Nee die wordt hopelijk nooit meer 1e keeper van het Nederlands elftal. Maakt wel heel veel fouten.Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:56:
[...]
Voor de mensen die het hebben gemist.
https://twitter.com/ESPNn...?cxt=HHwWgMC9kdbVwvctAAAA
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
XXXVI
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Nu alleen nog Bassey terug op links en Ajax is weer terug van af.ephymerous schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:07:
Schreuderiaanse omzetting, Bergwijn naar rechts… zucht
Ik krijg steeds meer het idee dat Heitinga geen idee heeft wat ie doet, maar z'n beslissingen maakt obv papiertjes met voorgeschreven tekst die hij uit 2 grote zakken pakt.gws24 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:08:
Pfff, Bergwijn rechts en Tadic links voor de 2e helft want dat werkte zo goed onder Schreuder.
1 met 'basis, tribune, wisselen, van plek veranderen, etc, en de andere met alle spelersnamen.
Verwijderd
Heitinga is nog teveel Ajax fan/speler om een objectieve coach te zijn.toolkist schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:13:
[...]
Ik krijg steeds meer het idee dat Heitinga geen idee heeft wat ie doet, maar z'n beslissingen maakt obv papiertjes met voorgeschreven tekst die hij uit 2 grote zakken pakt.
1 met 'basis, tribune, wisselen, van plek veranderen, etc, en de andere met alle spelersnamen.
Dat zie je overal in terug.
Harde beslissingen nemen, dat is niet mogelijk voor hem.
Hij wilt een onderdeel van het team zijn, zoals die altijd al is geweest... heb ik het gevoel bij Johnny.
Ik hoop oprecht voor hem dat die na dit Ajax Debacle een kans krijgt bij een kleinere club in Nederland.
Maar, dan moet die wel bereid zijn om waarschijnlijk een club aan te nemen in de linkerrijtje van de Keuken Kampioen Divisie.
Eredvisie teams zullen niet voor hem komen.
(En, kan mij niet voorstellen dat die bij Ajax kan blijven... of dat die dat uberhaubt wil.)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2023 22:17 ]
XXXVI
Precies. Absurde beslissing.dr.lowtune schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:49:
Alvarez geen kaart? Je kan die scheidsrechters toch niet meer serieus nemen?
Verwijderd
1 van de zekerheden in het leven.dr.lowtune schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:49:
Alvarez geen kaart? Je kan die scheidsrechters toch niet meer serieus nemen?
Alvarez word nooit (genoeg) gestraft voor zijn acties.
XXXVI
Hoe kun je hiermee wegkomen als je alleen dit seizoen al 18 gele kaarten hebt gepakt?Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:51:
[...]
1 van de zekerheden in het leven.
Alvarez word nooit (genoeg) gestraft voor zijn acties.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Eens. Ajax zakt echt door de achterste hoeven. Welk tempo? De verdedigers hebben met Rulli het meeste balbezit (blote oog statistiek). Dramatisch dit. Waar is de frivoliteit en het snelle kaatsen en tempo erin gooien.ephymerous schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:55:
Nou zeg maar dag tegen de CL. PSV gaat dit niet meer weggeven en al zouden ze het doen; dit Ajax gaat niet profiteren. Brandhout.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Voor Heitinga hopen dat er een andere trainer komt. Kan die komend jaar afgebrand worden en kan Heitinga rustig aan z'n ervaring en carrière bouwen. Je kunt het nu toch niet goed doen voor de fans.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Blijkbaar had hij er meer gehad kunnen hebbenMog schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:58:
[...]
Hoe kun je hiermee wegkomen als je alleen dit seizoen al 18 gele kaarten hebt gepakt?
Nou, ik als Ajax fan niet. Verschil met AZ blijft 2 punten en we moeten nog tegen Utrecht en Twente. Zou mij, helaas, niks verbazen als we daar ook nog punten verspen en de 3e plek verliezen.Mog schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:02:
Ik ben wel tevreden met deze stand. Ajax geen CL, maar ook geen ConL. Feyenoord kampioen, PSV voorrondes CL. AZ in het perfecte EU toernooi. Vlag het seizoen maar af!
Edit: de gifbeker is volgens mij nog niet leeg.
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 06-05-2023 23:10 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die kans lijkt me zelfs heel grootgws24 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:09:
[...]
Nou, ik als Ajax fan niet. Verschil met AZ blijft 2 punten en we moeten nog tegen Utrecht en Twente. Zou mij, helaas, niks verbazen als we daar ook nog punten verspen en de 3e plek verliezen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:57
Met maar 2 punten voorsprong is die plek ook nog niet zeker.Gonadan schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Nou ja, in ieder geval nog de derde plek. Europees belangrijk.
Voor Heitinga hopen dat er een andere trainer komt. Kan die komend jaar afgebrand worden en kan Heitinga rustig aan z'n ervaring en carrière bouwen. Je kunt het nu toch niet goed doen voor de fans.
Heitinga moet voor zichzelf inderdaad niet willen om door te gaan. Eerst een andere club coachen, ervaring opdoen, vertrouwen en wat neerzetten. Bij een club als Ajax kun je niet aankomen met een onnodig verlies of gelijkspel en zo krijg je niet de ruimte om te ontwikkelen.
Moet je natuurlijk wel een spits opstellen...The Realone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:33:
[...]
Precies, ik denk dat Ajax er vanavond hard overheen gaat als in eerlijk ben.
Dat wordt nog lachen als Alvarez denkt in de PL te kunnen spelen, na paar potjes met kaarten wordt het banken. Geen coach die hem opstelt dan.Mog schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:58:
[...]
Hoe kun je hiermee wegkomen als je alleen dit seizoen al 18 gele kaarten hebt gepakt?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik snap hier niks van. Wat is er aan de hand met de arbitrage?
Ajax miste kans op kans. Tja dan wordt het hem niet.
En dat Alvarez geen kaart krijgt is gewoon lachwekkend.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Cillessen wilde niet wéér gelijkspelen maar dit viel wel érg op Jasper
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2023 23:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet zeker, maar je bent hem ook nog niet kwijt. Je mag in principe nog een keer gelijk spelen, mits AZ alles wint, maar die moeten nog tegen PSV. Ik heb goede hoop dat die derde plek nu wel behouden moet kunnen worden.tweakduke schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
Met maar 2 punten voorsprong is die plek ook nog niet zeker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax wordt gewoon 2eGonadan schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:22:
[...]
Niet zeker, maar je bent hem ook nog niet kwijt. Je mag in principe nog een keer gelijk spelen, mits AZ alles wint, maar die moeten nog tegen PSV. Ik heb goede hoop dat die derde plek nu wel behouden moet kunnen worden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zou me niet verbazen. Heb me laten vertellen dat ze de beste linkerkant van Europa hebben.
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:19:
Cillessen wilde niet wéér gelijkspelen maar dit viel wel érg op Jasper
Toch sneu voor al die lui die voor veel geld kaartjes van Excelsiorfans hebben overgenomen om die wedstrijd te zien op ’voorheen Woudestein’.ElPaco schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:57:
Ik neem aan dat de Feyenoorders liever vandaag niet kampioen worden. Volgende week gewoon lekker in de Kuipdus PSV mag gewoon winnen
Spannender is het misschien nog wel wel voor Cambuur. Bij iets anders dan winst thuis tegen Utrecht degraderen ze.
Aan de andere kant, gebeurt het vandaag niet dan volgende week wel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hij gaat straks de Koning Willem nog inhalen wbt excuses maken op tv of heeft hij dat dit keer niet gedaan?
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 38% gewijzigd door carpebios op 07-05-2023 11:19 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit was diep rood, schande.
Gisteravond lieten ze hem wel zien. Is de NPO nu ook al JPO geworden?carpebios schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:18:
De actie van Alvarez werd niet uitgezonden in de samenvatting van de NOS, dus geen idee wat er gebeurde.
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2023 11:21 ]
Welles.carpebios schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:18:
Net even de korte samenvatting gekeken, maar hoe kunnen die ballen niet in het doel terecht komen. Wat een kansen zeg en natuurlijk pech met het aluminium. De actie van Alvarez werd niet uitgezonden in de samenvatting van de NOS, dus geen idee wat er gebeurde.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het maakt echt helemaal niet uit of je vandaag wint of niet, kampioen word je toch wel.Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:09:
Best raar.. speel je tegen de nummer 16 van de Eredivisie en vraag je toch af of het vandaag wel goed gaat komen.
Is het niet vandaag dan wel volgende week, of de week daarop.
Ik zou me daar als Feyenoorder echt niet meer druk om maken en gewoon lekker ontspannen de wedstrijd gaan kijken
*edit
ik heb even teruggelezen en er zijn slechts twee pagina's gevuld tijdens de wedstrijd
Lijkt dat iedereen het er wel mee eens is.
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2023 11:30 ]
Gewoon Studio Sport Eredivisie van gisteravond.ElPaco schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:26:
Kan ook geen samenvatting vinden waar de actie van Alvarez in zit, ben nu wel benieuwd..
Wat is de bedoeling van je reactie, welles is niet een antwoord op iets?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zie hem inderdaad niet.ElPaco schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:26:
Kan ook geen samenvatting vinden waar de actie van Alvarez in zit, ben nu wel benieuwd..
Thx. Krijg een foutmelding dat de media not supported is? Zal hem ff zoeken.
Eindhoven? Dan moet je ff een vpntje uit Amsterdam pakken. Regionale blokkades.carpebios schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:38:
[...]
Thx. Krijg een foutmelding dat de media not supported is? Zal hem ff zoeken.
Hahahaha! Nee Zeeland, maar Chrome doet het wel, Safari vindt die stream niet lief denk ik.DoeEensGek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:40:
[...]
Eindhoven? Dan moet je ff een vpntje uit Amsterdam pakken. Regionale blokkades.
Ik zie het nu, dat is wel een kaart op zijn minst ja. Dat heeft weinig met slachtofferschap te maken.
Ik heb het niet gezien, heb de rest van het seizoen geen ESPN meer.Superkiwi schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:27:
@toolkist heb je het over Alvarez? Ik heb dit topic gisteren tijdens de wedstrijd niet gevolgd maar vond jij het geen rood dan?
*edit
ik heb even teruggelezen en er zijn slechts twee pagina's gevuld tijdens de wedstrijd
Lijkt dat iedereen het er wel mee eens is.
[Streamable: https://streamable.com/idb1tn]carpebios schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:42:
[...]
Hahahaha! Nee Zeeland, maar Chrome doet het wel, Safari vindt die stream niet lief denk ik.
Ik zie het nu, dat is wel een kaart op zijn minst ja. Dat heeft weinig met slachtofferschap te maken.
Alvarez liep ook echt met tegenzin op het veld gisteren.
Dus ik snap dat gezeur over rood niet, zo zijn de regels nu eenmaal. Zeur dan over de regels...
Vandaag kan het sowieso niet na de winst van PSV.Superkiwi schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:24:
[...]
Het maakt echt helemaal niet uit of je vandaag wint of niet, kampioen word je toch wel.
Is het niet vandaag dan wel volgende week, of de week daarop.
Ik zou me daar als Feyenoorder echt niet meer druk om maken en gewoon lekker ontspannen de wedstrijd gaan kijken
Maar inderdaad dit is wel klaar, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Ik zeur dan inderdaad ook graag over de regels, maar ook over Alvarez. Het is toch idioot dat het onderhand elke wedstrijd raak is? Het is onderhand niet de eerste keer, niet de tweede keer, maar onderhand de 10e keer in even zoveel weken. Als Ajax ook maar een beetje moreel besef had zouden ze deze man gewoon de rest van de competitie zelf schorsen. Idioot gedrag dat hij elke week weer laat zien.toolkist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:53:
Zie de beelden nu, geel maximaal. Geen intensiteit.
Dus ik snap dat gezeur over rood niet, zo zijn de regels nu eenmaal. Zeur dan over de regels...
Werd dat 'vroeger' ook geroepen bij, laten we zeggen, Fraser, Beugelsdijk, Demi de Zeeuw (zowel tijdens Ajax als AZ tijd), Patrick Pothuizen, en noem alle notoire geelpakkers maar op?ParaDroid2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:02:
[...]
Ik zeur dan inderdaad ook graag over de regels, maar ook over Alvarez. Het is toch idioot dat het onderhand elke wedstrijd raak is? Het is onderhand niet de eerste keer, niet de tweede keer, maar onderhand de 10e keer in even zoveel weken. Als Ajax ook maar een beetje moreel besef had zouden ze deze man gewoon de rest van de competitie zelf schorsen. Idioot gedrag dat hij elke week weer laat zien.
Of 'ja we gaan je schorsen want je doet dingen waarvan de scheids/regels het geen rood vinden, maar die wij toch niet leuk vinden'..
En bij Feyenoord is dat Kokcu, bij PSV is dat Luuk de Jong, bij NEC Tanane, en zo kun je er voor nagenoeg elke club wel 1 noemen.ParaDroid2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:18:
Alvarez staat consequent vooraan als het om opstootjes gaat.
Puur als het om opstootjes gaat is hij echt niet de enige.
Qua achterlijke onzinnige overtredingen die, met een normaal functionerende IFAB (regelbepalers) gewoon keihard rood zijn waardoor hij nog een stuk of 6 wedstrijden gemist zou hebben, ja daar gaat ie ruim op kop. En wat dat betreft hoop ik ook echt dat ie komende zomer verkocht wordt.
Eens! Het helpt ook niet natuurlijk dat Ajax nooit dat imago heeft gehad en altijd gestaan heeft voor mooi voetbal. Als er dan nu een paar van die geniepige spelers als Alvarez, Tadic, vorig seizoen Antony nog tussen staan is de trendbreuk met stilisten als Bergkamp of recenter Frenkie de Jong wel erg groot.ParaDroid2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:18:
Wat mij betreft ja. En ik zou inderdaad graag zien dat dit soort gedrag een stuk harder wordt aangepakt, onafhankelijk van wie het doet. Alleen zie ik op dit moment wel specifiek één speler die consequent over de schreef gaat en dan niet eens in voetballend opzicht, Alvarez staat consequent vooraan als het om opstootjes gaat.
Verwijderd
Ja, absoluut wel ja.toolkist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:13:
[...]
Werd dat 'vroeger' ook geroepen bij, laten we zeggen, Fraser, Beugelsdijk, Demi de Zeeuw (zowel tijdens Ajax als AZ tijd), Patrick Pothuizen, en noem alle notoire geelpakkers maar op?
Of 'ja we gaan je schorsen want je doet dingen waarvan de scheids/regels het geen rood vinden, maar die wij toch niet leuk vinden'..![]()
![]()
Want deze spelers kregen daarvoor wel zeer regelmatig rood.
Het meest debiele van dit allemaal (alweer) vind ik dat er word gesproken over "intensiteit"
Wat heeft intensiteit hier in godsnaam mee te maken?!?!
En, waarom heeft de KNVB dit in godsnaam veranderd?
Hoe leg je dit uit aan je kinderen of aan de kinderen die op voetbal zitten?
"Je mag naslaan of natrappen zolang het maar niet zo hard is."
Nee!
Je moet gewoon met je poten van elkaar afblijven, punt!
Als je handen jeuken, dan ga je maar boksen.
Debiel gedrag allemaal.
Niet alleen van Alvarez, maar ook van alle fans die dit goed praten.
En, van de KNVB dat ze dit toelaten.
Respect, respect, respect.. maar ondertussen wel zulke dingen.
Demi de Zeeuw (om er maar 1 te noemen) was anders ook echt bloed bloed bloed irritant altijddonleone83 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:22:
[...]
Eens! Het helpt ook niet natuurlijk dat Ajax nooit dat imago heeft gehad en altijd gestaan heeft voor mooi voetbal. Als er dan nu een paar van die geniepige spelers als Alvarez, Tadic, vorig seizoen Antony nog tussen staan is de trendbreuk met stilisten als Bergkamp of recenter Frenkie de Jong wel erg groot.
Fair, dat laatste was waar ik ook op doelde. Blijkbaar kan het vanwege de regels door de beugels, maar het valt mij gewoon op dat Alvarez significant vaker onder de aandacht komt dan anderen. Hij zal ook vast een naam tegen hebben (net zoals een De Jong en Tadic dat hebben wat betreft zeuren), maar dat komt natuurlijk ook ergens vandaan. En ik ben er helemaal klaar mee, dat gedrag.toolkist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:21:
[...]
En bij Feyenoord is dat Kokcu, bij PSV is dat Luuk de Jong, bij NEC Tanane, en zo kun je er voor nagenoeg elke club wel 1 noemen.
Puur als het om opstootjes gaat is hij echt niet de enige.
Qua achterlijke onzinnige overtredingen die, met een normaal functionerende IFAB (regelbepalers) gewoon keihard rood zijn waardoor hij nog een stuk of 6 wedstrijden gemist zou hebben, ja daar gaat ie ruim op kop. En wat dat betreft hoop ik ook echt dat ie komende zomer verkocht wordt.
Wat betreft de opstootjes, daar mag van mij gewoon harder tegen opgetreden worden. Geef maar eens 2-3x rood en kijk hoe snel het probleem zich oplost.
Fraser en veel rode kaarten? Welgeteld 3 in z'n hele carrière. Beugelsdijk idem. Alvarez 4. Dus nee weinig verschil.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:23:
[...]
Ja, absoluut wel ja.
Want deze spelers kregen daarvoor wel zeer regelmatig rood.
Dit helemaal, dit soort acties die niet eens voetbalgerelateerd zijn moeten altijd rood zijn. Ik zie bijna nog liever een snoeiharde tackle, want dat is tenminste nog een voetbalactie in plaats van een actie die in eerste instantie al niets met voetbal heeft te maken.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:23:
[...]
Het meest debiele van dit allemaal (alweer) vind ik dat er word gesproken over "intensiteit"
Wat heeft intensiteit hier in godsnaam mee te maken?!?!
En, waarom heeft de KNVB dit in godsnaam veranderd?
Helemaal mee eens.ParaDroid2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:25:
En ik ben er helemaal klaar mee, dat gedrag.
Wat betreft de opstootjes, daar mag van mij gewoon harder tegen opgetreden worden. Geef maar eens 2-3x rood en kijk hoe snel het probleem zich oplost.
Grotendeels komt de IFAB met dit soort verzinsels, van de andere kant had Alvarez voor die beweging naar Beukers in de PL gewoon rood gehad, zonder twijfel, dus blijkbaar is het deels toch wel keuze van de KNVB om zo op te treden zoals ze nu doen.
Wellicht dat er 1x "echt" iets heftigs op het veld moet gebeuren voor dat er, net als bij het gooien van zooi', nu super strak opgetreden wordt...
Heerlijk als je een bericht als deze leest..
'Jamaar ik gooide maar een propje naar een speler dus mijn stadionverbod is veels te streng'
Die discussie is er al sinds de intensiteit een factor is. Die discussie gaat ook niet weg tot de intensiteit er weer uit is, dan wordt deze discussie weer vervangen voor de aloude discussie dat een natrappen de beweging (en dus niet de tegenstander raken) te licht is voor rood, de hoofden tegen elkaar geen kopstoot is.ParaDroid2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:37:
Het enige positieve is dat deze acties flink aandacht krijgen, waarbij geregeld gevraagd wordt waarom dit niet rood is (of op zijn minst een kaart). Hopelijk wordt daar dan wat mee gedaan en worden de regels aangepast.
Regels lossen het probleem niet direct op als het probleem een klein aantal spelers is.
Juist wel. Als het 'normaal' is voor een heel groot aantal spelers is het veel lastiger om 'begrip' te krijgen van die spelers voor een regel die dat gedrag aanpakt.Napo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:38:
[...]
Die discussie is er al sinds de intensiteit een factor is. Die discussie gaat ook niet weg tot de intensiteit er weer uit is, dan wordt deze discussie weer vervangen voor de aloude discussie dat een natrappen de beweging (en dus niet de tegenstander raken) te licht is voor rood, de hoofden tegen elkaar geen kopstoot is.
Regels lossen het probleem niet direct op als het probleem een klein aantal spelers is.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bij winst van Feyenoord is het verschil 8 punten met nog 3 wedstrijden te gaan.
Winst tegen PEC is voldoendeSuperkiwi schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:10:
Nog niet
/f/image/Ce1od7XzjSWUrLSW7OTHAA9o.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet dat er een apart vrouwen topic is: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 07-05-2023 14:14 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha en toch even laten merken dat Ajax een titel kan winnenGynnad schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:14:
[...]
Winst tegen PEC is voldoende![]()
[Afbeelding]
Ik weet dat er een apart vrouwen topic is: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Verwijderd
Dan heb je al een zwaar matig (kunst)gras veld.
En, dan besluit je ook nog om deze niet te sproeien om een voordeel ervan te krijgen.
Zou afgestraft moeten worden door de K.N.V.B.
Niet sproeien = niet beginnen.
Die bal stuitert ook amper. Echt een schandeVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:56:
Vind het toch altijd competitie vervalsing.
Dan heb je al een zwaar matig (kunst)gras veld.
En, dan besluit je ook nog om deze niet te sproeien om een voordeel ervan te krijgen.
Zou afgestraft moeten worden door de K.N.V.B.
Niet sproeien = niet beginnen.
Lijkt me prima om deze club uit hun lijden te verlossen.fps schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:34:
Nou, laatste wedstrijd Groningen voor de officiële degradatie?
Verwijderd
Stuur Excelsior er maar achteraan.Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:10:
[...]
Lijkt me prima om deze club uit hun lijden te verlossen.
Genoeg clubs in de play-offs die in ieder geval een beetje proberen te voetballen.
Zou het zelf wel erg tof vinden als NAC terug in de eredivisie komt.
Maar, heb zo'n gevoel dat ze daar nog niet klaar voor zijn.
Heb lichte voorkeur voor Willem II, maar vooral voor een club zonder kunstgrasVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:13:
[...]
Stuur Excelsior er maar achteraan.
Genoeg clubs in de play-offs die in ieder geval een beetje proberen te voetballen.
Zou het zelf wel erg tof vinden als NAC terug in de eredivisie komt.
Maar, heb zo'n gevoel dat ze daar nog niet klaar voor zijn.
of zonder gras dat lijkt me ook een keer leukLekkerboeie86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:34:
[...]
Heb lichte voorkeur voor Willem II, maar vooral voor een club zonder kunstgras
Verwijderd
Gewoon een gravelveldje, net zoals waar ik vroeger op voetbalde met vrienden.
Heerlijk voetballen, en dan in de avond grind uit je schaafwonden plukken.
Ik vond het espn commentaar zo slecht dat ik maar zonder geluid kijk.
Bijna net zo slecht als het voetbal
Ik ben benieuwd naar de kampioens-BAM.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gewoon te weinig kwaliteit en geen idee.
Het was gezellig, hopelijk een PEC /Heracles scenario en dan zien we je hier over 1 seizoen weer terug.Harribo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:24:
Groningen officieel gedegradeerd nu.
Gewoon te weinig kwaliteit en geen idee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zat vandaag ook weer te kijken. Zit ook totaal geen idee achter of enige vorm van teamwork.
Gewoon basale balaannames of passen schenen soms al te moeilijk te zijn.
Als ik dit zie, ben ik ook gewoon bang dat Groningen ook niet snel weer terug is uit de kkd.
En de enige die kan scoren,Pepi, is er dan ook niet meer
Pepi behoudt Groningen nooitHarribo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:29:
Gaan er mensen janken..... Hallo. ... dat zag je toch al weken aankomen?![]()
Zat vandaag ook weer te kijken. Zit ook totaal geen idee achter of enige vorm van teamwork.
Gewoon basale balaannames of passen schenen soms al te moeilijk te zijn.
Als ik dit zie, ben ik ook gewoon bang dat Groningen ook niet snel weer terug is uit de kkd.
En de enige die kan scoren,Pepi, is er dan ook niet meer
Ik dacht ook dat FEY tegen EXC kampioen kon worden, er werd toch steeds gesproken over hetzelfde scenario als bij het vorige kampioensjaar?Superkiwi schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:10:
Nog niet
Elect a clown, expect a circus.
Alleen als PSV gisteren niet had gewonnen.Slasher schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:40:
[...]
Ik dacht ook dat FEY tegen EXC kampioen kon worden, er werd toch steeds gesproken over hetzelfde scenario als bij het vorige kampioensjaar?
Verwijderd
En, vind het gek dat Wieffer geen afscheid mocht nemen van de Excelsior fans?
Vind je het gek?!?! Hij moet toch zelf ook voorbereiden op de wedstrijd en Slot moet zijn bespreking doen?
Wat een persoon...
Nee, van mij mag Excelsior er nu echt lekker uit gaan.
Maak daar maar maanden van. En eigenlijk was het de laatste seizoenen meer de vraag wanneer we zouden degraderen dan of we zouden degraderen. Vorig seizoen stonden we net 1 punt boven de degradatiezone, nu eindigen we ruim onder de veilige plekken.Harribo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:29:
Gaan er mensen janken..... Hallo. ... dat zag je toch al weken aankomen?
Ik ben benieuwd of er volgend seizoen weer echt een team staat. Anders wordt het ook in de KKD lastig. Hoe langer je daar in blijft, hoe lastiger het wordt om terug te komen. Aan het geld hoeft het in ieder geval niet te liggen, maar ja, we hebben nu ook de zevende begroting.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023