Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lucky of niet . Maakt toch geen f.ck uit? Het is geen ijsdansen waarbij het om het subjectieve oordeel van mooi spel gaat?Aghanim schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:20:
[...]
Tuurlijk wel. Geen kans gehad de 2e helft en 2 min voor tijd uit een dode spelsituatie alsnog scoren. Dat noem ik lucky.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daarom ben ik blij dat de VAR hem niet afkeurt, ik durf het niet te zeggen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Monaco niet terug in de flow laten komen, vooral niet nu er een middenvelder in de verdediging staat.
Dat heet hoogstens onverdiend, niet lucky. Een via via, dat zou lucky zijnAghanim schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:20:
[...]
Tuurlijk wel. Geen kans gehad de 2e helft en 2 min voor tijd uit een dode spelsituatie alsnog scoren. Dat noem ik lucky.
Klopt, randje buitenspel of niet - wel een keurig doelpunt.toolkist schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:22:
[...]
Dat heet hoogstens onverdiend, niet lucky. Een via via, dat zou lucky zijn
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het was geen buitenspel, het beeld vertekend heel erg door de hoek en de positie. Dat roep ik al vaker maar velen willen dat niet geloven. Het camera standpunt truukje wordt al sinds dag 1 gebruikt door film makers.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:20:
[...]
Ik zag hem duidelijk niet. Ons perspectief verschilt iets
Dont fuck with my worstebroodje!OPSLAGHOND schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:23:
Jeetje, als je dat publiek ziet mag het worstenbroodje van het menu af en een broodje gezond erop.
Iets met Blind en een uitbal?tweakduke schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:21:
Het camerabeeld wat wij kregen te zien was niet recht naast de spelers, maar schuin erachter. Wij kunnen eigenlijk niet beoordelen of het buitenspel was en al helemaal niet zonder lijntjes.
Daarom ben ik blij dat de VAR hem niet afkeurt, ik durf het niet te zeggen
3 weken vakantie, verschil moet er zijn 😝dglavimans schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:24:
Moet morgen weer zo vroeg werken :’)
Maar gelukkig altijd op woensdag vrij 😄
Op die inzet van veerman leek ie gewoon zn been niet volledig te strekken.
En psv moet echt van Rutten af. Die is een en al antivoetbal terwijl van nistelrooy zo'n sympathico is.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
"We gaan op voorzetten spelen."
Zo, heeft die het licht gezien? Luuk op zijn kracht gebruiken
Zo onnodig.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Ff snel de smartphone pakken en google translate.Gynnad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:27:
Apart dat de peptalk van van Nistelrooy gewoon in het Nederlands is, neem aan dat niet iedereen in de selectie Nederlands kan verstaan?
Visionair deze man. Voorzetten op Luuk!Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:27:
Ik hoorde Ruud iets zeggen van
"We gaan op voorzetten spelen."
Zo, heeft die het licht gezien? Luuk op zijn kracht gebruiken?
Heeft Luuk er ooit anders uit gezien?DirtyBird schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:27:
Die luuk de jong is toch over de datum? Hij oogt traag en houterig.
(...)
Maar hij bewijst wel z'n waarde
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zeg hier net, het is maar goed dat die keeper alleen maar ballen hoeft te stoppen en verder weinig in het spel betrokken hoeft te worden; die begreep er werkelijk geen klote van en stond ff een boodschappenlijstje te maken in gedachtenGynnad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:27:
Apart dat de peptalk van van Nistelrooy gewoon in het Nederlands is, neem aan dat niet iedereen in de selectie Nederlands kan verstaan?
Maar hij moet natuurlijk wel wat voorzetten van de zijkant krijgen om echt in zijn kracht te komen.
Voetballend aan de bal is hij matig.
⏩ PVOutput☀️
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Adrenaline is uitgewerkt, wedstrijd gaat gewoon weer verder zoals in de rest van de wedstrijd.Sydney08 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:32:
Hoge ballen willen ze gaan spelen. Zorg nu maar eerst dat je überhaupt op de helft van Monaco komt.
Maar net zo als Sangare moet hij te veel vuil werk opknappen zonder veel ondersteuning
Oppegård, houdt niet over inderdaad. Mauro Junior wordt node gemistST10©DE schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:34:
Wie is die linksachter? kan die niet vervangen worden en Max er weer in wisselen?
Verwijderd
Veruit de beste man aan de kant van PSVBallondier schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:40:
Wat is die Veerman toch een genot om naar te kijken. Hadden zijn medespelers maar zijn basistechniek.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als Veerman en Sangaré zouden fuseren heb je met afstand de beste middenvelder ter wereldBallondier schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:40:
Wat is die Veerman toch een genot om naar te kijken. Hadden zijn medespelers maar zijn basistechniek.
Wel een speler voor Ajax.Ballondier schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:40:
Ramalho heeft ook wel zeker 2 goals persoonlijk voorkomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 09-08-2022 22:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Een soort Frenky heb je dan.ElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:42:
[...]
Als Veerman en Sangaré zouden fuseren heb je met afstand de beste middenvelder ter wereld
Verwijderd
Edit :
Damn! Goed gedaan Gio!
Rangers met 3-0 gewonnen en door naar de volgende ronde.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2022 22:45 ]
Een lat kan geen treffer voorkomen, dan schiet je hem er gewoon niet in.Quad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:31:
Pfft, de lat voorkomt een treffer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mij best.Gonadan schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:47:
[...]
Een lat kan geen treffer voorkomen, dan schiet je hem er gewoon niet in.
⏩ PVOutput☀️
Wat denk jezelf?carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:47:
Zou PSV nu gaan voetballen?
Nee niet best, hij moet erin.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk momenteel aan m'n werktelefoon die ik ergens gelegd had, hoezo?
Niet aan die kant...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Oh was het van Monaco? Dan niet nee. Ik kan niet kijken dus lees alleen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Iets minder balverlies voor iets minder creativiteit?dglavimans schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:48:
Veerman eruit?!
Ik snap deze wel. Zekerheid en gokken op de penalties.
(Op voetbal zou je sowieso niet winnen vanavond.)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2022 22:49 ]
Maar, Veerman was de enige zekerheid vandaagVerwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:49:
[...]
Iets minder balverlies voor iets minder creativiteit?
Ik snap deze wel. Zekerheid en gokken op de penalties.
(Op voetbal zou je sowieso niet winnen vanavond.)
Dus bij je eigen vraag of PSV nu gaat voetballen, denk jij aan je werktelefoon? Hoe zouden wij dat dan moeten weten?carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:48:
[...]
Ik denk momenteel aan m'n werktelefoon die ik ergens gelegd had, hoezo?
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 33% gewijzigd door ST10©DE op 09-08-2022 22:51 ]
LUUK!Quad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:50:
De enige zekerheid vandaag is dat PSV door gaat.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nee.dglavimans schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:50:
[...]
Maar, Veerman was de enige zekerheid vandaag
Wel veel creativiteit, maar ook veel balverlies.
:fill(white):strip_exif()/f/image/WJwwocBH8N0Hl6VbwQi37H4r.png?f=user_large)
Lekker hoor Luuk!!!
Meteen al die klagers het zwijgen opleggen.
Top spits.

Goede voorzet en goal trouwens.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Niet doen aub.
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 09-08-2022 22:54 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Euhh, Rangers hierna toch?Exocet schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:51:
Die is binnen, bizar dat ze deze winnen.
CL nu zo goed als binnen
Tomorrow is not today!
Voorzet perfect op maat. Hij hoefde er alleen tegenaan te lopen.Harribo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:52:
Echt weer heel knap gekopt!
Volgens de statistieken wel ja. Ik kijk pas vanaf minuut 85, dus weet niet precies hoe de pot verlopen is.carpebios schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:51:
Totaal tegen de verhoudingen in.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die stond behoorlijk vrij inderdaad. Slim gelopen.Vos schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:52:
Vooral Luuk vrijlaten haha.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023