Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 303 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.098 views

Onderwerpen

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:43:
[...]

Dat Vanenburg gaat is jammer, maar als ik de reden lees waarom dan zit ik er echt niet mee.
Hij vindt dat Ajax zich nu te veel richting fysiek etc aan het richten is.
Het lijkt erop dat Vanenburg niet doorheeft dat je er tegenwoordig niet meer komt met technische spelers van 1.65 die je aan de kant blaast, en dat je gewoon technisch goed onderlegde atleten in je elftal moet hebben.
Dus meer focus daarop, met nog steeds een goede techniek, lijkt me alleen maar een goed plan.
Ik weet echt niet wat hij er precies mee bedoelt. Maar ik zie toch echt wel graag spelers als Conceição, Sinisterra, of Paixão. Dat ze dan alsnog een bepaalde fitheid en fysieke kracht moeten hebben kan ik me zeker in vinden. Het een sluit het ander dus niet uit. Maar je zou zeggen dat Ajax OOK technische spelers voort moet brengen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:01:
Rondo.
Gisteren ook weer gekeken.
1 uur, waarover het zo'n 40 minuten over Ajax ging, 5 minuten over PSV, 3 minuten over Feyenoord en nog een paar minuten over Ten Hag en Napoli.
Gullit de enige die echt complimenteus naar Feyenoord toe is, maar die andere die daar zitten? Je ziet dat ze het pijn doet om ook maar 1 positief woord over Feyenoord te spreken.
Feyenoord was dit weekend ook gewoon niet interessant, dus als het je daarom te doen is moet je Feyenoord podcasts zoeken of zo.
Los van de kwaliteit vind ik Rondo nog wel redelijk gevarieerd. Heb juist met regel meegemaakt dat het niet over Ajax ging of überhaupt amper over de Eredivisie.

Dat de meeste programma's kwalitatief om te huilen zijn ben ik met je eens. Daarom luister ik liever podcasts en dergelijke, vaak veel meer diepgang.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

OMX2000 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:14:
Ik weet echt niet wat hij er precies mee bedoelt. Maar ik zie toch echt wel graag spelers als Conceição, Sinisterra, of Paixão. Dat ze dan alsnog een bepaalde fitheid en fysieke kracht moeten hebben kan ik me zeker in vinden. Het een sluit het ander dus niet uit. Maar je zou zeggen dat Ajax OOK technische spelers voort moet brengen.
Die paar zinnen onderbouwing in de media zijn natuurlijk veel te karig om echte conclusies uit te kunnen trekken, maar ik denk dat ik wel snap waar @toolkist op doelt.

Bij Ajax is voetbal altijd de insteek. Alles moet voetballend opgelost worden en eigenlijk draait het alleen maar om techniek. Winnen op noeste arbeid of een vechtersmentaliteit is mond spoelen.
Het hedendaagse voetbal vergt echter ook een grote mate van conditie en atletisch vermogen. Zie ook een Feyenoord wat daarin goed zit en dat helpt gewoon heel veel in lastige wedstrijden.

Dan kan je bij Ajax blijven volhouden dat fysiek en mentaliteit wel leuk is maar dat de focus echt op voetbal moet ligen, maar hoeveel talenten hebben het nu écht gehaald de laatste jaren na een overstap? Bijna elke speler heeft moeite met de intensiteit wanneer hij naar een echte topclub gaat.
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat Ajax in de opleiding wat laat liggen en er wellicht te lang een wat geromantiseerd beeld qua voetballen op nagehouden heeft.

Als daar nu een verandering in beleid in komt omdat men ook een bepaalde ondergrens aan conditie en atletisch vermogen gaat verwachten dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Uiteraard ook wel met behoud van techniek en tactiek, maar het is niet vreemd als die verhoudingen wat verschuiven.

De zaak Vanenburg kan ik in die zin niet beoordelen, maar het kan net zo goed een vlucht zijn van iemand die niet tegen verandering kan. De tijd zal leren of er echt een nieuwe koers is en of die vruchtbaar gaat zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:43
toolkist schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:43:
[...]

Dat Vanenburg gaat is jammer, maar als ik de reden lees waarom dan zit ik er echt niet mee.
Hij vindt dat Ajax zich nu te veel richting fysiek etc aan het richten is.
Het lijkt erop dat Vanenburg niet doorheeft dat je er tegenwoordig niet meer komt met technische spelers van 1.65 die je aan de kant blaast, en dat je gewoon technisch goed onderlegde atleten in je elftal moet hebben.
Dus meer focus daarop, met nog steeds een goede techniek, lijkt me alleen maar een goed plan.
Maar als club (of bedrijf) luister je toch ook naar je werknemers, zeker in deze gevallen dat ze er al langer zitten en ook hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de jeugdspelers. Ik krijg uit wat ik lees meer het gevoel dat het volgens een paar mensen allemaal anders moet, en dat er niet geluisterd wordt of geen fatsoenlijke gesprekken over plaatsvinden. Er is ruimte voor het opgelegde plan van bovenaf en niet van inbreng vanaf de werkvloer lijkt het wel.

Er zijn meer voorbeelden, maar ook van andere (vriendjespolitiek?) Keuzes die gemaakt worden, die op zichzelf niet de meest logische zijn en waar de ander ook geen uitleg bij krijgt. Het lijkt mij momenteel (is nooit bij organisaties waar het niet zo lekker gaat) geen fijne plek om te werken in elk geval.

Maar ook nu er ineens mensen opstappen/ weg moeten, hoor je vanuit de directie eigenlijk niets. Die zitten er wel lekker in blijkbaar, in de luxe stoelen bedoel ik dan. Ben heel benieuwd wat er allemaal nog meer te gebeuren staat in Amsterdam wat dit betreft.

Overigens snap ik wel dat er (ook) naar fitheid, duelkracht en dergelijke gekeken moet worden, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Techniek (gekoppeld aan spelinzicht) is daarbij iets dat je maar beperkt kan trainen i.m.o. dwz als het balgevoel er niet is komt dat er ook niet, maar kracht en conditie zijn wel trainbaar. Voordeel van dat laatste is dat als je minder vermoeid raakt / het beter vol kan houden, het ook eenvoudiger blijft het technisch deel goed te doen.

Perfect voorbeeld vind ik daarbij momenteel Kokcü, die is zo fit dat de basistechniek en het inzicht die al al wel liet zien (maar dan af en toe) nu veel meer boven komt drijven en minder vaak fout gaat. Als je vermoeid bent ga je simpelweg sneller fouten maken.

Dus als Vanenburg inderdaad alleen maar vindt dat er op technisch vlak getraind moet worden lijkt me dat niet handig, maar puur op data trainen wordt hem ook niet, het zal altijd een combinatie moeten zijn zodat de betreffende speler optimaal klaargestoomd wordt en waarbij dit ook moet passen bij een speler. Simpel gezegd moet je van een Conceicao niet een type Bergwijn (fysiek sterk) willen maken, dat gaat ten koste van zijn handigheid/ wendbaarheid (spieren zijn zwaar en beperken daarmee de wendbaarheid sneller) wat nu juist zijn kracht is.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:18

Typhone

Who Dares Wins

https://www.vi.nl/nieuws/...ijd-om-eredivisie-rechten

Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de TV gelden. Maar dat zullen we tzt wel horen neem ik aan.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:37:
https://www.vi.nl/nieuws/...ijd-om-eredivisie-rechten

Ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de TV gelden. Maar dat zullen we tzt wel horen neem ik aan.
Dat wordt hier al besproken: [Voetbal] Randzaken :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:18

Typhone

Who Dares Wins

Ohja shit dat topic was er ook nog.
Je hebt gelijk :)

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:23:
Maar als club (of bedrijf) luister je toch ook naar je werknemers, zeker in deze gevallen dat ze er al langer zitten en ook hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de jeugdspelers. Ik krijg uit wat ik lees meer het gevoel dat het volgens een paar mensen allemaal anders moet, en dat er niet geluisterd wordt of geen fatsoenlijke gesprekken over plaatsvinden. Er is ruimte voor het opgelegde plan van bovenaf en niet van inbreng vanaf de werkvloer lijkt het wel.
Dat klopt, maar als bedrijf kan je ook niet de werkvloer helemaal laten bepalen wat het beleid is. We lijken er nu zonder meer vanuit te gaan dat mensen die weggaan helemaal gelijk hebben dat wat nu gebeurt verkeerd is, maar wat is de onderbouwing daarvoor?
Ik heb wel vaker gezien dat een bedrijf probeert wat te wijzigen qua koers of nieuwe dingen probeert te introduceren. Ook als dat met veel draagvlak en overleg gebeurt heb je altijd mensen die direct eieren voor hun geld kiezen en oreren dat het allemaal ruk is en de verkeerde kant op gaat.

Nu wil ik ze daar niet direct van betichten, maar ik kan het ook niet uitsluiten. Het blijft als buitenstaander toch gissen of de plannen en werkwijze hout snijden.
Er zijn meer voorbeelden, maar ook van andere (vriendjespolitiek?) Keuzes die gemaakt worden, die op zichzelf niet de meest logische zijn en waar de ander ook geen uitleg bij krijgt. Het lijkt mij momenteel (is nooit bij organisaties waar het niet zo lekker gaat) geen fijne plek om te werken in elk geval.

Maar ook nu er ineens mensen opstappen/ weg moeten, hoor je vanuit de directie eigenlijk niets. Die zitten er wel lekker in blijkbaar, in de luxe stoelen bedoel ik dan. Ben heel benieuwd wat er allemaal nog meer te gebeuren staat in Amsterdam wat dit betreft.
Dat ben ik met je eens. Ik mis de urgentie vanuit directie en ook communicatie. Zo snap ik ook niet dat een Van der Sar afgelopen wedstrijd dikke pret had op de tribune terwijl op het veld zo'n beetje de wedstrijd van het jaar vergooid werd. Nu hoef je van mij niet continu met je ziel onder de arm te lopen, maar als je een dusdanige verantwoordelijkheid hebt en het loopt zo ontzettend niet in je bedrijf, dan had ik wel wat meer uitstraling verwacht.
Overigens snap ik wel dat er (ook) naar fitheid, duelkracht en dergelijke gekeken moet worden, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Techniek (gekoppeld aan spelinzicht) is daarbij iets dat je maar beperkt kan trainen i.m.o. dwz als het balgevoel er niet is komt dat er ook niet, maar kracht en conditie zijn wel trainbaar. Voordeel van dat laatste is dat als je minder vermoeid raakt / het beter vol kan houden, het ook eenvoudiger blijft het technisch deel goed te doen.

Perfect voorbeeld vind ik daarbij momenteel Kokcü, die is zo fit dat de basistechniek en het inzicht die al al wel liet zien (maar dan af en toe) nu veel meer boven komt drijven en minder vaak fout gaat. Als je vermoeid bent ga je simpelweg sneller fouten maken.

Dus als Vanenburg inderdaad alleen maar vindt dat er op technisch vlak getraind moet worden lijkt me dat niet handig, maar puur op data trainen wordt hem ook niet, het zal altijd een combinatie moeten zijn zodat de betreffende speler optimaal klaargestoomd wordt en waarbij dit ook moet passen bij een speler. Simpel gezegd moet je van een Conceicao niet een type Bergwijn (fysiek sterk) willen maken, dat gaat ten koste van zijn handigheid/ wendbaarheid (spieren zijn zwaar en beperken daarmee de wendbaarheid sneller) wat nu juist zijn kracht is.
Waarbij een Conceicao in de Eredivisie vaak leuk is omdat de verdedigers vaker sterk dan snel zijn, maar speel een topwedstrijd tegen een verdediger die sterk én snel is en zo'n dartelende Portugees heeft nul komma nul in te brengen. En dát is waarom er meer is dan alleen voetbal.

Hoe het met Vanenburg zit kunnen we nu alleen naar gissen. Wellicht heeft hij gelijk, wellicht moet hij aanvullend met een systeem gaan werken waar hij gewoon geen zin in heeft en zijn het meer obstinate principes, we weten het niet helaas.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Komend weekend geen competitie maar wees niet getreurd, er staat immers wéér een topper op de agenda: Ajax en PSV treffen elkaar in de Kuip in finale van het KNVB bekertoernooi. Voor PSV zal plek twee in de competitie zwaarder wegen dan de bekerwinst (want: voorronde CL), voor de Amsterdammers lijkt de dennenappel een moetje te worden omdat in de Eredivisie AZ in de nek hijgt en de derde plaats nog allesbehalve zeker is.

Na deze intro weet u natuurlijk al hoe laat het is. Jawel, het is polletjes tijd!
Wie gaat er na de finale met de dennenappel naar huis? (nee, Theo Maassen is geen optie)

Poll: Wie pakt de dennenappel?
Ajax
PSV
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405525&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:30:
Komend weekend geen competitie maar wees niet getreurd, er staat immers wéér een topper op de agenda: Ajax en PSV treffen elkaar in de Kuip in finale van het KNVB bekertoernooi. Voor PSV zal plek twee in de competitie zwaarder wegen dan de bekerwinst (want: voorronde CL), voor de Amsterdammers lijkt de dennenappel een moetje te worden omdat in de Eredivisie AZ in de nek hijgt en de derde plaats nog allesbehalve zeker is.

Na deze intro weet u natuurlijk al hoe laat het is. Jawel, het is polletjes tijd!
Wie gaat er na de finale met de dennenappel naar huis? (nee, Theo Maassen is geen optie)

Ajax
PSV
Tussenstand:
[Afbeelding]
Dit wordt geen wedstrijd, PSV gaat hem ophalen.

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:22:
[...]

De bal is rond, elf-tegen-elf, alles kan gebeuren, het leven is onvoorspelbaar..

:+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:22:
[...]
Vertrouwen van niks, Exocet. Alleen al hierom zet ik 'm op winst Ajax :+

Mag ik jullie er trouwens op wijzen dat jullie er bij de eerdere grote polletjes "Wie wint de Johan Cruijff schaal?" en "Wie wint de Eredivisie 2022/2023" ook faliekant naast zaten :P

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 27-04-2023 12:41 ]

• Gonadan

Gonadan

Ajax
PSV
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik mis de optie: "Ik lig huilend onder een dekentje in de hoek, het interesseert me allemaal niet meer en ik durf niet meer te kijken.".

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gonadan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:25:
[...]

Ik mis de optie: "Ik lig huilend onder een dekentje in de hoek, het interesseert me allemaal niet meer en ik durf niet meer te kijken.".
Na de eerste 10 minuten? :P
Gebaseerd op hoe PSV en Ajax spelen de laatste tijd, moet je PSV als favoriet rekenen. Maar ik heb een raar voorgevoel dat Ajax dit toch pakt en zo van de Sar bespaard.

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:36:
[...]

Na de eerste 10 minuten? :P
Gebaseerd op hoe PSV en Ajax spelen de laatste tijd, moet je PSV als favoriet rekenen. Maar ik heb een raar voorgevoel dat Ajax dit toch pakt en zo van de Sar bespaard.
HUP PSV!!!!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:12
Voor PSV zal plek twee in de competitie zwaarder wegen dan de bekerwinst (want: voorronde CL), voor de Amsterdammers lijkt de dennenappel een moetje te worden omdat in de Eredivisie AZ in de nek hijgt en de derde plaats nog allesbehalve zeker is.
Ajax heeft nog steeds een minimaal beter doelsaldo dan PSV en staat nu drie punten achter. M.a.w. als PSV één keertje verliest en Ajax die ronde wel wint staan ze weer op plek 2.

PSV daarentegen kan door in één potje veel goals te maken ergens in de komende 3 speelrondes zich tijdens de laatste ronde in een positie zetten dat zelfs een extra overwinning door Ajax niet meer genoeg is op basis van doelsaldo; en dan is het realistisch gezien wel klaar. Maar voorlopig blijft het buiten Feyenoord echt nog wel spannend voor de neutrale kijker :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wedstrijden Ajax:
AZ thuis (lastig)
Groningen uit (easy peasy)
Utrecht thuis (lastig)
Twente uit (lastig)

Wedstrijden PSV:
Sparta uit (semi-lastig)
Fortuna thuis (easy peasy)
Heerenveen thuis (makkelijk)
AZ uit (lastig)

Wedstrijden AZ:
Ajax uit (semi-lastig)
Emmen thuis (makkelijk)
NEC uit (makkelijk)
PSV thuis (lastig)

Onder de streep: PSV wordt 2e, gevolgd door AZ.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:01:
[...]

Helaas is er geen 1 echte objectieve/normale voetbal talkshow meer.
Heb jij onder een steen geleefd? Nu Feyenoord eindelijk de schroom van zich heeft afschudt en gewoon lekker voetbalt wil je zeker met je lul in de ene en een biertje in de andere hand 40 minuten een lofzang over Feyenoord horen. Dat snap ik nog wel.

Echter, daar hebben ze jaren geleden FC Rijnmond al voor uitgevonden!

• jbdeiman
Tristan Wins schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:30:
[...]

Heb jij onder een steen geleefd? Nu Feyenoord eindelijk de schroom van zich heeft afschudt en gewoon lekker voetbalt wil je zeker met je lul in de ene en een biertje in de andere hand 40 minuten een lofzang over Feyenoord horen. Dat snap ik nog wel.

Maar welk programma is nu echt neutraal? Op de verschillende zenders zijn vooral Ajax minded analisten te zien, op zich niet erg bii een grote groep omdat ze het er niet zo heel dik bovenop leggen, maar dat supporters van andere clubs zich tekort voelen gedaan snap ik wel. Doet Ajax het goed in de EL, of in de competitie dan is er aandacht voor de goede prestaties van Ajax, is Ajax het niet naar Feyenoord nu 2 jaar op rij en AZ in de ConfL nu ook is daar maar nauwelijks aandacht voor.
Er zijn momenten bij waar 40 van de 45 minuten over Ajax gaan (in verhouding), terwijl ze niet eens door de weeks hebben gespeeld. En dat kan mensen nu eenmaal voor de kop stoten. Ik ben ook gestopt met kijken van die programma s, om enerzijds de niet neutraliteit en vooringenomenheid (ik mag die speler niet of heb m ooit niet bijzonder genoemd) waar ze niet vanaf komen. Een compliment voor de andere club of een speler daarvan kan er vaak nauwelijks vanaf en alleen spelers van de bevoordeelde Club krijgen complimenten, ongeacht welke club dit betreft. (Dit is wat ik zelf vind van de meeste programma s, maar ook FC Rijnmond vind ik niet aan omdat het gewoonweg niet neutraal is)

• Gonadan

Gonadan

Het is net waar je naar op zoek bent. Zoals het nu bij Ajax gaat zit half Nederland zich te verkneukelen voor de tv in de hoop dat ze weer drie kwartier kritiek gaan uiten over hoe slecht het in Amsterdam wel niet is. Blijkbaar trekt dat kijkers.
Ik hoor ook liever een ander onderwerp op tv. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:58

Quad

Doof

Heracles kan vanavond ook promoveren, bij winst thuis tegen Jong PSV.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:05
Sta je als PEC zijnde in eigen huis met 1-0 voor. En dan is er toch weer zo'n staatsmongool die het nodig vind om een leeg bekertje op het veld te gooien wanneer de tegenstander een corner wil nemen. Als harde kern zijnde zouden ze zo'n debiel er even een paar op moeten tikken. Kansloos gedoe

Twente komt eraan!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
JoteW schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 20:23:
Sta je als PEC zijnde in eigen huis met 1-0 voor. En dan is er toch weer zo'n staatsmongool die het nodig vind om een leeg bekertje op het veld te gooien wanneer de tegenstander een corner wil nemen. Als harde kern zijnde zouden ze zo'n debiel er even een paar op moeten tikken. Kansloos gedoe
Lijkt mij niet echt verstandig om een 8 jarig kind een paar tikken te geven...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HollowGamer
  • Niet online
En de tweede wedstrijd bij MVV, terecht niets gooien, betekend dus ook geen bier gooien op een speler.

Hopelijk krijgt dat hersenloos figuur een stadionverbod, staat goed op beeld. Dat mogen ze ook aan de rest geven, die langs de zijkant stonden te zeuren, maar goed.

• JoteW
@Gynnad Dat was op het moment van posten nog niet bekend :P Overigens had ik ook niet gedacht dat een kind van 8 dit zou doen.. Maar dat terzijde!

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:51:
@Gynnad Dat was op het moment van posten nog niet bekend :P Overigens had ik ook niet gedacht dat een kind van 8 dit zou doen.. Maar dat terzijde!
Waarom niet? Vaak volgen die het voorbeeld van hun vader.

• JoteW
HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:51:
En de tweede wedstrijd bij MVV, terecht niets gooien, betekend dus ook geen bier gooien of een speler.

Hopelijk krijgt dat hersenloos figuur een stadionverbod, staat goed op beeld. Dat mogen ze ook aan de rest geven, die langs de zijkant stonden te zeuren, maar goed.
Haha inderdaad, sta je dan als "volwassen" man :X En dan zwijg ik nog maar even over die debielen die bij dat spelerstunneltje staan te schreeuwen

Twente komt eraan!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:47

Player1S

Probably out in the dark

En de tweede wedstrijd bij MVV, terecht niets gooien, betekend dus ook geen bier gooien of een speler.

ESPN mag ook wel verantwoording nemen. Verslaggever zit het te bagatelliseren. Dat het triest is dat ze daar al voor naar binnen gestuurd worden.
Mag je vinden, maar bek houden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:52:
[...]

Haha inderdaad, sta je dan als "volwassen" man :X En dan zwijg ik nog maar even over die debielen die bij dat spelerstunneltje staan te schreeuwen
Yep, ze zagen er ook niet al te slim uit. Misschien moet je deze mensen standaard niet in het stadion laten?

• JoteW
HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:53:
[...]

Yep, ze zagen er ook niet al te slim uit. Misschien moet je deze mensen standaard niet in het stadion laten?
Tsja, om mensen nou te weigeren op basis van een dom uitziend uiterlijk is wel weer het andere uiterste natuurlijk :P

Twente komt eraan!

• HollowGamer
  • Niet online
Een pitch invasion, altijd leuk.

Edit: neem mijn woorden terug, het lijkt er vriendelijk aan toe te gaan. :)

[ Voor 54% gewijzigd door HollowGamer op 28-04-2023 21:59 ]

• jbdeiman
Gonadan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:39:
Het is net waar je naar op zoek bent. Zoals het nu bij Ajax gaat zit half Nederland zich te verkneukelen voor de tv in de hoop dat ze weer drie kwartier kritiek gaan uiten over hoe slecht het in Amsterdam wel niet is. Blijkbaar trekt dat kijkers.
Vind ik ook niet leuk, ik mis de jaren dat je een aan elkaar gewaagde top3 had, maar ook niet zoveel werd geteerd nog op resultaten uit het verleden zeg maar.
Enige wat ik er wel interessant aan zou vinden is echt analyse van een speler in bepaalde situaties, maar dat is er nauwelijks nog.
Op zich heb je het meest aan een sterk Ajax, enige dat ik er wel leuk aan vind is om eens een beetje terug te kunnen plagen/ treiteren tegen vrienden en collega s, na al die slechte jaren bij Feyenoord. :+

• Quad

Quad

Doof

Feestje in Almelo.
Ik ben er blij mee dat deze Overijsselse clubs weer terug in de Eredivisie zijn.

Daarnaast erg knap dat beide gedegradeerde teams in 1 seizoen weer promoveren.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 28-04-2023 21:57 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:54:
[...]

Tsja, om mensen nou te weigeren op basis van een dom uitziend uiterlijk is wel weer het andere uiterste natuurlijk :P
Bij voetbalsupporters heb ik er geen problemen mee. :9

Maar serieus, zou ik agressie mensen er wel uitzetten. Ze gaan gewoon daar staan, zodat ze dan vervelend kunnen doen.

[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 28-04-2023 22:01 ]

Verwijderd

Tristan Wins schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:30:
[...]

Dan kan je net zo goed zeggen "Daar hebben ze AT5 voor uitgevonden."
Of, is dat dan opeens weer anders?

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Willem II speelt volgend seizoen ook weer gewoon netjes in de eredivisie.

Let maar op.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Grappig dat Overijssel komend jaar hofleverancier is van de Eredivisie, met 4 clubs. Zuid-Holland en Noord-Holland volgen met 3, maar kunnen er ook nog 1 verliezen (Excelsior/Volendam, met een hele kleine kans dat Telstar promoveert). Noord-Brabant kan ook op 3 ploegen komen, doordat NAC, Willem II of Eindhoven promoveert.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:39:
Komt toch gewoon omdat Ajax eigenlijk het FC Hollywood van Nederland is? Als er iets is wordt het tien keer uitvergroot en er is ook eigenlijk altijd wel wat, zeker als het op het sportieve vlak wat minder gaat. De diverse stromingen binnen de club, van Gaal v.s. Cruyff, Bergkamp die ruziet met Jonk etc. etc. Ik denk dat de die cultuur ook gewoon niet past in Rotterdam en Eindhoven. Als je weet dat er ergens altijd wel wat gebeurd dan zit de media er ook bovenop en wordt iedere scheet uitvergroot als een primeur. Het sportieve lift daar op mee wbt media-aandacht, zowel negatief als positief. Amsterdam is extrovert waar Rotterdam eerder introvert en hard werken is en waar Eindhoven meer gezelligheid en geborgenheid is. Tel daar bij op de internationale en nationale successen van Ajax en je hebt een lat waaraan alles, zowel positief als negatief, gemeten wordt en daarom gaat het vaak over Ajax... denk ik.

Only fools are enslaved by time and space.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
LoneRanger schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:00:
[...]

Komt toch gewoon omdat Ajax eigenlijk het FC Hollywood van Nederland is?
Alles best, maar die titel (Hollywood aan de Rijn) willen wij gewoon graag behouden. De rest mogen jullie hebben ;)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Ik vind iedereen best die er in komt, zo lang het maar op echt gras speelt :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Verwijderd

En de tweede wedstrijd bij MVV, terecht niets gooien, betekend dus ook geen bier gooien op een speler.

Die az speler mag ook wel eens even naar zichzelf kijken om daar bij de cornervlag te provoceren richting het publiek. Had eigenlijk heel moeten hebben

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Quad schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:57:
Feestje in Almelo.
Ik ben er blij mee dat deze Overijsselse clubs weer terug in de Eredivisie zijn.

Wéér een 'plastic'-club erbij. Dus netto schiet de ED er niets mee op.

Wat speelt nu op 'plastic' in de ED? Volgens mij is dat nu Cambuur, Emmen, Excelsior, Volendam - of mis ik er nog eentje?

Cambuur (plastic) eruit, Groningen (gras) eruit, en PEC en Heracles (2x 'plastic', zelfs 'die hard plastic') ervoor terug? Netto is dat dus +1 'plastic', en staat de teller op 5. :/

En dan is het nog afwachten wat de play-offs opleveren.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:35:
[...]

Die az speler mag ook wel eens even naar zichzelf kijken om daar bij de cornervlag te provoceren richting het publiek. Had eigenlijk heel moeten hebben
Je kan ook vergeten dat je voor het verkeerde publiek staat. Maar inderdaad provoceren, zoals Emerson (City) deed, is erg irritant, en daar mogen ze voor mij ook gewoon kaarten voor geven. :)

• HollowGamer
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:42:
[...]

Wéér een 'plastic'-club erbij. Dus netto schiet de ED er niets mee op.

Wat speelt nu op 'plastic' in de ED? Volgens mij is dat nu Cambuur, Emmen, Excelsior, Volendam - of mis ik er nog eentje?

Cambuur (plastic) eruit, Groningen (gras) eruit, en PEC en Heracles (2x 'plastic', zelfs 'die hard plastic') ervoor terug? Netto is dat dus +1 'plastic', en staat de teller op 5. :/

En dan is het nog afwachten wat de play-offs opleveren.
Met het extra geld van ESPN, die schijnbaar toch gewoon gaat winnen (ACM - kan je dit eens onderzoeken?), zou je misschien minimaal X percentage verplicht moeten uitgeven aan stadion verbeteringen (gras, tribunes, beveiliging, etc.). Ik snap dat niet ieder stadion even groot is, maar speel het wel eerlijk, dus iedereen op gras.

• Quad

Quad

Doof

@Ramzzz Heracles is voorlopig van plan om met ingang van seizoen 24/25 te stoppen met kunstgras.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:46:
@Ramzzz Heracles is voorlopig van plan om met ingang van seizoen 24/25 te stoppen met kunstgras.
Dan zijn ze het ook verplicht om dat te doen, dat zeiden ze gisteren op ESPN.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:44:
[...]

Je kan ook vergeten dat je voor het verkeerde publiek staat. Maar inderdaad provoceren, zoals Emerson (City) deed, is erg irritant, en daar mogen ze voor mij ook gewoon kaarten voor geven. :)
Ik heb nog niet gehoord / gelezen of de tweede gele kaart voor Sambo (Sparta, uit bij Twente), en daarmee zijn rode kaart, geseponeerd is.

Hij kreeg namelijk volkomen ten onrechte geel, daar.

Er werd volop zooi op het veld en naar hem gegooid, en daar reageerde hij overduidelijk op.

De scheids zat er (weer eens) 100% naast. Daar had hij de wedstrijd namelijk duidelijk voor moeten onderbreken.

Bepaald geen schoonheidsprijs voor die scheids daar. Dan mag je als KNVB best even aan de bel trekken en die kaarten seponeren.
Quad schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:46:
HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:47:
[...]

Dan zijn ze het ook verplicht om dat te doen, dat zeiden ze gisteren op ESPN.
Zoals ik al aangaf: 'die hard plastic'.

Pure onwil, vanwege de (hoofd)sponsor. Perverse prikkels much?

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 29-04-2023 12:52 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• jbdeiman
HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:46:
[...]

Met het extra geld van ESPN, die schijnbaar toch gewoon gaat winnen (ACM - kan je dit eens onderzoeken?), zou je misschien minimaal X percentage verplicht moeten uitgeven aan stadion verbeteringen (gras, tribunes, beveiliging, etc.). Ik snap dat niet ieder stadion even groot is, maar speel het wel eerlijk, dus iedereen op gras.
Ik las dat inderdaad ook, ESPN betaalt minder maar er is meer dat er over blijft ofzo, klonk mij nogal bijzonder en in het geval van een netto/ bruto situatie zou het verschil echt enorm in het voordeel van ESPN zijn.
Op zich lijkt het mij wel goed als het voor iedereen beschikbaar komt, wisselende films/ series zijn voor iedereen op de verschillende zenders, net als praatprogramma's en dergelijke, maar ik ben in algemene zin ook niet zo'n van van alles betaald en via verschillende kanalen. Wil je F1 of buitenlands voetbal kijken moet dat via Ziggo sports, wil je Nederlands voetbal kijken moet dat via ESPN. Basketbal ook ESPN.
Films afhankelijk van wie de uitgever is/ was op een van de meerdere diensten. What's next vraag ik me hierbij wel eens af, per club betalen, per coureur om die te kunnen volgen. Een eigen kanaal voor films van Dutch film works, Paramount en weet ik het welke partijen nog meer? Dan wordt het wel heel snel een wirwar aan van alles en nog wat. Het wordt er i.m.o. niet overzichtelijker en / of beter op.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:12:
[...]

Dan kan je net zo goed zeggen "Daar hebben ze AT5 voor uitgevonden."
Of, is dat dan opeens weer anders?
Daar heb je wel een punt. Ik volg best wat van AT5 omdat ze gewoon lekker fan zijn.
In plaats van veel programma en kranten die schijnbaar per pallet azijn betaald worden aangezien die liefst continu op zoek zijn om ergens op te zeiken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:49:
[...]

Daar heb je wel een punt. Ik volg best wat van AT5 omdat ze gewoon lekker fan zijn.
In plaats van veel programma en kranten die schijnbaar per pallet azijn betaald worden aangezien die liefst continu op zoek zijn om ergens op te zeiken.
Oh, ik kijk zelf ook best wel graag naar Kale & Kokkie.

Ze zijn natuurlijk wel Hardcore Ajax fan, maar dat laten ze ook gewoon normaal merken.
En, ze praten tenminste wel redelijk vaak met respect over tegenstanders.
En, kan hun humor/directheid ook erg waarderen.

Er niet omheen draaien, gewoon zeggen dat het k*t is. :)

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:21:
[...]

Oh, ik kijk zelf ook best wel graag naar Kale & Kokkie.

Ze zijn natuurlijk wel Hardcore Ajax fan, maar dat laten ze ook gewoon normaal merken.
En, ze praten tenminste wel redelijk vaak met respect over tegenstanders.
En, kan hun humor/directheid ook erg waarderen.

Er niet omheen draaien, gewoon zeggen dat het k*t is. :)
Ik vind dat soort types beter te pruimen dan die glibbers op TV. En om nu te zeggen dat ze er op TV zoveel meer verstand van hebben... :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:35
Gonadan schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:24:
[...]

Ik vind dat soort types beter te pruimen dan die glibbers op TV. En om nu te zeggen dat ze er op TV zoveel meer verstand van hebben... :P
Zelfde is het met Radio Rijnmond. Heerlijk om naar te luisteren, totaal bevooroordeeld, maar wel genoeg respect voor de tegenstander. (Als Feyenoord -fan gesproken uiteraard)

• HollowGamer
  • Niet online
Ik zou helemaal gek worden van zo'n trainer. Vind het opzicht nog een sympathieke gozer, zegt wat hij denkt, maar dat gedoe langs de zijkant.. betwijfel of je spelers er beter door gaan spelen.

Kan zomaar 3-3 worden.

• HollowGamer
  • Niet online
DaWayne schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:01:
[...]

Zelfde is het met Radio Rijnmond. Heerlijk om naar te luisteren, totaal bevooroordeeld, maar wel genoeg respect voor de tegenstander. (Als Feyenoord -fan gesproken uiteraard)
Ik ken RR vooral uit Veronica Inside (toen ik het nog keek), die deden toen iets van een uitspraak als 'Schaam je kapot!', etc. weet niet meer waarover, maar erg neutraal was het niet. :9

Dit is niet het fragment: YouTube: Commentatoren gaan uit hun dak tijdens Feyenoord - PSV

En deze: YouTube: TV-Moment DWDD = RTV Rijnmond verslaggevers tijdens de klassieker Fe...

Erg neutraal inderdaad. :+

[ Voor 30% gewijzigd door HollowGamer op 29-04-2023 20:42 ]

• OMX2000
  • Laatst online: 11:14

OMX2000

By any means necessary...

DaWayne schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:01:
[...]

Vond ik ook! Vind het ook wel jammer dat Sinclair naar ESPN is. Maar wel tof voor hem!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:11

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Quad schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:57:
Feestje in Almelo.

En dus is Overijssel weer de Provincie met de meeste clubs in de Eredivisie: 4 clubs -O- *O* d:)b oOo

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Verwijderd

10 Euro dat dat vuurwerk van De Graafschap op het veld beland.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

964C2 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:56:
[...]

En dus is Overijssel weer de Provincie met de meeste clubs in de Eredivisie: 4 clubs -O- *O* d:)b oOo
Waarvan dus 50% plastic. :F

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:30
Ramzzz schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 23:45:
[...]

Waarvan dus 50% plastic. :F
Alleen Heracles, PEC heeft geen kunstgras meer.

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:11

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

dutchgio schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 23:55:
[...]

Alleen Heracles, PEC heeft geen kunstgras meer.
En Heracles gaat in zomer 2024 definitief over naar echt gras }:O
Hoop wel dat ze seizoen 24-25 dan nog in de Eredivisie spelen :Y

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Nou vanavond beker finale. Ben benieuwd wat voor gezeik we nu weer gaan krijgen met randzaken :')

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:54
Vlassie1980 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:08:
Nou vanavond beker finale. Ben benieuwd wat voor gezeik we nu weer gaan krijgen met randzaken :')
Verwacht een spectaculaire wedstrijd. Ik zie niet echt favoriet eigenlijk. De spelers van met name Ajax zullen nu de juiste mentaliteit moeten tonen en zullen dan ook prima kunnen winnen. Ben benieuwd! Bij de toto is Ajax licht favoriet.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lekkerboeie86 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:15:
[...]
Verwacht een spectaculaire wedstrijd.
Idem. Als gevolg van een foutenfestijn dus ik weet niet of we hetzelfde soort spektakel bedoelen :+

• Exocet
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:15:
[...]

Verwacht een spectaculaire wedstrijd. Ik zie niet echt favoriet eigenlijk. De spelers van met name Ajax zullen nu de juiste mentaliteit moeten tonen en zullen dan ook prima kunnen winnen. Ben benieuwd! Bij de toto is Ajax licht favoriet.
Lijkt me een goede weddenschap om op PSV in te zetten. Bij Ajax dit er echt totaal geen lijn in, creëren amper kansen en geven veel weg.

• mavaros
Ik ga voor 4-2 voor Ajax.

Elk team hoort soms een mazzeltje te hebben. Ook Ajax verdient dat, na zo'n rampzalig seizoen.

Prettige wedstrijd en; Hup Ajax.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:54
Ik ga lekker neutraal deze wedstrijd bekijken. Hoop dat het team met de meeste motivatie en beleving de wedstrijd gaat winnen. Bij PSV zien ze het als een hoofdprijs.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
Ik ben heel benieuwd. *Zet Calimero hoedje op* Ajax zal nu wat kennis hebben hoe PSV de wedstrijd aan wil vliegen tegen Ajax, en zullen toch echt wel een prijs willen pakken. Ook het terug zijn van Alvarez zal ze helpen. PSV had een stuk minder balbezit thuis en had toch ook wat geluk dat meerdere ballen van Ajax de paal/lat raakten. Denk een kleine overwinning Ajax.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• jbdeiman
mavaros schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:22:
Ik ga voor 4-2 voor Ajax.

Elk team hoort soms een mazzeltje te hebben. Ook Ajax verdient dat, na zo'n rampzalig seizoen.

Prettige wedstrijd en; Hup Ajax.
Ik zou verdienen eigenlijk niet willen noemen en ergens denk ik dat het beter is als Ajax weer keihard met beide voeten op de grond wordt gezet en er harde keuzes gemaakt moeten worden. Wat er nu aan de gang is en al de halfzachte maatregelen die worden getroffen moet ik wel erg aan het spreekwoord over de zachte heelmeesters denken.
Als er geen harde noten worden gekraakt dan kan deze ellende nog een tijdlang aanhouden en dat lijkt mij geen goede situatie. Het winnen van de beker kan de situatie dusdanig 'kleuren' dat het niet zo slecht lijkt allemaal, maar met onrust tot in het diepst van de organisatie, een selectie die niet in balans is lijkt me dat eigenlijk niet heel handig.

On: ben wel heel benieuwd of we een reactie zien. Vond het in de vorige wedstrijd tam en gelaten en als je dan leest dat spelers als een Timber volop net de gedachten in het verlaten van Ajax zit is dat i.m.o. geen goed teken ten aanzien van de echte wil en drive voor Ajax.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZG6j0ruGxtnE2_9si-jkmUXe8o4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hA1WIQw3obtkY6feC3kHrEmu.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• mavaros
jbdeiman schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:48:
[...]

Ik zou verdienen eigenlijk niet willen noemen en ergens denk ik dat het beter is als Ajax weer keihard met beide voeten op de grond wordt gezet en er harde keuzes gemaakt moeten worden. Wat er nu aan de gang is en al de halfzachte maatregelen die worden getroffen moet ik wel erg aan het spreekwoord over de zachte heelmeesters denken.
Als er geen harde noten worden gekraakt dan kan deze ellende nog een tijdlang aanhouden en dat lijkt mij geen goede situatie. Het winnen van de beker kan de situatie dusdanig 'kleuren' dat het niet zo slecht lijkt allemaal, maar met onrust tot in het diepst van de organisatie, een selectie die niet in balans is lijkt me dat eigenlijk niet heel handig.

On: ben wel heel benieuwd of we een reactie zien. Vond het in de vorige wedstrijd tam en gelaten en als je dan leest dat spelers als een Timber volop net de gedachten in het verlaten van Ajax zit is dat i.m.o. geen goed teken ten aanzien van de echte wil en drive voor Ajax.
Dan maak ik er 3-0 voor PSV van.

Ik vind alles best vandaag. <+:)

Hup Ajax

• Maarten_E
Vraag van de week: Waarom gebruik Ajax Helvetica voor de slogan "for the future" maar niet in het woordmerk dat ervoor staat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yp6g8VZTb0mEHoLH-8SBbpcTaEs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ko2bl1otLe3fHjr5k5gfPBB1.png?f=user_large

Ja oké ik heb vreemde hobby's ja?! :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Zal de wedstrijd gestaakt worden?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga voor 5-2 PSV, dan kan het alleen maar meevallen :+

Hup Ajax!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Agent47 schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:46:
Zal de wedstrijd gestaakt worden?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fu-RapHXoAI_Abx?format=jpg&name=medium
:+

Er hangen netten in de Kuip, we hopen maar op een mooie bekerfinale zonder gedoe.

Tweakers Discord

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Mooie doek van Ajax. Verder is de opkomst erg saai

Verwijderd

Hoop op een erg leuke wedstrijd.

Maar, ik ben een beetje bang voor een Higler show.

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Goed gefouilleerd weer :)

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:56
Succes allen!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:03
Ik blijf het een van de lelijkste bekers vinden.
Hopen dat Ajax wat meer tegenstand kan bieden dan vorige week en dat de supporters zich nu kunnen gedragen.

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:59:
Hoop op een erg leuke wedstrijd.

Maar, ik ben een beetje bang voor een Higler show.
Het wordt sws de Higler show. Verschrikkelijke scheidsrechter

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:39
Ze hadden de frikadellen gisteren al gebracht ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Gaat lekker.. 5min./10min. vertraging?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja echt hè. Blijf het apart vinden dat ze dat zo makkelijk het stadion in krijgen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De buren hebben de bbq aangestoken, ik heb een mooie 4D experience met die rook :P

• DoeEensGek
Gunner schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:02:
[...]

Ja echt hè. Blijf het apart vinden dat ze dat zo makkelijk het stadion in krijgen.
Loop een dagje mee, en je snapt het gelijk! ;)

Verwijderd

Blijf toch wel gek om te zien als Feyenoorder.

Geen Feyenoord tenue op het veld.

• HollowGamer
  • Niet online
WT*.. lekker gecontroleerd daar op vuurwerk.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat zingen de PSV fans eigenlijk? Ik hoor dat lied vaker bij PSV maar zelfs als Brabander heb ik geen idee wat ze nu precies zeggen :/

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:01:
[...]

Het wordt sws de Higler show. Verschrikkelijke scheidsrechter
Denk eerder van het publiek.. beide kunnen zich vaak niet gedragen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:05:
[...]

Denk eerder van het publiek.. beide kunnen zich vaak niet gedragen.
boehoe wat vuurwerk, wat erg.

• Maarten_E
Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:05:
[...]

Als er niks te zien valt wordt het toch wel een dingetje.

Verwijderd

Nou, het matennaaien is meteen weer begonnen.

Het janken/smeken voor een kaart en we zijn nog niet eens 2 minuten bezig.
Gaat dus weer zo'n avond worden... :F

• DoeEensGek
Superkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:05:
Wat zingen de PSV fans eigenlijk? Ik hoor dat lied vaker bij PSV maar zelfs als Brabander heb ik geen idee wat ze nu precies zeggen :/
Kedengkedeng. :+

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:05:
[...]

Achja, wat bier over een speler..

Ik vind allebei niet kunnen, je kunt beter gokken of de wedstrijd wordt gestaakt als je Eredivisie wedstrijden kijkt i.p.v. de uitslag.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Maarten_E schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:06:
[...]

Als er niks te zien valt wordt het toch wel een dingetje.
Klopt, maar dat is eerder een fout van de KNVB. Wat mij betreft hoort er vuurwerk bij de opkomst van zo'n wedstrijd. Ga dan een paar minuutjes eerder naar buiten, je weet dat dit gaat gebeuren. Maakt het ook duidelijk voor de fans, spreek af alleen voor de wedstrijd en verder niet.

Of doe 't vanuit de club, ik weet dat Ajax dat ook wel eens vaker heeft gedaan(grappig genoeg werd de wedstrijd minimaal 1x uitgesteld vanwege rook).

[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 30-04-2023 18:10 ]

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:07:
Nou, het matennaaien is meteen weer begonnen.

Het janken/smeken voor een kaart en we zijn nog niet eens 2 minuten bezig.
Gaat dus weer zo'n avond worden... :F
Voetballend moet je geen hoogwaardige pot verwachten.

Verwijderd

DoeEensGek schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:08:
[...]

Voetballend moet je geen hoogwaardige pot verwachten.
I know,

Maar ik denk "Weetje, het is de bekerfinale met 2 ploegen die voor de laatste prijs strijden om hun seizoen een klein beetje goed te maken... deze zullen echt wel iets op de mat leggen"

Ook al weet ik heel goed dat Tadic deze wedstrijd weer 15 keer op de grond ligt dood te gaan en De Jong 10 keer het veld gaat over rennen om een kaart aan te naaien.

Maar, ik blijf de (valse) hoop hebben op een leuke wedstrijd. :+

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Daar komt een tegendoelpunt aan voor Ajax. Timber mee naar voren.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

Ja hoor, Timber...
Je bent echt klaar voor de volgende stap.. :+

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:11:
Ja hoor, Timber...
Je bent echt klaar voor de volgende stap.. :+
Volgende stap op de tenen toch.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Pagina: 1 ... 303 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023