"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Beker geeft recht op EL groepsfase?
Dat kan Ajax wel het beste gebruiken nu
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 30-04-2023 18:14 ]
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich irriteerde aan het interview met Timber?Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:11:
Ja hoor, Timber...
Je bent echt klaar voor de volgende stap..
Ook hier met Brobbey een ongelukkige actie net als Timber net. Laten we hopen dat beide ploegen er een beetje heel uit komen vandaag.
Ik wilde net vragen: is dit hoe Feyenoorders dit topic beleven tijdens een wedstrijd van hun club? Wat een gezeur over alles behalve de wedstrijd zeg...Harribo schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:14:
Het begint weer een beetje ouderwets gezellig te worden...zat er al op te wachten
Die beschermen je kuit niet hoor en zelfs met een scheenbeschemer doet het pijn als iemand op je scheen staat.PrinsPils schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:14:
Misschien toch maar een normaal formaat scheenbeschermer gaan dragen Brobbey.
Maar inderdaad, ik snap die kindermaatjes ook niet echt.
Ik zie het als ter compensatie van sommige onkunde. Beetje proffesioneler gedrag mag van mij ook welRendiertje schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:14:
Wanneer gaan die overbetaalde divas eens normaal gedrag vertonen manmanman
Verwijderd
daar moet de KNVB zich eens druk om maken, ipv een druppel bier of leeg plastic bekertje op het veldVerwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:07:
Nou, het matennaaien is meteen weer begonnen.
Het janken/smeken voor een kaart en we zijn nog niet eens 2 minuten bezig.
Gaat dus weer zo'n avond worden...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Denk dat het meer ligt aan de wedstrijd zelf.Superkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:15:
[...]
Ik wilde net vragen: is dit hoe Feyenoorders dit topic beleven tijdens een wedstrijd van hun club? Wat een gezeur over alles behalve de wedstrijd zeg...
Tijdens de Johan Cruijf schaal zat je toch wel de hele tijd op het puntje van je stoel.
Zelfs vorige week waren er momenten dat het nog enigszins leuk was.
Maar nu?
Ik weet niet waar ik de afgelopen 15 minuten naar heb gekeken... maar in ieder geval geen voetbal.
En, hoe slechter de wedstrijd... hoe meer discussie op dit topic.
Maar, deze wedstrijd past tot nu toe wel in het straatje van Heerenveen - Feyenoord eerder dit jaar in de beker.
Ongelofelijk slecht.
Flickr PSN ID= cheironnl
Gebeurt inderdaad weinig tot nu toemavaros schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:20:
Het is serieus slecht voetbal, wat de ploegen laten zien.
Verwijderd
Past wel een beetje op deze Zondag.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:20:
Dit wordt nog een lange zit zo….
Eerst een slaapverwekkende F1 race, en nu een slaapverwekkende wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Edit: Blijkbaar niet
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 30-04-2023 18:23 ]
Lastig te zien maar zo op het oog leek er niet zo veel aan de hand.Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:22:
wil 't wel eens van een andere hoek zien.
[ Voor 83% gewijzigd door OcGuru op 30-04-2023 18:25 ]
Bl44t
een treffende spreuk
Verwijderd
Edit: dat geldt ook voor Luuk de Jong natuurlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2023 18:26 ]
Ze acteren net zo goed als dat ze voetballen
Edit: niet echt een opstootje, meer irritatie.
[ Voor 22% gewijzigd door ParaDroid2 op 30-04-2023 18:26 ]
Ga er maar vanuit dat dat is gedaan door de var. Was ook wel heel duidelijk dat Klaassen hier heel erg zocht naar een goedkope penalty. Is in mijn ogen vest triest voor een club als Ajax. Ook dit moment met Klaassen weer gewoon poging tot naaierij in mijn ogen.Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:22:
wil 't wel eens van een andere hoek zien. Zolang je niet ziet of Klaassen op z'n voet is gestaan zou 't nog iets kunnen zijn. Duw alleen was niet genoeg
Hij (Simons) probeert te blokken. Klaassen schopt tegen de bal en raakt daarna de voet van Simons en gelijk weer een zooitje Ajacieden om de scheidsrechter heen.
Ik weet niet goed wat ik aan het kijken ben, maar op een potje voetbal lijkt het nog niet erg.
Krijgen meer ervaring in acteren naarmate ze ouder worden dat is het probleemVerwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:25:
Je zou toch denken dat naarmate de leeftijd en ervaring toeneemt dit soort flauwekul toneel ook minder wordt als onderdeel van het ouder en serieuzer worden?
Edit: dat geldt ook voor Luuk de Jong natuurlijk.
Ik vind hem iets wat ik hier niet mag zeggen, maar het is iemand die aan het begin van zijn schoolcarrière staat, na de peutertijd en in combinatie met als iemand boos is en daarbij slaande bewegingen maakt. U mag het zelf invullen.Agent47 schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:26:
Kan tadic niet wegblijven ? Overal mee bemoeien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waar Klaassen stond zet ik Luuk de Jong. Stop de tijd.jbdeiman schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:26:
[...]
Ga er maar vanuit dat dat is gedaan door de var. Was ook wel heel duidelijk dat Klaassen hier heel erg zocht naar een goedkope penalty. Is in mijn ogen vest triest voor een club als Ajax. Ook dit moment met Klaassen weer gewoon poging tot naaierij in mijn ogen.
Hij (Simons) probeert te blokken. Klaassen schopt tegen de bal en raakt daarna de voet van Simons en gelijk weer een zooitje Ajacieden om de scheidsrechter heen.
Ik weet niet goed wat ik aan het kijken ben, maar op een potje voetbal lijkt het nog niet erg.
een treffende spreuk
Ik wil die nog gaan terugkijken.. of misschien beter alleen de highlights?Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:21:
[...]
Past wel een beetje op deze Zondag.
Eerst een slaapverwekkende F1 race, en nu een slaapverwekkende wedstrijd.
Twente komt eraan!
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Xavi SimonsJoteW schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:28:
Tadic, Luuk de Jong.. bestaan er nog grotere jankballen op de Nederlandse velden? Vreselijk zeg
Doe je clubbril eens af. Want je komt nogal hypocriet over, PSV heeft net zulke grote jankmuilen en matennaaiers. Ik snap de spelers overigens wel, zolang de er niet tegen opgetreden wordt en je krijgt er voordeel door zou ik het ook doen. Alles om te winnen. Ben er absoluut geen fan van overigens, maar snap het wel.jbdeiman schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:26:
[...]
Ga er maar vanuit dat dat is gedaan door de var. Was ook wel heel duidelijk dat Klaassen hier heel erg zocht naar een goedkope penalty. Is in mijn ogen vest triest voor een club als Ajax. Ook dit moment met Klaassen weer gewoon poging tot naaierij in mijn ogen.
Geen F1 spoilers hier graag, ik moet 'm ook nog zienHollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:27:
[...]
Ik wil die nog gaan terugkijken.. of misschien beter alleen de highlights?
Verwijderd
Denk dat zelfs de highlights saai zullen zijn...HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:27:
[...]
Ik wil die nog gaan terugkijken.. of misschien beter alleen de highlights?
Ben ik de enige die hoopt dat Tadic gewoon eventjes een echte schop krijgt?
En, 25 minuten en eerste schot van de wedstrijd ...
Spoiler, die in die auto wint.Superkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:29:
[...]
Geen F1 spoilers hier graag, ik moet 'm ook nog zien
Ik zal niets zeggen .. opende per ongelijk wat nieuws sites, waarom moet dit allemaal perse op de voorpagina of zonder spoiler tag?Superkiwi schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:29:
[...]
Geen F1 spoilers hier graag, ik moet 'm ook nog zien
Er is een reden waarom ik geen duur ESPN heb.Agent47 schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:29:
Wat een niveau deze finale zeg…
Deze is op Fox, al kan ik gelukkig kijken op abbonement van buurman.
Het is iig niet hoogstaand.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Haha helemaal mee eens, het gebeurt van beide kanten. Voetballen gebeurt er niet, wel veel zeuren en dergelijke.pro_6or schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:27:
[...]
Waar Klaassen stond zet ik Luuk de Jong. Stop de tijd.
Luuk de Jong kan er ook wat van en ik kan daar zelf niets mee, in die zin dat je recht van spreken hebt als je gewoon voetbalt en er een keer echt iets is. Nu is na de wedstrijd de scheidsrechter de gebeten hond als hij het een keer verkeerd inschat. (Daarbij moet ik zeggen dat hij het tot nog toe wel bij het rechte eind heeft) en geen moment een spiegel voor zich hebben met alle momenten dat er niets was en ze proberen de boel te besodemieteren. Geen flauw idee dat ze zelf (mede) verantwoordelijk zijn dat de scheidsrechter er niet in mee wil.
Die Simons heeft wel een anger issues. Tuurlijk stomme tackle, maar goed.
Fox is gratis heHollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:32:
[...]
Er is een reden waarom ik geen duur ESPN heb.
Deze is op Fox, al kan ik gelukkig kijken op abbonement van buurman.
Maar er is weinig nodig om deze wedstrijd te laten exploderen als zoiets al triggert
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hij ging er perfect voor liggen in't geval dat Simons langs de lijn weg zou rennen. Alleen Simons speelde de bal uit, dus dan ziet het er erg lullig uit.Agent47 schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:33:
Wat doet die sanchez dan hahaha
ESPN1 ook
Het commentaar op ESPN is prima, weet niet hoe het op Fox is?
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2023 18:36 ]
Was op dat moment (heb een stream die wat achter loopt) nog niet het geval met Luuk de Jong, maar zie mijn reactie hiervoor, ik heb daar ook niets mee.Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:28:
[...]
Doe je clubbril eens af. Want je komt nogal hypocriet over, PSV heeft net zulke grote jankmuilen en matennaaiers. Ik snap de spelers overigens wel, zolang de er niet tegen opgetreden wordt en je krijgt er voordeel door zou ik het ook doen. Alles om te winnen. Ben er absoluut geen fan van overigens, maar snap het wel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik weet niet meer welk jaar dat was en precies welke wedstrijd. Volgens mij psv.
Begonnen ze allemaal met de wedstrijd in het teken tegen zinloos geweld. Ook speciaal bedrukte tshirts etc.
Naarmate de wedstrijd vorderde timmerde de ene speler op de andere
Was nog ver voor het var tijdperk.
Weet jij hoeveel belasting daar heen gaat
Ja, maar alle leuke wedstrijden zenden ze uit op ESPN2-4. Als ze alles al uitzenden..
Ben niet kapot van ViaPlay, maar ik kan wel gewoon kiezen wat ik wil kijken en ze zenden vrijwel alles uit.
Stukjes toch? Verder een hoop gelul en slechte muziek. Nee, niet mijn smaak.
Nee, volledig. Alleen bij meerdere wedstrijden switchen ze. Nu is het integraal.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:36:
[...]
Stukjes toch? Verder een hoop gelul en slechte muziek. Nee, niet mijn smaak.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij delta niet. https://www.totaaltv.nl/n...ispakket-delta-en-caiway/
Is een wat kleinere aanbieder. Het gros zal wel bij KPN of Ziggo zitten. True.
#offtopic
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
We maken wel een armband, maar zeggen niet specifiek dat het om ieder te respecteren is. We willen namelijk niet de UEFA/FIFA op ons dak, als we naar landen als Qatar gaan.
Ik maak er tenminste gebruik van, anders is het helemaal verspild als er niemand naar luistert.
Verwijderd
Nou ben ik toch wel benieuwd.
Wat als er nu bijvoorbeeld bepaalde geluiden gemaakt worden richting Brobbey/Sangare, deze wedstrijd.
Zou er dan wel meteen worden stilgelegd?
Waar ligt de grens omtrent de spreekkoren?
Simons voor H*mo uitmaken mag dus blijkbaar wel van de KNVB.
De islam kan uw vrijheid schaden
Flickr PSN ID= cheironnl
Sangare in minuut 2 deed precies het zelfde bij Tadic.Terranova schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:40:
Higler man, waarom is dit nu opeens wel geel. Zijn heel wat ergere overtredingen van beide kanten al gemaakt.
Iets met geest van de wedstrijd ofzo.
Homosexualiteit is nu eenmaal een moeilijk onderwerp. Er lopen spelers op het veld, die er bijvoorbeeld niets mee hebben wegens geloof. Ik zeg kap met die spelers, maar schijnbaar vinden sommige het vrijheid van meningsuiting/geloof en wordt het gerespecteerd.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:39:
[...]
Nou ben ik toch wel benieuwd.
Wat als er nu bijvoorbeeld bepaalde geluiden gemaakt worden richting Brobbey/Sangare, deze wedstrijd.
Zou er dan wel meteen worden stilgelegd?
Waar ligt de grens omtrent de spreekkoren?
Simons voor H*mo uitmaken mag dus blijkbaar wel van de KNVB.
Verwijderd
Het zijn gewoon infantiele prutsers op de tribune die niks zinnigs weten uit te kramen en denken dat zij de echte voetbalsupporters zijn en niet doorhebben dat ze het verzieken voor de rest. Egoïstisch en te missen als kiespijn.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:41:
[...]
Homosexualiteit is nu eenmaal een moeilijk onderwerp. Er lopen spelers op het veld, die er bijvoorbeeld niets mee hebben wegens geloof. Ik zeg kap met die spelers, maar schijnbaar vinden sommige het vrijheid van meningsuiting/geloof en wordt het gerespecteerd.
Zonder (te veel) over dit te praten wil ik best het oke vinden als spelers dat vinden onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Alleen het is de KNVB haar huis en wat vinden HUN daarvanHollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:41:
[...]
Homosexualiteit is nu eenmaal een moeilijk onderwerp. Er lopen spelers op het veld, die er bijvoorbeeld niets mee hebben wegens geloof. Ik zeg kap met die spelers, maar schijnbaar vinden sommige het vrijheid van meningsuiting/geloof en wordt het gerespecteerd.
Schijnbaar niks
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
/f/image/Nzb8L2RdPtwmNxeTzdkB1F7y.png?f=fotoalbum_large)