Keepertje zit niet lekker in de wedstrijd..
Die dames in het uitvak haha heerlijk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lekker! En weer een uitgespeelde aanval naar een vrije man. Perfect.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze spelen lekker tikkie takkie a la Barca voetbal...
Mooie goals hoor! Wel een enorm slechte verdediging en keeper bij Dundee, maar dan nog.
Tomorrow is not today!
5-0, binnen 45 minuten.

⏩ PVOutput☀️
Alles vliegt erin joh
Die schotten gaan al naar huis. De fans welteverstaan
Tomorrow is not today!
De spelers zijn al naar huis, de fans staan nu op het veld..Sydney08 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:46:
Die schotten gaan al naar huis. De fans welteverstaan
Je zou het haast zeggen jaElPaco schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:47:
[...]
De spelers zijn al naar huis, de fans staan nu op het veld..

Wat een niveau
Tomorrow is not today!
In de Dundeezak.Quad schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:37:
AZ heeft Dundee in de zak, 3-0!
Niet verwacht na de eerste wedstrijd, goed hersteld.
Nieteens een schot op doel...Sydney08 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:48:
[...]
Je zou het haast zeggen ja![]()
Wat een niveau
In de doedelzak!Quad schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:37:
AZ heeft Dundee in de zak, 3-0!
De BBC heeft net een artikel geplaatst over de dood van Jody Lukoki. Nog steeds enorm veel onduidelijkheid mbt z'n overlijden zo te lezen...
Pfft, grootste zege voor AZ in Europa?
⏩ PVOutput☀️
Nee:Quad schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:04:
Pfft, grootste zege voor AZ in Europa?
UEFA Cup 1977/78
Thuis werd met 11-1 de grootste overwinning van AZ in Europees verband geboekt (tevens de grootste zege van AZ in een officiële wedstrijd)
Klinkt haalbaar..Agent47 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:09:
[...]
Nee:
UEFA Cup 1977/78
Thuis werd met 11-1 de grootste overwinning van AZ in Europees verband geboekt (tevens de grootste zege van AZ in een officiële wedstrijd)
Het stadion moest vol. Niet gelukt.#successupportersdutchgio schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:48:
[...]
In de Dundeezak.
Niet verwacht na de eerste wedstrijd, goed hersteld.
[ Voor 4% gewijzigd door DeKever op 11-08-2022 22:24 ]
Deze week een gelijkspel en twee overwinningen (als ik mij niet vergis geldt de score na de 90 minuten)Agent47 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 21:39:
Maximale coëfficiënten gepakt weer
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Coëfficiënten-overvloed!
— Michel Abbink (@sportzeloot) 11 augustus 2022
✅️ 5 clubs nog in de race
✅️ Frankrijk beeft
✅️ Portugal hangt in de touwen
✅️ Tweede CL-ticket binnen handbereik pic.twitter.com/8LRAKc9Ufp
Leuke voetbalavond op RTL7 vandaag, maar wie zijn dat in de studio en waarom?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Misschien voordat je 'm opstuurt eerst een keertje reinigen met;Typhone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:25:
Kan ik iemand blij maken met een mooie kersttrui?
Paar Escape from Tarkov (dat is een game) maatjes wilden mij blij maken met een trui maar dat gaat em niet worden
Je krijgt em gratis!
[Afbeelding]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Lijkt me te doen ook. Als ze hun niveau halen tenminste.autje schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:24:
Voor het coëfficientenbal zou het toch wel heel prettig zijn als AZ dat Gil Vicente verslaat.
Die is toch perfect voor een foute kersttruienfeestje?Typhone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:25:
Kan ik iemand blij maken met een mooie kersttrui?
Paar Escape from Tarkov (dat is een game) maatjes wilden mij blij maken met een trui maar dat gaat em niet worden
Je krijgt em gratis!
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien gedijt zo'n Feyenoord trui toch beter hierbij, ondanks dat het douche gel isOPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:49:
[...]
Misschien voordat je 'm opstuurt eerst een keertje reinigen met;
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/HMvAwGM2P4cZCKOeTeRf0eYz.jpg?f=fotoalbum_large)
@Typhone Trui al kwijt trouwens? Ik heb wel een paar Feyenoord fans in mijn team.
Paar buitenbeentjes hier zeg maar
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 12-08-2022 13:29 ]
Yes trui gaat morgen netjes opgestuurd worden naar een Feyenoorder die ik er blij mee maakHarribo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:26:
[...]
Misschien gedijt zo'n Feyenoord trui toch beter hierbij, ondanks dat het douche gel is
[Afbeelding]
@Typhone Trui al kwijt trouwens? Ik heb wel een paar Feyenoord fans in mijn team.
Paar buitenbeentjes hier zeg maar
Ondertussen blundert de KNVB door de transferdeadline op 31 augustus te zetten, terwijl dat in de top 5 competities op 1 september is.
Nu zal je tegen die tijd de selectie wel rond moeten hebben maar (paniek)transfers op deadline day komen nog altijd veel voor.
https://www.vi.nl/pro/ove...dicht-dan-in-europese-top
Nu zal je tegen die tijd de selectie wel rond moeten hebben maar (paniek)transfers op deadline day komen nog altijd veel voor.
Ik snap überhaupt niet dat dit kan.. Als competities de transferdeadline zelf kunnen bepalen dan wordt het wel heel aantrekkelijk om deze een dagje later te sluiten dan de andere landen....dutchgio schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:12:
Ondertussen blundert de KNVB door de transferdeadline op 31 augustus te zetten, terwijl dat in de top 5 competities op 1 september is.
Verwijderd
Het lijkt er wel een beetje op dat dit grote voetballanden dit onderling hebben afsproken. Er zijn meer competities met 31 augustus als laatste dag dan er zijn met 1 september.dutchgio schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:12:
Iedereen moet minimaal 12 maanden van te voren door geven wat de deadlines worden. Een korte van max 4 weken en een lange van max 12 weken. Nergens lopen de competities gelijk en zo zijn er landen waar de korte break in de zomer valt.groggy schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:08:
[...]
Ik snap überhaupt niet dat dit kan.. Als competities de transferdeadline zelf kunnen bepalen dan wordt het wel heel aantrekkelijk om deze een dagje later te sluiten dan de andere landen....
Samenvatting van de wedstrijd van de eredivisie vandaag pas om half 12.
Laatst ook al zo'n tijd.
Ik vind dat echt te laat eigenlijk. Een mens wil toch ook eens avonds naar bed?
Slechte ontwikkeling dit.
Moest ik even kwijt
Laatst ook al zo'n tijd.
Ik vind dat echt te laat eigenlijk. Een mens wil toch ook eens avonds naar bed?
Slechte ontwikkeling dit.
Moest ik even kwijt
Stop eens met het openlijk overal vraagtekens in te zien.
[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 12-08-2022 21:08 ]
Gelukkig, kan ik em tenminste niet winnenTyphone schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:51:
[...]
Yes trui gaat morgen netjes opgestuurd worden naar een Feyenoorder die ik er blij mee maak
Oef, dit wordt een zwaar seizoen voor Vitesse...
Dat was vorige week al te zien jaParaDroid2 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:28:
PEC gaat vooralsnog top.
⏩ PVOutput☀️
Komkommertijd is over hoor, ik heb even wat verplaatst naar de trashcan.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Sowieso is de eerste divisie dit jaar interessant met zoveel relatief grote clubs: ADO, PEC, Heracles, Willem 2, Roda, Graafschap en VVV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Doorgaan na een moderatie is niet de bedoeling. Je kan een DM naar mij sturen als je het er niet mee eens bent
[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 12-08-2022 22:02 ]
Jup, en dan vergeet je Heracles nog.hoevenpe schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:44:
[...]
Sowieso is de eerste divisie dit jaar interessant met zoveel relatief grote clubs: ADO, PEC, Willem 2, Roda, Graafschap en VVV
Is wel genieten hoor, het schakelprogramma op vrijdag.
Kik Pierie met een knullig moment, krijgt bal van keeper, met idee om een uittrap te nemen, pakt hij 'm met de handen op, waardoor Roda JC een penalty krijgt.
Maar dan nog, achterlijk idee dat verdedigers een doeltrap gaan nemen.
En Eindhoven lijkt te winnen van Willem II, in de laatste minuut de beslissende goal.
⏩ PVOutput☀️
Te laat met mijn ninja-edit...Quad schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:58:
Jup, en dan vergeet je Heracles nog.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Fijn ook dat één van de betere spelers die er nog wel zijn ook nog rood pakt met een idiote actie in de laatste secondes...ParaDroid2 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:28:
https://nos.nl/video/2440...ing-van-excelsior-vitesse
Kijk hoe Excelsior ingooit bij de eerste goal. Dit is toch hartstikke fout? Je moet met beide benen op de grond blijven staan. Waarom is dit niet gezien?
Kijk hoe Excelsior ingooit bij de eerste goal. Dit is toch hartstikke fout? Je moet met beide benen op de grond blijven staan. Waarom is dit niet gezien?

Haha ja, daar wordt zelfs bij de fc kutklapperveen voor gefloten. Dat VAR moet zich doodschamen!chim0 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 05:23:
De VAR? De scheids staat er 10 meter vandaan en ziet het gebeuren.groggy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 05:54:
[...]
Haha ja, daar wordt zelfs bij de fc kutklapperveen voor gefloten. Dat VAR moet zich doodschamen!

Volgens mij is dat niet iets waar de VAR op moet letten.groggy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 05:54:
[...]
Haha ja, daar wordt zelfs bij de fc kutklapperveen voor gefloten. Dat VAR moet zich doodschamen!
Ik heb niet op de scheidsrechter gelet, maar natuurlijk die zou het moeten zien, maar ook die heeft maar 1 paar ogen en 1 kijk moment dus kan net al de andere kant op kijken.chim0 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 07:12:
[...]
De VAR? De scheids staat er 10 meter vandaan en ziet het gebeuren.
Dit is toch gewoon een duidelijke overtreding van de regels direct voorafgaand aan de goal? Ik weet niet wat de var wel en niet mag, maar ik vind, dat de var zou moeten optreden.autje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:04:
[...]
Volgens mij is dat niet iets waar de VAR op moet letten.
Scherp! Benieuwd of daar nu ook eens kritische vragen over gesteld gaan worden. Discussies gaan vaak over dingen die je zelf ook niet direct zou zien/waarvoor je van beide kanten iets kunt zeggen (denk aan bal over de lijn van Blind tegen psv vorig seizoen), wat in de praktijk weinig zinvol blijkt. In dit geval is gewoon sprake van een 'obvious error', wat precies hetgeen is waarvoor de VAR in het leven is geroepen. Juist dat de scheidsrechter zo dichtbij staat draagt bij aan het argument: obvious error, dus ingrijpen.chim0 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 05:23:
groggy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:38:
[...]
Ik heb niet op de scheidsrechter gelet, maar natuurlijk die zou het moeten zien, maar ook die heeft maar 1 paar ogen en 1 kijk moment dus kan net al de andere kant op kijken.
[...]
Dit is toch gewoon een duidelijke overtreding van de regels direct voorafgaand aan de goal? Ik weet niet wat de var wel en niet mag, maar ik vind, dat de var zou moeten optreden.
De VAR kan worden ingezet in vier verschillende situaties.
Wel of geen doelpunt
Wel of geen strafschop
Wel of geen directe rode kaart
Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Verwijderd
Zit er eigenlijk nog iets van analyse in zo'n VI Pro artikel of is het gewoon schoppen?dutchgio schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:12:
Ondertussen blundert de KNVB door..
Wanneer heeft de UEFA doorgegeven dat de deadline voor de groepsfase dit seizoen op 2 september ligt? Want dat is de datum waar de meesten naar kijken en het is één dag later dan vorig seizoen.
Aan deze kant van Europa zitten ook Denemarken, Oostenrijk en Zwitserland op 31 augustus. De Belgen hebben 6 september en de Portugezen zijn zoals gewoonlijk laat met 22 september.
Dit zou je toch moeten omdraaien. Uefa bepaalt transfer deadlines en landelijke bonden kunnen een beargumenteerd verzoek tot individueele verplaatsing doen als gevolg van competitie start/verloop.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:47:
[...]
Zit er eigenlijk nog iets van analyse in zo'n VI Pro artikel of is het gewoon schoppen?
Wanneer heeft de UEFA doorgegeven dat de deadline voor de groepsfase dit seizoen op 2 september ligt? Want dat is de datum waar de meesten naar kijken en het is één dag later dan vorig seizoen.
Aan deze kant van Europa zitten ook Denemarken, Oostenrijk en Zwitserland op 31 augustus. De Belgen hebben 6 september en de Portugezen zijn zoals gewoonlijk laat met 22 september.
Verwijderd
Het huidige systeem bestaat pas sinds 2002/03 en is een compromis tussen de FIFA en de Europese Commissie. Er valt niet zoveel om te draaien.groggy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:27:
Dit zou je toch moeten omdraaien. Uefa bepaalt transfer deadlines en landelijke bonden kunnen een beargumenteerd verzoek tot individueele verplaatsing doen als gevolg van competitie start/verloop.
Pas sinds? Je hebt het over bijna 20 jaar geleden. Ik snap dat verandering in dit soort corrupte organisaties niet snel gaan. Maar om bijna 20 jaar als argument te gebruiken dat iets nog niet aan verbetering toe is.. Man man man.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:51:
[...]
Het huidige systeem bestaat pas sinds 2002/03 en is een compromis tussen de FIFA en de Europese Commissie. Er valt niet zoveel om te draaien.
Jij gebruikt ook nog je Nokia 3210? Want die is pas nieuw?
Maar bij bepalen of het een doelpunt is wordt gekeken of er een overtreding aan voorafgaat. Ik kan me een doelpunt van Twente herinneren dat is afgekeurd omdat de bal niet helemaal stillag bij de uittrap.
Haarkloverij van de bovenste plank als je het mij vraagt, dus goed als de VAR daar niets van vindt. Ook met ingooien.
Regeren is vooruitschuiven
De scheidsrechter of assistent hadden dit moeten zien. Bij het nemen van een spelhervatting zou er toch iemand naar de speler met de bal moeten kijken?groggy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 08:38:
[...]
Ik heb niet op de scheidsrechter gelet, maar natuurlijk die zou het moeten zien, maar ook die heeft maar 1 paar ogen en 1 kijk moment dus kan net al de andere kant op kijken.
[...]
Dit is toch gewoon een duidelijke overtreding van de regels direct voorafgaand aan de goal? Ik weet niet wat de var wel en niet mag, maar ik vind, dat de var zou moeten optreden.
Speler haalt door onjuist ingooien voordeel uit ingooi, hij gooit er verder voor. De VAR had mogen ingrijpen, maar die zat dus ook te slapen. Ik zie in het korte fragment geen protesten van Vitesse, als daar was geprotesteerd had de VAR vermoedelijk wel teruggekeken.
Overigens zat Maaskant in de rust als analist en die had het wel opgemerkt.
Maaskant, de kroonprins van het Nederlands voetbal? Ik vond het wel zo prettig toen hij zichop de wereld buiten het voetbal ging richten. Tot op de dag van vandaag jammer dat hij daarop is teruggekomen.Sempy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:20:
[...]
De scheidsrechter of assistent hadden dit moeten zien. Bij het nemen van een spelhervatting zou er toch iemand naar de speler met de bal moeten kijken?
Speler haalt door onjuist ingooien voordeel uit ingooi, hij gooit er verder voor. De VAR had mogen ingrijpen, maar die zat dus ook te slapen. Ik zie in het korte fragment geen protesten van Vitesse, als daar was geprotesteerd had de VAR vermoedelijk wel teruggekeken.
Overigens zat Maaskant in de rust als analist en die had het wel opgemerkt.
Die man is een karikatuur van zichzelf
Btw... Wormuth zegt hij dat fc Groningen een kans heeft bij en tegen Ajax morgen.
Elk jaar hetzelfde geneuzel...
Ja klopt... Kans van 1 hele procent op een punt
Mag wat mij betreft ook schriftelijk worden afgedaan.
Normaal zou ik zeggen, misschien een klein kansje maar Groningen is matig het laatste half jaar, geen kans dan.
Btw... Wormuth zegt hij dat fc Groningen een kans heeft bij en tegen Ajax morgen.
Elk jaar hetzelfde geneuzel...
Ja klopt... Kans van 1 hele procent op een punt
Normaal zou ik zeggen, misschien een klein kansje maar Groningen is matig het laatste half jaar, geen kans dan.
[ Voor 81% gewijzigd door Harribo op 13-08-2022 10:54 ]
Als in een reglementaire 3-0 overwinning? Dat lijkt me wat magertjesHarribo schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:51:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook een beetje respect tonen in zo'n compromis he!Superkiwi schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 10:56:
[...]
Als in een reglementaire 3-0 overwinning? Dat lijkt me wat magertjes
Ach Ajax is tevens kampioen kansen missen , 3-0 genoeg
Doe je het ook voor 4-0?
Dan staan we (zoals de ranglijst er nu voor staat) ook op doelsaldo bovenaan, anders moeten we de eerste plek delen met Excelsior.
Dan staan we (zoals de ranglijst er nu voor staat) ook op doelsaldo bovenaan, anders moeten we de eerste plek delen met Excelsior.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je zo keept, moet het ook wel afgestraft worden, ondanks die ingooi. Mijn god wat een keeper.....chim0 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 05:23:
Iets met de huid en de beer, of in deze tijden, het horloge en de voetballer.Superkiwi schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:23:
Doe je het ook voor 4-0?
Klopt toch ook? Waar is dit anders dan checken of een bal over de zijlijn is geweest voordat de aanval ontstond waaruit werd gescoord? Of dat sprake was van buitenspel in de opbouw naar het doelpunt? Dan wel dat een aanvaller een overtreding maakte om ruimte te creëren om te kunnen scoren?
En rood voor GAE. Goed te zien in de herhaling, die ging vol op de enkel.
Rode kaart voor de tegenstander, pak de 3 punten maar alvast in voor PSV want dat hebben we vorig seizoen wel vaker gezien.
Dit lijkt inderdaad vaak te gebeuren bij de tegenstander van PSVOPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:31:
Rode kaart voor de tegenstander, pak de 3 punten maar alvast in voor PSV want dat hebben we vorig seizoen wel vaker gezien.
Die 1-2 is stuk leukerZingo schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:15:
Hey, 1-1 wat leuk….
Belachelijke overtreding, Ledezma is echt net terug van een zware blessure. Hopelijk ligt ie er nu niet weer langdurig uittweakduke schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:21:
En rood voor GAE. Goed te zien in de herhaling, die ging vol op de enkel.
Het seizoen met Lozano was wel het toppunt.Exocet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:36:
[...]
Dit lijkt inderdaad vaak te gebeuren bij de tegenstander van PSV
Die lag vaker en langer op het gras dan de bal.
Blessures en drinkpauze, wordt lange pot zo terwijl het al 3-0 staat.
Doke Schmidt wil graag weer eens rood krijgen. Wat een matige back is dat toch die wonderbaarlijk genoeg telkens weer opduikt in de Eredivisie.
Dat PSV is een partij slecht, en er zit ook geen progressie in, dat wordt een zwaar seizoen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kijkt 818…verwacht een stunt….ze staan gewoon weer 1-4 voorcarpebios schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:34:
Dat PSV is een partij slecht, en er zit ook geen progressie in, dat wordt een zwaar seizoen.

Float like a butterfly, sting like a bee.
2-4Martinusz schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:35:
[...]
Kijkt 818…verwacht een stunt….ze staan gewoon weer 1-4 voor
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Refresh…het wordt nog spannend
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bijna 3-4
Poh wat is dit niet om aan te zien weer. Achterin is het als los zand, het middenveld draagt er ook niet echt aan bij helaas. Nog een keer wat geld ertegenaan gooien hoor.
2-5
Simons laat goede dingen zien imo. Talent spat er vanaf.
⏩ PVOutput☀️
Het is weer zo'n dag, qua maffe uitslagen? 4-0 Brentford, 2-5 (tot nu toe..)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gewoon titelkandidaat, misschien nog wel meer dan Ajax op dit moment.carpebios schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:34:
Serieus, met deze verdediging? Nu heb ik Ajax ook nog niet zien spelen dus kan het niet vergelijken, maar op papier zou je zeggen dat Ajax toch de grootste titelkandidaat weer is. Ik vind het spel van PSV echt bedroevend achterin, en laten we het niet hebben over de EL afgelopen dinsdag, dat was helemaal drama waarbij ze elkaar niet eens konden vinden om te passen.Exocet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:45:
[...]
Gewoon titelkandidaat, misschien nog wel meer dan Ajax op dit moment.
Ergo....Feyenoord kampioen?
Ajax verdediging niet gezien tegen PSV?carpebios schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:47:
[...]
Serieus, met deze verdediging? Nu heb ik Ajax ook nog niet zien spelen dus kan het niet vergelijken, maar op papier zou je zeggen dat Ajax toch de grootste titelkandidaat weer is. Ik vind het spel van PSV echt bedroevend achterin, en laten we het niet hebben over de EL afgelopen dinsdag, dat was helemaal drama waarbij ze elkaar niet eens konden vinden om te passen.
Ergo....Feyenoord kampioen?
Minder ver dan een team waarbij je zelfs tegen 10 man nog bang moet zijn bij een 4-2 dat ze 4-4 gelijkspelen? Zo ervaarde ik die wedstrijd wel iig. Ook fantastisch dat Ruud iedereen die een beetje kan voetballen uit de ploeg haalde. Voor de verandering wel een keer gewonnen. Maar Ajax is echt wel beter dan dit zou ik zeggen.Quad schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:52:
@carpebios ik denk niet dat je Ajax graag wil zien spelen, die zijn mi minder ver dan PSV.
Ja, maar vorige keer toen PSV de JC won, was het hosanna bij mij! En toen wonnen ze geen topper verder in de ED. Dus ik zie dat nu als oefen potje waarin voor de ED weinig duidelijk wordt. Maar ik moet even een wedstrijd kijken dus van Ajax. Met kinderen is het niet allemaal meer te volgen zoals vroegah.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023