoord allemaal mis is.
Prima, Ruud is natuurlijk eindverantwoordelijk, maar met poep spelers kun je niet presteren, onder Schmidt was het net zo goed drama tot en met. Ze moeten gewoon betere spelers opleiden/halen. Met deze groep wordt het met geen enkele trainer beter. Het was niks, het is niks en het gaat niks worden met deze groep. Als dalijk Simons weg is, dan eindigt PSV volgend jaar ergens in het rechterrijtjeSnowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:05:
[...]
Onzin, Schmidt had dezelfde verdediging met een slechtere keeper en die deed het aanzienlijk beter qua tegentreffers. Dat is echt geen excuus. Het is echt niet alsof het allemaal zo'n enorm slechte spelers zijn.
Ik snap het gewoon niet, Ruud heeft met Psv 2 prijzen gewonnen en staat maximaal naar kunnen op de 2de plek.
Stelletje verwende schijt voetballers.
Nouja, of er nou zoveel mis is met die cursus of niet? Who knows, maar in het bedrijfsleven neem je ook niet even een opleiding om vervolgens direct CEO te worden. Geen idee waarom clubs denken dat je elke vroegere topvoetballer maar even direct coach kan maken (ja, ik weet Ruud had beperkt ervaring met Jong PSV, maar da's toch net wat anders).Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
gaat goed met die KNVB trainers cursus die peper duur is.
probleem is, wie gaat deze spelers van je overnemen? Een Ramalho gaat gewoon zijn contract uit dienen of wachten tot hij geld mee krijgtGrindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:11:
[...]
Prima, Ruud is natuurlijk eindverantwoordelijk, maar met poep spelers kun je niet presteren, onder Schmidt was het net zo goed drama tot en met. Ze moeten gewoon betere spelers opleiden/halen. Met deze groep wordt het met geen enkele trainer beter. Het was niks, het is niks en het gaat niks worden met deze groep. Als dalijk Simons weg is, dan eindigt PSV volgend jaar ergens in het rechterrijtje
En hij is zo bizar duur dat bijna alleen oud spelers hem kunnen betalen.Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:12:
[...]
Nouja, of er nou zoveel mis is met die cursus of niet? Who knows, maar in het bedrijfsleven neem je ook niet even een opleiding om vervolgens direct CEO te worden. Geen idee waarom clubs denken dat je elke vroegere topvoetballer maar even direct coach kan maken (ja, ik weet Ruud had beperkt ervaring met Jong PSV, maar da's toch net wat anders).
Wie weet hoeveel potentiele goede trainers je misloopt omdat ze het prijskaartje niet kunnen betalen.
Men doet dan bij de KNVB alsof men niet wil dat iedere jojo trainer kan worden, maar nu is het gewoon zo dat iedere jojo met centen trainer kan worden.
oh maar dat is helemaal waar en inderdaad een groot probleem, maar met een andere trainer blijft Ramalho op zijn Ramalho's (wan)presteren dat gaat echt niet veranderen.Deadsy schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:12:
[...]
probleem is, wie gaat deze spelers van je overnemen? Een Ramalho gaat gewoon zijn contract uit dienen of wachten tot hij geld mee krijgt
Dus volgend jaar AZ kampioen en jaar daarop Twente?LZ86 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:09:
De hele NL top stort in.

Player1s Twitch
Mee eens, bovendien zijn die voetballers zelf ook verantwoordelijk voor het dramatische spel.Stimulate14 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:12:
Ik snap het gewoon niet, Ruud heeft met Psv 2 prijzen gewonnen en staat maximaal naar kunnen op de 2de plek.
Vergeet ook niet dat hij halverwege het seizoen zn sterspelers kwijtraakte zonder er wat noemenswaardigs voor terug te krijgen, en daar geen moment over geklaagd heeft.
[Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 24-05-2023 14:20]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gezien zijn leeftijd mag hij wel een toontje lager zingen, hij komt net kijken.
Is hij zo'n vervelende factor in de selectie dan?
Voor veel media is dit berichtje al genoeg om een artikeltje met pakkende clickbait titel te schrijven!CR1691 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:47:
Breaking: Van Nistelrooij naar Spurs. Slot blijft nog een jaar bij Feyenoord.

Tuurlijk wel. Vantevoren ff Siem de Jong uitnodigen in de kleedkamer om over ster nr 3 te vertellen

Die speelde een periode gewoon slecht, niet gek dat je dan vervangen wordt als er anderen op de bank zitten die het beter doen. Vroeger knokte je dan voor je plekje in de selectie.Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:02:
[...]
Kan me voorstellen dat Sangare niet blij was dat hij op de bank zat.
Pas sinds maart ofzo niet meer geblesseerd, is sindsdien ook steeds een paar keer gebracht. De vraag is hoe een speler terugkomt na een jaar blessureleed.Overduidelijk een van de beteren die gewoon niet speelt/speelde. Anders dan dat, wellicht Boscagli, hoewel die veel geblesseerd was?
Maar die was ook gewoon niet goed dit jaar.Teze omdat hij vindt dat hij te weinig speelt?
Mauro was de eerste helft van het jaar geblesseerd, daarna in de 1e wedstrijd direct rood gepakt door een tegenstander doormidden te zagen. Toen weer geblesseerd en toen gewoon niet goed.Geen idee of Mauro nog geblesseerd is of niet, maar kan me voorstellen dat hij onder Schmidt ook happier was en een echt goede linksback leek te zijn. Verder eigenlijk geen idee. Mjah, we weten uberhaupt niet of het de reserves waren of wellicht zelfs spelers die gewoon speelden.
Prima dat er spelers zijn die zeuren, je zal maar een Simons zijn en dan dit zooitje ongeregeld om je heen hebben staan bijvoorbeeld, maar de meeste hebben niet echt recht van spreken in mijn ogen.
WoT stats
Jeugd bij Barca gezeten toch? Ik heb het vermoeden dat dit soort spelers zichzelf snel boven teamgenoten zetten. Dan kan de sfeer zo verziekt zijn.Slasher schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:23:
[...]
Eigenlijk precies hetzelfde dus als Heitinga.Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:48:
[...]
Hij heeft het wat mij betreft eigenlijk wel vrij slecht gedaan. Er is geen lijn in het spel van PSV te ontdekken en heb niet het idee dat hij ook maar 1 speler echt beter heeft gemaakt. Denk echt dat hij nog niet klaar was voor deze rol. Wat mij betreft had hij absoluut mogen blijven om het seizoen af te maken (uiteraard), maar dat hij niet de juiste man op de juiste plek is, dat lijkt me wel duidelijk. Doet er verder niets aan af dat hij wel een held van de club is.
Gezien de stilte bij Ajax zou het me niks verbazen als ze allang een opvolger voor Heitinga vastgelegd hebben en dat er alleen gewacht wordt tot na de laatste wedstrijd.
Jeetje je hebt nog gelijk ook.DoeEensGek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:24:
[...]
Voor veel media is dit berichtje al genoeg om een artikeltje met pakkende clickbait titel te schrijven!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vind dat sterk. Ruud heeft juist Simons overgehaald naar PSV te komen door elke dag met hem te bellenSlasher schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:23:
[...]
Zelfs als het waar is waarom zou een jonge speler (die psv draagt) zich niet mogen uitspreken op leeftijd?
Hij heeft meer te zeggen voor mij dan Ramalho of andere oudere spelers hoor
Vervelend of veeleisend, zoals het 'hoort' bij een toptalent?Slasher schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:23:
[...]
Van jou misschien, maar het openlijke sentiment klinkt vaak erg anders. Zo snapt die pannenkoek van Rondo er bijvoorbeeld niets van, laat die maar lekker ouwehoeren op TV hoor/lees je dan. Dat vind ik respectloos ja.toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:40:
Respectloos? Hoe kom je daarbij. Als ex-voetballers krijgen al die namen nog steeds het respect voor bewezen diensten wat ze verdienen.
Dat ben ik met je eens, daarom snap ik de roep om iemand met voetbalachtergrond ook vaak niet. Het is eerder uitzondering dan regel dat iemand goed is in iets totaal anders dan zijn beroep was, zeker wanneer je hele leven in het teken van zo'n sport heeft gestaan. Er moet zeker een basis van voetbalkennis in het hele bedrijf rondzingen, maar er zijn ook posities waar andere kwaliteiten gewoon veel belangrijker zijn.Maar als jij dan een (staf) functie bij Ajax krijgt moet dat zijn omdat je iets kan, niet omdat je vroeger goed kon voetballen. Het respect opbouwen begint dan dus eigenlijk opnieuw, voor hun 2e carrière.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind het inderdaad een vervelend mannetje, dat zou je kunnen ook kunnen interpreteren als veeleisend.toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:30:
[...]
Vervelend of veeleisend, zoals het 'hoort' bij een toptalent?
Als ik naar zijn mimiek kijk krijg ik het idee dat het een over het paard getild mannetje is. Maar goed dat zou je ook topsportmentaliteit kunnen noemen

You got me!ph4ge schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:29:
[...]
Jeetje je hebt nog gelijk ook.![]()
![]()
VI: "Van Nistelrooij in beeld als opvolger Slot."

Zelfs een slechte Sangare is beter dan de rest.ElPaco schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:26:
[...]
Die speelde een periode gewoon slecht, niet gek dat je dan vervangen wordt als er anderen op de bank zitten die het beter doen. Vroeger knokte je dan voor je plekje in de selectie.
Ik heb het idee dat hij weinig kansen heeft gekregen en maar weinig minuten heeft gemaakt, ik weet niet of dat door andere blessures komt of door iets anders ,maar als je elke wedstrijd tegengoals krijgt, dan lijkt het me geen slecht idee om een keer iets anders te proberen, want het is niet alsof het zo goed staat.[...]
Pas sinds maart ofzo niet meer geblesseerd, is sindsdien ook steeds een paar keer gebracht. De vraag is hoe een speler terugkomt na een jaar blessureleed.
Nee, daar ben ik het zeker mee eens. Probleem is ook nog eens dat hij zelf denkt dat hij een goede rechtsback is, terwijl hij centraal beter is. Het is niet alsof het een topper is, maar ik denk wel dat hij wellicht teleurgesteld zou kunnen zijn, of dat nou terecht is of niet.[...]
Maar die was ook gewoon niet goed dit jaar.
Ja, dat was zeker geen handige actie, maar hij was in zijn rol als linksback onder Schmidt zeker wel een soort van halve revelatie en kwam echt goed tot zijn recht. Jammer Dat v Nistelrooij daar niet mee verder is gegaan ondanks die tegenslagen.[...]
Mauro was de eerste helft van het jaar geblesseerd, daarna in de 1e wedstrijd direct rood gepakt door een tegenstander doormidden te zagen. Toen weer geblesseerd en toen gewoon niet goed.
Prima dat er spelers zijn die zeuren, je zal maar een Simons zijn en dan dit zooitje ongeregeld om je heen hebben staan bijvoorbeeld, maar de meeste hebben niet echt recht van spreken in mijn ogen.
En ja, Simons mag zeker klagen over het vertoonde spel, maar hij is ook een jonkie, dus in dat opzicht zou dat niet helemaal top zijn. Ik vraag me dan ook wel een beetje af wat hij Ruud zou aanrekenen? Misschien dat hij niet op z'n favo positie speelt?
Ik schrok zo hard dat ik gelijk klikte... Dankjewelph4ge schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:29:
[...]
![]()

Gelukkig weet ik welk filmpje eindigt met XcQph4ge schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:29:
[...]
![]()
goeie poging wel
Ja die twee cadeautjes mag hij Ajax nog wel voor bedanken.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
[...]
Welke trainer heeft laatste jaren in zijn eerste jaar de beker de JC schaal gehaald? En dan ook nog tweede (hopelijk)

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat, maar ook is vanavond de ALV van Ajax waar de bestuursraad wel eens eens een motie van wantrouwen aan zijn broek kan krijgen(https://www.ajaxshowtime....en-in-stemming-te-brengen)toolkist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:28:
[...]
Gezien de stilte bij Ajax zou het me niks verbazen als ze allang een opvolger voor Heitinga vastgelegd hebben en dat er alleen gewacht wordt tot na de laatste wedstrijd.
En Van Halst wordt als rvc lid voetbalzaken pas vrijdag benoemd, als het doorgaat, tijdens de buitengewone aandeelhoudersvergadering.Woensdagavond vindt de Algemene ledenvergadering (ALV) plaats en de kans bestaat dat er een motie van wantrouwen wordt ingediend tegen de bestuursraad. De bestuursraad kan gezien worden als het machtigste orgaan binnen Ajax. Men heeft geen directe invloed op de dagelijkse gang van zaken, maar er is wel de mogelijkheid om leden van de Raad van Commissarissen naar huis te sturen. De commissarissen op hun beurt kunnen ervoor zorgen dat er nieuwe directieleden komen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vond dat ik weer een warm gevoel kreeg bij psv ja.. Kan ook aan individuele spelers liggen maar zelfs bij Ruud kreeg ik een goed gevoel..Snowdog schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Nouja, als je het daarop gooit... Dan ben je vrij snel tevreden. Vind jij dat er vooruitgang zit in het spel dit jaar bij PSV? Ik denk dat ze aan het begin van het seizoen in de voorrondes CL (met uitzondering van die laatste game tegen de Rangers) sterker waren dan nu. Ik zie echt 0,0 vooruitgang en je weet nooit waar je aan toe bent.
Sportief (wat toch telt) heeft die de resultaten. Ben toch heel benieuwd wat er is gebeurd want dit wil ik niet zijn bij de club eigenlijk…
Ruud is gewoon een echte winnaar, daardoor ben ik juist ontzettend nieuwsgierig wat hier gebeurt is dat iemand met de mentaliteit van Ruud het juist nu opgeeft.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:37:
Respect voor Ruud hoor. Het is een instelling waar je het bij geen enkele club lang uit houdt, maar ik kan die principe wel waarderen. Mocht hem sowieso wel, jammer dat het niet gelukt is.
Aldus de Telegraaf. We gaan het zien. Hoe dan ook verwacht ik wel dat we pas in of na deze week echt duidelijkheid krijgen. Dat roep ik al een tijdje en heeft inderdaad gewoon met deze vergaderingen te maken. Ze nemen bij Ajax gewoon een aantal stappen in logische volgorde nu. De buitenwacht vindt daar wat van, maar die hoeven we toch niet serieus te nemen. Ik vind het wel prettig ook al wil ik zelf ook graag duidelijkheid.gws24 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:38:
[...]
Dat, maar ook is vanavond de ALV van Ajax waar de bestuursraad wel eens eens een motie van wantrouwen aan zijn broek kan krijgen(https://www.ajaxshowtime....en-in-stemming-te-brengen)
[...]
En Van Halst wordt als rvc lid voetbalzaken pas vrijdag benoemd, als het doorgaat, tijdens de buitengewone aandeelhoudersvergadering.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn sympathie voor Simons is inmiddels wel enorm diep gezonken, het zou natuurlijk helemaal bespottelijk zijn als hij komende zomer een transfer maakt.
De club had hier toch echt achter de trainer moeten staan.
Was het met v Bommel niet al ongeveer hetzelfde? Hoewel hij de spelersgroep aan zijn zijde had. Ik vind het vooral jammer dat het een beetje rommelig gebeurt, maar het is wel gewoon de juiste beslissing (imo).dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:42:
[...]
Ik vond dat ik weer een warm gevoel kreeg bij psv ja.. Kan ook aan individuele spelers liggen maar zelfs bij Ruud kreeg ik een goed gevoel..
Sportief (wat toch telt) heeft die de resultaten. Ben toch heel benieuwd wat er is gebeurd want dit wil ik niet zijn bij de club eigenlijk…
Niet zo heel slecht is een lage ondergrens. Als je kijkt naar de prijzen (Supercup en Beker) heb je inderdaad wel wat gewonnen. Ga je kijken naar de progressie in het spel is die vrijwel nul. Als je als club nu nog steeds zonder afdoende automatismes zit gaat er iets niet heel goed als trainer zijn.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:37:
Als je dan naar de verliespartijen kijkt kan je daar ook de nodige vraagtekens bij zetten. De trainer is niet de enige verantwoordelijke daar in maar wel eindverantwoordelijk.
Met geluk dat Ajax ook bijzonder zwak is dit jaar (mede dankzij Schreuder) sta je nog tweede. Met verliespartijen tegen de huidige nummer 16/17/18 is dat al bijzonder knap.
[Voor 25% gewijzigd door dglavimans op 24-05-2023 15:03]
Eerst maar eens afwachten wie het lek is en wie daadwerkelijk hebben lopen klagen. Simons kan ik mij voorstellen want als ik hem was zou ik ook niet tevreden zijn met de speelwijze en kwaliteit van spelers om hem heen. Maar om hem nu bij voorbaat al als schuldige aan te wijzen lijkt mij veel te voorbarig.MadDogMcCree schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:54:
Mijn sympathie voor Simons is inmiddels wel enorm diep gezonken, het zou natuurlijk helemaal bespottelijk zijn als hij komende zomer een transfer maakt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Journalistiek in Nederland is zo vermoeiend.. Internet pakt al iemand aan terwijl het nog niet eens bevestigd isMadDogMcCree schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:54:
Dat het de afgelopen periode heeft gerommeld en dat nog steeds doet bij PSV is wel duidelijk. Ben benieuwd hoe de puzzelstukken komende weken in elkaar gaan vallen.
De reactie van Simons is wel opvallend. Ik vraag mij dan ook af of er niet meerdere momenten zijn geweest dat spelers met de directie hebben gesproken. Er schijnt eerder toch ook al contact te zijn geweest over het vertrek van Ooijer en mogelijk vertrek van Rutten? Later het interne gesprek over het functioneren van Van Nisterlrooij. Wellicht zijn dat twee separate momenten en is Simons bij het ene wel betrokken geweest, maar bij het andere niet.
De reactie van Simons is wel opvallend. Ik vraag mij dan ook af of er niet meerdere momenten zijn geweest dat spelers met de directie hebben gesproken. Er schijnt eerder toch ook al contact te zijn geweest over het vertrek van Ooijer en mogelijk vertrek van Rutten? Later het interne gesprek over het functioneren van Van Nisterlrooij. Wellicht zijn dat twee separate momenten en is Simons bij het ene wel betrokken geweest, maar bij het andere niet.
Die jongen is ook weg trouwens. Kan ik wel verzekeren
We mogen er toch vanuit gaan dat er bronnen zijn gecheckt? Anders kan de krant wel opdoeken. De Telegraaf zoekt vaak sensatie op, maar de sportredactie is toch weinig te betrappen op leugens.dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:02:
[...]
Journalistiek in Nederland is zo vermoeiend.. Internet pakt al iemand aan terwijl het nog niet eens bevestigd is
je kijkt eerst naar de kwaliteit en dan naar de speelwijze vraag me eigen dan wel af wat had die dan beter kunnen doen?gws24 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:59:
[...]
want als ik hem was zou ik ook niet tevreden zijn met de speelwijze en kwaliteit van spelers
hij heeft gewoon een slechte selectie met een paar lichtpuntjes vind het nog knap als ze tweede worden
Dat soort bronnen zijn bijna niet te checken.MadDogMcCree schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:12:
[...]
We mogen er toch vanuit gaan dat er bronnen zijn gecheckt? Anders kan de krant wel opdoeken. De Telegraaf zoekt vaak sensatie op, maar de sportredactie is toch weinig te betrappen op leugens.
Dit is geen 'Judas-bericht', integendeel. Simons hoorde niet bij de klagende spelers. Dat zijn alleen wilde aannames, nadat zijn naam ergens opdook. Het is een oprechte steunbetuiging aan Van Nistelrooij. https://t.co/rtBDRwaJp0
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 24 mei 2023
Ik denk dat de mismatch (als die er was) met name ligt op het gebied van voor elkaar door het vuur gaan en topambities.Vos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:34:
Als topspits was Ruud natuurlijk gebrand om altijd het uiterste eruit te halen. Bij de spelers meende ik dat geregeld niet te zien, zeker bij een potentieel zo bepalende speler als Veerman. Ik ben ervan overtuigd dat Simons daar zeker niet bij hoorde.
Je ziet dan ook vrij weinig topspelers als toptrainers, of ze stoten eerst een aantal keren hun heus voordat ze de geoliede match met hun spelers bereiken.
Er zijn uiteraard ook uitzonderingen, maar meestal betreft het dan voormalig verdedigende of spelverdelende topspelers, en geen spitsen.
Ik denk dat de integriteit van Ruud buiten kijf is, en dat dit PSV enorm aan te rekenen is. Je kiest er zelf voor, hebt torenhoge ambities, en zo laat je een coach echt bungelen op basis van de grillen van je (deels zeer middelmatige) spelers.
Van mij mogen ze bij wijze van spreken Cocu terughalen, die zal best willen... die zit telkens te smullen als hij de spelers van sterkere tegenstanders ziet spelen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Eh daar zijn de meningen over verdeeld. Ook vooral om wat we weten tussen Xavi en Ruud (en ik Xavi niet zie als klager achter iemand zijn rug)MadDogMcCree schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:12:
[...]
We mogen er toch vanuit gaan dat er bronnen zijn gecheckt? Anders kan de krant wel opdoeken. De Telegraaf zoekt vaak sensatie op, maar de sportredactie is toch weinig te betrappen op leugens.
Maar sensatie is leuker dan degene geloven waarover het gaat natuurlijk
Bosz kan straks uit de complete top 5 kiezen (waarbij ie de nr 5 al heeft afgezegd)
Hij heeft dan ook nog niet echt iets kunnen laten zien op hoog niveau. Leuk scoren tegen Go Ahead en wat pingels maar in de EU L of voorronde CL nog niets gezien. Kijken of hij Psv door de voorronde heen kan krijgen als ze daadwerkelijk tweede worden.Slasher schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:23:
[...]
Dat hij een niet zo goede selectie heeft ben ik het helemaal mee eens, zeker in de verdedigende linie, maar bijvoorbeeld iets waar PSV imo al het hele seizoen tegen aan loopt die hij denk ik wel had kunnen veranderen is compact spelen. De voorste linie zet druk en de achterste linie staat nog 20 meter op eigen helft waardoor tegenstanders af en toe een zee van ruimte hebben, zag je ook weer tegen Heerenveen afgelopen weekend. Daar is geen verandering in gekomen tijdens het seizoen. Feyenoord had onder Stam imo hetzelfde probleem en toen Advocaat bij Feyenoord kwam was dat één van de eerste dingen die hij goed voor elkaar kreeg binnen niet al te lange tijd.bie100 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:13:
[...]
je kijkt eerst naar de kwaliteit en dan naar de speelwijze vraag me eigen dan wel af wat had die dan beter kunnen doen?
hij heeft gewoon een slechte selectie met een paar lichtpuntjes vind het nog knap als ze tweede worden
Ajax natuurlijk ook.Stimulate14 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:31:
[...]
Hij heeft dan ook nog niet echt iets kunnen laten zien op hoog niveau. Leuk scoren tegen Go Ahead en wat pingels maar in de EU L of voorronde CL nog niets gezien. Kijken of hij Psv door de voorronde heen kan krijgen als ze daadwerkelijk tweede worden.
Of valt dat onder rij Go Ahead
Zal waarschijnlijk weinig nieuws uitkomen maar goed, voor wie het wil zien.Algemeen directeur Marcel Brands en technisch directeur Earnest Stewart geven vanaf 16.00 uur tekst en uitleg bij het opstappen van Ruud van Nistelrooij bij PSV. De persconferentie is live bij ons te volgen, zowel in een liveblog als via een livestreamhttps://t.co/I4lIQMPMkV
— AD.nl/sportwereld (@ADSportwereld) 24 mei 2023
Wat bedoel je precies?dglavimans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:41:
[...]
Ajax natuurlijk ook.
Of valt dat onder rij Go Ahead
Ze brengen negentig procent van de stellingen als citaat, van horen zeggen. Op die manier kan je het eigenlijk nooit echt fout hebben, hooguit klopt je aangehaalde citaat niet.MadDogMcCree schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:12:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beetje hetzelfde niveau als vi.nl waar er regelmatig artikelen zijn over wat iemand in een praatprogramma of tweet heeft gezegd ....Gonadan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:54:
[...]
Ze brengen negentig procent van de stellingen als citaat, van horen zeggen. Op die manier kan je het eigenlijk nooit echt fout hebben, hooguit klopt je aangehaalde citaat niet.
Damn...
Ik open mijn telefoon met de verwachting dat ik lees "Slot gaat definitief weg."
Had niet verwacht "Ruud gaat weg" te lezen.
Lekkere timing hebben ze daar in Eindhoven.
Moet er toch niet aan denken dat Ajax toch nog CL voetbal veiligstelt...
Ik open mijn telefoon met de verwachting dat ik lees "Slot gaat definitief weg."
Had niet verwacht "Ruud gaat weg" te lezen.
Lekkere timing hebben ze daar in Eindhoven.
Moet er toch niet aan denken dat Ajax toch nog CL voetbal veiligstelt...

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023