Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 312 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.093 views

Onderwerpen

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:12
Wat me gisteren vooral opviel is dat de titel van Feyenoord vooral op fysiek gebied tot stand is gekomen. Die gaven tijdens 120 minuten in Rome geen krimp en lopen nog geen 3 dagen later lachend over Utrecht heen, maar hier vielen ze bij bosjes omver vanaf de 100e minuut. Ongelofelijk dat enorme verschil in fitheid.

Niet dat ik er niet blij mee ben, want dat is wel eens anders geweest. Kokcu kon onder Advocaat nog geen uur meedoen om maar eens iets te noemen..... Dat heeft Slot echt goed voor elkaar hoor.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 16:41

Stimulate14

⭐⭐⭐

Vld1989 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:50:
Wat me gisteren vooral opviel is dat de titel van Feyenoord vooral op fysiek gebied tot stand is gekomen. Die gaven tijdens 120 minuten in Rome geen krimp en lopen nog geen 3 dagen later lachend over Utrecht heen, maar hier vielen ze bij bosjes omver vanaf de 100e minuut. Ongelofelijk dat enorme verschil in fitheid.

Niet dat ik er niet blij mee ben, want dat is wel eens anders geweest. Kokcu kon onder Advocaat nog geen uur meedoen om maar eens iets te noemen..... Dat heeft Slot echt goed voor elkaar hoor.
Ik vind dat opmerkelijk ja, ben je een profvoetballer en dan krijg je na 100 minuten kramp.

Verwijderd

Kokcu traint met toestemming buiten de club om.

Hoeveel spelers stonden er gisteren op het veld die in de winterstop in Qatar zaten?

Verwijderd

sNielz123 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:31:
[...]

Die sealtjes op de grond ook in de WC's.
Mij best als je wat wilt gebruiken, maar als je zo'n slechte roes hebt doe het dan niet.
Ben benieuwd of we hier nog iets van terug zien op tv....

• Vld1989
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Kokcu traint met toestemming buiten de club om.

Hoeveel spelers stonden er gisteren op het veld die in de winterstop in Qatar zaten?
Weet ik, maar dan heeft Slot het toch gewoon voor elkaar dat hij dat toestaat en met zo'n externe sportschool in contact staat om zijn spelers zo fit mogelijk te houden? Je had ook de aanvoerdersband af kunnen pakken zoals ooit met De Vrij gebeurde waarna spelers het stiekem gaan doen en ze overbelast raken omdat er geen overleg is.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:21
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:25:
[...]
kwartiertje na de training nog ff oefenen had natuurlijk nooit kwaad gekunnen, tis nou niet dat dat zo'n zware belasting is.
Maar ff na de training een bal in de kruising knallen is toch niet te vergelijken met een penalty na 120 minuten voetbal met de druk van een prijs op je schouders. De traptechniek zal bij al die gasten het probleem niet zijn.

Regeren is vooruitschuiven

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
T-MOB schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:29:
[...]

Maar ff na de training een bal in de kruising knallen is toch niet te vergelijken met een penalty na 120 minuten voetbal met de druk van een prijs op je schouders. De traptechniek zal bij al die gasten het probleem niet zijn.
Dat zagen we gisteren ja :D

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:16:
[...]
Ben benieuwd of we hier nog iets van terug zien op tv....
Waarom zou je dit op tv terug willen zien? :?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:02

Ik ben benieuwd naar de statistieken of Feyenoord inderdaad zoveel meer meters aflegt. Volgens mij zit het hem er meer in dat ze slimme meters maken en de tegenstanders laten lopen. Als je beter positiespel en passing hebt wordt je ook minder moe.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 01-05-2023 11:29 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zouden er ondertussen al weer Feyenoordfans zijn die honderden euro's hebben betaald voor een stoeltje in het Van Donge & De Roo Stadion komend weekend?
Ik heb 'm op 1-1 gezet, puur vanwege het zoete leedvermaak >:)

• Vld1989
Superkiwi schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:36:
Zouden er ondertussen al weer Feyenoordfans zijn die honderden euro's hebben betaald voor een stoeltje in het Van Donge & De Roo Stadion komend weekend?
Ik heb 'm op 1-1 gezet, puur vanwege het zoete leedvermaak >:)
Ik teken voor 1-1 als PSV ook niet wint :P

Ik kon er in 2017 helaas niet bij zijn, dus ik zou heel graag een kampioenspot in de Kuip meemaken _/-\o_

Verwijderd

Superkiwi schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:46:
[...]

Omdat het niet normaal is?

• Typhone
  • Laatst online: 22:34

Typhone

Who Dares Wins

Spoorman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 08:48:
Vind dit toch wel bijzonder hoor. https://www.nu.nl/voetbal...en-er-geen-spijt-van.html
Je gaat een finale spelen en oefent niet op strafschoppen. Heitinga bewijst zichzelf steeds meer als te licht en ongeschikt. Komende zaterdag komt AZ op bezoek en die ruiken bloed.
Erg naïef als je denkt dat het oefenen op strafschoppen ook maar enige vorm van zin heeft. Ik loop hier ook duizend keer per maand feilloos alle trappen op. Zet exact diezelfde trap op 500m hoogte zonder trapleuning en opeens ga ik toch anders die trap benaderen en oplopen.

Leuk volksvermaak en anekdotische bewijsvoering, dat oefenen op strafschoppen, maar ik zag er bij PSV toch 3 slecht ingeschoten worden waarvan er twee ook daadwerkelijk mis waren. Als dat “oefenen op strafschoppen” betekent dan zou ik me eens goed achter de oren krabben in elk geval haha.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:29:
[...]

Wat ik bijzonder vind dat je als spits een bal 5 meter overschiet. Ook die penalty van Alvarez sloeg helemaal nergens op. Daar kan geen training tegen op.
Wat die keeper deed zou ik altijd doen als keeper trouwens. Staan blijven. Elke bal op 1,5m links of rechts heb je, dus laat de druk maar bij de strafschopnemer liggen zou ik zeggen. Win-win.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:59:
[...]
Omdat het niet normaal is?
Dat zou wat worden zeg, als we na elke wedstrijd van de top 3 een shot op het journaal laten zien van sealtjes op de grond.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vld1989 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 11:55:
[...]
(...) dus ik zou heel graag een kampioenspot in de Kuip meemaken _/-\o_
Ik hoop het voor je! Zou toch mooi zijn om het de eigen Kuip te beslissen 8)

Verwijderd

Superkiwi schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:46:
[...]

Omdat wanneer er iets fout gaat met Feyenoord supporters in de Kuip, dit nogal breed uitgemeten word door de media.
Maar nu gedragen de Ajacieden zich weer eens als malloten, en je hoort er niemand over.

Maar goed, als de spelers al een plaat voor hun kop hebben, dan kan je ook niet meer verwachten van de "Fans".
Zie net nog een aantal interviews terug van na de wedstrijd, en 1 voor 1 praten ze het gedrag van tijdens de wedstrijd allemaal goed.

God, wat hoop ik echt dat de KNVB deze week samen komt om dit seizoen nog een nieuwe regel in te voeren.
Zeur je tegen de scheidsrechter? Meteen geel.
Tweede gele kaart? Eigen probleem, gewoon eraf met rood.

Blessure? Beide de aanstichter en slachtoffer 5 minuten buiten het veld.
Hoofd"blessure" ? Meteen een geforceerde wissel want gevaarlijk.

Voor het Ajax van onder Ten Hag kon ik nog wel wat respect voor opbrengen.
Natuurlijk was daar ook een Tadic, Tagliafico, Anthony met hun theater, maar je had in ieder geval nog het gevoel dat voetbal nog op de eerste plaats stond.
Nu? Nu is Ajax beetje veranderd van Barcelona naar Atletico Madrid. (minus het harde voetbal en winnaars mentaliteit.)
Puur en alleen de wedstrijd ingaan om je tegenstander te ergeren, tijd te rekken en scheidsrechter te irriteren.

Gisteren was niet het slechtste Ajax wat ik in tientallen jaren heb gezien.
Maar zeker wel het meest misselijke.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:03:
[...]

Wat die keeper deed zou ik altijd doen als keeper trouwens. Staan blijven. Elke bal op 1,5m links of rechts heb je, dus laat de druk maar bij de strafschopnemer liggen zou ik zeggen. Win-win.
Wat Drommel dus min of meer deed bij Alvarez en nu is hij de 'held' ipv Alvarez vooral de schlemiel :D

Verwijderd

Superkiwi schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Dat zou wat worden zeg, als we na elke wedstrijd van de top 3 een shot op het journaal laten zien van sealtjes op de grond.
Als Feyenoorders een wc pot slopen wordt het nogal breed uitgemeten in de media dat 'hooligans' zich als beesten hebben misdragen. Nu de Amsterdammers hetzelfde doen+ walgelijke teksten op de muur schrijven. Wordt het waarschijnlijk gewoon in de doofpot gestopt. Want he zijn allemaal lieverdjes....

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:11:
[...]

Omdat wanneer er iets fout gaat met Feyenoord supporters in de Kuip, dit nogal breed uitgemeten word door de media.
Maar nu gedragen de Ajacieden zich weer eens als malloten, en je hoort er niemand over.
't is geen van beiden goed natuurlijk, maar een toiletdeur slopen is toch net een ander niveau dan een speler raken.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]
God, wat hoop ik echt dat de KNVB deze week samen komt om dit seizoen nog een nieuwe regel in te voeren.
Zeur je tegen de scheidsrechter? Meteen geel.
Tweede gele kaart? Eigen probleem, gewoon eraf met rood.
Dit is geeneens een nieuwe regel, dit is het daadwerkelijk uitvoeren van de regel die er al is. De welwillendheid om de regels te handhaven is het probleem, niet de regels.
Blessure? Beide de aanstichter en slachtoffer 5 minuten buiten het veld.
Hoofd"blessure" ? Meteen een geforceerde wissel want gevaarlijk.
En dat gaat - terecht - niet gebeuren. De impact van een hoofdblessure is in de eerste plaats lastig vast te stellen. Daarnaast creeer je nog meer risico met dit soort regels voor juist de bepalende spelers, die speler op blijven zoeken met een eigen "mindere" speler geeft je een voordeel als die er een aantal keer 5 minuten naast mag staan. De uitwerking van zo'n regel laat zich raden, het zal niet veel anders zijn als de spelers die een hoofdblessure vijnzen.

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:16:
[...]

Nu de Amsterdammers hetzelfde doen+ walgelijke teksten op de muur schrijven. Wordt het waarschijnlijk gewoon in de doofpot gestopt. Want he zijn allemaal lieverdjes....
Wat is een doofpot, dit of dit lijkt op weinig manieren op een doofpot.

[ Voor 28% gewijzigd door Napo op 01-05-2023 12:20 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Ja, echt belachelijk dat spelers bekogelen en vervolgens een verwonding bezorgen zo breed wordt uitgemeten, dit had in de doofpot gestopt moeten worden!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waarvan akte.

Was getekend:
De eerste Feyenoorder die er met rood af gaat na een versierde pingel van Ajax in 88e minuut en zeuren tegen de scheids.

En dán moet je jou eens horen hier in het topic. :+

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:56
Dag na de bekerwinst moet ik toch nog zeggen dat ik een nieuwe vorm van respect heb voor Ruud. Drommel laten keepen had risico. Maar die jongen gaat een tweede leven in na gister en dat is toch wel erg tof om te zien

Kudo’s aan beide :)

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:25:
[...]

Waarvan akte.

Was getekend:
De eerste Feyenoorder die er met rood af gaat na een versierde pingel van Ajax in 88e minuut en zeuren tegen de scheids.

En dán moet je jou eens horen hier in het topic. :+
Een versierde pingel lijkt me dan ook onterecht. Zeuren kan je het dan niet noemen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:54:
[...]

Een versierde pingel lijkt me dan ook onterecht. Zeuren kan je het dan niet noemen
:D
Haha het punt wat ik wilde maken is hier al snel gemaakt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:15:
Wat Drommel dus min of meer deed bij Alvarez en nu is hij de 'held' ipv Alvarez vooral de schlemiel :D
Man man man wat was dat een slechte strafschop zeg. Je kan nog dagen lullen over trainen op strafschoppen maar de meeste die mis gingen aan Ajax kant was omdat er gewoon een bar slechte optie voor nemen werd gekozen. Dat heeft meer met nadenken te maken dan met oefenen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:51:
Dag na de bekerwinst moet ik toch nog zeggen dat ik een nieuwe vorm van respect heb voor Ruud. Drommel laten keepen had risico. Maar die jongen gaat een tweede leven in na gister en dat is toch wel erg tof om te zien

Kudo’s aan beide :)
Een 2e leven? omdat ie een super zachte bal dwars door het midden tegenhield?

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:09:
[...]

Een 2e leven? omdat ie een super zachte bal dwars door het midden tegenhield?
Sssst.....

Inderdaad Drommel is helemaal terug! PSV moet Benitez van de hand doen en Drommel weer eerste keeper maken. ;)

• dglavimans
Je kan het bagatelliseren maar die jongen staat er gewoon de finale en krijgt het vertrouwen en maakte geen fouten

Of die gelijk eerste keeper word? Neuh, maar hij is in ieder geval niet volledig vertrouwen kwijt als Ruud Benitez had laten keepen de finale. Dus is alleen maar winst

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:24:
Je kan het bagatelliseren maar die jongen staat er gewoon de finale en krijgt het vertrouwen en maakte geen fouten

Of die gelijk eerste keeper word? Neuh, maar hij is in ieder geval niet volledig vertrouwen kwijt als Ruud Benitez had laten keepen de finale. Dus is alleen maar winst
Bagatelliseren?? Relativeren :p
Hoeveel reddingen heeft hij hoeven maken in de wedstrijd? Die penalty en verder? Ajax kreeg geen bal op goal en de grootste kansen van Ajax werden niet door Drommel tegengehouden maar door Ajax zelf verprutst.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:12:
[...]

Bagatelliseren?? Relativeren :p
Hoeveel reddingen heeft hij hoeven maken in de wedstrijd? Die penalty en verder? Ajax kreeg geen bal op goal en de grootste kansen van Ajax werden niet door Drommel tegengehouden maar door Ajax zelf verprutst.
Hij heeft wel een paar redelijke acties gehad om een schot op doel te voorkomen (waarbij hij wel wat risico nam bij de bijna goal van Brobbey die Bergwijn er potentieel makkelijk in had kunnen tikken). Het is niet dat hij niets heeft hoeven doen om bepaalde acties te voorkomen.

Geen reddingen staat niet gelijk aan niets hoeven doen of geen invloed hebben. Voor een keeper waar redelijk wat druk op lag (extern, intern zal dat wellicht minder zijn) heeft hij een prima prestatie geleverd.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:23:
[...]

Hij heeft wel een paar redelijke acties gehad om een schot op doel te voorkomen (waarbij hij wel wat risico nam bij de bijna goal van Brobbey die Bergwijn er potentieel makkelijk in had kunnen tikken). Het is niet dat hij niets heeft hoeven doen om bepaalde acties te voorkomen.

Geen reddingen staat niet gelijk aan niets hoeven doen of geen invloed hebben. Voor een keeper waar redelijk wat druk op lag (extern, intern zal dat wellicht minder zijn) heeft hij een prima prestatie geleverd.
Blijf dat maar geloven, komt helemaal goed dan in Eindhoven :+

[edit] dat is nl hetzelfde als zeggen dat Bassey het goed deed omdat ie maar 1x de bal onder z'n voet door liet glippen :P

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 01-05-2023 16:27 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 06:08:
Over het laatste gesproken. Schijnbaar zijn er spreekkoren geweest, het viel mij (gelukkig) niet op tijdens de uitzending, maar ESPN zei er ook niets over?

Je kan het in de samevatting gewoon horen nadat Sanchez hem onderuit schoffelt als Simons de bal over de zijlijn tikt. Als het goed is heb ik gelinkt naar het juiste tijdstip in de samenvatting, anders bij 3:40 ongeveer.

WoT stats

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:27:
[...]

[YouTube: HIGHLIGHTS | CUP WINNERS! 😍]
Je kan het in de samevatting gewoon horen nadat Sanchez hem onderuit schoffelt als Simons de bal over de zijlijn tikt. Als het goed is heb ik gelinkt naar het juiste tijdstip in de samenvatting, anders bij 3:40 ongeveer.
Ik geloof het wel hoor, persoonlijk hoef ik ze niet te horen.

Zou mooi zijn als de KNVB hier eens tegen optreedt, maar zoals gezegd verwacht ik niets. En van de Politie/overheid ook niet.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:26:
[...]

[edit] dat is nl hetzelfde als zeggen dat Bassey het goed deed omdat ie maar 1x de bal onder z'n voet door liet glippen :P
Hoe is dat hetzelfde?

Als Bassey - of welke CV dan ook - het zo weet neer te zetten dat hij nooit hoeft in te grijpen dan kan hij een uitstekende wedstrijd hebben gespeeld. Prima coaching richting de rest van het team om het goed neer te zetten. In statistiek komt dat er niet uit.

Is een spits zonder goals niet goed?
Is een keeper zonder reddingen niet goed?

Zulke generieke statements doen geen recht aan de prestaties in een specifieke wedstrijd.

• Spoorman
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22-05-2023
Typhone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:00:
[...]
Erg naïef als je denkt dat het oefenen op strafschoppen ook maar enige vorm van zin heeft. Ik loop hier ook duizend keer per maand feilloos alle trappen op. Zet exact diezelfde trap op 500m hoogte zonder trapleuning en opeens ga ik toch anders die trap benaderen en oplopen.

Leuk volksvermaak en anekdotische bewijsvoering, dat oefenen op strafschoppen, maar ik zag er bij PSV toch 3 slecht ingeschoten worden waarvan er twee ook daadwerkelijk mis waren. Als dat “oefenen op strafschoppen” betekent dan zou ik me eens goed achter de oren krabben in elk geval haha.
Ik vind het erg naïef van een trainer om er geen enkele aandacht aan te besteden. Het blijft een loterij, maar je kunt prima wat vastigheden inbouwen door er elke dag een paar te nemen.

Maar wat jij zegt is ook precies de houding van Ajax, en het heeft ze niks gebracht.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ElPaco schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:27:
[...]

[YouTube: HIGHLIGHTS | CUP WINNERS! 😍]
Yep, de KNVB laat zich hier weer (weer) niet van haar beste kant zien, met nota bene alle hotemetoten uit het voetbal op de tribunes, en dan nóg niet optreden.

Nadat ze bij het 'piepkleine' Spakenburg ook al niet nadrukkelijk van zich hebben laten horen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:12
Ramzzz schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:34:
[...]

Yep, de KNVB laat zich hier weer (weer) niet van haar beste kant zien, met nota bene alle hotemetoten uit het voetbal op de tribunes, en dan nóg niet optreden.

Nadat ze bij het 'piepkleine' Spakenburg ook al niet nadrukkelijk van zich hebben laten horen.
Maar zo is het toch in de hele voetbalwereld? Bandjes van Respect, of regenboogbandjes dragen, zelfs reclame maken met elkaar 'No, to Racism' (kan de spotjes wel dromen zovaak als die voorbij kwamen), maar als puntje bij paaltje komt gewoon de andere kant op kijken, doen of de neus bloedt zeg maar.
Als het ze niet uit komt, dan 'hebben ze niets door', maar als ze er voordeel uit kunnen halen dan komen de mooiste spotjes naar voren (om vervolgens daar zelf niet naar te handelen).

Als je Respect uit will dragen als organisatie(s), zorg dan dat dat óp het veld begint, dat slaat ook over naar de tribune (uitzonderingen daargelaten), waardoor de sport weer mooi/ leuk wordt en voetballers weer voorbeelden waar de jeugd zich aan kan (en mag) identificeren.

Het gedoe op het veld doet mij heel erg denken aan ouders (Tadic) die boos worden op de juffrouw omdat hun kind strafwerk (of een onvoldoende) heeft gekregen. In plaats van zich af te vragen wat hun kind gedaan heeft, gaan ze op hoge poten verhaal halen bij school.
Als ik vroeger strafwerk kreeg, mocht ik dat 2 keer maken, 1 keer voor school en een keer voor straf, want dan zou ik wel wat fout gedaan hebben. Vond ik toen niet leuk maar als ik erop terugkijk maakten mijn ouders duideljik:
- Op school volg je de regels van school.
- Dat is een regel vanuit huis en hou je je er niet aan krijg je van ons ook strafwerk.

Zo moet het i.m.o. op het veld ook zijn (ik ben dan ook nog steeds voor een 1 of 2 maal per helft, var moment inroepen, heb je gelijk blijft het moment staan, heb je geen gelijk dan ben je je moment kwijt.
Spelers weten zelf zo verrekte goed wat er aan de hand is dat ze vaker met 2 VAR momenten de wedstrijden uitspelen dan dat ze ze beiden kwijt zullen raken. Dat gecombineerd met gewoon geel (of het nu de eerste of 2e keer is) wanneer je naar de scheidsrechter rent, die uitkaffert, maar ook wanneer je als een debiel tekeer gaat tegen je tegenstander zal een heleboel goed doen i.m.o.

• Gonadan

Gonadan

Tja, we hebben meer aandacht voor mensen die weigeren mee te doen aan een publiekelijk opgelegd bandje dan dat we daadwerkelijk de sportcultuur willen veranderen. Lekker blijven wijzen met z'n allen verandert niets.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:26:
[...]

Voor iemand die op zoek is naar vertrouwen is geen opzichtige fouten maken soms al een pluspunt. Ik denk dat Gorter eerder dit jaar graag zo'n wedstrijd gehad zou hebben als Drommel nu. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

@jbdeiman ik ga grotendeels mee met je analyse.

Het is echter ook wel vooral echt een 'voetbal'-probleem.

Of het nou een specifiek (a)sociaal segment is dat overheerst in het voetbal, of dat voetbal gewoon juist slecht gedrag te lang heeft getolereerd, het zal een combinatie van beide zijn.

Voetballers komen meer dan gemiddeld in andere sporten uit de zogenaamd 'lagere' milieus, waar voetbal niet als tijdverdrijf, maar als potentiële springplank naar 'het grote geld' wordt gezien. En omdat het van levensbelang is voor hun carrière om bij zo'n club te spelen, gaan bepaalde spelers (ik zou hier met name de opvoeding graag nog even ter sprake brengen...) blijkbaar maar al te graag over lijken. En is er ook nagenoeg geen zelfreinigend vermogen (vanuit het gebrek aan die specifieke opvoeding) waar dat in het (top)hockey nadrukkelijk wel zo is.

Hele boekwerken zijn volgeschreven over het verband van opvoeding en (groeps)gedrag binnen diverse sociale milieus. Dat er (ook) anekdotische voorbeelden zijn van de 'hogere klassen' die zich (ook) misdragen (en of dat bij voetbal is of ergens anders, zoals op zuipfeesten en -vakanties doet er niet zo toe), doet niets af aan deze demografische verdeling.

Voetbal is gewoon een melkkoe, en tegelijkertijd brood en spelen voor de massa - de massa die geen boodschap lijkt te hebben aan sportiviteit 'pur sang', maar alleen aan 'winnen'. Veel 'successupporters' bij met name grotere clubs, die - zolang het goed gaat - de club 'eten en drinken', en met witte zakdoekjes gaan wapperen als het even niet loopt. Met bier en andere troep gooien. Wangedrag tegen - nota bene - de 'eigen' spelers. Discriminerende spreekkoren, racistisch of anderszins.

Dat - bijvoorbeeld - bij Feyenoord dan een John de Wolf anderen de les gaat staan lezen, die zelf vroeger voorop in de strijd ging met het mes tussen de tanden, maar ook gemeen spel vertoonde, landt dan niet echt hè?

In het hockey zijn de (hoofd)sponsoren hoofdzakelijk degenen die de (semi-prof) salarissen betalen, en die willen niet geassocieerd worden met slecht gedrag, en dus ook niet met spelers met slecht gedrag. Spelers zijn vaak in dienst van die sponsoren, en spelen part-time, betaald dan bij een topclub.

En met weinig tot geen slecht gedrag op het veld, is dat op de tribunes en langs het veld idem. Ook is het een totaal ander sociaal segment dat de wedstrijden überhaupt bezoekt. Echt elitair nog, wat dat aangaat - en daar wordt dit gedrag ook niet uitgedragen, laat staan getolereerd.

Er zal in het voetbal eens uitgegaan moeten worden van de goede voorbeelden. Spelers die zich altijd voorbeeldig gedragen, en niet de querulanten, de agressieve haantjes, etc.

Zo'n Tadic (sorry, te gemakkelijk mikpunt :P ), die zelfs voortdurend voorop gaat in het provoceren, zelfs stimuleren van slecht gedrag (omduwen Antony): direct aanvoerdersband inleveren. Daarmee laat je als club zien: wij staan voor fatsoen en sportiviteit. Fatsoen, of geen aanvoerder.

Ik zie persoonlijk honderd maal liever een speler als Bart Vriends als aanvoerder. Betrekkelijk bedaard, netjes, fatsoenlijk, ideale schoonzoon, en zelfbewust over zijn gedrag.

Maar ja, ik ben niet de norm... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 01-05-2023 17:52 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:12
@Ramzzz ten dele eens met het milieu waar die jongens uit komen, er zijn voldoende voorbeelden van spelers die zelf uit een goed milieu komen en hetzelfde enge gedrag als gasten waarvoor dit als enige route uit de erkende wordt gezien.

Maar waar we het helemaal met elkaar eens zijn is dat de norm sportiviteit moet zijn, daarbij helpen duidelijke regels (niets is frustrerender wanneer vergelijkbare situaties verschillende straffen/ beoordelingen kennen), maar ook het respecteren van de leiding.
Ik denk ook dat het disrespect voor onze hulpdiensten (op de momenten dat ze aanwezig zijn de baas) voor een redelijk deel hun oorsprong vindt in dit soort voorbeelden. Immers als de leiding (arbitrage) aangeeft dat iets niet mag, dan storm je er met een groep heen. Dat geeft aan dat dat normaal is.

Overigens voetballers hoeven van mij niet allemaal ideale schoonzonen te zijn (zijn rugbyers bijvoorbeeld ook niet), maar speel wel fair en met respect voor de leiding. Waarom denk je bijvoorbeeld dat supporters zo tekeer gaan tegen een scheidsrechter? Vast omdat de gestrafte ploeg de straf Accepteert...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Bij Psv is het hosanna en Ruud krijgt krediet etc.
Maar eigenlijk moet je toch bekennen dat Ajax net zo goed had kunnen winnen. Dan was Heitinga weer de gebraden haan.

Het was, afgezien van de penaltys,toch een kwestie van een muntje gooien.
Lag heel dicht tegen elkaar en eigenlijk was het van beide kanten niet heel goed.
De gelukkigste heeft gewonnen mi.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Spoorman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Ik vind het erg naïef van een trainer om er geen enkele aandacht aan te besteden. Het blijft een loterij, maar je kunt prima wat vastigheden inbouwen door er elke dag een paar te nemen.

Maar wat jij zegt is ook precies de houding van Ajax, en het heeft ze niks gebracht.
Haha ja, na elke training als afsluiting iedereen een rondje laten nemen. Kost je een paar minuten, heb je wel een paar dagen het gevoel een beetje erin gelegd. Gênant.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• D-e-n
  • Laatst online: 00:48
Harribo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:36:

De gelukkigste heeft gewonnen mi.
Nee, degene die het minst slecht was in strafschoppen nemen en er het meest op had geoefend

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
D-e-n schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:44:
[...]

Nee, degene die het minst slecht was in strafschoppen nemen en er het meest op had geoefend
Afgezien van de strafschoppen zei ik. Maar ik was wat onduidelijk daar in de laatste zin

Oefenen op strafschoppen? Deed Nederland dat tegen Argentinië ook niet? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 01-05-2023 18:48 ]

• Gonadan

Gonadan

Gaat het daar nog steeds over? :D

Natuurlijk ging Heitinga nu niet specifiek oefenen. Dan had hij indirect toegegeven dat het de vorige keer wel had gemoeten. Die heeft heel mans zijn mening over het trainen op strafschoppen gegeven dus kan dat zijn verdere carrière niet meer doen zonder af te gaan.

Verder weten we ook niet of het echt helpt. Men vult nog met regelmaat hele praatprogramma's met die discussie zonder conclusie dus die gaan we hier ook niet vinden. Zelf zou ik alleen meer van het 'baat het niet dan schaadt het niet'-principe zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:29:
[...]

Hoe is dat hetzelfde?

Als Bassey - of welke CV dan ook - het zo weet neer te zetten dat hij nooit hoeft in te grijpen dan kan hij een uitstekende wedstrijd hebben gespeeld. Prima coaching richting de rest van het team om het goed neer te zetten. In statistiek komt dat er niet uit.

Is een spits zonder goals niet goed?
Is een keeper zonder reddingen niet goed?

Zulke generieke statements doen geen recht aan de prestaties in een specifieke wedstrijd.
Als je een keeper hebt die keer op keer aan het grabbelen is, en dat nu een keer niet doet omdat ie geen ballen op zich af krijgt, nee dan kun je nu niet stellen dat ie ineens zo briljant gespeeld heeft en 'daarop door kan bouwen' o.i.d... want waar gaat ie dan op doorbouwen, ballen tegen de paal aan kijken?

Hetzelfde met Bassey. Als die maar 1x echt onder druk is gezet en dan ook meteen de bal verspeelt. Ja dan heeft ie die maar 1x verspeeld maar das niet echt een prestatie dan he...

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:28:
@Ramzzz ten dele eens met het milieu waar die jongens uit komen, er zijn voldoende voorbeelden van Waarom denk je bijvoorbeeld dat supporters zo tekeer gaan tegen een scheidsrechter? Vast omdat de gestrafte ploeg de straf Accepteert...
Dat gebeurt bij ploegen die een straf wel accepteren (of iig niet massaal naar de scheids stormen) net zo goed, dus ik zou die link absoluut niet zo hard leggen als jij doet.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Spoorman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Ik kan me tijden herinneren dat het NL elftal getraind had op penalty’s en dat bracht ze ook niet zoveel.
Ga je spelers extra ballen laten aannemen als een bal van de voet springt? Elke training ze opnieuw laten passen als ze een foute pass geven in de wedstrijd?
Werkt nul komma nul.

Ik hoop dat ze dat ook altijd blijven doen. Ajax kan alleen maar wedstrijden killen door te voetballen. Niet vanuit de reactie gaan toeslaan door stil te staan op eigen helft.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:58
Typhone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:04:
[...]

Ik kan me tijden herinneren dat het NL elftal getraind had op penalty’s en dat bracht ze ook niet zoveel.
Ga je spelers extra ballen laten aannemen als een bal van de voet springt? Elke training ze opnieuw laten passen als ze een foute pass geven in de wedstrijd?
Werkt nul komma nul.

Ik hoop dat ze dat ook altijd blijven doen. Ajax kan alleen maar wedstrijden killen door te voetballen. Niet vanuit de reactie gaan toeslaan door stil te staan op eigen helft.
Niet om het een of ander, maar dit is toch juist precies waar op getraind wordt? Ga er maar vanuit dat een speler die een slechte eerste aanname heeft elke training honderd ballen krijgt om dat te verbeteren en een automatisme te laten worden. Hetzelfde met passen. Spitsen trainen toch ook op afwerken? Zelfs vaak na de training nog als ze iets willen verbeteren?

Als je een seizoen lang iedere speler aan het eind van de training tien pingels laat nemen weet ik zeker dat het scoringsgemiddelde op pingels een seizoen later omhoog gegaan is.

Verwijderd

jbdeiman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:06:
[...]

Maar zo is het toch in de hele voetbalwereld? Bandjes van Respect, of regenboogbandjes dragen, zelfs reclame maken met elkaar 'No, to Racism' (kan de spotjes wel dromen zovaak als die voorbij kwamen), maar als puntje bij paaltje komt gewoon de andere kant op kijken, doen of de neus bloedt zeg maar.
Als het ze niet uit komt, dan 'hebben ze niets door', maar als ze er voordeel uit kunnen halen dan komen de mooiste spotjes naar voren (om vervolgens daar zelf niet naar te handelen).

Als je Respect uit will dragen als organisatie(s), zorg dan dat dat óp het veld begint, dat slaat ook over naar de tribune (uitzonderingen daargelaten), waardoor de sport weer mooi/ leuk wordt en voetballers weer voorbeelden waar de jeugd zich aan kan (en mag) identificeren.

Het gedoe op het veld doet mij heel erg denken aan ouders (Tadic) die boos worden op de juffrouw omdat hun kind strafwerk (of een onvoldoende) heeft gekregen. In plaats van zich af te vragen wat hun kind gedaan heeft, gaan ze op hoge poten verhaal halen bij school.
Als ik vroeger strafwerk kreeg, mocht ik dat 2 keer maken, 1 keer voor school en een keer voor straf, want dan zou ik wel wat fout gedaan hebben. Vond ik toen niet leuk maar als ik erop terugkijk maakten mijn ouders duideljik:
- Op school volg je de regels van school.
- Dat is een regel vanuit huis en hou je je er niet aan krijg je van ons ook strafwerk.

Zo moet het i.m.o. op het veld ook zijn (ik ben dan ook nog steeds voor een 1 of 2 maal per helft, var moment inroepen, heb je gelijk blijft het moment staan, heb je geen gelijk dan ben je je moment kwijt.
Spelers weten zelf zo verrekte goed wat er aan de hand is dat ze vaker met 2 VAR momenten de wedstrijden uitspelen dan dat ze ze beiden kwijt zullen raken. Dat gecombineerd met gewoon geel (of het nu de eerste of 2e keer is) wanneer je naar de scheidsrechter rent, die uitkaffert, maar ook wanneer je als een debiel tekeer gaat tegen je tegenstander zal een heleboel goed doen i.m.o.
Dat dus,

Respect... wanneer het hun goed uitkomt.
Say no to racism... kan me nog steeds de persconferentie van Wijnaldum herinneren en de spotjes in die tijd.
lgbtq inclusiviteit!!! Alle talkshows er vol mee want er moet wat mee gebeuren en jij moet een bandje dragen, jij moet een bandje dragen en wie dat niet doet gaat af...

Maar, wanneer het over Qatar gaat en het WK? :X
Wanneer het over hun eigen gedrag in het veld gaat? :X
Wanneer een persoon een andere mening heeft? :( :( }) }) :Y)
Wanneer het gaat om hun eigen portemonnee i.v.m shirt/club sponsoring? :X

Sporters, of misschien beter gezegd mensen zijn zo hypocriet als het maar kan zijn.
Het valt bij sporters alleen net iets meer op.

Politiek en sport gescheiden houden... Wat een mooie illusie.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:01:
[...]

Als je een keeper hebt die keer op keer aan het grabbelen is, en dat nu een keer niet doet omdat ie geen ballen op zich af krijgt, nee dan kun je nu niet stellen dat ie ineens zo briljant gespeeld heeft en 'daarop door kan bouwen' o.i.d... want waar gaat ie dan op doorbouwen, ballen tegen de paal aan kijken?
Je komt aan met het feit dat Drommel geen reddingen heeft (hoeven) verricht(en), op basis daarvan kan je niet concluderen of Drommel wel of geen goede wedstrijd heeft gespeeld. Het liefst heb ik een keeper die een geheel seizoen geen enkele redding hoeft te doen. Dat je het vervolgens naast andere wedstrijden gaat leggen is iets wat jij doet, ik niet. Op basis van de wedstrijd van gisteren heeft hij een prima wedstrijd gekeept, hij heeft wellicht geen reddingen hoeven doen maar alsnog wel afdoende momenten gehad waar hij invloed heeft gehad in het resultaat en daardoor ook zich prima heeft laten zien.

Is hij daarmee direct een geschikte eerste en/of tweede keeper voor een team die kampioen wil worden? Nee, maar dat zeg ik ook niet in mijn eerdere posts.

Als Bassey een prima wedstrijd speelt kan dat ook gewoon benoemd worden, als Simons een waardeloze wedstrijd ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 01-05-2023 19:25 ]

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:12:
[...]

Niet om het een of ander, maar dit is toch juist precies waar op getraind wordt? Ga er maar vanuit dat een speler die een slechte eerste aanname heeft elke training honderd ballen krijgt om dat te verbeteren en een automatisme te laten worden. Hetzelfde met passen. Spitsen trainen toch ook op afwerken? Zelfs vaak na de training nog als ze iets willen verbeteren?

Als je een seizoen lang iedere speler aan het eind van de training tien pingels laat nemen weet ik zeker dat het scoringsgemiddelde op pingels een seizoen later omhoog gegaan is.
Niet als die spelers wanneer het er op aan komt denken dat ze de bal nog wel in het dak van het doel kunnen janken na dik twee keer zoveel minuten in de benen als de rest van het seizoen. Of denken het met een achterlijke aanloop en een laf balletje door het midden af te kunnen.

Ik ben het met je eens dat routine kweken vast goed is, maar ik zou het ook met name hebben over gewoon normaal een strafschop nemen. Als de eigendunk van de spelers zoiets überhaupt toestaat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
@Typhone
@Gonadan
@donleone83
Het gaat dus om die routine. Een penalty moet een gewoonte zijn als het lopen naar de stip. En geen speler zal over zijn benen struikelen omdat de de "druk te hoog is".

Die druk kun je inderdaad niet nabootsen. Wel kan iedere speler leren een penalty zonder na te denken te trappen. De kans dat je dat dan onder hoge druk niet meer weet wordt dan kleiner.

En inderdaad: geen gekke snufjes: gewoon lekker strak halfhoog in een hoog.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:23:
[...]

Je komt aan met het feit dat Drommel geen reddingen heeft (hoeven) verricht(en), op basis daarvan kan je niet concluderen of Drommel wel of geen goede wedstrijd heeft gespeeld. Het liefst heb ik een keeper die een geheel seizoen geen enkele redding hoeft te doen. Dat je het vervolgens naast andere wedstrijden gaat leggen is iets wat jij doet, ik niet.
Als je ergens midden in een discussie mee komt praten, wat prima is, lees dan in ieder geval ook de posts ervoor...
Er werd geclaimd dat dit een veel belovende nieuwe start was, o.i.d.
Nou, succes om dat na zo'n wedstrijd te claimen.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:45:
@Typhone
@Gonadan
@donleone83
Het gaat dus om die routine. Een penalty moet een gewoonte zijn als het lopen naar de stip. En geen speler zal over zijn benen struikelen omdat de de "druk te hoog is".

Die druk kun je inderdaad niet nabootsen. Wel kan iedere speler leren een penalty zonder na te denken te trappen. De kans dat je dat dan onder hoge druk niet meer weet wordt dan kleiner.

En inderdaad: geen gekke snufjes: gewoon lekker strak halfhoog in een hoog.
Yup, bijvoorbeeld hoe (als ik het me goed herinner) Arsenal en Sporting Portugal ze onlangs namen voor de EL.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:45:
@Typhone
@Gonadan
@donleone83

Ja jij kunt nu Van Basten na gaan praten en anderen de andere kant van de tafel van Rondo, maar niemand kan zijn mening als feit stellen. En dat gesprek wat ook al op tv steeds hetzelfde cirkeltje gaat hier nadoen pas ik voor. ;)

Of spelers nu oefenen of niet, ik wil dat ze serieus en met een zekere gedachte genomen worden. Geen overmoedige rammel, geen minachtende rollertjes en al helemaal geen onderbroken aanloop of hoe ze zo'n schijnbeweging ook willen noemen. Gewoon aanlopen, schieten, klaar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:50:
Gewoon aanlopen, schieten, klaar.
AMEN!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:45:
[...]

Als je ergens midden in een discussie mee komt praten, wat prima is, lees dan in ieder geval ook de posts ervoor...
Je reageert op onderstaande en daar ga ik in mee.
En Drommel stond er in de finale en heeft prima gekeept. Dat je de discussie breder wil trekken mag, daar ga ik niet in mee. Specifiek deze wedstrijd heeft hij weinig fout gedaan.

• D-e-n
Gonadan schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:50:
[...]

Ja jij kunt nu Van Basten na gaan praten en anderen de andere kant van de tafel van Rondo, maar niemand kan zijn mening als feit stellen. En dat gesprek wat ook al op tv steeds hetzelfde cirkeltje gaat hier nadoen pas ik voor. ;)

Of spelers nu oefenen of niet, ik wil dat ze serieus en met een zekere gedachte genomen worden. Geen overmoedige rammel, geen minachtende rollertjes en al helemaal geen onderbroken aanloop of hoe ze zo'n schijnbeweging ook willen noemen. Gewoon aanlopen, schieten, klaar.
Ik heb van Basten niet gezien (zit middenin een verbouwing...) maar het lijkt me toch echt wel vaststaan dat oefenen helpt, al is het maar een beetje. En als het niet vaststaat doe je het om in elk geval alles geprobeerd te hebben om te winnen.

Heitinga valt hiermee door de mand als coach. Dat de heren van VI nog in het stenen tijdperk leven waarin een coach enkel "doe je best" riep is leuk voor het entertainment maar van een moderne coach verwacht ik dat hij alle middelen gebruikt die er zijn: van moderne data tot aan ouderwets inzicht.

Over het soort penal zijn we het wel eens volgens mij?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:57

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De penalty's op de paal en lat vallen onder de categorie dat het net niet mee zit op die dag. Als die er wel snoeihard ingaan vinden we het mooi.

Maar huizenhoog overschieten of op de meest bijzondere manier de penalty nemen dan ben je aan het overcompenseren. De spelers zitten niet lekker in hun vel en worden arrogant, maar falen ondertussen.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:23:
[...]

Je komt aan met het feit dat Drommel geen reddingen heeft (hoeven) verricht(en), op basis daarvan kan je niet concluderen of Drommel wel of geen goede wedstrijd heeft gespeeld. Het liefst heb ik een keeper die een geheel seizoen geen enkele redding hoeft te doen. Dat je het vervolgens naast andere wedstrijden gaat leggen is iets wat jij doet, ik niet. Op basis van de wedstrijd van gisteren heeft hij een prima wedstrijd gekeept, hij heeft wellicht geen reddingen hoeven doen maar alsnog wel afdoende momenten gehad waar hij invloed heeft gehad in het resultaat en daardoor ook zich prima heeft laten zien.

Is hij daarmee direct een geschikte eerste en/of tweede keeper voor een team die kampioen wil worden? Nee, maar dat zeg ik ook niet in mijn eerdere posts.

Als Bassey een prima wedstrijd speelt kan dat ook gewoon benoemd worden, als Simons een waardeloze wedstrijd ook.
Prima. blijkbaar ligt jouw standaard voor goed spelen dan ergens anders dan de mijne.

[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 02-05-2023 09:33 . Reden: quote fix ]

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:03:
De penalty's op de paal en lat vallen onder de categorie dat het net niet mee zit op die dag. Als die er wel snoeihard ingaan vinden we het mooi.
Die van Timber was gewoon een kwestie van ogen dicht en rammen a la Jaap Stam, dat had weinig te maken met 'net niet mee zitten'

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:05:
[...]

Die van Timber was gewoon een kwestie van ogen dicht en rammen a la Jaap Stam, dat had weinig te maken met 'net niet mee zitten'
Nou ja als je een goede trap hebt dan is dat het beste wapen. Een snelle goede bal is moeilijker te stoppen voor de keeper.

Alleen door de vermoeidheid is de richting soms wat minder. Het blijft uiteindelijk toch ook een mentaal spelletje.

Tweakers Discord

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:04:
[...]

Prima. blijkbaar ligt jouw standaard voor goed spelen dan ergens anders dan de mijne.
Evident, mijn standaard van goed spelen kijkt verder dan een enkele statistiek van een speler. Er spelen meer factoren mee dan enkel kijken naar bijvoorbeeld reddingen zoals het huidige voorbeeld zeker als je naar één wedstrijd kijkt maar zelfs in een beeld over meerdere wedstrijden zou je de statistieken in de context moeten zien.

Bij een middenvelder enkel kijken naar percentage geslaagde passes is ook niet een geweldige graadmeter, bij een spits enkel de doelpunten evenmin zo.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik weet zo snel niet meer wie het zei maar die besliste ruim van te voren al in welke hoek hij ging schieten en week daar nooit vanaf. Zoiets kan natuurlijk wel helpen want twijfel voedt onzekerheid. Rulli zat gister steeds in de goede hoek, dat kwam [denk ik] omdat hij bleef kijken/wachten. Nadeel is dat je te laat komt als de bal enigszins hard of juist zuiver wordt ingeschoten.

Only fools are enslaved by time and space.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:03:
Ik heb van Basten niet gezien (zit middenin een verbouwing...) maar het lijkt me toch echt wel vaststaan dat oefenen helpt, al is het maar een beetje. En als het niet vaststaat doe je het om in elk geval alles geprobeerd te hebben om te winnen.
Ik kijk Rondo slechts incidenteel maar heb die discussie toch al vele malen langs zien komen, is bijna niet te missen.

En dat laatste schreef ik ook al. Ook al weet je niet of het helpt, niets doen helpt sowieso niet.
Heitinga valt hiermee door de mand als coach. Dat de heren van VI nog in het stenen tijdperk leven waarin een coach enkel "doe je best" riep is leuk voor het entertainment maar van een moderne coach verwacht ik dat hij alle middelen gebruikt die er zijn: van moderne data tot aan ouderwets inzicht.

Over het soort penal zijn we het wel eens volgens mij?
Zeker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Maar huizenhoog overschieten of op de meest bijzondere manier de penalty nemen dan ben je aan het overcompenseren. De spelers zitten niet lekker in hun vel en worden arrogant, maar falen ondertussen.
Neuh, zowel Timber als Brobbey vond ik dom. Waarom dat risico nemen na 120 minuten? Door het midden vind ik ook dom, tenzij de keeper al overduidelijk een hoek in gaat. Gewoon strak in het zijnet, dat is de enige juiste strafschop.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:18:
[...]

Neuh, zowel Timber als Brobbey vond ik dom. Waarom dat risico nemen na 120 minuten? Door het midden vind ik ook dom, tenzij de keeper al overduidelijk een hoek in gaat. Gewoon strak in het zijnet, dat is de enige juiste strafschop.
Maar wel hoog dan ja, laag is de foutmarge groter ;)

• tweakduke

tweakduke

[...]

Ach ja daar kun je over bakkeleien, zolang die er maar in gaat.

Maar de penaltyserie vatte het seizoen wel samen. De spelers zijn geen team, worstelen met hun ego en denken alleen aan zichzelf. Ze krijgen volgens mij totaal geen coaching die ze moeten hebben.

Heitinga is wel klaar. Volgens studio voetbal gisteren was er ondertussen contact met Bosz wat vandaag weer door andere media wordt ontkracht. Al met al is het wachten op tot Bosz komt.
Heitinga laten ze nu niet vallen om het team niet helemaal te breken, maar het wordt droevig onderhand. Het is en blijft geklungel van de top bij Ajax. Schaf op tijd eens duidelijkheid.

Tweakers Discord

• Napo
  • Niet online
[...]

Gewoon strak in het zijnet, dat is de enige juiste strafschop.
Het lastige is dat het lastig te vergelijken is met overige wedstrijden aangezien je er al 120 minuten op hebt zitten. Dat is niet zo in een strafschop in een competitiewedstrijd.

Kijk je naar de volgende data
Afbeeldingslocatie: https://theanalyst.com/wp-content/uploads/2022/11/where-world-cup-penalty-shootouts-are-aimed-1024x358.jpg
https://theanalyst.com/eu...alty-shootouts-the-facts/

WK is een iets andere druk lijkt me edoch is de conversie eigenlijk enkel hoog in het doel zonder falen. Zijkanten dan bij voorkeur links ;)

Maar goed, ga er maar aan staan na 120 minuten spelen en de druk van het potentieel falen op je schouders.

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:29:
[...]

Ach ja daar kun je over bakkeleien, zolang die er maar in gaat.

Maar de penaltyserie vatte het seizoen wel samen. De spelers zijn geen team, worstelen met hun ego en denken alleen aan zichzelf. Ze krijgen volgens mij totaal geen coaching die ze moeten hebben.

Heitinga is wel klaar. Volgens studio voetbal gisteren was er ondertussen contact met Bosz wat vandaag weer door andere media wordt ontkracht. Al met al is het wachten op tot Bosz komt.
Heitinga laten ze nu niet vallen om het team niet helemaal te breken, maar het wordt droevig onderhand. Het is en blijft geklungel van de top bij Ajax. Schaf op tijd eens duidelijkheid.
Ook de NOS ontkrachtte het alweer. Te eager voor een scope, hebben ze zelf toegegeven.. 1 bron, "het was te laat om te verifiëren", en toch hebben ze het maar gebruikt... tis dat het 'maar' voetbal is maar juist van de NOS zou je hogere standaarden verwachten.

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:40:
[...]

Ook de NOS ontkrachtte het alweer. Te eager voor een scope, hebben ze zelf toegegeven.. 1 bron, "het was te laat om te verifiëren", en toch hebben ze het maar gebruikt... tis dat het 'maar' voetbal is maar juist van de NOS zou je hogere standaarden verwachten.
Absoluut, schandalig eigenlijk.

Maar goed toch knaagt het gevoel dat er wel iets speelt, maar voor nu nog is dat speculaas.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:44:
[...]

Absoluut, schandalig eigenlijk.

Maar goed toch knaagt het gevoel dat er wel iets speelt, maar voor nu nog is dat speculaas.
Iedereen kan zich vergissen + er waren toch al sterke geruchten dat hij met Ajax had gepraat/zou praten.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:25:
[...]

Maar wel hoog dan ja, laag is de foutmarge groter ;)
Nee lager juist. De kans dat de keeper hem pakt is wel groter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

[Video: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100060173_bf2522b9]

Het ongemak druipt ervan af. Heerlijke beelden. Mooi dat een journalist eindelijk eens een relevante vraag durft te stellen. Joepie durfde het ook al beetje laatst. Het 'respect' bandje waar de generatie voetballers het over hebben dat draagt een breder iets uit dan LHBTQIXYZ-bandje. Dat begint met geen theater maken met als doel matennaaien. En dat loopt bijvoorbeeld door tot het niet voetballen in een land waar het veld gezaaid is op de lijken van slavenarbeiders. (En dan houdt dan soms weer op bij het kinderachtig boycotten van een programma dat een grapje maakte over een Zwarte Piet).

• HollowGamer
  • Niet online
Deruxian schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:53:
[Video]

Het ongemak druipt ervan af. Heerlijke beelden. Mooi dat een journalist eindelijk eens een relevante vraag durft te stellen. Joepie durfde het ook al beetje laatst. Het 'respect' bandje waar de generatie voetballers het over hebben dat draagt een breder iets uit dan LHBTQIXYZ-bandje. Dat begint met geen theater maken met als doel matennaaien. En dat loopt bijvoorbeeld door tot het niet voetballen in een land waar het veld gezaaid is op de lijken van slavenarbeiders. (En dan houdt dan soms weer op bij het kinderachtig boycotten van een programma dat een grapje maakte over een Zwarte Piet).
Joepie, is dat die van de NOS?

Ik word altijd ongemakkelijk als hij een vraag stelt, die fluistert altijd zo raar.
En erg kritisch is die meestal niet.

Verder moet eerlijk zeggen dat ik weinig van je verhaal kan volgen, sorry.
Wat probeer je nu precies te zeggen?

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:30:
[...]

Het lastige is dat het lastig te vergelijken is met overige wedstrijden aangezien je er al 120 minuten op hebt zitten. Dat is niet zo in een strafschop in een competitiewedstrijd.

Kijk je naar de volgende data
[Afbeelding]
https://theanalyst.com/eu...alty-shootouts-the-facts/

WK is een iets andere druk lijkt me edoch is de conversie eigenlijk enkel hoog in het doel zonder falen. Zijkanten dan bij voorkeur links ;)

Maar goed, ga er maar aan staan na 120 minuten spelen en de druk van het potentieel falen op je schouders.
De term 'aimed' ben ik wel benieuwd naar. Ik denk eerder dat ze bedoelen wat de conversie is als een bal dat daadwerkelijk terecht komt. Wat in dan mis zijn de ballen die men wel hoog wilde schieten maar niet op de juiste plek kwamen.
Dat de keeper daar relatief weinig ballen pakt is evident.

Maar ik leuter dit inderdaad wel met een Brobbey in gedachten die normaal en uur speelt een nu ineens het dubbele. Dan is hoog mikken een garantie voor scoren in het doel van Sparta.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maar huizenhoog overschieten of op de meest bijzondere manier de penalty nemen dan ben je aan het overcompenseren.
Niet altijd. Weet je die van Beckham nog? Daar verschoof het gras inclusief de bal vlak voordat hij 'm raakte.
Uitzondering op de regel, ik weet het ;)
Nou ja als je een goede trap hebt dan is dat het beste wapen. Een snelle goede bal is moeilijker te stoppen voor de keeper.
Ik moet gelijk aan Alexander Buttner denken. Die schoot ze met keeper en al dwars door het net :D
Hij nam zijn penalty's zoals R Carlos zijn vrije trappen nam.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 01-05-2023 21:18 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:15
HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:55:
[...]

Joepie, is dat die van de NOS?

Ik word altijd ongemakkelijk als hij een vraag stelt, die fluistert altijd zo raar.
En erg kritisch is die meestal niet.

Verder moet eerlijk zeggen dat ik weinig van je verhaal kan volgen, sorry.
Wat probeer je nu precies te zeggen?
Joepie van de nos kan beter een ander vak kiezen.
Ik heb hetzelfde gevoel als jij: kritiekloze ongemakkelijke man.
Zelfs Mourinho had iets voor hem bedacht na de partij tegen Feyenoord

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:16:
Ik moet gelijk aan Alexander Buttner denken. Die schoot ze met keeper en al dwars door het net :D
Hij nam zijn penalty's zoals R Carlos zijn vrije trappen nam.
Dat herinner ik mij ook ja, een paar keer in korte tijd kneiterhard in de kruising. Dat ging toen even goed, later niet meer en toen ging het in z'n geheel bergafwaarts. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:46:
[...]

Iedereen kan zich vergissen + er waren toch al sterke geruchten dat hij met Ajax had gepraat/zou praten.
Dit is de basis van journalistiek.
Nieuws is geen nieuws als het niet door een 2e bron bevestigd is.
Dus nee, vergissen kan in deze echt niet.

• Gonadan

Gonadan

De basis van de journalistiek heeft het allang afgelegd tegen de eerste willen zijn of het meest aantal klikjes willen genereren. Vroeger was dat alleen de Telegraaf, tegenwoordig doen ze het bijna allemaal.

Dat heeft echt niets met vergissingen te maken, maar qua inkomsten is een nieuwtje fout hebben en dan later artikelen schrijven om te corrigeren gunstiger dan gewoon correct nieuws brengen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dglavimans
toolkist schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:01:
[...]

Hetzelfde met Bassey. Als die maar 1x echt onder druk is gezet en dan ook meteen de bal verspeelt. Ja dan heeft ie die maar 1x verspeeld maar das niet echt een prestatie dan he...
Denk dat je heel mijn post niet snapte. Hij kon ook niet spelen heh was daar Benitez neergezet. Was dat goed voor zijn zelfvertrouwen?

Nee tuurlijk niet. Ruud heeft echter gezegd dit is mijn beker keeper en hij staat er. En DAT is heel erg belangrijk in het koppie voor in de toekomst

Niet de makkelijkste weg maar het zorgt ervoor dat een speler niet volledig is afgeschreven

• dglavimans
Deruxian schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:53:
[Video]

VI is altijd wel erg goed in afbranden en dan wanneer ze gebeten worden is het een grapje en kroegpraat en allemaal niet zo serieus toch? Boycotten is niets meer dan niet meer je mening willen verkondigen tegen dat programma.

Gister ook weer Xavi eruit pakken terwijl er zoveel andere (erger) het deden. De Jong, Klaassen, Tadic.. Maar neuh

Clown programma..

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:16:
De basis van de journalistiek heeft het allang afgelegd tegen de eerste willen zijn of het meest aantal klikjes willen genereren. Vroeger was dat alleen de Telegraaf, tegenwoordig doen ze het bijna allemaal.

Dat heeft echt niets met vergissingen te maken, maar qua inkomsten is een nieuwtje fout hebben en dan later artikelen schrijven om te corrigeren gunstiger dan gewoon correct nieuws brengen.
Op zich kun je natuurijk gewoon stellen dat sportjournalistiek niet of nauwelijks onderdoet voor riooljournalistiek (omdat er in feite niets onder kan)...

Invloed van de andere kant van het kanaal - verkoopcijfers - zijn daar vast debet aan.

Fatsoen en 'Ik wil een scoop' staan lijnrecht tegenover elkaar.

Ik trek die lijn echter nadrukkelijk niet door naar de rest van de journalistiek. Maar ook daar zie je regelmatig dat de kijk/lees/luistercijfers belangrijker zijn dan een correcte procesgang, zoals de journalistieke nieuwsgaring 'in principe' voorschrijft.

• Gonadan

Gonadan

@Ramzzz die lijn mag je wat mij betreft doortrekken, want ik zie het in het algemene nieuws net zo hard terug. Ik had het dan ook niet specifiek over sportjournalistiek. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:25:
@Ramzzz die lijn mag je wat mij betreft doortrekken, want ik zie het in het algemene nieuws net zo hard terug. Ik had het dan ook niet specifiek over sportjournalistiek. ;)
Die is dan voor jouw rekening...

Maar wacht maar af, het afglijden is eigenlijk nog maar net begonnen.

Zoals in het VK de, voorheen o, zo kritische BBC door de Tories is omgekat tot een kritiekloze propagandamachine, zo is in Nederland onder Rutte natuurlijk 'gewoon' dat voorbeeld gevolgd met de publieke omroep(en).

Zoek dan ook de oorzaak daar waar hij ligt.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Ik zie vandaag op social media veel discussies over Steven Berghuis. Hij ging naar Ajax omdat hij een stapje hoger wilde, en ziet Feyenoord nu kampioen en het voetbal spelen waarvoor hij vertrok.

Hij was bij Feyenoord als rechtsbuiten topscoorder van de Eredivisie en 3 jaar op rij MVP achter Tadic. Nu bij Ajax mag hij geen rechtsbuiten meer spelen omdat dat niet in het systeem van Ajax past. Vervolgens verdwijnt hij stilletjes op het middenveld en raakt hij zijn volledige rendement kwijt. Daardoor is hij bij Ajax nu gewoon een van de 11 en in geen enkel opzicht de absolute uitblinker die hij was bij Feyenoord. Wat zal deze man een spijt hebben van zijn keuze gok ik. Dit zie je ook terug in zijn frustraties en laconieke houding naar mij mening.

• Gonadan

Gonadan

Tristan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:46:
Ik zie vandaag op social media veel discussies over Steven Berghuis. Hij ging naar Ajax omdat hij een stapje hoger wilde, en ziet Feyenoord nu kampioen en het voetbal spelen waarvoor hij vertrok.

Hij was bij Feyenoord als rechtsbuiten topscoorder van de Eredivisie en 3 jaar op rij MVP achter Tadic. Nu bij Ajax mag hij geen rechtsbuiten meer spelen omdat dat niet in het systeem van Ajax past. Vervolgens verdwijnt hij stilletjes op het middenveld en raakt hij zijn volledige rendement kwijt. Daardoor is hij bij Ajax nu gewoon een van de 11 en in geen enkel opzicht de absolute uitblinker die hij was bij Feyenoord. Wat zal deze man een spijt hebben van zijn keuze gok ik. Dit zie je ook terug in zijn frustraties en laconieke houding naar mij mening.
Dat zie ik meer als oud zeer van de Feyenoorders. Berghuis heeft met een grote grijns competities gespeeld waar Feyenoord nu pas aan mag gaan beginnen en hij is vaak gewaardeerd en belangrijk geweest.
Dat het nu een jaar minder gaat en ook hij deelt in de malaise is natuurlijk niet leuk, maar om dan gelijk te gaan doen alsof hij flink spijt moet hebben is wel een stevige portie wishful thinking.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Als het Berghuis zijn eerste jaar bij Ajax was begreep ik het, maar nu :?

En verder is het achteraf een koe in de kont kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 02-05-2023 13:55 ]

• Napo
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:46:
Wat zal deze man een spijt hebben van zijn keuze gok ik. Dit zie je ook terug in zijn frustraties en laconieke houding naar mij mening.
Juist...

2 jaar ajax, 2 seizoenen in CL uit mogen komen, 1x kampioen geworden. Hoogstwaarschijnlijk 2 jaar lang een significant hoger salaris, waarschijnlijk betere carrieremogelijkheden buiten Nederland indien gewenst.

Op welke manier zou hij spijt hebben? De Berghuis van vandaag heeft significant minder ophef vanuit overtredingen die hij wel opriep in zijn tijd uit Feyenoord.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Los van het voetbal op het veld, ben ik heel benieuwd naar hoe Ajax dit seizoen afrondt/het volgende seizoen begint. Ik ben bang dat ze de wond laten etteren en daarmee volgend seizoen negatief beïnvloeden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:58
Ik lees vandaag overigens dat ze inzetten op 50 miljoen voor Timber. Ik heb dergelijke bedragen nooit in hem gezien. Klein, geen goede kopper, niet sterk. Wel snel en positioneel goed. In de passing okee maar ook niet beslissend. Daarnaast laat hij zich toch met grote regelmaat aftroeven op "slaapmomenten" (zie de kopgoal van Luuk de Jong - iedereen weet dat dit precies is wat De Jong altijd doet). Nu heb ik hem nooit een extreem opvallend talent of een ontzettende uitblinker gevonden en kan ik er natuurlijk ook keihard naast zitten. Vandaar dus de vraag: mis is vanwege mijn blinde vlek (als Feyenoord supporter) exceptionele kwaliteiten bij hem (zoals ik die bijvoorbeeld bij De Ligt wel zag)? Of is hij (niet alleen dit seizoen) wellicht ook gewoon overschat als talent?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:29
donleone83 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:58:
Ik lees vandaag overigens dat ze inzetten op 50 miljoen voor Timber. Ik heb dergelijke bedragen nooit in hem gezien. Klein, geen goede kopper, niet sterk. Wel snel en positioneel goed. In de passing okee maar ook niet beslissend. Daarnaast laat hij zich toch met grote regelmaat aftroeven op "slaapmomenten" (zie de kopgoal van Luuk de Jong - iedereen weet dat dit precies is wat De Jong altijd doet). Nu heb ik hem nooit een extreem opvallend talent of een ontzettende uitblinker gevonden en kan ik er natuurlijk ook keihard naast zitten. Vandaar dus de vraag: mis is vanwege mijn blinde vlek (als Feyenoord supporter) exceptionele kwaliteiten bij hem (zoals ik die bijvoorbeeld bij De Ligt wel zag)? Of is hij (niet alleen dit seizoen) wellicht ook gewoon overschat als talent?
Dan moeten we voor Hancko met gemak 150 miljoen kunnen krijgen.

• OMX2000
  • Laatst online: 06:15

OMX2000

By any means necessary...

donleone83 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:58:
Ik vind beide Timbers overschat. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik de goede kwaliteiten niet herken of zie. Zoals ik dat in eerste instantie ook niet zag met Aursnes.

Maar 50 miljoen voor J. Timber lijkt me nogal veel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Mog schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:36:
Los van het voetbal op het veld, ben ik heel benieuwd naar hoe Ajax dit seizoen afrondt/het volgende seizoen begint. Ik ben bang dat ze de wond laten etteren en daarmee volgend seizoen negatief beïnvloeden.
Het ettert al heel lang, ik zie dat ook wel langer doorgaan ja. Geloof niet dat het volgend seizoen opeens allemaal weer goed staat op organisatorisch vlak en op het veld.

Pagina: 1 ... 312 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023