Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 302 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.098 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:32:
[...]

Dat laatste is juist positief want er zit geen lijn in het spel bij PSV en de harde waarheid wordt daar niet volop uitgesproken.
Met een ontslagen TD - die wel binnen een redelijke termijn vervangen is - is er in ieder geval binnenshuis duidelijk dat er verandering nodig is. De harde waarheid naar buiten uitspreken lijkt me ook niet het ideale middel, zowel niet voor de spelers als de organisatie.

En ja, ik mag hopen dat ze ook bij PSV dusdanig evalueren dat er te weinig lijn/progressie is in de prestaties van het eerste elftal, dat de speelstijl van het eerste elftal niet in lijn is met het jong team (lastigere doorstroming) en dat er op diverse plekken onvoldoende kwaliteit zit.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik denk dat de kans dat Slot bij ons blijft best groot is. Hij heeft hier de ruimte om zijn ding te doen. Slot maakt Feyenoord beter, maar andersom is dat ook zo.

Wat betreft dat Feyenoord een top ploeg is, maar geen top spelers. Ik volg alleen Feyenoord, maar zou Geertruida, Hancko, Bijlow, Kokcu, Wieffer niet bij elke ploeg in de eredivisie in de basis spelen dan? Wie is een betere spits dan Gimenez? Wie presteert beter dan Hartman?

Verwijderd

Russel88 schreef op maandag 24 april 2023 @ 12:59:
Ik denk dat de kans dat Slot bij ons blijft best groot is. Hij heeft hier de ruimte om zijn ding te doen. Slot maakt Feyenoord beter, maar andersom is dat ook zo.

Wat betreft dat Feyenoord een top ploeg is, maar geen top spelers. Ik volg alleen Feyenoord, maar zou Geertruida, Hancko, Bijlow, Kokcu, Wieffer niet bij elke ploeg in de eredivisie in de basis spelen dan? Wie is een betere spits dan Gimenez? Wie presteert beter dan Hartman?
Als spelers geen Ajax stempel hebben op hun paspoort, dan zijn ze meteen een paar klassen slechter, dat weet iedereen nou toch wel?

Zoveel spelers bij Feyenoord die al 2 seizoenen nu fantastisch presteren, maar alles word op het conto van Slot gegooid en de spelers zelf zijn maar middelmatig.

Maar, als een talent van Ajax 1 goede bal geeft tegen FC Volendam dan is het opeens de nieuwe Bergkamp/Sneijder.
Maak daar 5 goede ballen van en dan moeten ze al in Oranje staan.
(Ook al is De Ligt het enige Ajax talent wat het echt heeft gemaakt in de afgelopen 10 jaar.)

Maar, laten we het eventjes omdraaien.
Welke speler van Ajax zou dit Feyenoord beter maken?
Enige speler die ik kan bedenken op dit moment zou Berghuis zijn op de rechterflank.
De rest? Ik zie niet wie er beter zou zijn positie voor positie.
(Bergwijn in potentie ook wel, maar als zelfs een Idrissi in deze dramatische vorm bepalender is, dan zegt dat wel wat.)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:11:
[...]

Enige speler die ik kan bedenken op dit moment zou Berghuis zijn op de rechterflank.
(Bergwijn in potentie ook wel, maar als zelfs een Idrissi in deze dramatische vorm bepalender is, dan zegt dat wel wat.)
Kudus?

Verwijderd

Die was ik eventjes vergeten, ja. :)

Kudus zou ik ook wel fijn vinden in plaats van Alireza. :9~

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
[...]

Als spelers geen Ajax stempel hebben op hun paspoort, dan zijn ze meteen een paar klassen slechter, dat weet iedereen nou toch wel?

Zoveel spelers bij Feyenoord die al 2 seizoenen nu fantastisch presteren, maar alles word op het conto van Slot gegooid en de spelers zelf zijn maar middelmatig.

Maar, als een talent van Ajax 1 goede bal geeft tegen FC Volendam dan is het opeens de nieuwe Bergkamp/Sneijder.
(Ook al is De Ligt het enige Ajax talent wat het echt heeft gemaakt in de afgelopen 10 jaar.)

Dat is vooral stemmingmakerij uit de media, maar wat moet je daar mee doen. Zo te zien kan niet kan niet iedereen daar even goed mee omgaan. Lekker laten lullen, de helft praat alleen maar om de kijkcijfers voor volgende week of uitzending weer te garanderen.

De Jong vergeet je nog even ;) En ook Botman is aardig bezig. Kluivert heb ik ook nog wel vertrouwen in en Onana staat ook gewoon in de basis bij Inter.

De enige speler die Feyenoord beter zou maken zou Kudus zijn, en misschien Timber, maar die is nu hopeloos uit vorm en het duo Hancko - Trauner doet 't heel erg goed.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:13:
[...]

Maar dat is voor Feyenoord/ PSV net zo (de traditionele top 3 zeg maar). Ik heb de afgelopen jaren over Ajax wel eens iets gehoord over een 'tussenjaar' zeg maar, wat is dan een tussenjaar, als je gewoon weer 1 of 2 moet zijn voor Ajax, wat dus exact hetzelfde is als andere jaren?
Vol voor de winst gaan/ willen winnen is i.m.o. wat anders dan realistisch blijven.
Sorry maar een tussenjaar is onzin. Ajax heeft de middelen, de organisatie en de missie om geen tussenjaar te hoeven hebben. Dat het daar nu op uitloopt is een bestuursfout, niet een gebrek aan middelen.

En nee, als ik naar de tekst bij over PSV kijk op hun website:
PSV wil ieder jaar een serieuze gegadigde zijn voor het kampioenschap van Nederland, heeft UEFA Champions League-ambities en streeft naar een topsportklimaat met professionaliteit op en rond het veld.
of
Door altijd voor de winst te gaan, met aanvallend en creatief voetbal, vermaken we onze fans en inspireren we jonge voetballers.
Hierbij willen we jaar in jaar uit gaan voor de nationale prijzen en UEFA Champions League voetbal spelen om het bereik van onze voetbalfilosofie zo ver als mogelijk te laten reiken. Vanwege de financiële, en daardoor indirect de sportieve kloof tussen Nederland en de Europese topcompetities, zijn wij niet bij machte om de meest gelouterde toppers aan te trekken. Daarom maken we gebruik van onze eigen krachten en gaan we inventief om met de omstandigheden.
Daar spreekt wat mij betreft toch echt een andere ambitie uit.
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:57:
[...]

Zolang Ajax en PSV minimaal 3e wordt hebben ze EL. Of ze de beker nu winnen of niet, doordat de andere bekerfinalist de voorronde CL dan al heeft. Dan wordt plek 3 gegarandeerd EL.
Zolang Ajax en PSV beide in de top 3 staan toch? Als Ajax 4e wordt én de beker niet wint wordt het Conference League voorrondes voor Ajax toch?

Verwijderd

JanW schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:39:
[...]

Dat is vooral stemmingmakerij uit de media, maar wat moet je daar mee doen. Zo te zien kan niet kan niet iedereen daar even goed mee omgaan. Lekker laten lullen, de helft praat alleen maar om de kijkcijfers voor volgende week of uitzending weer te garanderen.

De Jong vergeet je nog even ;) En ook Botman is aardig bezig. Kluivert heb ik ook nog wel vertrouwen in en Onana staat ook gewoon in de basis bij Inter.

De enige speler die Feyenoord beter zou maken zou Kudus zijn, en misschien Timber, maar die is nu hopeloos uit vorm en het duo Hancko - Trauner doet 't heel erg goed.
De Jong is in 2015/2016 bij Willem 2 weg geplukt om een jaar later bij het eerste aan te sluiten.
Geen Ajax talent / jeugd product.
Onana zelfde verhaal maar dan bij Barca vandaan.

Kluivert en Botman zijn inderdaad lekker bezig, maar uiteraard ook nog wel van de top vandaan.
De Ligt is het enige echte Ajax product wat het in de laatste 10 jaar echt heeft gemaakt.

En, dat is wel eens anders geweest, toch?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JanW schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:39:
[...]

Dat en je bent afhankelijk welke wedstrijd de analist toevallig heeft gezien. Want op basis van data of wat onderzoek een oordeel vormen is er niet bij. Je bent zo goed als het laatste beeld van de analist gezien heeft. En als de analist in kwestie 3 wedstrijden op rij een wedstrijd van pak-em-beet PSV heeft gezien dan bestaan er bijwijze van spreken geen andere spelers meer.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11 22:12

snmght

imho dan he

[...]

Berghuis, Kudus en Alvarez.

Ik denk dat Hartman, Geertruida, Kokcu en Gimenez basis zouden staan in Ajax 1 t.o.v. wat er nu staat. Leuk is anders. :-(

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Wieffer? Nee. Ik heb liever Alvarez bij Ajax. Die heeft op topniveau (CL eindfase) bewezen mee te kunnen, Wieffer komt net kijken. Of ie dat niveau kan halen? Hopelijk, zou goed voor NL zijn, maar geen idee nog.
Bijlow? Nee, te vaak stuk. Ik acht Benitez hoger dan hem en Rulli gelijkwaardig.
Hartman? Die linksback van AZ, Kerkez. Speelt ook prima en een stuk minder 'liability' met vroege onnodige gele kaarten.
Gimenez? Pavlidis presteert gelijkwaardig.

• toolkist
  • Niet online
Timber 100% ipv Trauner. Als ie in een draaiend team zit en zich dus op z'n eigen positie kan richten ipv links rechts en voor hem gaten te moeten dichten. Oftewel de Timber van vorig jaar.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:25:
[...]

Wieffer? Nee. Ik heb liever Alvarez bij Ajax. Die heeft op topniveau (CL eindfase) bewezen mee te kunnen, Wieffer komt net kijken. Of ie dat niveau kan halen? Hopelijk, zou goed voor NL zijn, maar geen idee nog.
Bijlow? Nee, te vaak stuk. Ik acht Benitez hoger dan hem en Rulli gelijkwaardig.
Hartman? Die linksback van AZ, Kerkez. Speelt ook prima en een stuk minder 'liability' met vroege onnodige gele kaarten.
Het mooie van jouw post vind ik dat er spelers uit een groot deel van de (sub)top van NL in zit. Dat toont aan dat die (sub)top vrij breed is en dat er niet 1 ploeg enorm bovenuit steekt. Dat doet bij sommigen misschien pijn, maar betekent ook dat wij als land het nu wat beter voor elkaar hebben. Dat zorgt voor meer onderlinge strijd voor de kop van de Eredivisie en voor een betere basis voor Europese wedstrijden.

Zeker voor de Conference en Europa League is gebleken dat dat waardevol is.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:42:
Zolang Ajax en PSV beide in de top 3 staan toch? Als Ajax 4e wordt én de beker niet wint wordt het Conference League voorrondes voor Ajax toch?
Staat er toch ook? ;)
Er heeft heel even 'of' gestaan maar dat heb ik een tijdje geleden al aangepast

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:28:
[...]

Het mooie van jouw post vind ik dat er spelers uit een groot deel van de (sub)top van NL in zit. Dat toont aan dat die (sub)top vrij breed is en dat er niet 1 ploeg enorm bovenuit steekt. Dat doet bij sommigen misschien pijn, maar betekent ook dat wij als land het nu wat beter voor elkaar hebben. Dat zorgt voor meer onderlinge strijd voor de kop van de Eredivisie en voor een betere basis voor Europese wedstrijden.

Zeker voor de Conference en Europa League is gebleken dat dat waardevol is.
Nu nog vaker tegen elkaar spelen ipv tegen de Fortuna's, Emmens, Cambuurs en Volendams van de huidige competitie. Dan gaan er pas echt stappen gezet worden naar een structureel hoger niveau.

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:33:
[...]

Nu nog vaker tegen elkaar spelen ipv tegen de Fortuna's, Emmens, Cambuurs en Volendams van de huidige competitie. Dan gaan er pas echt stappen gezet worden naar een structureel hoger niveau.
Dan kom je uit op een soort play-off systeem zoals in België, ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten. Met een straatlengte voorsprong kampioen worden en dan toch geen kampioen omdat je toevallig even 2 wedstrijden een offday hebt.

Met de drukte van het schema lijkt me er ook geen ruimte voor een 2e bekertoernooi of iets.

WoT stats

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 01:56
Typhone schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:52:
[...]

Ik hap even ;) Op basis waarvan is dat misplaatst dan?
Niet vorig seizoen, niet het seizoen daarvoor, niet daarvoor, niet daarvoor en niet daarvoor.
Omdat je aan het begin van het seizoen niet kan zeggen wie er aan het einde van de rit bovenaan staat? Omdat het wel heel duidelijk is dat we dit jaar helemaal niet de beste zijn?
Begrijp me goed hoor, ik doe net zo hard mee. Zeker in de jaren dat ik nog in NL woonde en seizoenskaart ben Ajax had :) WZAWZDB

Met transfers is het toch vaak koffiedik kijken, zeker in de categorie waarin wij kunnen kopen. Ja, als je een Ronaldo haalt dan koop je 20+ doelpunten (mits die fit blijft) maar dat is niet echt de categorie waar wij kunnen shoppen :D

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Napo
  • Niet online
Chief schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:37:
[...]

Ja, als je een Ronaldo haalt dan koop je 20+ doelpunten (mits die fit blijft) maar dat is niet echt de categorie waar wij kunnen shoppen :D
Deze Ronaldo moet wel haalbaar zijn

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:35:
[...]

Dan kom je uit op een soort play-off systeem zoals in België, ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten. Met een straatlengte voorsprong kampioen worden en dan toch geen kampioen omdat je toevallig even 2 wedstrijden een offday hebt.

Met de drukte van het schema lijkt me er ook geen ruimte voor een 2e bekertoernooi of iets.
Neenee geen play off systeem, een kleinere Eredivisie en dan 2 KKD's eronder.
Dat zou mijn ideaalbeeld zijn.
Geen MVV-Telstar meer in de KKD, want wie zit daar nou op te wachten, maar meer 'regionale' wedstrijden.

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:48:
[...]

Neenee geen play off systeem, een kleinere Eredivisie en dan 2 KKD's eronder.
Dat zou mijn ideaalbeeld zijn.
Geen MVV-Telstar meer in de KKD, want wie zit daar nou op te wachten, maar meer 'regionale' wedstrijden.
Meer zoals het Duitse model dus? Met een Regionalliga Südwest bijvoorbeeld. Uiteraard een stuk meer compact in NL dan in DE, want een stuk kleiner land.

WoT stats

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:52
Zo ik ben een weekje van de radar en hoppa, Feyenoord wint, Ajax verliest.

De Coolsingel as we speak maar laten afstoffen en voorbereidingen treffen voor een kampioensfeest.

Erg benieuwd wie er als 2e uit de strijd komt, PSV dicht ik een grotere kans toe dan Ajax atm, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd aangezien beide ploegen waardeloos spelen atm.

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:50:
[...]

Meer zoals het Duitse model dus? Met een Regionalliga Südwest bijvoorbeeld. Uiteraard een stuk meer compact in NL dan in DE, want een stuk kleiner land.
Hoe ga je die opvullen? Het is nu al bijzonder lastig met het aantal BVO's die er zijn in NL. 34 stuks om specifiek te zijn. daar een eredivisie met 16 teams en 2 KKDs mee vullen gaat een uitdaging worden, zeker als het gezond moet blijven.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:11
Napo schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:00:
[...]

Hoe ga je die opvullen? Het is nu al bijzonder lastig met het aantal BVO's die er zijn in NL. 34 stuks om specifiek te zijn. daar een eredivisie met 16 teams en 2 KKDs mee vullen gaat een uitdaging worden, zeker als het gezond moet blijven.
Lijkt me ook dat je dan een soort NL Super League gaat krijgen, dat lijkt me ook niet echt de bedoeling en je kan wel zeggen wie zit op een MVV-Telstar te wachten, maar wie zit er op regionale matches te wachten als het niveau dan nog verder aftakelt? Denk dat dat ook wel tegenvalt.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:00:
[...]

Hoezo 16 teams in de Eredivisie? 12 is meer dan genoeg.
Dan heb je nog genoeg Jong teams die in de KKD mee willen draaien (Feyenoord, AZ om er maar 2 te noemen) om 2 KKD's te vullen.
Of je mikt die eruit en hebt 12 teams in de Eredivisie en 2x 12 in de KKD. In de KKD is genoeg ruimte om vaker te spelen, krijgen ze ook nog eens meer centen binnen aangezien ze meer spelen.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:02:
[...]

Lijkt me ook dat je dan een soort NL Super League gaat krijgen, dat lijkt me ook niet echt de bedoeling en je kan wel zeggen wie zit op een MVV-Telstar te wachten, maar wie zit er op regionale matches te wachten als het niveau dan nog verder aftakelt? Denk dat dat ook wel tegenvalt.
Waarom zou het niveau verder aftakelen?

• Snowdog
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:13:
[...]

Waarom zou het niveau verder aftakelen?
Ik denk gewoon dat er op regionaal niveau weinig animo voor is als ze niet tegen de grote ploegen spelen en er nog minder geld beschikbaar is en alles naar de top zal stromen. Dat is nu natuurlijk al wel het geval, maar vrees dat het dan nog erger zal zijn waardoor de kloof zal toenemen.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:12:
[...]

Hoezo 16 teams in de Eredivisie? 12 is meer dan genoeg.
Hoe zie je de voetbalkalender voor je dan? Je gaat niet 4x tegen elke tegenstander kunnen spelen, succes met het vinden van nog 10 extra speelrondes. 2x tegen elke tegenstander geeft vrij veel ruimte in de kalender, dan zie ik toch liever 16 teams, wel meer ruimte in de kalender.
Dan heb je nog genoeg Jong teams die in de KKD mee willen draaien (Feyenoord, AZ om er maar 2 te noemen) om 2 KKD's te vullen.
Jong teams genieten niet de voorkeur, zeker niet in de huidige opzet waar ze niet met enigszins vastgestelde selecties werken.
Of je mikt die eruit en hebt 12 teams in de Eredivisie en 2x 12 in de KKD. In de KKD is genoeg ruimte om vaker te spelen, krijgen ze ook nog eens meer centen binnen aangezien ze meer spelen.
Hoe ga je dat verdelen? Wie komt in de KKD.a en wie in de KKD.b? Hoe ga je dat afvangen met promotie/degradatie? Waarom denk je dat er meer inkomsten zullen zijn? Het is nou al niet zo dat het financieel zo geweldig is in de KKD. AZ (no.4) zijn begroting is groter dan de gehele KKD samen, er gaat niet magischerwijs meer geld vrijkomen, zeker niet voor 8 extra wedstrijden.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
[...]

Ik hoop dat Bijlow nu eens heel blijft, die heeft echt wel veel potentieel in mijn ogen. Voor Wieffer vind ik hem voetballend beter dan Alvarez, maar die moet nu nog veel op inzet compenseren, dat al goed staan beheerst Alvarez beter. Beiden hebben hun voors en tegens.
Kerkez doet het nu ook leuk, maar komt ook net kijken, net als Hartman. Is koffiedik kijken i.m.o en Kerkez was in de mindere periode van AZ ook een stuk minder. Nu heeft Feyenoord geen mindere periode gehad, maar i.m.o. zijn deze jongens redelijk gelijkwaardig.
Tussen Gimenez en Pavlidis, daar vind ik Gimenez die 2 jaar jonger is, 22 versus 24 (toegegeven ik dacht dat Pavlidis al ouder was) wat gehaaider in zijn acties, maar die ontlopen elkaar momenteel denk ik niet veel.Al mag daarbij aangemerkt worden dat Pavlidis al een tijdje geaard is en het gehele seizoen al hele wedstrijden speelt en Gimenez pas de 2e seizoenshelft. Maargoed zo zal iedereen zijn voorkeur hebben voor bepaalde spelers.

Verwijderd

[...]

Volgens mij zijn alle spelers die je noemt van de subtoppers een stuk ouder dan de Feyenoord spelers. Beetje appels met peren vergelijken, aangezien de Feyenoord spelers nog beter kunnen worden.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 17:03:
[...]

Volgens mij zijn alle spelers die je noemt van de subtoppers een stuk ouder dan de Feyenoord spelers. Beetje appels met peren vergelijken, aangezien de Feyenoord spelers nog beter kunnen worden.
Valt volgens mij nogal mee hoor, Kerkez is 2 jaar jonger dan Hartman, Pavlidis is 2 jaar ouder dan Gimenez. Alvarez is 2 jaar ouder dan Wieffer.
Alleen bij de keepers is Bijlow verreweg de jongste.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 17:03:
[...]

Het ging om wie je het liefst in het elftal hebt. Niet wie het jongst/meest talentvol is. Hartman bijvoorbeeld kan ook zomaar vd Wiel/van Rhijn 3.0 worden, geen idee. Wieffer leek tegen Roma te tonen dat z'n handelingssnelheid nog wel wat omhoog moet zodra het niveau van de wedstrijd hoger is. Wellicht een kwestie van wennen door vaker dat soort wedstrijden te spelen, wellicht kan ie niet beter. Tijd zal het tonen

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar is nu de youth league finale live op ziggo. Jong AZ dus, tegen volgens mij Jong Dinamo Zagreb

Efir: hajduk split dus.

Die ff een hele tribune vol supporters mee hebben. Stadion verder helemaal leeg lijkt het

[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 24-04-2023 18:00 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kan ik als (vrij) neutrale voetbal liefhebber een wedstrijd in elk willekeurig stadion in Nederland bezoeken?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

OMX2000

By any means necessary...

Mog schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:03:
Kan ik als (vrij) neutrale voetbal liefhebber een wedstrijd in elk willekeurig stadion in Nederland bezoeken?
Waarom niet, maar voor sommige wedstrijden is het nogal lastig om aan kaarten te komen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:27:
[...]

Waarom niet, maar voor sommige wedstrijden is het nogal lastig om aan kaarten te komen.
Volgens mij heb je toch een clubcard nodig op zn minst?

• Napo
  • Niet online
Mog schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:03:
It depends, voor sommige wedstrijden heb je een clubkaart nodig. Bijvoorbeeld voor risicowedstrijden, dan wordt het al lastiger omdat je ook maar één clubkaart mag hebben.

Verwijderd

Clubkaarten bestaan volgens mij niet meer.

• krissie100
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:44:
Bij AZ nog wel in ieder geval

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:31:
[...]

Volgens mij heb je toch een clubcard nodig op zn minst?
Nee. Bij Emmen en Groningen bijv. is een simpele online registratie zonder poespas voldoende.

(Thuiswedstrijden)

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-04-2023 19:24 ]

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Hartman moest na paar goede potjes volgens de media ook meteen in Oranje. Als het aan de media lag hadden we een top Oranje die alle bekers zou pakken ;)

• T-MOB
  • Laatst online: 14:12
Vos schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:20:
[...]

Nee. Bij Emmen en Groningen bijv. is een simpele online registratie zonder poespas voldoende.
Twente dito. Alleen voor uitwedstrijden heb je een clubcard nodig.

Regeren is vooruitschuiven

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 24 april 2023 @ 17:58:
Blijkbaar is nu de youth league finale live op ziggo. Jong AZ dus, tegen volgens mij Jong Dinamo Zagreb

Efir: hajduk split dus.

Die ff een hele tribune vol supporters mee hebben. Stadion verder helemaal leeg lijkt het
Hajduk 'de zaag' Split. Hadden al minstens 2x rood moeten hebben.

2-0, keurig!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:05
Prima goal hoor van Poku!

Twente komt eraan!

• krissie100
Heerlijk hoor! Volledig terecht!

• JoteW
Geweldig, heerlijke speler die Poku

Twente komt eraan!

• krissie100
Wow!

• JoteW
Meerdink, hij mag er wel heeeeel makkelijk doorlopen. De afronding is echter gewoon geweldig!

Twente komt eraan!

• Vos

Vos

AFCA

4-0 poh!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:44:
Die bestaan zeker nog wel, en heb je bij vrijwel elke club voor bepaalde (risico) wedstrijden nodig als je geen SC hebt.
Clubkaart c.q registratie bij de club zodat je niet bij meerdere clubs kunt inschrijven.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 24-04-2023 19:36 ]

• krissie100
Niet normaal dit!

• JoteW
Dat is nog eens overtuigend afronden van Mexx Meerdink.

Twente komt eraan!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:02

Quad

Doof

JoteW schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:36:
Dat is nog eens overtuigend afronden van Mexx Meerdink.
Zag de filmpjes voorbij komen, knap meenemen en dan rammen. Goed gespeeld.

Mooi toernooiwinst ook, flinke clubs verslagen, Barca, Real Madrid, Sporting en Frankfurt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Typhone
  • Laatst online: 12:18

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:22:
[...]

Hartman moest na paar goede potjes volgens de media ook meteen in Oranje. Als het aan de media lag hadden we een top Oranje die alle bekers zou pakken ;)
Gaat vrolijk door met de NOS Podcast vandaag.
Die hoopten dat Wieffer nog een jaartje bleef.
Kijken we allemaal even mee naar Mazraoui en Gravenberch?
Zo gaat het de laatste jaren constant met de NL 'top'.
Het NL elftal wordt er in elk geval niet sterker op.

Hier werd een paar weken terug nog Giménez voor 60 miljoen te koop gezet.
Haha op basis van wat was dat? Laat die nou eerst maar eens langere tijd presteren en onmisbaar zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 24-04-2023 20:43 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Napo schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:31:
[...]

It depends, voor sommige wedstrijden heb je een clubkaart nodig. Bijvoorbeeld voor risicowedstrijden, dan wordt het al lastiger omdat je ook maar één clubkaart mag hebben.
Ik heb een AZ Clubkaart. Maar de wedstrijd zelf maakt niet uit. Het lijkt me mooi om ooit alle stadions mee te maken met mijn zoontje.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Mog schreef op maandag 24 april 2023 @ 23:11:
[...]

Ik heb een AZ Clubkaart. Maar de wedstrijd zelf maakt niet uit. Het lijkt me mooi om ooit alle stadions mee te maken met mijn zoontje.
Dan zou ik als eerste even een uitstapje buiten de deur maken en kijken of je in Londen de halve finale tegen West Ham bij kunt wonen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:43:
[...]

De Jong is in 2015/2016 bij Willem 2 weg geplukt om een jaar later bij het eerste aan te sluiten.
Geen Ajax talent / jeugd product.
Onana zelfde verhaal maar dan bij Barca vandaan.

Kluivert en Botman zijn inderdaad lekker bezig, maar uiteraard ook nog wel van de top vandaan.
De Ligt is het enige echte Ajax product wat het in de laatste 10 jaar echt heeft gemaakt.

En, dat is wel eens anders geweest, toch?
Dat hangt dan af van je definitie van Ajax-talent (of club-talent). De Jong en Onana vind ik beide Ajax-talenten, jij niet. Kan. Verschil van inzicht. Veltman trouwens nog helemaal vergeten te noemen :D Die jongen doet 't toch ook niet onaardig bij Brighton en had bijna de finale van de FA cup bereikt en staat mooi achtste in de PL.

Of 't wel eens anders is geweest? Volgens mij niet. 20 jaar geleden braken Sneijder, De Jong en VD Vaart door, maar dat was 't ook wel. Heitinga destijds kan je 't zelfde van zeggen als Veltman. Later kwamen Vertonghen, Aldeweireld en Eriksen, maar meer ook niet. Wat er nu lijkt te gebeuren is dat de talentvolle spelers net de verkeerde keuzes maken. Gravenbergh naar Bayern, Kluivert naar Roma, Brobbey naar Leipzig (waar ie mooi had moeten blijven :( ). Of ze worden al op jongere leeftijd weggeplukt om in de jeugdopleiding van een meer vermogende club te gaan spelen. Om er vervolgens niks meer van te horen.

• toolkist
  • Niet online
Brobbey komt wel goed, zodra ie in een team komt te spelen wat wel weer gewoon draait.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:31

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wat geweldig van AZ zeg.

• toolkist
  • Niet online
'Ajax kijkt naar komst van Duitse trainer'
Hoorde Genee het gisteren al zeggen, dat ie dat in het stadion had gehoord onlangs.
Ben dan alleen wel benieuwd wie.
Veel verder dan Low (kansloos?), Ragnick (doet nu Oostenrijk), Hasnhutl (Oostenrijker, klinkt als Duits), Falke (Monchengladbach) en Nagelsman (yeah right) kom ik eigenlijk niet qua trainers waarvan ik denk dat ze zich op richten. Of zouden ze toch voor Roger Schmidt gaan? :D

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 16:32
toolkist schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:11:
[...]

Hoorde Genee het gisteren al zeggen, dat ie dat in het stadion had gehoord onlangs.
Veel verder dan Low (kansloos?), Ragnick (doet nu Oostenrijk), Hasnhutl (Oostenrijker, klinkt als Duits), Falke (Monchengladbach) en Nagelsman (yeah right) kom ik eigenlijk niet qua trainers waarvan ik denk dat ze zich op richten. Of zouden ze toch voor Roger Schmidt gaan? :D
Ik gok op Arne Schlott :+

• Snowdog
[...]

Die laatste zou wel humor zijn, jammer dat hij onlangs zijn contract heeft verlengd bij Benfica, maar aangezien het daar ook wat minder gaat sinds dat moment, wie weet :P
Zou het hem wel gunnen om een paar landskampioenschappen te pakken, zelfs met Ajax.

Anyway, gaat natuurlijk niet gebeuren, maar eh... Van die lijst, denk dat niemand echt waarschijnlijk is. En of je Low zou moeten willen? Dat weet ik ook niet echt.

Snap niet dat ze niet gewoon voor Bosz gaan, bewezen trainer, je weet wat je krijgt... Misschien wel wat extra tegengoals, maar die krijgt die gasten iig wel aan het voetballen en leuk spel. Lijkt me echt een eenvoudige en goede oplossing, mjah, wie ben ik...

[ Voor 12% gewijzigd door Snowdog op 25-04-2023 11:51 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:39
Low lijkt me echt geen geweldige kandidaat. Nagelsman lijkt me wreed, maar is natuurlijk wel erg jong. Geloof niet dat een Bergwijn en Brobbey daar onder indruk van zijn. Je zou haast van Gaal weer willen zien. Die man kan goed omgaan met deze jongens. Maar ik snap ook dat hij niet eens gevraagd zal worden. Denk wel dat ze op zoek mogen naar een ervaren trainer die duidelijk de baas is.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Duitse trainer" kan natuurlijk ook slaan op een trainer die op dit moment in Duitsland actief is. Een interpretatiefoutje is immers snel gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2023 12:00 ]

• Snowdog
Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:58:
"Duitse trainer" kan natuurlijk ook slaan op een trainer die op dit moment in Duitsland actief is. Een interpretatiefoutje is immers snel gemaakt.
Nouja, dat is in het land der vertalers wel een enorme fout. Wil niet zeggen dat het niet voorkomt, zeker nu alle media al het nieuws zo snel mogelijk naar buiten willen brengen, maar zou dat niet een foutje noemen of als het echt puur interpretatie is, geen idee waar dit nieuws vandaan komt, dan is het wel een ... onduidelijke uitspraak waarover ze wel even opheldering hadden kunnen vragen alvorens er wat over te schrijven.

Anyway, we zien het wel. Denk zelf (zoals ook in mn vorige post al aangegeven) dat Bosz gewoon de ideale kandidaat is, snap echt niet dat ze niet voor de eenvoudige en logische oplossing kiezen.

[ Voor 30% gewijzigd door Snowdog op 25-04-2023 12:12 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:08:
[...]
geen idee waar dit nieuws vandaan komt (...)
Uit de post van toolkist: toolkist in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023"
-Een onbekende quote;
-Wilfred Genee heeft het "gehoord in het stadion".

Dat is voorlopig onze bron waarop de speculaties hierboven gebaseerd zijn ;)

• Snowdog
Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:14:
[...]

Uit de post van toolkist: toolkist in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023"
-Een onbekende quote;

Aaah, ok, dacht dat het een officiële uitspraak was, dit lijkt me een beetje non-nieuws, maar we gaan het zien in de komende maanden. Mag voor de Ajax-aanhangers hopen dat Heitinga iig wel gaat worden vervangen. Zou zelf ook het liefst zien dat PSV een nieuwe coach aanstelt... Maar goed, dat zit er waarschijnlijk niet in als Ruud 2e weet te worden.

• toolkist
  • Niet online
[...]

-Een onbekende quote;

Yup Genee vertelde het gisteravond in 1 van die voetbalblabla programma's die per ongeluk aanstond. Dus daar hoorde ik het van.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Niks "per ongeluk". Jij vindt VI Vandaag en VI Inside gewoon heel erg leuk en daar is helemaal niks mis mee ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

-Een onbekende quote;

Afbeeldingslocatie: https://www.ahealthylife.nl/wp-content/uploads/2020/12/Speculaas_voedingswaarde.jpg

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Bevestiging hier, mijn buurman is Ajax-fan, en die zei precies hetzelfde.
Dus het lijkt me wel betrouwbaar nieuws. :+

Verschrikkelijk programma is het geworden overigens (beide VI's), vond het vroeger nog wel leuk, maar nu is het een RTL Boulevard 2.0 geworden.

[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 25-04-2023 13:11 ]

Verwijderd

HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:10:
[...]

Bevestiging hier, mijn buurman is Ajax-fan, en die zei precies hetzelfde.
Dus het lijkt me wel betrouwbaar nieuws. :+

Verschrikkelijk programma is het geworden overigens (beide VI's), vond het vroeger nog wel leuk, maar nu is het een RTL Boulevard 2.0 geworden.
Helaas is er geen 1 echte objectieve/normale voetbal talkshow meer.

VI? Daar praten ze alleen maar nonsens en gaat het van sterk verhaal naar sterk verhaal.
Nee, deze heren neem ik al jaren niet serieus meer.

Studio Voetbal? Alhoewel ik het wel iets beter vind geworden na het vertrek van Van Gelder, en vooral na het vertrek van Autocue Egbers.
Is het nog steeds erg pro-Ajax wat daar zit, maar gelukkig niet zo erg als bij

Rondo.
Gisteren ook weer gekeken.
1 uur, waarover het zo'n 40 minuten over Ajax ging, 5 minuten over PSV, 3 minuten over Feyenoord en nog een paar minuten over Ten Hag en Napoli.
Gullit de enige die echt complimenteus naar Feyenoord toe is, maar die andere die daar zitten? Je ziet dat ze het pijn doet om ook maar 1 positief woord over Feyenoord te spreken.

Begrijp me niet verkeerd, talkshows en presentatoren zullen altijd hun voorkeuren hebben, en dat is prima.
Maar het zou wel leuk zijn als er een voetbal/sport talkshow komt waarbij de voorkeuren een beetje goed verdeeld zijn aan tafel.

Als je een Van Basten aan tafel heb, bijvoorbeeld... die niets met Feyenoord heeft.
Zet dan niet ook een Waterreus erbij die ook een afkeur tegen Feyenoord heeft.
Komt de discussie niet ten goede.

Voetbalpraat hebben we ook nog, maar daar ligt het er echt aan wie er aan tafel zit.
Als ik al een Leo Driessen, Van Gangelen of Milan van Dongen(Genee Jr.) zie zitten, dan schakel ik snel verder.

• Spoorman
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22-05-2023
https://www.nu.nl/voetbal...eerde-weg-ingeslagen.html
De leegloop gaat door bij Ajax. Vraag me echt af wanneer v/d Sar zijn biezen pakt. Het lijkt wel alsof hij zelf helemaal niet door heeft dat deze ellende (groten)deels door hem komt.
Die nieuwe TD zal zich ook nog wel even achter de oren krabben. Ajax zit straks met;
- Leeggelopen personeelsbestand;
- 3e of 4e plaats, dus Europa of zelfs Conf. League;
- Een selectie wat volledig op de schop moet;
- Spelen geen CL dus echte toppers zullen niet warm lopen voor een transfer;
- Een coach die eigenlijk (nog) te licht is;
- Een RvC vol met voetbal leken.
- Etc.

• Snowdog
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:01:
[...]

VI? Daar praten ze alleen maar nonsens en gaat het van sterk verhaal naar sterk verhaal.

Studio Voetbal? Alhoewel ik het wel iets beter vind geworden na het vertrek van Van Gelder, en vooral na het vertrek van Autocue Egbers.

Rondo.
1 uur, waarover het zo'n 40 minuten over Ajax ging, 5 minuten over PSV, 3 minuten over Feyenoord en nog een paar minuten over Ten Hag en Napoli.
Gullit de enige die echt complimenteus naar Feyenoord toe is, maar die andere die daar zitten? Je ziet dat ze het pijn doet om ook maar 1 positief woord over Feyenoord te spreken.

Begrijp me niet verkeerd, talkshows en presentatoren zullen altijd hun voorkeuren hebben, en dat is prima.
Maar het zou wel leuk zijn als er een voetbal/sport talkshow komt waarbij de voorkeuren een beetje goed verdeeld zijn aan tafel.

Als je een Van Basten aan tafel heb, bijvoorbeeld... die niets met Feyenoord heeft.

Voetbalpraat hebben we ook nog, maar daar ligt het er echt aan wie er aan tafel zit.
Als ik al een Leo Driessen, Van Gangelen of Milan van Dongen(Genee Jr.) zie zitten, dan schakel ik snel verder.
Naja, de focus op Ajax hebben alle voetbalprogramma's wel. Helaas de meest populaire club, de rest is een beetje bijzaak. Beetje net als hier, doen wat populair is scoort en ze hebben die kijkcijfers toch nodig.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Vrij onwerkelijk, zo'n Coronawedstrijd nu. Voelt weer als 2021 :p

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Iedereen is aan het werk op dit tijdstip, er zit helemaal niemand op de tribune.

:+

• ParaDroid2
  • Nu online
Ik mis de band met supportersgeluiden..

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:01:
[...]

Rondo.

Het erge van Rondo is dat ze elkaar erg goed vinden en complimenten aan elkaar uitdelen.
Je kunt het zien als een soort DWDD, echt om misselijk van te worden. Vooral als die Mulders er zitten. :r

Dat andere praatprogramma van Ziggo vind ik nog erger, vind Bas (geen idee hoe hij heet verder) een goede presentator, maar dit programma is zo druk en ongemakkelijk om te kijken. Bij SBS/RTL was het al heel lang gecancelled.

Als ik al een Leo Driessen, Van Gangelen of Milan van Dongen(Genee Jr.) zie zitten, dan schakel ik snel verder. - Same, alleen vind ik JJ niet zo slecht, maar hij vindt zichzelf erg goed, dat is wel grappig. :D

Helemaal eens, geen enkel goed voetbalprogramma meer, kijk liever naar Match of the Day, dan de Eredivisie samenvattingen. Die vragen van Joep Schreurder zijn echt killing.

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:05:
Iedereen is aan het werk op dit tijdstip, er zit helemaal niemand op de tribune.

:+
Ik heb in de middag vrij.. helemaal vergeten. :X

• T-MOB
  • Laatst online: 14:12
Snowdog schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:08:
[...]
Nouja, dat is in het land der vertalers wel een enorme fout. Wil niet zeggen dat het niet voorkomt, zeker nu alle media al het nieuws zo snel mogelijk naar buiten willen brengen, maar zou dat niet een foutje noemen of als het echt puur interpretatie is, geen idee waar dit nieuws vandaan komt, dan is het wel een ... onduidelijke uitspraak waarover ze wel even opheldering hadden kunnen vragen alvorens er wat over te schrijven.
Hoeft helemaal geen "enorme fout" te zijn. Er wordt heel veel nieuws van elkaar overgenomen. En als je niet te letterlijk wil overschrijven is het maar een kleine stap van "een trainer uit Duitsland" naar 'een Duitse trainer". Maar goed, (transfer)nieuws over trainers neem ik altijd met 3 kuub zout. Alleen als het volste vertrouwen in een coach wordt uitgeproken weet je doorgaans wat er aan de hand is.

Regeren is vooruitschuiven

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Nou, in ieder geval een keer geen tegendoelpunt voor rust.

• ParaDroid2
  • Nu online
Dit voelt ook wel als een typische 0-0 wedstrijd (specialiteit van het huis voor NEC). Hopelijk gebeurt er nog wat in de tweede helft.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:38:
Dit voelt ook wel als een typische 0-0 wedstrijd (specialiteit van het huis voor NEC). Hopelijk gebeurt er nog wat in de tweede helft.
Weest niet bevreesd , Groningen is altijd zo aardig om wat weg te geven.
Vooral keeper Verrips is vaak bijzonder gul

• ParaDroid2
  • Nu online
Maar Leeuwenburgh keept, dus als Verrips iets weggeeft zal het afgekeurd worden :+

• Harribo
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:45:
Maar Leeuwenburgh keept, dus als Verrips iets weggeeft zal het afgekeurd worden :+
Die is normaal gesproken nóg erger.

• ParaDroid2
  • Nu online
NEC wil ook bepaald niet scoren lijkt het.

• Harribo
Kijk daar is het Groningse kadootje alweer

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:43:
[...]
Groningen is altijd zo aardig om wat weg te geven.
Je hebt een goede vooruitziende blik :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hij was op het randje hoor, had ook zomaar een vrij trap randje 16 kunnen zijn.

• ParaDroid2
  • Nu online
Had ook gedacht dat het een vrije trap zou zijn. Nou ja, Groningen gaat degraderen, dat is al even duidelijk en nu is het officieus. 11 punten (of 10 punten) goedmaken is niet te doen.

• HollowGamer
  • Niet online
Misschien is het voor GRO een zege dat er geen publiek is..

• Harribo
Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:21:
[...]

Je hebt een goede vooruitziende blik :)
:)

Gaat het hele seizoen al zo. Zelf geen kansen afmaken en er 1 of 2 knullig weg geven.

Het is niet anders.
Enige waar ik mij nog wel over verbaas is dat suslov er steeds in staat. Doet aan schijn verdedigen,schijn aanvallen,jankt om het minste of geringste en grossiert in domme overtredingen

• Harribo
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:23:
Misschien is het voor GRO een zege dat er geen publiek is..
Zegen voor het publiek bedoel je

• fps

fps

Weer verloren. Het is jammer dat de volgende ronde pas over twee weekenden is. Ik was liever komend weekend al gedegradeerd. Dan is dit nachtmerrieseizoen eindelijk definitief voorbij en kan de seizoenkaart eindelijk verlengd worden.

• Harribo
Nec voetbalde heel slecht eigenlijk, gaf zo maar wat mogelijkheden weg. Zegt genoeg over dit Groningen dat ze het niet kunnen afmaken

• ParaDroid2
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:26:
[...]

:)

Gaat het hele seizoen al zo. Zelf geen kansen afmaken en er 1 of 2 knullig weg geven.

Het is niet anders.
Enige waar ik mij nog wel over verbaas is dat suslov er steeds in staat. Doet aan schijn verdedigen,schijn aanvallen,jankt om het minste of geringste en grossiert in domme overtredingen
Tja. Je kan wel dissonanten eruit gaan halen, maar het is niet alsof de alternatieven wel leveren, nietwaar? Ondertussen zijn Pelupessy, Dankerlui o.a. al vervangen, maar het loopt nog steeds voor geen meter.
Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:28:
Nec voetbalde heel slecht eigenlijk, gaf zo maar wat mogelijkheden weg. Zegt genoeg over dit Groningen dat ze het niet kunnen afmaken
Het zegt inderdaad ook wel wat dat dit NEC mogelijk de play-offs in gaat. Die hebben eigenlijk ook helemaal geen bijzondere ploeg, maar als Groningen en mijn Vitesse op hun gat liggen en Heerenveen het zoals standaard weer laat liggen, krijg je dus dit soort matige ploegen in de play-offs.

[ Voor 29% gewijzigd door ParaDroid2 op 25-04-2023 16:30 ]

• Harribo
ParaDroid2 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:29:
[...]

Tja. Je kan wel dissonanten eruit gaan halen, maar het is niet alsof de alternatieven wel leveren, nietwaar? Ondertussen zijn Pelupessy, Dankerlui o.a. al vervangen, maar het loopt nog steeds voor geen meter.
Ja afgezien van suslov zijn alle dissonanten er gelukkig al uit. Alleen suslov nog.

Het is gewoon niet goed genoeg bij Groningen, dat is wel duidelijk.

Wat mij ook opvalt...nec tikt een paar keer leuk er door heen. Iedereen weet dan waar hij op welk moment moet lopen.
Dat soort automatismen zie ik tegenwoordig niet meer bij Groningen.
Dat zegt dus dat er ook geen idee achter zit? Iedere speler doet maar wat lijkt het
Ik weet niet wat de oorzaak is maar het valt me wel op.

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:26:
[...]

Zegen voor het publiek bedoel je
Ja, ik bedoel het ook dat spelers/trainer niet de woede van het publiek hoeven mee te maken.

Ik zou als supporter inderdaad erg boos zijn, want erg veel is het niet.

• ParaDroid2
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:33:
[...]

Ja afgezien van suslov zijn alle dissonanten er gelukkig al uit. Alleen suslov nog.

Het is gewoon niet goed genoeg bij Groningen, dat is wel duidelijk.

Wat mij ook opvalt...nec tikt een paar keer leuk er door heen. Iedereen weet dan waar hij op welk moment moet lopen.
Dat soort automatismen zie ik tegenwoordig niet meer bij Groningen.
Dat zegt dus dat er ook geen idee achter zit? Iedere speler doet maar wat lijkt het
Het viel mij op een bepaald moment aan het einde op dat iemand van Groningen inderdaad naar voren liep om een speler van NEC buitenspel te zetten, maar er stond nog iemand een stuk verder naar achteren. Resultaat was dat de speler van NEC alle ruimte kreeg om iets te gaan bedenken. Zo ontstond het penaltymoment natuurlijk ook een beetje, alleen was dat meer een collectief slaapmoment van de verdediging. Ach ja, jullie krijgen nog wel 3 punten cadeau van Vitesse verwacht ik ;)

• fps

fps

Harribo schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:33:
[...]
Het is geen team en volgens mij hebben ze handhaving een tijd geleden al opgegeven. De komende transferperiode komen er hopelijk weer wat andere spelers die niet gelijk zijn aan wat er al zit. Je wilt niet te lang bivakkeren in de KKD.

• toolkist
  • Niet online
Spoorman schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:12:
https://www.nu.nl/voetbal...eerde-weg-ingeslagen.html
De leegloop gaat door bij Ajax. Vraag me echt af wanneer v/d Sar zijn biezen pakt. Het lijkt wel alsof hij zelf helemaal niet door heeft dat deze ellende (groten)deels door hem komt.
Die nieuwe TD zal zich ook nog wel even achter de oren krabben. Ajax zit straks met;
- Leeggelopen personeelsbestand;
- 3e of 4e plaats, dus Europa of zelfs Conf. League;
- Een selectie wat volledig op de schop moet;
- Spelen geen CL dus echte toppers zullen niet warm lopen voor een transfer;
- Een coach die eigenlijk (nog) te licht is;
- Een RvC vol met voetbal leken.
- Etc.
Dat Vanenburg gaat is jammer, maar als ik de reden lees waarom dan zit ik er echt niet mee.
Hij vindt dat Ajax zich nu te veel richting fysiek etc aan het richten is.
Het lijkt erop dat Vanenburg niet doorheeft dat je er tegenwoordig niet meer komt met technische spelers van 1.65 die je aan de kant blaast, en dat je gewoon technisch goed onderlegde atleten in je elftal moet hebben.
Dus meer focus daarop, met nog steeds een goede techniek, lijkt me alleen maar een goed plan.
Pagina: 1 ... 302 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023