Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Doelcijfers PSV na de eerste vijf officiële wedstrijden van het seizoen:
• 18 goals ➕
• 9 goals ➖
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad. Zeker hier met PSV en Ajax fans in discussie dat hun ploeg slechter is dan die van de anderMaarten_E schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:45:
Het is weer zo'n dag, qua maffe uitslagen? 4-0 Brentford, 2-5 (tot nu toe..)
Indekken he, kan ik zeggen dat ik dat had voorspeld dat Ajax zo slecht is, aan het einde vh seizoen.Terranova schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:04:
[...]
Inderdaad. Zeker hier met PSV en Ajax fans in discussie dat hun ploeg slechter is dan die van de ander
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Waar de herinneringen van het aanvallende voetbal in de tijd van Alves, Sibon, Huntelaar, Sulejmani nog vers in mijn geheugen staan.
Kijk ik nou naar een team wat met 11 man achter de bal verdedigt, op eigen helft.
Denk als het niet snel 1-0 word, dat het best wel eens een vervelend avondje kan worden voor Feyenoord.
Ook, Walemark valt me wel weer erg tegen tot nu toe, jammer.
Noppert redt wel behoorlijk goed vandaag, jammer voor Feyenoord, maar hij houdt vooralsnog Heerenveen op de been.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:18:
Wat is er toch met Heerenveen gebeurd.
Waar de herinneringen van het aanvallende voetbal in de tijd van Alves, Sibon, Huntelaar, Sulejmani nog vers in mijn geheugen staan.
Kijk ik nou naar een team wat met 11 man achter de bal verdedigt, op eigen helft.
Denk als het niet snel 1-0 word, dat het best wel eens een vervelend avondje kan worden voor Feyenoord.
Ook, Walemark valt me wel weer erg tegen tot nu toe, jammer.
Feyenoord moet wel scoren zo inderdaad, want makkelijker gaat het met deze hitte niet worden.

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Had echt gehoopt na vorige week dat die was aangehaakt.
Maar, zelfs een bal goed aannemen is teveel gevraagd.
Jawel, alleen als Gozu elke scheet als overtreding ziet schiet het natuurlijk niet op.donleone83 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:25:
Het verdedigen gaat voor Heerenveen ook niet makkelijker worden met deze hitte. Als Feyenoord de balcirculatie hoog houdt hoeven ze zelf niet zo hard te rennen en komt die voorsprong echt wel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Deze overtreding was licht maar wel goed gezien.dr.lowtune schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:33:
[...]
Jawel, alleen als Gozu elke scheet als overtreding ziet schiet het natuurlijk niet op.
Maar goed. Als je 10x fluit is de kans best aanzienlijk dat er 1 tussen zit wat wel terecht is gegeven.
⏩ PVOutput☀️
Wat is dat toch? Van Wonderen liet GAE vorig jaar echt leuk voetballen tegen alle tegenstanders en dan nu zo belachelijk verdedigend op de counter met een selectie die beter is dan die van GAE.
Verwijderd
Ik denk dat de overwinning van vorige week tegen een erg zwak Vitesse veel heeft verbloemd.tweakduke schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:37:
Feyenoord doet zichzelf te kort door niet een keer te scoren.
De linkerkant loopt gewoon totaal niet.
Pedersen die vanaf deze kant geen voorzet of pass kan geven en niet weet wat die doet.
Walemark wat gewoon ver onder niveau presteert.
Je zou zeggen dat Dilrosun wel een paar keertjes van kant zou wisselen met Walemark.
Maar goed, dat zal wel bij Slot zijn plan horen om dat niet te doen.
In ieder geval, vind ik deze wedstrijd wel een beetje passen bij de voorbereiding die Feyenoord heeft gespeeld.
Erg onwennig allemaal en hopen op een meevaller waardoor het hele team een beetje meelift.
(Daarom had die snelle 1-0 wel erg fijn geweest, want nu gaat Feyenoord langzamerhand tegen zichzelf spelen.)
Ook, zal het tijdrekken er bij worden geteld?
- tweakduke
In het begin van de eerste helft ging Feyenoord er in hoog tempo erop en dat leverde wat kansen op.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:42:
[...]
Ik denk dat de overwinning van vorige week tegen een erg zwak Vitesse veel heeft verbloemd.
Pedersen die vanaf deze kant geen voorzet of pass kan geven en niet weet wat die doet.
Je zou zeggen dat Dilrosun wel een paar keertjes van kant zou wisselen met Walemark.
In ieder geval, vind ik deze wedstrijd wel een beetje passen bij de voorbereiding die Feyenoord heeft gespeeld.
Erg onwennig allemaal en hopen op een meevaller waardoor het hele team een beetje meelift.
(Daarom had die snelle 1-0 wel erg fijn geweest, want nu gaat Feyenoord langzamerhand tegen zichzelf spelen.)
Ook, zal het tijdrekken er bij worden geteld?(ik gok op nee.)
Maar dat hou je nooit vol met die omstandigheden van vandaag en dan krijg je dus dit dat het allemaal weinig opleverd.
Verwijderd
Valt wel mee, toch?tweakduke schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:44:
[...]
In het begin van de eerste helft ging Feyenoord er in hoog tempo erop en dat leverde wat kansen op.
Maar dat hou je nooit vol met die omstandigheden van vandaag en dan krijg je dus dit dat het allemaal weinig opleverd.
Eerste 5 minuten waren een aantal goede kansen, maar daarna is het gewoon op de helft van Heerenveen proberen een weg erdoorheen te zoeken.
Het moment dat het tempo omhoog gaat, word de bal verloren door een slechte pass of slechte aanname.
Nee, het is allemaal erg onwennig.
En, 3 minuten blessuretijd?!?! Hoe dan?
Drink pauze alleen was al 3 minuten...
Tijdrekken van Noppert word dus gewoon... weer beloond.

Ik vind je wel erg negatief. Dit Feyenoord laat zo vroeg in het seizoen meer zien dan Feyenoord vorig jaar rond deze tijd. Heerenveen speelt gewoon anti-voetbal (hun goed recht) maar als je zag hoe Feyenoord startte hebben ze het al redelijk voor elkaar. Er staat een ijzersterk middenveld met creativiteit, loopvermogen en gogme. De backs komen er veelvuldig overheen en de flankspelers maken acties - ook als er een aantal mislukt zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:42:
[...]
Ik denk dat de overwinning van vorige week tegen een erg zwak Vitesse veel heeft verbloemd.
Ook, zal het tijdrekken er bij worden geteld?(ik gok op nee.)
Ik ben het wel met je eens dat de linkerkant nog onwennig is, maar ben best positief over hoe het er nu uitziet. De bank gezien? Wat een luxe ten opzichte van vorig jaar.
⏩ PVOutput☀️
Vorige week lukte het wel met heel veel moeite om de tweede voor PSV te maken.Vos schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:18:
Bah Emmen twee punten weggegooid. Waren constant de bovenliggende partij. Zo vaak moeite om die 2e goal te maken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
En Van Wonderen mag wel een extra boterham eten, die is gewoon eng mager.
[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-08-2022 22:27 ]
Als Rasmussen dit soort dingen blijft doen wel ja. Daar moet echt iemand anders komen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:25:
Dit word echt weer zo'n typische wedstrijd waarbij Heerenveen 1 schot op doel krijgt, en doelpunt.
Edit: Van Aken duwde Dilrosun toch gewoon tegen de mat daar?
[ Voor 9% gewijzigd door dr.lowtune op 13-08-2022 22:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij zat niet ... en nu?Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:25:
Dit word echt weer zo'n typische wedstrijd waarbij Heerenveen 1 schot op doel krijgt, en doelpunt.
Geen typische wedstrijd dus.
⏩ PVOutput☀️
Met 2 handen, leek mij vrij duidelijk.dr.lowtune schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Als Rasmussen dit soort dingen blijft doen wel ja. Daar moet echt iemand anders komen.
Edit: Van Aken duwde Dilrosun toch gewoon tegen de mat daar?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gozu heeft iig niet stiekem zijn Feyenoord shirt aan onder z’n pakkie. Feyenoord had echter wel al op voorsprong moeten staan.
⏩ PVOutput☀️
Qua aankoopwaarde zou dat Timber moeten zijnQuad schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:39:
Ik ken 'm niet, maar Gimenez is de nieuwe topspeler van Feyenoord? Enorm enthousiast onthaald.
Hij is iig niet duidelijk voor Feyenoord nee. Maar dat tijdrekken zo opzichtig beloond wordt is iedere keer opnieuw shockerend. Bal 6 keer goedleggen, een uittrap die alleen al 2 minuten kost.dr.lowtune schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:39:
[...]
Gozu heeft iig niet stiekem zijn Feyenoord shirt aan onder z’n pakkie. Feyenoord had echter wel al op voorsprong moeten staan.
Uiteindelijk kost Feyenoord het zelf missen van de kansen en een (erg) zwakke linkerkant de punten ben ik bang.
- tweakduke
Normaal altijd wel beetje voetbal laten zien maar nu 75% van de wedstrijd met 11 man op eigen helft.
Wel meteen weer duidelijk dat Feyenoord daar nog steeds niet mee om kan gaan, komt in de buurt van de 16 geen bal meer echt goed van de voeten lijkt het.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als je stukje terugleest zie je dat het net nog door iemand anders genoemd wordt...Rubman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:46:
Ben ik de enige die zoiets heeft van wat is er met Heerenveen gebeurd?
Normaal altijd wel beetje voetbal laten zien maar nu 75% van de wedstrijd met 11 man op eigen helft.
Wel meteen weer duidelijk dat Feyenoord daar nog steeds niet mee om kan gaan, komt in de buurt van de 16 geen bal meer echt goed van de voeten lijkt het.
En de commentator maar zeggen dat het zie goed staat, tsja ik vind dat niet zo gek met zijn allen op eigen helft.
Heerenveen was vorig jaar ook al niks. Zeg maar sinds dat gezever met het bestuur daar een paar jaar terug.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:47:
Waarom zo'n verbazing? Van Wonderen speelde met Go Ahead net zo laf als nu met Heerenveen.
Werd inderdaad al benoemd, vind het de eerste helft nog meer opvallen, bal naar voren van Heerenveen en middenveld en verdediging blijft staan. Tegenaanval van Feyenoord was eigenlijk altijd tegen enorme meerderheid, omdat er altijd 7/ 8 man achter de bal blijven bij Heerenveen.Rubman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:46:
Ben ik de enige die zoiets heeft van wat is er met Heerenveen gebeurd?
[ Voor 0% gewijzigd door jbdeiman op 13-08-2022 22:49 . Reden: Bak is bal ]
Feyenoord is duidelijk veel sterker, maar ze verzuimen zichzelf te belonen.tweakduke schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:42:
Gelijkspel zou wel passend zijn voor dit potje.
- tweakduke
Feyenoord doet zich, nogmaals, te kort door niet te scoren. Die van Toornstra bijvoorbeeld moet er gewoon in.
Hoef je denk ik geen Wonderen van te verwachten.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:50:
Slotoffensief?
⏩ PVOutput☀️
@OPSLAGHOND of voor de verandering niet, lekker weer in Feyenoord goal scoren.
[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 13-08-2022 22:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat komt hij nooit meer te boven, maar zou er zeker van genieten.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:53:
Eigen doelpunt van Sven zou nu wel weer eens grappig zijn.
Vind wel dat Feyenoord deze nog mag pakken, dat tijdrekken vanaf minuut 30 wordt ik ook moe van.
Aan de andere kant de kansen gaan er gewoon niet in en de keeper van Heerenveen staat goed te keepen.
Na die 5 eerdere keren kan ie een 6e ook best hebben hoor.Rubman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:56:
[...]
Dat komt hij nooit meer te boven, maar zou er zeker van genieten.
Vind wel dat Feyenoord deze nog mag pakken, dat tijdrekken vanaf minuut 30 wordt ik ook moe van.
Aan de andere kant de kansen gaan er gewoon niet in en de keeper van Heerenveen staat goed te keepen.
⏩ PVOutput☀️
Of meteen rood en 3 wedstrijden.Rubman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:57:
Dit soort gele kaarten slaan ook nergens op, gewoon veel sneller geven voor dat tijdrekken.
Feyenoord, koning in het zichzelf niet belonen. Ik trek nog een st. Emillion open om dit snel te vergeten.
Verwijderd
Verwijderd
Moet je eens bij een boks wedstrijd gaan kijken.Quad schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:58:
Die agressie op de tribunes, ik kan er niet aan wennen.
Van mij mag hij vandaag nog stoppen, verschrikkelijke instelling.dr.lowtune schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:00:
Kees-Mourinho-Van Wonderen, koning van het antivoetbal in de eredivisie.
Proost!Feyenoord, koning in het zichzelf niet belonen. Ik trek nog een st. Emillion open om dit snel te vergeten.
Misschien je tv nakijken als je 2 uur niets ziet?Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:01:
Parkeer de bus en tijdrekken. Mooie trainer die Kees. Feyenoord kan het ook niet open breken, 2 uur lang naar niks zitten kijken.
On: Feyenoord moet vooral optimaliseren, ze hebben een brede selectie en genoeg kwaliteit wat mij betreft.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt zo van de 7 extra minuten er maar 2,5 gevoetbald ofzo..Quad schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:52:
[...]
Hoef je denk ik geen Wonderen van te verwachten.
Tja, de regels worden al jaren niet meer toegepast op tijdrekken en dergelijke, antivoetbal wordt altijd beloond doordat het niet wordt aangepakt.
Voor de vorm wordt in de laatste minuut iemand een keer een gele kaart gegeven. Van de laatste 7 minuten (verlenging) is er 4 gevoetbald, noppert heeft 3 minui de bal vast gehad en er komt 20 seconden bij.
Verder valt me op dat het druk zetten bij Feyenoord niet klopt nog. Daardoor wordt er soms vrij simpel onderuit gevoetbald door Heerenveen.
En de kwaliteit van Kokcu was wel duidelijk, die bracht wel energie, was sterk aan de bal en verdeelde het spel wel wat meer. Daarnaast werd ook duidelijk dat wanneer op links een paar spelers komen die dat gewend zijn/ daar horen, dat het een stuk lekkerder loopt. Het is nu teveel puzzelen op links, alles over rechts waardoor je er niet echt door komt.
De realiteit van vandaag, ploegen weten dat ze veel minder zijn en zien een gelijkspel als overwinning.
Ingraven is 1 ding, maar niet proberen te winnen (oke, heel eventjes in het begin van de 2e helft) is een ander uiterste. Ploegen die zich ingraven proberen er wel eens uit te komen, daar was qua intentie zeker de eerste helft geen sprake van.Exocet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:06:
Feyenoorders ineens verbaasd dat ploegen zich ingraven? 80% van de wedstrijden van Ajax zitten we daar ook tegenaan te kijken.
De realiteit van vandaag, ploegen weten dat ze veel minder zijn en zien een gelijkspel als overwinning.
Verbaasd dat ploegen zich ingraven op zichzelf lees ik niet terug, wel dat Heerenveen dit doet. Die mikken (ook gezien de wedstrijd vorige week) op een seizoen zonder doelpunten voor en zonder doelpunten tegen ofzo.
Zo extreem zie je niet vaak hoor, ram de bal naar de aanvallers en als middenveld en verdediging blijven we staan. Zoals ze de eerste 10 minuten na rust voetbalden zie je het vaker, wel echt proberen eruit te komen en een mannetje (of 2-3) extra mee de aanval opzoeken om iets te creëren.
Pedersen krijgt echt een 1 van mij. Je mist echt een linksback.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zo zie je het in de thuiswedstrijden bij Ajax juist heel vaak. In eigen stadion durven ze nog wel iets, uit in de Arena graaft 8 van de 10 ploegen zich in.jbdeiman schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:16:
[...]
Ingraven is 1 ding, maar niet proberen te winnen (oke, heel eventjes in het begin van de 2e helft) is een ander uiterste. Ploegen die zich ingraven proberen er wel eens uit te komen, daar was qua intentie zeker de eerste helft geen sprake van.
Verbaasd dat ploegen zich ingraven op zichzelf lees ik niet terug, wel dat Heerenveen dit doet. Die mikken (ook gezien de wedstrijd vorige week) op een seizoen zonder doelpunten voor en zonder doelpunten tegen ofzo.In elk geval dan geen negatief doelsaldo.
Zo extreem zie je niet vaak hoor, ram de bal naar de aanvallers en als middenveld en verdediging blijven we staan. Zoals ze de eerste 10 minuten na rust voetbalden zie je het vaker, wel echt proberen eruit te komen en een mannetje (of 2-3) extra mee de aanval opzoeken om iets te creëren.
In de strijd om Europese plaatsen en handhaving is elk punt tegen de grote clubs belangrijk.ploegen weten dat ze veel minder zijn en zien een gelijkspel als overwinning.
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2022 09:12 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat klopt wel, maar Heerenveen was nooit zo en ook die ploegen (GA Eagles vorig jaar daargelaten) proberen dan wel echt te counteren en aan te sluiten in een tegenstoot.toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:44:
[...]
Zo zie je het in de thuiswedstrijden bij Ajax juist heel vaak. In eigen stadion durven ze nog wel iets, uit in de Arena graaft 8 van de 10 ploegen zich in.
Bij Heerenveen was de eerste helft wat dat aangaat beschamend, middenveld en verdediging probeerden niet eens aan te sluiten.
Dat is ook waar het (voor mij) om gaat, dat je niet rücksichtslos aanvalt lijkt me in het geval van Heerenveen wel logisch, dat je eerst focus legt op geen goal tegen ook. Maar dat je niet probeert een goal te maken natuurlijk wel.
Maar niet willen winnen is wat anders als proberen geen goal tegen te krijgen. Zoals Heerenveen begin de 2e helft voetbalde (verdedigend maar er af en toe wel proberen uit te komen) begrijp ik volledig, daarmee liepen ze ook niet heel veel risico op een goal tegen, maar laten ze wel zien dat als de mogelijkheden er zijn ze willen winnen, dat zag ik de eerste helft niet.Superkiwi schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:00:
Wat dat betreft heeft @Exocet het mooi omschreven:
[...]
In de strijd om Europese plaatsen en handhaving is elk punt tegen de grote clubs belangrijk.
Voor van Hooidonk was dat echt een vervelende helft, die kon niets (is niet snel genoeg en niet sterk genoeg om de bak mee te nemen of vast te houden). Dus bleef Sarr over om in zijn eentje aan te vallen, op snelheid.
Ik heb me wel weer zitten storen aan het tijdrekken en hoe de scheidsrechter daar mee om ging. Iets wat je natuurlijk altijd doet als het in je eigen nadeel is maar ik vond dit wel bijzonder. Ik snap niet dat je als scheidsrechter pas geel voor tijdrekken geeft in de extra tijd terwijl het vanaf de eerste minuut al aan de gang was, dat hele moment bij elkaar zo'n anderhalve minuut kost, je demonstratief naar je horloge staat te wijzen terwijl de ontvanger van de kaart nog eens een halve minuut snoept, en dan even later alsnog besluit om op de seconde af te fluiten.
Gele kaarten in de extra tijd zijn op die manier juist super voordelig voor de club die tijdrekt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Cilissen nu wel gepasseerd..
De grote clubs lijken te hebben zitten pitten…ph4ge schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:05:
Weinig te zeggen over Feyenoord gisteren, Heerenveen speelde betonvoetbal en die keeper was geweldig, Feyenoord nog niet de topvorm en het geluk om het stuk te spelen.
Ik heb me wel weer zitten storen aan het tijdrekken en hoe de scheidsrechter daar mee om ging. Iets wat je natuurlijk altijd doet als het in je eigen nadeel is maar ik vond dit wel bijzonder. Ik snap niet dat je als scheidsrechter pas geel voor tijdrekken geeft in de extra tijd terwijl het vanaf de eerste minuut al aan de gang was, dat hele moment bij elkaar zo'n anderhalve minuut kost, je demonstratief naar je horloge staat te wijzen terwijl de ontvanger van de kaart nog eens een halve minuut snoept, en dan even later alsnog besluit om op de seconde af te fluiten.
Gele kaarten in de extra tijd zijn op die manier juist super voordelig voor de club die tijdrekt.
Noppert zag er (OK, ik ben geen expert) onpasseerbaar uit gisteren. En vorig seizoen viel hij echt wel op. Waarom dan in het buitenland shoppen?
Heerenveen heeft dat slim gedaan, en hij komt er vandaan, dacht ik?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik schakel net in maar hij staat gewoon op doel hoor.HollowGamer schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:29:
Cilissen nu wel gepasseerd..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:strip_exif()/f/image/3IarS0Y6BDw0EC6HtXgheMpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Blind terug naar de verdediging, Tadic op 10 en Brobbey in de spits
Zowel Klaiber, Schuurs als Mallagan op de bank, verwacht dat dat vanaf komende week er wel eens anders uit kan gaan zien met de komst/speelgerechtigd van Sanchez, Kaplan en Bassey.
Ajax schijnt met Torino ook al rond te zijn voor Schuurs, 9 miljoen vast, 3,5 aan bonussen en 15% doorverkoop percentage.
[ Voor 25% gewijzigd door Gynnad op 14-08-2022 13:23 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Laten we wel zijn: Taylor doet het goed, en Alvares heb je nodig als stofzuiger.D-e-n schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:27:
Geen Berghuis en Klaassen. Als ik van Gaal was zou ik me serieus zorgen maken over het spelritme van de middenvelders.
Klaassen heb je vooral nodig als je op een compact veld de 1-0 moet forceren.
Berghuis kan linksbuiten of op het middenveld.
Ik denk dat Bergwijn een beter rendement heeft dan Berghuis op linksbuiten.
Antony op rechtsbuiten is een no-brainer, sticht altijd gevaar.
Brobbey is een betere spits dan Tadic, maar die laatste is altijd goed voor assists.
Dan snap ik wel dat je Berghuis laat banken.
Het is op dat gebied een luxe probleem. En dan zal het Schreuder worst wezen wat de bondscoach denkt, hij stelt gewoon op wie hij op dat moment het beste denkt te kunnen gebruiken.
Wat Magellan betreft, volkomen eens. Wanneer wijzen ze die miskleun definitief de deur?
Ben bang dat je het contract zal moeten afkopen. Kan mij niet voorstellen dat er interesse in hem zal zijn.groggy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:28:
Hoezo zit Magallán nog boij ajax?
Magallan heeft nog een contract t/m zomer 2023, dus dit zal z'n laatste seizoen zijn; mits hij niet alsnog verkocht of verhuurd wordt.AcidBurn schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:36:
[...]
Laten we wel zijn: Taylor doet het goed, en Alvares heb je nodig als stofzuiger.
Klaassen heb je vooral nodig als je op een compact veld de 1-0 moet forceren.
Berghuis kan linksbuiten of op het middenveld.
Ik denk dat Bergwijn een beter rendement heeft dan Berghuis op linksbuiten.
Antony op rechtsbuiten is een no-brainer, sticht altijd gevaar.
Brobbey is een betere spits dan Tadic, maar die laatste is altijd goed voor assists.
Dan snap ik wel dat je Berghuis laat banken.
Het is op dat gebied een luxe probleem. En dan zal het Schreuder worst wezen wat de bondscoach denkt, hij stelt gewoon op wie hij op dat moment het beste denkt te kunnen gebruiken.
Wat Magellan betreft, volkomen eens. Wanneer wijzen ze die miskleun definitief de deur?
Berghuis ken ik vooral als rechtsbuiten of aanvallende midden velder, zeker niet als linksbuiten.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Er moet toch een club tegen een beperkte vergoeding gebruik willen maken van zijn diensten?TomTom1990 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:45:
[...]
Ben bang dat je het contract zal moeten afkopen. Kan mij niet voorstellen dat er interesse in hem zal zijn.
My bad. Zat vooral met Bergwijn in gedachten die wel linksbuiten is.evleerdam schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:45:
[...]
Berghuis ken ik vooral als rechtsbuiten of aanvallende midden velder, zeker niet als linksbuiten.
Maar eerlijk gezegd zou ik op rechts buiten Antony - mits in vorm - altijd de voorkeur geven boven Berghuis.
Berghuis en Klaassen op het middenveld is om het even, afhankelijk van welke kwaliteiten je op dat moment meer nodig hebt.
@D-e-n Is ook wel een verschil he, Donny vd Beek of Frenky de Jong.
Frenky doet gewoon wat hij moet doen, mits je hem op de goede plek neerzet.
Dat gezeik bij Barcelona moet niet heel lang duren natuurlijk, maar ik denk dat hij voorlopig nog niet voor zijn vaste plek in Oranje hoeft te vrezen, hij heeft wel wat credits opgebouwd.
Donny daarintegen deed het eigenlijk alleen goed bij Ajax omdat het een ge-oliede machine was waar hij goed in mee kon draaien. Ik denk haast dat als je Frenky, Donny en Matthijs weer langdurig herenigt, dat die jongen zomaar weer op kan bloeien.
[ Voor 35% gewijzigd door AcidBurn op 14-08-2022 14:14 ]
Hoe lang zal het duren voordat Kuyt punten pakt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik hoop weinig...Han schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:24:
Nou, vorige week de fantastische wedstrijd tegen Fortuna helaas moeten missen, benieuwd wat Ajax gaat brengen tegen FC Groningen
Maar als Groningen tóch moet verliezen, dan liever afgetekend met 4-0 dan dat Groningen in de wedstrijd ook een goede kans maakt en zuur verliest met een 0-1,1-2...
Maar voor Ajax is dit normaal gesproken nu 3 punten.
Zitten er hier toevallig nog Ajax supporters?
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 14-08-2022 14:27 ]
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
Ooooooh wat een heerlijke treffer. Super aanname en lekker uitgehaald
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vanuit Groningen oogpunt vind ik dat Groningen te lang toe kijkt en daardoor Ajax alle tijd geeft om de vrije man te vinden.
Maar Ajax heeft dit netjes gedaan, daar geen afbreuk aan
Het blijft billenknijpen met die VAR. Ze keken nu geloof ik ook terug tot op de eigen helft. Gelukkig telt ieSydney08 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:36:
Heerlijk, hopelijk geen hands
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Mwah..Quad schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:38:
@Harribo het is nog vroeg in de wedstrijd, zegt nog niet zoveel vind ik.
Zo lang het 1-0 blijft niet, je kunt altijd een kans cadeau krijgen, maar een tweede doelpunt en ik heb er voor Groningen geen vertrouwen meer in.
Groningen moet sowieso beter en sneller verdedigen en dan zelf nog iets creëren.
Laatste 14 duels Ajax Groningen 14 overwinningen voor Ajax. Dus tja..
En wat ik eerder zei, als Groningen nu een goede fase zat maar dat zitten ze al een half jaar niet meer.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023