[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.263 views

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wat
Een
Ontlading
Eindelijk viel t dubbeltje een keer onze kant op :)F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvQxcx69m90HGfcpJmffV9ptctM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OLgblA13gaMfkmRmKAyuVTA2.jpg?f=fotoalbum_large
Met passie en strijd de overwinning binnen gehaald, ongekend….

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 09-08-2022 23:37 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:08
Die Ruud is sowieso wel een sympathieke gozer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:29:
Heerlijk om te horen dat van Nistelrooij gewoon durft toe te geven dat PSV duidelijk de mindere was vandaag, dat is niet iedere coach gegeven.
Vind het inderdaad knap en vooral goed dat die dat toegeeft.

Maar, voor mij gaat het er meer om hoe die er voor zorgt dat zijn team er wel op voorbereid is de volgende keer.
Heenwedstrijd, kwam PSV goed weg.
Terugwedstrijd, kwam PSV goed weg.

Hij moet nog veel dingen leren als coach, en dat is uiteraard meer dan normaal.
Maar, hij stapt in bij een topclub, en moet dus ook meteen presteren.
En, dus... tijd voor veel fouten is er gewoon niet.

Dus, ik hoop toch echt dat die zijn team beter voorbereid op de Rangers.
Geluk houdt een keertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 14:48
carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:13:
[...]

Na vanavond vind ik niemand meer van laag niveau tegen psv. Wat een ongekende slechte wedstrijd was dit van PSV.

@Harribo , hier spreekt een nuchtere Zeeuw.
Dat zegt hij ook niet. Rangers een lager niveau dan Monaco, dat zegt ie.

En ik vind het getroll van jou hier de hele avond best irritant als neutrale lezer. Heb je niks beters te doen?

Fijne avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:01
Ik vraag me dan altijd af:

Weet Teze dat hij de bal richting De Jong schiet?

A: Ja, natuurlijk!
B: Nee, hij geeft hem blind voor.
C: Hij weet dat De Jong daar ergens loopt.

Edit Tete -> Teze

[ Voor 6% gewijzigd door DeKever op 10-08-2022 00:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DeKever schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:53:

Weet Tete dat hij de bal richting De Jong schiet?

Ik ga voor B met een vleugje C.

Blind voorgeven en hopen op Luuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54

Weet Tete dat hij de bal richting De Jong schiet?

Met Luuk kan Teze gewoon C doen ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

pro_6or

amateur_60r

Moest tennissen, maar nog wel meegekregen vanuit het clubgebouw, gefeliciteerd allemaal! Ruimte voor verbetering maar dit is een enorme stap.

een treffende spreuk

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Emgeebee schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:53:
[...]

En ik vind het getroll van jou hier de hele avond best irritant als neutrale lezer. Heb je niks beters te doen?

Fijne avond.
Jammer dat één van de PSV'ers die hier in voor- en tegenspoed is beticht wordt van trollen door een toevallige passant.@carpebios is hier nogal actief en is hier niet voor het succes alleen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:53:
[...]

Vind het inderdaad knap en vooral goed dat die dat toegeeft.

Maar, voor mij gaat het er meer om hoe die er voor zorgt dat zijn team er wel op voorbereid is de volgende keer.
Heenwedstrijd, kwam PSV goed weg.
Terugwedstrijd, kwam PSV goed weg.

Hij moet nog veel dingen leren als coach, en dat is uiteraard meer dan normaal.
Maar, hij stapt in bij een topclub, en moet dus ook meteen presteren.
En, dus... tijd voor veel fouten is er gewoon niet.

Dus, ik hoop toch echt dat die zijn team beter voorbereid op de Rangers.
Geluk houdt een keertje op.
Heenwedstrijd was niet zozeer zijn fout, team zat er gewoon doorheen. PSV was gewoon beter eigenlijk totdat iedereen er doorheen zat. Kan je zeggen, hij heeft een fout gemaakt omdat PSV op dat moment niet klaar om er daar vol voor te gaan, maar dat gaat imo wel een beetje te ver.

Dat is een heel team van professionals die dat moeten inschatten en ik denk dat je rol als coach dan ook is om te vertrouwen op de mensen die je info geven over dat soort zaken. Daar heeft PSV zich waarschijnlijk flink op verkeken. Ik denk dat je Ruud veel dingen kan aanrekenen, maar niet dat ze die laatste 20 minuten in Monaco zo enorm in elkaar stortten.

Vandaag waren ze echter wel duidelijk de mindere en dat zal hij zich meer moeten aanrekenen denk ik. Al denk ik ook dat je zelfs daar als coach soms weinig invloed op hebt. Hij stelt de spelers op waarin hij het meeste vertrouwen heeft (op dit moment), dat die er weinig van bakken...

Dat ging vorige week toch wel een stuk beter, wat mij betreft is zijn grootste fout de defensieve wissel vandaag en daarna v Ginkel ipv Simons, maar goed, hij heeft gewonnen, dus ik denk dat hij wat dat betreft het daar misschien beter heeft gezien dan ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Leuk voor PSV, mooi dat ze door zijn. Zal veel zelfvertrouwen geven denk ik. Ook mooi voor van Nistelrooij, die zal hier veel uit kunnen putten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:55:
[...]

Ik ga voor B met een vleugje C.

Blind voorgeven en hopen op Luuk.
Ze hebben toch gewoon de instructie gekregen om de bal naar de 2e paal te gooien? Vertelde de Jong zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22

Weet Teze dat hij de bal richting De Jong schiet?

Edit Tete -> Teze
C. Er is nadrukkelijk gezegd de tweede paal te zoeken met voorzetten omdat Luuk daar moest komen.

Edit: Zoals hierboven verteld is.

[ Voor 4% gewijzigd door sjufke op 10-08-2022 00:28 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

pro_6or

amateur_60r

Precies, je kunt die voorzet gewoon geven, zonder dat je zeker weet of er iemand voor paal staat. Daar kun je op trainen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Leuk voor PSV. Ze kwamen natuurlijk erg goed weg. De volgende tegenstander is een mooie met in mijn ogen een sympathieke trainer aan het roer :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 05:14

Typhone

Who Dares Wins

Tomba schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:36:
Wat
Een
Ontlading
Eindelijk viel t dubbeltje de pot met miljoenen een keer onze kant op :)F
[Afbeelding]
Met passie en strijd de overwinning binnen gehaald, ongekend….
Even gefixed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zeer zeker geen goede wedstrijd maar wel de onverdiende winst, er zijn genoeg zaken die zoveel beter moeten als je ook maar enige rol van betekenis wil gaan spelen in de groepsfase van de CL. Daar is nu nog wel wat tijd voor maar hoopgevend is het op basis van de wedstrijden tegen AS Monaco nog niet, hopelijk weet het team en de trainer daar in te verrassen!

Dat de wedstrijd tegen FC Volendam verplaatst is doordat ze door zijn naar de play-off ronde is enerzijds positief voor PSV - en als ze winnen in beperkte mate het aanzien van de Nederlandse competitie - maar effectief ook wel een vorm van competitievervalsing als de andere club dat "voordeel" niet heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Napo
Elke bond mag daar vrij mee omgaan. Alleen wij in Nederland zijn wakker geworden hoe belangrijk geld uit Europa is, niet alleen voor de Europees spelende clubs zelf maar voor de hele competitie. En wij hebben niet de luxe die ze in veel landen wel hebben namelijk dat ze twee volwaardige elftallen kunnen opstellen die CL niveau hebben cq kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01

Shabbaman

Got love?

Napo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:47:

Dat de wedstrijd tegen FC Volendam verplaatst is doordat ze door zijn naar de play-off ronde is enerzijds positief voor PSV - en als ze winnen in beperkte mate het aanzien van de Nederlandse competitie - maar effectief ook wel een vorm van competitievervalsing als de andere club dat "voordeel" niet heeft.
Maar Ajax speelt toch geen voorronde? Dat voordeel is nog een stuk groter.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo lang er vele ergere boeman van competitie vervalsing toegelaten worden, zoals wat Barcelona momenteel allemaal uitvreet->boeiend 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:47:
een vorm van competitievervalsing als de andere club dat "voordeel" niet heeft.
Misschien tankt Rangers wel vertrouwen met een 0-5 bij Hibernian.

AZ heeft de wedstrijd uit speelronde 3 thuis tegen NEC gewoon laten staan.
En die van Twente thuis tegen Excelsior gaat naar woensdag 31 ongeacht het resultaat in de 3e voorronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:56:
[...]

Maar Ajax speelt toch geen voorronde? Dat voordeel is nog een stuk groter.
Het voordeel gaat niet over Ajax maar in dit geval Rangers FC. Natuurlijk is het niet spelen van voorrondes een voordeel op vele vlakken
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:55:
@Napo
Elke bond mag daar vrij mee omgaan. Alleen wij in Nederland zijn wakker geworden hoe belangrijk geld uit Europa is, niet alleen voor de Europees spelende clubs zelf maar voor de hele competitie.
Dat is inderdaad de realiteit waar mijn inziens wel aan gedaan mag worden. Een gelijk speelveld creeeren is sowieso lastig, zeker in het geval dat clubs andere startmomenten van een competitie hebben, andere transferwindows maar ook meer flexibiliteit bieden in wedstrijden om de Europese wedstrijden heen.

Hoe belangrijk is de CL in vergelijking tot de Eredivisie en wat voor effect heeft dat op overige bonden die het gevoel krijgen dat ze ook die ruimte moeten creeeren om meer kans te maken.
En wij hebben niet de luxe die ze in veel landen wel hebben namelijk dat ze twee volwaardige elftallen kunnen opstellen die CL niveau hebben cq kunnen halen.
Dat hebben Nederlandse clubs vrijwel niet, Ajax heeft daar grote stappen in gezet om daar dichterbij te komen maar voor de overige Nederlandse clubs die in Europa uitkomen hebben niet afdoende spelers voor de breedte om niet significant in kwaliteit achteruit te gaan.

Daar gaat een kwalificatie voor de CL weinig tot niets aan veranderen overigens, onzekere inkomsten moet je niet willen gebruiken voor structurele uitgaven.
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:02:
[...]

Misschien tankt Rangers wel vertrouwen met een 0-5 bij Hibernian.

AZ heeft de wedstrijd uit speelronde 3 thuis tegen NEC gewoon laten staan.
En die van Twente thuis tegen Excelsior gaat naar woensdag 31 ongeacht het resultaat in de 3e voorronde.
En wat dat betreft had ik ook veel liever gezien dat PSV de wedstrijd tegen FC Volendam had laten staan. Met alle respect voor FC Volendam maar ongeacht de situatie moet je daar vrijwel altijd probleemloos van kunnen winnen als je als club ook maar enige kans wil maken in de CL.

Goed voor het vertrouwen, je kan de wisselspelers kansen geven zich te laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als je toch ziet hoe Sangare gisteren zo veel balveroveringen doet, dan vraag je je toch af waarom Man Utd die 37m niet neergelegd heeft. Heeft nu geen zin meer natuurlijk, maar als je hem vergelijkt met Fred of McTominay...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

Trouwens, Sangare was echt slecht gisteren. Er kwam amper wat aan.
Ik had het niet meer verwacht nadat Max eruit werd gehaald. Ik had ook verwacht dat Xavi Simons erin zou komen voor minuut 80 nog.

Maar goed, niet meer over hebben, en door...

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01

Shabbaman

Got love?

Napo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:08:
[...]

Het voordeel gaat niet over Ajax maar in dit geval Rangers FC.
OK OK, scherp. Maar volgens mij zijn verschillende competities lastig te vergelijken doordat de opzet van die competities zo verschilt. Aantal clubs, wel of geen finaleronde... winterstop, zomercompetitie. Willekeurig schuiven met wedstrijden om je teams meer rust te geven kan je ook niet los zien van die andere elementen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
JanW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:32:
[...]

Dat klopt, maar ik weet niet waarom je mij quote of wat je nu precies wil zeggen? Ik probeerde voor iemand wat te verduidelijken, that's it.
Was ook niet specifiek om jou, maar in algemene zin. Denk dat jij op dat moment de laatste was met een reactie hieromtrent ofzo.

Ontopic: wat heeft PSV diep moeten gaan gisteren, de ontlading heel terecht. Geen hele goede wedstrijd van ze, maar hebben wel laten zien dat ze door blijven vechten en dat ze ook als mindere toch net een paar momenten heel gevaarlijk zijn. Moeilijk te verslaan zo'n ploeg.
Gakpo was niet best,Til ook niet maar die is gewoon niet beter. Met Luuk voor hem komt hij minder vaak in scorende positie, dan zou de spits zich soms wat meer moeten laten uitzakken. Zijn kracht, het druk zetten kwam er niet bepaald uit.
Mijn moment van de wedstrijd, de tackle/sliding van Obispo, waarna snel de 2-2 ontstond.

[ Voor 44% gewijzigd door jbdeiman op 10-08-2022 08:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:17:
Trouwens, Sangare was echt slecht gisteren. Er kwam amper wat aan.
Ik had het niet meer verwacht nadat Max eruit werd gehaald. Ik had ook verwacht dat Xavi Simons erin zou komen voor minuut 80 nog.

Maar goed, niet meer over hebben, en door...
Slecht? 2-3 keer een slordige pass met balverlies maar verder een hele sterke wedstrijd met veel belangrijke onderscheppingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

toolkist schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:20:
[...]

Slecht? 2-3 keer een slordige pass met balverlies maar verder een hele sterke wedstrijd met veel belangrijke onderscheppingen
Dan ben ik misschien te veel van hem gewend :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Nog gefeliciteerd PSVers. Dit zijn toch de lekkerste overwinningen, diep in de extra tijd terwijl de tegenstander een stuk sterker was en het vooral een kwestie van overleven was. In eigen huis met een hele sterke 12e man.

Ik schat Rangers een stuk minder in dan Monaco.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
Emgeebee schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:53:
[...]

Fijne avond.
Je kunt er ook voor kiezen om het niet te lezen he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de reacties van @carpebios wel ok vind en maakt een aantal terechte opmerkingen. Want laten we reeel zijn: psv speelde gewoon ontzettend slecht en door het geluk van alle wereld zijn ze door. Prima resultaat maar het mag wel worden benoemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Dat is fijn wakker worden. Naar bed gaan met een 1-2 voor Monaco en wakker worden met een 3-2 voor PSV. Onverwacht, wat ik hier lees ook niet geheel verdiend kijkend naar 't spelbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Gisteren benauwd door maar serieus... het spel van Psv moet echt beter dan gisteren. Anders vlieg je er alsnog uit.

Madueke is wel een gemis vind ik. Bakayoko en Saibari doen het niet slecht maar ze zijn (nog) geen Madueke. Ze komen nauwelijks hun man voorbij.

Fijn om weer eens een goede keeper te zien in de Eredivisie. Benitez vind ik een goede aankoop. Er staat een echte vent die ballen pakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 10-08-2022 09:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Exo81 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:13:
Je kunt er ook voor kiezen om het niet te lezen he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de reacties van @carpebios wel ok vind en maakt een aantal terechte opmerkingen. Want laten we reeel zijn: psv speelde gewoon ontzettend slecht en door het geluk van alle wereld zijn ze door. Prima resultaat maar het mag wel worden benoemd.
Geluk dwing je ook af. Je kan niet ontkennen dat ze voor elke meter gevochten hebben en nooit opgegeven hebben. Daarnaast is het ook een kwaliteit om uit 2 halve kansen 3 keer te scoren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
Arno Vermeulen gister op de Radio tijdens de tweede helft na de 2-1:

"PSV zakt hier compleet door het ijs, ze krijgen geen 5 maar een 3 voor de 2e helft, wat ongelooflijk slecht"

-PSV scoort in de laatste minuten-

"Geweldig! Wat een klasse van PSV!" etc etc

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

ph4ge schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:05:
Nog gefeliciteerd PSVers. Dit zijn toch de lekkerste overwinningen, diep in de extra tijd terwijl de tegenstander een stuk sterker was en het vooral een kwestie van overleven was. In eigen huis met een hele sterke 12e man.

Ik schat Rangers een stuk minder in dan Monaco.
Pas nou ooooop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
ph4ge schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:17:
[...]

Geluk dwing je ook af. Je kan niet ontkennen dat ze voor elke meter gevochten hebben en nooit opgegeven hebben. Daarnaast is het ook een kwaliteit om uit 2 halve kansen 3 keer te scoren.
Dat klopt, maar vergeet vooral niet dat werkelijk alles meezat zoals de bal van monaco op de paal tweede helft en de bal op de lat in verlenging. En zo zat er echt veel meer mee. De xp goals rato is niet voor niets 1.8 vs 4.5 (!).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:52
Waarom roept iedereen dat PSV zo slecht was de 2e helft? Kan het niet zo zijn dat Monaco simpelweg beter was?

Het was inderdaad vanaf de 1-0 vrouwen en kinderen eerst, maar ik heb naar een heerlijke wedstrijd zitten kijken, heb niet gezapt, dat is voor mij als Ajacied altijd wel een bevestiging van een leuke wedstrijd.

Ik denk ook dat Monaco het heeft laten liggen (hinken op 2 gedachten na de 1-2), maar complimenten voor de vechtlust en karakter van PSV.

Ook complimenten aan van Nistelrooy, een verademing om te zien langs de lijn, met alle rust die hij uitstraalt!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
bregweb schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:30:
Waarom roept iedereen dat PSV zo slecht was de 2e helft? Kan het niet zo zijn dat Monaco simpelweg beter was?

Het was inderdaad vanaf de 1-0 vrouwen en kinderen eerst, maar ik heb naar een heerlijke wedstrijd zitten kijken, heb niet gezapt, dat is voor mij als Ajacied altijd wel een bevestiging van een leuke wedstrijd.

Ik denk ook dat Monaco het heeft laten liggen (hinken op 2 gedachten na de 1-2), maar complimenten voor de vechtlust en karakter van PSV.

Ook complimenten aan van Nistelrooy, een verademing om te zien langs de lijn, met alle rust die hij uitstraalt!
Het was allebei, Monaco was beter en PSV kon de bal niet in de ploeg houden of naar het zelfde shirt spelen. Als dat af en toe lukt en je houdt de rust ben je misschien nog minder op dat moment, maar zag het er wat beter uit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
Als ik lees dat PSV nog niet eens een bal naar iemand met 't goeie shirtje kon spelen, dan mag je toch ook wel zeggen dat PSV slecht was? Je wordt betaald om een bal naar iemand met 't zelfde kleur shirtje te spelen, als dat al niet lukt dan is 't gewoon slecht.

Nogmaals, niks gezien, dat zijn de reacties die ik hier nu heb gelezen

Wat @carpebios zegt dus

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 10-08-2022 09:38 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ElPaco
Zo, the day after, lekker wakker worden wel zo! :D

PSV speelde grote delen van de wedstrijd slecht, een paar uitzonderingen daargelaten. Ik vond Sangaré sterk, die zat er heel vaak goed tussen, alleen dat passen naar een teamgenoot lukt nog te weinig (hoewel hij gister voor mijn gevoel een van de weinigen was die vaker wel goed passte, dan niet).
Obispo is een held m.b.t. hoge snelheidstackels, wat een lef om aan het eind van de wedstrijd nog even zo een tackle in te zetten (en het dan goed doen). Hij als duo met Teze wordt voor mijn gevoel ook steeds wat sterker. Waar het elftal Ramalho eerst echt nodig had naast een van hun, lijkt dat steeds minder het geval te zijn. Benitez op doel helpt dan ook enorm, geeft een bak meer vertrouwen dan Drommel die geen zelfvertrouwen heeft.

Gakpo was gister samen met Til een van de slechtste op het veld. Raakte veel ballen kwijt, zag medespelers niet en was ook nog eens vaak ongelukkig (zie de 1-2). Voor Gakpo gooi ik het op een off-day/spanning, Til is nog afwachten of hij zich aan het niveau van andere PSVers kan optrekken.

Veerman zat grote delen van de wedstrijd er niet echt lekker in, maar hij blijft gewoon levensgevaarlijk met zijn passes. Zie ook de 1-0, een perfecte pass in het doel, zoals hij ze zelf noemt. Wat mij betreft echt een koopje geweest vorige winter.

En wat mij betreft nog grote kudo's voor Bakayoko en Saibari. Dit zijn jongens die vorig jaar KKD speelden en het nu moeten laten zien op CL niveau. Tuurlijk, niet alles gaat goed, en ze kunnen zich niet aan de malaise onttrekken als het team slecht speelt, maar ze zorgen wel constant voor gevaar en (zeker Saibari) zijn er niet vies van om mee te verdedigen. Een sprintje naar de eigen achterlijn wordt net zo makkelijk getrokken als richting het doel van de tegenstander.
Saibari met de voorassist (een vies woord volgens sommigen, I know) bij de 1-0 en Bakayoko met de voorassist bij de 3-2 toont ook aan dat ze oog hebben voor teamgenoten en de juiste keuzes kunnen maken als het er toe doet.

Was het gister goed? Nee zeker niet
Was het gister billenknijpen? Absoluut
Zijn ze blijven doorgaan ook al leek het kansloos? JA! En mede daarom mag Monaco dit jaar EL gaan spelen en maakt PSV nog kans op de CL.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Wat een slijtageslag gisteren zeg. Ik vond het maar dom van PSV dat ze de Jong weer terughaalden, maar plots is dat een gouden zet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
jaapstobbe schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:22:
Arno Vermeulen gister op de Radio tijdens de tweede helft na de 2-1:

"PSV zakt hier compleet door het ijs, ze krijgen geen 5 maar een 3 voor de 2e helft, wat ongelooflijk slecht"

-PSV scoort in de laatste minuten-

"Geweldig! Wat een klasse van PSV!" etc etc

:+
Een van de allergrootste natte winden die er bestaat

Ik stond zelf op de tennisbaan en daarna met een pilsje buiten dus niks van de wedstrijd gezien, maar de uitslag en uitkomst zijn in ieder geval goed voor het Nederlandse voetbal.
HOpelijk vervuld Go Ahead zaterdag zijn sportieve plicht en gooien ze de beuk erin })

[ Voor 23% gewijzigd door Megupe op 10-08-2022 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
LZ86 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:22:
Wat een slijtageslag gisteren zeg. Ik vond het maar dom van PSV dat ze de Jong weer terughaalden, maar plots is dat een gouden zet
Dat dachten ze bij Barca ook, tot hij ze ineens flink wat punten ging bezorgen.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
Voor die paar miljoen? Goedkoopste spits die ze hadden kunnen halen (nouja, salaris even buiten beschouwing laten :P) en een bewezen spits. Ik zie niet in hoe dat ooit dom zou kunnen zijn. Denk ook dat de Jong echt een grote factor was in het "PSV scoort altijd in de laatste minuten"-verhaal. Dus qua team spirit ook een enorme boost.

Maar echt goed lijkt hij alleen niet in het team te passen op dit moment en heeft in de eerste paar wedstrijden ook echt weinig kansen gehad, omdat er niet veel hoge ballen worden gegeven (of ballen op hem in het algemeen). Ik denk dat vooral Gakpo wel iets meer in de assist-rol zou kunnen spelen, maar hij is op het moment meer de man die voor eigen succes gaat. Gisteren helaas niet erg succesvol.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het resultaat verbloemt veel. PSV speelde gisteren als een natte krant, mochten blij zijn dat ze geen 4 goals om de oren kregen (maar zoals @snmght zegt een zak XG scoort geen doelpunten) en voetballend is het al helemaal niet goed.

Dat De Jong veel van dit soort goals gaat scoren moge duidelijk zijn maar als ik van Nistelrooy hoorde praten na afloop dan heeft die een andere wedstrijd gezien denk ik. Hopelijk valt het tegen Rangers weer allemaal de goede kant op met het oog op het Nederlands voetbal maar ik heb er zo mijn twijfels over.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:58:
[...]

Het resultaat verbloemt veel. PSV speelde gisteren als een natte krant, mochten blij zijn dat ze geen 4 goals om de oren kregen (maar zoals @snmght zegt een zak XG scoort geen doelpunten) en voetballend is het al helemaal niet goed.

Dat De Jong veel van dit soort goals gaat scoren moge duidelijk zijn maar als ik van Nistelrooy hoorde praten na afloop dan heeft die een andere wedstrijd gezien denk ik. Hopelijk valt het tegen Rangers weer allemaal de goede kant op met het oog op het Nederlands voetbal maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Ruud was vrij realistisch na afloop toch? Monaco was beter en PSV had het geluk aan zijn zijde. Zo'n enorme kansen had Monaco nou ook weer niet, die bal op de paal en de lat tellen vast voor aardig wat mee in die xG. Maar in dat geval had PSV tegen Benfica vorig jaar ook recht op meer en we weten allemaal hoe dat seizoen is verlopen. We zien het allemaal wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Snowdog schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:02:
[...]

Ruud was vrij realistisch na afloop toch? Monaco was beter en PSV had het geluk aan zijn zijde. Zo'n enorme kansen had Monaco nou ook weer niet, die bal op de paal en de lat tellen vast voor aardig wat mee in die xG. Maar in dat geval had PSV tegen Benfica vorig jaar ook recht op meer en we weten allemaal hoe dat seizoen is verlopen. We zien het allemaal wel.
Bij VI schreven ze dat hij wereldklasse acties had gezien. Ik heb veel gezien maar dat niet. Ik zag wel een zeer strijdlustig PSV wat op die manier een wedstrijd over de streep trok.

Geweldig trouwens die coach van AS Monaco. Hele tijd viel de een na de andere speler dood neer van AS Monaco totdat ze opeens achter stonden. Toen waren het weer de kwieke koekoeken en zat ie de hele tijd naar zijn klokje te wijzen. Prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:37
[...]

Ik hoop tegen Rangers op een overwinning in eigen huis, en dan eruit vliegen in Ibrox Stadium. Ik zie ze in deze vorm meer potten breken (en dus coëfficiënt-punten scoren) dan in de CL. Beter voor Nederland.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:08:
[...]

Bij VI schreven ze dat hij wereldklasse acties had gezien. Ik heb veel gezien maar dat niet. Ik zag wel een zeer strijdlustig PSV wat op die manier een wedstrijd over de streep trok.

Geweldig trouwens die coach van AS Monaco. Hele tijd viel de een na de andere speler dood neer van AS Monaco totdat ze opeens achter stonden. Toen waren het weer de kwieke koekoeken en zat ie de hele tijd naar zijn klokje te wijzen. Prachtig.
Nouja, ik denk dat je hem daar niet ongelijk in kan geven. Een paar verdedigende acties van Obispo waren echt van wereldklasse. Daarmee zeg je niet direct dat hij een speler van wereldklasse is, maar bv. die harde tackle waarbij hij een 1 op 1 kans eruit haalt, dat was gewoon een tackle van wereldklasse. Zal hem vast ook niet altijd lukken, maar was op dat moment wel erg belangrijk.

En zo zijn er wel meer acties die echt wel erg goed waren, ondanks dat PSV als een natte krant speelde. Dus ik vind dat niet zo'n rare reactie. Hij kan ook moeilijk zeggen dat hij alleen crap had gezien. Dat is nou niet echt zo motiverend. Anyway, ik vind niet dat je op basis van zo'n reactie kan zeggen dat hij niet realistisch is. Ik vond hem zelf in zijn perspraatje vrij nuchter eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
autje schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:12:
[...]

Ik hoop tegen Rangers op een overwinning in eigen huis, en dan eruit vliegen in Ibrox Stadium. Ik zie ze in deze vorm meer potten breken (en dus coëfficiënt-punten scoren) dan in de CL. Beter voor Nederland.
De eerste wedstrijd is in het Ibrox Stadium, dus dat scenario gaat niet gebeuren ;)

Beter halen ze wel CL en steken ze tegen die tijd in (veel) betere vorm, dan kunnen ze ook veel punten binnenhalen. Vergeet niet dat puur het halen van de groepsfase van de CL al meer punten waard is dan 3 overwinningen in de EL. (Zoiets tenminste, het exacte aantal weet ik niet, maar ik geloof dat je er 4 krijgt voor het halen van de groepsfase).

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja ga dan liever via de derde plek van de CL naar de EL, levert meer op en zou prima haalbaar moeten zijn bij een gemiddelde loting.
En natuurlijk niet beter doen dan Ajax, daar wordt het topic zo ongezellig van. :+

Wanneer ging die CL opzet eigenlijk op de schop? Of was dat nog niet zeker?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik snap trouwens ook niet waar dat gebrabbel van FC Twente vandaag komt met Fiorentina als mogelijke tegenstander. Twente staat vorig jaar 3-0 tegen PSV (werd nog 3-3), wint van Ajax (of speelde gelijk ben ik even vergeten) maar als Fiorentina komt kunnen ze er plotseling niks meer van? Selectie is er dit jaar niet slechter op geworden in elk geval.

Ik ben zowat geneigd een nieuw journalistiek bureau te openen wat feitelijk verslag gaat doen in plaats van het werken met clickbait of suffe 'verzonnen' emoties. Elke club uit een grote competitie is gigantisch goed. Elke speler die 3x een bal hooghoudt is the next best thing. En ga zo maar door.

@Gonadan
2024/2025 dacht ik -> Nieuwe CL opzet

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 10-08-2022 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:37
Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:27:
Ja ga dan liever via de derde plek van de CL naar de EL, levert meer op en zou prima haalbaar moeten zijn bij een gemiddelde loting.
Dat is een nog betere optie. Al vraag ik me af in welke pot PSV straks zit bij de loting.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:29:
maar als Fiorentina komt kunnen ze er plotseling niks meer van? Selectie is er dit jaar niet slechter op geworden in elk geval.
Italianen. Dus als Nederlands team kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:27:
En natuurlijk niet beter doen dan Ajax, daar wordt het topic zo ongezellig van. :+

Wanneer ging die CL opzet eigenlijk op de schop? Of was dat nog niet zeker?
Qua coëfficiënten niet toch? Qua geld natuurlijk wel.
Derde plek in CL poule betekent weinig gewonnen wedstrijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:41:
[...]

Dat is een nog betere optie. Al vraag ik me af in welke pot PSV straks zit bij de loting.
Als je dit artikel leest dan lijkt het geheid pot 4 te worden. PSV met 33k punten waar van de reeds geplaatste teams alleen Celtic evenveel of minder punten heeft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:51:
Starten in de CL levert al een hoop op, je moet het totale traject rekenen niet alleen de wedstrijden.
Volgens mij is de CL-route nog best gunstig. Nog los van financieel en sportief aanzien.

Even opgezocht:
De CL bereiken levert al vier punten op, gelijk aan twee overwinningen. Om dat te evenaren moet je in de EL poulewinnaar worden. Dan heb je wel meer punten gehaald dan je in de CL zou doen waarschijnlijk, maar weer minder in de kwalificatie omdat je het daar laat liggen.
Onder de streep zou je dus mogelijk een klein beetje extra coefficient kunnen scoren door de EL route te nemen, ten koste van een hoop minder inkomsten en sportief aanzien. Ik zou het wel weten. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Gonadan op 10-08-2022 12:16 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Exocet schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:51:
[...]

Denk regelmatig toch 2 gewonnen wedstrijden tegen de nummer 4, verder weinig, maar dat doet niet veel onder voor groepsfase EL waarschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
AS Monaco beklaagt zich bij UEFA over vuurwerk bij spelershotel
Boe hoe hoe

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Oh, en Guti tekent meteen bij tot 2025. Fijne speler om er bij te hebben. Klaagt nooit en staat klaar wanneer je het nodig hebt :)
https://www.ed.nl/psv/eri...ontract-bij-psv~aa845f9c/

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
ElPaco schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:23:
Boe hoe hoe
Wat verwachten ze nou serieus dat er gaat gebeuren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

JanW schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:35:
[...]

Ja echt geen idee.
Ze hadden ook die ballen aan de goede kant van de paal en de lat kunnen schieten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Boe hoe hoe
Het is ook te triest voor woorden. Bij CL wedstrijden van Ajax had je af en toe ook van dat soort sneuneuzen die zo nodig lawaai moesten maken.
Maar ja, had je maar geen voetballer moeten worden. Dan weet je dat het gemiddelde niveau bij een bepaalde groep supporters nu eenmaal niet hoog is. Moet je als club maar boven staan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Het is ook te triest voor woorden. Bij CL wedstrijden van Ajax had je af en toe ook van dat soort sneuneuzen die zo nodig lawaai moesten maken.
Maar ja, had je maar geen voetballer moeten worden. Dan weet je dat het gemiddelde niveau bij een bepaalde groep supporters nu eenmaal niet hoog is. Moet je als club maar boven staan.
Tja, op het veld gaan liggen met een neppe blessure is ook te triest voor woorden. Ik praat het niet goed, maar komop zeg.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 22:34
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:29:
Ik snap trouwens ook niet waar dat gebrabbel van FC Twente vandaag komt met Fiorentina als mogelijke tegenstander. Twente staat vorig jaar 3-0 tegen PSV (werd nog 3-3), wint van Ajax (of speelde gelijk ben ik even vergeten) maar als Fiorentina komt kunnen ze er plotseling niks meer van? Selectie is er dit jaar niet slechter op geworden in elk geval.
Fiorentina heeft op elke positie een basisspeler met een waarde van 10+ miljoen. (Met de kanttekening dat transfermarkt Amrabat ook voor 10 miljoen in de boeken heeft). Er spelen 15 internationals, tegen 4 bij Twente. Ze komen uit een sterkere competitie... In alle opzichten is Fiorentina een maatje groter dan Twente.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Twente kansloos is. Het won in de voorbereiding al van Bologna en Schalke, en zoals je zelf ook al aangeeft hebben ze een aardig collectief dat grotendeels intact gebleven is. Als ze Zerrouki erbij weten te houden denk ik dat ze in de eredivisie lang bovenin mee blijven doen.

Toch had ik liever FC Spartak Trnava / Raków Czestochowa geloot. Dan hadden we makkelijker groepsfase kunnen halen en drie keer extra naar het stadion gekund.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:35:
[...]

Lekker laten klagen, buiten het stadion dus geen verantwoordelijkheid van PSV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Dit gebeurd in bijna alle landen, is volgens mij uit Zuid-Amerika komen overwaaien waar het gebeurde bij Boca-River Plate.
Maar als club moet je toch weten dat het kan gebeuren en dan zorg je toch gewoon voor goede slaap oordoppen als het zoooo belangrijk zou zijn. Daarnaast zou je als supporter gemakkelijk de tegenstander een straf aan kunnen naaien door het bij je eigen team te doen en de UEFA zou optreden tegen random mensen bij een hotel waar de thuis spelende ploeg helemaal geen invloed op heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
ElPaco schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:06:
Gakpo was gister samen met Til een van de slechtste op het veld. Raakte veel ballen kwijt, zag medespelers niet en was ook nog eens vaak ongelukkig (zie de 1-2). Voor Gakpo gooi ik het op een off-day/spanning, Til is nog afwachten of hij zich aan het niveau van andere PSVers kan optrekken.
Ik heb het gevoel dat Gakpo dacht dat hij zichzelf moest bewijzen omdat hij vorig jaar als leider gezien werd en het team nu dus bij de hand wou nemen. Maar daardoor voetbalde hij inderdaad veel te veel met zijn hoofd naar beneden of maakte te veel egoïstische beslissingen (al waren ze waarschijnlijk niet zo bedoeld) terwijl er betere opties waren. Je zag bij die 2 jonge RW's dat die wel veel meer in een dienende rol speelde omdat ze natuurlijk nog niet Gakpo's status hebben maar dat kwam het spel van PSV als team wel ten goede zoals bij de goal van Veerman en de Jong duidelijk werd.
Misschien speelde het ook wel mee dat er veel scouts voor Gakpo op de tribune zaten en als hij ontspanner gaat spelen gaat het vast beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
[...]

Van Nistelrooij was juist ontzettend realistisch. Heeft gewoon toegegeven dat PSV er eigenlijk niet aan te pas kwam. Is daarna begonnen over strijd en wilskracht, om vervolgens drie dingen aan te stippen die van wereldklasse waren.

- Ingreep Obispo
- Reddingen Benitez
- De 3-2. De uitvoering ging precies volgens het plan dat gesmeed was in de bespreking voor de verlening. Tweede paal zoeken want Luuk gaat daar komen.

VI gaat gewoon weer voor een clickbait kop.

PSN: bollsie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:08:
[...]

Fiorentina heeft op elke positie een basisspeler met een waarde van 10+ miljoen. (Met de kanttekening dat transfermarkt Amrabat ook voor 10 miljoen in de boeken heeft). Er spelen 15 internationals, tegen 4 bij Twente. Ze komen uit een sterkere competitie... In alle opzichten is Fiorentina een maatje groter dan Twente.
Ik snap die redenatie wel maar ik counter hem even met 'de bal is rond'. Ajax is ook een maatje te groot voor Twente op elke positie maar daar zie ik in de uitslagen de laatste jaren niet zoveel van terug. Als ze die spirit nou eens vasthouden tegen Fiorentina dan acht ik ze absoluut niet kansloos. Zo sterk is de Italiaanse competitie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Typhone schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:07:
[...]
Ik snap die redenatie wel maar ik counter hem even met 'de bal is rond'. Ajax is ook een maatje te groot voor Twente op elke positie maar daar zie ik in de uitslagen de laatste jaren niet zoveel van terug.
Ik ben gestopt in de jaren '90. Maar ik vind zo geen seizoen in de laatste jaren waarin Twente over de 2 wedstrijden de betere was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-MOB schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:59:
[...]

Ik ben gestopt in de jaren '90. Maar ik vind zo geen seizoen in de laatste jaren waarin Twente over de 2 wedstrijden de betere was.
2007/08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Boe hoe hoe
Ik slaap heel licht, maar met rolluiken en deze in mijn oren kan ik normaal slapen al staat Rammstein op nog geen 900 meter op te treden;
https://www.bol.com/nl/nl...YUUOA0N8bMrUaAnPfEALw_wcB

Wellicht is er een combinatie aanbieding met tissues voor de Monegaskische tranen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
Scherp gezien :) Maar mijn punt blijft natuurlijk staan. Twente mag een lastige tegenstander zijn voor Ajax. Uit de onderlinge resultaten blijkt toch echt dat Ajax een maatje groter is. Nu schat ik Ajax hoger in dan Fiorentina, maar nog zou ik het een (welkome) stunt vinden als Twente de groepsfase haalt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Ajax heeft een nieuwe rechts achter én het media team heeft weer een mooi welkomst filmpje gemaakt (echt knap hoor dat ze elke keer weer een passend filmpje weten te maken).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:39:
[Twitter]
Ajax heeft een nieuwe rechts achter én het media team heeft weer een mooi welkomst filmpje gemaakt (echt knap hoor dat ze elke keer weer een passend filmpje weten te maken).
Echt geweldig, wat die elke keer weer produceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Genoten inderdaad :). Hopelijk kan die kerel nog beter voetballen :P.

[ Voor 53% gewijzigd door Stimulate14 op 11-08-2022 10:52 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kan ik iemand blij maken met een mooie kersttrui?
Paar Escape from Tarkov (dat is een game) maatjes wilden mij blij maken met een trui maar dat gaat em niet worden ;)

Je krijgt em gratis!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoA7TSyBjql7W0Z-tWOct5ym8Gk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmmsTw0p6UrfnnP5NSRBX9oD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Echt iets voor @Harribo, een warme trui voor in het koude noorden :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JanW
In het koude Feyenoorden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Han schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:36:
Inderdaad, daar kun je de open haard wel even mee stoken :+

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Nah, zelfs in de Kuip hebben ze van die crimineel verspillende terrasverwarmers op 'bepaalde' tribunes (waar de 'nepfans' zitten) :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-09 15:52
Typhone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:25:
Paar Escape from Tarkov (dat is een game) maatjes wilden mij blij maken met een trui maar dat gaat em niet worden ;)

Je krijgt em gratis!

[Afbeelding]
Van je vrienden moet je het hebben.. >:) _O-

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Je krijgt em gratis!

[Afbeelding]
@LZ86 natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Je krijgt em gratis!

[Afbeelding]
Nee nee ik weet em.. De poedelprijs voor de voetbalpoule competitie. Zie iedereen dan ineens zn best doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Betwijfel of Twente het gaat redden, het had al 0-2, 0-3 kunnen staan na 15 minuten.

Edit; en dat toch de 1-1 uit het niets

[ Voor 20% gewijzigd door Gynnad op 11-08-2022 19:16 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kannone,

Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar volgens mij heb ik eindelijk een irritanter commentator gevonden dan Sierd de Vos.

De commentator die nu Twente doet op RTL7, mijn hemel.
Is dit de eerste keer dat deze persoon een voetbalwedstrijd ziet ofzo?

Lijkt wel een kind van 5 wat op een sugar rush zit en geen 5 seconden zijn mond kan houden en alles "Geweldig" en "Werelds" vind.
En vooral dat echt elke seconde door blijven praten, mijn hemel...

Eerste keer sinds Sierd de Vos dat ik een wedstrijd op mute zet.
(Kan ook aan mij liggen hoor)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind Sierd fantastisch :)

Twente gelukkig weer wakker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik kan wel lachen om Sierd, maar als het een spannende wedstrijd is dan kan hij ook buitengewoon irritant zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 18:18
Unnerstall is echt een geweldige lijn keeper!
Top reflexen, alleen de spelhervattingen zijn wat minder.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Je krijgt em gratis!

[Afbeelding]
Welke maat? Als je er echt vanaf wil, wil ik je best helpen, heb ik ook eens een kersttrui voor op kantoor :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:19:
[...]

Nee nee ik weet em.. De poedelprijs voor de voetbalpoule competitie. Zie iedereen dan ineens zn best doen
:D :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bombvis schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 20:34:
[...]

Welke maat? Als je er echt vanaf wil, wil ik je best helpen, heb ik ook eens een kersttrui voor op kantoor :*)
XL is het :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Malfunctions schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:00:
Van je vrienden moet je het hebben.. >:) _O-
Ik hielp ooit een kennis uit de kroeg met zijn computer, en hij vroeg mijn vrienden wat mijn muzieksmaak was. Die zeiden gelijk "hij is een heel groot Celine Dion fan".

Volgens mij heeft Typhone vergelijkbare vrienden :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Netjes van Twente. Tweemaal 3-1 winnen is prima. Heel veel succes met Fiorentina. Haalbaar maar moeilijk.

Nvm, 4-1,wat een beauty!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Han schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:36:
Ik ga natuurlijk niet als verrader in een trui van Feyenoord lopen, dan maar kou lijden! :p
Hup Az...
Dat Dundee kan ook wat voetballen he? Vervelend...

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 11-08-2022 21:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Heerlijke goal van AZ, pracht aanval.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Lekker AZ! Nu door! 3-0 met rust!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
En dat is 2! Prima schot, maar die keeper zag er niet heel best uit.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

AZ heeft Dundee in de zak, 3-0!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 32 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023