HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:10:
[...]
Bevestiging hier, mijn buurman is Ajax-fan, en die zei precies hetzelfde.
Dus het lijkt me wel betrouwbaar nieuws.
Verschrikkelijk programma is het geworden overigens (beide VI's), vond het vroeger nog wel leuk, maar nu is het een RTL Boulevard 2.0 geworden.
Helaas is er geen 1 echte objectieve/normale voetbal talkshow meer.
VI? Daar praten ze alleen maar nonsens en gaat het van sterk verhaal naar sterk verhaal.
Nee, deze heren neem ik al jaren niet serieus meer.
Studio Voetbal? Alhoewel ik het wel iets beter vind geworden na het vertrek van Van Gelder, en vooral na het vertrek van Autocue Egbers.
Is het nog steeds erg pro-Ajax wat daar zit, maar gelukkig niet zo erg als bij
Rondo.
Gisteren ook weer gekeken.
1 uur, waarover het zo'n 40 minuten over Ajax ging, 5 minuten over PSV, 3 minuten over Feyenoord en nog een paar minuten over Ten Hag en Napoli.
Gullit de enige die echt complimenteus naar Feyenoord toe is, maar die andere die daar zitten? Je ziet dat ze het pijn doet om ook maar 1 positief woord over Feyenoord te spreken.
Begrijp me niet verkeerd, talkshows en presentatoren zullen altijd hun voorkeuren hebben, en dat is prima.
Maar het zou wel leuk zijn als er een voetbal/sport talkshow komt waarbij de voorkeuren een beetje goed verdeeld zijn aan tafel.
Als je een Van Basten aan tafel heb, bijvoorbeeld... die niets met Feyenoord heeft.
Zet dan niet ook een Waterreus erbij die ook een afkeur tegen Feyenoord heeft.
Komt de discussie niet ten goede.
Voetbalpraat hebben we ook nog, maar daar ligt het er echt aan wie er aan tafel zit.
Als ik al een Leo Driessen, Van Gangelen of Milan van Dongen(Genee Jr.) zie zitten, dan schakel ik snel verder.