Formaliteit na Monaco
Er stonden sowieso te weinig verdedigers.ST10©DE schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:53:
[...]
Die stond behoorlijk vrij inderdaad. Slim gelopen.
DRAMA, echt heeeeel slecht vanuit PSV, Monaco houdt PSV in de tang en ze komen er niet uit.Vos schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:52:
[...]
Volgens de statistieken wel ja. Ik kijk pas vanaf minuut 85, dus weet niet precies hoe de pot verlopen is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha, ik hoop het. Echter waren ze vorig jaar niet slecht.
Tomorrow is not today!
Teze. En nog belangrijker, Bakayoko deed precies wat Gakpo al heel de wedstrijd fout doet. Hij keek voor zich, zag 2 man en besloot dat de kans om er door te komen miniem was. Dus, even gas terug, rond kijken en pass naar Teze.snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:52:
Wie gaf die cross?
Gakpo was hier 100% voor eigen succes gegaan en had 100% zeker gefaald.
Psv wel master in laat scoren laatste seizoenen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Spelen tegen een EL-finalist een formaliteit? Pfoeh.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed gebruik gemaakt van de situatie!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Pfff, nog een lange 10 minuten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Inderdaad.
Die winnen ook gewoon met 3-0 vanavond en stonden in de finale van de Europa League vorig jaar.
Ga je ook echt wel een zware kluif aan hebben.
Goh, maar dit zou echt een totaal onverdiende overwinning zijn.
Beetje karma na Benfica vorig jaar dan.
Dit mogen we toch enigzins tegen de verhouding in noemen, dat zijn de lekkerste...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tsja Teze en Bakayoko deden dit inderdaad uitstekend. Dat Luuk hem er dan wel in knikt is bekend natuurlijk.ElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:54:
[...]
Teze. En nog belangrijker, Bakayoko deed precies wat Gakpo al heel de wedstrijd fout doet. Hij keek voor zich, zag 2 man en besloot dat de kans om er door te komen miniem was. Dus, even gas terug, rond kijken en pass naar Teze.
Gakpo was hier 100% voor eigen succes gegaan en had 100% zeker gefaald.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Teze met de sublieme pass. De pass die de achterste man, in dit geval Luuk bereikt.
Monaco is nog niet eens voorbij en PSV gaat de CL al in. Eerst dit nog maar eens overleven.
Precies dit.dutchgio schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:56:
Monaco is nog niet eens voorbij en PSV gaat de CL al in. Eerst dit nog maar eens overleven.
Als ze die bal niet langer vasthouden dan gaat ie er dadelijk nog in
Nou PSV waar zijn de kramp gevallen? Hup doodmaken die wedstrijd
Oh oh Sangare...
Mooi die reacties op de bank
Mooi die reacties op de bank
Oliedom.
Wat is er gebeurd?
Maar dan met meer body, meer een Busquets
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat was wel echt een bizar domme overtreding.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Weer een corner.
Vrije trap mee.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:00:
Weer een corner.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Here we gotoolkist schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:57:
Nou PSV waar zijn de kramp gevallen? Hup doodmaken die wedstrijd
Tomorrow is not today!
Zit die zwemmer linksachter de duck-out van PSV?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Huh.....
Daar komen de corners weer.
Lekker hoor!! Misschien niet helemaal verdiend, maar Lekkerboeie!! Mag ook wel een keer meezitten. Gefeliciteerd PSV
YEAH lekker! Bedankt voor de gezelligheid, iedereen excuses die zich diep gekwetst voelde door mijn opmerkingen, we horen het morgen wel weer wat er weggemod is voor zware overtredingen van onder andere mij!
Dat is wel een understatement zegLekkerboeie86 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:03:
Lekker hoor!! Misschien niet helemaal verdiend, maar Lekkerboeie!! Mag ook wel een keer meezitten. Gefeliciteerd PSV
Pfoe, wel lekker. Leuk zo’n spannende wedstrijd. Niet goed, wel leuk!
Lekker voor die jankerd die er met rood vanaf ging
Tomorrow is not today!
Woohoo! Zo onverdiend en zo enorm lekker! Eindelijk doet een NL ploeg het op die manier!
Ik hoef even geen reacties te zien over dat ze het vieren alsof ze de CL hebben gewonnen, zo zal het namelijk ook voelen!
Fuck yeah!
Ik hoef even geen reacties te zien over dat ze het vieren alsof ze de CL hebben gewonnen, zo zal het namelijk ook voelen!
Fuck yeah!
Foei, voor straf 5 minuten in de hoek.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:04:
YEAH lekker! Bedankt voor de gezelligheid, iedereen excuses die zich diep gekwetst voelde door mijn opmerkingen, we horen het morgen wel weer wat er weggemod is voor zware overtredingen van onder andere mij!
⏩ PVOutput☀️
p.s. Tegen de Rangers hangt er 35 miljoen van af.

Wel fijn dat een schijtirritante ploeg eens wordt gestraft om tijdrekken.
[ Voor 104% gewijzigd door Ramzzz op 09-08-2022 23:06 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Had niet verwacht dat PSV het zou redden complimenten hoor!
Als neutrale toeschouwer genoten qua spanning van het laatste uur! Gefeliciteerd PSV’ers
Twente komt eraan!
Verwijderd
Nou, gefeliciteerd PSV Supporters.
Totaal onverdiend, maar dat mag ook wel na Benfica vorig jaar.
Hopelijk zien we jullie in de Groepsfase in een aantal weken.
(Teleurstelling van de avond. Gakpo.)
Coëfficiënten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Seedorf, dan gaat PSV nog heel wat prijzen pakken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Goed herstelt, PSV heeft gewoon een geweldige seizoensstart eigenlijk. Zo lang je wint heb je tijd om te bouwen en automatismen te creëren.
Nog 2 wedstrijden en dan hopelijk op dinsdag, woensdag en donderdag naar NL ploegen kijken in Europa.
⏩ PVOutput☀️
Onverdiend, maar boeie! Nu eens doorpakken naar die groepsfase
Ja is dat de laatste horde? Nice hoor.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:05:
Ja top van Psv
Veerman, Sangare, de Jong ok
Gakpo zeer slecht
Veerman, Sangare, de Jong ok
Gakpo zeer slecht
Gakpo zakt door het ijs inderdaad, de nieuwe Donny vd Beek.Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:05:
Nou, gefeliciteerd PSV Supporters.
Die coefficient punten gaan lekker zo
Welja, de verlenging is ook goed. Luuk de Jong is zo'n speler die je moet zoeken. Soms vind je hem niet, meestal wel. Wat een spits.DeKever schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:08:
Gewogen en te licht bevonden. Wat ziet PSV er slecht uit zeg.
Luuk de Jong is als Huntelaar in zijn nadagen: geweldig tegen Groningen, nutteloos in de CL. Hopelijk dat Luuk in de 92e minuut nog doel treft, maar er is niks wat daar op wijst.
Onverdiend, maar leuk om weer eens zoveel spanning te hebben aan het einde van een wedstrijd.
Ik zou Gakpo van de hand doen en Depay voor zijn plek halen.
Niiiiiiiiiice, eindelijk een keer wat geluk in een wedstrijd waarin je een keer wat slechter bent... En Luuk 90+2... Try Luuk 90+18 ofzo.... Wat een held... Hij past eigenlijk niet zo geweldig in dit team, maar uit de weinige kansen die hij krijgt iig een keer gescoord. Awesome.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja het was inderdaad niet altijd even best, maar goed als je hem wint dan telt dat uiteindelijk. Mooie pot om zo te zien door de verrassende wending.
Geen goede wedstrijd, maar complimenten aan Ruud van Nistelrooy, die toch kalm bleef die hele tijd.
Tomorrow is not today!
Nah PSV hoeft ook weer geen landskampioen te worden.snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:07:
⏩ PVOutput☀️
Ja hoor, al een paar jaar sterkhouder van PSV, en dan zo’n vergelijking?Stimulate14 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Gakpo zakt door het ijs inderdaad, de nieuwe Donny vd Beek.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
10 jaar ouder geworden in een uur tijd, pff, echt niet normaal dit.Harribo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:04:
Wat een wonder!
Gefeliciteerd @ElPaco
Nog tranquilizers geslikt tijdens de wedstrijd?
Gakpo heeft nog niet echt iets laten zien op hoog EU niveau toch?Ramzzz schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:07:
[...]
Ja hoor, al een paar jaar sterkhouder van PSV, en dan zo’n vergelijking?
Ook een soort revanche voor Benfica, maar ook al die andere wedstrijden die Nederlandse ploegen zo vaak in Europa gespeeld hebben. Een keer op z'n Spaans, Portugees of Italiaans. Kies maar

Reacties PSV ers laat wel zien hoe pittig dit tweeluik voor ze was. Zeer intensief beleefd denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Niet echt, hij heeft soms wel een paar leuke acties, maar ik zou zeggen, dit is wel het bewijs dat een jaartje extra bij PSV echt niet zo'n slecht idee is.Stimulate14 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:09:
[...]
Gakpo heeft nog niet echt iets laten zien op hoog EU niveau toch?
Dat moet toch te doen zijn, echt een lager niveau dan Monaco.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:05:
Ik zal wel een nuchtere Groninger zijn maar eerst zien dan gelovenExocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
Dat moet toch te doen zijn, echt een lager niveau dan Monaco.
Maar het is een horde die te nemen moet zijn
Na vanavond vind ik niemand meer van laag niveau tegen psv. Wat een ongekende slechte wedstrijd was dit van PSV.Exocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
@Harribo , hier spreekt een nuchtere Zeeuw.
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 09-08-2022 23:14 ]
Het is dat de concurrentie slecht is maar anders was dit wel de genadeklap voor zijn WK kansen. Qua snelle aanvallers hebben we Danjuma, Bergwijn, Depay. Maar Lang ging ook niet lekker dacht ik.Snowdog schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:10:
[...]
Niet echt, hij heeft soms wel een paar leuke acties, maar ik zou zeggen, dit is wel het bewijs dat een jaartje extra bij PSV echt niet zo'n slecht idee is.
Verwijderd
Kwa spelers materiaal wel, ja.Exocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
Maar, Rangers is een team wat alles voor elkaar doet en vecht tot de laatste snik.
En, ook nog een erg fysieke ploeg.
Nee, ik denk dat ze daar best wel eens een zware kluif aan gaan krijgen.
Vooral in het Ibrox Stadium daar.
Ik denk dat de intensiviteit echt veel hoger is van die wedstrijd. Als je daar zo voor de dag zouden komen als vandaag of vorige week for that matter, dan worden ze gewoon enorm hard afgemaakt denk ik. Misschien voetballend minder, maar de Rangers zijn wel echt vechters en dat zal echt niet makkelijk worden.Exocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
Maar natuurlijk, als je in de CL wil spelen, dan moet je dat winnen. Zal zeker niet zo makkelijk worden denk ik, maar qua voetballende kwaliteiten hebben ze denk ik wel een betere kans. Dat de Rangers de finale van de EL halen, geeft echter al wel aan dat ze echt niet zo makkelijk te verslaan zijn.
Ajax is er met die instelling vaak vanaf geketst.Exocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
Die zie ik liever niet in de Eredivisie terug en ik denk dat zijn ego dat ook geen goed zal doen.snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:07:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Jammer, ik vind penalty's altijd leuk en lekker spannend
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Mooi resultaat! Maar wat een veldspel van psv. Zonder geluk vaart niemand wel, maar dit is wel heel veel.
Mits het geluk niet op is, moeten ze de rangers wel kunnen hebben want hun sterspeler is net naar Ajax gegaan 😇
Mits het geluk niet op is, moeten ze de rangers wel kunnen hebben want hun sterspeler is net naar Ajax gegaan 😇
Had ik al gezegd dat de baard van Van Nistelrooij bijzonder goed gelukt was?
Mooi dat PSV weer eens een beslissende Europese wedstrijd thuis winnend kan afsluiten. Het zag er lang niet naar uit, wellicht geeft dit een flow. We zijn er hard aan toe in Nederland.
Mooi dat PSV weer eens een beslissende Europese wedstrijd thuis winnend kan afsluiten. Het zag er lang niet naar uit, wellicht geeft dit een flow. We zijn er hard aan toe in Nederland.
Monaco heeft een paar leuke namen met een hoge transferwaarde, maar Rangers is als ploeg misschien wel een stuk beter en moeilijker om tegen te spelen.
Vind het alsnog wel aardig 50/50, echt geen zekerheid dat je nu zomaar door bent.
Vind het alsnog wel aardig 50/50, echt geen zekerheid dat je nu zomaar door bent.
Mijn hart vind dit eigenlijk wel prettiger964C2 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:18:
Jammer, ik vind penalty's altijd leuk en lekker spannend
Verwijderd
Rangers vind ik toch altijd wel een beetje het Feyenoord van Schotland.
Speelstijl, vechtlust, het fysieke en dan ook nog eens het legioen.
En, we weten allemaal hoe fijn PSV het vind om tegen Feyenoord te spelen.
Nee, PSV moet echt beter voor de dag komen dan tegen Monaco.
Speelstijl, vechtlust, het fysieke en dan ook nog eens het legioen.
En, we weten allemaal hoe fijn PSV het vind om tegen Feyenoord te spelen.
Nee, PSV moet echt beter voor de dag komen dan tegen Monaco.
1.8 - PSV amassed an Expected Goals total of 1.8 against Monaco over two legs, compared to 4.5 by Monaco. Spirit. pic.twitter.com/00uijX3cX4
— OptaJohan (@OptaJohan) 9 augustus 2022
Ah, PSV door naar de volgende ronde, mooi. Kon het niet volgen door een vergadering, maar als ik het zo lees met meer vechtlust dan kwaliteit. Maakt niet uit, niets mis met resultaatvoetbal!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heerlijk om te horen dat van Nistelrooij gewoon durft toe te geven dat PSV duidelijk de mindere was vandaag, dat is niet iedere coach gegeven.
Eerder deze week al Schreuder die openlijk toegaf mis te zitten - vind het wel verfrissendElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:29:
Heerlijk om te horen dat van Nistelrooij gewoon durft toe te geven dat PSV duidelijk de mindere was vandaag, dat is niet iedere coach gegeven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023