Wat zingen ze nou precies daar in ALM?
Leek mij niet erg homo vriendelijk, en prima dat ze luid zijn, maar dit is misschien overdreven.
Leek mij niet erg homo vriendelijk, en prima dat ze luid zijn, maar dit is misschien overdreven.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ah, dat zingen ze dus. Achja, over homo's mag je schijnbaar alles zeggen en ben je een sfeermaker.toolkist schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 21:58:
In Almere zijn alle boeren weer homo's volgens het publiek, scheids treedt uiteraard niet op...
Nou dat Brabantse doorpakken viel wel wat tegen he?mavaros schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:38:
De Brabantse voetbalcoup is begonnen.
Gisteren is de eerste mokerslag uitgedeeld aan Almere door FCE. Vandaag vervolgen Willem II en NAC het sloopwerk hopelijk.
Het blijft wel jammer dat Helmond Sport eigenlijk altijd afhaakt. Kennelijk vinden ze het leven aan de onderkant van de KKD wel prettig.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nieuwe outfits voor het barpersoneel?Gonadan schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:28:
Nou jongens, hij heeft alvast een shirt voor komend seizoen.
[Afbeelding]
Wel als je wint ja
Zeiss Distagon 21 f/2.8
10x liever Willem II dan Emmen wat mij betreft.Gonadan schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 11:27:
Van mij mag Emmen er in blijven hoor. Sympathieke uitstraling en dan hebben we ten minste nog iets uit die regio in de Eredivisie.
Ik had verwacht dat hij naar PSV zou gaan. En dat als Ajax 1 van de 2 transfervrije Nederlandse middenvelder van Toulouse zou halen ze eerder voor Spierings zouden gaan aangezien dat een verdedigend ingestelde speler is, om zo de balans op het middenveld kwa aanvallende en verdedigende spelers meer in balans te brengen. Want ik dacht dat vd Boomen en aanvallend ingestelde passer is, blijkbaar wel al in de Ajax jeugd/Jong Ajax gespeeld dus weet wel hoe er wordt gevoetbald.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:25:
[...]
Ajax heeft z'n 1e nieuwe speler binnen, vd Boomen... Weet niet wat ik daarvan moet denken
Willem II hoort er inderdaad ook wel een beetje bij, maar ik vind Emmen ook gewoon wel leuk. Baalde dan ook dat Excelsior er niet uit vloog, daar missen we niets aan.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:25:
10x liever Willem II dan Emmen wat mij betreft.
Geen transfersom, zo te lezen goed gepresteerd. Hoe dan ook 10x beter rendement dan een Bergwijn.Ajax heeft z'n 1e nieuwe speler binnen, vd Boomen... Weet niet wat ik daarvan moet denken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pompi schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Ik had verwacht dat hij naar PSV zou gaan. En dat als Ajax 1 van de 2 transfervrije Nederlandse middenvelder van Toulouse zou halen ze eerder voor Spierings zouden gaan aangezien dat een verdedigend ingestelde speler is, om zo de balans op het middenveld kwa aanvallende en verdedigende spelers meer in balans te brengen. Want ik dacht dat vd Boomen en aanvallend ingestelde passer is, blijkbaar wel al in de Ajax jeugd/Jong Ajax gespeeld dus weet wel hoe er wordt gevoetbald.
Eens zien of ie direct voor de basis is gehaald of als multi inzetbare backup.Dit seizoen speelde Van den Boomen voornamelijk als centrale middenvelder, al kwam hij in een aantal duels ook als verdedigende middenvelder in actie. Hij kan ook op 'tien' uit de voeten, waardoor Ajax een multi-inzetbare speler in huis haalt.
Ik heb echt helemaal niks met Emmen (net als met Excelsior), ADO had ik zelf wel graag terug zien komen die 'horen' wat mij betreft gewoon in de Eredivisie te spelen. Dan Fortuna nog inruilen voor NAC en ik ben 'tevreden' al heb ik liever veel minder teams in de Eredivisie zoals al eerder gepost.Gonadan schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:35:
[...]
Willem II hoort er inderdaad ook wel een beetje bij, maar ik vind Emmen ook gewoon wel leuk. Baalde dan ook dat Excelsior er niet uit vloog, daar missen we niets aan.
Dan heeft hij het met 8 assist en 5 goals in L1 het dit seizoen goed gedaan van een CM positie, ik dacht onthouden te hebben van VI wedstrijdverslagen dat hij vooral aanvallend ingesteld speelde maar klopte dus niet helemaal.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:36:
[...]
[...]
Eens zien of ie direct voor de basis is gehaald of als multi inzetbare backup.
Dit bevestigt voor mij in ieder geval alweer dat Ajax allang besloten heeft wie de nieuwe trainer wordt. Anders sluit je dit soort deals niet vlak voor de laatste wedstrijdronde van de competitie terwijl je nog geen nieuwe trainer aangesteld hebt.
Gaat snel ineens als dat waar is. En wederom geen idee wat ervan te denkenVolgens het Spaanse OK Fichajes staat Ajax op het punt om de selectie te versterken met Matías Rojas, een 27-jarige middenvelder uit Paraguay. Rojas speelt momenteel in Argentinië voor Racing Club en heeft een aflopend contract, zodat hij transfervrij de overstap kan maken naar Amsterdam. De middenvelder heeft 14 interlands voor Paraguay op zijn naam staan.
Lol een Spaanse krant die het over een speler uit Paraguay heeft die in Argentinië speelt en dat eerder weet dan de Nederlandse pers. Klinkt bijna raar genoeg dat het mij niks zou verbazen.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:56:
Volgens berichten uit het buitenland komt middenvelder nr 2 er ook binnenkort aan:
[...]
Gaat snel ineens als dat waar is. En wederom geen idee wat ervan te denken
ADO terug, nee wij zitten niet op één lijn.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:39:
Ik heb echt helemaal niks met Emmen (net als met Excelsior), ADO had ik zelf wel graag terug zien komen die 'horen' wat mij betreft gewoon in de Eredivisie te spelen. Dan Fortuna nog inruilen voor NAC en ik ben 'tevreden' al heb ik liever veel minder teams in de Eredivisie zoals al eerder gepost.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat hoeft niet per se. Wat er nu gehaald wordt zijn spelers die 'gratis' op te halen zijn en hopelijk binnen de Ajax filosofie passen (kan ik zelf niet over oordelen). Je hebt sowieso flink wat nodig als je het hele soepzooitje wat er nu loopt wilt vervangen én een flinke bank over houden.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:36:
Eens zien of ie direct voor de basis is gehaald of als multi inzetbare backup.
Dit bevestigt voor mij in ieder geval alweer dat Ajax allang besloten heeft wie de nieuwe trainer wordt. Anders sluit je dit soort deals niet vlak voor de laatste wedstrijdronde van de competitie terwijl je nog geen nieuwe trainer aangesteld hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 27-05-2023 13:12 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Spierings waarschijnlijk op weg naar PSV aldus de journalist Boualin.Pompi schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Ik had verwacht dat hij naar PSV zou gaan. En dat als Ajax 1 van de 2 transfervrije Nederlandse middenvelder van Toulouse zou halen ze eerder voor Spierings zouden gaan aangezien dat een verdedigend ingestelde speler is, om zo de balans op het middenveld kwa aanvallende en verdedigende spelers meer in balans te brengen. Want ik dacht dat vd Boomen en aanvallend ingestelde passer is, blijkbaar wel al in de Ajax jeugd/Jong Ajax gespeeld dus weet wel hoe er wordt gevoetbald.
Zag dat Rik Elferink al had gezegd dat het nog niet zeker is en dat management van Spierings heeft gezegd dat hij volgende week beslist en dat er ook belangstelling vanuit het buitenland is.Vos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:34:
[...]
Spierings waarschijnlijk op weg naar PSV aldus de journalist Boualin.
[ Voor 18% gewijzigd door Pompi op 27-05-2023 13:36 ]
Allemaal transfervrije meuk. Wellicht bedoelt als ervaring voor op de bank, want het is dit jaar wel erg jong allemaal.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:56:
Volgens berichten uit het buitenland komt middenvelder nr 2 er ook binnenkort aan:
[...]
Gaat snel ineens als dat waar is. En wederom geen idee wat ervan te denken
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 27-05-2023 13:53 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 27-05-2023 18:18 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha, had het zelf ook niet door, mooi dat jij het uitzoekwerk hebt gedaan, ik dacht echt dat het de huidige stand was (op dat moment) en dacht, hmm, dat klopt nietSuperkiwi schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:15:
Ik check teletekst en ik zie 2-1 staan. Waar halen jullie al die rare cijfertjes vandaan?
*Oh wacht, @mavaros sprak zijn voorspelling uit bij aanvang.
Hup Willem II!![]()
De 4-3 van @Snowdog begrijp ik nu ook. Ik reageerde weer eens te snel zonder eerst goed te kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoop dat je er niet al te veel geld op hebt gezetmavaros schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:23:
Willem II speelt volgend seizoen ook weer gewoon netjes in de eredivisie.
Let maar op.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb het idee dat hij het vaker fout dan goed heeft met zijn uitgesproken voorspellingenGynnad schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:30:
[...]
Hoop dat je er niet al te veel geld op hebt gezet
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
De Zeeuwen zitten op zondag in de kerk, daar hoef je niks van te verwachtenMog schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:09:
Waar blijft Zeeland trouwens?
Zeeland speelt komende maandag tegen de Beuningse Boys!Mog schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:09:
Ik hoop op NAC tegen Almere City. En dan is het me om het even wie er wint. NAC hoort wat mij betreft in de Eredivisie, maar het lijkt me ook tof als Flevoland voor het eerst een club op het hoogste niveau krijgt. Waar blijft Zeeland trouwens?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat project, VC Vlissingen, is mislukt en dan vooral op bestuurlijk niveau.Mog schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:09:
Waar blijft Zeeland trouwens?
Only fools are enslaved by time and space.
Ik denk zelf dat de eindstand wordt zoals we hem vandaag ook in gaan, PSV gaat niet verliezen in Alkmaar of anders speelt Ajax wellicht gelijk in Enschede.Gynnad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:46:
Poll: Wat wordt de eindstand in de Eredivisie?
• 2. PSV, 3. Ajax, 4. AZ
• 2. Ajax, 3. PSV, 4. AZ
• 2. PSV, 3. AZ, 4. Ajax
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als ze slim zijn kopen ze die spelers over een jaar voor 20M terug. Ken meer clubs die dat doen.Vos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:37:
Toulouse loopt wel wat geld mis zo met die transfervrije spelers.
⏩ PVOutput☀️
Wij hebben niks te verliezen, alleen maar te winnenQuad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:48:
Ajax kan zomaar de grootste verliezer worden met een 4e plek..
[ Voor 51% gewijzigd door mavaros op 28-05-2023 12:35 ]
Je maakt het jezelf niet moeilijk om ongeloofwaardig over te komen.mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:33:
6-2 voor AZ en 4-2 voor FC Twente.
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:48:
[...]
Je maakt het jezelf niet moeilijk om ongeloofwaardig over te komen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
AZ kan alleen 3e worden als zowel PSV en Ajax verliezen, zie dat eigenlijk niet gebeuren.Superkiwi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:18:
[...]
Wij hebben niks te verliezen, alleen maar te winnen
Hopelijk net zo'n spannend slot als de seizoensfinale met PSV, AZ en Ajax. Normaliter ben ik er geen fan van schakelprogramma's maar vandaag kijk ik er wel naar uit.
⏩ PVOutput☀️
Sowieso qua aantrekkelijkheid bij het halen van nieuwe spelers.Quad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:24:
Plek 2 zou wel weer een positieve impuls geven voor komend seizoen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies. 👍Gonadan schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:33:
[...]
Sowieso qua aantrekkelijkheid bij het halen van nieuwe spelers.
⏩ PVOutput☀️
Leuke fifa23 uitslag!mavaros schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:33:
6-2 voor AZ en 4-2 voor FC Twente.
En FC Emmen gaat vandaag keihard verliezen. Die hebben andere zorgen.
dglavimans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:37:
[Afbeelding]
Gewoon ook echt dezelfde basis en geen fabio en guti.. Kan wel janken
⏩ PVOutput☀️
Mij ga je hier ook weinig zien, gaat waarschijnlijk allemaal veel te hard met de slowchat. Ik ga rustig een biertje drinken.toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:40:
Succes allemaal vandaag,can dat de beste terecht tweede mag worden zonder dubieuze beslissingen etc.
Zou wel eens een heet middagje hier kunnen worden, dus ik denk dat ik hier maar eens een paar uur weg blijf vandaag 😇
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Staat er nog iets op het spel dan?Gonadan schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:45:
[...]
Mij ga je hier ook weinig zien, gaat waarschijnlijk allemaal veel te hard met de slowchat. Ik ga rustig een biertje drinken.
Laten we er een mooie en sportieve laatste speelronde van maken. Het rondjes rijden is ook vanmiddag dus die arme @tweakduke heeft het vast al druk genoeg.
Succes! Was weer een leuk seizoen met jullie allemaal hier te delentoolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:40:
Succes allemaal vandaag,can dat de beste terecht tweede mag worden zonder dubieuze beslissingen etc.
Zou wel eens een heet middagje hier kunnen worden, dus ik denk dat ik hier maar eens een paar uur weg blijf vandaag 😇
Ik dacht hetzelfde hahaha.Gynnad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:17:
Hebben ze nu een Champions League schaal, man man man
In Enschede zal het wel een replica zijn
[ Voor 58% gewijzigd door Vos op 28-05-2023 14:40 ]
Dan hopelijk wel binnen die 90 minuten dat Ajax er isGynnad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:42:
In Enschede is het wachten tot Twente een goal maakt, wat lopen ze toch te klote bij Ajax..
Hij ging stoppen las ik op Twitter?toolkist schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:30:
"De commentator in Alkmaar is Leo Driessen".
Ha, de 1e slag hebben we in ieder geval gewonnen.
Er lijkt wel alsof er voor Twente nog een 2e plek op het spel staat. Word maar lekkere 4e Ajax. Hopelijk maakt dat schoon schip. Wat een inspiratieloos fop elftal.Dwight84 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:51:
Kansloos Ajax dit wow. Blij als Heitinga weg is. Wat heeft hij heel de week gedaan met die jongens? Wezen bowlen? volgens mij beseffen ze niet wat er op het spel staat.
[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 28-05-2023 15:01 ]
Bijna DuitslandVos schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:51:
Ajax legt er nul energie in, compleet futloos. Wat is dit? Is het daar 40 graden ofzo?
Anoniem: 338166
Ze lieten ook geen lijnen zien. Kan niet anders dan hinderlijk buitenspel voor scherpen..Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:02:
Kan iemand mij vertellen waarom de goal van Feyenoord is afgekeurd?
Was een eigen doelpunt van Van Ginkel en Geertruida stond niet in de lijn van de bal.
Erg vreemd weer die Var...
Je mag juichen Ajax? Past wel bij de beleving dit.Gynnad schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:03:
Volledig tegen de verhoudingen in, maar daar is ie!
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 28-05-2023 15:05 ]
Je had toch wel kunnen raden welke wedstrijd ik kijkNapo schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:04:
[...]
Niet heel nuttig met maar 9 wedstrijden die tegelijk worden gespeeld
Moet jij niet gewoon Feyenoord kijken ipv weer te lopen zeuren op Ajax-spelersAgent47 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:01:
Alvarez weer lekker aan het schoppen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq