Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 313 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.092 views

Onderwerpen

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

OMX2000

By any means necessary...

Gonadan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:51:
[...]

Dat zie ik meer als oud zeer van de Feyenoorders. Berghuis heeft met een grote grijns competities gespeeld waar Feyenoord nu pas aan mag gaan beginnen en hij is vaak gewaardeerd en belangrijk geweest.
Dat het nu een jaar minder gaat en ook hij deelt in de malaise is natuurlijk niet leuk, maar om dan gelijk te gaan doen alsof hij flink spijt moet hebben is wel een stevige portie wishful thinking.
Wat Berghuis ECHT wilde is naar het buitenland, dat lukte niet. Dan is de stap, professioneel gezien, naar Ajax niet gek. Zeker omdat Ajax nog Champions League speelde, en het ernaar uitzag dat ze de komende jaren dominant zouden zijn.

In een goed draaiend team heb je veel aan Berghuis. Maar als het wat minder gaat, is het niet de speler die de boel op sleeptouw weet te nemen.

Ik was er helemaal niet zo rouwig om dat hij weg was bij Ajax, omdat Advocaat alles om Berghuis liet draaien, waardoor andere spelers in zijn schaduw kwamen te staan.

De vraag is wel wat Slot had gedaan als Berghuis nog bij Feyenoord had gevoetbald?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:12
Vos schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Het ettert al heel lang, ik zie dat ook wel langer doorgaan ja. Geloof niet dat het volgend seizoen opeens allemaal weer goed staat op organisatorisch vlak en op het veld.
Hier ben ik ook bang voor, het etteren was onder Schreuder al een tijd gangs, ver voor de winterperiode al in elk geval en is na die tijd gewoon doorgegaan onder Heitinga. Maar je zit in mei, het WK begon op 20-11, dus we zijn al ruim een halfjaar onderweg en als je richting volgend seizoen iets wil moet je wel spijkers met koppen gaan slaan en tot nog toe trekt men het verbandje met een slakkengangetje (beetje bij beetje) eraf.

• jbdeiman
OMX2000 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:10:
[...]

Wat Berghuis ECHT wilde is naar het buitenland, dat lukte niet. Dan is de stap, professioneel gezien, naar Ajax niet gek. Zeker omdat Ajax nog Champions League speelde, en het ernaar uitzag dat ze de komende jaren dominant zouden zijn.

In een goed draaiend team heb je veel aan Berghuis. Maar als het wat minder gaat, is het niet de speler die de boel op sleeptouw weet te nemen.

Ik was er helemaal niet zo rouwig om dat hij weg was bij Ajax, omdat Advocaat alles om Berghuis liet draaien, waardoor andere spelers in zijn schaduw kwamen te staan.

De vraag is wel wat Slot had gedaan als Berghuis nog bij Feyenoord had gevoetbald?
Berghuis heeft zichzelf denk ik wat overschat t.a.v. zijn concurrentie waardoor hij niet meer zo op de beslissende plek komt te spelen, waar hij zo beslissend was. Dit gecombineerd met het type spelers waardoor hij die ballen ook niet meer zo kan geven helpt hem gewoon niet zo erg.
Hij kon ballen zeer scherp indraaien op een aanstormende aanvaller (of speler van een andere posititie die eraan komt denderen)
Een actie (man uitspelen) heeft hij nooit heel erg gehad.

Op je vraag met Berghuis onder Slot: Denk dat die gewoon rechtsbuiten zou spelen, lijkt mij bij uitstek een speler die die bal op het hoofd van Gimenez kan draaien met zijn linker.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 15:55
donleone83 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:58:
Ik lees vandaag overigens dat ze inzetten op 50 miljoen voor Timber. Ik heb dergelijke bedragen nooit in hem gezien. Klein, geen goede kopper, niet sterk. Wel snel en positioneel goed. In de passing okee maar ook niet beslissend. Daarnaast laat hij zich toch met grote regelmaat aftroeven op "slaapmomenten" (zie de kopgoal van Luuk de Jong - iedereen weet dat dit precies is wat De Jong altijd doet). Nu heb ik hem nooit een extreem opvallend talent of een ontzettende uitblinker gevonden en kan ik er natuurlijk ook keihard naast zitten. Vandaar dus de vraag: mis is vanwege mijn blinde vlek (als Feyenoord supporter) exceptionele kwaliteiten bij hem (zoals ik die bijvoorbeeld bij De Ligt wel zag)? Of is hij (niet alleen dit seizoen) wellicht ook gewoon overschat als talent?
Ik vind hem wel een goeie voetballer, die nu alleen totaal niet in vorm is. Hij mist mijn inziens lengte en duelkracht voor de echte top en kan daarom beter focussen op een inschuivende rechtsback.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
donleone83 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:58:
Ik lees vandaag overigens dat ze inzetten op 50 miljoen voor Timber. Ik heb dergelijke bedragen nooit in hem gezien. Klein, geen goede kopper, niet sterk. Wel snel en positioneel goed. In de passing okee maar ook niet beslissend. Daarnaast laat hij zich toch met grote regelmaat aftroeven op "slaapmomenten" (zie de kopgoal van Luuk de Jong - iedereen weet dat dit precies is wat De Jong altijd doet). Nu heb ik hem nooit een extreem opvallend talent of een ontzettende uitblinker gevonden en kan ik er natuurlijk ook keihard naast zitten. Vandaar dus de vraag: mis is vanwege mijn blinde vlek (als Feyenoord supporter) exceptionele kwaliteiten bij hem (zoals ik die bijvoorbeeld bij De Ligt wel zag)? Of is hij (niet alleen dit seizoen) wellicht ook gewoon overschat als talent?
Toen het goed draaide zag je wel potentie maar het is nooit het niveau De Ligt geweest als leider in de verdediger of kartrekker wanneer het niet wil. Dit jaar nu hij chef verdediging moet zijn zie je dat die rol hem (nog) niet past.
Dat een echt goede kopper als De Jong een kans weet te pakken kan gebeuren, ook aanvallers hebben talenten, maar ik ben het wel eens dat hij wat de overtuiging mist als echte killer van dat soort kansen. Dat gebeurt hem te vaak dus als ze 50M kunnen krijgen vind ik het best. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Rendiertje schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:29:
[...]

Ik vind hem wel een goeie voetballer, die nu alleen totaal niet in vorm is. Hij mist mijn inziens lengte en duelkracht voor de echte top en kan daarom beter focussen op een inschuivende rechtsback.
Sommigen zullen moe van me worden omdat ik het al 10x heb geroepen, maar ik zie in hem een verdedigende middenvelder ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:35

Quad

Doof

Berghuis is wel een van de weinige spelers waar ik moeilijk commentaar op kan hebben. Oogt eerlijk, is fanatiek, doet echt z'n best en ligt, zover ik heb gezien, niet bij de minste geringste te rollebollen.

Nee ik vind Berghuis een van de weinige voorbeeldprofs bij Ajax.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Quad schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:33:
Berghuis is wel een van de weinige spelers waar ik moeilijk commentaar op kan hebben. Oogt eerlijk, is fanatiek, doet echt z'n best en ligt, zover ik heb gezien, niet bij de minste geringste te rollebollen.

Nee ik vind Berghuis een van de weinige voorbeeldprofs bij Ajax.
Ja, en die krijgt in kansrijke posities zelden een bal.

Zondag j.l. nog, die bal van Brobbey 'op Tadic', die verkeerd ingedraaid stond, waar Berghuis alle tijd en 10 m niets om zich heen had, de hoek voor het uitkiezen had. Maar die bal ging kansloos naast.

Tja. Zou hij minder goed in de groep liggen, of zijn die anderen nou zo eigengereid en niet in vorm?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:02
Gonadan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:51:
[...]

Dat zie ik meer als oud zeer van de Feyenoorders. Berghuis heeft met een grote grijns competities gespeeld waar Feyenoord nu pas aan mag gaan beginnen en hij is vaak gewaardeerd en belangrijk geweest.
Welke competities bedoel je? Bij Feyenoord heeft hij ook gewoon CL gespeeld. Volgens mij is er maar 1 competitie waarin hij bij Feyenoord niet is uitgekomen en mogelijk wel met Ajax gaat spelen: de Conference League.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Blijft nog steeds oud zeer. Daar is niks aan gelogen. Op het moment dat Berghuis vertrok eindigde Feyenoord op de 5de plek en waren de perspectieven bij Ajax veel beter. Dat 't snel kan veranderen is nu wel duidelijk.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:44
Vos schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Het ettert al heel lang, ik zie dat ook wel langer doorgaan ja. Geloof niet dat het volgend seizoen opeens allemaal weer goed staat op organisatorisch vlak en op het veld.
Denk je? Nieuwe trainer, nieuwe visie. Ajax heeft geld zat, dus ook nieuwe spelers. Geen CL druk, dus je kan je vol concentreren op de competitie en Europees krijg je makkelijke tegenstanders.
Het wordt problematisch als Ajax het volgend seizoen ook verkloot en geen CL haalt. Geen idee wat dat financieel gaat betekenen aangezien jullie een vrij dure selectie heeft qua salarissen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
OMX2000 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:06:
Maar 50 miljoen voor J. Timber lijkt me nogal veel.
Is ook veel te veel voor zo'n speler maar het is helaas wel een realistisch bedrag als een club in CL speelt en ver in de CL komt. Spelers worden dan automatisch meer waard dan ze eigenlijk zouden moeten kosten. Ajax heeft jaren bedragen gekregen voor spelers wat ze eigenlijk niet waard waren. Puur door de prestatie van die club en ze in de etalage van het voetbal speelde. Er liepen echt wel andere gelijkwaardige en soms betere spelers bij andere clubs alleen die waren niet op de rader omdat ze niet in de CL speelde. Die kwamen pas in beeld bij een halve finale of finale en niet eerder.

Ik denk dat Ajax zich heel goed moet realiseren dat de tijd van astronomische bedragen zoals voor Anthony, De Ligt en De Jong er niet meer inzitten en laten we eerlijk hierin zijn, je kan het wel willen vragen en zelf vinden dat zoiets waard is maar de markt bepaalt de waarde en niet de club.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 16:41

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mog schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:36:
Los van het voetbal op het veld, ben ik heel benieuwd naar hoe Ajax dit seizoen afrondt/het volgende seizoen begint. Ik ben bang dat ze de wond laten etteren en daarmee volgend seizoen negatief beïnvloeden.
Mag het toch echt niet hopen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

rikoos schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Is ook veel te veel voor zo'n speler maar het is helaas wel een realistisch bedrag als een club in CL speelt en ver in de CL komt. Spelers worden dan automatisch meer waard dan ze eigenlijk zouden moeten kosten. Ajax heeft jaren bedragen gekregen voor spelers wat ze eigenlijk niet waard waren. Puur door de prestatie van die club en ze in de etalage van het voetbal speelde. Er liepen echt wel andere gelijkwaardige en soms betere spelers bij andere clubs alleen die waren niet op de rader omdat ze niet in de CL speelde. Die kwamen pas in beeld bij een halve finale of finale en niet eerder.

Ik denk dat Ajax zich heel goed moet realiseren dat de tijd van astronomische bedragen zoals voor Anthony, De Ligt en De Jong er niet meer inzitten en laten we eerlijk hierin zijn, je kan het wel willen vragen en zelf vinden dat zoiets waard is maar de markt bepaalt de waarde en niet de club.
Los daarvan, vervang die matig spelende speler 'met potentie' dan maar weer 'betaalbaar' binnen de markt.

De wal keert het schip.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:25
Ik vind het grappig om te lezen hoe sommigen hier Jurrien Timber afbranden. Dat hij geen geweldig seizoen heeft staat buiten kijf. Maar met Martinez samen was het een van de beste verdedigende duo's in Nederland. Hij is nog jong en heeft veel te leren, maar het is wel degelijk een heel groot talent. Zeker met zijn rust aan de bal.

Hij speelt regelmatig ook in het NL elftal ten koste van andere namen, dus de verschillende bondscoaches zullen het vast wel een aardige voetballer vinden. Over wat hij waard is zal ik geen uitspraken doen, want de markt is gek. Maar voor een jonge, verdedigende speler die zowel in het centrum, back als verdedigende middenvelder kan spelen zal goed geld worden betaald. Ook na een minder seizoen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:49:
Maar met Martinez samen was het een van de beste verdedigende duo's in Nederland.
Te gemakkelijk, ik weet het, maar er zijn legio verdedigers geweest die van prima, tot goed, tot uitstekend uit de verf komen naast een andere specifieke CV terwijl dat in de rest van de carriere er niet meer uit komt. De vraag is dan wat is weggevallen en of een andere CV hetzelfde kan brengen of dat Timber dat zelf kan leren.

Met 21 jaar oud heeft hij nog genoeg ruimte om zich te ontwikkelen, is het geen schande dat hij nog niet elke wedstijd excelent is en een wat minder seizoen - waar de gevestigde spelers het ook laten afweten - geen schande.
Misschien ook deels het probleem van de Eredivisie waar een spelers van 25 eigenlijk weer te oud is, en een speler van 21 er zonder twijfel moet staan. Al zal dat ook wel komen door het belang van transfers om begrotingen te dichten.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

rikoos schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:06:
[...]

...
Puur door de prestatie van die club en ze in de etalage van het voetbal speelde. Er liepen echt wel andere gelijkwaardige en soms betere spelers bij andere clubs alleen die waren niet op de rader omdat ze niet in de CL speelde. Die kwamen pas in beeld bij een halve finale of finale en niet eerder.

...
Ik denk dat je onderschat hoeveel scouts, zaakwaarnemers en bureaus er zijn. Natuurlijk worden spelers op lagere niveaus wel opgemerkt, hetzij in hun eigen competitie of in Europese competities. De tijd dat een club 5 scouts had die enkel scouten door wedstrijden te bezoeken met een kladblok is al even geleden.

• jbdeiman
Ik vind het grappig om te lezen hoe sommigen hier Jurrien Timber afbranden. Dat hij geen geweldig seizoen heeft staat buiten kijf. Maar met Martinez samen was het een van de beste verdedigende duo's in Nederland. Hij is nog jong en heeft veel te leren, maar het is wel degelijk een heel groot talent. Zeker met zijn rust aan de bal.

Hij speelt regelmatig ook in het NL elftal ten koste van andere namen, dus de verschillende bondscoaches zullen het vast wel een aardige voetballer vinden. Over wat hij waard is zal ik geen uitspraken doen, want de markt is gek. Maar voor een jonge, verdedigende speler die zowel in het centrum, back als verdedigende middenvelder kan spelen zal goed geld worden betaald. Ook na een minder seizoen.
Ik snap (oprecht) ook niet dat je hem in de vorm die hij dit seizoen laat zien (geen vorm dus), uitnodigt en laat spelen in het NL Elftal. Kijk, als er nu helemaal geen rechtercentrale verdedigers rondlopen bij andere clubs die het goed doen, snap ik dat nog wel, als je ergens op terug moet vallen. Maar ik zie geen basis waar je op zou kunnen vertrouwen als (bonds)coach momenteel.
Waarom hij dan wél en Geertruida niet mocht komen opdraven is puur omdat hij een jaar lang (en ook een jaar geleden) goed had gepresteerd met Ajax. Verwacht je dan echt dat zo'n jongen die echt een verschrikkelijke dip heeft (toegegeven, potentie heeft hij wel, maar ik zie geen potentie als verdedigende leider in hem, maar meer een goede verdediger mét een echte leider naast hem) ineens de pannen van het dak speelt bij het NL Elftal?

Vorig seizoen zou ik 50M niet gek hebben gevonden, nu wel omdat blijkt dat hij echt een ijzersterke leider (zie ook wat Martinez bij United in de verdediging teweeg brengt, waar het sinds zijn komst (en Casemiro) een stuk beter loopt en staat) naast zich moet hebben. Ik kan mij voorstellen dat clubs dat als een risico zien, want als hij niet heel erg wordt geholpen, dan heb je er niet zoveel aan en daarbij is het maar afwachten of de samenwerking met jou andere verdedigers zo loopt als bij Ajax eerder met Martinez.

Afbranden hoeft van mij ook weer niet zoals sommigen doen, maar met zijn huidige statuur/ status 50M lijkt mij toch echt wel een flinke investering vol met onzekerheden. Je weet namelijk ook niet of hij de vorm van eerder nog weer op gaat pakken, hoe kan je hem triggeren dat dat wel weer lukt? Allemaal vragen/ vraagtekens voor potentiële clubs voor Timber.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51
Ik vind het grappig om te lezen hoe sommigen hier Jurrien Timber afbranden.
Het speelt met alleen maar anti-voetballers om zich heen;
  • Sanchez rechts naast 'm is een blind paard
  • Bassey struikelt over zijn eigen benen en kan niets met de bal
  • Op linksachter is de helft van de "beste linkerflank" van Nederland behoorlijk uit vorm
  • Voor 'm speelt Klaassen verstoppertje
  • Alvarez is ook niet sterk aan de bal
  • Taylor is hopeloos uit vorm
Nee, als ik iemand niet wil beoordelen op dit seizoen is het Timber. Wat een voetbalarmoede zeg, de basis van Ajax. Grote kans dat we alleen Rulli en Berghuis volgend jaar terugzien. Kudus, Timber en Alvarez zullen weg willen. De rest moet weg (en nee dan heb ik het niet over de Hato's).
Napo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:25:
[...]

Juist...

2 jaar ajax, 2 seizoenen in CL uit mogen komen, 1x kampioen geworden. Hoogstwaarschijnlijk 2 jaar lang een significant hoger salaris, waarschijnlijk betere carrieremogelijkheden buiten Nederland indien gewenst.

Op welke manier zou hij spijt hebben? De Berghuis van vandaag heeft significant minder ophef vanuit overtredingen die hij wel opriep in zijn tijd uit Feyenoord.
En het valt nog maar te bezien hoe Feyenoord volgend seizoen zonder Slot, Kokcu en Giminez voor de dag komt. Zeker als PSV en Ajax weer eens wat vorm gaan vinden -en vroeg of laat gaat dat gebeuren- is het niet vanzelfsprekend dat Feyenoord om het kampioenschap blijft spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 03-05-2023 15:57 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:54:
[...]

Nee, als ik iemand niet wil beoordelen op dit seizoen is het Timber.
Juist wel. In een goed draaiend team goed spelen kon zelfs Viergever. Juist in een seizoen als deze moet je opstaan als je denkt klaar te zijn voor de volgende stap.

• ephymerous
toolkist schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 18:31:
[...]

Juist wel. In een goed draaiend team goed spelen kon zelfs Viergever. Juist in een seizoen als deze moet je opstaan als je denkt klaar te zijn voor de volgende stap.
Ik zeg zeker niet dat hij klaar is voor een volgende stap. Denk je niet dat je verwachtingen te hoog zijn gespannen? Zou de Ligt of de Vrij het beter hebben gedaan op die leeftijd?

Bassey is niet veel beter dan de gemiddelde verdediger in de topklasse he. Daar speelt hij wel mee samen.

XXXVI

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
ephymerous schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 19:55:
[...]

Ik zeg zeker niet dat hij klaar is voor een volgende stap. Denk je niet dat je verwachtingen te hoog zijn gespannen? Zou de Ligt of de Vrij het beter hebben gedaan op die leeftijd?

Bassey is niet veel beter dan de gemiddelde verdediger in de topklasse he. Daar speelt hij wel mee samen.
Uhh De Ligt was op Timber's leeftijd al 2 jaar weg. Dus ja vrijwel zeker dat hij het beter zou hebben gedaan

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 20:23
[...]
Naar mijn idee liet Matthijs de Ligt het echt wel beter zien, die was zelfs voor zijn 20ste al aanvoerder van Ajax.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Hij vindt dat zelf wel, want hij wil weg deze zomer.
En zet Bassey in een draaiend team zoals vorig jaar neer en hij speelt prima mee.

• OMX2000

OMX2000

[...]

• Op linksachter is de helft van de "beste linkerflank" van Nederland behoorlijk uit vorm
  • Voor 'm speelt Klaassen verstoppertje
  • Alvarez is ook niet sterk aan de bal
  • Taylor is hopeloos uit vorm
Nee, als ik iemand niet wil beoordelen op dit seizoen is het Timber. Wat een voetbalarmoede zeg, de basis van Ajax. Grote kans dat we alleen Rulli en Berghuis volgend jaar terugzien. Kudus, Timber en Alvarez zullen weg willen. De rest moet weg (en nee dan heb ik het niet over de Hato's).

[...]

En het valt nog maar te bezien hoe Feyenoord volgend seizoen zonder Slot, Kokcu en Giminez voor de dag komt. Zeker als PSV en Ajax weer eens wat vorm gaan vinden -en vroeg of laat gaat dat gebeuren- is het niet vanzelfsprekend dat Feyenoord om het kampioenschap blijft spelen.
PSV en Ajax hebben inmiddels wel bewezen dat niks vanzelfsprekend is. Alleen in voorgaande jaren had meestal maar 1 van de twee een minder jaar en had Feyenoord zo’n smalle selectie dat ze niet een heel jaar op niveau konden presteren.

Ik hoop dat het allemaal dichter bij elkaar blijft.

• Typhone
  • Laatst online: 22:34

Typhone

Who Dares Wins

[...]

[list]
Dit vind ik nog veel te veel credits voor deze twee.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Weet iemand waarom we met slechts 18 teams in de Eredivisie spelen terwijl de standaard bij de meeste topcompetities 20 clubs is?

En promotie en degradatie tussen de Eerste Divisie en Tweede Divisie is bevroren tot en met seizoen 2022/2023. Is er al nieuws of we in Nederland vanaf volgend jaar een echte voetbalpiramide hebben?

Wel leuk nieuws, we krijgen een nieuw “Jong team” in de Tweede Divisie. Jong Volendam staar hopeloos laatste. Dat betekent dat (zoals het er nu naar uitziet) Almere Onder 21 promoveert.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Stimulate14
  • Laatst online: 21-11 16:41

Stimulate14

⭐⭐⭐

AcidBurn schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:35:
[...]

Naar mijn idee liet Matthijs de Ligt het echt wel beter zien, die was zelfs voor zijn 20ste al aanvoerder van Ajax.
En op een iets hoger niveau. Timber komt gewoon op het bankje hoor.

• D-e-n
  • Laatst online: 00:48
Mog schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:30:
Weet iemand waarom we met slechts 18 teams in de Eredivisie spelen terwijl de standaard bij de meeste topcompetities 20 clubs is?
Ten eerste zijn we geen topcompetitie en kunnen we ons daar inwoneraantal, geld etc. ook niet aan spiegelen. Dus ik zou de vraag eerder andersom stellen: waarom hebben we in een klein land nog steeds 18 clubs? In mijn ogen zou je veel meer weerstand krijgen met minder clubs en meer topwedstrijden.
En promotie en degradatie tussen de Eerste Divisie en Tweede Divisie is bevroren tot en met seizoen 2022/2023. Is er al nieuws of we in Nederland vanaf volgend jaar een echte voetbalpiramide hebben?
Daar ben ik in principe ook geen voorstander van. Die piramide is juist in het verleden afgeschaft en we hebben aardig wat succes gehad met het Nederlandse voetbal zonder die piramide. Ook hier: wat draagt het bij aan het niveau van de eerste divisie als er talent en geld wegvloeit naar een tweede divisie?

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

D-e-n schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:46:
[...]

Ten eerste zijn we geen topcompetitie en kunnen we ons daar inwoneraantal, geld etc. ook niet aan spiegelen. Dus ik zou de vraag eerder andersom stellen: waarom hebben we in een klein land nog steeds 18 clubs? In mijn ogen zou je veel meer weerstand krijgen met minder clubs en meer topwedstrijden.

[...]

Daar ben ik in principe ook geen voorstander van. Die piramide is juist in het verleden afgeschaft en we hebben aardig wat succes gehad met het Nederlandse voetbal zonder die piramide. Ook hier: wat draagt het bij aan het niveau van de eerste divisie als er talent en geld wegvloeit naar een tweede divisie?
Bedankt voor je reactie, maar ik was op zoek naar de feitelijke redenen achter de besluiten :)

• Gonadan

Gonadan

Mog schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 18:55:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik was op zoek naar de feitelijke redenen achter de besluiten :)
Ooit zijn de top 9 van beide voetbalbonden samen gevoegd tot één profcompetitie. Waarom dat specifiek de top 9 was weet ik niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Stimulate14 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:42:
[...]

En op een iets hoger niveau. Timber komt gewoon op het bankje hoor.
Ligt eraan welke club hem haalt.
Bij een Spurs komt ie wel in de basis.. Bij Arsenal/Liverpool/Newcastle etc geen kans.

• D-e-n
Mog schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 18:55:
[...]

Die is er verder niet denk ik. 18 is in Europa een vrij standaard aantal. Er zijn hier nooit redenen geweest om de competitie uit te breiden.

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:19:
Ooit zijn de top 9 van beide voetbalbonden samen gevoegd tot één profcompetitie. Waarom dat specifiek de top 9 was weet ik niet.
Wellicht omdat het gewoon zo uitkwam met 18 clubs? In de seizoenen voor 1954/55 was regulier plus de kampioensgroep 32 wedstrijden.

En de andere bond had 10 nieuwe clubs. Na het fuseren en de herstart werden dat 4 groepen van 14 clubs. Het seizoen daarna 2 groepen van 18 clubs. En de besten van die 2 groepen gingen naar de Eredivisie van 1956/57.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 11:18

Agent47

I always close my contracts.

De soap is over:

https://www.voetbalprimeu...twente-over-zerrouki.html

Ben benieuwd waar die komt te staan. De plek van Kokcu lijkt mij niet?
Je hebt Wieffer, Kokcu, Timber, Zerrouki, Szymanski ( mits die blijft), Bullaude.

[ Voor 15% gewijzigd door Agent47 op 05-05-2023 10:41 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:58
Agent47 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:41:
De soap is over:

https://www.voetbalprimeu...twente-over-zerrouki.html

Ben benieuwd waar die komt te staan. De plek van Kokcu lijkt mij niet?
Je hebt Wieffer, Kokcu, Timber, Zerrouki, Szymanski ( mits die blijft), Bullaude.
Eindelijk een echte VM. Ik denk dat Wieffer samen met Timber mag gaan strijden om de rol van Kokcü. Bij Excelsior speelde Wieffer veel verder naar voren dan bij Feyenoord nu. Szymanski wordt ingewikkeld, Bullaude is nog niet klaar voor een basisplaats. Hopelijk halen ze Van Den Boomen op bij Toulouse. Dan heb je alle middenveldposities eindelijk goed dubbel bezet. Nodig ook, met de CL.

Nu vind ik 8 miljoen voor Zerrouki zelf wel erg veel. Blijkbaar wil Slot hem heel graag hebben.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 08:47
Goede actie van Feyenoord. Spreekt ambitie uit richting komend seizoen en ook de intentie om Slot te behouden. Regeren is vooruitzien en dat doen de Rotterdammers met deze move. Ook staaltje powerplay richting het eveneens geïnteresseerde (zo scheen in elk geval) psv. Mooie periode als je Feyenoorder bent lijkt me.

• ph4ge
mefjoew schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:30:
Goede actie van Feyenoord. Spreekt ambitie uit richting komend seizoen en ook de intentie om Slot te behouden. Regeren is vooruitzien en dat doen de Rotterdammers met deze move. Ook staaltje powerplay richting het eveneens geïnteresseerde (zo scheen in elk geval) psv. Mooie periode als je Feyenoorder bent lijkt me.
De tendens onder Feyenoorders is volgens mij dat de ruim 7 miljoen euro die hij zou kosten teveel is, al heeft het recente verleden bewezen dat Feyenoord meestal aanzienlijk minder betaalt dan de eerste berichten in de media. Zo jong is hij niet meer en hij heeft slechts ervaring in de middenmoot/onderin subtop.

Maar als dit de prijs is om Slot aan boord te houden is hij het waard, en de afgelopen seizoenen is het transferbeleid succesvol dus verdienen Zerrouki en de mensen die hem haalden het voordeel van de twijfel.

Ik geloof overigens niet dat PSV echt geïnteresseerd was, ik vertrouw de Telegraaf voor geen meter (zeker als het op Feyenoord aankomt) en het verhaal stond al vol mitsen en maten dat PSV eerst moest verkopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
ph4ge schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:18:
[...]

De tendens onder Feyenoorders is volgens mij dat de ruim 7 miljoen euro die hij zou kosten teveel is, al heeft het recente verleden bewezen dat Feyenoord meestal aanzienlijk minder betaalt dan de eerste berichten in de media. Zo jong is hij niet meer en hij heeft slechts ervaring in de middenmoot/onderin subtop.

Maar als dit de prijs is om Slot aan boord te houden is hij het waard, en de afgelopen seizoenen is het transferbeleid succesvol dus verdienen Zerrouki en de mensen die hem haalden het voordeel van de twijfel.

Ik geloof overigens niet dat PSV echt geïnteresseerd was, ik vertrouw de Telegraaf voor geen meter (zeker als het op Feyenoord aankomt) en het verhaal stond al vol mitsen en maten dat PSV eerst moest verkopen.
Ik geloof best dat PSV wel geïnteresseerd was, Sangare zal vertrekken, en dan heb je op die positie iemand nodig.
Punt bij Psv is denk ik dat die niet zo concreet konden worden als Feyenoord, vanwege financiële redenen, dus dat zou een wachtkamer worden. En Zerouki/ Feyenoord was natuurlijk al langere tijd concreet qua interesse, dus denk ik dat als de keuze aan Zerouki was, die zelf de voorkeur voor Feyenoord zou hebben.

• mavaros
  • Laatst online: 23:06
Hup RKC!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:18:
[...]

Dat zal toch meer afhankelijk zijn van welke clubs zich voor hem melden?

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoop zo dat Slot nog één seizoen blijft. Even laten zien wat hij kan in de CL en nog een keer kampioen worden. De laatste keer dat Feyenoord twee keer achter elkaar kampioen werd was 62 jaar geleden.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Je moet ook realistisch zijn, Slot doet het fantastisch, dat ze nog zo'n seizoen gaan hebben is een grote gok. Als hij een stap hogerop kan dan moet hij die stap zeker maken, hij kan altijd terug keren bij de top 3 in Nederland.

Maar voor het Nederlandse voetbal zou het mooi zijn mocht hij nog een seizoen blijven.

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 06-05-2023 09:57 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• D-e-n
donleone83 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:56:
[...]

Dan heb je alle middenveldposities eindelijk goed dubbel bezet. Nodig ook, met de CL.
Wie is dan de nummer tien?

• donleone83
D-e-n schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:36:
[...]

Wie is dan de nummer tien?
Goede vraag trouwens. Daar moet nog wel wat bij. Ik dacht dat Van Den Boomen aanvallender speelde dan zijn profiel doet vermoeden. Bullaude moet daar op termijn gaan spelen maar kan niet de enige optie zijn. Ik heb ergens nog de hoop dat Wijnaldum nog af komt bouwen.

• D-e-n
donleone83 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:46:
[...]

Goede vraag trouwens. Daar moet nog wel wat bij. Ik dacht dat Van Den Boomen aanvallender speelde dan zijn profiel doet vermoeden. Bullaude moet daar op termijn gaan spelen maar kan niet de enige optie zijn. Ik heb ergens nog de hoop dat Wijnaldum nog af komt bouwen.
Van den Boomen zou volgens mij de nieuwe Kokcu moeten worden

• OMX2000

OMX2000

donleone83 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:46:
[...]

Ja, ja en jaa!

Ze moeten bij Feyenoord gewoon geen gekke dingen doen. Natuurlijk kan een speler die je koop tegenvallen, maar in de huidige selectie zie je dat bijna alle spelers in de selectie opgevangen kunnen worden. Er zijn eigenlijk geen enorme uitschieters, maar over het algemeen wel spelers waar je van weet wat je aan ze hebt.

Ik hoop ECHT dat Slot 1 seizoen blijft. En ook al zou hij volgend seizoen geen kampioen worden, dan ga je mij echt niet zeggen dat hij dan opeens vergeten wordt in het buitenland.

Mochten er een paar spelers voor een goede prijs verkocht worden. Hoop ik dat er daarmee een paar wat duurdere en goede spelers aangetrokken kunnen worden.

• donleone83
OMX2000 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:07:
[...]

Ja, ja en jaa!

Ze moeten bij Feyenoord gewoon geen gekke dingen doen. Natuurlijk kan een speler die je koop tegenvallen, maar in de huidige selectie zie je dat bijna alle spelers in de selectie opgevangen kunnen worden. Er zijn eigenlijk geen enorme uitschieters, maar over het algemeen wel spelers waar je van weet wat je aan ze hebt.

Ik hoop ECHT dat Slot 1 seizoen blijft. En ook al zou hij volgend seizoen geen kampioen worden, dan ga je mij echt niet zeggen dat hij dan opeens vergeten wordt in het buitenland.

Mochten er een paar spelers voor een goede prijs verkocht worden. Hoop ik dat er daarmee een paar wat duurdere en goede spelers aangetrokken kunnen worden.
Als je ziet dat Ajax vindt dat Timber 50 miljoen waard is, is Kokcü dat ook minimaal 😉 Die is namelijk maar 6 maanden ouder, debuteerde 2 jaar eerder, heeft meer dan 40 wedstrijden meer ervaring in het eerste en heeft bewezen dat hij een team op sleeptouw kan nemen. Op hem na verwacht ik geen grote verkopen dit jaar. Wellicht Geertruida?

[ Voor 8% gewijzigd door donleone83 op 06-05-2023 11:28 ]

• ph4ge
toolkist schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:39:
[...]

Dat zal toch meer afhankelijk zijn van welke clubs zich voor hem melden?
Denk van beiden. Als de absolute top komt is Slot sowieso niet te behouden, maar als een Engelse subtopper komt dan kiest hij wellicht eerder voor Feyenoord als hij de spelers krijgt die hij wilde.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:50:
[...]

Denk van beiden. Als de absolute top komt is Slot sowieso niet te behouden, maar als een Engelse subtopper komt dan kiest hij wellicht eerder voor Feyenoord als hij de spelers krijgt die hij wilde.
Een transfer van 7m gaat voor de keuze om naar zo'n subtopper te gaan of niet toch niet het verschil maken? Dan denk ik eerder aan CL willen spelen met Feyenoord en zn kids die volgens mij nog een jaar op de middelbare school zitten (of zelfs overtuigd zijn dat je na nog een jaar Feyenoord wel bij de top uit kunt komen)

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:25:
[...]

Als je ziet dat Ajax vindt dat Timber 50 miljoen waard is, is Kokcü dat ook minimaal 😉 Die is namelijk maar 6 maanden ouder, debuteerde 2 jaar eerder, heeft meer dan 40 wedstrijden meer ervaring in het eerste en heeft bewezen dat hij een team op sleeptouw kan nemen. Op hem na verwacht ik geen grote verkopen dit jaar. Wellicht Geertruida?
En heeft nog nooit CL gespeeld, laat staan CL na de winterstop...

• toolkist
  • Niet online
Slot raakt onder de indruk van meekijkende Kuijt

Dirk Kuijt heeft een positieve indruk achtergelaten in de dagen dat hij is meegelopen met Arne Slot en diens technische staf bij Feyenoord. De coach vertelde tijdens zijn persconferentie over de oud-aanvaller die begin deze week voor even aansloot bij de selectie.
't zal toch niet dat hij de opvolger van Slot wordt he :D

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
toolkist schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 14:42:
[...]

't zal toch niet dat hij de opvolger van Slot wordt he :D
ik hoop het :+

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:38
Dan nog liever die Aso John de Wolf. Dan zijn ze bang om ook maar 1 keer te verliezen, want dan krijgen ze klappen.

• Maarten_E
  • Laatst online: 00:24
Ben benieuwd of Sparta mee wil werken aan het kampioenschap van Feyenoord. Als PSV puntverlies lijdt is Feyenoord kampioen, als Sparta verliest moeten ze het uitstellen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord vanavond kampioen wordt >:)
Hup Sparta!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:13
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:50:
Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord vanavond kampioen wordt >:)
Hup Sparta!
En weer gaat het over Ajax :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
Ik neem aan dat de Feyenoorders liever vandaag niet kampioen worden. Volgende week gewoon lekker in de Kuip :) dus PSV mag gewoon winnen ;)

Spannender is het misschien nog wel wel voor Cambuur. Bij iets anders dan winst thuis tegen Utrecht degraderen ze.

Aan de andere kant, gebeurt het vandaag niet dan volgende week wel.

WoT stats

• jbdeiman
Maarten_E schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:32:
Ben benieuwd of Sparta mee wil werken aan het kampioenschap van Feyenoord. Als PSV puntverlies lijdt is Feyenoord kampioen, als Sparta verliest moeten ze het uitstellen.
Als PSV puntverlies heeft moet Feyenoord nog wel winnen morgen, maar dan kan het morgen al helemaal klaar zijn. Als PSV wint en Feyenoord ook, dan is 1 keer puntverlies van PSV wel voldoende voor een kampioenschap voor Feyenoord zonder te spelen.

PSV mag nog 1 keer punten verspelen als Feyenoord dat dan ook maar doet.

Verschil is nu 8 punten met nog 4 wedstrijden te gaan. Als beide ploegen dezelfde uitslag hebben vanavond (dwz beiden winnen, gelijkspelen of verliezen), is het verschil nog 8 punten met nog 3 wedstrijden. Dan is puntverlies van PSV dus echt genoeg.

• jbdeiman
ElPaco schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:57:
Ik neem aan dat de Feyenoorders liever vandaag niet kampioen worden. Volgende week gewoon lekker in de Kuip :) dus PSV mag gewoon winnen ;)

Spannender is het misschien nog wel wel voor Cambuur. Bij iets anders dan winst thuis tegen Utrecht degraderen ze.

Aan de andere kant, gebeurt het vandaag niet dan volgende week wel.
Vandaag kampioen kan nog niet (zie hierboven), Feyenoord speelt zelf morgen pas.

• ElPaco
jbdeiman schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:02:
[...]

Vandaag kampioen kan nog niet (zie hierboven), Feyenoord speelt zelf morgen pas.
Bedoelde deze ronde ja. Beter voor ze als het volgende ronde pas is

WoT stats

• carpebios
En het gezeik tegen de scheids gaat weer door.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gynnad
Kudus is terug en meteen in de basis, evenals Brobbey en Rensch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3chyvX3pm_U7zcnS2cbUi0GOztE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZwAyXxbebiBIj4e7MrU91e9U.jpg?f=fotoalbum_large

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:51:
[...]
En weer gaat het over Ajax :+
Ik noem 3 clubs in mijn post en je cherrypikt er slechts eentje uit; ik weet wel waar jouw hart ligt :+

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:52:
[...]

Ik noem 3 clubs in mijn post en je cherrypikt er slechts eentje uit; ik weet wel waar jouw hart ligt :+
Bij mijn kinderen!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo kun je onze Godenzonen ook noemen ja ;)

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:56:
Zo kun je onze Godenzonen ook noemen ja ;)
Wat moet mijn club maar niet zijn, 4x winnen dit jaar van die Godenzonen.... ik ga er eens over nadenken. :+

Edit: ik weet het al! Geen kampioen ;(

[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 06-05-2023 19:57 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:57:
[...]
Wat moet mijn club maar niet zijn, 4x winnen dit jaar van die Godenzonen....
Ja dat was knap, maar voorlopig nog steeds 0-0 tegen Sparta..... al jullie Bams al verspeeld lijkt het.

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:04:
[...]

Ja dat was knap, maar voorlopig nog steeds 0-0 tegen Sparta..... al jullie Bams al verspeeld lijkt het.
Ja het is weer niet best...

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Geen zorgen, wij winnen vanavond ook niet van AZ (2-3) dus onder de streep komen we allebei niet verder.

• Quad

Quad

Doof

Gynnad schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:46:
Kudus is terug en meteen in de basis, evenals Brobbey en Rensch.

[Afbeelding]
Als de inzet goed is wordt AZ met dit basiselftal wel opgerold.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 14:45
Superkiwi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:04:
[...]

bam...

• Exocet
  • Niet online
PSV hard op weg naar plek 2

• carpebios
Staan we al momenteel!

• Exocet
  • Niet online
Klopt, maar Ajax wint vanavond niet, dus is de plek zo goed als zeker

• carpebios
Exocet schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Klopt, maar Ajax wint vanavond niet, dus is de plek zo goed als zeker
Weet ik niet hoor, AZ is niet meer wat het was dit seizoen (veel blessures?). Ik geef Ajax een zeer goede kans dat ze winnen.

• ElPaco
Het is opvallend sportief op het veld. Van mij mag dit de nieuwe standaard worden!

WoT stats

• carpebios
Die Till speelt al de gehele wedstrijd als een natte krant.

• mavaros
  • Laatst online: 23:06
NEC gaat ook eventjes nat net.

Vrije trap Heerenveen. Heel complexe muuropstelling van NEC en de keeper die fout stond opgesteld. Het gevolg was een eenvoudige goal voor Heerenveen in de kruising.

Het was dus uitermate knullig door NEC verdedigd. Zelfs in de KKD maken ze dit soort blunders zelden.

• The Realone
carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Weet ik niet hoor, AZ is niet meer wat het was dit seizoen (veel blessures?). Ik geef Ajax een zeer goede kans dat ze winnen.
Precies, ik denk dat Ajax er vanavond hard overheen gaat als in eerlijk ben.

• carpebios
PSV legde de wedstrijd weer in de laatste seconden op een weegschaal, man man man.

• carpebios
Als iedereen zegt dat Simons homo is, dan zal het toch bijna wel zo zijn ook?

• The Realone
carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:34:
PSV legde de wedstrijd weer in de laatste seconden op een weegschaal, man man man.
Waardeloze pot ja, zo ken in mijn PSV weer! :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
Beetje jammer van die WK extra tijd. Waar kwam die vandaan?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:41:
Als iedereen zegt dat Simons homo is, dan zal het toch bijna wel zo zijn ook?
Waar blijven de boetes of andere straffen voor de clubs waarvan de supporters het zingen. Hypocriet weer allemaal.

• Exocet
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:43:
[...]

Waar blijven de boetes of andere straffen voor de clubs waarvan de supporters het zingen. Hypocriet weer allemaal.
Heb je wat tegen homo's dan?
Is het wel goed als ze roepen dat hij hetero is?

• ElPaco
Heerlijk om nu relaxt naar Ajax - AZ te kunnen kijken na de eigen overwinning.

@Feyenoord supporters, graag gedaan dat jullie nu volgende ronde gewoon lekker thuis kampioen kunnen worden :>

WoT stats

• ElPaco
carpebios schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:32:
Die Till speelt al de gehele wedstrijd als een natte krant.
Ik ben blij dat hij zichzelf maar gewoon wisselde. Slechtste man op het veld.

WoT stats

• Gynnad
Zo de eerste bal al op doel na 3 minuten, dat zijn we niet gewend

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 06-05-2023 21:07 ]

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:07:
Zo de eerste bal al op doel na 3 minuten, dat zijn we niet gewend
Jawel hoor, maar dan meestal aan onze kant. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Hoe zat die niet. Jeetje..

WoT stats

• Quad

Quad

Doof

Prachtige pass was dat zeg.
Goede speler ook die Sugawara, komt veel op.

Bergwijn speelt eindelijk wat beter als eerder. Maakt goede acties.

Edit: oei en knalt op de kruising.

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 06-05-2023 21:22 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Bergwijn liet ook weer eens wat zien, mooi schot!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26
Tadic op een eilandje, Dacht al, doet ie wel mee of zit ie nog in de kleedkamer

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:32:
Tadic op een eilandje, Dacht al, doet ie wel mee of zit ie nog in de kleedkamer
Wie?

• ephymerous
Sjonge Ajax mist veel kansen :/

XXXVI

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Pff als deze er al niet in gaan...

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:33

gws24

Thinking is hard!

Lol, hoe gaat die er niet in...

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Holyyy..

Blunder van het jaar, Cillessen?!?!

• ephymerous
Tadic mag er van mij af, voegt nul komma nul toe.

XXXVI

Pagina: 1 ... 313 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023