[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 324 ... 340 Laatste
Acties:
  • 545.120 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

U heeft het afgelopen seizoen behoorlijk wat gemist denk ik zo :+

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 22-05-2023 19:37 . Reden: Quote aangepast ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jouw onderschrift zegt het eigenlijk al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik kon Groningen niet zien vanmiddag.
Dus ik wachten tot een paar minuten voor 21:00 voor een samenvatting van slechts 4 minuten ... Pffff....Waarin Groningen ook weer aan de lopende band blundert en 5-0 verliest. :-(

Nog een club interesse in Suslov? Kan goed koffie zetten in de rust. En daar krijg je dan keeper Leeuwenburg gratis bij, speciale aanbieding. Kan de koffie goed serveren.

Dit Groningen gaat ook echt niet de kkd winnen met dit materiaal. Dat meen ik serieus.

Psv,Az en Ajax waren trouwens leuke wedstrijden om te zien vond ik.
Alleen... Bergwijn en Brobbey.... Wat missen die een kansen.
En Wijndal houdt niet van verdedigen lijkt het... Staat gewoon dan vaak toe te kijken

Leuk dat het nog wat spannend is de laatste speeldag volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
DaWayne schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:03:
Dat ondanks alles Bassie nog steeds >20 miljoen op zou kunnen leveren geeft wel aan hoe bizar de voetbalwereld in elkaar zit.
Serieus? Waarom loopt hij nog bij Ajax??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:17
DaWayne schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:03:
Dat ondanks alles Bassie nog steeds >20 miljoen op zou kunnen leveren geeft wel aan hoe bizar de voetbalwereld in elkaar zit.
Het is vooral door de homegrown regels van de Premier League, daarom zijn alle Engelsen die verhuizen in de PL ook altijd zo overprijst. Bijvoorbeeld een Grealish is mijn inziens nooit 100 miljoen pond waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:41
Pompi schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:14:
[...]

Het is vooral door de homegrown regels van de Premier League, daarom zijn alle Engelsen die verhuizen in de PL ook altijd zo overprijst. Bijvoorbeeld een Grealish is mijn inziens nooit 100 miljoen pond waard.
Dat was precies mijn punt.
Omdat ze daar bizarre tv-gelden hebben + een toestroom aan (twijfelachtig) Russisch en Arabisch geld, gecombineerd met een home grown regel, is iedere middelmatige speler met een Engels paspoort een veelvoud waard. En Bassey dus blijkbaar ondanks zijn prestaties volgens sommigen nog steeds.

[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 22-05-2023 12:23 . Reden: Naam ongelukkig geschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DaWayne schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:17:
[...]

Dat was precies mijn punt.
Omdat ze daar bizarre tv-gelden hebben + een toestroom aan (twijfelachtig) Russisch en Arabisch geld, gecombineerd met een home grown regel, is iedere middelmatige speler met een Engels paspoort een veelvoud waard. En Bassie dus blijkbaar ondanks zijn prestaties volgens sommigen nog steeds.
Punt is, hij kan prima verdedigen. Het is het opbouwende deel wat ie niet kan, zeg maar een kopie van Botman dus.
Zet Bassey in een team neer waar ie alleen hoeft te verdedigen en de bal in mag leveren bij een medespeler en hij zal prima meedraaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Verhaal gaat rond dat Slot & zaakwaarnemer ja hebben gezegd tegen Tottenham.
Dus, die is weg.

Durf nu al een voorspelling te doen.
Die is voor kerst ontslagen, en voor oud en nieuw zit die als trainer in de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:06
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:10:
Dus, die is weg.

Die is voor kerst ontslagen, en voor oud en nieuw zit die als trainer in de Arena.
Ergens is het ook wel te begrijpen, zoals spelers vaak ook (te) vroeg gaan. Hoe vaak gaat hij deze kans nog krijgen, in de toekomst kan hij altijd nog terug naar de top 3 in Nederland, prima fallback scenario.

Zou van Bronckhorst dan wellicht een optie zijn? Volgens mij zit die zonder club sinds Rangers?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16

Agent47

I always close my contracts.

Gynnad schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:16:
[...]

Ergens is het ook wel te begrijpen, zoals spelers vaak ook (te) vroeg gaan. Hoe vaak gaat hij deze kans nog krijgen, in de toekomst kan hij altijd nog terug naar de top 3 in Nederland, prima fallback scenario.

Zou van Bronckhorst dan wellicht een optie zijn? Volgens mij zit die zonder club sinds Rangers?
Alsjeblieft niet zeg. Die wisselde nooit, verschrikkelijk. Zie liever Bosz

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:33:
[...]

Alsjeblieft niet zeg. Die wisselde nooit, verschrikkelijk. Zie liever Bosz
Dit lijkt me ook de meest logische optie voor feyenoord, Ajax lijkt door te gaan met Heitinga, dus Bosz wil vast wel champions league met feyenoord spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gynnad schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:16:
[...]

Zeker,
Maar aan de andere kant.
2 jaar Zwolle
2 jaar Cambuur
2 jaar AZ
2 jaar Feyenoord.

Het is toch wel een beetje een Koeman aan het worden met het op de trein springen zodra er een betere club komt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben hem dankbaar voor de afgelopen 2 jaar.
Maar, wat is er mis met blijven?
Dan heb ik toch respect voor een Ten Hag die jaren bij Ajax bleef en niet op de eerste mooie trein sprong na succes.

Ik verwacht dat Sipke Hulsoff de nieuwe trainer word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-05 19:16
Terranova schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:14:
[...]

. Bassey is een jonge Engelsman, .
hij is een Nigeriaan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31
Dus, die is weg.
Bron: De Telegraaf.

Die behandelen vanochtend 3 onderwerpen:
1. Het is onrustig bij PSV omtrent Van Nistelrooy
2. Het is onrustig bij Feyenoord omtrent Slot
3. Bij Ajax gaat het heel goed en men hoopt alsnog op de CL.

Met andere woorden: Ajax' grootste fans Valentijn Driessen en Mike Verweij proberen hun cluppie een steuntje in de rug te geven ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22
Met ook een Engels paspoort. Dat zal er worden bedoeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 374460 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:37:
[...]

prima joh, jullie je zin,<knip>
Grow a pair zeg. Je komt hier zelf met gestrekt been in en doet allemaal gechargeerde uitspraken. Krijgt daar terecht wat kritiek op en mensen gaan de discussie aan en meteen is 't weer een "Ajax-topic" en zijn we weer vertrokken. :/

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 22-05-2023 10:04 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 07:46:
[...]

Zeker,
Maar aan de andere kant.
2 jaar Zwolle
2 jaar Cambuur
2 jaar AZ
2 jaar Feyenoord.

Het is toch wel een beetje een Koeman aan het worden met het op de trein springen zodra er een betere club komt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben hem dankbaar voor de afgelopen 2 jaar.
Maar, wat is er mis met blijven?
Dan heb ik toch respect voor een Ten Hag die jaren bij Ajax bleef en niet op de eerste mooie trein sprong na succes.

Ik verwacht dat Sipke Hulsoff de nieuwe trainer word.
Ik zou 't fantastisch vinden als Slot blijft en laat zien wat ie met Feyenoord kan uitrichten in de CL. Ik denk dat Feyenoord met deze selectie en staf ook zeker wel wat kan uitrichten in de CL. Beetje gunstige loting en overwintering is echt geen gekke gedachte.

Misschien over een half jaar naar Munchen toe, als ze daar tot inkeer zijn gekomen en hebben besloten dat Tuchel toch niet de juiste coach is voor ze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Ik vind het slim van Slot. Rechtstreeks naar Ajax kan hij zijn gezin niet aandoen natuurlijk. Dus naar de Spurs, miljoenen harken, oprotpremie en dan in Amsterdam tekenen. Alvast van harte welkom Arne! 8)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:23
Spoorman schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:50:
[...]

Vind het schrijnender dat het eigen publiek psv uitfluit. Na de rust maar ook na het eindsignaal.
In het stadion vond ik het psv publiek erg netjes. We zijn vaak zelfs TE netjes

Je staat 1-3 achter in eigen huis laatste wedstrijd van het seizoen om vCL veilig te stellen hoef je alleen maar te winnen

Moeten we dan alles altijd met de zachte hand blijven doen? Dat maakt ons zeker geen topclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dus, die is weg.

Ik durf wel te voorspellen dat geen van beiden gaan gebeuren, als ie inderdaad bij de Spurs gaat tekenen. Alleen al omdat je er nu dus vanuit gaat dat Ajax iemand aan gaat stellen die er over een half jaar alweer uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoorman
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22-05-2023
dglavimans schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:09:
[...]

In het stadion vond ik het psv publiek erg netjes. We zijn vaak zelfs TE netjes

Je staat 1-3 achter in eigen huis laatste wedstrijd van het seizoen om vCL veilig te stellen hoef je alleen maar te winnen

Moeten we dan alles altijd met de zachte hand blijven doen? Dat maakt ons zeker geen topclub
Je hoort je club toch te steunen en aanmoedigen? Ipv uitfluiten.
In Eindhoven gebeurt dat wel erg snel/vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:15:

Met andere woorden: Ajax' grootste fans Valentijn Driessen en Mike Verweij proberen hun cluppie een steuntje in de rug te geven ;)
Volgens mij zijn die twee fervente houtbewerkers, want daar waar ze de kans krijgen zagen ze er enthousiast op los ook bij Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Spoorman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:18:
[...]

Na zo'n wanvertoning? Spelers moeten de steun en aanmoedigingen wel verdienen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap wel dat de Premier League aantrekkelijk is, maar net na het winnen van de landstitel?

Voor het geld hoeft Slot het niet te doen, die is al binnen. En dan ook nog eens de Spurs? dat is gedoemd te mislukken.

Maar ineens doemt het gedoe rondom z'n vertrek bij AZ weer op, over hoe dat ging. Lijkt zich hier bijna te herhalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 22-05-2023 09:42 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:42
[...]

U kijkt nog maar net voetbal op tv?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-05 19:03
Met Valentijn Driessen als vriend heb je geen vijanden meer nodig.. :X

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Gunner schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:41:
Voor het geld hoeft Slot het niet te doen, die is al binnen. En dan ook nog eens de Spurs? dat is gedoemd te mislukken.
Er zit nog wel een verschil in Eredivisie 'binnen zijn' en Premier league 'binnen zijn'. Met dat laatste hoeven je kleinkinderen in principe ook nooit meer te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Malfunctions schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Er zit nog wel een verschil in Eredivisie 'binnen zijn' en Premier league 'binnen zijn'. Met dat laatste hoeven je kleinkinderen in principe ook nooit meer te werken.
Het is inderdaad wel overduidelijk dat het om het geld gaat (en natuurlijk vanwege de PL-ervaring) en niet om z'n prijzenkast verder te vullen.

Maar misschien verrast ie ons nog en blijft ie nog een jaar om met Feyenoord CL te spelen en is ie gevoelig voor geluiden uit het Legioen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 22-05-2023 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:41:
Ik snap wel dat de Premier League aantrekkelijk is, maar net na het winnen van de landstitel?

Maar ineens doemt het gedoe rondom z'n vertrek bij AZ weer op, over hoe dat ging. Lijkt zich hier bijna te herhalen.
Ik weet niet hoe andere Feyenoorders hier over denken, maar ik heb zelf als Feyenoorder zoiets van "graag of niet."

Ik heb liever een coach die graag bij Feyenoord wilt werken dan een coach die de boot afhoudt en kijkt naar betere kansen.
Geen enkele speler/coach is groter dan de club zelf en Slot is niet de enige coach in de wereld.
Als Gio kampioen kan worden met Feyenoord, Cocu met PSV en De Boer met Ajax... dan zijn er meer dan genoeg andere coaches die tussen deze 3 en Slot/Ten Hag in zitten.
Malfunctions schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Hij verdient bij Feyenoord nu al rond de 2 miljoen en dat zou naar verluidt naar de 3/4 kunnen gaan met een nieuw contract.

Met alle respect, we noemen spelers soms ordinaire geldgraaiers maar als 3/4 miljoen op jaarbasis niet genoeg zou zijn dan mag een Slot daar ook bij gezet worden.

Enige voordeel wat ik zie als Slot naar Tottenham gaat is dat die Kokcu wel zou willen meenemen, dus dat word lekker cashen.
Maar, ik zie Slot er ook wel voor aan om de halve staf (medisch, trainer, scouting) mee te proberen te nemen.

Pusic mag die van mij meenemen, maar de rest blijf die lekker met zijn tengels vanaf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik zou niemand een Daniel Levy aan willen doen, want die zit even graag op zijn geld als Dagobert Duck. En helemaal niet 1 van onze 2 goede Nederlandse trainers. Voor mijn gevoel is het enigste geld wat Levy de laatste jaren uitgeeft zijn de ontslagvergoedingen...

Dat team is ook al jaren net niet en moet dus grondige renovatie hebben om eindelijk eens een keer mee te gaan doen om de doelen die de directie aan de coach en team mee geeft. En dat zie ik gewoon niet gebeuren daar en dan hebben we het nog niet eens gehad over de toegenomen competitie voor de bovenste plekken. Dus is beetje lose/lose situatie, erg gedurfd als je dat avontuur aan wil gaan maar als je tegen alles in het toch voor elkaar krijgt om te slagen heb je wel een mega prestatie geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:58:
[...]
Enige voordeel wat ik zie als Slot naar Tottenham gaat is dat die Kokcu wel zou willen meenemen, dus dat word lekker cashen.
Lekker cashen en Daniel Levy do not compute |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-05 19:16
JanW schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:47:
[...]

Met ook een Engels paspoort. Dat zal er worden bedoeld.
en niet te vergeten een Italiaans paspoort :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:56:
[...]

Het is inderdaad wel overduidelijk dat het om het geld gaat (en natuurlijk vanwege de PL-ervaring) en niet om z'n prijzenkast verder te vullen.

Maar misschien verrast ie ons nog en blijft ie nog een jaar om met Feyenoord CL te spelen en is ie gevoelig voor geluiden uit het Legioen.
Of we het nou leuk vinden of niet, subtop PL is nu eenmaal een hoger niveau dan Ajax/PSV/Feyenoord. Dus om nou meteen te claimen dat het om het geld gaat, dan zou ie ongetwijfeld wel voor een ander team dan de Spurs gaan (als ie überhaupt gaat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als Gio kampioen kan worden met Feyenoord, Cocu met PSV en De Boer met Ajax... dan zijn er meer dan genoeg andere coaches die tussen deze 3 en Slot/Ten Hag in zitten.
Precies hierom moet ie toch geen jarenlang in de Eredivisie blijven hangen? Wil niet zeggen dat ie na 1 jaar Feyenoord alweer door moet, maar volgens mij is bij Slot altijd wel duidelijk geweest dat ie niet naar Feyenoord ging om daar eens even 5 jaar trainer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]
[...]

Hij verdient bij Feyenoord nu al rond de 2 miljoen en dat zou naar verluidt naar de 3/4 kunnen gaan met een nieuw contract.

Met alle respect, we noemen spelers soms ordinaire geldgraaiers maar als 3/4 miljoen op jaarbasis niet genoeg zou zijn dan mag een Slot daar ook bij gezet worden.
Ik denk dat het vooral uitmaakt dat de Spurs een team van status is in dé competitie die Premier League heet.
Dat is iets geweldigs om mee te maken als trainer.
Maar, ik zie Slot er ook wel voor aan om de halve staf (medisch, trainer, scouting) mee te proberen te nemen.

Pusic mag die van mij meenemen, maar de rest blijf die lekker met zijn tengels vanaf. :+
Ik vind Kokcu een aardige speler maar geen top en niet onvervangbaar. Wordt nu mi wat gehyped door de media ook.
Dan vind ik Gimenez belangrijker voor Feyenoord, je móet gewoon een spits hebben die kan scoren als je wat wilt.

En Slot is een geweldige trainer maar Slot is niet uniek. Het wordt wel goed analyseren voor een opvolger.
Als Feyenoord echt heel goed kan cashen is Feyenoord na decennia weer wat financieel waar het hoort te staan. Wie weet eindelijk eens een goed stadion want ik zie ze nog wel een keer door de Kuip zakken.

En dit kampioenschap met deze selectie... Het is absoluut geen garantie voor het kampioenschap volgend seizoen.

En de CL... Denk dat Feyenoord daar het heel moeilijk krijgt met deze selectie, vond dat ze aardig met de rug tegen de muur stonden tegen een Roma in die tweede wedstrijd.
Dus nog wat betere spelers erbij mi

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 22-05-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:47:
[...]

Of we het nou leuk vinden of niet, subtop PL is nu eenmaal een hoger niveau dan Ajax/PSV/Feyenoord.
Dat lijkt me evident, vandaar dat ik ook zei PL-ervaring, maar sportiever zou je denken dat je momenteel beter bij Feyenoord kan blijven zo met de Champions League in het vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:54:
[...]

Dat lijkt me evident, vandaar dat ik ook zei PL-ervaring, maar sportiever zou je denken dat je momenteel beter bij Feyenoord kan blijven zo met de Champions League in het vooruitzicht.
Natuurlijk niet. En niet omdat het Feyenoord is, bij Ajax/PSV idem.
In de PL speel je 38 wedstrijden op hoog niveau, en dan de FA en in mindere mate League Cup nog. In de Eredivisie + beker + CL zijn dat er...15?

CL met Feyenoord kan heel leuk worden, maar kan ook gewoon eindigen met 2 punten uit 6 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Dit was wel weer heel erg opzichtig ja.

offtopic:
Ik denk dat ze door de jaren heen 'hun club' meer schade dan voordeel hebben gebracht...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toolkist schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:10:
[...]

Natuurlijk niet. En niet omdat het Feyenoord is, bij Ajax/PSV idem.
In de PL speel je 38 wedstrijden op hoog niveau, en dan de FA en in mindere mate League Cup nog. In de Eredivisie + beker + CL zijn dat er...15?

CL met Feyenoord kan heel leuk worden, maar kan ook gewoon eindigen met 2 punten uit 6 wedstrijden.
Maar bij Feyenoord kan je 4 keer gelijkspelen of een keer of 2 verliezen.
Bij Tottenham ligt je hoofd al meteen op het blok.

1 ding is zeker bij Slot, het heeft altijd eventjes een paar wedstrijden nodig voordat het een klein beetje gaat lopen.
Vorig jaar met de hakken over de slaat met Drita en in de competitie verliep het stroef.
Dit jaar met Lazio en liep het in de competitie ook een beetje stroef.

Deze tijd gaat die niet bij Tottenham krijgen.
Die krijgt die alleen bij een club waar een idee achter zit.
Chelsea, Tottenham... daar moet je meteen presteren, anders mag je naar huis.

Als ik hem was, dan zou ik lekker wachten op een leuke Bundesliga club, Spaanse club of wachten op een club zoals Arsenal, Liverpool of een middenmoter waarbij je de tijd krijgt.
Tottenham en Chelsea, ja... je komt uiteindelijk met een volle portemonnee thuis, maar verdere kansen in de Premier League kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:21:
[...]

Maar bij Feyenoord kan je 4 keer gelijkspelen of een keer of 2 verliezen.
Bij Tottenham ligt je hoofd al meteen op het blok.

1 ding is zeker bij Slot, het heeft altijd eventjes een paar wedstrijden nodig voordat het een klein beetje gaat lopen.
Vorig jaar met de hakken over de slaat met Drita en in de competitie verliep het stroef.
Dit jaar met Lazio en liep het in de competitie ook een beetje stroef.

Deze tijd gaat die niet bij Tottenham krijgen.
Die krijgt die alleen bij een club waar een idee achter zit.
Chelsea, Tottenham... daar moet je meteen presteren, anders mag je naar huis.

Als ik hem was, dan zou ik lekker wachten op een leuke Bundesliga club, Spaanse club of wachten op een club zoals Arsenal, Liverpool of een middenmoter waarbij je de tijd krijgt.
Tottenham en Chelsea, ja... je komt uiteindelijk met een volle portemonnee thuis, maar verdere kansen in de Premier League kan je vergeten.
Het heeft anders lang zat geduurd voordat Mourinhon of Conte eruit gewipt werden. Daarbij weet iedereen in welke situatie de Spurs zitten dus zal er meer druk liggen op Levy dan opnde trainer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05 05:41
Als hij echt heel graag weg wilt, dag dan. Bedankt voor de 2 geweldige jaren, maar graag of niet idd.
Een goede opvolger kiezen is cruciaal. Namen as Bosz en John Dahl Tomasson hoor je al. Bosz heeft leuke dingen laten zien bij Ajax, JDT ken ik niet als trainer.
Persoonlijk zie ik graag Pascal Janssen voor de groep staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Fans kan je ze onmogelijk noemen, weinig mensen die meer aan poten gezaagd hebben en voor onrust gezorgd dan die twee riooljournalisten.

Ockham's scheermes werkt hier weer erg goed: dit soort koppen zorgen voor klikjes, niets meer en niets minder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:30:
[...]

Fans kan je ze onmogelijk noemen, weinig mensen die meer aan poten gezaagd hebben en voor onrust gezorgd dan die twee riooljournalisten.

Ockham's scheermes werkt hier weer erg goed: dit soort koppen zorgen voor klikjes, niets meer en niets minder.
Ik vraag me echt af of/waarom ze die op 'speed dial' hebben bij Ajax, om onrust te zaaien.

Of om onrust gezaaid te krijgen.

Which ever happens first.

Het riool van de 'voetbaljournalistiek', meurt immers altijd.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:23
[...]

Erg snel/vaak? Gister hebben we tot de 1-3 de ploeg vol gesteund en ik zat in het stadion

Mag je dan beetje negatief worden erna? Komaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 16:11
Ik zit mij trouwens nog iets te bedenken hè: het is in theorie dus gewoon mogelijk dat een, met alle respect, RKC of Go Ahead Eagles de voorrondes van de Conference League gaat halen. FC Twente wint met speels gemak van RKC gisteren en zijn wat mij betreft meer dan terecht 5e geworden, maar zijn dan alsnog niet zeker van Europees voetbal. Wat een aanfluiting die play-offs eigenlijk. Wat is het idee achter die play-offs eigenlijk (behalve commercie)?

Je wilt (als KNVB/Nederland zijnde) toch het best mogelijke team Europa insturen volgend jaar!? 8)7

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 17:10
Russel88 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:17:
Als hij echt heel graag weg wilt, dag dan. Bedankt voor de 2 geweldige jaren, maar graag of niet idd.
Een goede opvolger kiezen is cruciaal. Namen as Bosz en John Dahl Tomasson hoor je al. Bosz heeft leuke dingen laten zien bij Ajax, JDT ken ik niet als trainer.
Persoonlijk zie ik graag Pascal Janssen voor de groep staan.
Zo werkt het gewoon in het voetbal, je kan graag willen blijven EN open staan voor een veel grotere (rijkere) club. Overigens werkt het buiten het voetbal ook zo, ik heb het prima naar mn zin bij mn werkgever maar als ik ergens een mooie uitdaging krijg en veel meer geld kan verdienen ben ik ook weg. Daar moeten we gewoon realistisch in zijn en het Slot niet kwalijk nemen, maar juist trots zijn dat we zo'n goede springplank zijn.

Je kan hooguit met Slot proberen af te spreken dat hij niet na 1 augustus vertrekt en ondertussen al een vervanger klaar hebben staan op de achtergrond, zoals Bosz of Janssen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 12:25
[...]

Hoe durf je Driessen en Verweij Ajax fans te noemen, dat zijn zulke zure figuren die constant aan de stoelpoeten bij alles en iedereen van Ajax zagen.

Het is dat Verweij soms informatie heeft(gelukkig steeds minder) anders had ik em allang niet meer gevolgd op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Waarom zou Janssen op de achtergrond klaar willen staan, voor 't geval dat Slot vertrekt? Hij heeft gezien wat AZ doet als ze daar lucht van krijgen en gooit daarmee z'n eigen glazen in. Met een beetje pech zit ie zelf zonder club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Jeroenvde89 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:47:
Ik zit mij trouwens nog iets te bedenken hè: het is in theorie dus gewoon mogelijk dat een, met alle respect, RKC of Go Ahead Eagles de voorrondes van de Conference League gaat halen. FC Twente wint met speels gemak van RKC gisteren en zijn wat mij betreft meer dan terecht 5e geworden, maar zijn dan alsnog niet zeker van Europees voetbal. Wat een aanfluiting die play-offs eigenlijk. Wat is het idee achter die play-offs eigenlijk (behalve commercie)?

Je wilt (als KNVB/Nederland zijnde) toch het best mogelijke team Europa insturen volgend jaar!? 8)7
2006 belde, of je het goede nieuws wilde verspreiden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

Jeroenvde89 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:47:
Dus volgend seizoen Spakenburg maar niet laten mee loten voor de KNVB beker?

Je voorkomt dat ruim voor het einde de middenmoot uitgespeeld is. Dat is wel zo eerlijk voor de ploegen boven of onderin die nog wel ergens voor spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:44:
Ik vraag me echt af of/waarom ze die op 'speed dial' hebben bij Ajax, om onrust te zaaien.

Of om onrust gezaaid te krijgen.

Which ever happens first.

Het riool van de 'voetbaljournalistiek', meurt immers altijd.
Er zit niets onder een 'speed dial' of wat dan ook, hooguit kennen die gasten wat nietszeggende medewerkers die soms nét iets meer gehoord hebben dan de koffiedame. Zaakwaarnemers kunnen ook zo'n leuk 'lek' zijn.

Het is simpelweg het genereren van klikjes met nonnieuws. Denk aan dat Driessen elke week een voorspelling doet wat in zijn ogen de opstelling gaat zijn en dat wordt nog nieuws genoemd ook. En als het dan anders bleek dan heeft hij gelijk reden om te zeiken in zijn column wanneer het resultaat niet overtuigend was.
Nee, dat soort gasten zo weinig mogelijk aandacht geven is nog de beste optie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit moet met een korrel zout genomen worden, want "VI".
Maar, als die allemaal waar is.

https://www.voetbalprimeu...ets-loyaler-verwacht.html

Als die nou weer hetzelfde doet als wat die bij AZ heeft gedaan.
En, ook nog eens na al die mooie praatjes de afgelopen dagen/weken in de pers van "Focus eerst op Feyenoord en dit seizoen, daarna word er pas gekeken."

Dan eindigt dit huwelijk toch meteen alweer met een zuur smaakje. Zonde.

10.000.000, Slot.
Mag je Pusic gratis meenemen.
Voor elke andere staflid die je wil meenemen komt er 5.000.000 bovenop.

Ik had Slot een klein beetje in dezelfde categorie als Ten Hag ingeschat kwa persoonlijkheid.
Helaas lijkt het er toch steeds meer op dat het een type Advocaat/Koeman is.

Bedankt voor de mooie jaren, Arne.
Genoten van het voetbal en het succes, maar zelfs jij bent niet groter dan de club.
Het worden een paar hele mooie maanden bij Tottenham en alles wat je had kunnen worden bij Feyenoord (een legende/icoon) is niet meer.

Kom maar Peter Bosz. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Het is prima joh. Als hij weg wilt. Persoonlijk dacht ik echt dat hij zou blijven.
Nog een jaartje succes boeken en je staat Europees er gewoon beter voor. Met de huidige selectie en wat gerichte versterkingen kan hij zichzelf in de kijker coachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
JanW schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:50:
Waarom zou Janssen op de achtergrond klaar willen staan, voor 't geval dat Slot vertrekt? Hij heeft gezien wat AZ doet als ze daar lucht van krijgen en gooit daarmee z'n eigen glazen in. Met een beetje pech zit ie zelf zonder club.
Ach, daar zijn allerlei informele lijntjes en zaakwaarnemers voor. In het voetbal worden spelers en coaches continu gepolst voor potentiele transfers.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 15:43
Ik vind dit wel erg grappig, want er worden allemaal conclusies getrokken en Slot wordt al weer voor van alles en nogwat uitgemaakt en is niet loyaal. Hij heeft zelf altijd gezegd (inderdaad) eerst op Feyenoord te focussen en pas na het seizoen verder te kijken.
Het is de taak van een zaakwaarnemer (die wil zelf ook graag geld verdienen en ruikt hier natuurlijk mogelijkheden) om te kijken wat mogelijkheden voor Slot zouden zijn. De zaakwaarnemer zal zeker ook wel met Slot hebben gesproken over zijn toekomst en hoe hij dat voor zich ziet, wat voor voorwaarden hij stelt e.d.

Dus dat de zaakwaarnemer (ik herhaal het nog maar eens, want Slot is niet degene die met Tottenham heeft gepraat, totdat anders bewezen is. Er is nu alleen maar duidelijk dat zijn zaakwaarnemer dit doet) met de Spurs om tafel gaat, gaat onderzoeken/ bekijken wat de mogelijkheden zijn en hoe dit voor Slot kan uitpakken lijkt mij heel prima. Je moet voor de grap eens kijken hoe actief zaakwaarnemers zijn met het aanbieden van en voeren van gesprekken met een (mogelijke) nieuwe club, zonder dat de speler in kwestie daar direct bij betrokken is. De zaakwaarnemer neemt aanbiedingen mee terug en gaat de speler dan naar een bepaalde club praten, als er goed geld betaald wordt verdient de zaakwaarnemer daar ook (veel) aan, dus die heeft hierbij alle belangen.

Tot we echt weten hoe het zit zou ik het voor nu met korreltjes zout nemen, de informatie die nu naar buiten komt (dat de zaakwaarnemer in gesprek is en wil dat Slot in gesprek gaat) is al heel anders dan hoe er een week geleden over werd bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:22
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:51:
In een periode waar er een transferperiode aankomt, doe je er verstandig aan om alles met een korrel zout te nemen. Ik was er alleen nog niet van op de hoogte dat dit per definitie ook voor Voetbal International geldt? Martijn Krabbendam is bovendien Feyenoord volger en voor zover ik weet niet eentje die allerhande pulp publiceert. Correct me if I'm wrong.

Bij AZ was de situatie alleen wel iets anders. Slot had daar nog een contract tot einde seizoen, had aangegeven niet te gaan verlengen en in gesprek te gaan met andere clubs. Hij was alleen niet volledig open geweest door te verzwijgen dat één van die andere clubs Feyenoord betrof (een concurrent in Nederland dus). Dat laatste was voor AZ reden om hem per direct aan de kant te zetten. Of Slot (intern) opener had moeten zijn over met welke club(s) hij in gesprek was, kan je over redetwisten. Aan de ene kant is dat netjes en begrijp ik het standpunt van AZ. Aan de andere kant, je wil ook na de zomer weer voor de groep staan en gaat in gesprek met potentiële clubs. Zolang dat niet heel concreet is, ben je terughoudend in de communicatie daarover.

Het is maar net in welk kamp je zit hoe je erin staat.

Bovendien staat het stuk (van VoetbalPrimeur, die van Voetbal International zit achter een paywall) bol met speculaties: "Zij [de zaakwaarnemer] lijkt actief de boer op te zijn gegaan met Slot, al dan niet met toestemming van de oefenmeester". Kortom, het is helemaal niet zeker dát de zaakwaarnemer Slot heeft aangeboden en als dat het geval is, is het ook niet zeker dat Slot daarmee instemde of daartoe aanzette.

In een situatie als deze is het ook nog eens niet vreemd dat er contact is tussen de zaakwaarnemer en een club die (mogen we de berichtgeving geloven) nadrukkelijke interesse heeft in één van de contractanten. Zou raar zijn als de zaakwaarnemer niets doet in een nog onduidelijke situatie als deze. Het kan ook onderdeel zijn van de onderhandelingen met Feyenoord over een nieuw contract. Je mag er van alles van vinden of dat chique is of niet, het is onderdeel van het onderhandelingsspel.
En, ook nog eens na al die mooie praatjes de afgelopen dagen/weken in de pers van "Focus eerst op Feyenoord en dit seizoen, daarna word er pas gekeken."
Daar lijkt toch weinig aan gelogen? Ik heb niet kunnen bespeuren dat zijn focus elders lag of minder was dan anders? Jij wel? Hij heeft de doelstelling met Feyenoord meer dan gehaald.
Zover is het nog helemaal niet. Er zijn onderhandelingen gaande. Slot wil daar uiteraard het beste voor zichzelf uithalen. Geef hem nog even de kans om woensdag zelf bij Feyenoord aan te geven hoe de vork in de steel zit en oordeel nog niet direct aan de hand van speculatieve berichtgeving.

@jbdeiman plaatst ongeveer dezelfde reactie als wat ik met bovenstaande probeer aan te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
bazzemans schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:52:
Martijn Krabbendam is bovendien Feyenoord volger en voor zover ik weet niet eentje die allerhande pulp publiceert. Correct me if I'm wrong.
Tot voor kort was het een meme op Feyenoord fora dat als Krabbendam iets zei dat het dan precies het tegenovergestelde waar zou zijn. Ik kan me niet herinneren dat hij een echte primeur had, maar hij is wel minder een roddelaar dan een paar seizoenen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:22
ph4ge schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:54:
[...]

Tot voor kort was het een meme op Feyenoord fora dat als Krabbendam iets zei dat het dan precies het tegenovergestelde waar zou zijn. Ik kan me niet herinneren dat hij een echte primeur had, maar hij is wel minder een roddelaar dan een paar seizoenen geleden.
Duidelijk. Ik ben niet echt ingevoerd over clubwatchers, zoals misschien tussen de regels door te lezen is. Hoe zit het met Voetbal International? Dat is toch niet een nieuwsmedium wat je per definitie met een korreltje zout moet nemen? (Columns en opiniestukken daargelaten, daarvoor geldt dat bij ieder medium.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
Anoniem: 338166 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:51:

10.000.000, Slot.
Mag je Pusic gratis meenemen.
Voor elke andere staflid die je wil meenemen komt er 5.000.000 bovenop.

Ik had Slot een klein beetje in dezelfde categorie als Ten Hag ingeschat kwa persoonlijkheid.
Helaas lijkt het er toch steeds meer op dat het een type Advocaat/Koeman is.

Bedankt voor de mooie jaren, Arne.
Genoten van het voetbal en het succes, maar zelfs jij bent niet groter dan de club.
Het worden een paar hele mooie maanden bij Tottenham en alles wat je had kunnen worden bij Feyenoord (een legende/icoon) is niet meer.

Kom maar Peter Bosz. :)
Lekker voorbarig dit. Het enige wat waarschijnlijk klopt is dat Slot eerst wil luisteren wat Tottenham te zeggen heeft voordat hij besluit of hij dat pad verder wil volgen. Lijkt me ook nogal logisch dat je dat doet.

Als er morgen een werkgever naar mij informeert die erom bekend staat dat ze 3x zo veel betalen als mijn huidige baan voor een vacature met iets meer prestige dan die huidige zal ik ze ook altijd aanhoren. Kan ik het nog zo naar m'n zin hebben, luisteren kan altijd. Wil niet betekenen dat ik vervolgens ook overstap.

Iemand vooraf afschieten omdat hij aangeeft de concurrerende aanbieding aan te willen horen is een beetje calimero gedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Malfunctions schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:05:
Als er morgen een werkgever naar mij informeert die erom bekend staat dat ze 3x zo veel betalen als mijn huidige baan voor een vacature met iets meer prestige dan die huidige zal ik ze ook altijd aanhoren. Kan ik het nog zo naar m'n zin hebben, luisteren kan altijd. Wil niet betekenen dat ik vervolgens ook overstap.
Waarbij ik nog snap dat mensen vinden dat je niet kan overstappen als het seizoen net is begonnen, maar nu is het juist het ideale moment om over je toekomst na te denken. Het zou Feyenoord alle tijd geven om een opvolger te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Malfunctions schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:05:
Iemand vooraf afschieten omdat hij aangeeft de concurrerende aanbieding aan te willen horen is een beetje calimero gedrag.
En tevens straal voorbij gaan aan de mogelijkheid dat dit seizoen het maximaal haalbare was. Grote kans dat er enkele sterkhouders vertrekken. De enige garantie die Slot heeft zijn de prestaties van dit seizoen. Daarmee heeft hij zich in de kijker weten te krijgen, dan moet je er ook gebruik van maken. Zo werkt de voetballerij gewoon, vandaag een held, morgen mogelijk een schlemiel. Wat als Feyenoord volgend seizoen roemloos uit de CL vliegt en geen eerste wordt, komen er dan nog steeds clubs uit Europa aankloppen die op dit moment wel interesse hebben in zijn diensten? Als Tottenham zich serieus meldt voor hem dan moet ie er gewoon voor gaan, identiek aan de spelers die op basis van het huidige seizoen een mooie aanbieding krijgen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 04:50

OMX2000

By any means necessary...

Han schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:40:
[...]

En tevens straal voorbij gaan aan de mogelijkheid dat dit seizoen het maximaal haalbare was. Grote kans dat er enkele sterkhouders vertrekken. De enige garantie die Slot heeft zijn de prestaties van dit seizoen. Daarmee heeft hij zich in de kijker weten te krijgen, dan moet je er ook gebruik van maken. Zo werkt de voetballerij gewoon, vandaag een held, morgen mogelijk een schlemiel. Wat als Feyenoord volgend seizoen roemloos uit de CL vliegt en geen eerste wordt, komen er dan nog steeds clubs uit Europa aankloppen die op dit moment wel interesse hebben in zijn diensten? Als Tottenham zich serieus meldt voor hem dan moet ie er gewoon voor gaan, identiek aan de spelers die op basis van het huidige seizoen een mooie aanbieding krijgen.
Ik denk dat clubs gek zouden zijn dat als ze alleen maar kijken naar trainers die nooit hebben gefaald. Slot zal woensdag waarschijnlijk een sterk verbeterde aanbieding krijgen vanuit Feyenoord. Dus qua geld gaat hij er sowieso op vooruit.

Maar Tottenham blijft een Engelse club, waar ze simpelweg veel meer te spenderen hebben. En denken dat Slot blijft bij Feyenoord, omdat hij het een gezellige club is, geloof ik niet. Hij is van AZ naar Feyenoord gegaan omdat hij er toen van overtuigd zal zijn geweest dat er bij Feyenoord meer mogelijk is dan bij AZ. Dat geldt dus weer bij een overstap van Feyenoord naar Tottenham. En de opdracht is vergelijkbaar. Zorg dat je hoger eindigt en Europees kunt gaan spelen. Als hij het bestuur van Tottenham kan overtuigen dat ze hem daar ook de tijd voor gunnen, dan lijkt me de overstap helemaal niet zo gek.

In interviews hoor je hem ook steeds benadrukken dat ook zonder hem Feyenoord er goed voor staat. Dat het financieel beter gaat nu. En bijvoorbeeld dat ze geen geld hoeven uit te geven aan nieuwe trainingsfaciliteiten voor de jeugd.

Als Feyenoorder zou ik het fijn vinden dat hij blijft. Maar wat ik eigenlijk veel interessanter vind is of we de selectie beter kunnen maken. Stel dat je Kokcu, Geertruida en Gimenez verkoopt voor in totaal 100 miljoen. Dan maakt dat ook meer mogelijk, en kun je volgende seizoen ook weer voor het kampioenschap gaan. Deze selectie gaat niet heel veel beter meer worden, de enige speler die nog stappen zal maken is Gimenez. Terwijl Ajax en PSV ook niet stil gaan zitten. Een Peter Bosz, Pascal Jansen, of Ron Jans zouden bij Feyenoord echt wel op hun plek kunnen zitten.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
OMX2000 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:40:
[...]

Ik denk dat clubs gek zouden zijn dat als ze alleen maar kijken naar trainers die nooit hebben gefaald. Slot zal woensdag waarschijnlijk een sterk verbeterde aanbieding krijgen vanuit Feyenoord. Dus qua geld gaat hij er sowieso op vooruit.

Maar Tottenham blijft een Engelse club, waar ze simpelweg veel meer te spenderen hebben. En denken dat Slot blijft bij Feyenoord, omdat hij het een gezellige club is, geloof ik niet. Hij is van AZ naar Feyenoord gegaan omdat hij er toen van overtuigd zal zijn geweest dat er bij Feyenoord meer mogelijk is dan bij AZ. Dat geldt dus weer bij een overstap van Feyenoord naar Tottenham. En de opdracht is vergelijkbaar. Zorg dat je hoger eindigt en Europees kunt gaan spelen. Als hij het bestuur van Tottenham kan overtuigen dat ze hem daar ook de tijd voor gunnen, dan lijkt me de overstap helemaal niet zo gek.

In interviews hoor je hem ook steeds benadrukken dat ook zonder hem Feyenoord er goed voor staat. Dat het financieel beter gaat nu. En bijvoorbeeld dat ze geen geld hoeven uit te geven aan nieuwe trainingsfaciliteiten voor de jeugd.

Als Feyenoorder zou ik het fijn vinden dat hij blijft. Maar wat ik eigenlijk veel interessanter vind is of we de selectie beter kunnen maken. Stel dat je Kokcu, Geertruida en Gimenez verkoopt voor in totaal 100 miljoen. Dan maakt dat ook meer mogelijk, en kun je volgende seizoen ook weer voor het kampioenschap gaan. Deze selectie gaat niet heel veel beter meer worden, de enige speler die nog stappen zal maken is Gimenez. Terwijl Ajax en PSV ook niet stil gaan zitten. Een Peter Bosz, Pascal Jansen, of Ron Jans zouden bij Feyenoord echt wel op hun plek kunnen zitten.
Ik denk dat Dilrosun, Timber, Wieffer en Hartman nog wel kunnen groeien, maar voor de rest zit er voor zover ik kon inschatten in de tijd dat sommige spelers gegund was (om wisselende redenen, bijvoorbeeld Bullaude, Walemark, Paixao) ook nog wel wat rek in de groep denk ik.
Je zult wel echt centraal achterin en aan de rechterkant wat moeten doen, keeper ook trouwens. En de vleugels moet je wat bij hebben, maar Gimenez blijft denk ik nog een seizoen, die wil zich graag nog meer bewijzen. Er zijn in elk geval (na heel veel krappe jaren) weer eens wat mogelijkheden en dat is al een heel mooie stap in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoorman
carpebios schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:45:
[...]

U kijkt nog maar net voetbal op tv?
Al 30 jaar op tv en in stadions.
Waar wil je naar toe, of wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoorman
toolkist schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:21:
[...]

Na zo'n wanvertoning? Spelers moeten de steun en aanmoedigingen wel verdienen...
In de Kuip zie je dit nooit gebeuren, ook niet wanneer het slecht gaat. Maar dat is misschien een uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Spoorman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:24:
In de Kuip zie je dit nooit gebeuren, ook niet wanneer het slecht gaat. Maar dat is misschien een uitzondering.
Nee dat is eerder een zeer selectief geheugen. Ik durf er geld op te zetten dat Google je met gemak van voorbeelden voorziet als je zoekt op uitfluitende Feyenoord supporters. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
jbdeiman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:23:
[...]

Ik denk dat Dilrosun, Timber, Wieffer en Hartman nog wel kunnen groeien, maar voor de rest zit er voor zover ik kon inschatten in de tijd dat sommige spelers gegund was (om wisselende redenen, bijvoorbeeld Bullaude, Walemark, Paixao) ook nog wel wat rek in de groep denk ik.
Je zult wel echt centraal achterin en aan de rechterkant wat moeten doen, keeper ook trouwens. En de vleugels moet je wat bij hebben, maar Gimenez blijft denk ik nog een seizoen, die wil zich graag nog meer bewijzen. Er zijn in elk geval (na heel veel krappe jaren) weer eens wat mogelijkheden en dat is al een heel mooie stap in de goede richting.
Er zijn maar 3 potentiële basisspelers van Feyenoord ouder dan 25: Idrissi, Jahanbansk en Trauner. De rest is nog (lang) niet op een leeftijd dat je normaal gesproken piekt, het is niet voor niets dat het elftal nog steeds beter wordt.

Voorlopig lijkt alleen Kokcu weg te gaan. Met dat gegeven heb je voornamelijk betere buitenspelers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoorman
Gonadan schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Nee dat is eerder een zeer selectief geheugen. Ik durf er geld op te zetten dat Google je met gemak van voorbeelden voorziet als je zoekt op uitfluitende Feyenoord supporters. :)
Zal vast eens gebeurd zijn. Klopt. Maar de mentaliteit ligt daar toch een stukje anders.
Daar durf ik geld op te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
[...]

Dit bewijst wel dat het een trol is. Nooit gefluit |:(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Spoorman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:26:
Zal vast eens gebeurd zijn. Klopt. Maar de mentaliteit ligt daar toch een stukje anders.
Daar durf ik geld op te zetten. :)
De fans van Feyenoord staan vaak behoorlijk achter hun club dat zal niemand ontkennen. Wil je het echter als waardeoordeel tegenover andere clubs gaan gebruiken moet je echt wel met betere onderbouwing komen, voor zover dat überhaupt al een zinvolle inhoudelijke discussie kan opleveren.
Overal rommelt het als resultaten tegen vallen, zo herinner ik me ook extremen als de bestorming van het maasgebouw. Ik zou niet te snel wijzen naar anderen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
carpebios schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:29:
[...]

Dit bewijst wel dat het een trol is. Nooit gefluit |:(
Met nog geen halve minuut zoeken is Danny Buijs het er ook niet mee eens dat er nooit gefloten wordt/werd richting spelers :+

Het eigen team uitfluiten als ze waardeloos presteren komt - wellicht helaas - bij elke club voor. Het zal niet voorkomen als het team er alles aan doet om te winnen maar als de mentaliteit in de ploeg er een langere periode is op een manier ook wel begrijpelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Spoorman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:24:
[...]

Uhuh, ook tijdens de wanvertoningen onder Dick Advocaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 12:25
Napo schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:56:
[...]

Met nog geen halve minuut zoeken is Danny Buijs het er ook niet mee eens dat er nooit gefloten wordt/werd richting spelers :+

Het eigen team uitfluiten als ze waardeloos presteren komt - wellicht helaas - bij elke club voor. Het zal niet voorkomen als het team er alles aan doet om te winnen maar als de mentaliteit in de ploeg er een langere periode is op een manier ook wel begrijpelijk.
Hoezo helaas? Fluiten is wat mij betreft de enige manier waarop fans hun ongenoegen uiten. Geen vuurwerk op't veld, niet spelers/trainer opwachten etc. Gewoon fluiten en misschien een spandoek of witte zakdoekjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:23:
[...]

En nou die miljoenen deels gebruiken om eindelijk een definitieve beslissing over het stadion te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mag ik zeggen dat het daar ook echt Eindhoven's uitziet? :9
Niets mis mee hoor.

Vind deze commentator wel goed, heeft gevoel voor humor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Spoorman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:26:
[...]
[sarcasme modus]
Het publiek heeft een keidroge bek vanwege alle coke. Heb jij wel eens geprobeerd te fluiten na een hap beschuit? Precies, dat lukt niet.
:+
[/sarcamse modus]

Over het algemeen ben ik het wel met je eens, bij Feyenoord hoor je minder en minder vaak gefluit in tegenstelling tot oa de ArenA en het Philips Stadion. Puur op basis van live wedstrijden op ESPN1 en samenvattingen, dus in hoeverre het ook daadwerkelijk zo is kan ik niet echt hard maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
carpebios schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:07:
Het is weer ouderwets fluiten in het publiek bij Feyenoord.
Even een quote uit 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 07:24
De Brabantse voetbalcoup is begonnen.

Gisteren is de eerste mokerslag uitgedeeld aan Almere door FCE. Vandaag vervolgen Willem II en NAC het sloopwerk hopelijk.

Het blijft wel jammer dat Helmond Sport eigenlijk altijd afhaakt. Kennelijk vinden ze het leven aan de onderkant van de KKD wel prettig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:54
Nou, zoals ik Slot hoorde praten op SS eergister, is die wel bereid om naar Spurs te gaan. Daar win je nooit wat mee, of hij moet zo goed zijn dat die dat verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:38:
Mooi! Ik zie ze graag allebei in de ED volgend jaar.
Hup NAC en Willem II oOo
(FC Eindhoven hoeft van mij niet per se)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 23-05-2023 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dat zeker,
Alleen is het bij Feyenoord toch altijd net ietsjes anders.
Er kan verloren worden in De Kuip zonder dat supporters gaan fluiten.

Grootste gedeelte gaat pas fluiten zodra er een speler is of het hele team het laat afweten.
Wanneer er 0,0 strijd in het elftal zit en er geen inzet word getoond.
Daar kan het legioen heel slecht tegen.

Til is vorig jaar bijvoorbeeld erg vaak uitgefloten.
Nelson ook.
Alireza eerder dit jaar nog meerdere malen.

En, in het verleden spelers zoals Boetius, Biseswar, Bilal, Larsson en dergelijke.
(Frapant genoeg zijn het vaak de vleugelspelers die worden uitgefloten, mijn geheugen gaat zelfs terug tot Lurling.)

Of, als het gewoon een algehele wanprestatie is van het team (Feyenoord - De Graafschap 0-3)
Nog nooit zo'n hard en striemend fluit concert gehoord als toen waarbij er zelfs spelers begonnen te janken.

Zelfs als er van Ajax word verloren in de Kuip maar er word gestreden voor elke meter, dan zal je niet worden afgebrand door het publiek.

Denk dat dat het grootste verschil is tussen de fans in verschillende stadions in Nederland.
In de Grolsch Veste denken ze dat ze Ajax zijn en elke wedstrijd moeten winnen, gebeurd dat niet dan word er gefloten.
In de Arena word verwacht dat er elke wedstrijd dominant word gewonnen, gebeurd dit niet dan word er gefloten.
En, in het Philips Stadion verwachten ze soms nog steeds dat ze Ronaldo, Romario, Nilis hebben rondlopen in het elftal... een paar foute acties en dan begint het gefluit alweer.

In Alkmaar word er niet zoveel gefloten, daar loopt het halve stadion gewoon leeg. :P :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:59:
[...]

Dat zeker,
Alleen is het bij Feyenoord toch altijd net ietsjes anders.
Er kan verloren worden in De Kuip zonder dat supporters gaan fluiten.

Grootste gedeelte gaat pas fluiten zodra er een speler is of het hele team het laat afweten.
Wanneer er 0,0 strijd in het elftal zit en er geen inzet word getoond.
Daar kan het legioen heel slecht tegen.
Dit gaat zover ik kan zien voor alle clubs op.

Als aanvulling, zoals je zelf ook al aangeeft, het staat en valt met inzet. Spelers uitfluiten omdat ze verliezen gebeurt ook niet in het Philips Stadion en ik kan me niet voorstellen - op basis van de wedstrijden die ik heb gezien - dat het wel gebeurt in de Johan Cruijf ArenA. Het is compleet afhankelijk van de inzet - of eerder het gebrek eraan - dat het fluiten meestal doet starten.

Dat is bij Ajax echt niet als ze een keer - of een aantal keren - niet dominant spelen. Dat is bij PSV niet zo dat het na een paar foute acties gebeurt. De perceptie creeeren dat er eerder gefloten wordt bij andere clubs lijkt niet helemaal in lijn te staan met de realiteit.
Heeft Ajax, PSV, of Feyenoord een dramatisch seizoen met dramatische resultaten wordt bij iedere club de spelersbus opgewacht door een klein deel van de supporters. Zo ook met fluiten in een seizoen waar niets lukt en de instelling er niet lijkt te zijn. Die combinatie zorgt voor teleurstelling en dan krijg je dit soort reacties.

[ Voor 49% gewijzigd door Napo op 23-05-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik moet dan altijd denken aan Sulejmani die in een wedstrijd tegen FC Groningen (dacht ik) werd uitgefloten omdat ie te weinig inzet toonde en bij het eerstvolgende balcontact het publiek op zijn nummer zette door met een fraaie actie een goal binnen te schieten _O-
Zijn reactie richting het publiek was toen alleszeggend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• T-MOB
  • Nu online
[...]
Denk dat dat het grootste verschil is tussen de fans in verschillende stadions in Nederland.
In de Grolsch Veste denken ze dat ze Ajax zijn en elke wedstrijd moeten winnen, gebeurd dat niet dan word er gefloten.
Kom al jaren in de Grolsch Veste en herken dit totaal niet. Nu is er dit seizoen ook weinig te klagen geweest over Twente in thuiswedstrijden. Misschien is het de clubbril, maar in mijn beleving gaat het hier precies als jij beschrijft bij Feyenoord: Er wordt gefloten als de inzet ondermaats is, niet per se om het resultaat.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:31
[...]
Kan me niet heugen dat dit ooit gebeurd is. Integendeel, als Twente op achterstand komt (gebeurt niet zo vaak in Enschede :) ) wordt er juist een extra positief tandje bijgezet.

Heb met Feyenoord de ervaring dat zodra ze in een mindere periode zitten de Feyenoord spelers op een gegeven moment met knikkende knieën De Kuip binnenlopen. Zodra er twee verkeerde pass gedaan worden - of erger een tegendoelpunt geïncasseerd wordt - begint het gefluit.

Het Ajax en AZ publiek komt dan weer een stuk apathischer op me over. Vond het ook eigenlijk wonderbaarlijk dat AZ überhaupt hooligans heeft. Heb het idee dat iedereen daar in slaap valt als het even wat minder gaat.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lnp2deWdcvSYoUx5hAsA5UT9oQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HX4BlfrWxqTo2PYDANdhG1xU.png?f=fotoalbum_large

Dat is een naam die ik al lang niet meer voorbij heb zien komen..

Ziggo is sinds hun EPG switch erg slecht geworden, veelal klopt er niets meer van wat eronder staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-05 12:01
VVV tikt Willem II even scheel en staat inmiddels met 3-2 voor na een 0-2 achterstand. Overigens had Veenema net ook de 4-2 wel mogen (lees: moeten) maken! Leuk potje zo!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schijnbaar staat Marcel Keizer op een shortlist als vervanger van Slot _/-\o_

Ik hoop zo voor jullie Feyenoorders dat dit niet waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 07:03
mavaros schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:38:

Gisteren is de eerste mokerslag uitgedeeld aan Almere door FCE. Vandaag vervolgen Willem II en NAC het sloopwerk hopelijk.

Het blijft wel jammer dat Helmond Sport eigenlijk altijd afhaakt. Kennelijk vinden ze het leven aan de onderkant van de KKD wel prettig.
Hier snap ik niet veel van?

Volgens mij vallen de Brabantse clubs gewoon tegen dit jaar, toch?
PSV valt tegen in de Eredivisie
RKC valt inderdaad mee.
Willem II, Eindhoven en NAC promoveren niet direct, hebben nog een kansje via de nacompetitie, maar hadden geen kans op directe promotie.
FC Den Bosch en Top Oss bungelen onderaan in de KKD.

Als er al een provincie is die het goed doet is dat Overijssel.
FC Twente en Go Ahead hebben een prima seizoen in de Eredivisie, en Heracles en PEC Zwolle domineerden de KKD.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
toolkist schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:23:
Schijnbaar staat Marcel Keizer op een shortlist als vervanger van Slot _/-\o_

Ik hoop zo voor jullie Feyenoorders dat dit niet waar is
Er komen nu een partij namen voorbij :)
Mijn voorkeur gaat uit naar Pascal Janssen. Doet het al een tijd goed bij AZ. Denk alleen dat AZ hem niet kwijt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
nocalimero schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:35:
FC Den Bosch en Top Oss bungelen onderaan in de KKD.
Da's normaal, heel soms een uitschietertje naar boven maar meestal ver onderin te vinden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:36
nocalimero schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:35:
[...]

Willem II, Eindhoven en NAC promoveren niet direct, hebben nog een kansje via de nacompetitie, maar hadden geen kans op directe promotie.
Mensen lijken te vergeten dat FC Eindhoven zijn prestaties neerzet met de op 2 na kleinste begroting in de KKD (enkel MVV en Telstar hebben een lagere).

Eigenlijk leeft FCE al 2 jaar boven hun stand als je het zo bekijkt. Nummers 1 en 2 kwa begroting van de KKD? Juist, de uiteindelijke nummers 1 en 2.

Begroting zegt niet alles, tegelijkertijd zegt het wel degelijk iets.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Russel88 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:18:
[...]

Er komen nu een partij namen voorbij :)
Mijn voorkeur gaat uit naar Pascal Janssen. Doet het al een tijd goed bij AZ. Denk alleen dat AZ hem niet kwijt wilt.
Zeker en Schreuder en Tomasson en weet ik het welke trainers allemaal de revue passeren. Mooi hoor, maar feit is dat er onzekerheid is over het aanblijven van Slot, en dat Feyenoord zich daarop voorbereid. Met welke trainers dat is, waar ze zich op focussen is onbekend en dan beginnen allemaal kanalen te melden dat trainer x,y of z mogelijk naar Feyenoord gaat.
Allemaal leuk en aardig maar 95% van die meldingen zijn gebaseerd op hetzelfde niveau giswerk als wanneer wij dit zouden roepen.
Mijn advies, niet teveel mee bezig zijn, afwachten wat er vandaag uitkomt, want (als die berichten kloppen) Slot zou vandaag met de Spurs gaan praten en heeft Feyenoord vandaag als ultimatum gesteld om duidelijkheid te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door jbdeiman op 24-05-2023 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 23:44

FreakNL

Well do ya punk?

ElPaco schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:37:
[...]

Mensen lijken te vergeten dat FC Eindhoven zijn prestaties neerzet met de op 2 na kleinste begroting in de KKD (enkel MVV en Telstar hebben een lagere).

Eigenlijk leeft FCE al 2 jaar boven hun stand als je het zo bekijkt. Nummers 1 en 2 kwa begroting van de KKD? Juist, de uiteindelijke nummers 1 en 2.

Begroting zegt niet alles, tegelijkertijd zegt het wel degelijk iets.
Echt heel knap.

Zomer 2022 werden ze helemaal leeggekocht en toch zijn ze nu weer hoog geëindigd. Ze stonden zelfs een tijdje 3e.

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2023 07:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-05 12:01
[...]

Nog nooit in de Grolsch Veste geweest dus, anders plaats je zoiets niet. In de Grolsch Veste hebben we dit seizoen (vorig seizoen ook overigens) thuis ontzettend weinig te klagen gehad. Daarnaast gaat er qua support bij een achterstand of verlies alleen maar een tandje bij qua support. Kijk de volgende keer even als de spelers na een verliespartij een rondje langs de tribunes maken, dan hou je dit soort uitspraken in het vervolg wel voor je! d:)b

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 18:50

Vos

AFCA

JoteW schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:29:
[...]

Nog nooit in de Grolsch Veste geweest dus, anders plaats je zoiets niet. In de Grolsch Veste hebben we dit seizoen (vorig seizoen ook overigens) thuis ontzettend weinig te klagen gehad. Daarnaast gaat er qua support bij een achterstand of verlies alleen maar een tandje bij qua support. Kijk de volgende keer even als de spelers na een verliespartij een rondje langs de tribunes maken, dan hou je dit soort uitspraken in het vervolg wel voor je! d:)b
Hie kan je uberhaupt over al die andere clubs spreken, kan me niet voorstellen dat iemand alle clubs regelmatig bezoekt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 23:44

FreakNL

Well do ya punk?

Natuurlijk wel. Er zijn best wel wat mensen die elke club in Nederland al meerdere keren bezocht hebben. Ik ook. Dan heb je best een idee wat er voor sfeer hangt in diverse stadions.. Dat kan trouwens ook veranderen over tijd, maar vaak zit het ook in het DNA van de club gebakken hoe de sfeer is. En het stadion (de bouw, verdeling vakken, bezetting etc) speelt ook zeker mee. Bij Vitesse is het bijvoorbeeld nooit zo’n heksenketel als het soms bij de Eagles is. Maar zet die 2500 fanatieke Vitesse fans in de Adelaarshorst ipv in een half-lege Gelredome en het is meteen ook stukken beter qua sfeer. Maar alsnog zijn de fans zeker ook een factor, in het RKC stadion zou het net zo’n heksenketel kunnen zijn als in de Adelaarshorst maar de fans van RKC zijn heel anders dan de fans van Go Ahead…

Wat dat betreft ook respect voor Feyenoord, dat ze in zo’n groot stadion toch vaak voor een enorme sfeer kunnen zorgen. Dat is niet elke supportersschare gegeven. Maar zoals gezegd, het kan ook veranderen over tijd. De Arena was echt doods in de beginjaren, dat is nu al stukken beter (alhoewel ze het niveau qua sfeer van de Kuip echt nog niet benaderen).

Ik heb elke stadion in NL bezocht, gemiddeld denk ik zo’n 6 of 7 keer.

[ Voor 92% gewijzigd door FreakNL op 24-05-2023 09:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is triest om te zien nu er weinig uitlekt bij Ajax de Telegraaf maar gewoon nieuws gaat verzinnen, volgens mij ook met een stevige dosis wishful thinking.
Ondertussen is er ook echt nieuws en worden plekken weer ingevuld en lijkt er gebouwd te gaan worden. Nog één speelronde en een vergadering en dan denk ik dat we als fans eindelijk wat meer duidelijkheid en groei gaan zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:42:
Het is triest om te zien nu er weinig uitlekt bij Ajax de Telegraaf maar gewoon nieuws gaat verzinnen, volgens mij ook met een stevige dosis wishful thinking.
Ondertussen is er ook echt nieuws en worden plekken weer ingevuld en lijkt er gebouwd te gaan worden. Nog één speelronde en een vergadering en dan denk ik dat we als fans eindelijk wat meer duidelijkheid en groei gaan zien.
Het lijkt bijna alsof Heitinga onderdeel is van de redactie daar, lijkt me ook wel een probleem naar de toekomst toe als hij in een andere rol bij Ajax betrokken blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:09:
Het lijkt bijna alsof Heitinga onderdeel is van de redactie daar, lijkt me ook wel een probleem naar de toekomst toe als hij in een andere rol bij Ajax betrokken blijft.
Hoe bedoel je dat?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 324 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023