Dan weet je in ieder geval dat je deze wedstrijd 1 100% kans krijgt als PSV zijnde.
(helaas word deze dan ook gemist, maar goed...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dan weet je in ieder geval dat je deze wedstrijd 1 100% kans krijgt als PSV zijnde.
Ik zat ook te kijken, maar hadden ze het niet over 2 mensen? Dat het 2 mensen waren die aan het gooien waren. De ernst van de zaak kaartte ze daarna namelijk wel aan door aan Bero te vragen of het interview binnen gehouden moest worden of niet.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:29:
Wat ik wel weer erg verkeerd vind.
Kamperman en Kwamman worden bekogeld door bier na de wedstrijd terwijl ze Schone interviewen.
En, dan zegt Kamperman "Het waren maar 2 biertjes, kunnen wel doorgaan."
Na deze laatste weken, dan ga je echt zeggen "het waren maar 2 biertjes."
Hoe bedoel je een plaat voor je kop...
[ Voor 6% gewijzigd door tommerd_ op 16-04-2023 14:45 ]
Die cameraman had ff 180 graden moeten draaien..tommerd_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:44:
[...]
Ik zat ook te kijken, maar hadden ze het niet over 2 mensen? Dat het 2 mensen waren die aan het gooien waren. De ernst van de zaak kaartte ze daarna namelijk wel aan door aan Bero te vragen of het interview binnen gehouden moest worden of niet.
Edit: overigens zeiden ze zoiets dat ze hoopten dat deze 2 mensen ook normaal konden doen
Verwijderd
Ah, dat stukje had ik eventjes gemist.tommerd_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:44:
[...]
Ik zat ook te kijken, maar hadden ze het niet over 2 mensen? Dat het 2 mensen waren die aan het gooien waren. De ernst van de zaak kaartte ze daarna namelijk wel aan door aan Bero te vragen of het interview binnen gehouden moest worden of niet.
Edit: overigens zeiden ze zoiets dat ze hoopten dat deze 2 mensen ook normaal konden doen
[ Voor 52% gewijzigd door dglavimans op 16-04-2023 15:02 ]
Nee voor Guti. Guti is in vorm en doet het prima, het laatste wat we van Sangaré zagen was dat bij hem niet. Laat hem er maar voor knokken.
Blijft toch apart dat dit soort clubs tegen Ajax en Feyenoord massaal verdedigen en tegen PSV denken volle bak te kunnen aanvallen.toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:03:
Open huis van Volendam achterin, alsof het de laatste minuut van de wedstrijd was...
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Maarten_E op 16-04-2023 15:08 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gewoon zwaar te laat en lomptoolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:09:
Nou en dit was op z'n minst donkeroranje..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zet wedstrijd er op. Ziet higler als scheids staan. Weet al hoe laat het is.nocalimero schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:10:
Die Higler is echt helemaal de weg kwijt. Moet gewoon afsluiten als hij zelf de beste verdediger van Utrecht wordt.
Hij is echt slecht
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij kan blijkbaar niet eens verdedigend in de weg lopen voor de aanvallende koppers, dat ze hem de 1e paal laten dekkentoolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:43:
Waarom zet PSV Luuk de Jong op Henk Veerman terwijl iedereen weet dat die vent niet kan koppen?
[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 16-04-2023 15:51 ]
Simons snap ik wel, je wil niet dat hij alsnog geblesseerd raakt op dit veld. Bakayoko was niet best vandaag.dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:56:
Interessante wissels van Ruud..
*nerveus kijken naar voetbalpoule doet*ElPaco schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:49:
En nog zijn er mensen die in de voetbalpoule invullen dat PSV geen tegentreffers krijgt, ongelooflijk
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 14% gewijzigd door dglavimans op 16-04-2023 16:03 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Daar heeft de KNVB de ballen niet voor.Player1S schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:03:
Utrecht publiek gooit bal in het veld. Eigenlijk zou je daar ook consequent in moeten zijn
Die ligt dan ook op het veld van Utrecht
Ze spelen wel tegen het Ajax van Noord-Holland hè!dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:10:
Dit is nog wel zo wedstrijd waar ik puntverlies zie gebeuren
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Best bijzonder inderdaad. Hoewel vlak voor het eindsignaal was het weer bewust tijdens een aanval van Twente.Player1S schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:29:
En weer bal in het veld. Higher zou nog niet eens een training bij de welpen mogen fluiten.
KNVB SCHAAM JE DIEP
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bij de eerste keer had ie het al stil moeten leggen. Dat was al duidelijk spelbederf door het publiek en niks minder dan bekers, vuurwerk of aanstekers. Met enig verschil dat je er iemand in principe niet mee kunt verwonden.alexbl69 schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:33:
[...]
Best bijzonder inderdaad. Hoewel vlak voor het eindsignaal was het weer bewust tijdens een aanval van Twente.
Heel jammer dat de goal die viel bij de eerste keer dat het gebeurde werd afgekeurd, want de Utrecht spelers hadden er meer last van dan de Twente spelers. Boontje leek om z'n loontje te komen.
Inderdaad heel slap dat de scheidsrechter net doet of hij het allemaal niet gezien heeft.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-04-2023 17:30 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 57% gewijzigd door dr.lowtune op 16-04-2023 18:08 ]
Nee, jij bent geen kampioen, je wordt het. Nog 2 of 3 wedstrijden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
een treffende spreuk
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Valt nog wel mee want tot aan Ajax-Feyenoord stond Wijndal toch 8x in de basis onder Heitinga, het zijn pas de afgelopen 2 wedstrijden (GA en Fortuna) dat hij gepasseerd is.Quad schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:00:
Wijndal staat op de 3e plek ofzo voor die positie. Heitinga geeft vooral voorkeur voor jeugd sinds z'n aanstelling, en dat vind ik prima!
een treffende spreuk
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als je niet duidelijk beter bent dan een jeugdspeler, dan speelt de jeugdspeler. Prima regel en wat mij betreft een bepaling in het contract van iedere toekomstige Ajax-coach.Quad schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:00:
Wijndal staat op de 3e plek ofzo voor die positie. Heitinga geeft vooral voorkeur voor jeugd sinds z'n aanstelling, en dat vind ik prima!
Logisch denk ik op Sanchez na. Die is zo matig. Zou daar niet in de jeugd wat beters voor rondlopen?gws24 schreef op zondag 16 april 2023 @ 18:56:
Opstelling Ajax met een eerste basisplaats voor Hato. Wijndal kan zijn koffers gaan pakken tenzij er een wonder gebeurd.
[Afbeelding]
XXXVI
Rensch is geblesseerd en voor de rest zal er wel echt niks beters rondlopen. Als Heitinga Wijndal durft te passeren ten gunste van de jeugd, dan zou hij dat bij Sanchez ook doen als er een optie was.ephymerous schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:08:
[...]
Logisch denk ik op Sanchez na. Die is zo matig. Zou daar niet in de jeugd wat beters voor rondlopen?
Echt waardeloos jaTerranova schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:15:
na 20 jaar elke keer een nieuws rechtsback te hebben in de jeugd is er inderdaad helemaal niets achter Rensch
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zat even te kijken, het is bizar dat Ajax tenminste tot Heitinga terug(en misschien ook verder) continu Nederlands elftal waardige rechtsback heeft opgeleid. Dest en Mazraoui spelen dan wel voor een ander land, maar hadden 't wel gehaald voor tenminste 1 pot. Bizar dat er dan nu achter Rensch niemand zit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat laatste zie ik niet, de eerste keer was het buitenspel voor die bal in het veld werd gegooid en bij die 2e was het gevaar eigenlijk al voorbij. Hoe lullig ook voor Twente maar al die afgekeurde doelpunten zijn terecht afgekeurd. Waar je wel over kunt klagen is dat de scheids een Twente speler blokkeert terwijl hij de bal ontwijkt, daar had hij gewoon Twente de bal weer kunnen/moeten geven op die plek.pro_6or schreef op zondag 16 april 2023 @ 18:52:
Wat gaat de KNVB nu met Utrecht doen, tot twee keer toe een bal op het veld gooien bij aanval Twente. Lijkt me dat dit niet zonder consequenties kan blijven. Wat mij betreft iets draconisch, punten aftrek oid.
Dit beïnvloed rechtstreeks de wedstrijd en dat tot 2x toe.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 16-04-2023 20:35 . Reden: Rustig aan... ]
[ Voor 56% gewijzigd door tweakduke op 16-04-2023 20:35 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Regeer doet het volgens mij best ok op rechtsback maar krijgt geen kans.Terranova schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:26:
[...]
Ik zat even te kijken, het is bizar dat Ajax tenminste tot Heitinga terug(en misschien ook verder) continu Nederlands elftal waardige rechtsback heeft opgeleid. Dest en Mazraoui spelen dan wel voor een ander land, maar hadden 't wel gehaald voor tenminste 1 pot. Bizar dat er dan nu achter Rensch niemand zit
Regeer is niveautje KKD, zal ook nooit meer dan dat wordentoolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:35:
[...]
Regeer doet het volgens mij best ok op rechtsback maar krijgt geen kans.
Ha, ik zat net alvast vooruit te denken wat ik met de voorspelling in de poule moet doen volgende week.Quad schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:35:
Ach wat boeit het, ook zonder Alvarez win je het van PSV.
3-1 PSVSuperkiwi schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:37:
[...]
Ha, ik zat net alvast vooruit te denken wat ik met de voorspelling in de poule moet doen volgende week.
Hoe zeker ben je van je zaak?
PSV krijgt altijd goals tegen, Ajax dit seizoen ook best veel, maar scoort ook nog wel oké.Superkiwi schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:37:
[...]
Ha, ik zat net alvast vooruit te denken wat ik met de voorspelling in de poule moet doen volgende week.
Hoe zeker ben je van je zaak?
:strip_exif()/f/image/DxdhmdpyDb5OuyYddYYuXv66.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 16-04-2023 20:41 ]
Daar zat ik ook aan te denken, heb er een hard hoofd in. Maar hé, als je (in de beker weliswaar) van de kampioen kunt winnen is álles mogelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 16-04-2023 20:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq