Beste transferzomer van PSV in jaren, die hebben dan echt wel een prima selectie
Altijd afwachtenExocet schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:17:
Beste transferzomer van PSV in jaren, die hebben dan echt wel een prima selectie
De keeper lijkt een goede aankoop, Luuk zou goede aankoop zijn. Hoever en Simons is voor velen een vraagteken denk ik.
Inderdaad, zij hebben het echt uitstekend gedaan. Sinds de transfers van Blind en Tadic heeft Ajax tot op heden de slechtste transferperiode; zowel inkomend als uitgaand (de transfersommen van haller en gravenberch lijken me echt laag). Waar Overmars altijd de basis selectie op peil had voordat de voorbereiding begon, zijn huntelaar en zijn baas nog lekker aan het inwerken terwijl over 30 dagen er al gespeeld wordt om de eerste prijs van het seizoen en een week later begint de competitie.Exocet schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:17:
Hopelijk heb ik ongelijk en worden bergwijn, wijndal, brobbey, nieuwe keeper en extra aanvaller snel gepresenteerd. Maar ik vrees dat alleen bekend wordt gemaakt dat Martinez wordt verkocht en dat Schuurs zijn plek inneemt... ik vrees echt een kutseizoen en mogelijk een grote terugval
Zeker afwachten ja. Ik denk dat het vooral belangrijk is wat Gakpo en Sangaré gaan doen. Als die allebei blijven heeft PSV echt wel een selectie waarmee ze mee kunnen doen om de titel.Vos schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:41:
[...]
Altijd afwachtenafgelopen jaar of jaar ervoor was het ook grote hosanna.
De keeper lijkt een goede aankoop, Luuk zou goede aankoop zijn. Hoever en Simons is voor velen een vraagteken denk ik.
Mijn nieuwe shirt met Luuk is al besteld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSV doet altijd mee voor de titelElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:03:
[...]
Zeker afwachten ja. Ik denk dat het vooral belangrijk is wat Gakpo en Sangaré gaan doen. Als die allebei blijven heeft PSV echt wel een selectie waarmee ze mee kunnen doen om de titel.
Float like a butterfly, sting like a bee.
OK, laat ik het anders zeggen. PSV kan meedoen om de titel op eigen kracht, niet omdat Ajax het laat liggen (zoals afgelopen seizoen bijna gebeurde).
Luuk de Jong terug, wat een stunt. Mooi voor de Nederlandse competitie ook. Ik ben benieuwd wat PSV betaald heeft.
Tegen ploegen die zich ingraven is het een enorm wapen. Met Gakpo heeft PSV genoeg snelheid ernaast. Dodelijk wapen, mits gezocht door zijn medespelers.
Altijd lekker ook om onder de druk uit te komen, de lange haal richting De Jong.
Tegen ploegen die zich ingraven is het een enorm wapen. Met Gakpo heeft PSV genoeg snelheid ernaast. Dodelijk wapen, mits gezocht door zijn medespelers.
Altijd lekker ook om onder de druk uit te komen, de lange haal richting De Jong.
Volgens Rik Elfrink is er rond de 3 miljoen betaald voor de Jong. Prima bedrag lijkt me
Zijn wel sterk bezig idd, kan zomaar zijn dat meer mensen nu vooraf zeggen dat PSV kampioen wordt ipv Ajax.ElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:45:
[...]
OK, laat ik het anders zeggen. PSV kan meedoen om de titel op eigen kracht, niet omdat Ajax het laat liggen (zoals afgelopen seizoen bijna gebeurde).
Ja pas aan het eind van de transfer periode weten we hoe de teams er definitief uit zien, en dat geeft alsnog geen garanties. Tot die tijd gewoon lekker blijven speculeren en blij zijn (of niet natuurlijk
) als er een transfer gerucht opduikt
Ja precies, maar tot dusver is psv voor mij de titelfavoriet. En ik ben bang dat er weer een eindhovens tijdperk aanbreekt want die Brands is echt een vakman en ik moet nog maar zien hoe huntelaar en hiemstra het gaan doen. Ik kan niet ontkennen dat ik beetje jaloers ben op de eindhovense daadkrachtElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:57:
Ja pas aan het eind van de transfer periode weten we hoe de teams er definitief uit zien, en dat geeft alsnog geen garanties. Tot die tijd gewoon lekker blijven speculeren en blij zijn (of niet natuurlijk) als er een transfer gerucht opduikt

Probleem bij PSV blijft wel (imo) dat ze een aantal talenten hebben waarvan het nog maar moet blijken hoe dat gaat uitpakken. Bedoel de selectie ziet er op dit moment extreem sterk uit, maar als die talenten tegenvallen, dan is het tegelijkertijd ook enorm matig.ElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:57:
Ja pas aan het eind van de transfer periode weten we hoe de teams er definitief uit zien, en dat geeft alsnog geen garanties. Tot die tijd gewoon lekker blijven speculeren en blij zijn (of niet natuurlijk) als er een transfer gerucht opduikt
Verder niks op tegen ofzo, ik heb het idee dat PSV het in dit opzicht dit seizoen enorm goed doet dit jaar (op de transfermarkt), maar het is natuurlijk nog wel afwachten wat zo'n Xavi #2 en een Hoever gaan opleveren.
Het is wmb wel enorm positief dat ze er echt enorm op lijken te zitten deze transferperiode, maar goed, of dat ook zijn vruchten gaat afwerpen... Da's ook wel een beetje gokken. Hoop het beste tho...
En hoewel ik Mo al het beste gun, zou het toch echt best kut vinden als hij in het shirt van Ajax ineens een enorme topper zou worden. Had dat dan gewoon gedaan in Italië (of nog beter bij PSV).... Maar goed, zal nog wel een beetje voor hem cheeren... Zolang hij niet scoort tegen PSV... Nog altijd wel mijn twijfels of hij het echt gaat maken though...
Als Ajax zich niet versterkt schrijf ik PSV alvast in voor het kampioenschap volgend jaar.ElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:03:
[...]
Zeker afwachten ja. Ik denk dat het vooral belangrijk is wat Gakpo en Sangaré gaan doen. Als die allebei blijven heeft PSV echt wel een selectie waarmee ze mee kunnen doen om de titel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@Snowdog Mo zit nu in de fase waarin hij nul komma nul ruimte krijgt, hij was niet eens zonder begeleiding op vakantie. Dat het nu goed gaat is mooi, maar of er wat veranderd is gaan we pas zien als hij weer tegenslag of teleurstelling moet verwerken.
Ik gun het hem van harte en hoop dat hij het toch een keer redt, maar ik zet er geen geld op.
Ik gun het hem van harte en hoop dat hij het toch een keer redt, maar ik zet er geen geld op.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is overigens ook een erg mooi shirt, nieuwe thuisshirt van PSV. Modern en stijlvol en toch herkenbare element uit de goede oude tijd.carpebios schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:29:
Mijn nieuwe shirt met Luuk is al besteld.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ja ik was er ook wel van gecharmeerd. Mijn vriendin zei: weet je dat het mij geen reet interesseert......snmght schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 23:08:
[...]
Is overigens ook een erg mooi shirt, nieuwe thuisshirt van PSV. Modern en stijlvol en toch herkenbare element uit de goede oude tijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tijd voor een breakupcarpebios schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 23:08:
[...]
Ja ik was er ook wel van gecharmeerd. Mijn vriendin zei: weet je dat het mij geen reet interesseert......
Maar ik vind het persoonlijk geen mooi shirt, iets te veel wit. Ik vind het ook in de clip die ze laten zien ook echt niet vergelijkbaar met het verleden (al is er wellicht een shirt te vinden dat inderdaad minder rood dan wit had).
Laat staan of van Nistelrooij gaat presteren...Snowdog schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Probleem bij PSV blijft wel (imo) dat ze een aantal talenten hebben waarvan het nog maar moet blijken hoe dat gaat uitpakken. Bedoel de selectie ziet er op dit moment extreem sterk uit, maar als die talenten tegenvallen, dan is het tegelijkertijd ook enorm matig.
Verder niks op tegen ofzo, ik heb het idee dat PSV het in dit opzicht dit seizoen enorm goed doet dit jaar (op de transfermarkt), maar het is natuurlijk nog wel afwachten wat zo'n Xavi #2 en een Hoever gaan opleveren.
Ja, jinx het maar...Martinusz schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:55:
[...]
Zijn wel sterk bezig idd, kan zomaar zijn dat meer mensen nu vooraf zeggen dat PSV kampioen wordt ipv Ajax.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV 'moet' ook wel op tijd zijn selectie rond hebben wil je de CL voorrondes zo sterk mogelijk ingaan.
Wat dat betreft heeft Ajax iets meer tijd.
Wat dat betreft heeft Ajax iets meer tijd.
Had wel zin om naar Ajax - Paderborn te gaan vanmiddag, maar is in friggin Oldenzaal 200km hier vandaan. Beetje te.. Dan maar bij m'n pa op Ziggo kijken.
RBL schijnt 25 miljoen euro voor Brobbey te verlangen. Laat H2 alsjeblieft snel opzoek gaan naar wat anders
XXXVI
H2 maken er een ongelooflijke puinhoop van. Als je eerst je spits verkoopt (voor een te laag bedrag) dan is het logisch dat leipzig de vraagprijs opschroeft want Ajax moet nu wel: je kan moeilijk zonder spits het seizoen beginnen. En ik vraag me af of ze snel kunnen doorschakelen naar alternatief, H2 handelt zo tergend traag.ephymerous schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 07:38:
RBL schijnt 25 miljoen euro voor Brobbey te verlangen. Laat H2 alsjeblieft snel opzoek gaan naar wat anders
Overigens hoop ik echt dat ze doorschakelen want 25 miljoen is veel te veel. Max 15
Het voordeel is wel gewoon dat je al een stuk voorbereid bent. Nog een sterke speler krijgt raken is evengoed vervelend, maar je komt minder in de situatie dat iedereen vlak voor september de hoofdprijs gaat vragen om dat jij met de rug tegen de muur staat en de andere club dan mogelijk ook nog een vervanger moet regelen.ElPaco schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:57:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou niet gaan overdrijven.Exo81 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
[...]
H2 maken er een ongelooflijke puinhoop van. Als je eerst je spits verkoopt (voor een te laag bedrag) dan is het logisch dat leipzig de vraagprijs opschroeft want Ajax moet nu wel: je kan moeilijk zonder spits het seizoen beginnen. En ik vraag me af of ze snel kunnen doorschakelen naar alternatief, H2 handelt zo tergend traag.
Overigens hoop ik echt dat ze doorschakelen want 25 miljoen is veel te veel. Max 15
Marc zijn grootste klappers heeft hij niet in paar maandjes geregeld, daar gingen soms jaren overheen door contact te houden en dergelijke.
Marc heeft ook behoorlijk wat mindere goden gehaald, die waren wellicht sneller geregeld, maarja dan kan het regelmatig ook tegenvallen natuurlijk. (Dat lijstje is ook best lang)
Nu verlang je dat H2 even de beste transfers maakt, ze zijn net bezig.
John de Jong is ook pas de laatste 2 of 3 jaar met goede spelers aan komen zetten, de eerste paar jaar na Brands waren verschrikkelijk. Zoiets heeft tijd nodig.Exo81 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
[...]
H2 maken er een ongelooflijke puinhoop van. Als je eerst je spits verkoopt (voor een te laag bedrag) dan is het logisch dat leipzig de vraagprijs opschroeft want Ajax moet nu wel: je kan moeilijk zonder spits het seizoen beginnen. En ik vraag me af of ze snel kunnen doorschakelen naar alternatief, H2 handelt zo tergend traag.
Hopelijk genoeg tijd voor PSV en/of Feyenoord (of een andere club) om van te profiteren.
Ik vind dit wel veel F1 analogieën om een voetbalwedstrijd te omschrijvenJoteW schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:22:
Gisteren vanwege drukte op het werk niks van FP1 en FP2 gezien, zit nu even het race cafe terug te kijken. Die gozer bij McLaren linksachter. Sjonge jonge jonge. Zo'n jongen zit toch dit weekend niet meer bij de pitcrew neem ik aan?
Leipzig verlangt 25 miljoen euro voor Brobby 
Ik zou zeggen, laat maar, succes met hem daar. Dan dacht ik al bij een prijs van 15 miljoen, maar nu helemaal. Elk bedrag boven de 10 miljoen zou voor mij een no-go zijn.

Ik zou zeggen, laat maar, succes met hem daar. Dan dacht ik al bij een prijs van 15 miljoen, maar nu helemaal. Elk bedrag boven de 10 miljoen zou voor mij een no-go zijn.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit is niet serieus te nemen. Niemand betaalt 25 miljoen voor een spits die een handvol keren gescoord heeft.Han schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:21:
Hou hem maar Red Bull, in de winter huren we hem wel weer als de 4 miljorn salaris voor een bankzitter ineens weer iets te gortig lijkt.
[F1 2022] Race 10 GP van Groot BrittanniëJoteW schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:22:
Gisteren vanwege drukte op het werk niks van FP1 en FP2 gezien, zit nu even het race cafe terug te kijken. Die gozer bij McLaren linksachter. Sjonge jonge jonge. Zo'n jongen zit toch dit weekend niet meer bij de pitcrew neem ik aan?
Ja die zijn ook niet van gisteren. Die hebben ook gezien dat Ajax nul spitsen in de selectie heeft en dat Brobbey heel graag terug wil en dus amok gaat maken als dat te lang duurt. Hij hoeft daar in principe niet weg dus die gaan achtelijk hoog in de vraagprijs zitten.Han schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:21:
Als ik Ajax was zou ik heel snel doorschakelen naar Plan B. Meer dan een handvol wedstrijden heeft deze jongen niet gespeeld vorig jaar, hij zal een vorstelijk salaris verlangen en is zelf natuurlijk schuldig aan zijn eigen situatie. Had hij maar moeten verlengen in plaats van zo nodig weg te willen. Wie zijn billen brandt…
Met hoe deze hele saga gelopen is vind ik deze jongen het bedrag waard waar hij voor vertrokken is: precies nul euro. Laat hem zelf maar zijn contract bij Leipzig inleveren en een enorme boete aan hen betalen als hij zo graag terug naar Ajax wil.
Wat gebeurt er volgend jaar als Mazraoui niet voldoende speeltijd krijgt? Gaan ze die ook huren en vervolgens terug proberen te kopen voor 10 miljoen plus? Ongelooflijk beleid. Brobbey heeft wat mij betreft recht op een hele dikke vinger - meer niet.
Je snapt toch wel dat ze, bij bijvoorbeeld Wijndal, niet eerder *konden* acteren he?Exo81 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
[...]
Leuk dat de Telegraaf nu 25m roept, maar denk je serieus dat Ajax al met Brobbey over salaris gaat praten als er een gigantisch gat tussen vraag (RB) en aanbod (Ajax) zit? Plus je denkt toch niet dat Overmars even met 2 belletjes 10m van de vraagprijs af kreeg waardoor ie het even snel zou kunnen regelen?
Er zijn honderden spitsen op de wereld, als Brobbey niet doorgaat is er echt nog wel een fatsoenlijk alternatief te halen.
En om het verder wat in het perspectief te zetten.. Hoe lang is Juve al bezig met Pogba, nota bene gratis op te halen. Barca met Dembele? Spurs waren ook al geruime tijd bezig met Richarlison, etc etc etc.
Dat hebben we gezien bij Everton....Exo81 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:05:
want die Brands is echt een vakman
4 (!!!) basisplaatsen tijdens zijn huurperiode voor wat nu dan je beoogde eerste spits moet zijn. 11 wedstrijden met het fantastische totaal van 523 minuten. 2 keer geblesseerd in amper 6 maanden tijd. Laten we het zo zeggen: als niet-Ajacied word ik heel gelukkig als Ajax voor dit soort spelers die zichzelf totaal nog niet bewezen hebben over langere tijd meer dan 10 miljoen neer gaat tellen.
In 580 minuten Eredivisie 10 goals en best veel belangrijke (niet alleen maar 3-0 4-0 etc)... Dat doen er niet veel na.donleone83 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:24:
[...]
4 (!!!) basisplaatsen tijdens zijn huurperiode voor wat nu dan je beoogde eerste spits moet zijn. 11 wedstrijden met het fantastische totaal van 523 minuten. 2 keer geblesseerd in amper 6 maanden tijd. Laten we het zo zeggen: als niet-Ajacied word ik heel gelukkig als Ajax voor dit soort spelers die zichzelf totaal nog niet bewezen hebben over langere tijd meer dan 10 miljoen neer gaat tellen.
Ben het (deels) met je eens mbt transfersom, veel verder dan 10m en wat bonussen (tot max 15) moeten ze niet gaan. Maar Ajax gaat ook echt geen 25m voor hem neerleggen.
7 goals het vorige half jaar. Dat is in 523 minuten best veel inderdaad. Maar is dat 10 miljoen plus waard als je het als basisspeler eigenlijk nog nooit hebt laten zien?toolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:30:
[...]
In 580 minuten Eredivisie 10 goals en best veel belangrijke (niet alleen maar 3-0 4-0 etc)... Dat doen er niet veel na.
Ben het (deels) met je eens mbt transfersom, veel verder dan 10m en wat bonussen (tot max 15) moeten ze niet gaan. Maar Ajax gaat ook echt geen 25m voor hem neerleggen.
Als die jongen gewoon verstandig was geweest had hij nu gewoon nog bij Ajax gespeeld en hadden ze helemaal geen geld voor hem hoeven te betalen. Niets wijst er op dat hij de messias is maar hij wordt door (sommige) Ajacieden verafgoodt alsof het de reïncarnatie van Cruijff zelf is.
Als ik naar de feiten kijk zie ik een getalenteerde voetballer die jarenlang behandeld is als het grootste talent uit de Ajax opleiding maar er toch niet in geslaagd is definitief door te breken, ondanks voldoende kansen. We kunnen hem eindeloos veel groter maken dan hij is, maar 1 jaar geleden was er geen rotsvast vertrouwen dat hij het waar ging maken bij Ajax. Nu zou je hem terug moeten kopen voor meer dan 10 miljoen. Schiet mij maar lek.
Ik vind de suggestie van @donleone83 - in zekere mate - zo slecht nog niet. Laat Brobbey maar links- of rechtsom een deel van de transfersom ophoesten, zelfs al zou die sub-10 miljoen zijn. Principekwestie.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Man United schijnt 41 miljoen + 4 miljoen aan bonussen te hebben geboden op Martinez. Vraagprijs is 50 miljoen, dat zie ik helaas nog wel goed komen.
Flink bedrag voor een speler in deze tijd en al helemaal voor een verdediger.
Flink bedrag voor een speler in deze tijd en al helemaal voor een verdediger.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik reageer op je 'handvol'donleone83 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:24:
[...]
En wat je zegt ben ik het mee eens, hij wilde zelf weg..dus doe maar water bij de wijn. Maar misschien doet hij dat ook wel, wij weten dat niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 02-07-2022 11:42 ]
De vraag is of H2 zo traag handelt of de finance directriceExo81 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
[...]
Man Utd biedt inmiddels 45 miljoen op Martinez.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 02-07-2022 11:46 ]
Nee, twee jaar op rij geen CL, geen kampioen en toch geen karig salaris gehad. Veeeeel te veel geblesseerd geweest ook. Zou dat niet als een succes willen bestempelen.Snowdog schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:46:
[...]
Snap dit deel niet helemaal in context met de rest? Lijkt een beetje een downplay, maar hij was vrij goed toch? Wat mij betreft zeker wel een speler die wat heeft toegevoegd en zeker zijn bijdrage heeft geleverd (itt de andere namen eromheen).
Ik denk nr 3. De Raad van Bestuur. Die niet zomaar 25m uit wil geven. Die niet een (als het tegenzit) 3e linksback wil halen. Etc.Typhone schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:46:
[...]
De vraag is of H2 zo traag handelt of de finance directrice. Denk eerder die tweede.
Man Utd biedt inmiddels 45 miljoen op Martinez.
Denk echt dat je gevoel hierin een te grote rol speelt, hij heeft vorig jaar gewoon enorm veel gespeeld en was best ok. Een best belangrijke speler. Dat ze geen CL hebben gehaald kan je niet aan 1 speler toekennen en als dat iemand was, was het Zahavi die de paal raakte ipv die bal gewoon in de goal te rammen.Typhone schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:47:
[...]
Nee, twee jaar op rij geen CL, geen kampioen en toch geen karig salaris gehad. Veeeeel te veel geblesseerd geweest ook. Zou dat niet als een succes willen bestempelen.
Was het een enorm succes? Nee, maar dat lag niet zozeer aan Gotze zelf. Hij was gewoon een goede speler voor PSV imo en zeker above avg. Ja, hij kreeg een dik salaris, maar maakt dat zoveel uit? Wat mij betreft was hij dat wel waard (als je daarbij ook bedenkt dat hij transfervrij gehaald werd).
't lijkt erop dat Ajax de aankoop van het jaar gaat doen, zodra ze de optie tot koop lichten van Ihattaren. Jezus wat is die gozert goed
Dat was hij bij PSV ook al, eerst maar eens zien hoe hij omgaat met de eerste beste tegenslag. Daar ging het mis.
Hopelijk erg goed. Zou ook mooi zijn met 't oog op het WK. Nederland kan een Ihattaren in vorm goed gebruiken, kunnen we weer terug naar 4-3-3ElPaco schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:03:
Dat was hij bij PSV ook al, eerst maar eens zien hoe hij omgaat met de eerste beste tegenslag. Daar ging het mis.
Nouja, uit het verleden blijkt anders. Hij is een beetje de vedette die zich nooit heeft bewezen. Het zou mooi zijn als hij het inderdaad geweldig gaat doen (voor het NL-elftal), maar ik denk dat er echt nog veel moet gebeuren om dat ook echt te laten gebeuren. En ik denk dat hij ook zomaar de volgende Aissati kan zijn. Maar goed, denk niet dat hij anytime soon in aanmerking moet komen voor het NL-elftal. Zeker voor het WK niet, daarvoor is de tijd gewoon te kort.Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:20:
[...]
Hopelijk erg goed. Zou ook mooi zijn met 't oog op het WK. Nederland kan een Ihattaren in vorm goed gebruiken, kunnen we weer terug naar 4-3-3
Hij wordt in de media ook weer heerlijk gehypet.Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:33:
't lijkt erop dat Ajax de aankoop van het jaar gaat doen, zodra ze de optie tot koop lichten van Ihattaren. Jezus wat is die gozert goed
Ik denk dat dat ook wel part of the problem is.. Hij voelt zich daardoor zo enorm goed en als het dan even tegenzit... Dan is het uiteraard aan iedereen te wijten behalve hemzelf. Mjah, het is in potentie in ieder geval een geweldige voetballer, wat hij ervan gaat bakken, dat gaan we de komende jaren zien.tiswat schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:24:
[...]
Hij wordt in de media ook weer heerlijk gehypet.
Ik ben benieuwd. Maar er is gewoon amper concurrentie voor de rechtsbuiten plek in Oranje, dus een half jaar goed spelen bij Ajax zal vast genoeg zijnSnowdog schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:23:
[...]
Nouja, uit het verleden blijkt anders. Hij is een beetje de vedette die zich nooit heeft bewezen. Het zou mooi zijn als hij het inderdaad geweldig gaat doen (voor het NL-elftal), maar ik denk dat er echt nog veel moet gebeuren om dat ook echt te laten gebeuren. En ik denk dat hij ook zomaar de volgende Aissati kan zijn. Maar goed, denk niet dat hij anytime soon in aanmerking moet komen voor het NL-elftal. Zeker voor het WK niet, daarvoor is de tijd gewoon te kort.
Zoals hij nu speelt tijdens de voorbereiding, redelijk terecht.tiswat schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:24:
[...]
Hij wordt in de media ook weer heerlijk gehypet.
Kom op, hij heeft een potje gespeeld tegen amateurs, op basis daarvan kan je toch absoluut geen conclusies trekken? Ik bedoel, je moet wel een beetje realistisch blijven.Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:27:
[...]
Zoals hij nu speelt tijdens de voorbereiding, redelijk terecht.
Zijn geen amateursSnowdog schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:28:
[...]
Kom op, hij heeft een potje gespeeld tegen amateurs, op basis daarvan kan je toch absoluut geen conclusies trekken? Ik bedoel, je moet wel een beetje realistisch blijven.
Het zijn geen amateurs hoor? Vandaag tegen een Bundesliga 2 team die bijna aan de competitie beginnen, zal beetje 't niveau zijn van een RKC.Snowdog schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:28:
[...]
Kom op, hij heeft een potje gespeeld tegen amateurs, op basis daarvan kan je toch absoluut geen conclusies trekken? Ik bedoel, je moet wel een beetje realistisch blijven.
Vorige wedstrijd tegen een Bundesliga 3 team, wel niveau minder
Ik denk dat er iets mis is gegaan in de email van Leipzig naar Ajax, waarschijnlijk een nul te veel getikt. Kan ik best begrijpen, het zijn best veel nullen.
Mag toch hopen dat Ajax hier niet intrapt. Voor 25 miljoen is er echt wel iets beters te vinden. Een speler die een seizoen lang heel blijft, bijvoorbeeld.
Mah bad.Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Het zijn geen amateurs hoor? Vandaag tegen een Bundesliga 2 team die bijna aan de competitie beginnen, zal beetje 't niveau zijn van een RKC.
Zie inderdaad dat er nog een oefenwedstrijd was tegen Paderborn, die had ik even gemist. Nouja, alsnog ik zou je nog niet rijk rekenen. Hij zal zich dit hele jaar moeten bewijzen. Heb zelf wel een soft spot voor Ihattaren omdat hij gewoon echt wel enorm goed is, maar of hij dat ook kan brengen en als hij een keer op de bank terecht zou komen kan blijven brengen. Ik moet het nog zien. Maar ik hoop ergens wel dat hij het echt kan brengen, zelfs als Ajacied.
De eerste de beste tegenslag was de dood van zijn vader. Die heeft er zwaar ingehakt. En dat je op die leeftijd ontspoort kan ik me voorstellen, zeker omdat het me een gevoelige jongen lijkt.ElPaco schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:03:
Yea, dat kan even een tijdje, maar hij heeft enorm veel tijd en goede begeleiding gehad. Daarna nog naar Italië gegaan en daar de kans gehad om zich te herstellen, maar die kans heeft hij ook niet aangegrepen. Hopen dat hij dat nu wel doet, maar het is wat te simpel om alles maar op die dood van zijn vader af te schuiven imo.autje schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:37:
[...]
De eerste de beste tegenslag was de dood van zijn vader. Die heeft er zwaar ingehakt. En dat je op die leeftijd ontspoort kan ik me voorstellen, zeker omdat het me een gevoelige jongen lijkt.
Dat wilde ik niet eens meetellen als eerste beste tegenslag, maar erna heeft hij veel begeleiding, kansen en 2e kansen gehad. Niemand bij PSV heeft hem dat half jaar na het overlijden van zijn vader kwalijk genomen.autje schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:37:
[...]De eerste de beste tegenslag was de dood van zijn vader. Die heeft er zwaar ingehakt. En dat je op die leeftijd ontspoort kan ik me voorstellen, zeker omdat het me een gevoelige jongen lijkt.
Het feit dat hij het seizoen erna nog steeds zijn kansen niet pakte en weinig leek te doen met de geboden begeleiding, tsja.
Natuurlijk, maar daarna heeft hij bij PSV eigenlijk geen echte kans meer gehad vanwege die halsstarrige coach.Snowdog schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Yea, dat kan even een tijdje, maar hij heeft enorm veel tijd en goede begeleiding gehad. Daarna nog naar Italië gegaan en daar de kans gehad om zich te herstellen, maar die kans heeft hij ook niet aangegrepen. Hopen dat hij dat nu wel doet, maar het is wat te simpel om alles maar op die dood van zijn vader af te schuiven imo.
Verwijderd
Voor de mensen met de vraag
"Hoe ver is de jeugd van Feyenoord?"
Feyenoord staat op dit moment met 0-5 achter tegen kopenhagen.
Opstelling is als volgt.
Feyenoord: Bijlow; Hall, Valk, Wieffer, Kleijn, Toornstra (C), Hendrix, Milambo, Wålemark, Danilo, Diemers.
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat de jeugd van Feyenoord nog niet zo ver is.
Zelf net wel een paar stukjes gekeken, en moet zeggen dat Danilo en Wieffer mij wel verrassen.
Wieffer op de verkeerde positie speelt toch redelijk makkelijk mee.
En, Danilo lijkt een beetje op een combinatie tussen Linssen en Dessers. (Het afjagen van Linssen en het positie kiezen van Dessers.)
Natuurlijk is het nog maar de eerste oefen wedstrijd, en alhoewel de jeugd (en hendrix) mij erg tegenvallen.
Zie ik het wel goed komen voor het komende seizoen.
Kampioen? Nee, zeer zeker niet.
Maar, ik hoop dat we in ieder geval een tijdje kunnen meedraaien en kunnen profiteren van Ajax en PSV wanneer deze steken laten vallen.
Top 2? Hopelijk, maar alleen haalbaar als de concurrentie verzaakt.
Top 3? Zou geen probleem moeten zijn als er wordt doorgezet waar vorig jaar mee is begonnen.
Opstelling is als volgt.
Feyenoord: Bijlow; Hall, Valk, Wieffer, Kleijn, Toornstra (C), Hendrix, Milambo, Wålemark, Danilo, Diemers.
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat de jeugd van Feyenoord nog niet zo ver is.
Zelf net wel een paar stukjes gekeken, en moet zeggen dat Danilo en Wieffer mij wel verrassen.
Wieffer op de verkeerde positie speelt toch redelijk makkelijk mee.
En, Danilo lijkt een beetje op een combinatie tussen Linssen en Dessers. (Het afjagen van Linssen en het positie kiezen van Dessers.)
Natuurlijk is het nog maar de eerste oefen wedstrijd, en alhoewel de jeugd (en hendrix) mij erg tegenvallen.
Zie ik het wel goed komen voor het komende seizoen.
Kampioen? Nee, zeer zeker niet.
Maar, ik hoop dat we in ieder geval een tijdje kunnen meedraaien en kunnen profiteren van Ajax en PSV wanneer deze steken laten vallen.
Top 2? Hopelijk, maar alleen haalbaar als de concurrentie verzaakt.
Top 3? Zou geen probleem moeten zijn als er wordt doorgezet waar vorig jaar mee is begonnen.
Ajax en Feyenoord gaan als de brandweer.
⏩ PVOutput☀️
Haha ja, 2e helft met Ajax A1 tegen uit de kluiten gewassen Duitsers ging niet zo goedQuad schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:48:
Ajax en Feyenoord gaan als de brandweer.
Moeilijk te zeggen hoe het echt zat, maar ik denk dat Schmidt hem wel degelijk kansen heeft gegeven. Die heeft hij alleen niet genoeg aangegrepen. Uiteindelijk is je taak als coach dan ook om de beste spelers op te stellen en je kan een Mo die niet geweldig presteerde op dat moment niet altijd blijven opstellen. Denk echt dat het meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, mjah, meeste mensen hebben een hekel aan Schmidt dus dan is het eenvoudig om een schuldige aan te wijzen.autje schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:45:
[...]
Natuurlijk, maar daarna heeft hij bij PSV eigenlijk geen echte kans meer gehad vanwege die halsstarrige coach.
Schmidt had meteen moeten inzien dat Ihattaren en Schmidt's manier van spelen niet matchen, en dus op een verkoop/verhuur aan moeten sturen. Maar liever liet hij hem af en toe invallen om hem dan te bekritiseren.
2e Bundesliga vergelijken met RKC?Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Het zijn geen amateurs hoor? Vandaag tegen een Bundesliga 2 team die bijna aan de competitie beginnen, zal beetje 't niveau zijn van een RKC.
RKC gaat er met hele dikke cijfers vanaf als die tegen de top uit de 2e Bundesliga moeten spelen.
Maar dan nog, oefenwedstrijd dus dit zegt allemaal nog niks mtb Ihattaren. Naja iig dat ie er zin in lijkt te hebben maar qua niveau...
Jeugd? Bijlow, Toornstra, Hendrix, Walemark, Danilo, Diemers... Dat is de helft van het team wat 1e selectie (en grotendeels beoogd basis?) is.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:47:
Voor de mensen met de vraag
Opstelling is als volgt.
Verwijderd
Biljow = 100%, jatoolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:19:
[...]
Jeugd? Bijlow, Toornstra, Hendrix, Walemark, Danilo, Diemers... Dat is de helft van het team wat 1e selectie (en grotendeels beoogd basis?) is.
Toornstra = Daar was vorig jaar al van bekend dat die er niet altijd meer staat en zat regelmatig op de bank,
Hendrix = Daar hoef ik volgens mij niets over te zeggen.
Walemark = Deze zat niets voor niets grotendeels op de bank vorig jaar, en zelfs Alireza de voorkeur nog kreeg.
Danilo = Wederom, 100% ja
Diemers = Mag niets voor niets weg en is bij Feyenoord compleet door de mand gevallen. (gevalletje Hendrix 2.0)
Dus, op dit moment staan er misschien 2 echte basis krachten in het team.
Maar, laten we er 3 van maken met Toornstra.
(Dat neemt niet weg dat 0-7 achter staan in een oefenpotje gewoon ronduit schandalig is.)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2022 15:26 ]
Het is een mooie ochtend. Ik ontwaak en drink een lekker bakje koffie.
De vogeltjes fluiten, het zonnetje lacht me tegemoet.
Ik open VI: Luuk de Jong tekent bij PSV.
Welk.....jaar......is.......het.......
Maar zonder gekheid. Wat is dat toch met al die oud spelers van 10 jaar geleden die ineens terugkomen
Maar zonder gekheid. Wat is dat toch met al die oud spelers van 10 jaar geleden die ineens terugkomen
Klopt allemaal wat je zegt, maar je hintte met je 'vraag' dat het een jeugdopstelling was en daar ging ik op inVerwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:24:
[...]
Biljow = 100%, ja
Toornstra = Daar was vorig jaar al van bekend dat die er niet altijd meer staat en zat regelmatig op de bank,
Walemark = Deze zat niets voor niets grotendeels op de bank vorig jaar, en zelfs Alireza de voorkeur nog kreeg.
Diemers = Mag niets voor niets weg en is bij Feyenoord compleet door de mand gevallen. (gevalletje Hendrix 2.0)
(Dat neemt niet weg dat 0-7 achter staan in een oefenpotje gewoon ronduit schandalig is.)
Nou hoe langer dat gedoe met Brobbey duurt hoe meer ik hoop dat ze em dan maar een jaar laten banken bij RB (en lekker laten zeuren daar, alles om de prijs omlaag te krijgenLZ86 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:28:
Het is een mooie ochtend. Ik ontwaak en drink een lekker bakje koffie.
Zodat ie een hap uit de concurrentie kan nemen?toolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:33:
[...]
Nou hoe langer dat gedoe met Brobbey duurt hoe meer ik hoop dat ze em dan maar een jaar laten banken bij RB (en lekker laten zeuren daar, alles om de prijs omlaag te krijgen) en we Suarez voor een jaartje zien te strikken.
Gaan ze Danilo terugkopen voor €10 miljoen met het geld van Martinez?Terranova schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:33:
Danilo jeugd???Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:24:
[...]
Biljow = 100%, ja
Ik wil eigenlijk niets meer horen over Mo totdat hij drie goede officiele wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld. Alles wat we er nu over zeggen is prematuur.
In combinatie met jeugd…
Zie post ervoor…
Punt punt punt
2 100% basisklanten. Bijlow, Danilo. Hooguit 3 met Toornstra.Typhone schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:13:
[...]
In combinatie met jeugd…
Zie post ervoor…
Punt punt punt
Maar afijn
En er zit niks tussen jeugd en basis in ofzo?Ambianz schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:57:
[...]
2 100% basisklanten. Bijlow, Danilo. Hooguit 3 met Toornstra.
Maar afijn
Ben benieuwd hoe ze dit willen doen, ze mogen niet betalen aan Russische teams en hij is bij mijn weten niet transfervrijPSV lijkt Feyenoord en Royal Antwerp af te troeven met de komst van Guus Til, zo melden De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad. De 24-jarige middenvelder kon zijn loopbaan ook vervolgen bij Feyenoord of Royal Antwerp, maar tekent na een goed gesprek met trainer Ruud van Nistelrooij een meerjarig contract bij PSV.
Morten niks betalen, contract opgeschort ivm oorlog.toolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:05:
[...]
Ben benieuwd hoe ze dit willen doen, ze mogen niet betalen aan Russische teams en hij is bij mijn weten niet transfervrij
Dat gaat per jaar, niet voor meerdere jaren in 1 keer.Christoph schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:09:
[...]
Morten niks betalen, contract opgeschort ivm oorlog.
Droomkandidaat zou Wijnaldum zijn....
Je spelt nachtmerrie verkeerd ...carpebios schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:27:
Droomkandidaat zou Wijnaldum zijn....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Lol
Ronaldo schijnt weg te willen bij Manchester United om zo 20 jaar achtereen Champions League te kunnen spelen ...
Kom op H2!!
Kom op H2!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als backup spits achter Brobbey?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:36:
Ronaldo schijnt weg te willen bij Manchester United om zo 20 jaar achtereen Champions League te kunnen spelen ...
Kom op H2!!
Huren dus? Maar die komt daar dus op de bank. En dan kan hij het WK vergeten?toolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:05:
[...]
Ben benieuwd hoe ze dit willen doen, ze mogen niet betalen aan Russische teams en hij is bij mijn weten niet transfervrij
(en dat gun ik hem dan ook want het komt nogal ondankbaar over ...)
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 02-07-2022 22:34 ]
Even voor de duidelijkheid: AJAX HEEFT GEEN SPITS. Op dit moment zijn de eerste, tweede en derde spits weg! En dan is het heel logisch dat RB Leipzig de vraagprijs verdubbelt voor Brobbey. Wie zit er nu een potje van te maken?toolkist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:14:
[...]
Je snapt toch wel dat ze, bij bijvoorbeeld Wijndal, niet eerder *konden* acteren he?
Leuk dat de Telegraaf nu 25m roept, maar denk je serieus dat Ajax al met Brobbey over salaris gaat praten als er een gigantisch gat tussen vraag (RB) en aanbod (Ajax) zit? Plus je denkt toch niet dat Overmars even met 2 belletjes 10m van de vraagprijs af kreeg waardoor ie het even snel zou kunnen regelen?
Er zijn honderden spitsen op de wereld, als Brobbey niet doorgaat is er echt nog wel een fatsoenlijk alternatief te halen.
En om het verder wat in het perspectief te zetten.. Hoe lang is Juve al bezig met Pogba, nota bene gratis op te halen. Barca met Dembele? Spurs waren ook al geruime tijd bezig met Richarlison, etc etc etc.
[...]
Dat hebben we gezien bij Everton....
Het is ajax onwaardig om zonder spits aan voorbereiding te beginnen! Alles wat afgelopen jaren is opgebouwd dreigt nu te worden verpest. Hou er dan ook rekening mee dat het een kutseizoen wordt en dat Schreuder daar weinig aan kan doen.
Ik hoop echt dat je niet ook zijn scalpel eist zoals je dat bij Ten Hag deed.
[ Voor 42% gewijzigd door Exo81 op 03-07-2022 00:10 ]
Guus Til naar PSV en ook Wijnaldum waarschijnlijk richting PSV? Wat the fak doen ze in Eindhoven? Spelen ze Fifa /Football manager real life? Staatsloterij gewonnen? Bizarre periode dit.
⏩ PVOutput☀️
Ten Hag zat er 4 jaar. Die 2 zijn net een maand of 2 bezig.Exo81 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 23:28:
[...]
Apart dat je nu zo mild bent terwijl je vorig jaar Ten Hag eruit wilde hebben. Nu moet het nieuwe team worden samengesteld en ajax/ H2 presenteert vooralsnog niks. Ondertussen is psv bezig met een kampioenselftal met wellicht wijnaldum, als je laatste geruchten mag geloven.
Dus voordat je net als bij Ten Hag om de scalp van Schreuder gaat schreeuwen, moet je eerst eens kritisch kijken of het technische deel/H2 functioneert. Tot op heden is daar geen sprake van en zijn andere clubs veel en veel doortassender. Het valt of staat bij selectie en hoe het er nu voor staat kun je geen enkele trainer aandoen: op dit moment zijn de eerste, tweede en derde spits weg! Er is gewoon geen spits behalve tadic. En dan wordt er nu rust gepredikt?
Het is ajax onwaardig om zonder spits aan voorbereiding te beginnen! Alles wat afgelopen jaren is opgebouwd dreigt nu te worden verpest. Hou er dan ook rekening mee dat het een kutseizoen wordt en dat Schreuder daar weinig aan kan doen.
De competitie begint pas over een maand, vooralsnog zijn er diverse berichten dat Ajax dichtbij een akkoord is met zowel RB als met de Spurs, alleen de Telegraaf beweert van niet. Je kunt transfers nu eenmaal niet altijd op je eigen tempo afsluiten, daar heb je 3 partijen voor nodig.
En wat betreft schreeuwen om de scalp van Schreuder, als ie net zo ruk/niet wisselt net als Ten Hag als het niet loopt zal ik dat zeker doen, verder krijgt ie echt wel de tijd van me om het team/speelstijl naar zijn wens om te bouwen.
Wat PSV betreft, leuk dat ze 25 goede middenvelders willen hebben, maar als Gakpo weg is hebben ze net zo goed een probleem en achterin is het ook nog lang niet op orde.
Plus dat v Nistelrooij nog 0,niks bewezen heeft als trainer dus dat is ook nog maar eens afwachten hoe dat gaat lopen.
Ze willen hem, er is nog helemaal niks waarschijnlijk aan blijkbaar.Quad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:09:
Guus Til naar PSV en ook Wijnaldum waarschijnlijk richting PSV? Wat the fak doen ze in Eindhoven? Spelen ze Fifa /Football manager real life? Staatsloterij gewonnen? Bizarre periode dit.
En zo'n goede aankoop zou Til nu toch ook weer niet zijn.
Prima voor in de breedte, maar ook niet meer dan dat.
Prima voor in de breedte, maar ook niet meer dan dat.
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt mbt de acties van AJax (en natuurlijk ook met je schets van psvtoolkist schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:09:
[...]
Ten Hag zat er 4 jaar. Die 2 zijn net een maand of 2 bezig.
De competitie begint pas over een maand, vooralsnog zijn er diverse berichten dat Ajax dichtbij een akkoord is met zowel RB als met de Spurs, alleen de Telegraaf beweert van niet. Je kunt transfers nu eenmaal niet altijd op je eigen tempo afsluiten, daar heb je 3 partijen voor nodig.
En wat betreft schreeuwen om de scalp van Schreuder, als ie net zo ruk/niet wisselt net als Ten Hag als het niet loopt zal ik dat zeker doen, verder krijgt ie echt wel de tijd van me om het team/speelstijl naar zijn wens om te bouwen.
Wat PSV betreft, leuk dat ze 25 goede middenvelders willen hebben, maar als Gakpo weg is hebben ze net zo goed een probleem en achterin is het ook nog lang niet op orde.
Plus dat v Nistelrooij nog 0,niks bewezen heeft als trainer dus dat is ook nog maar eens afwachten hoe dat gaat lopen.

Wijnaldum is een wens. Dan moet er ergens iemand zijn miljoenen willen betalen.Quad schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:09:
Ik hoop het ookExo81 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:17:
[...]
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt mbt de acties van AJax (en natuurlijk ook met je schets van psv)
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar vooralsnog maak ik me geen zorgen om wat er bij Ajax wel/niet gebeurt.
Nou ja, op 1 ding na. Ik snap niet dat ze tevreden zijn met Gorter/Steek/Pasveer, tenzij Schreuder van plan is om met Gorter te gaan beginnen. Maar zelfs dan zouden ze nog 1 van de oudjes moeten vervangen door een talent.
Tot dusver ben ik nog niet zo onder de indruk van wat Feyenoord doet deze transferperiode. Laten we hopen dat er nog wat pareltjes voorbij komen. Dat Arnesen ziek is helpt natuurlijk ook niet, maar op dit moment heb ik het gevoel dat we de boot gaan missen…..
Ruilen?dr.lowtune schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:07:
Tot dusver ben ik nog niet zo onder de indruk van wat Feyenoord doet deze transferperiode. Laten we hopen dat er nog wat pareltjes voorbij komen. Dat Arnesen ziek is helpt natuurlijk ook niet, maar op dit moment heb ik het gevoel dat we de boot gaan missen…..

Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023